Gaby, wat erg meis... Heel veel sterkte met alles! Sammy, leuk hoor die voorbereidingen voor je huwelijk! Wij gaan 1 november trouwen en het trouwen op zich houden we klein, maar het weekend erop geven we misschien wel een feestje. We twijfelen nog een beetje... Ook ik hoop zo dat ik met een dikke buik mag trouwen, dat is altijd mijn droom geweest haha! Kimmie, het is ook zo frustrerend hè, dat moeten wachten steeds! Ik hoop dat je ongesteldheid snel doorzet, dan kun je eindelijk weer door voor de tp. Char wat naar dat er zoveel onbegrip op je werk is! Hoe is het gesprek gisteren gegaan? Pff, alsof je voor je lol in deze situatie zit... Maar wel aan jezelf denken en proberen van niemand wat aan te trekken, als het niet gaat dan gaat het niet hoor! Mistery, wat erg dat jouw punctie zo is verlopen. Heel anders dan die van mij... Wel fijn dat er zoveel goede bevruchtingen zijn en dat je nu een mooie emmy in je buik hebt! En ook nog wat achter de hand in de vriezer, dus het is alle pijn wel waard geweest denk! Ik ben net gebeld door de kliniek en heb goed nieuws! Van de 7 eicellen, konden er 5 geïnjecteerd worden en van die 5 zijn er 3 embryo's ontstaan! Heb morgen om 11.00 de terugplaatsing. Ben zo opgelucht en blij, ongelooflijk! Hier had ik vorige week alleen maar van durven dromen haha! Daarna begint het lange wachten, maar voor nu ben ik even alleen maar heel opgelucht! Weet niet of die andere 2 goed genoeg zijn voor de vriezer, dat vraag ik morgen nog wel even na. Maar ben allang blij dat er een tp is!
Gaby, Wat verschrikkelijk. Hopelijk kom je een beetje tot rust en komt het goed tussen jou en je man. Het is ook geen makkelijke tijd die jullie doormaken. Hier gaat het allemaal goed (zie banner). heb bewust jullie een beetje met rust gelaten want een zwangere is er altijd een te veel als je het zelf niet bent. Maar ik kom wel regelmatig even kijken.
hallo iedereen, ik kom hier graag wat meepraten, heb ook al een hele weg afgelegd, gestart met iui, en 1 ste iui zwanger, miskraam op 16 weken door infectie op placenta, dan 2.3.4.5 de iui negatief, iui 6 terug zwanger maar buitenbaarmoederlijke, dan terug verder met iui 7.8 negatief, dan laprascopie laten doen, en nu al 3 mislukte icsi pogingen, nu voorlopig rust want het is echt zwaar, wij hebben er nu voorlopig stop op geplaats, en wachten nu rustig af, en proberen eerst weer ons leven weer wat op de rails te krijgen, want je zou elkaar verliezen, heel veel moed voor iedereen, groetjes oasis
Sammy, misschien is jullie kleintje er dan wel bij! Zou geweldig zijn. Mijn laptop blijft overal op hangen, dus stop ik ermee. Ik zal proberen snel op alle ander meiden te reageren. Knuffels!!
@ Doortje,Ja het is gewoon belachelijk,heb je altijd je benen onder je lijf voor ze gelopen en dan kom je in een zware periode tijd te zitten,krijg ik dit...Ach ik zie wel doe wat ik kan en ga niet meer over mijn grens heen... Maar hoe is het met jou? je hebt je tp inmiddels gehad! Meis nu mag je op het wachtbankje en broeden maar! Ik duim voor je hoor! @ Oasis (helaas) welkom hier jullie hebben ook al een hele lange weg afgelegd,praat hier maar alles van je af hoor! @Kvo hoe is het met jou meis? Ziet er allemaal goed uit bij jou! @ Timon ik zie dat jij vandaag met de pil gaat beginnen?!? Ik heb maandag de echo dus ben benieuwd wanneer we weer verder mogen...
Char, ik zit vol onzekerheid... Heb nog steeds last van mijn buik door de punctie, maar heb nu ook een soort ongesteldheidspijn en lichte krampjes. Ben benieuwd of dat een teken is dat mijn baarmoeder de embryo opneemt of juist afstoot. Ik ben er wel vrij nuchter onder, het kan goed zijn en het kan mis gaan, je kunt er nu zelf niets meer aan doen... Maar alles wat ik voel maakt me wel onzeker, al zou ik ook weer onzeker zijn als ik niets voelde haha! Het is ook nooit goed... Probeer het maar een beetje van me af te zetten en me niet te druk te maken, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan!
@doortje, wat is dit toch een rot tijd hè, dat wachten. Echt het ergste van alles. De hormonen zijn rot maar kun je wel aan. En de punctie,tja, ook rot, maar je zet je er over heen. Maar de periode na de tp is echt het vreselijkste! Tenminste....voor mij wel! Heel veel sterkte nog de komende dagen. X
@ Doortje,ik had ook nog een tijdje na de punctie en de tp last gehad van mijn buik hoor,en ik voelde van alles maar ook weer niet,het is ook niet zo gek dat je je dan druk maakt er gebeurd zoveel en je weet dat er iets in zit dat zich hopelijk gaat nestelen.Ik moet wel zeggen dat ik vrij snel last kreeg van mijn blaas en darmen maar ik was immers ook even zwanger...Ik hoop het zo voor je meis...het wachten is zoooo zwaar he? Ga proberen afleiding te zoeken valt niet mee maar ik probeerde het en dat hielp dat wel....Dikke knuffff
Mistery, ik zie eigenlijk nu pas jouw hele verhaal. Meid, jij heb ook die hel gehad en dat nog wel met extra verdoving. Gaat het alweer beter met je? Goh, welke fa heb jij gehad? Ik had fa M. Heel fijn dat jullie 3 eskimo's hebben (zullen ze naast die van mij in de ton hangen?) en een verse emmy. Je bent al bijna een week aan het broeden. Succes! Char, met wie had je dat gesprek op het werk? Met je directe collega of een hogere? Zeker je grens niet overschrijden. Voor je werkgever ben je altijd vervangbaar, maar voor jezelf... absoluut niet. Hoe was je echo? Doortje, dat kan de innesteling zijn. Dat is 3 tot 5 dagen na de tp. Voel je nu nog dingen? Ik voelde de laatste keer in de 1e week van alles, precies een week na de tp was dat in 1 uur weg. Nou, daar word je onzeker van! Dat bleek dan ook gelijk het einde te zijn... ik heb veel gehuild en beruste erna in slecht nieuws. Toen mijn ongi daags voor het testen doorkwam kon ik er niet om huilen. Miepi, hoe is het met jou? Hier is de ongi mooi op tijd doorgebroken. Ik ben alweer aan de pil en volgende week maandag ga ik junk spelen... aan de deca. *zucht*
@ Timon met mijn collega en hogere idd,een kennis van ons werkt bij een uitzendbureau en die weet van onze situatie en die gaat kijken of ze anders een baan voor me kan vinden die mij aanneemt en als ik ooit zwanger word me daarna ook wilt houden,het heeft geen haast maar ben helemaal klaar met dit werk pfff,Morgen hebben we de echo...Succes met spuiten weer...Gelukkig gaat het voor jullie ook weer beginnen *duim*duim*duim* @ Mistery hoe is het met jou lieverd?
Char, waardeloos als dan blijkt hoe ze dan over je blijken te denken. In welke positie je voor hen aanwezig moet zijn terwijl je dat niet kan en zij dat weten. In elk geval een prettig idee dat er voor jou naar een andere baan wordt gezocht. Intussen je aan jouw grens houden en weet dat op = op is. Heel veel succes morgen met de echo. Gelukkig over een week pas aan de deca. Maar door de pil is het alweer begonnen... Eskimootje.. maak je maar op voor een mooie groei in mijn buik.
Miepi, ik vind dit ook wel de heftigste periode, je verkeer zo tussen hoop en vrees... Timon, ik heb de afgelopen dagen echt flink last van mijn onderbuik gehad, maar nu lijkt het wat rustiger te worden. Nog wel af en toe een drukkend gevoel in mijn buik, onder mijn navel en een zeurend gevoel in mijn onderrug. Een soort ongesteldheidsgevoel of zoals wanneer je je eisprong hebt... De arts zei dat het embryo zich in de eerste drie dagen zou innestelen. Ik hoop dan ook enorm dat het de innesteling was en niet een afstoting... Kan me voorstellen dat je enorm gehuild hebt, zou er ook stuk van zijn! Ik zie erg op tegen vrijdag, dan moet ik volgens mijn normale cyclus ongesteld worden. Ik hoop zo dat het niet gebeurd, al weet ik dat het door al die hormonen ook later kan komen. Ik hoop dan ook pas over 10 maanden weer ongesteld te worden haha! Ik hoop dat jullie eskimootje het heerlijk naar zijn zin zal hebben in je warme buik en er 9 maanden besluit te blijven zitten! Ik duik weer lekker in mijn boek, dat geeft afleiding! Heb gister gezellig gebarbecued en een heerlijke dag gehad, morgen weer aan het werk, dan gaat de tijd tenminste wat sneller!
Timon, met mij gaat het nog goed. Ben vrijdag met de puregon begonnen en gister voelde ik al dat er wat gebeurt in m'n buik. Af en toe steken en een zeurend gevoel. Deze keer wordt ik extra in de gaten gehouden of ik geen overstimulatie zal krijgen, ik spuit 150. Met de vorige poging begon ik met 100 maar gebeurde er weinig, toen ik werd verhoogd gaf dat direct resultaat. Ik was blijkbaar een grensgevalletje qua leeftijd! Begin juni verwachten ze dat ik de punctie zal krijgen, rond hemelvaart. Besef nu pas nu ik dit tik dat dat al over 1,5 week is, bah! Maar goed, nog 2 daagjes werken en dan ga ik weer even in m'n ziekteverlof tot ik de uitslag heb gekregen. Heerlijk, kan ik mezelf rustig voorbereiden en helelmaal richten op mijn eigen gevoel, wat nu even het belangrijkste van alles is! Gelukkig krijg ik alle medewerking van mijn werk, wat prijs ik mezelf gelukkig met hen! Succes met de deca Timon. En idd, bouw maar een warm nestje voor je kleintje straks!
Pfff meiden ff ego hoor! Heb morgen de echo en hoop zo dat we dan snel de cryo tp hebben,Heb gewoon weer buikpijn van de zenuwen!!!! Hoop dat ik vanacht kan slapen! wat ben ik weer lekker aan het stressen grrr....
Char, de zenuwen zijn zeker te begrijpen. Toch kan jij niets veranderen aan hetgeen er in jou aan de gang is. Dus haal diep adem of doe even lekker gek en ga heerlijk slapen. Knuffel!!
Doortje, laat je zo min mogelijk gek maken door alles in je lijf. Natuurlijk voel je van alles, maar jee... er is ook een hoop in je lijf gebeurd door de extra hormonen. Hou jezelf rond vrijdag wel goed bezig. Je gaat zo automatisch broekloeren en eigenlijk wil je dat niet doen. Die 2 weken moeten ze eigenlijk afschaffen! Welk boek ben jij aan het lezen? Ik heb hier 'Horen, zien, zwijgen' van Mary Higgins Clark liggen. Ze schrijft zo heerlijk spannend. Miepi, grensgevalletje? Hoe oud ben jij dan? Ik heb even gemist waarom jij in de ziektewet zit. Je bent er nu weer (deels?) uit en gaat er zo weer in? Over een week gaan we weer beginnen het goede nestje bouwen. Over ongeveer een maand mag daar ons kleintje zich gaan nestelen.
Hoi allemaaal, hebben jullie een fijn weekend gehad? Doortje je moet jezelf niet gek maken hoor ( makkelijker gezegd dan gedaan) maar het heeft toch geen zin. Ik hoop zooo voor jou dat het gewoon allemaal lukt. Ik gun het jullie allemaal zo erg. Ik had me er een tijdje vanaf gezet maar nu is me ongi weer begonnen na 28 dagen en de volgende ongi gaan we weer beginnen. Dus ja nog maar eventjes.. en dan voel ik toch weer die stress terugkomen. Weer al die onzekerheid en alles. Timon hoe komt het dat het bij jou allemaal zo lang duurt? Dat je aan de pil en alles moet? hoelang duurt bij jou zo'n behandeling in totaal dan?
He meiden, Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest,Voor een echo... En alles was goed dus hebben we maandag 30 mei om 14.00 een tp van een cryo!!! Liefs