Succes met het groeien, meiden. Hier de aandacht gericht op onderwerpen die sinds de mmm op een heel laag pitje zijn komen te staan. De rust (geen zh) is heerlijk.
Ach nee, Kimmie!!!! Wat is dit zwaar klote! Een enorm dikke knuffel en een digitale schouder om op uit te huilen.
Kimmy wat vreselijk! Ik ken het gevoel maar te goed.... Hoop dat het weer een beetje met je gaat. De moed niet opgeven meid!
Lieve meiden, dank voor jullie steun, ik heb nog steeds heel veel verdriet van mijn miskraam, alleen hoef ik nu niet steeds meer te huilen. Ik vind het heel zwaar. Volgende week nog een keer bloedprikken om te zien of mijn HCG waardes naar beneden gaan, want deze waren vorige week nog 500. Vruchtje is al weg weg. Voorgenomen om in januari/februari weer voor een nieuwe tp te gaan. Ik heb nog 3 blasto'tjes.. dus wie weet...
Kimmie, wat lees ik nu... Wat ontzettend erg zeg! Heel veel sterkte meis en knap dat je alweer naar de toekomst kijkt!
Hoi meiden, nog slechter nieuws hier. Mijn bloedwaardes hcg blijven hoog. Nu blijkt er naast het vruchtje in mIjn baarmoeder nog ergens een vruchtje te zitten. Waarschijnlijk in de eileider. Gisteren spuit gekregen (zelfde als chemo) om de cellen af te breken. Volgende week weer controle, misschien weer zo'n spuit. Laatste optie is operatie. Miskraam is al vreselijk, maar dit is een hel. Denk echt niet dat ik ooit nog een tp laat doen.
Lieve Kimmie, dit is echt niet wat je had willen hebben, niet had willen horen. Wat een vreselijke hel. Ik hoop dat deze ellende snel voorbij mag zijn en je het echt een plekje kan gaan geven. Hoe en of je verder zal gaan zie je als het zover is. Dikke dikke knuffel.
Kimmie wat vreselijk!! Jezus! Ik schrik er echt van! Wat een ellende. Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel xx
Hier heel veel bloedverlies... hopelijk is dat een goed teken.. Morgen weer bloedcontrole in het ziekenhuis..pfff.. Sammy.. ik zie dat je vandaag mag testen.. ik duim voor je!
kimmie jeetje meis wat schik ik hier van heel veel sterkte dikke knuffel @timon hoe is die met jou meis?
Kimmie, hoe gaat het nu met je? Is het bloedverlies al minder? Mistery, hoe is het met jou en je dikke buik? Hier niet bezig met de mmm, spuiten en het zh. De rust is me voorlopig best. Andere dingen vragen mijn aandacht en dat kan nu ook. We hopen nog steeds op een wondertje en het liefst op natuurlijke wijze. Het vertrouwen is er, nu de rest...
Van de week weer bloedcontrole gehad om te kijken of de chemo-spuit van vorige week geholpen had. Dit was het geval. Mijn HCG stond op 450 en afgelopen dinsdag op 138. Volgende week weer terug voor bloedcontrole om te kijken of het HCG helemaal weg is, als dit niet het geval is krijg ik volgende week nog een spuit. Nog wel heel veel bloedverlies (al 5 weken) Dus ben snel moe en veel buikpijn. Echt verschrikkelijk, hoop zo dat ik er voor de kerst vanaf ben en dat ik het kan afsluiten. Heb eigenlijk nog geen rust gehad na mijn dubbele miskraam.. ben echt op.
Meid, wat heeft jouw lichaam en jouw koppie veel moeten verduren. Nu nog... Ik wens je veel kracht en knuffels toe.
@kimmie oogh meis vind het zo erg voor je wil je gewoon heeeeeeeeeeeel veel sterkt wensen en een dikke digi knuffel geven.. @ timon thanks voor asking ja gaat goed word dik langzaam hihi gisteren voorlichting gehad in het zkh voor de bevalling wel moeilijk hoor zhs kiezen.. Maar echt zo leuk voel het nu schoppen enzo.. Zijn druk met het kamertje Lieve meiden hoop dat 2012 een heeeeeeeeeeeeeel mooi jaar voor jullie mag worden en ik blijf hier ook meelezen hoor