hallo allemaal! @loesje ja verjaardag was onwijs leuk! noa is erg verwend en ikzelf ook in het begin wist ze niet wat haar overkwam met al die cadeautjes...iedereen kwam nl een beetje tegelijk dus ze werd overstroomd met cadeaus...en was ook net wakker...maar toen er voor dr gezongen werd kon er een lachje af en kwam ze los...lekker taart gegeten en gespeeld met dr nieuwe speelgoed...nog even geslapen letterlijk even...en daarna weer spelen...hiihhi en uitsloven dat ze deed iedereen lag in een deuk...ja t was een hele leuke dag....je leeft er lang naar toe en t is zo voorbij....morgen is noa echt jarig en dan lekker met z'n 3tjes naar artis.. ik hoop dat die krampjes een goed teken zijn loesje..kan echt wel met innesteling te maken hebben hoor! ik duim echt voor je!
Een heel verhaal getypt, mag ik hem niet plaatsen omdat ik niet ingelogd ben! Was ik dus wel! Grrrr, vind het tot nu een kl*te forum!! Even diep ademhalen en tot 10 tellen, en we beginnen opnieuw! Hallo Meiden! Loesie, die felle steken had ik ook! Vooral met niezen en als ik te snel opsta, en ik heb ze nu nog. Klinkt idd positief, maar je weet het nooit hè. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik ga iig voor je duimen!!!! Saffie, ik had ook typische ongi krampen en steken en dacht ook dat het voorbij was. Je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor! Ik hoop iig dat het de innesteling is, en ik ga ook voor jou duimen!!!!! Shoppen is altijd fijn!! Heb je nog wat leuks gescoord? Majo, ik hoop ook dat het deze keer wel goed gaat!!! Weet de visite morgen dat je met de behandeling bezig bent? Of moet je en smoesje verzinnen? Kleintje, ik had ook zweet uitbarstingen van de Lucrin (zelfde als deca) Dat heten nou opvliegers....ja, je bent nu in de kunstmatige overgang..hahaha..gek gevoel hè? Gelukkig bleef het bij mij bij de opvliegers en verder niet! Fijn dat het spuiten nu goed gaat! En dat wordt steeds beter, straks wordt het echt een gewoonte en ben je onwennig als je niet meer hoeft... Hier is alles goed! Heb niet echt veel klachten, een beetje last van mijn borsten en erg moe. Maar voor de rest heb ik niets te klagen! Zo nu en dan wat krampjes, zal mijn baarmoeder wel zijn die aan het groeien is. Het voelt soms al ongi kramp, maar het duurt nooit lang. Allemaal nog een fijne zondag! Wij hebben straks een verjaardag en ik moet nog douchen en al! Ben een beetje lui vanochtend... Liefs Jewel
Hey meiden, Ik kan nog niet echt wennen aan het nieuwe forum, maar we doen ons best! Majo, hoe was je fm-meting vandaag?! Alles goed gegaan en mag je lekker door? Ik hoop het echt voor je! Linda, wat fijn dat je een mooie verjaardag hebt gehad! Kinderen hebben dat goed door he, wanneer ze in de belangstelling staan, haha, erg schattig hoor! Saffie, goed dat je bent gaan shoppen, maar wees nog niet te negatief. Heel veel meiden verwarren ongipijn met zwangerschapsbuikpijn! Kijk maar naar Jewel!! Het levende bewijs! Dus we wachten nog even af oke?! Kleintje, stoer hoor, dat het spuiten zo goed gaat! Wat vervelend dat je er een nacht last van hebt gehad! Gaat het nu wat beter? Ik hoop het voor je! Jewel, wat toevallig dat jij die steken ook hebt! Gek he, vroeg mijn zus erna en zij had het ook gehad heel vroeg in haar zwangerschap, ze zei dat ze toen nog niet eens wist dat ze zwanger was, maar dat ze later dacht van: oh, dat moet bandenpijn zijn geweest! Ik hoop dat het dat bij mij ook is, maar ben ook heel bang voor de teleurstelling! Heb je een leuke verjaardag gehad? Weet iedereen al dat je zwanger bent!? Fijn dat je nog niet zoveel kwaaltjes hebt! Doe je trouwens nog mee aan moeders voor moeders?! Ik heb echt een kl*tendag gehad vandaag. Lijkt wel of ik een griepje krijg. Veel hoofdpijn (zakt nu iets af) heel moe, ben al 2x in slaap gevallen op de bank, dan heeeeeeeeel koud en dan heeeeeeeeeel warm, erg verkouden...erg irritant dus! Gelukkig is vriendje erg lief voor me! Vanmiddag moesten we nog oppassen op mijn neefje en nichtje...was erg gezellig, maar wel lastig als je hoofdpijn hebt! Nog één weekje...de tijd vliegt echt! Zal deze week wel spannender worden! Fijne avond allemaal en tot de volgende keer! Liefs Loesie
Linda, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van noa! Kleintje, toen ik aan de deca zat werd ik iedere nacht een paar keer wakker, helemaal bezweet. Maar verder vond ik het wel prettig spul, ik had eindelijk eens geen last van mn hormonen Loesie, vervelend van die koppijn! Hopelijk voel je je morgen beter en krijg je geen griep. Volgende week maandag kan ik eigenlijk pas testen, is het dan erg als ik het vrijdag al doe? een thuistest? Als ik dan tenminste nog niet ongi ben (wat ik wel verwacht). Ik heb namelijk vrijdag een bbq, en dan zullen mensen het vast heel raar vinden als ik niet een biertje drink
Hey Saffie, Ik mag 14 dagen na de terugplaatsing een thuistest doen, dus ik denk als jij 13 dagen na de tp een test doet hij wel betrouwbaar is... Ga je dan ook meteen op de bbq vertellen dat je zwanger bent? (als je positief test) Bij mij weten veel mensen het, dus geheim houden is lastig! Ben undercover nederland aan het kijken, wat een eikel is die vent zeg, van die hondengevechten. Als ik dan naar onze golden kijk, kan ik me niet indenken dat mensen dat kunnen doen!! Die zijn echt ZIEK! Ga ook zo slapen trouwens, als dat nog een beetje lukt! Welterusten! Knuffel!
Goh, wat staan we weer snel op de 2e pagina!! Vanaf nu wordt het echt aftellen, kijk mijn banner! Heb ergens gelezen dat je normaal gesproken tussen de 8e en 12e dag na terugplaatsing ongesteld wordt... En vandaag is de 8e dag...Maar weet dat het ook zeker langer kan duren hoor! Hoe is het met de rest van de meiden?! Ik geniet lekker van een dagje vrij, ga nu even met de hond wandelen, die is zoooooooooooo aanhankelijk de laatste tijd, loopt me de hele dag achterna en zit te janken! Gek beest! Tot laterssss Liefs Loesie
Hallo, Loesie, toevallig dat je zus dat ook had! Dan begin je wel te denken....En dat heb ik ook gelezen; als er geen innesteling heeft plaatsgevonden dan wordt je tussen dag 8 en 12 ongesteld. Maar gaat niet altijd op want een vriendin van mij heeft 3 IVF pogingen gehad en ook nog cryo terugplaatsingen en die werd altijd op dag 14 ongesteld, elke keer. Behalve de laatste want toen was ze zwanger Vervelend dat je je nu niet zo goed voelt, een griepje? Verjaardag was gezellig! Alleen de naaste familie weet het en mijn vriendin, voor de rest nog niemamd. Dat wil ik ook nog niet, want er kan nog van alles gebeuren...Alleen denk ik dat heel veel nu een vermoeden hebben, want zaterdag moesten we de voetbalkantine schoonmaken (ik ben kantinemedewerkster) en na de tijd gingen we nog wat drinken en meestal zit ik ook gewoon aan het bier, maar nu dus aan de fris...Niemand heeft wat gevraagd, maar ik zag ze wel denken En straks hebben we hier het jaarlijkse dorpsfeest en als ik dan ook niet drink dan weet iedereen het wel denk ik! Ach ja, maakt ook niets uit. Ik doe idd mee aan MvM! Donderdag komt hier een vrouwtje en die legt alles even uit en die doet dan nog een test. Ga jij er ook aan mee doen als je zwanger bent? Ik heb doorgezapt toen ik dat van die hondengevechten zag. Wat een eikel zeg! Die moeten ze opsluiten en nooit weer loslaten!! Als ik dan ook naar onze hond kijk dan snap ik dat echt niet dat je dat kunt doen!! Saffie, volgens mij kun je vrijdag wel testen, want het MCL doet heel laat de bloedtest en je kunt op dag 14 wel testen, dat is vrijdag toch? Hihihi ik had laatst ook een bbq in de wachtweken, ik heb toen maar gezegd dat ik die avond ervoor te veel gehad heb en dat ik nog een kater had Maar ik kreeg meteen de vraag ben je zwanger? Majo, hoe was de fm? Ben heel erg benieuwd!!
Hey... Jewel, je hebt altijd van die uitzonderingen die dan het hele verhaal weer door de war halen he? haha! Maar fijn voor je vriendin dat ze nu lekker zwanger is! (of was) Ik weet ook dat het nog kan komen hoor, maar wist dus niet dat het vanaf dag 8 al 'mis' kon gaan en dat vond ik wel even spannend! Dat je vanaf vandaag al van alles kan verwachten. Ik dacht dat het echt pas 14 dagen na je tp was! Goede smoes van die kater, maar toch een beetje betrapt! Lijkt me ook erg moeilijk om voor me te houden! Ik drink bijna nooit, dus daar zullen ze niet raar van op kijken. Toch zullen het er veel wel snel weten, want ze kunnen zelf een beetje nagaan wanneer de punctie en terugplaatsing is geweest en dan uitrekenen. Probeer het wel een beetje vaag te houden, maar is best lastig. En helemaal op mijn werk, want daar kunnen ze toch meteen zien of het goed is gegaan of niet! Kan er niet om liegen eigenlijk! Ik ga ook meedoen aan moeders voor moeders...las laatst ergens dat ze 4 a 5 zwangere vrouwen nodig hebben voor 1 pregnylspuit, dus mocht ik zwanger zijn, dan ben ik hard nodig! Heb alleen ontzettende nieuwsgierige buren, die alles in de gaten houden! (goh, ik zag gister nog een man met een bril en donker haar bij jullie aanbellen, wie was dat dan?) Sociale controle noemt hij het...ik noem het gewoon ontzettend nieuwsgierig! haha! Ze zijn in de 70, dus hebben niks beters te doen denk ik! Oh...probleem al opgelost...bedenk me net dat als ze terug komen van vakantie, ik al 14 weken zwanger ben (mocht het raak zijn) dus dan mogen ze het al weten. Ze gaan in de zomer namelijk 3 maand met de caravan weg...lekker rustig! Ga even mijn fijne bolletjes inbrengen!!! Lekker spul is dat zeg!hihi! Knuf van mij
Ben ik nog een keer... Krijg nu echt wel last van felle steken...ben toch bang dat het gewoon menstruatiepijn is. Was zo positief de afgelopen dagen, maar nu....bbbrrrr... Ga maar even afleiding zoeken! xxx
De ongipijn is vandaag wel mider, alleen zonet op mn werk kreeg ik een paar flinke krampen/steken. Toen dacht ik; nu komt het! Maar het is er nog niet... hoe gaat het met Majo? Jewel ik ben zo benieuwd naar je echo! Zou je het leuk vinden als het er twee zijn? Domme vraag natuurlijk, maar het lijkt mij namelijk nogal eng, twee. Ik ben trouwens die bolletjes ook helemaal zat! Wat een rommel geeft dat zeg.
Hallo Allemaal, Goh...Loesie...ik hoop toch echt niet voor je dat het ongi krampen zijn zeg!! Blijf héél hard voor je duimen!! De wachtweken schieten nu op voor jou en Saffie. Spannend Saffie hoor. Ik weet niet of ik al eerder zou gaan testen. Wat doe jij dan als je negatief test? Een biertje drinken? Maar wat als je nog niet ongi bent en negatief test, kan dan altijd nog zijn dat er nog niet genoeg zwangerschapshormoon in je urine zit en bij een latere test wel. Vriendin van mij vertelde gisteren dat ze (w.s. 8 wkn) zwanger is. Echt Súperleuk voor haar/hen. Was al lang over tijd en had al 2x eerder getest, maar steeds negatief. Nu dus tóch positief, eerste keren w.s. ook nog te weinig zwangerschapshormoon om te kunnen testen. Jewel, wat spannend lijkt me dat toch tot je eerstvolgende echo. Zouden het er één of twee zijn?! Ben benieuwd!! Fijn kleintje dat het spuiten je zo erg meevalt. Moet jij doorspuiten tot een uitgangsecho? Ik weet het zo ff niet meer... Mijn FM was gisteren gelukkig goed. Er zaten een paar hele kleine eicellen ('k weet niet precies hoeveel), eentje (de grootste tnt) was nu 5,9mm (érg klein dus nog). Gaat wel stuk langzamer zo natuurlijk met maar 112,5 EH ipv 150 EH. Ben dit keer dan vast ook langer bezig met spuiten denk ik. A.s. woensdag moet ik voor de 2e FM. Toen ik thuiskwam gisterochtend, zat kamer vol met verjaardagsvisite, maar das geen probleem. Bij ons weet iedereen dat we hier mee bezig zijn. 'k ga nog eens even verder 'neuzen' op ZP.... kijken of ik er een beetje aan kan wennen. Fijne dag allemaal, Liefs Majo
Goed dat je het zegt Majo, zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht... Ik neem sowieso maar geen biertje (alcohol is toch nergens goed voor). Maar ik wil eigelijk wel gewoon iets eerder testen als ik dan nog niet ongi ben, heb niet zoveel geduld meer denk ik. Je follikels zijn inderdaad wel klein! Maar dat is tenminste beter dan wanneer het te hard gaat. Maar je had de eerste fm nu toch ook eerder? dag 7 ofzo?
Ik had dit keer op dag 6 al de 1e fm. (dus had pas 5 dgn gespoten). De vorige keer was de 1e fm op dag 8 (toen 7 dgn gespoten). En nu dus veel mindere hoeveelheid. Ik kan me goed voorstellen dat je eerder gaat testen hoor!! Het is ook zó spannend allemaal!! Laat je het ons wel ff weten? Ben er nl ook nieuwsgierig naar. Hoop dat je een vette postieve test hebt Lfs Majo
Saffie, jouw klachten klinken mij heel bekend in de oren!! Gek he, dan denk je dat je ongi wordt en dan komt er helemaal niks. Ik hoop echt voor je dat het raak is!! Een tweeling lijkt mij heel erg leuk, maar ook wel een beetje eng hoor, hahaha. Het wordt dan wel heel erg druk, we hebben ook nog een hele drukke hond, maar ik hoop dat hij dan wat rustiger is... Maar ik ben net zo blij als er maar 1 is hoor! Ik vind het zelf ook wel heel erg spannend wat er straks te zien is op de echo. Majo, dus het ziet er wel goed uit? Of konden ze daar nog niks over zeggen? Je hebt nu ook wel vroeg de fm gehad, dus kan woensdag er ook weer anders uit zien. Loesie, hoe is het? Ik had ook echte ongi krampen, dus alles kan nog. En het is nu toch ook nog wat te vroeg voor je ongi toch? Het kan de innestelling ook zijn.... Wat zijn de wachtweken toch onzeker hè? Ik denk aan je hoor!! Kleintje, hoe is het bij jou? Al een echte junkie?
Hey... Wat wordt hier weer gezellig gekletst! Saffie, oooh, ik herken je gevoel zo he?!En al die krampjes en steekjes, daar word je ook niet geruster op he? Ik had vandaag echt een paar keer hetzelfde gevoel! Van, oh, nu voel ik het! Maar zullen we afspreken dat we allebei met een positieve test komen? Knap dat je eerder durft te testen! Jewel, ik zou een tweeling helemaal geweldig vinden!!! Had wel graag gewild dat ze er twee terug gingen plaatsen, maar ben met dit guppy ook heel erg blij hoor! Ik kan me voorstellen dat je het een beetje eng vindt, maar ik denk dat je er gaandeweg gewoon in groeit! En dan weet ik zeker dat je een geweldige moeder zal zijn! (ook met één kindje hoor!) Er stond in m'n infoboekje dus 8 tot 12 dagen na tp, dus ik denk dat als ik nou bloed zie, het geen innesteling meer is... Majo, wat fijn dat het er nu allemaal nog goed uitziet. Het is dus heel normaal he, dat ze nog zo klein zijn. Ik had pas de 8e dag mijn 1ste fm en ook nog met 200IE...dus bij jou komt het vast nog wel! In ieder geval geen slechte berichten! Ik word zooooooooooo heen en weer geslingerd...de ene keer denk ik echt, ja ik ben gewoon zwanger en de andere kant denk ik, ach tuurlijk niet, ik word gewoon ongesteld! Deze dag ook alweer bijna voorbij...het aftellen begint nu wel hoor. Gelukkig woensdag t/m vrijdag werken, haha...heb er zelfs zin in! Lekker afleiding! Ik durf helemaal niet eerder te testen. Heb weleens een negatieve test gehad en vind dat erger dan ongesteld worden...Dus ik wacht gewoon tot zondag en als ik dan niet ongesteld ben, dan durf ik misschien te testen! En dan hoop ik dat die ook gelijk VET POSITIEF is! En dan mag ik eindelijk de bekende woorden typen die ik al zooooooo lang wil typen! En dan weten jullie wel wat ik bedoel he?! Ik ga lekker tv kijken, vriendje is bij vrienden van ons klussen in hun nieuwe huis! Morgenavond ook en donderdagavond gaat hij naar mijn zus om te helpen met de tuin. Vrijdagavond ga ik uit eten met collega's en zaterdagavond hebben we feest van vrienden van ons! Haha, errug gezellig dus! Heb wel gezegd dat als ik zaterdag ongesteld ben geworden ik even kijk of ik wel zin heb om naar dat feest te gaan. Die vriendin waar het feest van is, is zelf ook zwanger, een week of 16 ofzo...dus da's best wel pijnlijk... Oh...als één van jullie hyves heeft en het leuk vindt om mijn vriendinnetje te worden...stuur dan even een pb'tje! Lijkt me wel gezellig! Dan geef ik mijn adres! Liefs Loesie
Ik denk dat hier de poging mislukt is... Zal nog niet te negatief zijn, maar had vanmorgen bij het afvegen een klein beetje oud/bruin bloed. Het is nog maar heel weinig en heb normaal ook nooit oud bloed, maar het begint bij mij met roze en dan rood... Maar omdat het nu anders is gegaan... Durf niet meer te hopen op een innesteling 9 dagen na terugplaatsing...snik... Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Loesie
Loesie, nee..ik hoop het niet voor je! Maar kan de innesteling volgens mij ook nog wel zijn. Anders ben je wel heel vroeg ongesteld...Ik hoop het zo voor je! Heb je ook krampen?
Hey Jewel, nee, geen krampen, wel die steken aan de zijkant, waar we het toen over hadden en af en toe wat tintelen! Heb nu nog niet weer bruin slijm gehad...Ben nu ook misselijk... Maar jij denkt dus dat het ook nog wel van de innesteling kan zijn? Wat ik wel heel raar vind is dat ik nooit oud bruin slijm heb gehad. Maar misschien komt het wel omdat het nu allemaal ingebracht is! Voel me op en top zwanger, temperatuur was nog hoog, mijn baarmoeder ligt hoog, maar toch vind ik het heel eng worden. Hoopte eerst dat ik moest werken, maar vind het nu wel fijn dat ik naar de wc kan wanneer ik wil, haha! Zus belde nog ondertussen, had het van mijn moeder gehoord. Zij zei ook dat het nog niks uit hoefde te maken, maar ze kon zich voorstellen dat ik bang was... Ik ga nog even verder snuffelen... Liefs Loesie