direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Volgens mij kan het nog best de innesteling zijn. En als je nu geen bruinverlies meer hebt....
    Pfff wat een onzekerheid hè!
    Maar als je nog nooit bruinverlies hebt gehad, lijkt het mij ook raar dat je dat nu ineens wel hebt. Het blijft afwachten, maar het is wel ongeloofelijk killing zeg! Ik leef helemaal met je mee!

Hahaha, dus een abonnement op de wc? hihi, had ik ook hoor. En elke keer heel goed kijken of er niks was....;)

Ik duim hier voor je!

Liefs

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haloa!!

Loesie...wat Jewel zegt, klopt hoor...oud bloed kan zeker bij de innesteling horen. Dat heb ik hier op ZP wel vaker gelezen. ook dat ze dan idd zwanger bleken. Ik ga nóg harder voor je duimen....en m'n vingers waren al helemaal blauw van al dat geduim voor iedereen ;)

Ik heb trouwens géén hyves. Ooit wel gehad, maar vond het niet leuk meer. Dus iets van 2,5 jaar geleden mee gestopt.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

bedankt voor jullie berichtjes...en het is wat je zegt, erg killing! Maar de ochtend is nu bijna voorbij, haha!
    Mijn zus vroeg ook nog of ik zin had om daar te komen, maar moet daar eerst een uur voor rijden. En dan moet de hond mee, want anders is die de hele dag alleen en die vindt het niet zo fijn achterin mijn kleine autootje!

Fijn dat jullie ook denken dat het innesteling is. Het is inderdaad raar dat ik het nooit eerder heb gehad en dan nu ineens wel. En natuurlijk is er ook heel wat van binnen gebeurt...dus het zou niet eens zo gek zijn, als het gewoon wat oud bloed is wat mijn lichaam nu gewoon opruimd, omdat er een hummeltje zit! (dat zou mooi zijn he?!) Maar het was ook echt te verwaarlozen...een beetje bruinig slijm, niet eens echt bloed.

Ik ga weer even wat doen, zorgen dat de uren snel voorbij gaan! Als er nieuws is, dan horen jullie het!

xxx Loesie

4. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Loesie, ik lees net wat jou vanochtend allemaal bezig heeft gehouden...Ik duim voor je dat het toch iets met de innestelijng ofzo te maken heeft, en dat het niet een naderende ongi betekend.

5. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    Hey,

@Loesie: killing he, die laatste dagen. Hier ook bruinverlies vanaf zaterdag (week na tp) en het wordt hier helaas alleen maar erger, dus ik heb de hoop al opgegeven :(... Hoop voor jou dat het iets met de innesteling te maken heeft!!

@Majo (geloof ik): je vroeg of ik alles in Zwolle deed. Ja, hier in het ziekenhuis doen ze het niet en daarom moet ik voor elk wissewasje naar Zwolle toe, omdat ze dus niet samenwerken met ons ziekenhuis. Jij doet ook alles in Zwolle?? Hoe bevalt 't je daar??

@Saffie: ook veel succes nog met de laatste wachtdagen!!

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Het is nu helaas rood...nog niet met afvegen, maar wel toen ik even een tampon in deed.
    Heb nu dus al helemaal geen hoop meer. Heb al lekker uigehuild bij vriendje en ouders op de hoogte gesteld!
    Morgen het ziekenhuis maar bellen als het helemaal heeft doorgezet en dan maar weer opnieuw...

Heb nog 2 cryo's, dus hopen dat ze die goed kunnen ontdooien!
    Meis, bij jou dus precies hetzelfde?! Het is gewoon niet eerlijk he?! Hoe voel jij je?

Zag in de wachtkamer in Zwolle dat ze IUI een poosje stop zetten vanwege zomervakantie, zou dat ook voor cryoterugplaatsing gelden?
    Wil graag direct door eigenlijk!

Ik laat morgen wel even wat horen, ben nu even op en top verdrietig...

Liefs Loesie

7. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Oh nee Loesie!
    Dikke knuffel meis

8. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    Hey Loesie,

Wat balen dat het toch heeft doorgezet...Wat dat betreft gaan we wel precies gelijk op, want ook hier heeft het rood zich zopas echt aangediend. Onze eerste ronde zit er helaas dus ook op. En geen cryo's, dus we moeten weer van voorafaan beginnen. Morgen meteen maar ff naar Zwolle bellen, hoop zo dat we niet weer op een wachtlijst ofzo moeten, maar dat zal waarsch wel zo zijn. We zijn vast niet de enige met een mislukte poging.. Hopelijk kan jij wel snel terecht voor de cryo-poging!! Weet jij ook of we nu nog door moeten met de Utrogeston tot de 14e dag?? Want op de brief stond het wat vaag, stond wel dat ik gewoon een test moet doen, ondanks de ongi. Lekker, nog zo'n confrontatie erachteraan:(..

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey...

Dan gaan we echt gelijk op, maar had liever gehad dat we qua zwangerschap gelijk op gingen!!...heb het boekje naast me liggen, zal even kijken!
    In mijn boekje staat:
    Wanneer u tijdens de Utrogestanbehandeling ruim gaat vloeien, mag u de utrogestanbehandeling staken en is de behandeling mislukt. Treedt er licht bloedverlies op dan continueert u de utrogestan en doet u 18 dagen na de punctie een zwangerschapstest.

Als het dus echt doorzet hoef je de bolletjes niet meer in te brengen.
    Het leven is soms zooooooooo oneerlijk!
    Sterkte meis...

Liefs Loesie

10. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    Hey,

Tnx voor je antwoord. Ben benieuwd hoe erg het vannacht gaat worden. In de brief staat dat het erger/heviger kan zijn dan normaal:$..we zullen zien. Jij ook veel sterkte meid!!

Liefs

11. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, wat verschrikkelijk dat je eerste poging mislukt is. Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan. hopelijk kunnen jullie snel aan de slag met de cryo's

Verder gaat het hier goed met spuiten en heb ik niet zo veel te melden omdat ik er een beetje uit ben na 3 dagen afwezigheid.

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    @Loesie: Ik lees al een tijdje mee met jullie maar nu moet ik toch ff reageren! Nog niet de moed opgeven hoor!!! Gewoon doorgaan met bolletjes!!! Tot je het écht zeker weet.
    Een vriendin van mij had dit ook, 3/4 dagen voordat ze mocht testen. Ze dacht ook dat het mislukt was en dus had ze gelijk die avond al een fles wijn meester gemaakt! Maar na 2 dagen stopte het ineens en bleek ze toch zwanger. En nu is ze al 11 weken op en top zwanger!
    Ik wil geen valse hoop geven, maar niet opgeven voordat het 1000% zeker is! Sterkte!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Neeee!! Loesie! Wat ongeloofelijk kl*te zeg! Och meid, ik had zo'n goede hoop nog....Hoe voel je je nu? Heel veel sterkte!! *KNUFF*

Straks weer met volle moed voor de cryo!! Maar nu eerst maar lekker uithuilen en laat je lekker verwennen!!!

Meis, ook kl*te voor jou zeg! Sterkte!! Succes met de nieuwe poging straks! Ik weet niet of Zwolle een wachtlijst tussendoor heeft. Ik hoop het niet voor je.

Saffie, hoe is het bij jou??

14. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    @Loesie: hoe gaat het met je vandaag?? Al met het zhuis gebeld??

@Jewel: helaas heb ik vanmorgen gehoord dat er een wachtlijst is tot na de zomer :$. Voorlopig dus nog geen 2e ICSI voor ons :x. Hoe gaat het met jou, al last van kwaaltjes??

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Meis, balen van die wachtlijst zeg!! Ik vind dat soms zo raar. Ik snap wel dat je niet meteen weer kunt beginnen, maar zo lang weer wachten is echt niet leuk!
    Als het bij ons niet gelukt was, dan moesten wij ook weer op de wachtlijst, en die is bij ons 7 maand!! Dus het kan nog erger ;)

Ik heb niet heel veel kwaaltjes, beetje gevoelige borsten en lage rugpijn soms, maar voor de rest niet. Tenminste tot nu toe ;)

Iig sterkte meid, en ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat, zodat jullie weer kunnen beginnen met de nieuwe poging!

16. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    @Jewel: ik snap wel dat er wachtlijsten zijn, maar het zo frustrerend dat het zo verschilt per ziekenhuis. Een vriendin van me hoeft nooit op de wachtlijst, alles gaat daar meteen achter elkaar door (zuiden des lands). Ik weet idd dat je in Groningen nog langer moet wachten, daarom zitten wij ook in Zwolle ;). Wij mochten kiezen waar we heen wilden, maar ook ivm mijn gezondheid hebben we gekozen voor de kortste wachtlijst. Fijn dat je nog niet zoveel kwaaltjes hebt, hopelijk blijft t zo en kan je lekker genieten van je zwangerschap!!

17. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey meiden,

Ik kom maar weer eens even kijken hoe het met jullie staat.
    Loesie......meid wat verschrikkelijk. Het is zo oneerlijk! Dikke knuf van mij.
    Meis...jou eerste poging is ook mislukt lees ik. Heel veel sterkte.
    Jewel...hoe voel je je? Gaat alles goed met je? Nu nog even afwachten of het een tweeling is! Ben erg benieuwd.
    Kleintje.....druk aan het spuiten?
    Ben er nu zolang uitgeweest dat ik weer uptodate moet worden.

Hier gaat alles goed. Heb me er na een paar dagen weer overheen gezet. Heb geen contact meer gehad met het zkh. Eerst vertrekken we vrijdag naar italie voor 2 weken en daarna zien we wel weer verder.

Ik hoop dat er bij ons ook geen wachtlijsten zijn, en dat we zo snel mogelijk weer kunnen gaan beginnen. We krijgen eerst nog oa een antistoffenonderzoek......ben benieuwd!!

Liefs Maaike

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hè....gatsiedarriebah!!! Wat verschrikkelijk kl*te Loesie!! Balen, balen, balen zeg!!! Daar mag je ook zéér zeker even fl'nk een potje om zitten janken!! Heb je al contact gehad vandaag met het ziekenhuis? Hopelijk mag je dan idd snel voor een cryo tp.

En bovenstaande geldt natuurlijk ook voor jou Meis!! Jammer dat julie geen cryo's hebben en dus weer helemaal opnieuw ingepland moeten worden. Zwolle heeft idd een wachtlijst van een maand of 3 steeds. Had ik ook na onze gestaakte poging bij overstimulatie. Het klinkt alleen nog zo lang he.....na de zomer!! Lekker op vakantie gaan ofzo ter afleiding!!
    Je vroeg hoe ik het vind in Zwolle...tsja...wat zal ik eens zeggen....'k heb geen ervaring elders dusse.... en ben zelf vpk dus weet heel goed hoe het er soms aan toe kan gaan in een ziekenhuis waardoor ik misschien eerder begrip heb voor sommige dingen?! Het hangt er ook wel vanaf wie je treft bij bijv. de echo s. De één is erg aardig en neemt de tijd, de ander wat kortaf en lijkt haast te hebben. De 'nazorg' / uitleg na het staken bij de overstimulatie vond ik slecht. Maar verder bij de echo's e.d. wel goed. Over de ivf arts die wij hebben ben ik wel érg tevreden, helaas is die er niet alle keren. Mag ik onbeleefd zijn en vragen wat je hebt met je gezondheid? Je schreef naelijk dat je mede daarom voor Zwolle hebt gekozen ipv Groningen? Niets ernstigs mag ik hopen? Wij konden ook kiezen, maar Zwolle is nèt iets dichterbij en vanaf het werk ook beter te doen dan Groningen.

Loesie en Meis...ik blijf toch eventjes héééél stiekumpjes voor jullie hopen dat Sikkie's verhaal ook voor jullie zo uitkomt!! Of is dat heel erg raar als ik nog ietsjes hoop voor jullie blijf houden?!

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #299 Majo, 10 jun 2009
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
    @ Kleintje: Jij morgen je laatste pil zag ik?! Heerlijk gevoel he!! Fijn dat het spuiten je tóch zo meevalt. Nog een weekje en dan je uitgangsecho. Dat weekje is zó voorbij!!

@ Jewel: Fijn dat het goed gaat bij jou!! Gelukkig geen last van misselijkheid enzo. En die andere kwaaltjes.....lijken me hééééérlijk, hahaha.

@ Maaike: Fijn dat je het een beetje een plekje hebt kunnen geven allemaal. Het is ook zeker niet niks allemaal!! Zie dat je een foto van Luca hebt geplaatst bij je berichten. Leuk ventje zeg!! (ik neem tenminste aan dat het Luca is?!) Kan me helemaal voorstellen dat je ff geen contact hebt gehad met het zkh. Even alles achter je laten. En dan srakjes nog lekker op vakantie naar Italie. Hééééérlijk zeg!! Lekker genieten en tot rust komen en dan straks weer gauw beginnen met frisse moed aan een nieuw poging. Het anti-stoffen onderzoek hebben jullie nog niet gehad begrijp ik?!

@ Sikkie: Je mag hier ook best meeschrijven hor ipv alleen meelezen (als je het leuk vindt tenminste...). Voor jou ook een spannende periode zeg straks. De vorige is ook vervelend verlopen zag ik bij je onderschrift. Hoe kan het gebeuren dat je eisprong al geweest is vóór de punctie? Zit toch altijd zoveel uren tussen de injectie en de punctie? Betekent dit dan ook dat je nu een poging kwijt bent?! Of was het een 'fout' v/h zkh?

@ Saffie: Hoe is het met jou eigenlijk? Bij jou alles nog wel goed?

Enne....Kanjer (Renata)...lees jij hier nog wel eens mee? Vroeg me af hoe het nu eigenlijk met jou gaat?! Laatste wat we hebben gehoord/gelezen.... was volgens mij dat je in mei moest wachten tot je ongi en dan op dag 8 of 9 een cryo tp zou hebben?? Heb je die ondertussen gehad? Ben je wachtende? Of is dit helaa ook misgegaan?

20. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    @Majo: voor ons is Zwolle ook net iets dichterbij dan Groningen, zouden we in hetzelfde ziekenhuis hebben gezeten;)?? Ik ben tot nu toe ook wel tevreden over Zwolle, dr. v. Kamp deed bij ons de punctie en we hadden de intake bij dr. Kruse en daar ben ik wel tevreden over (beide)! Wie had jij?? Was jij niet die verpleegkundige op neurologie of haal ik je dan door de war met iemand anders van dit topic?? Ben wel benieuwd in welk ziekenhuis je werkt, aangezien ik vaak bij neurologie moet zijn ;), voor een ziekte aan het zenuwstelsel (wat hier spierziekte werd genoemd ;)). Ik wil wel vertellen wat ik heb, maar ivm herkenbaarheid stuur ik dat liever in een prive-bericht..als je dat wilt, hoor ik t wel!

Deel Deze Pagina