Meiden,ik mag donderdag pas voor de bloedtest, maar vanochtend toch een testje gedaan en jawel hoor: 2 DIKKE STREPEN!!! Ik ben ZWANGER!!! Natuurlijk vind ik het heel spannend, maar ik probeer nu te genieten van deze zwangerschap en positiviteit is t belangrijk!!!
Kimmie, wat gaaf!!! Ik hoop zo dat het dit keer goed zal blijven gaan, daar duim ik voor meis! En zullen het er 1 of 2 zijn hihi! Hier gaat alles goed, ons meisje is zooo zoet! Ze lacht al regelmatig en is heel alert, zo leuk om te zien hoe ze alles in zich opneemt nu ze meer ziet! Niks te klagen dus haha!
Net bloeduitslag gekregen.. Positief! HCG van 236 op dag 12! Vrijdag weer op controle.... Ik word deze keer goed in de gaten gehouden ivm de gelijktijdige baarmoederlijke en buitenbaarmoedelijke zwangerschap van de vorige keer...
Dankjewel Timon! Volgende week vrijdag of die week daarop dinsdag eerste echo... Hoe gaat het met jou??
Gaaf om dan je ukkie echt te zien. *zucht* Ik wil dat ook zo graag. Met mij gaat het goed. Leventje gaat door en 5 mei staat als eerste op het programma. Althans... ik heb mijn medisch dossier opgevraagd en ontvangen, de DD kosten heb ik aardig zichtbaar, info ingewonnen bij de apotheek qua levering en kosten en de ha werkt mee als ik erom vraag. Best al een boel gedaan.
Kimmie spannend! Cool zeg! Ben benieuwd of het er 1 of 2 zijn. Pff timon ik wil dat ook.. Wel spannend he naar DD. heb je wat meer vertrouwen erin? Ik wel in gent.. Ik hoop dat ze me daar wat beter helpen en dat ik dan zwanger raak ..
Doordat zij meer mogelijkheden hebben heb ik het gevoel dat ik nu voor alles uit de kast kan gaan. Dat voelt goed. Daarom gaan we deze onderneming aan en vertrouwen we erop dat we zwanger zullen raken.
Kimmie meen je niet! Wat vind ik dit erg voor je zeg! Pff weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen.. Dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte x
ooh kimmie wat erg zeg kom je een grote digi knuffel geven en wens je heel veel sterkte had het zo gehoopt voor jullie
Ik heb even wat afstand genomen, ik heb het erg zwaar gehad na ons 3e *. Het positieve nieuws is dat ik bezig ben met ICSI 2. Ik ben al aan het spuiten, zit nu op dag 8. Vanmorgen echo + bloedcontrole gehad, ziet er goed uit. Als alles zo doorgaat denk ik volgende week woensdag of donderdag punctie..(brrrr...). Duimen jullie ajb voor me dat alles goed gaat en dat ik niet weer die vreselijke OHSS krijg...
Heee Kimmie, jij bent al vlot op weg in ICSI 2. Fijn dat de fm er goed uit zag. Houden ze je nu beter in de gaten ivm je 3 mk's? Vele zh doen dat namelijk wel. Ik duim voor je dat de punctie goed verloopt. Mocht je willen kan je ook aansluiten in de topic ICSI/IVF. Een gezellige groep, hoor. Mistery, jij bent lekker op weg met al ruim 38 weken. Hoe gaan deze laatste loodjes?