Hallo allemaal, ik meld me ook maar hier dan. Ben gister begonnen met de hormomen spuiten.. Prikje zelf deed geen zeer.. maar kreeg huiduitslag overgeven en koort. blijkt dat het een soort allergische reactie is dus moet vandaag weer spuiten, kijken of het weer zo is en anders moet ik even komen voor controle.. dus hopen dat het allemaal gewoon goed is. ik vind het wel allemaal spannend nu het komt nu zo dichtbij.. ook de punctie ... . zondag beginnen met de puregon erbij en zaterdag de 23ste de 1e echo. nou ja k hoop dat t met jullei allemaal goed gaat.
Kimmie, was je van de lijst gevallen? Sammie, weer welkom hier. Je bent ook weer begonnen. Succes! Meiden, we gaan zo weg naar de opstapplaats voor een ballonvaart. Spannend!!!
Mistery(29) : ICSI 1 mislukt. Char (28) : 1e ICSI poging St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen.. MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 22 feb start pil, 11 mrt deca, 18 mrt stop pil, 25 mrt gonal, 1 apr 1e fm, 5 of 6 apr punctie, 8 of 9 apr tp Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie. Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust Echo en punctie afspraken Terugplaatsing/Testen Zwanger Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011 Sammy... hoe ging het spuiten vandaag. Heb je weer zo'n allergische reactie gekregen of niet?
@ sammy88 welkom hier , klets maar lekker mee @ Timon hoe was je ballonvaart? @ Ingrid nee ik had je onderaan erbij gezet als zwanger vind het super dat je mee blijft lezen en natuurlijk staat het erg positief voor de rest van de meiden die weer opmoet kijk naar jou is het ook gelukt @ de rest van de meiden hoe is die verder Nou ik heb gisteren weer alle medicatie gehaald en mijn koelkast ligt weer vol Heb vandaaag een zware dag qua emoties en dacht kom weer even lekker van me afschrijven en kijken hoe het met jullie is.. Ga ook nu lekker schoonmaken thuis om mijn zinnen te verzetten en af en toe kom ik online om ff te lezen.. Digi knuffel voor allemaal
Mistery, de koelkast weer vol. Je mag bijna beginnen! Ik ga straks hier ook aan de gang. Het ballonvaren was gaaf! Heel bijzonder om boven huizen en water te zweven. Helaas niet veel wind, dus best laag over daken gevaren, konden honden horen blaffen en later zelfs mensen roepen. Veel leuke foto's gemaakt en naar mensen gezwaaid. Helaas hebben we net niet over een kermis heen gevaren. Op zich zijn we niet erg ver gekomen en bij landing vonden enkele paarden, tijdens een les in de buitenbak, ons niet leuk. Ze schrokken van de grote, gekleurde ballon. We hebben een zachte landing gemaakt op een lege akker. Met helpen opruimen van de ballon kreeg ik wel last van een gespannen onderbuik. Ben gelijk gestopt. Eigenlijk is dat gevoel nog niet helemaal weg. Wat zou dit kunnen zijn? Nooit eerder gehad.
Ja nog 2 weken ongeveer voor we mogen beginnen Wat een gave foto , en ja ik denk misschien stress dat het daar op reageerd je lichaam voel je je er niet prettig bij ? Anders maandag even bellen voor de zekerheid.. Nog een paar dagen voor je mag testen Trouwens een vraagje misschien weet jij wel het antwoord ik had rond mijn eisprong een paar dagen geleden onwijs veel pijn in mijn buik bijna het zelfde gevoel als na de punctie heeft een uurtje geduurd is dat normaal? digi knuffel ga even snel koffie zetten Wil je ook een digi bakje latte magiato
Mistery, geen koffie voor mij. Brrrrr.... Jeetje, jij heb geen fijne eisprong gehad. Helaas heb ik geen antwoord voor je. Ik weet niet hoe pijnlijk jouw punctie was, maar die van mij was hels. Die pijn wil ik niet nogmaals meemaken. Ik twijfel een beetje, omdat het nog steeds aanwezig is. Als ik naar het zh zou bellen zeggen ze vast dat ik gewoon nog een week geduld moet hebben. Mag zaterdag pas testen.
Ooh zet ik wel een digi bakje thee Nou de punctie was niet hels ik was zo stoned als een garnaal van die morfine maar daarna was echt hels die dagen maar goed we doen het het allemaal voor een wondertje wat nog op zich laat wachten... Ja maar je kan toch bellen en vragen of dat gevoel goed is ? dat maakt toch niet uit? als je er geen goed gevoel bij heb zou ik het gewoon vragen ... Heb je nog meer gave foto's boven welke plaatsen heb je ballongevaren ?
Goedemorgen meiden! Welkom (helaas) Sammy klets maar lekker mee en je kan alles kwijt hier hoor... @Timon mooie foto zeg! Jammer dat er niet zoveel wind stond,ik heb hele erge hoogte vrees maar als ik zo die foto zie is het wel een mooie belevennis denk ik zo....Ik had na me vorige tp ook een gespannen onderbuik en was wel zwanger al was het voor even,tegen mij zeiden ze dat het wel met van alles te maken kon hebben omdat er dan zoveel gebeurd in je buik...Over een weekje weet je het! Wie weet ben je gewoon zwanger joh! ik duim voor je hoor!!!! Zo nog even het lijstje wijzigen en dan lekker van mijn theetje genieten! Mistery(29) : ICSI 1 mislukt. Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk,nog 5 embryo's ,hopelijk in mei verder,St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen.. MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 22 feb start pil, 11 mrt deca, 18 mrt stop pil, 25 mrt gonal, 1 apr 1e fm, 5 of 6 apr punctie, 8 of 9 apr tp Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie. Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust Echo en punctie afspraken Terugplaatsing/Testen Zwanger Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011
Mistery(29) : ICSI 1 mislukt. Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk,nog 5 embryo's ,hopelijk in mei verder,St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen.. MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 22 feb start pil, 11 mrt deca, 18 mrt stop pil, 25 mrt gonal, 1 apr 1e fm, 5 of 6 apr punctie, 8 of 9 apr tp Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie. Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust Echo en punctie afspraken Terugplaatsing/Testen Zwanger Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011 Zo hier het lijstje nog een keer....
Char, ik hoop dat het positief zal zijn. Nu trekt de spanning wat weg, maar geeft een beetje naar gevoel als richting ongi. Aan de andere kant... als er nu nog een hoop gebeurd dan zit er wel iets, want de innesteling is al geweest. Ik wil gewoon zwanger zijn.*zucht* Het ballonvaren was echt gaaf. Je merkte niet dat je ineens hoog zit of in de daling zat. Helemaal niet eng dus. Fotootje voor Mistery...
THANKS TIMON WAT EEN SUPER GAVE FOTO!!!!!!!!!!! EVEN MET EEN GROTE GLIMLACH EN TROTS NAAR DE FOTO KIJKEN.. Timon maar zoals ik al vaker heb gezegt geen bloed geeft moed hou vol... Ik ben uitgenodigt voor aan een onderzoek mee te doen in de wachttijd op het wachtbankje dus ik ga mee doen ze willen kijken hoe vrouwen ermee omgaan ik dacht nou moet je nu precies mij hebben in die stress periode die ik al heb maar meiden ik doe mee ik heb zoiets als ik iemand kan helpen ermee doe ik het met alle liefde.. @ Char dank je wel voor je lieve pb ga maandag even terug sturen ik moet nu verder dingen gaan regelen nou meiden prettig weekend en probeer nog even tijd te maken om hier langs te komen MAAR TIMON WIL TOCH NOG EVEN ZEGGEN WAT EEN TOP FOTO !!!!!!!
Graag gedaan, Mistery! Grote glimlach om de foto heeft een reden? Ook ik heb die uitnodiging gekregen, maar afgeslagen. Ik heb al genoeg aan mezelf.
Wij zijn ook direct met icsi begonnen en over 2 weken begin ik met de 2e icsi. De vorige 2 tp zijn op niets uitgelopen. Ga vandaag voor het eerst acupunctuur doen. Ook ik ervaar de angst. Het moet gewoon lukken want anders zal ik nooit een kindje van ons eigen kunnen krijgen. Soms doet het verdriet dan ook letterlijk en figuurlijk pijn. Toch blijven we vertrouwen houden, dat houdt ons zolang op de been. Meer kunnen we niet doen. Sterkte meid!
Hello girls, Nou gister begonnen met de Puregon erbij prikken valt me echt heel erg mee. Ben zo bang voor naalden en was echt heel bang maar me vriend doet het hartstikke goed ik voel er niks van. Alleen verschrikkelijk veel hoofdpijn overgeven en zóóóó moe.. maar ik heb opgebeld en het hoort er allemaal bij zeggen ze. bij de 1 wat meer als bij de ander dus ja.. Zaterdag de 1e echo En wil iemand mij ook erbij zetten op het lijstje weet niet hoe dat moet. X
Goedemorgen Meiden, @ timon ik lachte omdat ik trots was op die foto die je stuurden.. Hoe gaat het met je gevoel in je buik al beter? @ gaby hoe is die meid? @ miepie fijn dat je mee schrijft en je begint ongeveer gelijk met mij zet je even op de lijst en welk zkhuis loop je? Wat schreef vind ik echt knap weet je ik en me vriend hadden het er laatst over dat we voor de tweede keer moeten wij zijn echt bezig met mentaal voor te bereiden maar we zeiden tegen elkaar we doen erzo veel voor maar we krijgen alleen maar tegenslagen en we zijn zo bang dat het ons niet lukt ondanks de dokteren hebben gezegt dat het er wel gunstig uit ziet kan ik het niet geloven en ben moet ik er heel hard voor knokken om wee vertrouwen te krijgen maar ben momenteel echt mijn vertrouwen erin kwijt ondanks dat ik weet dat je dat niet mag zeggen zo voel ik mij wel. Maar ben heel blij dat ik met jullie kan praten en de meningen kan delen en ook weer beetje bij beetje vertrouwen krijg en kijk naar INGRID die is zwanger en nog meer meiden dus probeer daar aan vast te houden maar leuk dat je mee schrijft @ sammy 88 ik zet je er wel bij wanneer ben je begonnen en wanneer je kan het gewoon kopieren en aanpassen maar ik doe het wel voor je welkom meid. Digi knuffel voor allemaal
Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt. 2e ICSI eind april Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk,nog 5 embryo's ,hopelijk in mei verder,St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen.. MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 22 feb start pil, 11 mrt deca, 18 mrt stop pil, 25 mrt gonal, 1 apr 1e fm, 5 of 6 apr punctie, 8 of 9 apr tp Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie. Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april 2011 Echo en punctie afspraken sammy88: echo 23 april 2011 Terugplaatsing/Testen Zwanger Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011
Mistery dank je wel. Loop bij het Medisch Cetrum Kinderwens in Leiderdorp.. Dit is mn 1e ICSI ben de 14e begonnen met Decapeptyl en de 17e met Puregon. Heb de 23ste mn eerste fm dus ben benieuwd.. vind het allemaal nog erg spannend en eng.
@ jessy1983: Thanks voor je reactie ja daarom vind ik het ook fijn om op dit forum te kletsen en kan het wel voorstellen wat je zegt ik zegt dat ook alles wordt ons afgepakt waarom ? Ik heb ook een tijdje geleden heel hard gehuild toen ik een vriendin van mij met haar kleintje in haar armen zag het babytje lachte naar haar en haar moeder stond vol trots te kijken ik ben naar buiten gelopen en heb echt staan snikken ik gun het haar wel maar was even zo jarloers deed me echt pijn.. zo van waarom mogen wij dit niet.. Maar we moeten hoop houden en die probeer ik weer op te bouwen voor de volgende behandeling. Wat CHAR en ik tegen elkaar zeggen GIRLPOWER we laten ons niet zo snel kennen ondanks we wel mogen huilen en bang zijn ... Trouwens je staat nog niet op de lijst .. @ char heb je pb gestuurd @ Sammy dat is logisch hoor omdat je niet weet wat je te wachten staat is het heel eng maar ik heb wel veel gehad aan dit forum je kan er alles op kwijt