En Sinja, bedankt voor het compliment! Jij hebt een lekkere stoere vent! Ik hou d'r zo van! haha! Lekker gebabbeld met zus!?
Ik heb ook toestemming gevraagd om lid te mogen worden!!! Gezelli!! Meiden, heel veel succes in de nu lopende behandelingen en de behandelingen die nog gaan komen. Veel liefs
Ik ben zooo benieuwd naar jullie! Maar ik vind het ook wel spannend! Jullie kunnen dan natuurlijk ook zien wie ik ben, haha.
Sinja, fm vandaag en en en en.... Oooo ik zie het intussen, niet zoveel gegroeid, en het gevreesde woord is gevallen, maar goed dat wil nog niets zeggen hoor, is bij mij ook besproken geweest maar mijn bloedwaarden zijn goed gebleven en dankzij die sterke reacties hadden we wel meteen een mooi aantal bij de pu En initieel groeiden ze bij mij ook niet zo goed, heb meer puregon moeten spuiten toen en de cryo's van toen ... wel 2 ervan groeien nu toch mooi in mijn buik... Sikki wat een positief gesprek en binnenkort al een tp, wat gaat het plots vlot!!! joepie, ben blij voor jou!!! Ingrid, wat lastig, zo weinig reactie, maar je reageert zo te zien toch wel, dat is al beter dan totaal geen reactie op de hormonen en morgen dan op een telefoontje wachten, spannend... Kleintje, hihi ja hoor alles tiptop met mij en de beebs, ik moet binnen 2m ook al stoppen met werken gezien een tweeling zw een verhoogd risico met zich meebrengt... Loesie mijn excuses, zal ik nooit meer doen, wat een lieve meiden zijn jullie toch!! En je mag binnenk ook al op gesprek gaan , wat goed! Saffie, idd wat je zegt, sowieso heel blij omdat ze zo goed groeien en tot nu ook helemaal gezond zijn, screening voor down ook goed enz, dus we zijn in de wolken En jij hebt overmorgen al een tp, wat goed!!!!! ook zo snel al, wat vliegt de tijd soms!!! en hihi jullie hyves, ik zit er niet op dus kan niet meedoen...
Ook al reageer ik (bijna) nooit meer, sorry!!, ik volg jullie nog wel steeds. Ennnn....ik heb me ook aangemeld voor de Hyves. Moet zeggen dat ik dat wel erg spannend vind, je weet tenslotte nooit wie er acher een nickname schuilgaat . Maar ik zag dat de Hyves niet te traceren is op je eigen Hyves, dus dat maakt 'ons geheim' iig wel veilig . Dikke knuffel voor iedereen die m nodig heeft!! Ik denk aan jullie allemaal!
Nou meiden, nou word ik toch eigenlijk ook wel nieuwsgierig Hmmm, misschien dan toch maar aanmelden voor de hyves? Ik ga er in ieder geval een nachtje over slapen Sorry meiden, ik ga hier niet neerzetten wat voor een werk ik doe. Dan ben ik toch net iets te makkelijk te traceren. En aangezien zp topic nogal snel bovenaan google verschijnen, gaat me dat net iets te ver. Mocht je echt nieuwsgierig zijn pb me dan en anders misschien toch tot op de hyves. Ben namelijk wel nieuwsgierig van aard... Bloeduitslag kan ik morgen over bellen. Was vandaag toch nog niet binnen. Zoe, jij stiekemerd! Overmorgen alweer een cryo tp!!! Meid, ik ga zo ontzettend hard voor je duimen!!! Dit moet 'm gewoon worden! Dus jij ben heel goed met google Sinja, balen zeg van je FM. Tis ook alles of niets he. Maar goed, liever dat ze nu iets langzamer groeien maar wel goed uitgroeien dan allemaal weer veel te snel. Meissie, ik ga heel hard duimen dat ze mooi verder groeien. Calani, zo leuk zeg 2 meiden!!! Heb zelf 2 zussen en geen broers! Meiden gezin is heel leuk! Alhoewel, meiden onderling ook wel krengen kunnen zijn Meis, hoe is het met jou? Zie in je onderschrift dat jullie ook vastzitten aan een derde poging. Balen meid!
Heej Meiden, Haha, eerst even alles bijgelezen. Enne ik werk onregelmatig dus ik was pas om 21 uur thuis. Intussen de mensen die zich aan hebben gemeld voor de hyves, jullie zijn allemaal geaccepteerd! Vanmiddag het telefoontje gekregen van het ziekenhuis: ik moet nu ipv 125 IE 150 IE gaan spuiten. Verder is mijn e2 bepaling 400 en moet ik vrijdag terug, heb mijn afspraak voor Sinja
Hmm, nou ben ik lid en weet ik nog niet wie wie is Ben toch echt niet blond... Wat hebben jullie toch allemaal je best gedaan op nicknames. Nou ja, behalve Loesie en Ingrid dan O, en nu staat bij mijn buzz dat ik lid ben geworden van deze hyves. Hoezo niet te traceren Kan ik dit uitzetten/weghalen? HELP!
Sikki was één bedankje niet genoeg? Die buzzen die je op privehyves zet kunnen anderen niet lezen, alleen degene die ook bij die privehyves zitten.
gister wat probleempjes met de pc... Sikki zit weer een beetje in een dip. FSH 14,3 E2 28,6 Dus toch flink verhoogd en in de overgang... Ben je 30 jaar jong... Een jaar gelden was dit nog FSH 7,6 Oestradiol 98 Ik hoop zo dat onze Yeti's het gaan doen! Tis misschien wel onze laatste kans...
Hmmmm Sikki, dat klinkt niet zo goed. Maar ff rationeel dat zou toch geen invloed moeten hebben op jullie cryo terug plaatsingen? Alleen op de groei van de eitjes? Ik hoop zo dat de cryo's goed ontdooien en blijven plakken. Hoeveel gaan er ontdooit worden?