Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mistery, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Hey Meiden,

Hier ben ik ook weer even mijn PC is gecrast dus vandaar dat ik weinig erben ben nu bij mijn ouders dus kan ff op de pc..
    Spannend Timon ik ga voor je duimen en ook voor Kimmie1984 heel veel succes gaat het verder gaat meiden..

Nou hier gaat het goed hebben het hartje zien kloppen en ben heeeeeeel erg misselijk spuug echt alles uit maar goed moeten er wat voor over hebben maar als iemand tips heeft graag.. Hoop zo snel mogelijk mijn pc weg te kunnen brengen zodat ik weer lekker mee kan kletsen..

Digi knuffel

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kimmie, met de cryo in natuurlijke cyclus -pregnyl en mutsenbollen zijn ze in het UMCU pas sinds 2 weken bezig. Ik ben dus 1 van de eerste gelukkigen die op deze wijze bezig is.

Mistery, breng zo snel mogelijk je pc weg. We kunnen je gezelligheid toch niet missen.
    Jammer dat je zo aan het spugen bent. Het hoort erbij zeggen ze. Gaaf dat je het hartje heb zien kloppen.

Lekker 2 dagen vrij. Eens zien wat ik zoal ga doen, naast de tp donderdag.;)

3. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Heeey Mistery, wat fijn om weer eens van je te horen! En het hartje horen kloppen... dat moet wel geweldig en bijzonder zijn geweest. Spugen is wat minder, heb zo ook geen tips...sorry..

Timon, ook goed dat je nog een beetje in de testfase zit.. dan kunnen ze je heel goed in de gaten houden en krijg je net een beetje meer persoonlijke aandacht! Ik ben heel benieuwd! Morgen de tp... ben jaloers!!! Maar gun het je natuurlijk heel erg!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Die van jou komt ook dichtbij.

Brrr, morgen is het zover...

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Timon, Succes met de TP! En hopelijk een goede ontdooiing. Of weet je al of hij goed is ontdooid?

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik krijg dat morgenochtend te horen, met de tp afspraak voor 's middags.

7. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Ik ben vandaag al in het ziekenhuis geweest, weer geen follikel.. ben er echt even kapot van. Volgende week nog 1x terug en als het dan niets is, dan trek ik me een tijdje terug. Poging 5 voor tp lijkt dus ook weer niets te worden.

Timon.. hoop dat het allemaal goed is gegaan met de tp.

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Meiden, heel heel heel lang geleden (dec 2008) ben ik deel 1 van dit topic gestart...Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen? Dat was mijn vraag toen!

En gelukkig heb ik heeeeeeeeeeeeeeel veel steun gehad en heeft het hele traject ergens toe geleid. Namelijk het grote grote wonder dat nu boven in zijn bed ligt te slapen!
    Deze cyclus gaan we voor een broertje of zusje voor hem...

Ik hoop dat voor jullie ook zo'n mooi wonder is weggelegd! Ik lees hier nog steeds mee en duim voor jullie allemaal!

Liefs Loesie

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kimmie, wat vreselijk dat er nog steeds geen follikel is. Kunnen ze niets voor je betekenen met medicijnen of zo? Dit is gewoon zwaar shit! Knuffel!!

Loesie, je topic doet het nog steeds.;) Jij bent al mama van een lekker ding en je gaat voor nr. 2. Hopen dat wij je snel mogen volgen voor nr. 1.

Update:
    Vanmorgen rond 10.30 belde het lab met de mededeling dat een 8 cellige emmy voor ons klaar lag. Ze hebben wel de 2 andere eskimo's moeten ontdooien en die waren niet goed gegaan. Ze hanteren een verslechtering van minimaal 75% en die 2 zaten op minder dan 50%. Deze topper is 8 cellig gebleven.:D
    Manlief is geschrokken dat 2 eskimo's niet goed zijn gegaan. Hij had het niet verwacht en was de rest van de dag van slag.
    Vanmiddag op tijd aanwezig en we konden gelijk doorlopen. Hup, in de stoel en de eendebek erin. De fa was bezig om het flexibel slangetje met onze emmy erin te krijgen, maar dat lukte niet. Een andere arts werd erbij geroepen om mijn bmmond verder te openen. De fa die dat de allereerste keer had gedaan kwam erbij en met een plastic staafje was het eigenlijk zo gepiept. Het was even flink gevoelig. Toen weer het flexibel slangetje met emmy erin en het was klaar. Het was wel even het gevoel van poppenkast kijken. ;)
    Ik heb nog wel een beetje apart gevoel in de onderbuik en schuif het maar op bovenstaande.

10. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @kimmie1984 wat balen voor jullie meis maar hou nog ff hoop zal voor jullie duimen...

@ Timon kan me voorstellen dat het gevoel dubbel is maar nu goed broeden meis jullie hebben een mooie embryo terug..

@Loesie1982 Welkom weer en heel veel succes..

Nou meiden ff een berichtje hoe het hier gaat nog misselijk maar gisteren weer een ego gehad en we zagen het zijn armpjes bewegen en zijn lijfje waren zo trots wilde het even met jullie delen nou meiden dikke digi knuffel

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mistery, wat gaaf om je kleintje zo te zien.

Het is dat we gisteren onze emmy hebben opgehaald, maar echt ermee bezig zijn heb ik eigenlijk niet. Vandaag wel minder getild op het werk, maar verder niets anders. Ik hoop van ganse harte dat onze emmy ons blijvend kleintje zal worden.

Heerlijk... een week vakantie. :D

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Timon,Ik kom weer even kijken hier hoor! En ik ga keihard voor jullie duimen dat jullie kleintje eindelijk een blijvertje mag zijn!
    Verder alles goed met je? Lekker een weekje vrij zie ik? Geniet ervan! Dikke knuffel

@ Mistery meis ik heb het je al een aantal keer gezegd,maar ben zo blij voor je!

13. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Hey Meiden,

Net weer een ego gehad en het bewoog weer echt leuk hoor door dat we aan een onderzoek mee doen krijgen we 4 extra ego's net weer gekeken en het bewoog weer echt leuk.. Ik kreeg te tip om gembertabletten te halen tegen de misselijkheid dus lady's ga het zo halen en hopen dat het werkt spuug alles uit namelijk :)

@ Timon hoe is die met je? Lekker aan het broeden meis?

@ Kimmie1984 weet je al meer?

@ kleintjevoorons hoe is het met je ?

@Char1983 dank je wel meis nog 3 weken !!!!! heb er zin in kijk er na uit.Hoe is het verder met je ?

14. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Heeey meiden,

Even een update: ik dacht donderdag dat deze cyclus weer geen tp kon plaatsvinden omdat mijn cyclus maar niet op gang komt. Vandaag weer bloed + echo en wat blijkt.. eindelijk weer een follikel van 13mm, een bms van 4,9 en de bloedwaardes zijn aan het stijgen op een normale manier! Eindelijk! Ik ben echt blij.. donderdag weer bloed + echo en hopelijk zet alles nu goed door zodat er een tp gepland kan worden! Spannend!

Timon: hoe voel je je? Hou je emmy lekker bij je he!
    Mistery: Hopelijk helpen de pillen tegen de misselijkheid, sterkte!
    Char: hoe is het met jou?

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Char, wat lief dat je nog komt kijken. Alles goed met jou? Jij gaat lekker met 15,5 week.

Mistery, hopelijk gaan die tabletten werken. Heerlijk dat je je frummel weer heb gezien.

Kimmie, wat goed!!!! Jij gaat nu pas warm lopen.;)

Lekker een weekendje bij mijn ouders geweest. Met mijn zusje naar een festival en naar een familiefeest geweest. Manlief kwam na een motorrit, geheel verzopen. ;)
    Ik wil er niet aan denken, maar mijn lichaam doet toch wat apart. Sinds vanavond een ongi gevoel, maar zit pas op dag 4 na tp. Ook zijn mijn tepels iets gevoelig.

16. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hallo allemaal , Hoe gaat t met jullie?
    Ik ben weer begonnen aaan een nieuwe poging..
    2 dagen geleden met deca, vandaag puregon, 5 sept eerste echo. hopen dat t nu wel lukt.. Kimmie weet jij al wat meer?? En Timon hoe is tie met jou..? Ik duim voor je dat t deze keer eindelijk lukt!!!:D

17. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Timon!!!! Ik duim zo hard voor je!!!! Zo spannend..
    Jij hebt trouwens geen rust genomen na de tp. Ik heb ook gehoord dat juist rust de innesteling niet bevorderd, dus het festival en familiefeest zijn een uitstekende afleiding geweest denk ik!

Sammy, wat spannend dat je weer bent begonnen, hopelijk mag het nu wel zo zijn. Ik ben met spanning aan het wachten op de bloed + echo donderdag.... kijken of alles op een normale manier groeit...
    Ik heb net de Pregnyl al wel besteld bij de huisarts.. (dus het moet nu gewoon lukken ;))

18. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Goedemorgen Meiden,

@Char1983 dank je wel hoe is die met je ?

@ timon ja idd zo leuk idd he hoe is die bij jou nog lekker aan het broeden? duim voor je meis... Nee de tabletten werken niet echt krijg er last van me maag van heb gisteren morgen en gisteren avond alles er uitgegooit ik probeer nu even zonder de tabletten maar heb net 2 beschuit op en die zitten er nu nog in hihih maar ga nu even douche en kijken hoe het gaat..

@sammy88 spannend heel veel succes meis

@ Kimmie1981 hoop zo voor je dat je nu eindelijk verder kan meis

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kimmie, ik heb donderdag de tp gehad en vrijdag was ik aan het werk. Gisteren heb ik pas amper wat gedaan.

Mistery, balen dat die pillen je niet helpen. Lekker douchen en je beschuitje binnen houden. ;)

Hier eigenlijk niets te melden.

20. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Meiden, hoe gaan jullie om met rust naar een tp...? Ik ben echt zo benieuwd of mijn follikel weer wat gegroeid is.. morgenvroeg weer naar het ziekenhuis...spannend!

Deel Deze Pagina