Nou timon ben es niet meer zo zeker van.. Verlies veel bloed! Vandaag gebeld. Op de test stond eergisteren 1-2 weken en vandaag stond er 2-3 weken dus die vrouw zei nou ja anders had het er niet gestaan. Moet over 2/3 dagen weer weer testen en dat door bellen dus ik hoop dat het goed is maar twijfel er echt aan hoor !
@timon het zou te maken hebben met de verandering van zuurtegraad daar onder kan ontstaan door wassen met zeep of hormoon schommeling
@sammy88 ik hoop dat het niks ernstigs is je hoort wel vaker dat vrouwen wat bloed verliezen tijdens zwangerschap
Sammy, hoe is het met jou? Ik schrik wel een beetje van het bloedverlies. Cilek, dus te goed schoonmaken is ook niet goed voor je? Hoe is het met de andere meiden? Jammer dat de meiden die zwanger zijn hier (bijna) niet meer komen. Ik ben met van alles bezig en daarom minder online. Vandaag vrij en genieten van het mooie weer.
Ach nee!!!!!!! Op hoeveel dagen na testen zat je? K..!!!! Gaat het een beetje? Probeer het een plaatsje te geven, want het kan je ander later nog opbreken. Dat is mijn ervaring. Een enorm dikke dikke knuffel voor jou, Sammy.
Sammy, hoe was de echo gisteren? Kimmy, hoe is het met jou? Ik vermaak me prima met veel werken en andere dingen.
Hé timon, nou baarmoeder zag er goed uit en als me ongi begint krijg ik een tp in eigen cyclus dus ben benieuwd. Ik heb daar weinig vertrouwen in. En hoe is hèt met jou? Wanneer ga jij verder? Kimmy hoe is hèt met jou?
Fijn dat je bm er goed uit ziet zodat je snel verder kan. Met mij gaat het goed. Lekker met van alles bezig. Wanneer we verder gaan weet ik niet. We zien wel.
Hoi meiden, ik ben vrijdag in het ziekenhuis geweest voor eerste bloed en echo controle.. Wat bleek.. Er zat al een ei van 20 mm! Dit was erg vroeg, maar de bloeduitslag was toch ook echt goed. Mijn BMS blijft echter dit keer een beetje achter, vrijdag was ie 4,5. Daarom nog 1 dag extra laten groeien en gisterenavond pregnyl gezet. Morgen weer beginnen met de mutsenbollen.. We hebben nog 2 eskimotjes van 3 dagen en 3 van 6 dagen. Er worden weer 2 van onze kanjers teruggeplaatst, dus even kijken of de ontdooiing van beide 3 dagenoude goed gaat, dan donderdag de tp! Anders zaterdag! Spannend! Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie! Sammy fijn dat je zo snel doorkunt!
Hoi meiden, rustig hier zeg! Vanmorgen gebeld door het ziekenhuis, de 2 eskimo's van 3 dagen oud zijn ook goed ontdooit! Tot op heden nog geen eskimotje verloren gegaan, gelukkig! 1 cryo van 9 cellen die was goed en1 cryo van 8 cellen en die was uitstekend! Vanmorgen tp gehad... Spannend weer! 27 okt. Bloedtest.....
Het is hier zeker rustig. Kimmie, wat goed!!! Zo fijn om nog steeds alle eskimo's goed ontdooit te hebben. Nu goed broeden! Hier eigenlijk geen veranderingen. Gewoon lekker bezig met van alles en nog wat en intussen proberen manlief te verleiden.
Oh, Timon.. je man verleiden is altijd leuk ;-p Ik heb van het weekend heel veel stress gehad, dus hoop dat het allemaal nog een beetje goed gaat met onze toppers. Krijg ik daar weer stress van.. stress van stress...pfffff....
hahahaha, ben heel benieuwd naar het resultaat. Dat zou pas fijn zijn Met de stress gaat het nu redelijk... al blijft t spannend natuurlijk. Ik voel nog helemaal niets, vandaag precies een week geleden de tp gehad..vraag me af vanaf wanneer je iets kunt voelen...