Dankjewel Timon, ik zal zo eens kijken naar het topic.. Ze houden me sowieso goed in de gaten ivm de OHSS en *** Voor jou begint ook al op te schieten zeg!! Nog een week of 6 voor Düsseldorf.. Spannend!!!!
Kimmie begrijp dat je even afstand heb genomen.. Goed dat je weer bezig bent. Ik heb volgende week dinsdag de tp denk ik. Ben nu onderweg naar het ziekenhuis voor echo maar zal nog niet genoeg gegroeid zijn denk ik.. Spannend weer zon punctie ik duim voor je dat alles goed gaat en dat je nou gewoon een babytje krijgt pff
Sammy, dankjewel..Hoe was je echo?? Hoe staat het met de voorbereidingen voor het huwelijk? Al zenuwen??
Hey Timon, hoe is die bij jou nog een paar weken en dan gaan jullie het proberen in Dusseldorf begreep ik ? Spannend... Kimmie meid heel veel succes en hou je koppie erbij Ik lees natuurlijk nog steeds mee maar reageer niet heel veel hoor.. Ga het weer ff proberen Hier gaat het goed alleen last met slapen van me heupen maar mag niet klagen en idd schiet echt op nu Digi knuffel voor jullie
Meiden... Ook ik kom me hier melden. Vrijdag heb ik me aan mogen melden voor de 1ste ICSI behandeling voor een brusje voor onze dochter... Ik weet dat we 4 mei de eerste FM hebben, dit kon ik in mijn digitale gegevens terug vinden... wanneer ik mag beginnen met spuiten weet ik dus nog niet! Spannend meiden! Iedereen heel veel succes! Liefs Ingrid
Ingrid, wat spannend! Jullie gaan alweer voor een brusje... Mistery, jij hoeft niet lang meer. Hou je het goed vol? Hier gaat het z'n gangetje. We wachten rustig tot 5 mei en dan horen wat in DD onze mogelijkheden zullen zijn. Hoe is het met iedereen? Volgens mij zijn we niet met veel meiden, he?
Ik ben vanmorgen in het zkh geweest voor bloed en echo. Ik heb vanaf vrijdag helder rood bloedverlies bij het afvegen.. dus jullie raden het al... grote paniek natuurlijk, heel het weekend stress.. Maar vanmorgen echo gehad en het bms was mooi gegroeid, waarschijnlijk dus een ader kapot in de baarmoedermond, dit kan geen kwaad gelukkig. Ook de bloedwaarden waren mooi. Ik denk dat ik nu met de verlaagde dosis van deze ICSI op 14 eiblaasjes uit ga komen.. gelukkig geen OHSS dit keer Morgen weer bloed en echo en als alles goed is, donderdag/vrijdag punctie...
Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest, 12 grote follikels en nog een paar kleintjes.. Vanavond 22:30 Pregnyl en donderdag 9:30 punctie.. zo spannend allemaal! Nog steeds last van wat bloed, maar schijnt geen kwaad te kunnen...
Hoi Ingrid, wij 35 uur.. was de vorige keer ook... Zo zie je maar dat elk zkh zijn eigen behandeling er op na houdt. Ik heb vanmorgen laatste x bloed geprikt.. Pregnyl is aangetroffen en de waardes waren mooi. Morgen definitief om 9:30 punctie.. brrrrr... zenuwen beginnen alweer een beetje te komen. We gaan ons best doen en hopelijk met een super resultaat!
bedankt voor de succeswensen. Ik ben net thuis, punctie was weer pijnlijk, mijn buik nu ook. Niet misselijk, dus das een goed teken! 14 eicellen.. Morgen wachten op het aantal bevruchtingen.. Ik ga nu lekker rusten.
14 eicellen en dan 4 bevruchtingen... dat is minder. Je had natuurlijk meer verwacht. Maar ja, die 4 kunnen wel top emmy's worden en uitgroeien tot een prachtig kindje!!!