Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mistery, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepi

Miepi Niet meer actief

Mistery, ik zit nog maar net op dit forum en weet nog niet hoe alles werkt. Hoe ik mezelf op de lijst moet zetten weet ik dus ook niet. En op de laptop ben ik ook nog niet zo handig. Moet alles dus nog uitvinden!:)

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hoi meiden,

Ik begin volgende week met mijn 1e ICSI behandeling en wil hier ook gezellig mee komen schrijven. Zie dat het hier nog meevalt qua aantal meeschrijvers, in sommge topics kan ik het bijna niet bijhouden haha!
    Ik zal mezelf even op het lijstje zetten!

Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt. 2e ICSI eind april
    Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk,nog 5 embryo's ,hopelijk in mei verder,St.Elisabeth Zkh Tilburg.
    Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies
    Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen..
    MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd
    Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst.
    Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 22 feb start pil, 11 mrt deca, 18 mrt stop pil, 25 mrt gonal, 1 apr 1e fm, 5 of 6 apr punctie, 8 of 9 apr tp
    Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie.
    Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust
    Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april 2011
    Doortje25: 1e ICSI @ MCK, start rond 27 april

Echo en punctie afspraken
    sammy88: echo 23 april 2011

Terugplaatsing/Testen

Zwanger
    Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011

Sammy ik zie dat jij ook bij het MCK zit, ik ook!
    Toevallig!

Fijne avond meiden!

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He lieve meiden!

Idd GIRLPOWER! Want hoe zwaar en heftig het ook is wat wij allemaal meemaken we kunnen het! En gaan ervoor en natuurlijk zit je er soms helemaal doorheen..geloof me nadat ik een vroege miskraam heb gehad kwam de klap echt hard aan! en dan denk je ook even Waarom ik Waarom wij...Maar dan denk ik wij zijn niet de enige (helaas maar ook weer niet) Je moet jezelf weer vooruit duwen en jezelf de kracht geven om door te gaan met deze harde strijd! Hou me er ook aan vast dat er meiden zijn die uiteindelijk toch zwanger zijn geraakt...Maar toch komt dan dat kleine bange stemmetje...Wat als wij die mensen zijn waarbij het dan toch nooit lukt? Tja dat is normaal vrees ik dat wij die angst hebben...Want ja als je dan tienermoedertjes ziet rond lopen dan voel je je toch even heel klein...

Ik heb pas op mijn eigen dagboek site een gedicht geschreven...Zal hem hier ook zetten...Dat is eigenlijk een gedicht voor ons allemaal....

Dromen,ik droom iedere dag over jou
    Dromen,Ik droom hoe zou je eruit zien
    Dromen,Dat we eindelijk mama en papa worden genoemd
    Dromen,over hoe trots we op je zouden zijn

Maar...

Nachtmerries,Over dat je nooit komen gaat
    Nachtmerries,Dat we nooit zouden weten hoe je eruit zal zien
    Nachtmerries,Dat we nooit papa en mama worden genoemd
    Nachtmerries,Dat we nooit trots op ons eigen kindje mogen zijn

Maar...

De tijd zal het ons laten weten of je ooit komen gaat,
    Wat de toekomst ons zal brengen blijft onzeker,
    Geduld dat zullen we moeten blijven hebben,

Verdriet dat is wat we hebben,Even dat geluk gevoeld maar dat was zo weer over
    Zullen we ooit weer eens geluk hebben,
    En dat je bij ons mag blijven?

We wachten op je al duurt dat eeuwig,
    Zoveel liefde aan jou te geven!
    Je bent meer dan welkom...Vergeet dat niet.

Morgen mogen wij naar het ziekenhuis en dan zullen we te horen krijgen wanneer we weer verder mogen....

Alvast slaap lekker allemaal!

4. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Char, wat een mooi gedicht....heel veel succes in het ziekenhuis vandaag.. duim voor jullie!

5. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @ char denk aan je meis... Succes en ben benieuwd en wat een mooi gedichtje..

@doortje 25 welkom en schrijf lekker mee

@kimmie jij bent er ook vroeg bij hoe is die verder met je ?

Ik was om kwart over 6 al wakker en kon niet meer slapen dus dacht ga maar lekker hiero kletsen..

6. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk,nog 5 embryo's ,hopelijk in mei verder,St.Elisabeth Zkh Tilburg.
    Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies
    Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst.
    Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 22 feb start pil, 11 mrt deca, 18 mrt stop pil, 25 mrt gonal, 1 apr 1e fm, 5 of 6 apr punctie, 8 of 9 apr tp
    Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, nu even rust
    Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april
    Miepi: 1e ICSI poging 2 mei

Terugplaatsing/Testen

Zwanger

Miepi ik heb je erbij gezet hoor

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt~IUI-D 8 afgebroken, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1--> 20-04 uitgangsecho.

Gaby: 20-04 uitgangsecho

Terugplaatsing/Testen
    Gaby:
    +/- 14 mei testen

Zwanger

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds, even ego. Later zal ik (hopelijk) de puf hebben op jullie te reageren.

Ik heb weinig zin om te lezen (sorry, lieverds). Sinds zaterdagmiddag zijn alle steekjes, etc en gevoelige borsten weg. Misschien dat de pregnyl was uitgewerkt. Zondag en gister best wel met de ziel onder mijn arm gelopen. Tranen van twijfels hebben rijkelijk gevloeid. Nog zit er een somber en verdrietig gevoel in mijn lijf.
    Sinds gisteravond een druk op de onderbuik alsof de ongi nadert. Ik heb dus geen goed gevoel en baal ervan. Het enige wat ik wil is zwanger zijn. Geen naalden meer, geen gedoe in het zh en wachten wachten wachten. Ja, ik trek het dus eigenlijk niet meer. Na 2,5 jaar mmm gaat het me nu opbreken. :(
    Vanmorgen de laatste mutsenbollen ingebracht en nu is het afwachten, met die druk in de onderbuik.

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hey Timon, kop op niet zo negatief! er is nog geen ongi dus er is nog wel een beetje hoop toch! Wacht het gewoon even af.. Ik hoop het echt voor je dat het nu eindelijk zoo is dat je zwanger bent.

10. Miepi

Miepi Niet meer actief

Timon toch. Terwijl ik je berichtje aan het lezen was begreep ik precies hoe je je voelde. Als je denkt èn voelt dat het niet gelukt is laat de menstruatie dan ook maar gewoon komen, dan ben je ervan af! Sterkte meid!

@mistery bedankt voor het toevoegen.

11. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @timon ooh meis hele dikke digi knuffel ik zal eenkaarsje voor je aansteken en hopen dat het werkt voor je ik begrijp zo hoe je je voelt meis ik heb dat gevoel ook gehad en helaas genoeg ken je je eigen lichaam goed MAAR hou moed hoor want de medicatie kan je er in de maling nemen hoor meis.. en ik weet met de mutsenbollen heb je nog een zekerde gevoel dat had ik ook en zodra die opzijn ook een beetje het vertouwen maar hou je koppie omhoog en houd moet meis ...

@ char en en en ??? wanneer krijg je je eskimotjes terug?
    @Miepi graag gedaan meis

@ Gaby succes meis fijn dat je weer mee kletsen hoe is die met je ?

Nou meiden ik heb nu echt even me laptop gepakt en 10 min voor me zelf gehad ga nu snel verder alles regelen als ik de koelkast optrek en zie alle medicatie weer zucht ik een keer diep en denk ik elke keer kom maar op ik hoorden een mooie tekst en dat is ook zo als je de moed op geeft dan geef je je hoop voor een kindje ook op en dat is ONZE GROOTSTE WENS toch meiden dus sterk je aan de woorden die ik ook kreeg GEEF DE MOED NIET OP!!
    KOP OP MEIDEN geniet van het mooie weer en probeer daar maar een beetje troost en kracht uit te halen

DIGI KNUFFEL VOOR ALLEMAAL

12. gaby1986

hey, ja we zijn met nieuwe poging begonnen, maar ik blijf nog steeds een beetje op de achtergrond hier.
    het gaat steeds beter met me en ben voor 50% weer aan het werk, dus dat is wel erg fijn.
    maar ik wil eigenlijk zo min mogelijk bezig zijn met babydingen enzo, en daar helpt hier op t forum kletsen enzo niet echt bij mee, ligt niet aan jullie hoor. ik ben gewoon veel te nieuwschierig steeds hoe het met jullie gaat.

13. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Gaby wat goed!!! Heel veel succes!!
    Mistery, ik duim zo voor je dat het deze keer beter gaat!
    De andere meiden: heel veel succes en leuk dat jullie meekletsen!
    Met mij gaat het inmiddels weer een stuk beter na mijn heftige overstimulatie, ben weer helemaal de oude.. Nu aan het voorbereiden voor een tp..

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi hoi meiden,

Vandaag naar het ziekenhuis geweest en ja we mogen weer verder! Nu even mijn ongi afwachten en dan gaan we verder rond 18 mei heb ik hopelijk weer een tp...Zou ik zooo fijn vinden!
    Wil gewoon weer verder....

@Timon een dikke knuffel voor jou...die onzekerheid kan je zo bang maken he?

@ Gaby suc6 met jullie volgende poging...Lukt het een beetje met werken? Ik ben ook weer begonnen met 50% werken....

@ Mistery je bent een lieverd!!!! en niet vergeten he? Girlpowerrrrrrrrr

Voor de rest...allemaal een fijne avond het is nog heerlijk weer buiten.....

15. gaby1986

hey ff snel dd update, de poging is alweer afgebroken, cyste van poging 7 zit er og en is 18mm groot. die moet nu eerst weg willen we door mogen. had een recept medicijnen meegekregen die moest ik dan 10 dagen lang 2x per dag slikken. en dan zou ik na die 10 dagen weer ongesteld worden, en als t goed is zou die cyste dan weg zijn.
    joey en ik halen altijd de meds in nederland maar nu snapte ze niet zo goed wat t was.. heb dus geen medicijnen meegekregen want ze wouden dit eerst overleggen en dan bellen ze me morgenvroeg op. en als t goed is komt er dan een fietskoerier vanuit t radboud de medijnen naar mijn werk brengen zodat ik alsnog morgenvroeg kan beginnen ermee.
    heb ook nog bloed moeten prikken... geen idee waarvoor, maar die uitslag krijg ik ook morgen,. ben eigenlijk wel benieuwd waarvoor dt precies was.
    nou geen poging dus

16. gaby1986

Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7.

Terugplaatsing/Testen

Zwanger

17. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Gaby, wat ontzettend rot voor je!!!! Ik hoop echt dat je medicatie snel aanslaat en dat jullie snel weer verder kunnen!
    Hoe gaat het verder met je?

Meiden, hoe is het met jullie?

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 6 apr punctie, 9 apr tp, 23 apr testen, 3 8-cellige eskimo's
    Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7.

Terugplaatsing/Testen
    Timon: 9 april tp, 23 april testen

Zwanger

Even aangepast.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Char, jij bent al voor 50% aan het werk. Gaat het goed?
    Ik ga vanaf volgende week weer voor 100% aan de slag. Het gaat me nu redelijk goed af.

Gaby, wat een klotenieuws! Hoe kan het dat ze de cyste niet eerder hebben gezien? Dan was jij niet aan deze ronde begonnen. Jammer,want je ei was al op mooie grootte.

Kimmie, hoe is het met jou?

Mistery, je bent lief.

Bij elke keer na plassen afvegen werkelijk minimaal pietsie bruin op het papiertje. Mijn buik verteld zoveel dingen en mijn hoofd is voor de 2e dag zwaar, de ene keer heftig en dan weer bijna niets. Die hoofdpijn heb ik sinds enkele maanden voor de ongi. Ik wacht het allemaal maar af. Heb genoeg mijn hoofd erover gebroken de afgelopen dagen.

20. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Timon, wat ongelooflijk spannend. Wanneer zou je eigenlijk ongi moeten worden? En wanneer mag je testen? Duim echt voor je!
    Met mij gaat alles prima, ik ben weer helemaal de oude!
    Ik mag a.s. woensdag naar het ziekenhuis voor een echo en bloedcontrole, zodat ze mijn bms kunnen opmeten...

Deel Deze Pagina