direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @ Meis: Wij zijn ook bij Dr. v. K. Zitten idd w.s. in zelfde zkh aangezien er maar 1 is in Zwolle die ivf doet. (locatie sophia, Dr. Spanjaardweg, fertiliteitsafdeling zit bij de verslavingskliniek in...hoe toepasselijk met al het injecteren, hahaha).
    Ik ben idd die vpk ja. Ik werk in Hardenberg.
    Je hoeft me niet persé een pb te sturen hoor over wat je hebt...gaat me namelijk eigenlijk helemaal niets aan. Hoopte alleen maar voor je dat het niet iets ernstigs is. Kan me voorstellen dat je hier niet teveel wilt noemen ivm herkenbaarheid ;) En gezien het bovenstaande wat je schrijft....ziekte a/h zenuwstelsel wat hier spierziekte werd genoemd, kan ik me er zeker wel wat bij voorstellen wat dat moet zijn ;) Das al vervelend genoeg om te hebben.
    Het zou wel héééél toevallig zijn als je bij ons in het zkh op de afd. komt.

Groets Majo

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @loesje ik zou idd ook door gaan met de bolletjes..zo lang het geen bloed bij het afvegen is, kan het gewoon de innestelling zijn..je hoort het wel vaker hoor! veel sterkte in ieder geval! liefs linda

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Het heeft hier helaas wel doorgezet. Nog niet echt in alle hevigheid, maar dat komt vast nog wel. Heb toch nog maar om 21.30 de bolletjes genomen, maar bel morgen het ziekenhuis wel even. Ben gisteren en eergisteren heel verdrietig geweest en als ik die lieve woorden lees, krijg ik het soms nog wel te kwaad, maar we moeten gewoon door...Morgen en overmorgen lekker werken, dus wat afleiding.

Meis en Majo, ik heb ook dr. v. K. gehad...vond hem wel aardig, maar het ging voor mijn gevoel heel snel, de terugplaatsing...rest had ik dus ergens anders. Ik dacht dat hij je echt op het echoscherm liet meekijken en dan aangeven wat waar zat en dat je het embryootje dan in je baarmoeder zag floepen, maar hij liet me weinig zien. Hij was verder wel leuk hoor...maakte wel een aantal grapjes om de spanning te breken!

Sikkie, wat fijn dat het bij je vriendin goed uit heeft gepakt! En lief dat je dat speciaal even kwam vertellen. Helaas is het bij mij altijd zo dat als ik wat bloedverlies heb, het altijd negatief uitpakt. Ik ben niet één van die gelukkigen die alsnog terug komt met goed nieuws, haha! Dus de volgende keer doe ik niet aan bloedverlies!

Majo, wanneer moet je weer voor een fm? Dat heb ik even gemist denk ik!

Maaike, wat fijn dat je er ook even was! Jij hebt je er dus ook een beetje bij neergelegd! Heerlijk dat je naar Italie gaat, geniet er lekker van! Fijn dat ze nu op antistoffen gaan controleren, want dan kan heel goed een reden zijn geweest. Maar neem aan dat ze er de volgende keer goed naar kijken en dan alsnog kunnen beslissen of het ICSI wordt...

Saffie, voor jou wordt het nu echt spannend he?! De bloedtest komt steeds dichterbij? Weet je al wanneer je thuis gaat testen? Het kan best eerder volgens mij hoor!

Jewel, ik ben zo benieuwd wat er bij jou uitkomt, of het er één of twee zijn! Het lijkt mij allebei superleuk!

Kleintje, je bent al een aardig eindje op weg he, ook voor jou gaat binnenkort een spannende tijd beginnen!

Ik hoop dat ze de cryoterugplaatsing nog willen doen in Zwolle in deze nieuwe cyclus. Las in de wachtkamer iets over een zomerstop van IUI...mensen konden nog tot 5 juni beginnen en daarna werd het pas weer augustus. Bbrrr...nu heb ik de fm's wel in Deventer...In Zwolle hoeven ze niet veel te doen...cryo's uit de vriezer halen en evt terugplaatsen...en er zal altijd wel een gyn op de afdeling moeten zijn toch? Misschien dat alleen de analisten vakantie hebben?! (ik hoop ook maar wat!)

Kan het zijn dat je temp hoog blijft door de utrogestan? Heb namelijk als ik ongesteld word een temperatuur van 36.6 's ochtends ofzo en 's avonds is hij ook onder de 37...Vanmorgen was hij nog 37.0 en net was hij 37.3...
    Nu lees ik soms dat het door het hormoon kan komen, omdat daar de temp ook aan vast zit, maar lees ook dat als je ongesteld wordt je temp dan echt wel wat daalt!
    Misschien dat hij morgen flink daalt...

Ik ga naar bed...morgen weer een dag! Ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat en ik duim voor iedereen!

Liefs Loesie

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @ Loesie: Gets wat balen zeg!! Maar dan dat temp verhaal weer.... en als ik het goed begrijp is het (nog) niet helemaal doorgezet je ongi? Bah...wat een onzekerheid zeg!! Heb die posters ook zien hangen in Zwolle over de iui's..... volgens mij doen ze tp's wel gewoon hoor!! Daar doen de vpk zelfs tp's volgens mij. Ik dacht dat ik dat ergens las in de wachtkamer op een poster waarop staat welke medewerker welke handelingen allemaal verricht en hoe vaak per jaar. Dus lijkt mij dat ze die gewoon zsm zouden kunnen doen Loesie!!

Je hebt er trouwens niet overheen gelezen hoor...hoe het met mijn fm's gaat. Ben het door al jullie verhalen gewoon domweg vergeten hier te melden.....

De fm van vandaag was goed. Beide eierstokken 6 follikels, waarvan de grootste in beide eierstokken 12,5 mm was. Ze groeien dus langzaam maar gestaag en das dus stukken beter dan de vorige keer. Wel vind ik het wat lang duren zo, ben wel eens toe aan een punctie ;) (voor zover je je daar op kunt verheugen althans :)
    A.s. zaterdag moet ik weer voor een fm. Heb dan 11 dgn de gonal-f gespoten. Hoop dan dat we wat meer weten over een eventuele punctie?!

Nu ga ik maar eens gauw slapen, over 7 uurtjes alweer op. (bah wat vroeg weer).

Welterusten allemaal,

Liefs Majo

5. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He bah Loesie, vind het echt erg voor je meid! Je kunt inderdaad niets veranderen aan de situatie helaas.....en werken is een hele fijne afleiding. Nogmaals een dikke knuf van mij. Ik hoop dat je snel door mag voor de cryo en dat je niet hoeft te wachten tijdens de vakantiestop.

Majo.....spannend zeg de fm's. Kan me voorstellen dat je het lang vind duren. Gelukkig dat je een "normaal" aantal follikels hebt, op naar de punctie!! Die zal dan wel begin volgende week zijn. Gaan voor je duimen, dit wordt dan je eerste ICSI die doorgaat.
    Het antistoffenonderzoek hebben we nog niet gehad, weet ook helemaal niet wat het inhoud. Het zal wel bloedprikken zijn.
    Ja dat is luca toen ie nog klein was tenminste. Weet alleen niet hoe ik mijn onderschrift kan aanpassen. Dat moet ik even gaan uitzoeken.

Saffie, wanneer mag jij testen.....ben het even helemaal kwijt!

Jewel, wanneer heb je je eerste echo? Lijk me leuk twins!

Liefs Maaike

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Wat fijn Majo, dat ze wel gewoon tp's doen! Tenminste, dat denk je! haha! Ik hoop dat je gelijk hebt!
    Ja, mijn temp was nog steeds hoog vanmorgen, 37.1...zelfs 0.1 graad hoger dan gister...! :(
    Maar heb nog wel steeds bij het afvegen lichtroze verlies...het is niet echt bloed, gewoon een beetje vaag eigenlijk.
    Bel vanmiddag sowieso even naar het spreekuur, maar ben bang dat ik de bolletjes gewoon door moet gebruiken tot ik zondag mag testen...die zal uiteraard wel negatief zijn.
    Moet je na een terugplaatsing ook niet gewoon donkerrood bloed verliezen? Of is mijn menstruatie zo van slag door die utrogestan? Heb nu een inlegkruisje in en er zit gewoon heel iets rozigs in en verder niet.
    Vannacht helemaal niks voor of in gehad en er was niks aan de hand! Een tampon inbrengen doet ook gewoon echt pijn...terwijl ik daar normaal echt geen last van heb!
    Het is zoooooooooooooo raar allemaal!:$

Fijn dat je nu 6 mooie eitjes hebt! nog even doorspuiten! Snap heel goed dat je naar de punctie leeft! Ik zou het ook zo weer doen! Het was even flink pijnlijk, maar daarna zakt het ook wel weer af! En het is voor een goed doel!:D
    Ik hoop dat je zaterdag de punctiedatum krijgt!

Maaike, ik breek gewoon in anders daar en plaats hem zelf wel terug, haha! Ik ben een beetje ongeduldig aan het worden! Hoorde laatst zelfs dat je na een cryotp 21 dagen moet wachten voordat je mag testen!!!! Whaaaaaaaaaa...daar doe ik echt niet aan hoor! Duurt me veel te lang!
    Ik vind je een stoer wijffie hoor, dat je zo goed weer herpakt hebt en lekker afleiding zoekt.

Ik ga weer aan het werk, kindjes hebben toets, dus is even lekker rustig! :p

Fijne dag en ik hou jullie op de hoogte!
    Liefs Loesie

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!!

Loesie, dus nog niet helemaal doorgebroken. De utrogestan kan je ongi wel tegenhouden zei de vpk tegen mij. Ik zou gewoon even bellen over hoe en wat, want ik snap dat je dan ook wel wil ophouden met die bolletjes...En wat je temp betreft, geen idee. Ik heb nooit getempt. Vond het veels te veel gedoe ;)
    Wel gek dat een tampon inbrengen pijn doet, komt het misschien tegen je bm.mond aan?
    En gelukkig worden er in de vakantie wel tp's gedaan, anders had je dat er ook nog bij!
    Hahaha, anders wil ik de tp dan ook wel bij je doen hoor! hihihi, je zegt het maar :D

Majo, mooi aantal follikels hoor! Bij mij ging het ook niet zo snel, en op een gegeven moment wil je idd die punctie wel. :)
    Dus zaterdag weer een fm...ik denk dat je dan volgende week wel de punctie hebt. Gaan ze eventueel de dosis een klein beetje verhogen als ze toch niet snel genoeg groeien? Of doen ze dat sowieso niet vanwege je voorgeschiedenis met overstimulatie?

Maaike, fijn dat je weer wat vooruit kunt kijken! Straks eerst lekker 2 weken naar Italie!! Lekker relaxen :) :) En wat een schatje is Luca zeg!
    Ik denk ook dat het bloedprikken wordt, en je zal er wel weer lang op moeten wachten ;) net zoals bij het chromosoon onderzoek...
    Ik heb 25 juni de eerste echo. Ben zelf ook erg benieuwd, gewoon hoe het er uit ziet, maar natuurlijk ook of het er 1 of 2 zijn! Nu hou er mij er niet heel veel mee bezig hoor. Een tweeling lijkt mij ook heel erg leuk, maar wel druk denk ik. Maar dat komt vast wel goed! :)

Zonet iemand van MvM langs geweest. En weer een super positieve test! :D Altijd leuk om te zien! Ik mocht een kadootje uit kiezen en heb voor het boek gekozen. Dus genoeg leesvoer de komende tijd. Ik kreeg ook nog een foto lijstje waar je de echo in kan doen. Die kreeg ik erbij omdat ik mij zo vroeg had aangemeld.
    Ik moet wel zelf de kratten wegbrengen, maar vind ik niet erg. De buren zijn hier erg nieuwsgierig, dus als hier elke week een vrachtauto langskomt, dan gaat dat door het hele dorp heen...

Nou ik moet gaan, mijn schoonzusje komt zo even langs. Die is over 4 weken uitgerekend, dus genoeg gesprekstof ;)

Fijne dag nog allemaal!!

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    even snel, Maaike, antistoffen halen ze gewoon uit een spermamonster.
    Toen mijn vriendje zaad in moest leveren tot 3x toe zeiden ze 3x dat er antistoffen gevonden waren...

Wsl moet je vriend/man zaad inleveren. uitslag duurt dan ook niet zolang!

Jewel, heerlijk zo'n uberpositieve test!! Ik zou ook voor het boek gaan denk ik! Waar kun je nog meer uit kiezen?

Ben weer weg!

Liefs

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Het heeft hier trouwens eindelijk goed doorgezet...Veel rood bloed enz...(sorry) ben er blij van, eindelijk zekerheid! Over 5 minuten kan ik met de IVF-verpleegkundige bellen...hopen dat we snel verder kunnen!

Als er nieuws is, horen jullie het!

Liefs Loesie

10. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    ach loesie, dan is het waarschijnlijk wel echt definitief mislukt.........vind jou ook stoer hoor! Ik vind dat je er best goed mee omgaat. Ga even snel luca van school halen en nog wat spullen inpakken.

tot straks

xxx

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #311 Sikki, 11 jun 2009
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
    Loesie, wat vind ik dat verschrikkelijk jammer om te horen!!!
    Ik wilde je geen valse hoop geven met mijn vorige berichtje, maar ik had het zo gehoopt voor je. Wat ik zo meegelezen had ging je als een speer! En nu dan toch dit :(
    Maar ik vindt het wel geweldig hoe je er mee omgaat!!! Sterkte!

Majo, bedankt voor je uitnodiging om mij te 'adopteren' in jullie topic! Ik zou het denk ik wel fijn vinden om hier ook mee te praten. Hier zit iedereen immers in het zelfde schuitje. En het is nog wel een overzichtelijke topic met veel spannende verhalen, zoals ik heb gelezen!

Ik ga zeker ook een spannende periode in. Bij de eerste ICSI poging vorige maand had ik helaas maar 4 follikels bij het stimuleren met 150E Puregon. Helaas waren alle follikels gesprongen de avond voor de punctie. Ik deed het korte protecol (remmen met Orgalutran v.a. stimulatiedag 8 en héél zelden willen de eitjes dan wel eens eerder springen. En dus bij mij... Aangezien ik niet zo heel veel follikels had bleef er dus niets meer over. Helaas hoorde ik dit pas toen ik wakker werd uit de narcose voor de punctie in Düsseldorf (mijn ziekenhuis werkt samen met Zwolle en Düsseldorf).
    Nu start ik dan eind volgende week met een nieuwe poging met het lange protecol. En ik moet 450E Puregon gaan spuiten, omdat ik met een zeer lage eicelreserve zit. Ik blijk met mijn 29 jaar helaas al tegen de overgang aan te hikken. Dus de tijd dringt! Komende poging is er op of eronder. Dan moet een eventuele punctie echt wat gaan opleveren anders zullen we eerder in de richting van eiceldonatie moeten gaan denken.

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Nou, heb vanmiddag gebeld, maar zo druk gehad dat ik nu pas tijd heb om het te komen vertellen...

Ze was heel lief en vond het ook erg jammer voor ons.
    Normaal zei ze, was het zo dat ze adviseerden om eerst 2 cyclussen spontaan ongesteld te worden (dus na deze menstruatie, na 28 dagen weer ongesteld worden en dan nog een keer 28 dagen wachten...) maar toen zei ik dat als we graag meteen door wilden of dat dan ook mocht...

Dat mocht gelukkig ook wel, maar moet dan wel 1 spontane menstruatie afwachten...dus half juli kunnen we voor een cryotp...tenminste, als mijn cyclus me niet in de steek laat en ik weer netjes om de 4 weken ongesteld word!
    Dan dag 10 bellen voor de eerste fm!

Ik ga even snel nakijken en dan lekker naar de hond, vriendje komt pas laat thuis vanmiddag!

Doeidoei!

Liefs

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    We waren tegelijk Sikkie!
    Geeft niks, die valse hoop, het had ook zomaar goed kunnen gaan!

En natuurlijk mag je hier meekletsen! Hartstikke gezellig!
    Hopen dat het bij jou tot een punctie komt de volgende keer!
    Bijna weer aan de deca! Zet hem op!

Liefs

14. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Door drukte, en voetbal (gister naar de kuip geweest) ben ik de draad hier een beetje kwijt.

Loesie, toch vet balen hoor! Maar we zullen dubbel zo hard duimen dat de cryo tp wel succes brengt!

Sikki, welkom :) Ik had jou verhaal geloof ik al eens ergens gelezen hier op zp. Lijkt me echt een rot ervaring! Wel stom eigenlijik dat ze niet eerst even de boel controleren voordat ze je onder zeil brengen.

pfff, ik wil eigenlijk aan iedereen een klein berichtje schrijven, maar ik ben alles een beetje kwijt :( Sorry dames!

15. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Meiden,

Sikki, Erg leuk dat je hier ook komt kletsen. Nu moeten we Sinja ook nog even overhalen om hier naar toe te komen :p (mocht je dit toevallig lezen :p)

Loesie: Echt balen dat het nu echt doorgezet is, je ongi. Maar wel fijn dat je volgende maand al weer verder kan met jullie cryo's.

Saffie, Heb je al ergens last van? krampjes of juist misselijk ofzo.. Ik hoop echt dat je volgende week een positieve test in handen hebt.

En even over mij, het spuiten schiet echt super op. Nog maar een weekje en dan heb ik mijn uitgangsecho al weer. Dan gaat het echt spannend worden in mijn ogen. Want aan die deca spuiten ben ik nu ondertussen wel gewend. Ik had echt niet gedacht dat het zo snel zou gaan. ik merk wel dat ik met afstuderen mijn aandacht er iets minder bij heb. Dus ik laat dat een beetje op zijn beloop. Ben wel gewoon elke dag aanwezig en probeer mijn best te doen maar meer ook niet.

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #316 Majo, 11 jun 2009
    @ Loesie: Gets wat balen zeg!! Maar kan me ook wel weer voorstellen dat het fijn is dat je nu duidelijkheid hebt. Gelukkig mogen jullie al gauw voor een tp. Juli is het óók zo hoor!! Enne nu maar hopen op een 28 daagse cyclus idd.

@ Saffie: Hahaha...geeft niks hoor...dat je de draad 'kwijt' bent. Ik zal even het overzichtje wat we een hééééél aantal blz terug nog hadden kopieren en bijwerken en plaatsen...is voo iedereen wel handig denk ik even weer een up-dateje van iedereen. Maarre...hoe is het eigenlijk bij jou? Bij jou alles nog goed? Geen klachten die je niet wilt hebben zeg maar?!

@ Jewel: Leuk he...nogmaals zo'n vette positieve test!! Goed van je dat je mee doet met MvM. We weten allemaal waar we dat voor doen he;) Een vriendin van mij die nu 9 weken zwanger is zei ook al......ik 'sponsor' jullie hoor...met MvM :)

@ Kleintje: Dat lijkt me toch helemaal niks he.... én hiermee bezig zijn én dan ook nog eens moeten afstuderen. Hoop toch zóóó voor je dat je je diploma haalt. Heb je daar in elk geval weer een zorg minder om. Wanneer studeer je af? Eind deze mnd ofzo? Grappg toch, dat je zo opzag tegen het spuiten en dat het je nu zo mee valt.

@ Sikkie: Leuk dat je ook mee komt schrijven hier. Jij hebt ook al een vervelende ervaring achter de rug zeg!! Eigenlijk (als ik jouw verhaal zo lees) zou je denken..... waarom maken ze niet standaard eerst een echo voor de punctie om te kijken of er nog wel wat zit. Dan onderga je de punctie tenminste net voor niks net als jij!! Hopelijk gat het met het lange protocol strakjes beter. Over 9 dgn dus weerde eerste spuiten erin voor jou. Zit jij trouwens (net als een aantal van ons wel hadden) op dit moment ook aan de pil ter voorbereiding? Of hoef jij dat ook niet?

@ Maaike: Hopelijk is het idd een test die ze kunnen doen via het zaad. Dan hoeft het ook niet zo lang te duren misschien. Hebben jullie al een idee van wanneer jullie weer opnieuw zouden kunnen beginnen? Zijn er wachtlijsten bij jullie?

Ik denk zelf ook dat ik maandag of dinsdag ofzo de punctie heb. Eigenlijk heb ik dan weer nachtdiensten. Ben dus 'bang' dat ik die helaas niet kan doen. Vind ik altijd wel vervelend, want dan moet er een collega voor mij in de plaats die diensten doen. Nou ja...het is niet anders en ze zijn allemaal érg begripvol, das wel fijn. Ik denk trouwens niet dat ik meer gonal-f erbij hoef te spuiten. (weet niet meer wie dat vroeg...) Hebben ze het in elk geval (nog) niet over gehad. ik heb het idee dat dat ook niet nodig is, dat ze wel groeien bij mij met deze hoeveelheid.

Zal het overzichtje nog ff opzoeken,

Toedels!!!

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #317 Majo, 11 jun 2009
    Hier is tie dan weer....

Loesie: Direct icsi -> 1e poging -> mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> in juli mogelijk cryo tp
    Maaikiexxx (Maaike): 6x iui mislukt -> 1e ivf -> mislukt, geen bevruchting -> anti-stiffen onderzoek volgt -> daarna nieuwe poging?
    Majo: Febr. '06 pil gestopt -> mmm nov. '07 -> direct icsi -> 1e icsi sept '08 gestaakt, geen levende zaadcellen door koorts-> febr. '09 2e x 1e icsi gestaakt, overstimulatie -> nu 3e x poging 1e icsi: 13/6 3e fm
    Kanjer (Renata): 1e icsi april '09 mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> 27/4 gesprek: ongi afwachten, dag 8/9 eitje volgen voor tp
    Zoe: Bezig sinds juli '07 -> 1e icsi febr. '09 mislukt -> 9 cryo's in vriezer -> 13/4 1e cryo tp mislukt, nog 8 cryo's in vriezer -> in mei weer cryo tp
    Saffie: 3x iui mislukt -> Nu pil slikken 1e icsi -> 6/5 decapeptyl -> 18/5 Puregon -> 25/5 1e fm -> 28/5 punctie -> 30/5 tp -> 15/6 bloed prikken
    Jewel: Dec. '06 pil gestopt -> juni '08 mmm -> 1e ICSI -> ZWANGER!! -> zijn het er één of twee??
    Kleintjevoorons: Jan '08 serieus begonnen -> Jan '09 mmm -> 6/5 intake icsi -> 21/5 start pil -> 4/6 start decapeptyl -> 11/6 pil stop -> 18/6 uitgangsecho, start gonal-f -> 25/6 1e fm
    Sikkie:1e icsi mei '09 eitjes voor punctie gesprongen -> nu 2e icsi poging -> 20/6 start decapeptyl -> 4/7 start puregon 450EH

Ik heb Mari eruit gehaald, die schrijft al een tijdje niet meer mee, is naar ander topic gegaan die wat meer 'aan sloot'. Zoe en Renata, heb jullie laten staan. Weet niet of jullie nog meelezen en/of nog weer een keertje komen 'buurten'... ben wel nieuwsgierig hoe het met jullie gaat. Hopelijk goed?!

Als jullie (de rest die in het schema staan) nog wat willen veranderen/ aanpassen/ aanvullen/ weghalen.... ga je gang zou ik zeggen.....ik weet natuurlijk niet precies wat jullie er wel/niet in willen hebben. Dit is dus alleen ff een opzetje n.a.v. jullie onderschriften en dingen die jullie geschreven hebben hier.

Liefs Majo

18. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Majo, bedankt voor het lijstje! Is toch wel makkelijk, zo'n overzicht.
    Er was toch laatst nog iemand mee komen kletsen hier?

Over mij: gaat wel goed, maar ik voel niks...nakkes nada noppes! Alhoewel...Heb alleen wel hoofdpijn nu, dus ik ben toch bang dat de ongi vanacht of morgen komt (heb altijd hoofdpijn voor ik ongi word).

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Je hebt gelijk Saffie... Meis bedoelde je w.s, was ik idd vergeten.... staat er nu bij!! En Linda.... niet bezig met behandelingen maar leeft wel met ons mee.... voor het overzicht van wie hier allemaal meeschrijft er nu wel bijgezet..... Mee eens Dames zelf??

Loesie: Direct icsi -> 1e poging -> mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> in juli mogelijk cryo tp
    Maaikiexxx (Maaike): 6x iui mislukt -> 1e ivf -> mislukt, geen bevruchting -> anti-stiffen onderzoek volgt -> daarna nieuwe poging?
    Majo: Febr. '06 pil gestopt -> mmm nov. '07 -> direct icsi -> 1e icsi sept '08 gestaakt, geen levende zaadcellen door koorts-> febr. '09 2e x 1e icsi gestaakt, overstimulatie -> nu 3e x poging 1e icsi: 13/6 3e fm
    Kanjer (Renata): 1e icsi april '09 mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> 27/4 gesprek: ongi afwachten, dag 8/9 eitje volgen voor tp
    Zoe: Bezig sinds juli '07 -> 1e icsi febr. '09 mislukt -> 9 cryo's in vriezer -> 13/4 1e cryo tp mislukt, nog 8 cryo's in vriezer -> in mei weer cryo tp
    Saffie: 3x iui mislukt -> Nu pil slikken 1e icsi -> 6/5 decapeptyl -> 18/5 Puregon -> 25/5 1e fm -> 28/5 punctie -> 30/5 tp -> 15/6 bloed prikken
    Jewel: Dec. '06 pil gestopt -> juni '08 mmm -> 1e ICSI -> ZWANGER!! -> zijn het er één of twee??
    Kleintjevoorons: Jan '08 serieus begonnen -> Jan '09 mmm -> 6/5 intake icsi -> 21/5 start pil -> 4/6 start decapeptyl -> 11/6 pil stop -> 18/6 uitgangsecho, start gonal-f -> 25/6 1e fm
    Sikkie:1e icsi mei '09 eitjes voor punctie gesprongen -> nu 2e icsi poging -> 20/6 start decapeptyl -> 4/7 start puregon 450EH
    Linda: Niet bezig met behandelingen, belangstelling omdat schoonzusje met icsi bezig is -> leeft mee met de rest -> heeft zelf een dochtertje
    Meis: 2x iui mislukt -> 1e icsi mislukt -> geen cryo's -> nu wachtlijst 2e icsi, na de zomer?

Wat apart trouwens dat je helemaal niks voelt Saffie. Heb je dan ook helemaal geen last van de utrogestan? Hopelijk is je hoofdpijn GEEN aankondiging van een naderende ongi!!
    Nog maar 3 dgn tot je mag bloedprikken. Maarre...jij ging morgen toch een test doen? Veel plezier alvast bij de bbq. Heb je al een smoes verzonnen voor het niet bier drinken ;) ?

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    sterkte loesje! hopelijk is het volgende keer raak!

Deel Deze Pagina