Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt. 2e ICSI eind april Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk,nog 5 embryo's ,hopelijk in mei verder,St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen..geen tp ivm heftige overstimulatie. Nu aan het voorbereiden voor tp van 2 cryo'tjes.. mits het allemaal goed gaat met ze! MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 6 apr punctie, 9 apr tp, 23 apr testen, 3 8-cellige eskimo's Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie. Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7. Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april Doortje25: 1e ICSI @ MCK, start rond 27 april Miepi: 1e ICSI poging 2 mei Echo en punctie afspraken sammy88: echo 23 april 2011 Kimmie: echo + bloed 27 april 2011 Terugplaatsing/Testen Timon: 9 april tp, 23 april testen Zwanger Ingrid: uitgerekende datum --> 13-05-2011
Oh Timon, wat erg!!! Maar je kunt het nog een beetje zonnig zien.. je hebt nog 3 eskimo'tjes... kan me voorstellen dat je er even kapot van bent..
Het is vreselijk klote, maar ik had me er al op voorbereid. De klap was niet zo groot. Eigenlijk ben ik eerder teleurgesteld dat ik het bij het rechte eind had. Vandaag wezen werken en pcm genomen ivm de ongi krampen. Gelukkig waren ze hanteerbaar, want anders was ik naar huis gegaan.
He Timon! Even een dikke knuffel voor jou! Wij maar ook jullie gaan nu gewoon samen voor een 2012 kindje!!!! We geven gewoon niet op toch? Fijn paasweekend voor iedereen met het heerlijke weer maakt het ons weekend nog beter!!!! Geniet er allemaal van!
Nee, we geven niet op. Al wilde ik zondag echt niet nog eens aan de spuiten. Ik ben ze zoooooo zat. Helaas zal het wel moeten met de gestimuleerde cryo poging. In natuurlijke cyclus zal het niets worden en ik ga het niet weer uitproberen.
Òwww meis het valt allemaal niet mee he? Denk aan je hoor! en ik blijf gewoon duimen... wij zitten nu in hetzelfde schuitje alleen gaan ze het bij mij nu wel proberen in het gewone cyclus... *duim*duim*duim*
Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt. 2e ICSI eind april Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk,nog 5 embryo's ,hopelijk in mei verder,St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt~2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen.. MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009~1e ICSI 2010-> VMK~eskimo tp~2e ICSI 2011 6 apr punctie, 9 apr tp, 23 apr testen, 3 8-cellige eskimo's Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie. Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7. Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april Doortje25: 1e ICSI @ MCK, start rond 27 april Miepi: 1e ICSI: 1 verse 8 cellig en 1 cryo compactie beide tp mislukt / 2e ICSI: poging 2 mei Arme Timon, ook al had je een voorgevoel, het blijft klote! Ik weet heel goed hoe je je ongeveer gevoeld moet hebben en hoe je de klap hebt opgevangen. Wat ik het moeilijkste vond was het vertellen aan mijn man dat het rode duiveltje zich had aangekondigd.:x Sterkte verder meid! @Mistery, ik begin het door te krijgen hoor, heb mijn status aangepast. Fijne paasdagen allemaal!
Manlief is teleurgesteld en wil weten hoe het kan dat alles perfect is (bms 9 mm en een 9-cellige emmy) en toch gaat het mis!! Niet uit te leggen. Char, de vpk aan de telefoon wilde ook gaan hebben over een cryo in natuurlijke cyclus. Dit heb ik gelijk afgekapt, want dat is vorig jaar 2 keer afgebroken en moest ik aan een gestimuleerde poging. Dus echt niet dat ik het nu nogmaals ga proberen. Maarja, dan wel aan de deca.. We gaan voor een 2012 kindje. Opgeven hebben we eerder niet gedaan en zullen we nu ook niet doen.
Mistery(29) : 1e ICSI poging mislukt, 2e ICSI eind april Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk, nog 5 embryo's, hopelijk in mei verder, St.Elisabeth Zkh Tilburg. Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt, 2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen.. MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst. Timon (35): 2x IUI in 2009, 1e ICSI 2010-> VMK~cryo tp, 2e ICSI 2011~mislukt, nog 3 eskimo's Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie. Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7. Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april Doortje25: 1e ICSI @ MCK, start rond 27 april Miepi: 1e ICSI: 1 verse 8 cellig en 1 cryo compactie beide tp mislukt / 2e ICSI: poging 2 mei Even mezelf aangepast.
Hallo allemaal hoe is het met jullie?? Timon ik las het net wat klote voor je zeg! Heeel erg veel sterkte!! Nou ik had 23ste de 1ste echo en er was dus NIKSS gegroeid.. ik spuit maar 75 eenheden. Dus ik zei moet het niet verhoogd worden? Neee wacht nog maar even af. 26ste weer een echo. is er maar 1 ei gegroeid.. ze zegt daar hebben we niks aan dus nu verhoogd naar 100 eenheden maar ze zei al.. ik denk niet dat t werkt dus ziet ernaar uit dat we een maand moeten overslaan en dan weer opnieuw maar we moeten zaterdag terug voor weer een echo dus dan horen we het.
@timon hoe is die met je ? @ sammy vind het wel weinig wat je moet spuiten zeg ik moet standaard 150 spuiten en de eerste icsi in 1 dag 2 spuiten van 150 dus 300 nou vind het ook raar dat ze zegt wacht maar tot zaterdag nou meis hoop het voor je Meiden wat zijn we allemaal stil ? ik was zelf ook stil maar ben alles aan het afhandelen en heb vandaag mega buikpijn denk me begin van me ongi dan kan ik al bijna beginnen met spuiten en gaan ook wij de molen weer in maar dan probeer ik weer wat meer rust te nemen en hier ook weer te komen
He meiden, sorry ook ik was even stil,ben weer gaan werken nog niet volledig maar het is wel erg zwaar. En krijg totaal geen begrip...van mijn ledinggevenden die geven mij zelfs de schuld dat ik zo lang afwezig ben geweest aangezien ik zelf ook leidinggevende ben/was...Ze snappen het gewoon niet,en hij gaat gewoon respectloos met me om...Ik zit er zo doorheen...Doe zo me best...Wacht nu op mijn ongi en hopelijk mogen we dan verder...Gister is mijn beste vriendin bevallen van een zoon...Ben echt heel blij voor hun...maar het is zo'n dubbel gevoel...Zit er echt doorheen en moet weer de kracht krijgen om door te gaan....Er speelt nog veel meer maar voor evt. bekenden hier kan ik dat hier niet vertellen... Sorry dat het een ego berichtje is van mij.... Dikke knuffff voor jullie allemaal!
Sammy, wat hebben ze jou weinig eenheden laten spuiten. In het UMCU is het standaard starten met 150 eenheden. Waarom doen ze dat bij jou niet? Zo kan jij toch niet kweken? Dit is zo frustrerend! Weer een maand kwijt... Mistery, heb je zoveel mogelijk kunnen afhandelen? Ships dat je mega krampen heb. Laat de ongi dan maar snel komen. Dan kan jij aan het spuiten, weer in de mmm. Char, wat een klotestreek! Jou de schuld geven van jouw ziek zijn? Kan... maar jij heb aan jezelf gedacht en dat was enorm nodig. Kan je het respectloze gedrag van jouw leidinggevende niet ergens aankaarten? Ben je nog steeds leidinggevende? Omdat er ben/was staat. Lieverd, het is zo begrijpelijk dat je nu een dubbel gevoel heb. De blijdschap voor je vriendin ivm de geboorte, maar je eigen gedoe en de mmm. Ik kan me zo voorstellen dat het je allemaal eigenlijk veel te veel is. Mocht je je verhaal kwijt willen mag je mij ene pb sturen. Misschien lucht het je op. Een enorm dikke knuffel!!!! Hier gaat het allemaal z'n gangetje. We doen gewoon ons ding en ik wacht 9 mei af. Gaan jullie nog leuke dingen doen met Koninginnedag? Wij gaan met mij thuis struinen over een grote rommelmarkt. Ik heb er zin in.
Hey Meiden, @ Timon ja gisteren alles afgehandeld en werd ongesteld heb ff gehuild moet ook zeggen dat ik nog wel onzeker de tweede behandeling inga ik ga vanavond weer beginnen met spuiten.. Jij nog een paar dagen en dan gaat het ook weer voor jou beginnen, komen we elkaar misschien wel onbewust tegen @ Char gefeliciteerd met de baby van je bf hoe is het gegaan met je toen het geboren werd? Gaat het weer een beetje met je meis? @Sammie hoe is die bij jou moet je al meer spuiten? @ de rest van de meiden wat zijn jullie stil hoe is het met jullie? @ Ingrid hoe gaat het met je zwangerschap het schiet al op voor je meis.. Nou iedereen een fijne konningendag en ben er vanavond weer Ik ga me eerste spuit vanavond dus weer zetten en gaan dus weer beginnen
Meiden, allemaal ten eerste een dikke knuffel!!! Hoe is het met iedereen... succes meiden! Hier nog max 4 weekjes... ga er niet uitgebreid over kletsen... staat jullie hoofd helemaal niet na! Maar alles gaat goed met mama in spe en de kleine! Heeft het nog wel naar zijn/haar zin in mama's buik... dus we wachten af!!
Spannend Ingrid het is bijna zo ver!!!!! Zo het is lekker dus geniet allemaal extra van Koninginnedag gaan jullie nog iets doen? Liefs Char
@char mijn berichtje niet gelezen?? wij hebben rustig aan gedaan en mijn vriend heeft me mee uit eten genomen en heb weer heel ff een traantje gelaten voor ik me spuit moest zetten maar verder rustig aan gedaan en jullie? @ Ingrid spannend echt leuk nog 4 weken ja ik vind het wel leuk hoor jij geeft toch een beetje hoop dat het dus wel kan