Goedemorgen dames, Was er op tijd uit vanmorgen, misschien toch een beetje zenuwachtig voor de eerste purgeonspuit! Majo, ik ben precies zoals jij! Heb ook een telefoon waar je ontzettend veel mee kunt, maar weet de helft nog niet, omdat ik geen tijd neem om dat boekje door te lezen. Ik pruts ook liever zelf! Laat je poezen nu maar lekker poseren en tegen de tijd dat beebje komt, lukt het vast wel, haha! Goh, wat een spannende tijden breken hier aan zeg, het gaat eindelijk allemaal echt beginnen! Maaike, hoe is het met Luca?! Saffie, ook nog heerlijk ongesteld, hihi! Bij mij is het nu bijna weg! Jewel, hoe gaat het vandaag met je!? Doe je rustig aan?! Morgen het telefoontje! Ik duim voor je! Hier zit dus de eerste spuit erin! Viel me ook weer 100% mee! Ging er makkelijker in dan de deca spuit. Dacht, begin met puregon, als die tegenvalt, dan heb ik tenminste die gehad! Maar toen ik daarna deca moest spuiten ging ie er veel moeilijker in, moest echt wat meer kracht zetten! Naaldje zal wel iets dunner en/of scherper zijn! Ben benieuwd hoe ik me eronder ga voelen. We zien het wel. Morgen komt mijn mams me helpen met het huis schoonmaken. Vriendje moet eerst werken 's ochtends (1x in de 3 weken) en dan komt hij ook lekker helpen. Mijn ouders wonen een uur verderop, dus vind het wel erg lief dat ze komt! Dan pakt ze even flink aan en dan glimt alles weer! Ze gaf wel aan, dat als het voor mij niet meer vol te houden is, ik maar lekker de bank op moet gaan, maar dat doe je toch niet zo snel als iemand om je heen druk is! Maar als ik het niet meer trek, dan moet ik toch maar even aan mezelf denken! Meiden, ik ga naar mijn werk, bijna weekend! Kijken of de kids nog een beetje lief kunnen zijn! Tot gauw! Liefs Loesie
Hey Meiden! Maaike, maandag de punctie al! En een mooie score! Spannend zeg! Maar komt helemaal goed! Ik was om ong 9 uur klaar met de punctie, mijn vriend moest de eicellen naar Groningen brengen, en 12.15 was hij weer terug. Dus ik heb nog even lekker geslapen, en een heerlijk bakje thee van de verpleegster gekregen. En er lag een vrouw naast me die voor mij de punctie had gehad, dus daar heb ik ook nog even mee gekletst. Dus ik heb daar nog 3 uur gelegen. Loesie, fijn dat de Puregon er goed inging! De ene keer ging het bij mij ook beter dan de andere keer. Het was een beste naald hoor, die in mijn bil ging. Ik heb hem niet gezien, maar mijn vriend wel! Het deed niet echt pijn, maar toen ze hem erin stak, schrok ik even. Ik zet dan liever een spuit bij mezelf, dan heb je het zelf in de hand... En idd lief van je vriend! Deze tijden zijn toch wel moeilijk en dan is het extra fijn om zoiets te horen, als is het maar een klein gebaar. Heerlijk dat je moeder komt schoonmaken. Ik moet ook nog zoveel doen, maar nu eerst maar even rustig aan... Saffie, dus ook al ongesteld geworden! Blijft gek om daar nu blij om te zijn! Majo, is altijd leuk een nieuw speledingetje! En ik ben eerst ook van het zelf proberen...Maar is soms wel handiger om eerst de handleiding te lezen...hihi Gelukkig kun je nu mooi op je poezen oefenen En dan ben je straks een volleerd fotografe als de beeb er is! Hier is het ook goed, nog een beetje pijn, vooral met het lopen. Dus ik heb mijn schoonouders maar gebeld of die vandaag weer op de hond wilden passen. Zag het niet goed komen als ik een uur met hem eruit moest... Dus lig nu heerlijk op de bank, met een bakje koffie en de laptop op schoot Ik dacht eerst ook dat ik pas na de tp die utrogestan bolletjes in moest brengen. Eigenlijk is het ook wel logisch dat je het na de punctie doet, dan is alles al optimaal voor de tp en komt het embryo in een gespreid bedje terecht Ik ben nu wel een beetje bang dat er geen bevruchting plaats heeft gevonden, ik weet het, ik moet niet doemdenken, maar omdat er maar 3 eicellen waren, en meestal wordt niet alles bevrucht....Er blijft ook altijd wel spanning ergens voor! Nou ga weer even verder relaxen Liefs Jewel
Idd spannende tijden nu hier op het topic!! @Loesie: De eerste puregon dus gezet. Gelukkig viel het je mee. Is de puregon net als de gonal-f ook een pen waar je de naaldjes op moet zetten? Die zijn idd zoals je zegt namelijk scherper en dunner dan de decanaalden. Lief trouwens van je moeder dat ze zo'n eind rijdt om je te helpen poetsen @Jewel: Doe nog maar lekker rustig aan vandaag. Zal nog wel ff gevoelig blijven lijkt me. En proberen tóch positief te blijven he!! Er gewoon vanuit gaan dat de eicelen alle drie bevrucht raken!! Ben hier heel hard voor je aan het duimen [-o< !! Nog één nachtje en dan weet je het!! Ik ga zo maar eens even aan de wandel...lopen hier 2 huskey's te drentelen voor de deur dat ze eruit willen, alleen een beetje jammer dat het regent. Dat is op de één of ander manier áltijd zo als ze hier zijn Nou ja... Toedels, Majo
meiden, Ik ben zooooo ziek. Heb vanochtend nog het zkh gebeld voor luca, want die knapt maar niet op en klaagt over buikpijn, keelpijn, oorpijn.....alles doet em zeer. Hij zit nu aan de astronoutenvoeding. Ik ben vanacht ook ziek geworden, ik heb ontzettende keel-oorpijn en voel me harstikke ziek....ik zit gewoon helemaal te bibberen. Het blijkt nu dus een zkh-virus te zijn want luca heeft opgelopen, alle kids die dinsdag zijn geopereerd zijn dus ziek. Zit gewoon te janken van ellende.......voel me zo kut en dan ook net voor de punctie. Ik hoop dat ik maandag wat ben opgeknapt. Sorry meiden voor mijn egobericht.....heb de puf niet om te kijken hoe het met mijn topicvriendinnetjes gaat. xxxx
Hey lieverds, Maaike, lieverd, tjeetje da's schrikken! Dat Luca misschien een virus heeft opgelopen. Hopen dat hij snel opknapt! Krijgt hij er nog wat voor, aan antibiotica ofzo? En dan ben jij ook nog eens ziek! Wat ontzettend rot voor je. En je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, dat je niet op ons reageerd, meis da's toch heel logisch!! Ziek lekker uit, doe rustig aan dit weekend en hopen dat je je maandag iets beter voelt! Beterschap! Majo, zijn die honden niet van jullie?! Misschien heb ik dat ergens gemist! Honden zijn erg leuk (wij hebben zelf een golden retriever, echt zo'n superschat!) maar als het regent is het wat minder! Daar trekken zij zich niks van aan! Ik heb ook inderdaad zo'n pen ja, waar je naaldjes op moet zetten. Is het bij jullie ook zo'n mooi blauw doosje, waar de pen in zit, waar een gouden papa en mama met kindje-symbool op staat?! Vind dat zo mooi. Hoop dat het ook echt werkt. Ja, ik dacht dat de deca altijd goed ging, maar toen ik vanmorgen eerst met puregon spoot, ging ie er zoveel makkelijker in dan die deca daarna! Toen merkte ik het verschil pas echt! Jewel, doe maar lekker rustig aan hoor. Je mannetje verwend je vast wel! Goed dat je de hond even naar je schoonouders hebt gedaan, eerst even aan jezelf denken he?! Gaat het lopen al iets beter?! Er zijn vast wel eitjes bevrucht hoor! Het scheelt dat ze bij ICSI de zaadjes in de eitjes spuiten, dus dan vindt er volgens mij vaak wel bevruchting plaats! Kom je het morgen snel vertellen?! Ben heel nieuwsgierig! Ik duim voor je! Vind het echt jammer dat we niks meer van Zoe en Renata horen, wil graag weten hoe het met ze gaat, ik hoop goed! Misschien hebben ze bewust even afstand genomen! Meiden, ik denk aan jullie! Mari typt geloof ik nu in een ander topic mee! En hoe is het met de andere meiden?! Ook lekker weekend?! Ik ga even koffie zetten! Fijne avond, Liefs Loesie
Oh Maaike, ziek, en dat net voor de punctie! Lijkt me verschrikkelijk! Ik hoop dat je snel opknapt. En luca natuurlijk ook. Jewel, ben je al gebeld? of is de tp al geweest? Iedereen, prettig weekend!
Hey Meiden! Nou ben weer terug uit het zkh......en ben de trotse eigenares van twee emmy's!!!!! Zat gister nogal in de zenuwen, ik was bang dat er helemaal geen bevruchting plaats had gevonden...dus mijn vriend moest vanmorgen de telefoon opnemen, ik durfde niet....Gelukkig had er wel een bevruchting plaatsgevonden Ze belden om 9.15 en we moesten er om 10.30 zijn. Het is ong dik 3 kwartier rijden, dus we waren net op tijd. Twee van de drie eitjes zijn bevrucht. De ene was van heel goede kwaliteit en de andere was gewoon goed. Zo zei de verpleger het tenminste Ik had van te voren wel het gevoel dat ik 2 teruggeplaats zou krijgen, omdat er maar 3 eitjes waren. Helaas dus geen cryo's...maar dat is nou eenmaal zo. Wel een heel apart gevoel dat er 2 embryo's in mijn baarmoeder zitten Nu maar afwachten....wordt nog wat denk ik, voel nu al vanalles..hahaha Maaike, wat vervelend dat je nu ziek bent! En natuurlijk Luca ook. Krijgt hij er nog wat voor, of moet hij uitzieken? Vervelend zo'n ziekenhuis virus... Sterkte en doe maar lekker rustig aan!! Loesie, ik had ook zo'n doosje met die pen. En idd had het idee dat die naaldjes ook wat scherper waren...Leuk dat jullie ook een Golden hebben....wij nl ook!! Hij is nu net een jaar en een ongeloofelijk puber! Maar hij is ook heel erg lief hoor. Alleen de laatste dagen is hij erg vaak naar mijn schoonouders geweest, dus het weekend gaan we hem lekker verwennen! Majo, huskeys vind ik ook zulke mooie honden!! Als het regent is het idd wat minder leuk om te wandelen...Maar soms heeft het ook wel wat. Lekker in de natuur... Hoelang blijven ze bij jullie? Saffie, gaat het spuiten nog steeds goed? Je man deed het toch? Heeft hij er nog niet genoeg van? Een heel fijn weekend nog voor iedereen!!! Liefs Jewel
Ooooooooooh, JEWEL!!!! Was aan het schoonmaken met mams vandaag, maar moest telkens tussendoor even spieken! Van harte met je 2 prachtige emmy's!!!!!! Wat fijn dat er twee teruggeplaatst zijn! Cryo's??? Je hebt helemaal geen cryo's nodig!? Ze biljven gewoon lekker zetten! (of iig eentje!) En wat fijn dat de kwaliteit ook goed is!!!! Ik denk dat ze er dan bij ons één terugplaatsen, want dat zeiden ze toen...maar misschien als er ook maar 2 bevrucht zijn, dat het bij ons ook wel zo is! Maar kan me voorstellen dat je echt van alles voelt! Geniet er lekker van! Nu het wachtbankje op! Wanneer mag je eventueel testen? Of heb je een bloedtest in het ziekenhuis? Goh wat spannend, ik duim zoooooooooo hard voor je! Maaike, jij bent de volgende met een punctie, voel je je al wat beter?! Ik hoop het! Meiden, ik ga koffie drinken, ben kapot! Fijne dag! Liefs Loesie
@Jewel: Súper zeg!! 2 emmys's aan boord!! En.....al op het wachtbankje plaatsgenomen?? Wát een spannende weken voor jou nu zeg!! 2 juni bloedprikken zie ik....spannend zeg!! [-o< @Maaike: Gets, wat vervelend zeg dat jij én luca allebei zo beroerd ale: zijn. Zielig voor zo'n klein jochie en dan ook nog eens aan de astronautenvoeding (blèch...). En voor jou dubbel zo balen nu net voor de punctie!! Doe maar mooi rustig aan dit weekend zodat je maandag weer wat opgeknapt bent. Enne...zoals Loesie al schreef....af en toe mag je hier best wel even ego doen hoor, helemaal als je je zo belabberd voelt!! @Saffie: Wou toch dat ik jouw schema had zeg!! Gaat bij jou zoveel sneller dan bij mij!! Jij de 18e met puregon beginnen en dan de 25e al de 1e fm. Hoef jij niet eerst iets van deca ofzo te spuiten?? Komt bij ons ook dat het zo lang duurt omdat we eerst de pil moeten slikken min. 21 dgn. En dan nog de deca een tijdje en dán pas de (in mijn geval) goal-f. Ik heb 2 juni dan eerst nog uitgangsecho en als die goed is mag ik pas met de gonal-f beginnen op 2 juni!! Bah!! Wat lang toch allemaal als je ook zulke korte schema's voorbij ziet komen. Maar ja....niks aan te doen, maar ben er wel een ietsiepietsie jaloers op, op dat korte schema @Loesie: Nee, die honden zijn idd niet van ons. Zijn onze logeerhonden/oppashonden, zijn ook voogd voor ze, (zijn voogd van 2 honden van een vriendin, 3 zoontjes van schoonzus en zwager en zoon en dochter van m'n (stief)zus en zwager). De honden komen een paar keer per jaar eens een weekje/ weekendje/ paar weken. Nu komen ze ongeveer 12 dgn. is wel gezellig hoor!! Voor de gonal-f heb ik niet zo'n mooi doosje als jullie hebben voor de puregon. Zit bij ons net als de deca gewoon in een kartonnen medicijndoosje. Ik denk idd net als jij dat Zoe en Renata even rust genomen hebben en even niet zoveel op het forum zijn. Kan ik me op zich ook wel voorstellen, soms gaat de tijd dan wat sneller en je bent er wel veel minder mee bezig met het hele ivf/icsi gedoe als je even een tijdje niet op het forum bent. Ze komen vast nog wel weer een keertje aanwaaien. Fijn weekend allemaal verder, ik moet vanavond de nachtdienst weer in voor 5 nachten. Vanavond dus nog maar even een paar uurtjes voorslapen. xxx Majo
jey jewel super gaaff nu zitten we samen op het wachtbankje met 2 emmy`s. spannend he. ik voel ook van alles hoor maar probeer me niet te druk te maken want da`s ook weer nie goed hihi. nou straks allebij een posi test.. liefs regi
Jewel, wow 2 emmy's! Succes op de wachtbank! Majo, ik heb ook deca erbij hoor! ben ik 6 mei mee begonnen. Vanochtend was ik die bijna vergeten! Maandag idd de puregon erbij, dan mag mannetje stereo spuiten , die puregonspuit vind ik minder erg dan de deca. Ze hadden me in het zkh ook al verteld dat er wel eens botte naaldjes tussen zitten bij de deca
Hey meiden, Majo, wat gezellig, 2 oppashonden! Kun je ze wel weer missen als je ze een poosje hebt gehad?! En ook nog voogd over wat kindjes, is dat hetzelfde als peetouders?! Ik ben namelijk peettante van het middelste kindje van mijn zus en vriendje is peetoom van het jongste kindje... Saffie, er zitten dus idd botte naaldjes tussen! Vanmorgen had ik ook weer erg veel moeite om hem er door te krijgen, hij zat echt even vast halverwege...brrr... En was je hem bijna vergeten, haha! Het is ook niet iets wat je dagelijks doet, normaal gesproken dan...het is nog net niet zo vanzelfsprekend als tanden poetsen! Maandag beginnen met puregon he?! Spannend hoor, hopelijk krijg je mooi wat eitjes! Jewel meissie...moet steeds aan je denken, vind het zo speciaal dat je 2 emmy's teruggeplaatst hebt gekregen. Ik hoop dat ze lekker bij je blijven zitten! Ze voelen vast wel aan wat voor een geweldig lieve moeder ze krijgen als ze dat doen! Maaike, het wordt spannend voor je he?! Ik hoop dat je je beter voelt meisie! Regi, jij zit dus ook op het wachtbankje?! Hoeveel emmy's heb je terug gekregen en heb je nog cryo's over?! Ik had iets raars vanochtend. Ik had nog 100IE puregon in de ampul (die van 300IE) toen stond er in de beschrijving dat je die op kon maken en dat je de stand gewoon op 200IE moest zetten, hij zal dan halverwege het indrukken stoppen zeg maar, omdat hij dan leeg was...dan moest je onthouden waar hij gestopt was (bv op 100) en dan een nieuwe erin doen, op 100 zetten en dan verder spuiten...Maar...nu komt het...ik kon de hele knop gewoon tot het eind indrukken...hij stopte helemaal niet! Ben er maar vanuit gegaan dat ik maar 100IE gespoten had, omdat er nog maar 100 in zat...en heb dus van de nieuwe heel iets meer dan 100IE gespoten... Snappen jullie het nog?! Hoop dat het wel goed is...Soms vind ik het ook wel eng dat ik 200IE moet spuiten...hoor iedereen over 100 of 150IE...en dan al over overstimulatie hebben...straks heb ik veel te veel folikels, moet ik stoppen!!! Zou het ook helpen als ik nu al vast veel water dronk, haha! Ik zeg ook maar wat! Meiden, ik ga lekker niks doen...morgen doen de kindjes van groep 4, de 1ste heilige communie! Mag ik lekker 2 uur in de kerk zitten. Een fijne avond allemaal! Liefs Loesie
Jewel: Wat ontzettend spannend 2 emmies aan boord Saffie: Spannend zeg dat je maandag aan de puregon mag Regi: Voor jou ook wel spannend op het wachtbankje. Hopelijk straks een positieve test voor jou en jewel (en later ook de rest!) Majo: succes met je nachtdiensten, niet vervelend zo'n wisselend ritme? Maaike: heel veel beterschap Loessie: Begint bij jou ook al opte schieten met spuiten. Wanneer heb je weer een FM? En over mij: Gebeurd niet zo heel veel hier, ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi :S
hey lieve meiden, Nog even een berichtje van mij. Het gaat nu wel weer wat beter. Gisterenochtend naar de huisartsenpost gebeld omdat we allebei zwaar beroerd waren. Gelukkig mochten we komen, we hebben allebei een keelonsteking....ik had al z'on vermoede want mijn keel doet zo zeer. Heb echte de hele nacht lopen overgeven, voelde me zo beroerd. Heb 2 AB-kuurtjes gekregen, deze kan ook icm de IVF gelukkig. Heb nog het zkh gebeld en als ik me beter voelde gaat het gewoon door. Gisterenavond de pregnyl gezet, dat valt echt tegen zeg....spuiten als je ziek bent, maar gelukkig zit ie er weer in. Dus morgen gaat het echt gebeurd.......ben nu alleen maar aan het slapen en rusten zo moe dat ik ben. Jewel meid......spannend zeg 2 emmy aan boord. Ga nu super veel voor je duimen. Viel de punctie een beetje mee?......begin nu wel wat zenuwachtig te worden. Loesie: succes vandaag in de kerk met de kids. Wat vreemd zeg met die puregon. Eigenlijk zou die moeten stoppen. Hou het in de gaten, mijn pen had ook mankementen en heb toen een nieuwe gehaald. Die deca spuiten zijn echt rot, ik kreeg de naald af en toe bijna niet in mijn buik geprikt. Regi jij ook succes op het wachtbankje. Majo: hoe gaat het met jou meid......nachtdienst een beetje doorgekomen? Vervelend he dat wachten, je hebt idd ook wel een lang schema....volhouden nog hoor. Kleintje: wachten duurt altijd zo lang, hoop dat je ongi snel komt. Ga weer even liggen xxxx
he bah maaikie da`s niks he als je ziek bent, nou maar met een goed gevoel morgen de punctie!!! loessie, nee ik heb geen cryo`s eigenlijk wilde we er ook maar 1 terug laten plaatsen maar die 2e was niet goed genoeg voor de vriezer dus vandaar dat ze allebij zijn teruggeplaatst. verder iedereen heel veel succes gr regi
Hallo, Saffie, soms had ik dat ook wel, dat ik bijna een spuit vergat...Maar op een gegeven moment wordt het zo routine.. Succes voor je mannetje! Ik vind het nog steeds heel knap en lief dat hij het voor je doet!!! Loesie, wat raar van die pen. Als het goed is moet hij stoppen als er niks meer inzit. Was het toch niet een ampul van 600IE? Ik zeg ook maar wat Opzich zijn die pennen heel handig, maar het gedoe met die ampullen...Bij de Lucrin moest ik zelf 20ml in de spuit doen, vond ik fijner, want dan wist ik precies hoeveel erin zat en je kon je eigenlijk niet vergissen. Ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken over de eenheden Puregon. Je hebt toch al eerder een behandeling gehad toch? Dan weten ze wel ong hoeveel je moet spuiten en als het al teveel is, dan zien ze dat meteen wel bij de eerste FM en dan kunnen ze de eenheden altijd nog aanpassen. En veel water drinken is nooit verkeerd Ik zou eerst ook maar 1 emmy teruggeplaatst krijgen. Maar omdat die ene toch iets minder was hebben ze die ook teruggeplaats. Die was toch niet geschikt voor invriezen en dan is weggooien ook zonde...Dus het kan best zo zijn dat jij ook 2 teruggeplaatst krijgt Veel succes in de kerk vandaag, of ben je inmiddels al weer terug? Maaike, fijn dat jullie nu een kuur hebben gekregen. Lijkt mij ook niet prettig om de Pregnyl te spuiten én je zo ziek voelen. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Doe maar rustig aan! Morgen de punctie! Bij iedereen is het weer anders, ik vond het even écht even pijn doen, maar daarna ging het wel. Maar het kan best zo zijn dat jij nergens last van hebt. Maar het is zo voorbij hoor, voor je het weet lig je lekker op bed en kun je lekker uitrusten! Succes morgen, ik zal aan je denken! En we hopen natuurlijk op een betere score dan mij Hoe laat moet je morgen? Majo, bah nachtdiensten...of vindt je het zelf niet zo erg? Leuk dat je zo nu en dan op de huskeys mag passen! Leuk dat jullie voogd zijn hoor je niet zo vaak. Veel succes met de honden en werkze! Kleintjevoorons, ik duim voor je dat je ongi snel komt! Dan kunnen jullie ook eindelijk beginnen!!! Regi, straks allebei een posi test!! En dan ook nog een tweeling! Zou heel leuk zijn! Maar ik ga nog nergens vanuit...Is toch wel een raar gevoel. Dit is eigenlijk de 'eerste' keer écht op het wachtbankje. Deze keer bestaat er echt een kans dat ik zwanger kan worden. Maar we kunnen alleen maar afwachten...Wel leuk dat we ong tegelijk zijn. Kunnen we ervaringen uitwisselen Is het bij jullie ook zulk vies weer? Ik hoop dat het snel wat beter wordt... Fijne zondag nog! Jewel
Goedemiddag, Ik ben er weer, ging sneller dan ik dacht, was erg leuk! Jewel, die gedachte heb ik dus ook steeds, dat dat ook pas de eerste kans is die wij hebben! Spannend he?! Dit is mijn eerste behandeling, dus daarom vind ik het een beetje spannend. Heb vandaag ook last van felle steekjes onderin mijn buik en ga me dan meteen druk maken...Maar ze zullen wel weten wat ze doen. Anders maak ik de ampullen gewoon niet op, kan nu 4x 200IE spuiten van die 900IE en daar heb ik er 3 van. Dat is sowieso genoeg voor de 1ste fm. Dan weet ik zeker dat ik 200IE heb gespoten. Regi, zou ik ook doen hoor, als die ander niet goed genoeg was voor de vriezer is het idd zonde om hem weg te gooien! En een tweeling lijkt mij ook super! Ik wil er sowieso wel 2 terug geplaatst krijgen, maar dat doen ze in Zwolle niet. (alleen als de kwaliteit dus minder is) Maaike, wat fijn dat jullie mochten komen en dat jullie antibiotica hebben gekregen. Hopen dat je je snel beter voelt! Ik zal aan je denken morgen! Hoe laat moest jij ook alweer?! Morgen gaan wij weer naar de paranormale genezer...ben benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte! Succes allemaal! Liefs Loesie
Loessie: Wat een gedoe allemaal bij jullie met de ampullen. Ik heb gewoon een voorgevulde spuit met Gonal-F waar ik instel hoeveel eenheden en dan gewoon spuiten. Maar het kan zijn als ik ze straks ook echt ga gebruiken dat het toch wel lastiger is. En mijn deca zit gewoon in een spuitje. VOlgens mij is dat gwoon dopje er af lucht er uit en dan spuiten maar. Ben nog niet ong....... Heb nog nooit gehad dat ik zo graag ongi wou worden. Wil beginnen heb wel lang genoeg gewacht.....
Hey lieve meiden, Er moet mij nog even wat van het hart......ben een beetje emo door de hormonencocktails, het ziek/ en moe zijn en dan ga ik altijd liggen nadenken. Het mag wel gezegd worden, ik ben echt trots op jullie!!!!!! Ik ga nu voor een 2e kindje dus voor mij is het anders, voel me af en toe ook wel een beetje raar omdat ik al een zoontje heb en misschien net iets minder mag klagen. Ik zou er eerder vrede mee kunnen hebben als deze pogingen mislukken dan jullie. Daarom wil ik het gewoon even kwijt! Hou vol lieve meiden want jullie dag komt nog wel..... dikke kus Maaike
Lieve lieve Maaike! Wat ben je een schat! Maar wil wel even zeggen dat het voor jou echt niet minder moeilijk is. Ik snap heel goed wat je bedoelt, laatst zei iemand tegen mij van een forum(heb veel met een ander topic meegekletst 11 meiden, waarvan 9 zwanger of bevallen inmiddels en ik nog niet en iemand nog niet die al een kleine heeft) dat het misschien voor die ander nog wel erger was, omdat zij wist hoe het zwanger zijn voelde en hoe het is om een kindje te hebben en dat zou dan misschien nog meer pijn doen, want ik wist nog niet wat ik miste!!!! Vond het zooooooooooooooooooo belachelijk! En toen voelde ik wel even...zij heeft een kindje, zij kan zich moeder voelen/noemen,zij heeft een gezin, zij heeft kans op kleinkinderen, zij kan moederdag vieren enz enz...maar dat was ook wel een beetje uit boosheid, want ik begrijp heel goed dat de wens van een kindje het grootst is...en of dat nu je eerste of tweede of zelfs vierde of vijfde kindje is, dat maakt niet uit! Jij hebt het gevoel dat je gezin nog niet compleet is en als het dan niet lukt is dat net zo erg! Dus je hoeft je echt niet rot te voelen en je mag net zoveel klagen en balen of heel hard huilen als wij! En ik ben ook trots op jou, want je had ook kunnen denken, ik heb er al ééntje, dus ik stop, maar jij bent zo sterk om door gaan! Hopelijk voel je je morgen beter en ga je met goede moed, de punctie tegemoet, ik zal aan je denken! Kleintje, ik heb de decaspuiten ook gewoon kant en klaar, gelukkig wel, dat scheelt een hoop gedoe. Ik kan de puregonpen ook instellen, maar je moet er alleen nieuwe ampullen in doen op een gegeven moment. In principe is het een heel handig ding, snap alleen niet waarom hij gewoon doordraaide... Maar goed, heb gewoon besloten om, als er nog maar 100IE in zit, er gewoon een nieuwe in te doen. Stond ook in de beschrijving, dus zal ook wel goed zijn! Ik heb alweer geslapen! Vriendje zegt dat ik er niet uitzie! En bedankt, haha! Maar voel me ook net een vaatdoek! Heb nergens puf voor...alleen om af en toe hier te spieken! Maar jullie zijn ook zo lief, dus da's ook leuk om te doen! Meiden, tot snel! Liefs Loesie