Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mistery, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Oh Timon, je gaat me toch niet vertellen dat er nog meer niet klopt in mijn lichaam...pffff... Ik heb nooit ergens last van gehad, tot die ernstige overstimulatie...

Geniet lekker van je dagje vrij.. hier komt de zon inmiddels goed door!

2. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Mistery GEFELICITEERD!!!! eindelijk goed nieuws wat leuk voor je:D!!!

Nou hier is t over.. Moest 1 aug testen: Zwanger..
    gister ongesteld geworden net een test gedaan.. niet meer zwanger!
    dus helaas :(

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammy!!!!! Wat klote voor je!!! Dikke knuffel!

Kimmie, ik heb het wat verkeerd neergezet geloof ik. Solly! :)
    Jouw lichaam heeft een heftige reactie op alles wat in jouw stokjes is gebeurd. Hoe gaat het eigenlijk met je?

Gisteren ongi geworden. Veel eerder dan verwacht. De echo staat gepland en deze cryo poging is begonnen!

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Timon, hier succes wensen van de oude garde!!!! Ik ga voor je duimen. En hopelijk ben je de komende 9 maanden niet meer ongi.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kvo, wat lief dat je even langskomt. Ik hoop het ook.

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Sammy, wat erg zeg... :(
    Sterkte!

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    wat is het rustig hier meiden. hoe is t met iedereen?

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vast allemaal druk met eigen dingen.

Sammy, hoe is het met jou?

Hier druk aan het inwendig koekeloeren. Morgen de 3e echo van deze cryo poging. Dit keer helemaal zonder spuiten, zelfs zonder pregnyl. Naar verwachting zal ik vrijdag of zaterdag de tp hebben.

9. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Heeey Timon,

Ik ben gisteren ongi geworden (door de opwekpillen..), vanaf de 3e dag moet ik Clomid gaan slikken voor de groei van een eicel.
    Volgende week echo + bloed controle. Zou het nu eindelijk gaan lukken? Durf er al niet meer op te hopen..
    Wat spannend voor je zeg en wat heerlijk dat je niets hoeft te slikken of spuiten...

Sammy, wat erg voor je.. gaat t weer een beetje met je?

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kimmie, EINDELIJK! Heel fijn dat je ongi bent geworden. Nu kan je verder.

Nou, vandaag de 3e echo op cd 13 gehad. Helaas hebben mijn bms en ei niet naar me geluisterd, want het was gelijk aan eergisteren (5 en 14 mm). Afspraak gemaakt voor morgen, maar ik werd vanmiddag gebeld dat het een dagje later zal zijn. Nu heb ik een klein beetje angst dat ik over de piek heen zal gaan. En als ze dat te laat constateren deze ronde over zal zijn.

11. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Hoi Timon,

Ik kan me je angst heel goed voorstellen.. daar heb ik nl. ook veel last van. Ik moet vandaag beginnen met Clomid en pas volgende week donderdag/vrijdag terugkomen voor bloed en echo..dus hoop ook dat ik op tijd ben..
    In jouw geval lijkt het echt goed te gaan want de eisprong is pas als je ei rond de 20mm is... Komt echt goed!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kimmie, is clomid nu een pilletje of een spuit? Volgende week een echo. Best spannend.

Mijn ei wordt geen 20 mm voor de eisprong. Vorig jaar is met 15 mm de poging afgebroken omdat ik de lh piek al in mijn bloed had zitten.

Vanmorgen het zh gebeld en gerustgesteld. Al zou ik vandaag mijn ovu hebben dan zien ze dat in mijn bloed morgen. Ook het gele lichaam van het ei (progesteron voor innesteling) is in het bloed terug te vinden. Mocht het zover zijn is het mogelijk om de volgende dag al een tp te hebben.

13. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Timon, wat een geruststelling! Nee.. dan maakt het inderdaad niet zo heel veel uit of je vandaag of morgen gaat! Zou super zijn als je overmorgen al de tp zou hebben.. ik duim voor je! Krijg je ook een cryo van 3 dagen terug?
    Clomid zijn 2 pilletjes per dag, 5 dagen (dus t/m maandag), zo spannend...

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag heb ik weer mogen koekeloeren. Het was een succes, want mijn bms is 6 mm en mijn ei 15 mm. Hartstikke blij hiermee.:D Helaas nog geen eisprong, maar uit het bloed blijk ik wel tegen de piek aan te zitten. Gezellig morgen weer langsgaan. Yep, morgen de 5e echo... ik heb een tijdelijk abonnement.;)
    Ik krijg een 3 dagen oude emmy terug.

15. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Ennnnn.... Timon...??!!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Goh, het is net of wij de enigen hier nog zijn. Waar zal de rest toch zijn?

Zaterdag de 5e echo gehad. Resultaat was verbluffend: bms 7 mm en ei 17mm! In m'n eentje een feestje gebouwd.:D Nog even bloed prikken ivm check op de LH piek (eisprong). 's Middags kreeg ik een telefoontje dat ik vandaag weer voor een bloedtest mocht komen. Mijn LH was nog niet naar wens.
    Gisteren even op en neer voor een bloedtest en YES!!! Zaterdag toch de eisprong gehad (nu zichtbaar) en dus hebben we donderdag de tp! 's Ochtends een telefoontje van het lab hoe de ontdooiing is gegaan en hoe laat we verwacht worden.

17. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Goh Timon, wat spannend! Ik duim echt voor je... Ik mag vrijdag voor mijn eerste echo en bloed controle... pffff... zou t dan eindelijk goed gaan...

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heb jij een cryo in volledig natuurlijke cyclus, zonder pregnyl? Heb ik deze ronde wel en nu wordt het best spannend.

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Timon, wou even laten weten dat ik heel blij voor jullie ben dat je een tp hebt! Nu hopen op goede ontdooiing.
    Liefs kleintje

20. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Heeey Timon,

Ik krijg wel Pregnyl en Utrogestan.. Ik hoop dat ik zover kom tenminste...pfff... begint nu echt spannend te worden!

Deel Deze Pagina