direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Loesie1982, Feb 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

Feb 3, 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Telefoontje gekregen vanuit ziekenhuis! Ik moet inderdaad 125 IE gaan spuiten en woensdag terug voor mijn 3de FM! Ben benieuwd!

Liefs Ingrid

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha dames!

Majo, volgens mij vroeg ik of jullie het wilden weten...maar maakt nie uit...Ik heb precies hetzelfde als jij, alleen wil vriendje het wél weten! (mocht het ooit zover komen)
    Ik probeer hem nog over te halen! Er is al zoveel duidelijk bij ons, en ik weet zeker dat, mochten we het toch weten, ik het niet voor me kan houden en dat vind ik jammer.
    Dan weet ik het liever niet!
    Maar ik zou het dus ook niet leuk vinden als vriendje het wel weet en ik niet. Want hij verluld zich toch!
    Raar van je banner! Succes morgen en veel plezier!

Ingrid, goh wat vervelend zeg! Hopelijk mag je de dosis iets verhogen en groeien er toch nog een aantal door!
    Ik heb denk ik gemist wat jij allemaal al geregeld had, straks even terug lezen!

Sinja, hoe is het met je vriendje?! Is de pijn nu weg?!

Haha, jullie zullen zeker horen als het bij Jewel zover is!
    Jewel, vind je het trouwens goed als ik de naam dan ook noem, of wil je dat zelf doen?!

Oh Majo, we kunnen meteen beginnen als ik ongesteld word. DD heeft geen wachtlijst (schreef bijna waslijst, haha!)
    Ik zit de 25e op cd 22, dus dan nog een week en dan kunnen we meteen starten!

Sikkie, het is bijna zover! Nog 2 nachtjes slapen!!!!

Liefs Loesie

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    wow loessie dan mag jij ook al bijna starten!!

Wij hebben onze 1e fm weer gehad!
    In totaal zitten er 18 follikels, 12 rechts en 6 links. In totaal zijn er 12 "groot" van 10 tot 13 mm en 6 kleintjes. Dus hopelijk gaan die 12 meedoen voor de punctie straks! Spannend!
    Gelukkig dus dit keer geen sprake van overstimulatie. Ze waren tevreden dat dit dus de goede hoeveelheid is!

Woensdag moeten we terug. Dan hebben we de afspraak direct na Ingrid :D Echt leuk! Ik kon kiezen qua tijden, half 9, 10 voor half 10 of later. Dus ik: uhhhh ingrid heeft de afspraak volgens mij om 9:10... Dus toen vroeg ze je achternaam Ingrid, die wist ik wel dus toen zei ze dat dat inderdaad klopte en dat ze de koffie klaar zou zetten :p hihi... Tot woensdag dus! 8)
    (andere meiden: ingrid en ik hebben elkaar ook al ontmoet op de info avond van het radboud :))

Vriendin van mij is afgelopen zaterdag bevallen van een jongetje. Ze was pas 31 weken zwanger maar helaas zwangerschapsvergiftiging. Kindje is 1265 gram dus heel klein. Maar gelukkig gaat (tot nu toe) alles goed!

Hoe gaat het met de rest? Kleintje... heb jij ook nog iemand nodig aan wie je het goede nieuws gaat sms-en of laat weten? Voor je het weet is het al zover.... :D:D:D

4. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Sinja, wat een super goed nieuws!
    Meid, ik duim voor een mooie verdere groei.
    Ben zo blij te horen dat je dit keer geen overstimulatie hebt!

Ingrid, jij dus iets meer spuiten. Ik duim voor jouw ook voor een mooie groei!

Majo, hoe was het vandaag bij de vk?
    Ik hoop dat alles goed gaat!

Hier gisteren ongi geworden.
    Vannacht weer ontzettend last gehad van nachtzweten.
    Herkent iemand van jullie dit bij het begin van de menstruatie?
    Ik heb daar nu al heel lang last van zo rond de menstruatie en soms ook rond de vruchtbare periode.
    Ik denk dat het komt door de hormoonschommeling rond die perioden.
    Maar ik ben ook heel bang dat dat dan bij de overgang hoort.
    Of hebben jullie dit ook wel eens?
    Morgen weer naar DD. Ga het dan wel even navragen.
    Zit dan ook op CD3. Misschien kunnen ze bloedprikken om te kijken wat m'n FSH en Oestradiol waarde is.
    Word er wel een beetje nerveus van...
    Morgen maar eens overleggen wat verstandig is.
    Uitgebreid bloedonderzoek of misschien kunnen we toch wel onze Yeti's ophalen.
    Ik wil het wel graag, maar weet niet of het verstandig is.

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ingrid, Hopelijk heeft het effect om een hogere dosis te gaan spuiten.

Loesie, Vriend overhalen is best makkelijk :p:p ahum. Die van mij ging de avond voor de 20 weken echo overstag. En ik had niet eens hoeven zeuren. Ik zei altijd al dat ik het wou weten en als hij het niet wou weten dat hij zijn oren maar dicht moest houden. Maar hij vond het toch niet leuk als we het beiden niet zouden weten dus vandaar dat hij het toch wou weten.
    Had je trouwens nog iets van Deventer gehoord?? Omdat die afspraak niet door gegaan was?

Sinja, Mooie score! En fijn dat er geen overstimulatie is deze keer. Ik duim echt voor een paar mooie emmys en ook nog cryo's. Leuk trouwens dat jij en Ingrid elkaar al "echt" kennen. Ik ben soms best benieuwd hoe iedereen er uit ziet enzo. En wat voor types jullie zijn. We delen wel erg veel samen.
    Ow, en jij mag mijn buddy wel zijn hoor als je wilt. Ik zal je mijn mobiel nummer wel ff PB-en. Als ik die van jou krijg dan kan ik je altijd op de hoogte houden! Begint wel spannend te worden.
    En gaat alles nog goed met het kindje van je vriendin. 31 weken dat is wel erg vroeg. Hopelijk maakt hij het goed.

Sikki, Ik heb daar nog nooit last van gehad. Maar zou inderdaad maar vragen of ze je bloed willen gaan controleren. Je weet maar nooit. Ik hoop niet dat het is met overgang ofzo temaken heeft (wil je niet bang maken maar dat is het eerste wat in mij op komt). Dus laat je maar goed checken in DD. Daar zijn ze tenslotte voor.

Hier gaat alles prima! Begin nu wel echt de kwaaltjes van het derde trimester te merken. Ben veel sneller moe, slecht slapen enzo. Ik hoop dat jullie dat ook mee gaan maken.......... (Klinkt een beetje raar maar hoop zo dat bij jullie de behandelingen ook gaan aanslaan). Nog 4,5 week werken, dat zijn nog 18 daagjes en dan lekker een half jaar thuis. Moet zeggen na alle hectiek van het afstuderen, nieuwe baan en de ICSI dat ik wel aan rust toe ben. Ik hoop dus ook dat de kleine zich niet te vroeg meld. Zo rond de uitgerekende datum zou prima zijn. Kan ik nog lekker 6 weekjes tot rust komen voordat we gebroken nachten gaan krijgen.

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Loesie, ik heb je een pb gestuurd en een sms :). Je mag de naam wel noemen hoor, ik denk niet dat ik in het begin veel tijd heb om hier te posten....en dan moeten jullie zo lang wachten ;)

Sinja en Ingrid, spannend voor jullie zeg! En leuk dat jullie elkaar al kennen! :) Ik ga voor jullie duimen!

Sikkie, ik zou het ook even laten testen hoor! Er hoeft natuurlijk niets aan de hand te zijn, maar dan weet je het iig. Succes!!

Kleintje, vervelend dat slecht slapen hè. Al heb ik daar pas de laatste 2 weken last van. En nu ben ik ook nog verkouden en last van mijn keel dus de nachten hier duren heel erg lang.....
    En wat je zegt, ik hoop dat de anderen hier dat ook allemaal mogen meemaken!!

Fijne dag nog allemaal!!
    Liefs

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Thnx meiden! We zijn ook heel blij met deze score! Nu maar hopen dat die 12 goed gaan doorgroeien allemaal!

Sikki ik weet het ook niet. Heb wel eens vaker opvliegers gehad. Paar jaar geleden had ik ze een tijdje heel regelmatig. Maar dat had gelukkig niets te betekenen en ging vanzelf weer weg. Weet ook niet meer in welke periode dat was. Hopelijk bij jouw dus ook niet! Succes vandaag in DD. Zou zeker even bloed laten prikken, al is het voor je eigen geruststelling dat dat in ieder geval gecheckt is!

Kleintje ik hoop dat wij dat inderdaad ook gaan meemaken! :D Ik wil wel je buddy zijn :D Leuk! :)
    Het is inderdaad leuk dat ik Ingrid al heb ontmoet :) Ben ook stiekum wel benieuwd naar iedereen! Weet niet of jullie hyves hebben... want wil die van mij best pb-en :p

Jewel en kleintje, gaan jullie thuis of in het z'huis bevallen? Komt al dichtbij, vooral voor Jewel! Nog heel eventjes!

Vraag me wel heel hard af waar Calani is... hoop maar dat alles goed gaat!!!!

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Sinja, goeie score meid!!!!! Super! Dat zijn de berichten die we willen horen!
    Ik ben ook al de hele tijd op zoek naar Calani...hoop echt dat alles goed is!
    Wat grappig dat je Ingrid al kent! Gezellige boel daar, haha!
    Woensdag dus terug en dan krijg je ws punctiedatum?!?
    Spannend hoor!

Kleintje, ik hoop ook dat we die kwaaltjes allemaal gaan krijgen! Ik snap hoe je het bedoeld hoor!
    Voorzichtig aan doen met jezelf hoor! En natuurlijk met je beebje!
    Ach, als ik zwanger ben heb ik nog minimaal 20 weken om mijn vriendje uit zijn hoofd te praten dat hij het wil weten!

Jewel, heb je sms ontvangen en intussen ook al wat terug gestuurd! Leuk dat ik de naam mag noemen! Duurt dan idd zolang en wij zijn niet nieuwsgierig hoor!! (ahum!)

Sikkie, ik kom straks nog even in het andere topic, maar ben benieuwd hoe het in dd is gegaan!

Ingrid, hoe is het daar?! Ook morgen weer terug gezellig met Sinja! Hopelijk slaat die hogere dosis aan voor je!

Majo, hoe was het bij jou? Ben je weer goed gekeurd?!

Ik ben vanmorgen naar Deventer geweest (antwoord op je vraag Kleintje!) het was een fijn gesprek. Heb een andere behandeld arts, maar je krijgt zoveel anderen, dus kun je dan nog van een behandelend arts spreken...en dacht eerst dat ik daar het gesprek mee had. Maar het bleek niet zo te zijn en had het gesprek bij mijn lievelingsarts...zo'n lieverd is dat!
    Vroeg meteen hoe het met mij was en of ik de pijn en het verdriet een plaatsje had kunnen geven.
    Hij heeft nog wat van mijn vragen kunnen beantwoorden en hij vroeg of we dus naar DD gingen en toen zei ik:
    We hebben 25 januari intakegesprek en aan de hand daarvan gaan we kijken.
    Toen zei hij: Mocht je het toch niet zien zitten, dan kom maar lekker weer terug en gaan we het hier weer proberen. En mocht je wel daar naartoe gaan, dan hoop ik dat het het gewenste resultaat oplevert en laat je ons nog even weten als het gelukt is?!
    En als je gewoon nog vragen hebt en je kunt in DD niet zo snel terecht, dan kom rustig hier naartoe!
    Zoooooooo lief! Ging naar buiten met tranen in mijn ogen!
    We hadden het ook nog even over de verzekering, hoe moeilijk die soms konden doen. (helemaal met behandeling in buitenland) toen zei hij nog: Even onder ons gezegd, maar ik kan daar echt misselijk van worden. Jullie hebben al zoveel zorgen en moeten zoveel regelen en dan denk ik: Jezus, help die mensen toch ipv het ze alleen maar moeilijker te maken!
    Echt een arts uit duizenden!
    pppfff, wat een verhaal!

En nu aftellen naar 25 januari! Minder dan 2 weken! Het gaat nu gelukkig hard!

CALANI WAAR BEN JE!!!

Fijne dag meiden!

Liefs Loesie

9. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

Feb 3, 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Hoi hoi, Spannend Loessie! Wat een lieve arts. Daar moet je zuinig op zijn. Nog een paar dagen en dan hebben jullie intakegesprek in DD. Spannend.

Hier gaat alles wel goed hoor. Merk soms wel iets van de medicatieverhoging... een zwaarder hoofd, soms wat steekjes in de buik en mijn buik is iets opgeblazen. Ja, morgen weer terug. Inderdaad gezellig! hé Eva! Hihi!
    Hoop zo dat er mee dan 2 zijn gaan groeien! Duim, duim, duim...

Kleintje.........ow, ik hoop zo dat wij dit ook mee mogen gaan maken. Begint op te schieten voor je! Lekker nog 18 dagen werken en dan verlof!

10. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

Feb 3, 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Ow ja, voor degene die misschien hyves hebben... ik heb een speciale hyves voor ons gemaakt, Onze grootste wens - Hyves.nl Wie zin heeft kan lid worden en natuurlijk lijkt het me gezellig om een medebeheerder(s) te hebben...
    Deze hyves is niet zichtbaar op je hyves. Onzichtbaar voor de zoekmachine en je kan alleen lid worden na toestemming.

Hoop dat jullie dit ook iets lijkt en meld je dan gezellig aan!

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh, dan weet ik Sinja's echte naam?!?!
    Is dat de bedoeling?! Misschien moet je dat anders even aanpassen Ingrid?!?!hihi!
    Ik zeg niks!

Ik wil me wel aanmelden Ingrid, maar weet niet zeker of ik er heel veel zal zijn. Vind het altijd zo moeilijk om bij te houden!
    Stuur wel ff een verzoek tot accepteren!

Hopelijk is het een goed teken dat je wat voelt!
    Fijne avond!

Liefs

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik wacht op je goedkeuring! haha!

13. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

Feb 3, 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Oeps Sorry!!!!!!!!!!

14. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

Feb 3, 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    #2014 Ingrid1979, Jan 12, 2010
    Last edited: Jan 12, 2010
    Hoe doe ik dat aanpassen!!!! Hellup!!! Bij alle berichten staat wijzig, behalve bij die ene!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, euh...geen flauw idee...want normaal moet je dat idd kunnen wijzigen.
    Ik weet het niet!

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Volgens mij kan dat maar bij de laatste 3 berichten ofzo.

Je kunt misschien een beheerder vragen om dat te verwijderen...maar misschien doet Sinja er niet zo moeilijk over, voor ons blijft het gewoon Sinja!

17. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

Feb 3, 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Haha, ik heb Sinja al gesmsd! Hihi! Ze vind het gelukkig niet erg! Sorry Sinja! Lastig is het ook omdat we elkaar kennen!

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    :D Hier is... Sinja :D

hahahaha, maakt me niets uit hoor Ingrid :p Mensen die mij kennen kunnen we me toch wel traceren door mijn onderschrift, dus no problemo! Heb een nepnaam zodat als mensen gaan lopen zoeken op internet me hier wellicht niet zo snel vinden :p
    Dus geen paniek :p 8)

Ingrid, hoop ook dat je follikels mooi gegroeid zijn! Niet alle 50 (;)) want dan heb je weer risico op overstimulatie, maar een paar meer zou mooi zijn! Ben benieuwd morgen!!! :)

Loessie wat een lieve arts! Zo moeten ze allemaal zijn ;)

Ik ga me zo even aanmelden op die hyves ;)

19. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    lieve meiden
    sorry voor mijn afwezigheid!! het internet deed het niet meer
    niets aan de hand hoor!! de babies doen het schitterend, ben inmiddelijds helemaal op de roze wolk beland,
    en en en en ik ga het vertellen.... het zijn 2 meisjes :) :)
    we zijn heel blij!!!

sinja, waw wat een mooi score, morgen terug fm, mooi hoor
    ik duim heel hard voor jou!!

andere meiden, heb alles gelezen maar ben er een beetje uit door de week afwezigheid, als er bij iemand anders iets belangrijk te gebeuren staat, SUCCES

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wowwwww calani, wat leuk!!!!!! Wat fijn! Ben opgelucht dat je er weer bent en alles goed is :D En 2 meiden! Echt superleuk joh! Je kunt nu dus helemaal los gaan met meisjesdingen kopen :p

Share This Page