Direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?! Deel 3

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mistery, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    hoi allemaal even snel een berichtje

Mijn punctie was een drama zal jullie de details besparen en in het kort uit leggen zelfs de arts zei dat het onmenselijk was voor mij en als ik ooit nog een keer moet k onder gehele narcose ga. na twee morfine spuiten en dormicum was het niet te doen zelf de arts vond het verschikkelijk en is 4 keer gestopt Lig nu met erg veel pijn nog plat en hoop dat er we morgen gebeld worden met een mooi resuktaat en we ons embryo terug krijgen meiden ik ga weer plat probeer morgen wat langer er te zijn

digi knuf

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lieverd,wat rot voor je dat het weer zo pijnlijk was...

Ik duim voor hele mooie embyro's!

Dikke knuffel!!!

3. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Lieve Mistery,

Wat vreselijk voor je!! Heel veel sterkte! Hopelijk een super resultaat!

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Sammy, hoe was het om in ondertrouw te gaan vandaag?
    Nog eens gefeliciteerd!

Kimmie, het wordt dus spannend over 2 weken!
    Duim voor je meis!

Mistery, wat erg zeg...
    Maar hopelijk wordt al je pijn wel beloond met een heel mooi embryootje!
    Wanneer hoor je meer?

5. Miepi

Miepi Niet meer actief

Oh nee Mistery toch, wat rot! Ik hoop zo voor jullie dat er een goed resultaat uit komt, veel succes morgen.
    Waarschijnlijk ga ik met de punctie ook onder narcose omdat ze slecht bij mijn linker eierstok kunnen komen, ging de vorige keer ook moeizaam.:( Nou, rustig aan hè. Al kun je waarschijnlijk niet anders!
    X

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mistery, wat erg!!!! Had je alleen de verdovingsspuiten in je vaginawanden, naast de zetpillen? Welke fa had je? Hoeveel follikels had je en hoeveel eicellen? Dat hebben ze je vast verteld in de uitrustkamer.
    Meid, rust goed uit en laat je echt verwennen. Je buik is van binnen gewond en zal nog dagen beurs voelen. Knuffel!

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mistery(29): 1e ICSI poging mislukt, 2e ICSI 30 april begonnen met 150 gonalF
    Char (28) : 1e ICSI poging geeindigd in een vmk, nog 5 embryo's, hopelijk in mei verder, St.Elisabeth Zkh Tilburg.
    Mariek (37) 2de kindje: 5x IUI mislukt, 2x ICSI~2 tp mislukt~3cryo's over van 2de icsi~21 febr ongi geworden en cd 2 starten met estradiol~4 maart meting baarmoederslijmvlies
    Kimmie:1e ICSI poging, 01-03-2011 begonnen..7 cryo's op wintersport. 1e cryopoging op 06-05-2011 afgebroken ivm teveel hormonen. 2e cryopoging in natuurlijke cyclus over ongeveer 4 weken....
    MariaC: 1e ICSI->VMK~Cryo 1-2-3-4-5- ontdooien niet overleefd
    Cryo 6 teruggeplaatst maar niet blijven plakken. Cryo 7 weggegooid vanwege SET protocol VU, cryo 8 teruggeplaatst.
    Timon (35): 2x IUI in 2009, 1e ICSI 2010-> VMK~cryo tp, 2e ICSI 2011~mislukt, nog 3 eskimo's~start cryo poging ong 20 mei
    Kleintjevoorons: 4 cryo's op poolexpoditie.
    Gaby (24): 2x ICSI mislukt~KID in Dusseldorf~2xIUI-D mislukt~IUI-D 3 zwanger->VMK 4W4D~IUI-D 4,5,6 mislukt~ IUI-D 7 +GF mislukt-> cyste~IUI-D 8 afgebroken eitje te vroeg gesprongen, na 2 maandjes rust IUI-D poging 8.1 afgebroken i.v.m cyste van poging 7.
    Sammy88: 1e ICSI poging, 14 april
    Doortje25 (26): 1e ICSI @ MCK, 26 april gestart
    Miepi: 1e ICSI: 1 verse 8 cellig en 1 cryo compactie beide tp mislukt / 2e ICSI: poging 2 mei

Echo en punctie afspraken
    Mistery: 11 mei punctie
    Doortje: 16 mei punctie

Terugplaatsing/Testen

Zwanger

Bevallen
    Ingrid1979 8 mei

8. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ah Mistery wat vreselijk voor je! Gaat t alweer wat beter?
    @ Doortje: Dank je well.. Ja je staat binnen 5 minuten weer buiten he maar familie en vrienden hadden de tuin mooi versierd en kadootjes en bloemen gehad toen we terugkwamen dus dat was wel leuk. Wat super voor je dat ze toch gegroeid zijn zeg! Vandaag de punctie, heel veel succes ik hoop dat t niet al te veel pijn doet!

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hey meiden,

Even een ego-berichtje van mij...
    Hier is alles goed gegaan! De punctie viel me echt enorm mee en iedereen was ontzettend lief en behulpzaam. Ik had gelukkig mijn eigen arts en zij gaf bij alles wat ze deed uitleg, dat was ook heel fijn. Er zijn 7 eicellen gevonden, waarvan zeker 6 goede! Een goed resultaat volgens onze arts, dit had ik een week geleden nooit gedacht haha! Mijn vriend had een miljoen zaadcellen, waarvan zeker 6000 goed bruikbaar waren, dus dat was ook een pak van ons hart!

Nu wordt het afwachten, al is de kans volgens onze arts wel groot dat er een bevruchting uit zal ontstaan. Donderdag de terugplaatsing... En dan breken de langste en ergste wachtdagen aan!

Ga nu even slapen, ben nog wel wat misselijk en loom van de morfine. Ook is mijn buik wat gevoelig, soms steekt het behoorlijk, maar dat heb ik er met alle liefde voor over! ;)

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Doortje mooi resultaat! Wij hadden er toen ook 6 dus dat is echt goed hoor! En dat ze zo positief zijn is ook alleen maar een goed teken....Bijna de tp...en dan mag je idd op het slopende wachtbankje! Succes meis ik duim voor je! En doe het rustig aan he?

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Dankje Char, erg lief!
    Ik doe zeker rustig aan, heb vrij genomen deze week. Ben er ook wel blij om, want ondanks dat de punctie me heel erg mee viel, heb ik nu wel een heel gevoelige buik. Verlies ook nog steeds wat bloed, maar dat hoort er nu eenmaal allemaal bij he! Heb de 1e bollen ook al ingebracht, dat vond ik wel even vreemd haha!

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik kom alleen even melden dat wij met voorlopig met de behandelingen stoppen.. en ik bij me moeder thuis zit.. dat zegt al genoeg denk ik..

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lieve Gaby een hele hele dikke knuffel en veel sterkte toegewenst! Jeetje meis....

@Doortje ik had toen ook geen pijn gehad tijdens de punctie maar daarna wel ook erg gevoelig enzo..dus rust houden is idd erg goed voor je...en die bolletjes tja daar had ik al snel een hekel aan....

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sammy, jullie stonden dus ook zo buiten.;) Geweldig dat jullie al zo zijn verwend. Wanneer trouwen jullie?

Doortje, je heb de punctie doorstaan en het heeft een mooie score opgeleverd. Manlief ook zijn best gedaan en nu afwachten.
    Heb je je lekker laten verwennen?;)

Char, hoe is het met jou?

Och lieve Gaby... nee toch? Ik wens je sterkte, kracht en wijsheid. Een enorm dikke knuffel!!

15. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Gaby heel veel sterkte :(! Klote voor je zeg.

Doortje wat een super resultaat. Vind het echt super leuk voor je. Nou afwachten he.. dat is het moeilijkst denk ik.. Ik ben blij om te horen dat er nou is een punctie meeviel... Rust maar lekker uitt!

@ Timon: Ja was echt super lief! Nou we zijn vrijdag de 13e in ondertrouw gegaan en zouden eigelijk deze zomer trouwen maar neit echt een feest enzo vandaar de ondertrouw al. Maar we hebben ons bedacht toch een feest en alles erop en eraan dus nu trouwen we op vrijdag 13 april volgend jaar.. Hopelijk dan met een dikke buik ;)

16. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Gaby... wat erg voor je! Heel veel sterkte toegewenst!

Doortje, wat fijn voor je! Een heel mooi resultaat..

Ik zit nog steeds te wachten op mijn ongi.. dan hopelijk straks tp in natuurlijke cyclus.. het wachten is vreselijk... ik droom er iedere nacht van. Ik heb het heel zwaar meiden... pffff...

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He lieve Timon,

Het gaat doe me best,eindelijk ongie geworden,23 mei naar het zh voor echo...Dus mogen hopelijk snel weer verder.
    Ben nog steeds geestelijk en lichamelijk gesloopt zo moe...
    nu 24 uur weer aan het werk erg zwaar en nog steeds onbegrip...
    Vandaag weer een gesprek op het werk hmmm even kijken hoe dat zal gaan.
    Betreft mijn familie is het ook nog steeds allemaal niet oke...
    Te veel gedoe nog maar probeer mezelf er doorheen te slepen.

Dikke knuffff

18. Mistery

Mistery Actief lid

17 sep 2007
    307
    0
    0
    Hoi Allemaal even snel een ego berichtje hoe het gaat
    nou zal in het kort ff zeggen hoe de punctie was en daarna

HEL: dormicum gehad en diclofinak en paracetamol, en twee verdofingspuitjes daar benenden .. ze heeft mij twee keer morfine toe gediend en is meerdere malen gestopt omdat het onmenselijk was zei ze.. uit eindelijk wat kleine eitjes laten zitten.. ze zei dat ze het verschikkelijk vond de fa om te doen maar me onzettend dapper vond..

Nou het leuke nieuws zaterdag de terug plaatsing gehad 1 en drie in de vriezer we waren zo ontzettend blij maar ik liep heel moeilijk nog ze waren we geschokken en gisteren weer naar het ziekenhuis geweest 2 ego's gemaakt bloed prikken en me longen geluisterd.. mijn eierstokken zijn 2 keer zo groot als normaal en wat vocht in me buik gezien maar alleen beneden en me bloed was voor nu goed nu moet ik voorlopig bedrust houden nou heb ook nog steeds erg pijn maar wordt nu wel gek vn het alleen in bed liggen heb nu heel even de laptop en ga zo weer rusten maar ik hou me vast en probeer heel goed te broeden einde van de middag probeer ik jullie een beetje bij te lezen.. Nou meiden dit was het even

sterkte allemaal en een dikke digi knuf

19. Kimmie1984

Kimmie1984 Actief lid

14 feb 2011
    403
    0
    0
    NULL
    Heeey Mistery,

Klinkt als een lichte overstimulatie. Hou het goed in de gaten ajb! Wel een super resultaat! Fijn! Rust lekker uit!

20. Miepi

Miepi Niet meer actief

Nou meiden,
    Wat een heftige verhalen! Heel veel sterkt allemaal!
    @mistery. doe vooral rustig aan, voel je niet schuldig dat je even niet veel kan doen. Neem de tijd.
    @doortje. wat een goed resultaat, toch nog goed gekomen hè!:) Sterkte met het wachten, het ergste van alles. En de bolletjes dan.
    @gaby. geen woorden voor je:(

Deel Deze Pagina