Hey dames, Hier ben ik alweer...ben vannacht toch nog ongesteld geworden. 5 dagen na het slikken van mijn laatste pil. Had dat nooit. Misschien komt het omdat het een andere pil was?! Hoop dat het niet te lang duurt. Niks aan! Ga weer aan het werk! Jewel, wat een gedoe met die ampullen, bah! Liefs Loesie
girls, Wat is het toch gezellig druk op ons topic.....haha Majo: hier gaat het wel.....luca is goed beroerd, vannacht vaak wakker geweet met hem.....flinke koorts en nu ligt ie weer even te slapen. Sorry meid, tja haal af en toe echt iedereen door elkaar. Volgende week start je met deca..........het balletje gaat nu echt rollen voor een paar van ons. Ben erg benieuwd wat de FM morgen gaat worden. Heb niet zo heel veel krampen dus dan denk ik automatisch dat er niet zo veel follikels zitten. Hopelijk zit ik er naast. Loesie: toch nog ongi geworden, het lichaam is maar een raar iets. Maarja je mag vrijdag gaan spuiten dus niets staat je meer in de weg. Ik heb de eerste paar dagen erg veel last van vermoeidheid en hoofdpijn gehad, gelukkig is het nu wat minder. Jewel: wat rot met die pregnyl.....daar zie ik zelf ook het meest tegenop. Hebben ze een speciaal dingetje om het glas te breken? Je moet toch met je duim op de stip? Succes morgen meid, hoe laat moet je? Meiden heeft de hoogte van de E die je spuiten moet niet te maken met de FSH in je bloed? Ik moest op cyclusdag 3 prikken en aan de hand daarvan hebben ze volgens mij de hoeveelheid berekend. Ik spoot bij mijn IUI's 50 E en nu 150 E. Ik weet het niet zeker hoor.....ben benieuwd wat de gyn zegt Majo......ik wil trouwens ook wel een pick van mijn eggs....lijkt met leuk. Hoe is het met de andere meiden: Saffie, Renaat, Mari ben benieuwd hoe het met jullie gaat!! Ga weer even naar de zieke kijken. Liefs Maaike
Hey Maaike, Wat vervelend dat Luca zich zo beroerd voelt. Hoe is het nu?! Hopelijk slaapt hij lekker veel bij en knapt hij snel weer op! Jaaaaaaaaa, ga vrijdag beginnen, niks houdt me tegen. Gyn zei nog, als je geen plekje meer in de buik kan vinden, kan je man het ook in je bil doen! Moest al lachen toen hij dat zei, want mijn vriendje is helemaal geen held met spuiten en bloed enz. Die durft dat nooit. Vertelde hem wat de gyn had gezegd en hij gruwelde al bij het idee! haha! Heb net even de route uitgeprint naar het ziekenhuis in Zwolle. Vriendje wilde het graag een keer proef rijden als hij straks na de punctie alleen naar Zwolle moet. Gaan we vanavond even doen! Vind dat ook wel een prettig idee, dat hij weet waar hij moet zijn. Majo, we moeten naar locatie sophia en dan?! Naar het lab ofzo? Weet jij dat? Fijne dag! Liefs Loesie
Loesie, dus ongi toch doorgezet.....Niks aan, hopenlijk de laatse, en dan 9 maand later pas weer Jullie moeten ook naar 2 zkh's of niet? Wij ook; we hebben de punctie in Leeuwarden en dan moet mijn vriend mijn eitjes naar Groningen brengen en daar zijn bijdrage leveren. En dan hebben we de terugplaatsing ook in Groningen. Wel een gedoe, maar ik vind het ook wel best...ik hoef niet met mijn eitjes naar Groningen te rijden Spuiten in het bil lijkt mij niet erg prettig...Maar mijn buik is nu wel net een speldenkussen, en allemaal kleine blauwe plekjes...Alleen waar ik de Pregnyl heb gezet doet het nu ook pijn en dat heb ik met de andere spuiten nooit gehad. Ben ook blij dat ik er nu eerst even vanaf ben. Ben zó moe! Oh ja, heb mijn avatar maar even aangepast, leek idd op elkaar Maaike, wat zielig voor Luca dat hij zich zo beroerd voelt...Knapt hij alweer wat op? Ik heb nooit hoeven bloed prikken op cyclusdag 3, dus ik heb geen idee of ze daaraan zien hoeveel IE je moest spuiten... Ja ik heb een soort van rubberen dopje gekregen waarmee je de ampullen kunt breken, is hetzelfde idee als je het met de duim breekt, alleen doe je er nu eerst een dopje overheen. Maar ik denk dat ik te hard heb geknepen... Ik moet morgen om 7.45 in het zkh zijn, dan krijg ik een tabletje en een injectie en dan heb ik om 8.30 de punctie. Begin nu wel wat zenuwachtig te worden.... Hoelaat heb jij morgen de FM? We hopen op een mooi aantal! X Jewel
@Loesie: Goh...dus tóch ongi geworden!! Had ik niet verwacht aangezien ik het zelf de vorige keer ook niet werd en dezelfde medicatie als jouw gebruik. Hoop dat ik het dit keer eigenlijk óók niet heb, al dat 'gesmeer'... Een proefrit naar zwolle.... groot gelijk......is toch een prettiger idee als je weet hoe je moet rijden. Het is idd bij locatie sophia, alleen zit de fertiliteitskliniek niet (meer) ín het Sophia maar erachter in een apart gebouw. (Bij de verslavingskliniek, lekker toepasselijk aangezien wij allemaal zo dol zijn op het spuiten!!) Als je er bent en het terrein oprijdt (Dr. Spanjaardweg 29), moet je in gebouw B zijn, op de tweede etage. (Als je het terrein door de slagbomen heen oprijdt rechts in de hoek is gebouw B). Daar zit in elk geval de fertiliteitsafdeling v/h Sophia en moeten wij steeds heen. Manlief moest ook daar steeds de zaadanalyses laten doen. Als je de trap oploopt in gebouw B naar de 2e verdieping ga je door de deur van het trappenhuis en dan rechtsaf, daar zit dan net voorbij de wachtkamer aan de linkerkant de receptie, lijkt me dat hij zich dan daar moet melden?! Succes alvast, Spannend allemaal he?! Wij gaan vanavond w.s. ook nog even naar Zwolle...eindelijk mijn bestelde digitale reflexcamera en de voor mijn man besteld home cinema-set ophalen !! @Maaike: Hopelijk knapt Luca gauw weer wat op!! Succes morgen met je 1e fm!! Ben benieuwd naar je score!! Hoe je je voelt zegt volgens mij niet zoveel over hoeveel follikels er zitten hoor!! Enne..je kunt maar beter een paar goeie hebben dan een heleboel kleintjes waar je geen fluit aan hebt, moet je maar denken !! @Jewel: Fijn zeg, dat je morgenochtend al zo vroeg mag!! Ben je er ook gauw weer vanaf. Spannend, spannend!! Ga heel hard voor je duimen dat het je reuze mee gaat vallen en dat ze heel veel goeie follikels vinden [-o< !! Fijne dag allemaal, werkze voor degenen die aan het werk zijn en voor degenen die vrij zijn, lekker van het nu nog mooie weer genieten 8) !! Liefs Majo
JOEHOEOEOEOEOEOE............... ZOE.....SAFFIE....RENATA......MARI......WAAR ZIJN JULLIE : ALLES HOPELIJK O.K :
Hey... Majo, bedankt voor je uitgebreide uitleg, print het maar even uit, haha! Dan neem ik het zo mee! Zouden we daar ook nog weer een ponsplaatje van moeten hebben, omdat we daar de terugplaatsing hebben?! En omdat vriendje daar de zaadjes in moet leveren?! Denk het wel he?! Leuk dat je de camera op kunt halen! Kun je straks mooie foto's maken van jullie ukkie! hihi! Jewel, wat spannend zeg!!!!!! Ik duim heel hard voor je dat alles goed gaat en dat je niet teveel pijn hebt! En dat er veel eitjes bevrucht raken! Heb Zoe en Renata een pb-tje gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Renata's banner staat een dag overtijd!! Maaike, zoals Majo zegt, ik hoop dat er een stel bruikbare eitjes zijn!!! Da's idd beter dan van die fluteitjes, daar hebben we niks aan! Hoe laat moet je?! Dat heb ik even gemist! Vandaag weer een geboortekaartje gekregen...van mijn neef en zijn vrouw. Hebben een kleine. Zij had al 3 kinderen van een eerder huwelijk en nu hebben ze samen een dochtertje...Mooi kaartje! Tja...ongesteld ja...BAH BAH BAH! Wil niet meer!!!! Het is gelukkig niet zoveel als anders. Net of mijn lichaam dacht, ik wacht even de startecho af, want wil dan niet ongesteld zijn...JA echo geweest, zet maar open die sluizen! Hopelijk voor de laatste keer! Ik ben de hele dag zooooooooooo moe...word er moe van! (dubbel moe dus) het enige waar ik zin aan heb is dom op de bank liggen. Kreeg vanmorgen een sms van m'n vriendje dat hij trots op me is dat ik het zo goed doe...smste wel terug, je zegt dat wel zo lief, maar lig er 's avonds als een lijk bij, voor jou ook niet leuk, sorry daarvoor. Maar kreeg al gauw terug dat het voor een goed doel was en dat het best mee viel! En dat ik moest doen waar ik me lekker bij voelde. Das dan wel weer lief. Vanmiddag hield groep 8 een rommelmarkt op school, het geld wat ze verdienden ging mee naar schoolkamp om leuke dingen mee te doen. Heb een kleed gekocht met zo'n plattegrond erop. Zon kinderkleed waar je met autootjes op kan rijden. heel groot, 3,-! Wilde hem eerst voor mijn nichtjes kopen, maar misschien houd ik hem toch wel zelf! Is ook wel leuk voor mijn kindjes toch!? Of is het raar om nu al zulke dingen te bewaren?! Ik ga maar even Friends kijken...heb seizoen 1 t/m 5 te leen en heb de 1ste dvd van seizoen 1 gehad (zitten er 3 in zo'n seizoen)...heb toch niks beters te doen en dan kan ik lekker languit! Tot snel! (kan het toch niet laten om hier te komen) Liefs Loesie
hey Jewel oh meid wat spannend zeg......ik leef echt met je mee. Wel fijn (vind ik dan) dat je vroeg in het zkh moet zijn. Ben je erg zenuwachtig? Ga aan je denken morgen. Ik heb om 10.20 uur de FM. Ben erg benieuwd hoeveel er zitten. Tja ik snap dat ook niet hoor hoe ze dat nu bepalen. Weet ook niet of het wat met postuur en gewicht te maken heeft. Ik ben maar 1.56 en weeg 47 kilo, ik ben maar een kleintje. Ze wilde me eerst trouwens 200 E laten spuiten maar na overleg is dit 150 E geworden !!??? Ze geven eigenlijk nooit zoveel uitleg in het zkh en vaak vergeet ik dingen te vragen. Handig z'on dopje, ben benieuwd hoe ik het er vanaf breng met de pregnyl! Met luca gaat het eigenlijk nog niet veel beter......was net even alleen boodschappen doen (Stefan, mijn man, kwam tussendoor even thuis) en toen ik terugkwam had ie weer hoge koorts. Maar weer een zetpil gegeven en afwachten. Hij heeft ook nog helemaal niets gegeten maarja.....drinken is belangrijker op dit moment. Wat lief dat jullie zo meeleven, vind het ook echt verschrikkelijk dat ie zo ziek is nu. Ik moet ook naar 2 ziekenhuizen, de punctie in het JeroenBoschziekenhuis en voor de terugplaatsing naar Tilburg. Stefan moet ook op pad met de eitjes, misschien dat wij ook alvast een keertje naar tilburg rijden voor de goede route. Het lijkt me ook best stressvol voor de mannen om deze trip onvoorbereid te maken haha. Je hebt helemaal gelijk Majo.....beter een paar goede dan heel veel onbruikbare. Vind het best spannend, heb al zoveel fm's gehad maar dit is toch wel de meest spannende fm allertijden. Ik laat jullie morgen meteen weten hoeveel het er zijn. xxx Maaike
Jeetje wat hebben jullie veel getiept!!!!! Ik reageer alleen fff op de highlights als jullie het neit erg vinden. @Maaike: Wat vervelend dat het niet beter gaat met Luca. Verwen hem maar lekker en hopelijk wordt hij gauw weer beter. @Loesie: Iig fijn dat je niet ongi was tijdens je echo. ben benieuwd @Jewel: JEetje wat spannend morgen. Ik hoop dat het een mooie score gaat zijn, allemaal toppertjes, geen pijn en dat het snel voorbij is. Hier is niet zo veel gebeurd. Alleen heeft een collegatje van mij een kindje gekregen. Was wel weer even slikken. Maar ja onze tijd komt ook wel.
van mij ook ff een kort berichtje deze keer. Kleintje: jullie tijd komt zeker nog hoor, we knokken er allemaal hard voor in ieder geval. Be positive en dikke knuf. Loesie: gewoon lekker zelf houden, er zit een kans in dat je over 9 maanden zelf een leuk manneke hebt!! tot morgen maar weer!! xxx
Halloooo, Ik ben er nog wel hoor,haha! Maar heb t een beetje druk met werk enzo, is op zich niet erg want alle afleiding is welkom. Af en toe lees ik hier dan wel, maar omdat jullie ook van die lange verhalen maken vind ik het een beetje lullig om even kort tussendoor een klein berichtje achter te laten Mn eerste dag deca was een ramp maar nu begin ik het warempel fijn spul te vinden! Voor het eerst sinds tijden heb ik nergens last van en voel ik me gewoon goed! Zal wel niet lang meer duren, ik verwacht snel ongesteld te worden. Maandag moet ik met de puregon beginnen, daar kijk ik echt naar uit, en dan de 25e de eerste FM. Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal verlopen. Jewel, succes met de punctie morgen! Hoop dat het een beetje te doen is! Doen ze die puncties altijd zo vroeg? (mcl toch?) Kleintje, zeker weten dat jullie tijd ook nog komt! Loesie, gelukkig gingen de sluizen pas na de echo open Lijkt me best raar als ze een echo doen terwijl je ongi bent. Gelukkig heb ik geen startecho, loop ik dat risico ook niet. Maaikie, had je nou vandaag of morgen die fm? ben benieuwd! By the way; ik had ook zo'n speciaal dopje voor de pregnyl maar die heb ik helaas verloren. de eerste keer met het breken ging dus ook mis, allemaal glasscherfjes overal Fijne avond allemaal! liefs saffie
Saffie, gelukkig gaat het spuiten nu wat beter! Alles went hè? Ik weet niet of ze het altijd zo vroeg doen, volgens mij wel, staat ook in het boekje wat ik gekregen heb. Vind het wel prettig, dan hoef je niet de hele dag in spanning te zitten. Loop jij ook bij het MCL dan? Ik had ook geen startecho. Ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen...Als ik morgen weer wat bij de levenden ben, dan laat ik wel even weten hoe het gegaan is. Kleintjevoorons, idd jou tijd komt nog wel, maar is soms wel slikken ja als iemand een kindje krijgt of zwanger is... Loesie, zou het kleed ook zelf houden hoor! Is ook altijd wel makkelijk als er kinderen op visite komen toch? Ik heb ook al heel veel speelgoed, komt natuurlijk ook omdat ik een oppaskindje heb, maar ik hou ook altijd in mijn achterhoofd dat ons kindje te zijner tijd er ook mee kan spelen... Nou, ik ga al wat spullen klaar zetten voor morgen, de wekker gaat weer vroeg... Bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes! Maakt het al weer een stukje minder erg! Voor iedereen een dikke knuff!! Liefs Jewel
Jewel meis, Het zit erop! Jij bent waarschijnlijk nog suf en duf, maar ik hoop dat er veel goede eitjes zijn weggehaald en dat het aantal zaadcellen ook 'goed' was! Over een paar dagen krijg je vast te horen dat er heel wat mooie eitjes zijn bevrucht! En één daarvan ligt over 9 maanden in jouw armen! Maaike, hoe is het bij jou gegaan? Waren er veel mooie folikels te zien? Ik hoop het! En hoe is het met Luca, al wat beter te pas? Saffie, we vinden het altijd leuk om van je te horen hoor, ook egoberichtjes...soms heb je niet altijd tijd om op iedereen te reageren en wil je toch van je af kletsen, kan hier prima! Wat fijn dat je je zo goed voelt! Kan dat van mezelf nog niet zeggen! Maar super voor je. Je loopt net ietsjes achter mij, grappig hoor! Kleintje: ik ken het zo goed...en dat is ook heel begrijpelijk. Hier is er eentje in december mama geworden, eentje is in april papa geworden, eentje wordt in juni papa, eentje is nu 28 weken zwanger en eentje is 13 weken zwanger! Erg he? Word er mee doodgegooid...oja en eentje is dinsdag oma geworden! Ook onze tijd komt, daar ben ik heilig van overtuigd! Majo, hoe bevalt je camera? Is ie mooi!? Nog een weekje en één dag en dan mag je ook beginnen met deca, schiet mooi op he?! Hier gaat het goed, vanochtend de laatste keer alleen deca gespoten. Mag nog wel even de beschrijving van de pen erbij pakken, van Puregon, want weet het nu al niet meer. Maken jullie hem al de avond van te voren klaar, of echt pas 's ochtends? Leg de deca namelijk wel 's avonds al in de badkamer. Klaar voor de volgende ochtend. Gister mijn zus aan de telefoon en die wilde er een step bij kopen voor bij mijn ouders (hebben 3 dochters) Er waren er namelijk 1 en er was steeds ruzie om (de jongste loopt nog niet) Ze was naar de winkel gegaan en ze wilde niet zo'n dure. Nu had er een jongensachtige step gestaan voor 19,95 en een barbiestep voor 34,95...had ze toch die jongensachtige gedaan, was ze bij m'n ouders gekomen had ze gezegd, heb deze step gekocht, kan straks mooi het zoontje van Loesie en vriendje op! Ze is er echt van overtuigd dat wij een jongetje krijgen! Nou, ik vind het prima! Ook toen ze hoorde dat wij met ICSI verder moesten, had ze het heel erg voor ons gevonden, maar ze heeft vanaf het begin gezegd dat ze het gevoel had dat het allemaal wel goed kwam. Ze heeft wel vaker een juist voorgevoel, dus ik neem het van harte van haar aan! De kids hebben een toets, dus zijn mooi rustig! Gister nog even naar Zwolle gereden, ligt aan de goeie kant, want wij komen vanaf Wijhe, die kant op. Was goed te vinden en we doen er ongeveer 25 minuten over. Zal vanaf Deventer iets langer duren. Vriendje is blij dat hij weet waar hij naartoe moet! En ik vind het ook wel een prettig idee! Ik ga weer aan het werk, nog een kwartier en de ochtend zit er weer op! Ben benieuwd meiden, naar jullie verhalen! Liefs Loesie
meiden hier weer een berichtje van mij. Vanochtend in het zkh geweest voor eerste FM. Er waren 9 eitjes te zien, waarvan de grootste al 18 mm.......dus dat gaat snel. Ik maandagochtend de punctie al.......spannend hoor. Vandaag en morgen nog spuiten en zaterdagavond de pregnyl. Had niet verwacht dat het al zo snel zou gaan, nu komt het wel heel dicht bij. Jewel, hoe is het met jou gegaan....heb nog aan je gedacht. Ben je inmiddels al weer thuis? Ben helemaal vergeten wat dingetjes te vragen, maar misschien kunnen jullie mij wel helpen. * hoelang zou het maandag in het zkh duren, ik moet er om 9.00 uur zijn. Luca is om 14.00 uur klaar op school, ben ik dan al klaar in het zkh of houden ze je nog een halve dag? * Als maandag de punctie is, heb ik dan woe of do de terugplaatsing. Voel me zo stom dat ik dat niet even gevraagd heb. Hoop dat met jullie alles goed gaat. Zoonlief is nog steeds niet lekker, maar dat komt denk ik ook wel omdat ie al vanaf maandag niets meer heeft gegeten. Hopelijk lust hij straks wat, hij ligt nu weer te slapen. xxxxxxx
Super Maaike, Geweldig! Dat geeft de burger moed, ben heel blij voor je!!!! Spannend hoor! Ik moet weer gaan, kids krijgen buiten gym van me en ze staan al klaar! Liefs Loesie
Zo Maaike dat gaat lekker snel zeg! Ik heb me laten vertellen dat de terugplaatsing twee dagen later is, in jouw geval dan dus op woensdag. Maar ik zou niet weten hoe lang ze je daar houden na de punctie. Ik ben ongesteld geworden! Jiehoei! Groetjes saffie
Hey Meiden, Nou het zit erop.. Punctie viel iets tegen...Het aanprikken opzich deed niet heel zeer, dat was wel te doen, maar bij de ene eierstok moest ze wat draaien om ze goed aan te prikken en toen kreeg ik een hele nare en pijnlijke druk op mijn eierstok, dat was wel even pijnlijk... Gelukkig ging het bij de andere eierstok wel goed en had ze de follikels zomaar aangeprikt. Ze heeft 7/8 follikels aangeprikt, en er zijn 3 eicellen gevonden. Vond ik wel wat weinig, maar was wel goed. Zaadcellen waren er ook genoeg, dus als alles goed gaat hebben we zaterdag de TP! Ze bellen tussen 9 en 10 uur. Kreeg voor de tijd een beste spuit in mijn bil, en daar werd ik ook aardig groggy van Ik liep haast te waggelen naar de punctie kamer...hihi Gelukkig nu niet veel pijn, maar ik blijf mooi op de bank liggen En ook al de eerste utrogestan bolletjes ingebracht...heb een handige inbrenghuls er bij gekregen, dus is makkelijk te doen. Nou ik ga weer verder bankhangen. Ik reageer later wel even uitgebreid op jullie hoor! Maar kan mij nu nog niet echt concentreren...sterk spul wat erin die spuit zat Liefs Jewel
Hey Jewel, Goh, klinkt heftig allemaal zeg! Rust maar lekker uit. 3 eicellen gevonden...dus dat er 7/8 folikels worden geprikt, wil nog lang niet altijd zeggen dat er ook zo'n beetje dat aantal eicellen gevonden worden. Wist dat het wel wat minder kon zijn, maar snap goed dat het tegenviel. Al is het uiteindelijk wel zo dat er maar eentje hoeft te blijven zitten straks! Maar het klinkt zo fijn als er bv nog 8 cryo's over zijn. Dan heb je het gevoel dat je het nog iets langer uit kan zitten, mocht de eerste keer niet lukken. Fijn dat er genoeg zaadcellen waren. Ben heel benieuwd meis, straks 2 weken het wachtbankje op...spannend hoor! Die spuit in de bil klinkt wel eng...is dat standaard? Moet je nagaan, spuit je jezelf elke dag en dan nu vind ik dat idee eng! Gek is dat. Rot dat ze die eierstok moest draaien, kan me voorstellen dat dat niet zo prettig was. Heb je lekker een dagje vrij genomen morgen? Moet je de utrogestan bolletjes al na de punctie inbrengen, dacht pas na de tp...maar zullen ze wel doen om het slijm alvast voor te bereiden?! En je wordt zaterdag gebeld, of morgen al? Ik duim heel hard voor je! Ik ga lekker douchen en zo maar eens de puregonpen erbij pakken! Saffie, fijn dat je ongesteld bent geworden! Hier nog zo'n één! haha! Fijne avond! Liefs Loesie
Hellodie!! @Jewel: Jammer dat de punctie toch ietwat tegenviel. Is idd niet fijn he...zo'n intramusculaire spuit in je bil!! 3 eicellen 'gevonden'!! Túúrlijk had je gehoopt op meer, maar we gaan er gewoon vanuit dat het de eerste keer raak is en dan hou je er nog 2 over voor een brusje Doe maar lekker rustig aan vanavond en je goed laten verwennen!! Als ik jou was zat ik za. tussen 9 en 10 uur vastgeplakt aan de telefoon!! Spannend hoor, dan de tp. En dan de wachtbank 2 wkn (2 wkn die dan 6 wkn lijken ). @Saffie: Leuk weer wat van je te lezen!! Fijn dat je ongi bent geworden. Jij dus ook starten over 4 dagen!! Tip trouwens voor de volgende prenyl....niét in knijpen als je 'm breekt, moet het namelijk zonder knijpen ook gewoon doen en dan met minder kans op glassplinters. Voor de andere dames....mocht je het breekdopje 'kwijt' zijn of niet krijgen, gewoon met wattenschijfje of zakdoekje breken, nóóit met je blote vingers....geloof me.....dat kan veel bloed geven...(paar weken geleden nog een leerling op het werk die dacht, die flacon breek ik zó wel even....not dus #-o !!) @Maaike: Vervelend zeg, dat je zoontje zich nog steeds niet beter voelt. Ook nog steeds veel last van z'n keel dan? Idd...als ie maar blijft drinken, das het belangrijkst!! Mooie score trouwens zeg bij je 1e fm!! En zelfs al van 18mm erbij!! zeg!! En ook al gehoord dat je maandag de punctie hebt. Spannend allemaal hoor!! In Zwolle is het zo dat de punctie zelf ongeveer 15 min. duurt en na die tijd moet je nog een uurtje blijven liggen. Als dan na een uur alles goed is (bloeddruk enz.) mag je weer mee naar huis. Maar weet natuurlijk niet of dat overal zo is. De tp is in Zwolle meestal na 2-3 dgn. (hebben jullie niet zo'n info boekje gekregen waar dat allemaal in staat??) @Loesie: Ik hield dat speelkleed ook mooi zelf!! En anders idd voor de logees in eerste instantie. Jammer dat je zo moe, moe, moe, bent . Maar fijn dat je vriend zo lief voor je is!! Laat je maar lekker vertroetelen hoor !! Hopelijk klopt het voorgevoel van je zus inderdaad!! Zou toch mooi zijn als het de eerste de beste keer direct raak is?! M'n fototoestel vergt nog wel wat oefening hierzo!! Misschien moet ik morgen de handleiding maar eens even doornemen ....meestal ben ik van het zelf uitproberen, maar heb al heel wat knopjes ingedrukt vandaag, maar ben nog laaaaaaaaange niet achter alle functies!! Maar goed....heb nog dik 9 mnd de tijd voordat ons beebje op de foto moet ... Tot die tijd zijn onze 3 poezen aan de beurt en nu 2 weken onze logeerhnden die vanmiddag zijn gekomen!! Fijne Avond allemaal, Toedels Majo!!