wachtlijst bij cryo-terugplaatsing?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door merah, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het is nog een beetje vroeg, maar toch...

4 juni hebben wij weer een afspraak in het UMC utrecht om te praten over een cryo-terugplaatsing. Onze dochter is dan 7 maanden. Volgens mij mag je niet eerder weer beginnen dan 9 maanden n (meen ik ergens gehoord te hebben) a de bevalling, maar...

Weet iemand wat het beleid is in het UMC? Moeten we weer op de ivf-wachtlijst, of gaan cryo-terugplaatsingen 'gewoon' tussendoor? of?...

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Eh... als er niemand in het UMC zit mogen het ook ervaringen zijn uit andere ziekenhuizen van stellen die voor een 2e kindje aan cryo's willen beginnen...

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Is er echt niemand die wel eens terug gegaan is naar het ziekenhuis om een cryo op te halen voor een 2e (of 3e) kindje?

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi Merah,

Ik heb contact met mijn kliniek gehad, ik liep zoals je weet in DD.
    Ik hoef me alleen maar aan te melden door te bellen zodra ik een positieve ovulatietest heb.
    Het mag vanaf 6 maanden na de werp.

Maar hoe het in jouw ZH zal gaan weet ik niet, elk ZH hanteert andere termijnen. Ik weet dat bijv. het ZH ca. 30 km ten zuiden van mijn woonplaats een jaar na werp voor het eerst weer wil TP'en en dat je elke maand maar moet afwachten of er die maand ruimte voor je is.

Ik hoop dat je snel weer mag beginnen :)

Deel Deze Pagina