Kimmie, ik wil je even een dikke knuffel geven! Vind het zo erg wat je nu allemaal moet meemaken... *KNUFFEL*
Lief van jullie. Net bloeduitslag gekregen, HCG is aan het zakken, staat nu nog op 26,9. Volgende week weer terug om te kijken of het echt helemaal weg is.. ik hoop het zo.. hoop zo dat ik voor de kerst klaar ben met de ziekenhuisbezoeken..Het is heel erg zwaar.
Fijn om te lezen dat het HCG zakt. Ik hoop voor je dat je met rust het nieuwe jaar in mag gaan. Even de boel laten bezinken, diep adem halen en zien wat en wanneer je gaat doen. Dikke dikke knuffel!!
Meiden, "goed nieuws" hier.. Vruchtje is helemaal weg. HCG staat nog op 1, dus ik hoef niet meer terug! Ik wil graag in maart of april weer verder gaan, ik kan het toch niet laten rusten. Lieve meiden, ik wil jullie bedanken voor de steun van het afgelopen zware jaar en ik wens jullie allen hele fijne feestdagen! Voor de zwangeren onder ons, dit wordt een bijzonder 2012 voor jullie, heel veel geluk en succes. Voor de NOG niet zwangeren, heel veel geluk 2012.. Hopelijk mag dit ook een heel bijzonder vruchtbaar jaar voor jullie worden.. Nieuw jaar, nieuwe kansen! Voor iedereen.. Hoe zal het volgende kerst zijn...?!
Kimmie, wat een opluchting dat je nu weer schoon bent. Nu rust en hopelijk weer starten zoals je wenst. We houden hoop dat in het nieuwe jaar onze wens eindelijk vervuld zal worden. Ook jullie hele fijne kerstdagen een een goede jaarwisseling.
KvO, ik zie dat jij 2 weken geleden weer mama bent geworden. Meid, van harte gefeliciteerd!!!!! Alles goed met jullie?
Lieve meiden, hoe is het hier? Hier even een dipje.. Mijn beste vriendin belde gisteren dat ze zwanger is van de derde.. Ik gun het haar ontzettend hoor, maar ze hoeft maar te stoppen met de pil en is dan binnen 1 maand zwanger.. Ik merk dat ik het erg moeilijk vind om hiermee om te gaan. Ik ben echt oprecht blij voor haar! Maar waarom gaat het bij haar zo makkelijk en heb ik niets dan ellende op dat gebied.. pfff... sorry.. moest gewoon even mijn hart luchten..
Lieve Kimmie, herkenbaar gevoel. Je kan er toch ook niets aan doen dat het de 1 makkelijk afgaat en de ander ervoor moet knokken. Blijf wel open naar je vriendin. Als zij van jullie traject afweet zal ze vast rekening met je houden en blij zijn met je openheid. Dikke knuffel!!! Hier is er nog niets veranderd sinds we zijn gestopt. Hmmm, eigenlijk wel. We denken erover om de 3e en laatste ICSI poging in Düsseldorf te willen. Ik ga mijn medisch dossier bij het huidig zh opvragen en eens met manlief overleggen wanneer we ongeveer een intake zouden willen. Vast dat er onderzoeken volgen, dus zijn we ook niet direct bezig. Intussen gaan we gewoon rustig door met de dagelijkse dingen. Ik ben bijna hersteld van buikgriep. Morgen weer eens op het werk kijken.
Lieve Timon, goed dat je je rustig voorbereid op een nieuwe poging! Het is altijd goed om een ander zkh naar jullie situatie te laten kijken.. Ik ben benieuwd, hou je me op de hoogte? Balen die buikgriep, hier is ook iedereen ziek, zwak en misselijk.. maar ik kom er tot nu toe goed mee weg.. Mijn vriendin weet idd in welk traject we zitten. Ik was zaterdag bij haar en ik zag gewoon aan haar dat ze zwanger was. Ik durfde het niet aan haar te vragen zaterdag, vond het voor mezelf iets te confronterend, want er waren nog meer mensen aanwezig (voordat ik in een huilbui uitbarst...) Dus ik heb haar gisteren door de telefoon gesproken en ze gaf idd aan dat ze 9 weken zwanger was en niet wist hoe ze het mij uiteindelijk moest vertellen, ze huilde..pffff... Ik gun het haar ontzettend.. maar ik merk wel dat ik het er echt moeilijk mee heb...erg he..
Lieve meiden, ik vind het echt tijd voor een nieuw begin. Ik wil de vreselijke tijd achter me laten en me volledig richten op een nieuwe poging. Vandaar dat ik het tijd vond om Deel 4 te openen.. Ik hoop dat jullie met me meegaan...
http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/331734-direct-beginnen-icsi-zullen-elkaar-steunen-deel-4-a.html