direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    :confused: Jéétje...Maaike!! Wàt érg!! Dat had ook niemand verwacht zeg!! Wat ontzettend kl*te voor jullie zeg!! Logisch dat jullie hier allebei even flink ondersteboven van zijn!!
    Hoe kan het toch....hebben ze uberhaupt nog iets gezegd over de kwaliteit van de zwemmers? Aangezien je man laatst koorts heeft gehad? Kan het misschien toch daar mee te maken hebben gehad?? (niet dat je er wat aan hebt, het lost niets op) maar kan me voorstellen dat je wel de oorzaak wilt weten warom het niet gelukt is. Erg jammer dat ze nu met icsi ook niets meer kunnen met deze eitjes. Gets zeg!! Vind het zóóó erg voor julie!! Hop toch héél erg stiekum nog op een piepklein wondertje voor jullie dat er misschien toch een late bevruchting heeft plaatsgevonden?? [-o< Misschien ijdele hoop maar zou het jullie zó gunnen!!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel van hier voor jullie!!

Liefs Majo

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Loesie: Ja...hier hééérlijk geslapen de hele dag,blijft idd bijzonder dat wat die man kan doen. En blijkbaar met goede resultaten als je al die geboortekaartjes moet geloven!! Natuurlijk een goed teken dat die er allemaal hangen!! Jammer dat je steeds zo moe bent, maar heeft bij jou misschien nog weer extra te maken met de fibromyalgie? kan me zo voorstellen dat dat nu even weer net iets mee dan normaal de kop op seekt icm de hormonen??

@Jewel: Jammer he....dat je er zelf geen invloedt op hebt dat er een innesteling plaatsvindt. Als je nu bijv. iets kon bereiken door heel rustig aan te doen ofzo, maar dat helpt helaas allemaal niets!! Hopelijk zijn de wachtweken gauw voorbij. Voor mij idd nog maar 3 nachtjes slapen.....alhoewel...nee dat klot natuurlijk nu niet....bij mij nog 2 nachtjes werken en 1 nachtje slapen...en dan de eerste deca weer!! Heb er zó'n zin weer in, hahaha. Een echte Junk dus ;)

Hou het even hierbij moet nog weer vanalles regelen voor de vrijgezellenfeesten en wil nog ff een uurtje bankhangen voor ik weer moet werken straks.

Toedels!! Majo

Ps...zag hier nu net (pas) dat alles eind v/d mnd weer overgaat naar een nieuw forum?!

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo meiden,
    Ben ik weer een keer. Sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen, had even behoefte aan rust. Weet ook niet zo goed hoe het met iedereen gaat.

Majo zie dat je begonnen bent en dat het lekker opschiet, super fijn voor jullie. Duimen draaien hard dat alles voorspoedig verloopt.

Loesie, bij jou wordt het echt heel spannend, eindelijk zit er schot in de zaak. Duimen draaien ook voor jullie

Maaike, mijn duimen draaien op dit moment het hardst voor jullie, wat schrikken zeg. Ik hoop echt dat je morgen goed nieuws krijgt, zou zo zuur zijn, alles voor niets. Dat kan gewoon echt niet. Heel veel sterkte!!

Andere meiden, ken jullie nog niet zo goed, maar er zijn een hoop spannende berichten. Jewel, jij ook op de wachtbank, 2 juni bloedtest?? Spannend he, heel veel succes met het doorkomen ervan, en ik hoop op positief resultaat!!!

Wij hebben vrijdag de bloedtest. Heb echt geen idee wat het wordt deze keer, maar ik ga er maar vanuit dat het niet gelukt is. Misschien niet de juiste instelling, maar misschien valt het dan niet zo tegen...weet het ook niet meer zo goed.

Helaas is het ontdooien niet goed verlopen. We hadden na de punctie 10 embryo's. Waarvan 9 ingevroren. De eerste cryo was echt een topper, maar helaas is die niet blijven zitten. Nu hebben ze maar liefst 6 cryo's ontdooit waarvan een 5-cellige teruggeplaatst is. Nu maak ik me daar niet echt druk om. Mijn man's tante is ook van de minste cryo zwanger geraakt. Maar ik heb nu niet het gevoel dat ik zwanger ben. Stel dat de laatste 2 ook niet goed ontdooien dan moeten we weer een hele poging beginnen, dat is shit. Had echt gedacht dat we het wel moesten redden met een vriezer vol. Zo zie je maar, veel embryo's zegt niets dames!
    Er moet er gewoon maar 1 zijn die zo slim is om zijn armen uit te strekken en goed vast te houden!!!

Zo jullie zijn weer op de hoogte, zal vrijdag zeker laten weten wat de uitslag is. Iedereen heel veel succes en een dikke knuffel voor jullie allemaal

XXXX

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    HEYYYYYY Zoe!!!

Fijn om weer even wat van je te horen. We hadden idd zelf al bedacht dat je misschien wel even lekker afstand had genomen. Is ook wel eens goed denk ik. Door het forum ben je er (vind ik persoonlijk) namelijk wel meer mee bezig.
    Dus...je hebt alweer een tp gehad!! Jammer zeg dat er met het ontdooien zoveel cryo's verloren zijn gegaan. Ik ga (weer) héééééééél hard voor je duimen dat deze zich goed vasthoudt. Kan me wel voorstelen dat je van het negatiefste uitgaat...is natuurlijk ook maar een vorm van zelfbescherming!! Heel veel succes met de laatste wachtdaagjes!!

Knuffel Majo

Ik kom morgen wel weer eens aanwaaien...ga nu slapen, anavond uit eten met de fam. en dan m'n laatste nachtdienst. Toedels Allemaal!!

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meiden helaas heb ik slecht nieuws. Geen enkele bevruchting!
    Voel me erg rot maar ik moet toch door, wil niet bij de pakken neerzitten.

Voor ons wordt het ICSI!

Liefs Maaike

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Maaike...wat erg zeg. Dit verwacht je van te voren niet....Goed dat je toch weer vooruit kunt zien, en idd bij de pakken neer zitten is ook niet goed. Weten ze al waar het aan gelegen heeft?

Met ICSI gaat het vast en zeker wel lukken!!! Doe nou maar lekker rustig aan, geniet van elkaar en dan zijn jullie straks helemaal klaar voor de ICSI poging!!! Hier nog een dikke knuffel voor jullie!!!!!!

Liefs Jewel

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Goedemorgen!

Majo, snap wel dat je er weer zin in hebt! :D Gelukkig zie je er niet tegen op. Een collega van mijn schoonzusje moest ook voor IVF/ICSI, maar die is panisch voor naalden....Dan kijk je er niet naar uit lijkt mij ;) Dan is het wel een stuk moeilijker.
    Ik dacht altijd dat het spuiten het minste van alles was...daar ben ik nu wel op teruggekomen. Het spuiten ging juist heel goed, bijna helemaal geen bijwerkingen. Ik heb de punctie wat onderschat, niet qua pijn, maar geestelijk, er gebeurt wel heel wat in je lijf! Maar gelukkig maakt de tp weer heel veel goed :D
    Werkze nog de laatste nachten!

Zoe, ik snap wel dat je wat afstand hebt gedaan. Je bent er toch meer mee bezig als je hier vaak bent.
    Dus jij vrijdag de bloedtest! Ik duim voor je dat het nu positief is!!!
    Jammer dat het ontdooien van de cryo's niet goed zijn gegaan...Maar er zit er nog 1 in je baarmoeder, en je hebt nog 2 in de vriezer! Dat is altijd nog meer als ik ;) (heb helemaal geen cryo's)
    En is 5 cellig dan niet zo goed? Ik heb een 5 cellig en 3 cellig embryo teruggeplaatst gekregen. De verpleger zei dat die van 5 cellig heel goed was...Nou ja, zoals je zegt er zijn er genoeg zwanger geworden van een mindere kwaliteit! Ze moeten zich gewoon goed vasthouden, dan is er niks aan de hand ;)
    Succes nog met de laatste wachtdaagjes!!

Loesie, ze komen idd bij mij thuis. Momenteel heb ik nog maar 1 kindje. Ik wil er ook niet verder in hoor. Ik ben op zoek naar een andere baan, maar momenteel is dat niet zo makkelijk...Het is heel leuk hoor! Maar snap wel dat als je vrij hebt, dan ook van je eigen kindje wil genieten, en je zit altijd ergens aan vast als je oppaskindjes hebt.
    Dus erg moe van de Puregon. Ik had dat op het laatst ook, dan viel ik om een uur of 5 's middags op de bank in slaap :oops: Gelukkig vond mijn vriend het dan niet erg om te koken ;)

Hoe gaat het met de rest?

Ik begin nu last van de bijwerkingen van die bolletjes te krijgen...Beetje last van mijn borsten. Heb ik nooit eerder gehad, dus zal wel van die bolletjes komen...

Fijne dag nog iedereen!
    Liefs Jewel

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Dames,

Maaike...jeetje...wat een rotnieuws zeg. Las in je andere topic dat je er wel rekening mee had gehouden, maar toch, het is altijd zo kl*ten! Dan heb je een goede punctie en genoeg eitjes en dan wordt er geen één bevrucht! Dikke knuffel voor jou!
    Las ook dat je man getest wordt op antistoffen. Die van mij maakt dat ook aan. Daarom wordt het ook ICSI, want de zaadjes bewegen dan wel, maar ze zwemmen niet naar de eitjes. Ze bewegen dus op hun eigen plekje. Dus als ze ze, zoals bij IVF, in een schaaltje zouden doen, zeg maar, dan komen ze er niet. Daarom moesten ze bij ons echt het zaadje in het eitje spuiten.
    Dus Luca is echt een wondertje! Ook wel weer speciaal! Maar nu is het gewoon even k*t!

Zoe, daar was je weer! Heel goed dat je even afstand hebt genomen! Spannend dat je vrijdag de bloedtest hebt, ik duim heel hard voor je! Jammer dat het ontdooien niet goed gelukt is...schijnt ook heel vaak fout te gaan!

Jewel, fijn dat je vriendje dan ook wel koken! Die van mij gelukkig ook! Gister maakte hij me ook alweer wakker...(eten is klaar!) Had vandaag studiedag en werd ook al uitgelachen, viel 's middags bijna in slaap, collega moest me aanstoten.
    misschien komen die pijnlijke borsten wel ergens anders van, hihi!

Ik heb ook nog een vraagje. Ik heb nu best wel last van mijn buik en da's ook niet ze gek, want voelde één eitje al...maar nu heb ik vandaag ook veel vruchtbaar slijm...(sorry) is dat ook normaal?! Of moet ik bang zijn dat ze al springen voor de pregnylspuit?! Of kan dat niet?! Zal blij zijn als het zaterdag is!

Lekker 2 daagjes vrij nu! Heerlijk!

Geniet van het mooie weer...voor zover je kan genieten met veel slecht nieuws!

Liefs Loesie

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @MAaike: Jeetje wat een vervelend nieuws om te horen dat er helemaal geen bevruchting heeft plaats gevonden. Dan denk je dat ondanks dat je ziek was alles toch goed verlopen is en krijg je dit. Ik hoop echt dat de ICSI jullie meer geluk gaat brengen.

@JEwel: Houd je het een beetje vol in de wacht weken?

@ Loessie: Als je je zorgen maakt zou ik gewoon het ziekenhuis bellen. Bij ons hebben ze elke ochtend telefonisch spreekuur. Beter voor niks bellen dat dat je straks zoiets hebt van had ik maar......

En nu even over mezelf:
    Ik heb gisteren opgebeld naar het ziekenhuis en dit is mijn schema:
    21-05 starten met de pil
    04-06 starten met decapeptyl (en metten spuitles)
    18-06 Uitgangsecho en als deze goed is begin ik met de Gonal-F

Ik vindhet echt super spannend. Mijn vriend zit ook de heletijd te zeggen dat straks de cadeautjes regen gaat komen..... Hij wil me goed gaan verwennen blijkbaar omdat ik het zwaar ga krijgen en hij alleen maar kan toekijken.

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Meiden,

Ik wil even met jullie delen wat mijn lieve vriendje gisteren gedaan had. Ik heb op woensdag altijd repetitie en ik kwam om half 12 weer thuis (we blijven vaak nog even na borrellen en ik mag van mezelf nog aan het bier totdat ik met de deca begin). Hij lag al in bed met een dikke grijns op zijn gezicht. En ik zo is er wat...... Ik trek mijn pyama aan en wil in bed gaan liggen voel ik ineens iets onder mijn kussen. Ligt er zo'n mega grote hallmark envelop. Maak ik hem open. Een hele lieve kaart met een cavia (ik ben helemaal weg van die beestjes) met een hele lieve tekst er in. Dat hij me zo stoer vind dat ik dit allemaal wil gaan doen enz. enz. En onderin stond een regeltje. Kijk nu in die kast in de kamer.... Ik dacht...hhmmmm. Ik zoeken lag er in de kast een klein cadeautje.. Hij had een nieuw bedeltje voor mijn pandora armbandje gekocht, de schat. En toen zei hij ja ik moet je nu lekker verwennen....
    Ik helemaal zo van wanneer heb je die gekocht en ik heb in mijn nachtkastje het boekje liggen met aangekruist welke ik wil hebben en had hij ook stiekem een foto gemaakt van de bladzijde waar ik iets had aangekruisd. Het is echt zo'n schat.....

Vanavond begin ik met mijn eerste pil en ik ga ook weer aan de foliumzuur. Spannend he!

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @ Maaike....Jéétje....wàt verschrikkelijk jammer zeg :cry: !! Hopelijk kunnen jullie deze teleurstelling gauw een plekje geven en vol goede moed op naar de icsi. Ben benieuwd of er anti-stoffen worden gevonden, net als Loesie schrijft. Zou natuurlijk wel verklaren waarom ze niet bevrucht zijn als ze niet kunnen zwemmen...

@ Jewel: Ik zou niet weten of zere borsten van die bolletjes kunnen komen. Staat dat bij de bijwerkingen beschreven? Misschien idd zoals Loesie schrijft wel door een andere reden ;)

@ Loesie: Ik kan je helaas ook niet vertellen wat dat slijm is. :-k Lijkt mij echter niet logisch dat ze nu al springen aangezien je (neem ik aan) toch ook de deca nog spuit naast de puregon? De deca legt je eigen cyclus stil. Pas als je de pregnyl zet, volgens mij, wat de eisprong juist weer opwekt kun je volgens mij dan een eisprong krijgen. Een enkele keer hoor je nog welneens dat het dan helaas eerder gebeurd dan bij de tp. Maar das dus volgens mij pas ná de pregnyl.

@ Kleintje: Fijn dat ook jij nu gaat beginnen. Je hebt ongeveer hetzelfde schema als mij. In elk geval dezelfde medicatie. Alleen slik jij de pil wat korter voor je met de deca begint. Ik moest 'm eerst minimaal 21 dgn slikken voor de deca. Wát lief van je vriend zeg!! Is het altijd zo'n romanticus :D ?! Lekker van genieten meid!!

Ik ben gelukkig de nachtdienst weer uit. (Énorm drukke laatste nacht gehad...patient helemaal Harrie in de Warrie :-s ) Na maar 3 uurtjes slaap vanmorgen (anders slaap ik vanavond niet) voel ik me nu echt een zombie.... Vanavond maar op tijd naar bed en dan morgenochtend vóór 12 uur de eerste deca er weer in :whistle: !!

Doegie!! Liefs Majo

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @ Zoe.... Succes morgen Meid, met het testen [-o< [-o< [-o< [-o< Hopelijk dit keer een positieve uitslag!!

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey lieve meiden,

Majo, daar zit wat in natuurlijk. Ik spuit idd de deca er nog naast. Zo had ik het dus nog niet gezien! En heb idd gelezen dat het na de pregnyl kan springen, maar ook niet voor de pregnyl. Dan zou het allemaal wel goed zijn.
    Wat super dat je morgen ook mag beginnen! Je zult zien dat het allemaal heel snel gaat nu! Ik sta er soms wel eens van te kijken!
    Snap dat je er als een zombie uitziet! haha! Maar da's ook niet gek met zo weinig slaap! Wel verstandig trouwens, want anders slaap je idd niet!
    Ik heb de wekker altijd om 7.15 staan, ook in het weekend...spuiten erin en dan weer slapen!

Zoe, ik duim heeeeeeeeeeel hard voor je! Het wordt tijd voor groot nieuws hier!
    Laat je het snel weten?! Snap als je nog afstand wil hoor, maar ben wel heel benieuwd!

Kleintje, vanavond je eerste pil!! Weer een stap verder!
    Wat lief van je vriendje zeg, heb het even voorgelezen aan die van mij!!
    haha en weet je wat zijn reactie was!?
    (even ter verduidelijking, hij hoorde dat je een cavia-kaart had gekregen)
    Ik citeer: ' hier bij de kinderboerderij zijn 14 jonge konijntjes geboren en dat zijn er zo veel, dat ze er wat gaan verkopen aan mensen!!!!'

JAAAAAAAAAAAAA...daar ging het toch niet om! haha! Hij pakt dat van die cavia's eruit en dan schiet hem dat te binnen...later zei hij: wel heel lief van die vriend hoor!
    Ik dacht...ja, doe er wat mee!

Hoe is het met de rest van de meiden!?

Hier is het vruchtbare slijm weer weg...gelukkig, is toch wel eng! Haha...nog één dagje en dan is het zover! Ik probeer het zaterdag zo snel mogelijk te vertellen, maar ben bij mijn ouders en mams gaat mee (vriendje werkt in de tuin van zus) en we gaan dan direct weer terug die kant op en dan moet ik oppassen. Maar als ik even kans zie, dan horen jullie het!

Een fijne avond! Hebben jullie morgen ook vrij?! Geniet ervan!

Liefs Loesie

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @ Majo: Lief he! Hij is niet altijd zo romantisch. Maar het is wel een gevoelig persoon. We gaan morgen ook samen naar de efteling van de AH bonnen. Lekker ontspannen en leuke dingen doen dat was het advies van onze IVF verpleegkundige, dus dan doen we dat maar.

@ Zoe: Heel veel succes met testen en hopelijk is het een dikke streep (twee dan he)!

@ Loessie: Ik ben ook van plan om s ochtends te gaan spuiten. Want dan ben ik tenminste altijd thuis en hoef ik niet moeilijk te doen met sociale afspraken. Maar de pil doe ik maar gewoon s avonds wat dat was ik ook gewend van uuhhh 5 jaar geleden :S
    Grappig dat je vriend reageerde alleen wel op de verkeerde manier. Maar misschien heeft hij de hint in de gaten en gaat hij jou ook een keertje onverwachts verrassen. Misschien neemt hij wel een klein konijntje voor je mee :p.

Nou ik ga nog ff achter de tv zitten en straks mijn pilletje nemen en morgen lekker naar de efteling :)

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hallodie!!

Nou...hier zit de eerste spuit er alweer een paar uurtjes in, tsjakka!!
    Doe jij het echt iedere dag op hetzelfde tijdstip Loesie? Moet dat v/h zkh?
    Ik gelukkig niet, als het maar iedere ochtend vóór 12 uur is. En of dat nou 6 of 11 uur is, dat geeft niet. Gelukkig maar, want als ik overdag moet werken dan sta ik om 6 uur op!! En dat was ik eigenlijk niet van plan op mijn vrije dag. Nee...dan zou ik het standaard om 10 uur doen en dan maar op mijn werk ofzo. Succes morgen Loesie!! Ben benieuwd hoe ze gegroeid zijn. Enne... zat nog eens te denken...dat wat je voelt in je buik, dat zijn denk ik gewoon de follikels die groeien. Je hebt er door de puregon (als het goed is) meer dan één he...dusse... niet zo gek dat je van alles voelt.

Leuk zeg kleintje...lekker naar de efteling. Gezellig!! Wij doen idd ook maar veel leuke dingen, leidt lekker af en het is leuk. Volgend weekend 3 dgn kamperen (mits het mooi weer is).

Zoe...heb je al getest? Hoop toch zo op GOED nieuws!!

Greetz Majo

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Meiden!

Kleintjevoorons, wat ongeloofelijk lief van je vriend zeg!! Die van mij doet nou nooit van zulke actie's...Ja, dan moet ik het hem voorkouwen...;) Leuk de efteling!! Ik moest 's ochtends spuiten, en dat vond ik ook fijner dan 's avonds. Ik was toch wel vaak weg en om nou al die spuiten dan mee te nemen....

Loesie, ik had ook van dat vruchtbare slijm, ik weet niet meer precies of dat nou voor of na de pregnyl was...Ik was ook even bang dat ze eerder gingen springen, maar dat was gelukkig niet zo! Ik ben echt beniewd naar jouw score!! Succes morgen ;)

Majo, al weer een beetje bij geslapen?? En de eerste deca er al weer in!!! Ik moest elke dag om ong dezelfde tijd spuiten, mocht wel een uur/anderhalf uur tussen zitten, maar niet veel meer. Maar ik was toch bijna altijd om dezelfde tijd eruit, dus kwam goed uit.
    Leuke dingen is idd een goed idee!! Hebben wij eigenlijk niet genoeg gedaan ;) Dan nu de schade maar inhalen! :D

En Zoe, heb je al getest?? Ben zo nieuwsgierig!!!

Hier gaat de tijd heel snel voorbij! Komt natuurlijk ook door deze dagen. Ik denk dat het volgende week wat spannender wordt...
    Heb nu ook nergens meer last van. Ik hoop dat het een goed teken is! Morgen hebben we een bbq van de voetbalvereninig. Dus hopen op wat mooi weer! Hebben jullie nog handige smoesje voor mij om morgen te zeggen waarom ik geen biertjes drink? :D Ik drink altijd wel een paar als ik in de kantine ben, dus ze gaan meteen vragen stellen denk ik...Ik probeer nog een goeie smoes te bedenken, maar verder dan dat ik aan de antibiotica zit kom ik niet....Dus kom maar op met leuke suggesties! :D :D

Iedereen nog een heel fijn weekend!!
    Liefs Jewel

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey dames...

We zijn er weer...ff wennen weer hoor!
    Nog nieuws aan het frond?!

Hier weinig nieuws, alleen dat ik sinds donderdag veel last van mijn onderbuik heb. Had dat al getypt volgens mij, maar ja, da's weg! haha!
    Het is alsof er heel veel gebeurd, het tintelt, heb krampjes, af en toe felle steken als ik me snel omdraai of nies ofzo...
    Heel apart! Ik durf niet goed positief te zijn en hou een slag om de arm, want je weet nooit of het goed gaat, maar er gebeurd wel wat daar binnen!

Saffie, hoe is het met jou?? Ben je net zo nieuwsgierig als ik?

Jewel, voel je je al lekker zwanger!?

Majo, het schiet mooi op bij jou he?! heb jij morgen je 1ste fm, heb ik dat nou goed, 7 juni?

Kleintje, loopt het spuiten al gesmeerd? Vast een volleerde junk al he?!

Linda, hoe was de verjaardag, of had je die morgen?!

Ik ben het helemaal kwijt, want kan nog niet even terug lezen!

Ik ga weer voetbal kijken...heb niks beters te doen!
    Tot snel!

Liefs Loesie

18. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Jeetje er is wel veel verdwenen zeg! Ziet er wel mooi uit zo, lekker duidelijk!

Ik voel een heleboel...ongikrampen! :( die heb ik altijd een week voordat ik ongi wordt. Om mezelf te troosten vandaag lekker wezen shoppen in groningen.

Loesie, ik hoop dat je krampjes enzo voor jou goed uitpakken!

Hoe gaat het verder met iedereen? Lekker weekend aan het vieren?

Ik ga ook weer even voetbal kijken!

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hallodie!!

Nou....er is idd veel weg zeg!! Van wel 2 weken ofzo. Had de laatste avond een berichtje getypt en gekopieerd dus die zet ik nog wel ff hieronder zo.

Hey Saffie...dat je ongi gevoel hebt zegt ook niet altijd wat hoor. Jewel dacht ook dat ze ongi moest worden schreef ze en bleek ook zwanger. Die bolletjes kunnen veel doen hoor!!

Loesie, kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent met alles wat je voelt. Ik zou ook een slag om de arm houden denk ik...maarre...ik moet eerst nog maar even zo ver zien te komen als jullie 2.

Nederland is door naar het WK!!! Joehoe!! Volgend jaar weer oranjegekte...GEZELLIG!!

Morgen heb ik idd de 1e fm Loesie, dat had je dus goed;) Ben wel benieuwd....voel m'n buik sinds vandaag weer wel een beetje. Vorige keer ging dat uiteindelijk niet goed -> overstimulatie, dus ben benieuwd welke kant het morgen opgaat. Weet niet of ik hier morgen te vinden ben. Morgen hele dag visite ivm verjaardag van m'n man (was vandaag jarig). Ik piep er even tussenuit om voor de fm naar Zwolle te gaan. Heb 11 uur afspraak, eerste visite komt om 11.00 uur. Lekkere timing van de echo dus, hahaha.

Slaap lekker,

Lfs Majo

Ps. hier nog ff m'n berichtje van donderdagavond:

• Hoi Allemaal,

Weet niet of jullie dit nog lezen aangezien het forum dus blijkbaar morgen over gaat. Zal er ff een kopie van maken, kan ik 'm daar later weer inplakken. Heb ik van m'n vorige berichtje ook maar gedaan.

@Linda...ik was echt stom verbaasd dat ik zoontje had getypt ipv dochtertje, hahaha. Was denk ik even in de war met het zoontje van Maaike. Ze ziet er namelijk toch écht als een meisje uit, hahaha. Ik kan me het van je schoonzusje wel voorstellen eigenlijk. Heb zelf eerst tijdlang meegelezen (af en toe) op forums. Was ook écht niets voor mij namelijk (net als...Jewel?? Was jij het nou ook die dat typte??) Uiteindelijk dacht ik.....laat ik eens doen wat ik eigenlijk nooit van plan was te doen en me aanmelden. Dacht...als ik het leuk vind (Ja dus!!) ga ik door en anders reageer ik er gewoon niet meer. Misschien gaat dat bij haar straks ook wel zo. Maarre...houdt je er wel rekening mee dat ze dit dus ook alemaal kan lezen als ze erop kijkt???

@Loesie: Lijkt mij ook dat het niet veel kwaad kan een paar bolletjes minder. Niet elk ziekenhuis heeft daar ook weer'hetzelfde beleid in. Bij ons moet het 3xdgs 2, maar heb ook op dit forum wel eens gelezen van 2dd1 volgens mij. Dat lijkt me nog het vervelendst...alle kwaaltjes die je van die bolletjes kan voelen of van een eventuele zwangerschap. Positief blijven denken, dus er maar vanuit gaan dat het van een zwangerschap is!!

@ Kleintje...Gelukkig dat het spuiten je érg mee valt. En wat lief van je briend dat ie je alweer zo lekker verwend met cadeautjes. Weet je al wat voor één je uit gaat zoeken? Of heb je eral één uitgezocht?

@ Jewel: Zag dat je intussen hééééééérlijk zit op het verlengde wachtbankje. Lief van je dat je ons hier nog een beetje blijft volgen. Geniet er lekker van Meid. Ben benieuwd naar je echo en idd of het er één of twee zijn. Spannend zeg!! Straks misschien gewoon 2 'stuks'!!

Het spuiten van 112,5 EH valt mee hoor. Is een kant en klare dosering op de Gonal-f spuit. Het is een kant en klare pen die je alleen maar hoeft te draaien op de juiste dosering (keuzen uit meerdere waaonder dus 112,5). Dan naaldje erop draaien en spuiten maar. Je hoeft 'm alleen de eerste keer maar in te stellen, keren daarna alleen maar uit te trekken.
      En nu maar hopen dat ik niet weer zo'n legbatterij wordt als de vorige keer
      Ik ga er zelf eigenlijk maar vanuit dat het dit keer in elk geval tot een punctie gaat komen. Iedere keer een stapje verder, enne....3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch?? Hopelijk dit keer zelfs meteen tot een tp?? Dit keer spuit ik de gonal ook pas 5x voor de 1e fm. Vorige keer 7x. Scheelt ook dus weer.

Welterusten allemaal, ik ga gauw naar bed. Over 6,5 uur gaat mijn wekker namelijk alweer!!
      Morgen ben ik hier niet te vinden, gaan namelijk uit het werk naar vrienden en dan naar Guus Meeuwis in Abe Lenstra in Heerenveen. Tot zaterdag dus denk ik dan maar!!

Toedels!!! Majo.

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Meiden,

Echt jammer dat er zo veel weg is.
    Ik heb inmiddels al drie keer gespoten en het gaat echt super goed. Had donderdag avond/nacht wel een zware nacht. Leek wel of ik half lag te ijlen. Maar uiteindelijk toch gelukkig in slaap gevallen. Merk eigenlijk nog niet zo heel veel van de deca. Alleen af en toe een zweet uitbraak maar dat valt ook nog wel te overleven.

Saffie: Hoelang moet je nog wachten voor je mag testen?

Loesie: Hopelijk heb je straks gewoon een positieve test net als Jewel

Majo: Heel veel succes bij je FM. Hopelijk gaat het deze keer allemaal gesmeerd!

Deel Deze Pagina