direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Meis... *#&^$# ...wat ontzettend kl*ten zeg!!!!
    Ik weet precies hoe je je voelt! Het gaat dan echt dringen he?!?! Gaan jullie eventueel nog door dan, als de 3 ICSI ook mislukt? Niet dat we daar vanuit gaan hoor, we zijn positief!!!!
    Knuffel voor jou!

Jessy, goed zeg! Ben benieuwd wie wat en waar!!!
    Laat je het snel weten?!

Sinja, natuurlijk heb er zin in! Je krijgt je toekomstige beebje(s) teruggeplaatst!!!! Ga er van genieten!!!

Ik denk dat Saffie bedoelt dat deze poging nog niet eens verloren is?!?! Of heb ik nu gemist dat hij mislukt is. Zo maar even terug lezen...
    Omdat je het nog in je onderschrift hebt staan dat je mag testen 29 januari. Ga het toch maar even terugkijken...
    Mocht het nog niet over zijn, Saffie, hou moed!

Ingrid, morgen weer!!!!! Hoe spannend!!! En nu gaan we naar de punctiedatum hoor!

Hier is alles rustig...nog 5 dagen! Kan niet meer WACHTEN!!!

Liefs

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ja inderdaad Loesie! Ik was mezelf ook al aan het afvragen: huh, zei ik van de week niet heel stom iets over een neg. test terwijl ik een positieve test bedoelde! Maar dat zal ze inderdaad bedoelen! tenslotte zit ze nog middenin een 'poging' en deze moet gewoon positief uitpakken! Nix met een volgende poging!!!

Spannend bij jullie! Schiet ook al op!!!! Hopelijk mag je direct starten!!!!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dank u dank u! Ik hoop het ook!
    En ga jij is gauw je onderschrift veranderen met die 100% bevruchting!!!!!

4. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    hihi is gedaan inderdaad :D

Nu duimen voor de kwaliteit :D

5. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Haha wat grappig hoe jullie over mij praten!
    Ik zit er inderdaad nog midden in hoor! Maar toen ik de envelop van het zkh zag dacht ik dat t weer een enquete ofzo was. Dus ik schrok nogal toen ik de planning zag. Het gaat allemaal zo snel dan, voor je het weet is icsi 3 klaar en sta ik nog steeds met lege handen (buik). Begin gewoon een beetje bang te worden.

Maar voor nu blijf ik eerst positief!!!

Ik vind het zo super dat ze alle 4 bevrucht zijn sinja! niet 2 of 3, nee gewoon alle 4!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

*breekt ff in*

sinja: hoi :D succes morgen!

saffie: je mag 29 januari testen.. nog 9 daagjes wachten.. die dag wachten we allebei af.. want dan ga ik trouwen :D die dag moet gewoon goed zijn!

k lees hier al een tijd mee.. en wil jullie allemaal succes wensen..!

*breekt weer uit*

7. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ohw, dat wordt een geweldige dag voor jou gaby! Hopelijk voor mij ook, maar trouwen gaat natuurlijk voor!

Sinja, hoe laat zal t morgen zijn? de tp. Of heb ik er over heen gelezen?

8. gaby1986

saffie: t word voor ons allebei een leuke dag :) afgesproken?

9. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

ow, ik dacht, leuk! ik kijk even op je site! Maar dat gaat dus niet he.

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Het wordt gewoon een supergeweldige dag voor jullie beiden!

De terugplaatsing is morgen om 12:00 uur! Maar kan in de loop van de ochtend de kwaliteit vast zien (incl foto's) op de digipoli!

Gaby, had je vanavond nog een berichtje gestuurd op hyves! Hoe gaat het met jullie? Wanneer ga je starten met de volgende ICSI of neem je voorlopig even rust? Wordt je ook lid van de hyves waar al meer meiden uit dit topic lid van zijn? De hyves komt niet te staan in je profiel (is onzichtbaar).:)

11. hoi hi

hoe gaat het hier ik ben vandaag voor de 1e fm geweest zag er goed uit.. zaterdag de 2e..

loesje mag ik vragen waar je woont in overijssel..

liefs yippie

12. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
  13. gaby1986

goedemorgen...

saffie: t wachtwoord is onzewens :)

sinja.. k zal ff op mijn hyves kijken..:)

fijne dag hier..

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    jeetje er is zoveel gekletst dat ik niet eens meer weet wie wat heeft gezegd ;)

hier in afwachting voor vanmiddag, ze gaan er 1 terug plaatsen dit omdat we onder de 35 zijn.
    We hebben geen idee hoeveel het er overleefd hebben, en hoe goed ze zijn, dus extra spannend.
    Want ik wil voorlopig echt even geen punctie!

Sinja jij ook succes vandaag!

En vandaag natuurlijk een echo hier!! ook spannend dan gauw spulletjes gaan kopen.

Ik heb me net ook maar aangemeld op de hyve. hoop dat hij echt niet zichtbaar is. Want bij ons is het voor veel mensen een geheim!

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja idd jessy er wordt hier nogal wat afgekletst hihi

SINJA wat een NIEUWS, super, ben zoooooo blij voor jou, gewoonweg 4 bevruchte emmies, en laat jij er 1 of 2 tp? oooo ben zo blij en strak al de tp, had beetje gehoopt dat je de kwal nu al gepost zou hebben maar ben precies beetje te vroeg

jessy, jij ook al vandaag een tp, mooi mooi mooi, ben ook heel blij voor jou!!

meis, knuffel meid, sterkte hoor, verwen jezelf, denk echt gewoon even aan jezelf en je partner, de rest even de pot op
    knuff

calani

ps sikki, jij gaat dan ook gewoon hartstikke zw worden van een cryo net als ik ;)

16. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, Heel veel succes vanmiddag. En ik houd het forum in de gaten om te kijken hoe goed jullie emmies zijn! Hopelijk ook nog wat cryo's

Deel Deze Pagina