Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mistery, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Mistery(29): 1e ICSI poging mislukt, 2e ICSI 30 april begonnen met 150 gonalF
    Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk, nog 5 embryo's, hopelijk in mei verder, St.Elisabeth Zkh Tilburg.
    Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt, 2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies
    Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen..
    MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd
    Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst.
    Timon (35): 2x IUI in 2009, 1e ICSI 2010-> VMK~cryo tp, 2e ICSI 2011~mislukt, nog 3 eskimo's
    Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie.
    Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7.
    Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april
    Doortje25 (26): 1e ICSI @ MCK, 26 april gestart
    Miepi: 1e ICSI: 1 verse 8 cellig en 1 cryo compactie beide tp mislukt / 2e ICSI: poging 2 mei

Echo en punctie afspraken
    Doortje: 10 mei 3e FM
    Mistery: 11 mei punctie

Terugplaatsing/Testen

Zwanger

Bevallen: INGRID1979 8 mei

2. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    @ Ingrid super trots op je meis en een mooie naam gefeliciteerd en lekker genieten met ze drietjes

@ Timon en en wat gehoord van het ziekenhuis?

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest heb erg veel eitjes meer dan tien aan iedere kant ze waren bang voor overstimulatie ze hadden bloed geprikt om te checken gelukkig viel het mee vanavond dus pregnyl zetten en woensdag de punctie mega zenuwachtig krijg wel morfine omdat het er veel zijn en heb nu ook last maar lig nu op de bank

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mistery, wat spannend woensdag de punctie!
    Zie je er erg tegenop?
    Heb je nu veel last van de overstimulatie of valt het nog mee?
    Doe maar lekker rustig aan meis!

Sammy, nee IUI is voor ons geen optie.
    We zijn echt aangewezen op ICSI en zelfs dat was nog even de vraag, dus IUI is echt uitgesloten.
    Onze arts zei dat het zo’n 1e keer altijd een gok is omdat ze naar je leeftijd kijken, maar de een sneller en beter op de hormonen reageert dan de ander. Het is een beetje uitproberen, helaas… Ze zei ook nog dat het een volgende keer wel heel goed zou kunnen gaan, maar dat het net aan deze lading eiblaasjes ligt. Maar waar dat dan door komt, kon ze me ook niet vertellen.

Ingrid, gefeliciteerd!!!
    Geniet er maar heerlijk van!

Timon, weet jij inmiddels al wat meer?

Ik heb morgenochtend weer een fm, ben er wel behoorlijk zenuwachtig voor!
    Hoop zo op goed nieuws!

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Ingrid GEFELICITEERD!!!! eindelijk met zn 3tjes!
    Super mooie naam! nooit eerder gehoord des te mooier!

@ Mistery spannend voor jou woensdag....en vergeet niet he? GIRLPOWER!!!!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wow, super!!!!! HARTELIJK GEFELICITEERD!!! Aparte en mooie naam.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Doortje, net in een andere topic gereageerd. Toch wil ik je een dikke knuffel geven. Succes morgen met de fm!

Mistery, woensdag de punctie. Spannend!! Heb je echt zo'n blauwe buik?

Sammy, hoe is het met jou?

Lief dat jullie ernaar vragen. Ik heb het hieronder staan.

Lieve Char, hoe is het met jou?

Vandaag een gyn. gesproken ivm de cryo poging. Ik start met de volgende ongi. Deze keer zal ik weer provera, deca, progynova en de mutsenbollen gebruiken. Het schema zal ik gaan ontvangen. Toch vanavond een mail naar het zh gestuurd. Ik vraag me af of de provera wel nodig is, want die wekt alleen de ongi op en die heb ik dan net gehad. Ik ga het lezen...
    Vanavond zat ik ineens te bedenken dat manlief 4 dagen weg zal zijn als ik deca gebruik. Hij dart elke avond! Euh... ga ik die avonden zelf de spuit ter hand nemen of moet ik iemand vragen? Pffff...

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk, nog 5 embryo's, hopelijk in mei verder, St.Elisabeth Zkh Tilburg.
    Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt, 2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies
    Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen..
    Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst.
    Timon (35): 2x IUI in 2009, 1e ICSI 2010-> VMK~cryo tp, 2e ICSI 2011~mislukt, nog 3 eskimo's~start cryo poging ong 20 mei
    Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7.
    Miepi: 1e ICSI: 1 verse 8 cellig en 1 cryo compactie beide tp mislukt / 2e ICSI: poging 2 mei

Terugplaatsing/Testen

Zwanger

Bevallen: INGRID1979 8 mei [

8. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    @ Ingrid: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Heel veel geluk samen toegewenst!
    @ Mistery: Hou het goed in de gaten meid, overstimulatie is geen pretje (ik weet er helaas alles van). Overstimulatie krijg je pas na het spuiten van de Pregnyl.. 1 ervaring van mij.. mijn punctie was pijnlijk maar wel te doen en ze hebben 32 eitjes aangeprikt! Dus niet extra zenuwachtig zijn. Wel een super score meid! Waarschijnlijk nu voor jou ook eskimo's in de vriezer.. Heel veel succes met de punctie.. ik denk aan je.
    @ Timon: Wat voor medicatie krijg jij voor je cryo poging? Ik mag ook beginnen als ik ongi wordt - wordt een tp gedaan in een natuurlijke cyclus.. als dat tenminste lukt bij mij...pfff... spannend!

9. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen..7 cryo's op wintersport. 1e cryopoging op 06-05-2011 afgebroken ivm teveel hormonen. 2e cryopoging in natuurlijke cyclus over ongeveer 4 weken....
    Timon (35): 2x IUI in 2009, 1e ICSI 2010-> VMK~cryo tp, 2e ICSI 2011~mislukt, nog 3 eskimo's~start cryo poging ong 20 mei

Terugplaatsing/Testen

Zwanger

Bevallen: INGRID1979 8 mei [

10. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    @ Ingrid: Gefeliciteerd!!!! Echt een super mooie naam. Wat zal jij trotss zijn. Geniet maar lekker van je dochter!

@ Doortje: Ik ben voor je aan het duimen. Hoop op goed nieuws voor je!

@ Timon: Ja met mij gaat het wel hoor. Ben hard aan het sporten, al 3 kilo kwijt. Dus is wel beter als k in juni weer begin hihi. Jij ook weer bijna beginnen he. Hopen dat t nou is goed nieuws word!

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Timon...het gaat nog steeds niet super...maar doe mijn best...Hoe is het met jou lieverd?

@ Mistery liefie succes morgen zal aan je denken!

Sorry ben hier wat minder heb trouwens een mopper topic geopend bij de zwanger worden clubs....maar blijf wel meelezen hoor!!!!!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kimmie, spannend he? Ik krijg een cryo poging in gestimuleerde cyclus. Vorig jaar 2x in natuurlijke cyclus moeten afbreken. Dus straks direct aan de medicatie.

Sammy, jij gaat lekker! Vooral doorgaan met je sporten.

Char, hoe kan het dat het niet lekker gaat? Thuis of op het werk?

Met mij gaat het best goed. Op het werk energieslurpers (voor velen), maar ik trek het nog steeds. Vandaag weer bij de haptonoom geweest, heerlijk!

Gisteravond had ik een mail naar het zh gestuurd ivm het gebruik van provera. Daarop kreeg ik vanmorgen telefoon. Bij het bekijken van mijn nieuwe schema bleek dat ik iets heel anders ga volgen dan telefonisch is afgesproken. Erg apart.
    Mijn nieuwe schema:
    ong. 20-5: ongi = pil
    30-5: start deca
    6-6: stop pil
    13-6: start progynova
    23-6: echo
    Zoals het er nu uitziet zal ik tegen eind juni de tp hebben.

Mijn zelf-prikken-ding is opgelost met dit nieuwe schema. Manlief komt 30-5 terug en kan dan mooi gaan darten.;)

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Kimmie, hoe is het met je?
    Weet je al wanneer je een volgende keer mag beginnen?

Sammy, wat goed zeg!
    Dat doe je snel, doe je nog een speciaal dieet of dat niet?

Char, ik heb al in je mopper-topic gereageerd hoor!
    Soms is het wel even lekker om ongegeneerd te kunnen mopperen hihi!

Timon, wat voor werk doe je?
    Ik sta voor de klas en hier waren de kinderen erg druk zo na de vakantie.
    Maar wel fijn om weer wat om handen te hebben, wat afleiding!

Oh nu gaat het snel voor je meis, spannend!
    Gelukkig dat je man gewoon kan darten en je niet iemand anders hoeft te regelen! ;)
    Ik zou het trouwens juist enger vinden als mijn vriend het zou doen haha!

Ik heb vanochtend de 3e fm gehad, helaas nog steeds maar 3 goede follikels te zien en 1 wat kleinere. Donderdag heb ik weer een echo om te kijken of die kleinste nog een groeispurt gemaakt heeft of niet. Dan moeten we ook de keuze maken, afbreken of punctie. En die keuze is moeilijk…

Ik was eerst heel stellig; afbreken. Maar onze arts was vanochtend zo positief dat ik eigenlijk al om was. Inmiddels heb ik veel informatie opgezocht en ben ik er niet meer zo van overtuigd. Ik wacht donderdag nog even af, maar diep in mijn hart weet ik het al… :( Hoewel we er zo dichtbij zijn en je er maar 1 nodig hebt, alleen daar durf ik mijn vergoede kans echt niet voor te vergooien. Mijn vriend is het echter niet met me eens, die betaalt liever nog een behandeling zelf dan dat hij nu moet stoppen, maar hij kan het niet echt objectief en realistisch bekijken... Lastig dus!

14. Miepi

Miepi Niet meer actief

@mistery, succes vandaag meid, ik denk aan je.

15. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Mistery, heel veel succes vandaag! Ik denk aan je!!
    @ Timon en Doortje: met mij gaat het alweer wat beter, gelukkig! Bij mij was de gestimuleerde cyclus niet mogelijk, mijn lichaam laat zich niet regelen en tegenhouden is gebleken, dus ik heb geen andere optie dan natuurlijke cyclus. Het is nu afwachten voor dat ik ongi wordt. Waarschijnlijk rond a.s. zondag. Dan na 12 dagen echo en kijken hoever alles staat. Wanneer alles goed is pregnyl spuiten en daarna hopelijk eindelijk de tp...

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Doortje, ik werk in de winkel. Sommige klanten, maar ook collega's kunnen veel energie kosten.

Mistery, hoe is het met je?

Kimmie, dan duim ik voor je dat deze weg voor jou gaat werken.

17. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    @ Doortje: Nou ik zat eerst in een dipje dus at bijna elke avond ijs hahaha. dat doe ik nu gewoon niet meer. Ik eet gewoon 3x per dag en tussendoor fruit of yoghurt dus gaat heel goed. Mannetje heeft me ten huwelijk gevraagd met een mooie ring. Morgen gaan we al in ondertrouw gaat supersnel ineens allemaal. Haha. Jij heel veeel succes vandaag!! Het is een lastige keuze en je moet er goed over nadenken. X

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammy, jij bent toch goed bezig met afvallen. Maar ik wil je feliciteren met jullie voorgenomen huwelijk. Morgen de ondertrouw, de dag dat je veel geld bij de gemeente mag achterlaten. Maak er toch een gezellige dag van, want de ondertrouw stelt (meestal) niets voor en sta je zo weer buiten.
    Wanneer gaan jullie trouwen?

19. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Hahahahaha.. Ja dat is waar Timon. Dank je wel! De grote dag is vrijdag 13 april.. Ondetrouw vrijdag de 13e en trouwen vrijdag de 13e hahah;) we hebben toch al altijd pech dus we hopen dat dit ons een beetje geluk brengt!

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Sammy gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
    Oh ja, dat snoepen herken ik, dat doe ik op het moment ook erg wanneer ik me rot voel. Hopelijk wordt het weer minder, maar kan me momenteel niet erg inhouden hihi!

En dan nu super goed nieuws haha!
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat blijkt maar weer...
    Er zaten namelijk ineens 6 follikels van 12 mm! :$
    Ik zei dat links zo gevoelig was en af en toe echt pijn deed en toen ze keek zagen we ineens 4 follikels zitten!!! Ik wist niet wat ik zag... Rechts zitten er ook 2 of 3, het aantal kon ze door de grote niet zo goed zien, maar zeker 2... Ongelooflijk! Dus nu word ik zo gebeld met hoe nu verder. Sowieso nog doorspuiten en waarschijnlijk die andere 3 opgeven, de grootste was al 24 mm. Wanneer ik de punctie heb, hoor ik waarschijnlijk zo, maar dat we een punctie gaan doen is nu wel zeker! :D

Ben zo opgelucht, al weet ik heus wel dat we er nog niet zijn, maar er viel wat dit betreft echt een last van mijn schouders!

Deel Deze Pagina