direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

ben weer niet aan testen toe gekomen, de ongi was me voor...

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Saffie nee!!! Wat kl*te zeg!! Meid, ik had het zo gehoopt voor je, ik ben er nu zelf een beetje af.....Heel veel sterkte!!
    Liefs

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Loesie, ik hoop dat je cyclus normaal en dat je snel weer kunt beginnen! Even een maandje is ook wel lekker.

Sikkie, idd raar dat ze voor de tijd niet keken of alles wel goed eruit zag. Zou ik de volgende keer wel vragen. Maar zullen ze nu vast ook wel doen denk ik ;) Want onder narcose voor niks lijkt mij ook niet prettig. Wel een heel verschil zeg van 150IE naar 450 IE. Maar is dus ook wel nodig...Nu maar hopen dat je geen overstimulatie krijgt. Gaan ze dan je overige eicellen ook invriezen? Omdat je niet zo veel meer hebt? (wat klinkt dat raar, maar je snapt mij wel toch? ;))

Majo, morgen de 3e fm toch? Hopenlijk kunnen ze dan zeggen wanneer je de punctie hebt. Dat wachten wordt ook vervelend ;) Wel jammer dat het nu net in je nachtdienst is. Gelukkig hebben ze er wel begrip voor. Je hoort ook wel eens wat anders....

Ik dacht gisteravond dat het gebeurd was. Ik was op kraamvisite bij een kennis en ik had ineens zo'n erge kramp! Echt het gevoel dat ik ongesteld zou worden...Ik naar de wc, maar gelukkig niets. En daarna had ik steeds buikpijn....bah daar was echt niks aan. Gelukkig nu geen last meer, maar ik hoop het niet weer mee te maken!

Ik heb het boek al uit van MvM :D Ik kon kiezen tussen een DVD en een kinderzerviesje en het boek dus.
    Was wel vrij algemene informatie, maar wel informatief, de hele zwangerschap wordt beschreven en de bevalling en na de bevalling. Nu kan vriendje hem mooi lezen...:)

Liefs Jewel

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oh Saffie, wat vreselijk!!! Weer die teleurstelling. Zo naar, heb je zo lang in spanning gezeten en dan gebeurt dit. Heel veel sterkte!!!

@Loesie: Hoe is het nu met jou???

@Kleintje: Ik vind het echt knap hoor dat je én aan het afstuderen bent én bezig bent met ICSI. Het lijkt me zo moeilijk de concentratie bij het afstuderen te houden!

@Jewel: Ik vind het ook eng hoor, die 450E spuiten :$
    Maar ja, ik neem aan dat de artsen toch weten wat ze doen. De arts in Düsseldorf adviseerde dat en de arts in ons streeksziekenhuis ging hierin mee. Maar ja, de vorige keer had ik maar 4 follikels, dus ik zal wel niet zo snel kans op overstimulatie hebben. Hoop ik...
    En dan maar hopen op genoeg eitjes die bevrucht raken. In Düsseldorf vriezen ze namelijk alles in.
    En jij bent gewoon zwanger naar je eerste ICSI! Gefeliciteerd!!!

@Majo: Ik ben nu ook eerst aan de pil. Daar stop ik volgende week mee op het moment dat de eerste deca erin gaat. Dan heb ik 3 weken pillen er op zitten. En ik moet zeggen, ik voel me er echt anders bij. Ik heb voordat ik eind 2007 stopt 12 jaar lang de pil geslikt, maar ik wist niet meer hoe het was als je er pas mee start. Ik heb echt zere borsten, een zeurderig gevoel in mijn buik en ben toch snel emotioneel. Als je niet beter weet zou je bijna denken dat ik zwanger ben (heb ik afgelopen weekend natuurlijk voor de zekerheid wel nog ff getest ;)) Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat. Jij hebt ook al een boel ellende achter de rug. Hopen dat het nu eindelijk ook eens tot fase 2&3 komt. Een goede punctie en mooie embryoos.

@Maaike: Ik heb jouw topic vorige maand ook gelezen. Wat vreselijk lijkt mij dat ook zeg! Ik ben benieuwd hoe jullie verder gaan.

Bedankt meiden voor jullie welkom hier. Wel fijn een topic waar iedereen het over hetzelfde heeft. Is toch anders dan met meiden die bezig zijn met Clomid enzo. Aan het begin van dit jaar was er bij ons zeg maar nog niets aan de hand en nu een half jaar later zitten we midden in de ICSI en denk ik zelfs al aan eiceldonatie (mijn zus heeft zich al aangeboden, maar die is 37 dus daar is ook haast bij!). Hoe snel kunnen dingen veranderen!!! :(

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Aaarrrhggghhh....NEE zeg....Saffie...wat verschrikkelijk balen zeg!! Dacht écht omdat jij nog nergens last van had dat het dan bij juo misschien ook goed zou gaan, maar helaas!! Vanavond nu zeker een flinke borrel op die bbq, of heb je er helemaal geen zin meer in om te gaan (kan ik me zo goed voorstellen...).
    Rustig aan Meid!! Veel sterkte!!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @ Jewel: Jéé...kan me voorstellen dat je even flink geschrokken bent van die buikklachten. Kom trouwens wel vaker voor hoor...vriendin van mij (nu 9 wkn zwanger) heeft ook veel buikklachten gehad (wist toen nog niet dat ze zwanger was), bleek dat haar darmen haar parten speelde....daar veel last van door de zwangerschap. (beetje obstipatie-achtig enzo).
    Hopelijk krijg je er niet weer last van.
    Ik heb idd morgen mijn 3e FM. Ben benieuwd..... ik ben idd ook érg blij met mijn collega's. Hebben echt een superteam!!

@ Sikkie: Dus jij nu ook eerst de pil. Hebben velen van ons ook allemaal eerst gehad. En de meesten idd ook dezelfde klachten erbij als jij. Het zou idd fijn zijn als we hier eens een ker aan fase 2 en hopelijk ook 3 toekomen!! Wat lief trouwens dat je zus zich heeft aangeboden voor eiceldonatie. Maar ik hoop eigenlijk voor je dat je dat niet nodig bent!!

Hoe is 't met de rest? Niet echt goed nieuws de laatste dagen he.....Alleen Jewel SUPERGOED nieuws... hopelijk volgen wij met z'n allen jou gauw op!!

Knuffel voor jullie allemaal!! Majo.

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Even snel...want heb een lange dag gehad!

Saffie...jeetje, wat ontzettend kl*ten!!!! Had het zo gehoopt voor je en had er een goed gevoel bij! Sterkte lieverd!

Majo, succes morgen en kom je het snel melden hoe het was?!

Jewel, wat zal dat schrikken zijn, gelukkig is er niks aan de hand!

Kleintje, fijn dat het spuiten goed gaat!

Sikkie, het gaat hier goed hoor! Heb m'n zinnen op iets nieuws gezet...ik ga mijn vriend ten huwelijk vragen...weet nog niet hoe en wanneer, maar heb al een beetje zitten neuzen op internet naar locaties enz. beetje een gastenlijst gemaakt, haha! Als ik op hem moet wachten, duurt het nog heel lang! En dan hebben we weer iets om naar uit te kijken!

Wat lief trouwens van je zus dat ze eiceldonatie wil doen, ook best heftig! Maar wel spannend idd vanwege haar leeftijd!
    En natuurlijk ben je hier welkom, we weten precies hoe je je voelt! (tenminste het meeste dan) Het is ook allemaal erg heftig he?! Als je maar de zekerheid had dat je een kindje krijgt, dan vind ik het niet zo erg...
    Als ze mij zouden zeggen, over een jaar ben je 5 weken zwanger, dan zou ik rustig nog een jaar kunnen wachten, als ik maar zeker wist dat het gebeurde!

Toch nog langer dan ik wilde! Ik ga nog even een glaasje drinken en dan naar bed...ben vanavond met collega's uit eten geweest, erg gezellig, maar na een dag werken kak je op een gegeven moment wel in!

Geniet van het weekend en van het lekkere weer! En we duimen dat het voor ons allemaal goed gaat komen!

Liefs Loesie

8. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hoi Loesje,
    Ik las in je eerste berichtje dat je in Zwolle zit? Hoelang duurde het voordat je op de wachtlijst werd gezet, en je de punctie had?

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Mootje,

Ik doe het in combinatie met deventer. Zwolle heeft volgens mij een wachtlijst van 3 maand, maar dat weet ik verder niet.
    Wij hadden in deventer 9 maart de intake en ben 21 maart begonnen met Clomid om te kijken hoe mijn reactie op hormonen waren, 15 april aan de pil gegaan en 4 mei begonnen met decapeptyl.
    De vooronderzoeken waren dus nodig, maar in principe ben ik meteen begonnen...27 mei heb ik de punctie gehad, ook in Deventer, alleen het bevruchten en terugplaatsen is in Zwolle gebeurd!

Liefs Loesie

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hoi Mootje,

Wij zitten wel in Zwolle met alles, Zwolle heeft idd een wachtlijst van 3 mnd. Maar intake enzo gaat vaak vrij snel. Wij werden eind april vorig jaar doorverwezen en begin juni hadden we intake gesprek met arts, in augustus intake met vpk en in sept konden we toen beginnen met 1e icsi. Allemaal aardig snel vond ik zelf. Heb toevallig van de week de nieuwe site van zwolle bekeken,volgens mij is die nu ook nog 3 mnd de wachtlijst, kijk anders voor de zekerheid even.... ( www.isala.nl/fertiliteit )

Succes,
    Groetjes Majo

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Halodie Allemaal!!

HEYYYY Loesie!!! Wat leuk zeg dat je je vriend ten huwelijk wilt vragen!!!:) Weet je al wanneer en hoe je dat wil gaan doen?? Spannend zeg!! Wel leuk...heb je weer iets nieuws om naar uit te kijken!! En een bruilof regelen is een mooi afleiding van de hele MMM. Súperleuk voor jullie zeg!!

Hier vandaag dus naar Zwolle geweest voor 3e Fm. Nou...die viel dus vies tegen!! Eerst al de rit er naar toe!! Normaal een half uurtje, nu 5 kwartier erover gereden door een dikke file!! Hadden wel even gebeld dat we vast stonden en was gelukkig geen probleem (was nog een stel dat vast stond in dezelfde file).
    Waren wel direct aan de beurt, maar dan even snel een echo en met 5 min. sta je dan weer buiten om vervolgens wéér een half uur te rijden. Uitslag echo: Beide eierstokken nu 5 follikels (woensdag nog 6!?:() en de grootste aan beide kanten nu 13mm (woensdag 12,5mm) Dus maar 0,5mm :$ gegroeid in 3 dgn!! :(
    Moet gewoon 112,5EH door blijven spuiten. Dosering verhogen durven ze (nog) niet aan, gezien de vorige keer. Denken dat ik er weer te heftig op ga reageren en dan weer een overstimulatie krijg. Nu dus wéér 3 dgn doorspuiten en dinsdag (16e) opnieuw FM. Helaas dan nachtdienst, dus direct daarvandaan door naar Zwolle. Niks aan.... ben je al 24 uur wakker, dan echo en dan nog weer 30 min. rijden. Nou ja....alles voor het goede doel!!

Had vanmorgen wel even een moment van....we stoppen er gewoon mee met dit hele gedoe. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn ipv die onzekerheid steeds en het blijven hopen (terwijl iedereen om je heen zwanger lijkt te worden). Maar ja....dan bedenk ik me even later weer dat wel wel héél erg graag zelf kinderen willen en weet ik dat we hier toch mee door moeten gaan!! Dus dan toch maar weer vol goede moed verder. En als je dan zoals net op verjaardag van een vriendin al die lieve, leuke, schattige, ondeugende kindjes van anderen ziet.... dan denk ik....dat wil ik óók!! Maar ja...dan moeten we dus wél doorgaan en dat doen we dus ook maar!! ;)

Sorry voor dit mopperbericht, maar moest ff m'n ei kwijt!!
    Zo nog effies met m'n mannetje bankhangen en dan naar bed, morgen weer om 6 uur op!! Moet helaas werken. :(

Greetz Majo!!

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey allemaal,

Had dit weekend mijn beste vriendinnetje over de vloer (woont 250 km verderop) En heb een heel gezellig weekend gehad.
    Ben ondertussen ongesteld geworden. Kan gebeuren na de pil en met decapeptyl. Donderdag de echo... Begin het wel een beetje spannend te vinden. Op zich houd ik het allemaal wel vol. Had alleen gisteren een heel erg instort moment. Was samen met mijn vriendinnetje bij mijn moeder om te bbq-en en al mijn zusjes en broertje waren er ook. Was heel gezellig maar op een gegeven moment ging het over het afstuderen en een baan zoeken en toen trok ik het niet meer. Was echt lang geleden dat ik zo hard gehuild had. Had donderdag namelijk een orienterend sollicitatie gesprek gehad. Maar ik merk dat ik er nog niet aan toe ben om zo ver vooruit te denken. Alleen ICSI en afstuderen is genoeg. Zeker om dat ik niet wil zeggen dat we hier mee bezig zijn tijdens een sollicitatie. En om nou aan een baan te beginnen en metteen halve weken weg zijn voor ICSI. maar heb nu besloten niet te veel met de toekomst bezig te zijn. Ik ga zoiezo een maand vrij nemen als ik klaar ben en misschien eerst ook gewoon een half jaar of een jaar 2 of 3 dagen in de week ongeschoold werk doen en kijken wat ik nou eigenlijk wil. En weer tot mezelf komen. Het begint me echt op te breken. Maar gelukkig het weekend heeft me wel veel afleiding gegeven.

Saffie, Wat een teleurstelling dat het niet gelukt is.

Jewel, ik ben zo nieuwschierig of het er 1 of 2 zijn!

Sikki, zoals je hier boven al leest is het een hele opgave afstuderen en ICSI. Maar het had ook kunnen zijn dat ik nu al een kindje had gehad en dan was het afstuderen ook zwaarder geweest. We kiezen hier dus wel zelf bewust voor. En ik hoop heel stiekem dat het de eerste poging gaat lukken omdat het mijn droom was/is om zwanger mijn diploma te gaan krijgen.

Loesie, hoe gaat het nu met je. Al een beetje over de teleurstelling heen aan het komen. Wel fijn dat jullie nog cryo's hebben. Is toch weer een extra kansje

Majo, Hoeveel follikels heb je nu eigenlijk. Mooi dat het nu niet zo hard gaat als de vorige keer. Drie maal is scheepsrecht he!

13. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    owja, wou ook nog even zeggen dat ik zo veel steun heb aan jullie meiden!!!

knuffel aan iedereen!

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    @Loesie: Wat gaaf je vent ten huwelijk vragen! Dit is echt de beste afleiding die je kunt hebben!
    Wij zijn in september 2 jaar geleden getrouwd en ik vond het echt (heel cliché) de mooiste dag van mijn leven. Echt super bijzonder. Ga lekker genieten van de voorbereidingen hiervoor. Zo'n state of happiness kan alleen maar een gunstig effect op de rest hebben!

@Majo: Wat een uitersten heb jij! Ik kan me voorstellen dat je daar een beetje moedeloos van wordt. Maar niet de moed opgeven hoor!!! Deze stimulatie gaat nu zo gecontroleerd. Dit kan alleen maar goed gaan!!!

@Kleintje: Ik begrijp je helemaal hoor! Ik vind het al knap dat je ruimte in je hoofd hebt voor én ICSI én afstuderen. Het lukt mij ook slecht om vooruit te kijken. Ik heb 2 maanden geleden ook op een nieuwe functie gesolliciteerd en kon het ook niet doorzetten om dezelfde redenen (veel afwezigheid e.d.). Ik heb nu aangekaart dat ik 4 ipv 5 dagen wil werken om meer tijd voor mezelf te hebben. Ik wil die ene dag in de week gebruiken om her en der vrijwilligerswerk te gaan doen in de culturele sector. Ook om zo te ontdekken wat ik nu écht wil. Door de ICSI is alles wat ik doe nu in een ander daglicht gezet.
    Maar Kleintje, je hoeft niet stiekem te hopen dat de eerste poging lukt. Je mag het gewoon hardop hopen! En wij hopen heel hard met je mee!!!

Ik mag morgen alle nieuwe medicatie ophalen. Is de tijd toch wel weer snel voorbij gegaan. Eind deze week stoppen met de pil en dan weer starten met spuiten. En ik heb er weer zin in!!!
    Komt natuurlijk ook dat ik mijn eerste week spuiten op de Malediven mag doen!!!
    We wilden er heel graag nog even tussenuit voordat het stimuleren weer gaat beginnen. Twee weken geleden dus impulsief een reis geboekt en vrijdag vliegen we!!!

Vannacht trouwens zo iets raars gedroomd. Ik droomde dat ik voor een algemene check naar de dokter moest en daar kwamen ze achter dat ik al 8 weken zwanger was. Ik snapte er niets van dat dat niet eerder was ontdekt, maar de dokter zei dat heel soms de test pas veel later positief aan gaf. Gekke droom ;)
    Ik denk dat het komt omdat ik me zó anders voel door de pil. Echt een beetje buikpijn (alsof ik ongesteld moet worden), af en toe misselijk en énorm zere borsten. Maar volgens mij heeft iedereen dat die weer aan de pil begint, toch? :)
    Vorig weekend wel die test gedaan, die negatief was, maar op de een of andere manier houdt het me heel erg bezig!

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @ Kleintje: Leuk dat je beste vriendin op bezoek was.....de jouwe woont al net zo ver bij jou vandaan als de mijne bij mij. Het lijkt me ook niet niks hoor, afstuderen é met icsi bezig zijn. Kan me voorstelle dat je het even allemaal had gehad. Hopelijk heeft het huilen je een beetje opgelucht. Afgelopen zaterdag had ik in totaal 10 follikels (5 in iedere eierstok), echter de woensdag daarvoor waren het er nog 12 (6 in iedere eierstok). Nog 3 dgn en dan je uitgangsecho. Nog even dus en dan gaat het 'echt' beginnen.....dan start met de gonal-f en hopelijk een mooie groei van vele follikels!!

@Sikki: Bij jou begint het nu dus ook weer wat op te schieten. Op een gegeven moment ben je daar idd ook weer aan toe he?! Dus bijna de pil weer stop, ik had dat ook met de pil...af en toe misselijk en hele mnd zere borsten. Zou toch héééééél erg stiekum mooi zijn als je droom uit leek te komen ;) Wat een hééééééélijk vooruitzicht trouwens dat jullie naar de Malediven gaan zeg :) Geniet er lekker van Meid!!

@Loesie: En......heb je 'm al gevraagd :) ???

@Jewel: Hoe verloopt je zwangerschap? Nog steeds zo weinig lachten? Geen buikpijn enzo meer gehad? Wat spannend, wat spannend allemaal toch. Dan is het wachten voor ons spannend, maar jouw 'wachten' lijkt me ook zo spannend :)

@Saffie: Hoe is 't met jou?

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Loesie: Direct icsi -> 1e icsi mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> in juli mogelijk cryo tp
    Maaikiexxx (Maaike): 6x iui mislukt -> 1e ivf mislukt, geen bevruchting -> anti-stoffen onderzoek volgt -> daarna nieuwe poging??
    Majo: Febr. '06 pil gestopt -> mmm nov. '07, slecht zaad -> direct icsi -> 1e icsi sept '08 gestaakt, geen levende zaadcellen door koorts-> febr. '09 2e x 1e icsi gestaakt, overstimulatie -> nu 3e x poging 1e icsi: 16/6 4e fm
    Kanjer (Renata): 1e icsi april '09 mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> 27/4 gesprek: ongi afwachten, dag 8/9 eitje volgen voor tp
    Zoe: Bezig sinds juli '07 -> 1e icsi febr. '09 mislukt -> 9 cryo's in vriezer -> 13/4 1e cryo tp mislukt, nog 8 cryo's in vriezer -> in mei weer cryo tp
    Saffie: 3x iui mislukt -> 1e icsi mislukt
    Jewel: Dec. '06 pil gestopt -> juni '08 mmm -> 1e ICSI -> ZWANGER!! -> zijn het er één of twee??
    Kleintjevoorons: Jan '08 serieus begonnen -> Jan '09 mmm -> 6/5 intake icsi -> 21/5 start pil -> 4/6 start decapeptyl -> 11/6 pil stop -> 18/6 uitgangsecho, start gonal-f -> 25/6 1e fm
    Sikkie:1e icsi mei '09 eitjes voor punctie gesprongen -> nu 2e icsi poging -> 20/6 start decapeptyl -> 4/7 start puregon 450EH
    Linda: Niet bezig met behandelingen, belangstelling omdat schoonzusje met icsi bezig is -> leeft mee met de rest -> heeft zelf een dochtertje
    Meis: 2x iui mislukt -> 1e icsi mislukt -> geen cryo's -> nu wachtlijst 2e icsi, na de zomer?

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Meiden,

Majo, misschien hebben er zich wat follikels verstopt, haha! Het gaat wel erg langzaam he, maar wel voor een goed doel! Het zou toch heel erg zijn als alles weer voor niks is gedaan! Morgen weer een fm he?! Hopen dat je dan de datum voor punctie krijgt!

Sikkie, goh, wat gek he?! Je gedachten vliegen ook overal heen, dus misschien dat je daarom zo gek droomt. Het zou wel erg mooi zijn, als die droom uit zou komen...jammer genoeg hebben we dat niet in de hand!
    Wat heerlijk dat je lekker even weg gaat! EN HOE!!! Lekker hoor, ik zou er heeeeeeeeeeeeeeel erg van gaan genieten als ik jou was! Je begint ook alweer snel met spuiten zeg, de tijd gaat toch best wel snel! Gelukkig maar!

Kleintje, heel begrijpelijk hoor, dat het af en toe teveel wordt! En neem inderdaad maar kleine stapjes hoor, want het heeft allemaal wel veel impact! Het solliciteren komt ook vast wel goed! Doe maar rustig aan! Ik vind het ook een erg fijn topic, lekker klein, veel vaste personen...zo blijft het duidelijk!

Het gaat hier wel goed hoor! Ik kan me er gelukkig wel aardig snel overheen zetten! Je kunt wel in je verdriet blijven hangen, maar daar wordt het gewoon niet beter van. Je moet toch door.
    En die cryo's zijn inderdaad wel fijn, al heb ik er soms een beetje een down gevoel over, alsof die niet zoveel voor stellen...maar zo mag ik niet denken natuurlijk!

Ik heb vandaag ringen besteld! Ben naar de juwelier geweest...was ik eerst vriendjes ring vergeten (die heeft hij met werken niet om) kon ik weer helemaal terug! Half uur later stond ik opnieuw in de stad...haha!
    Heb hele mooie besteld, gewoon relatieringen eigenlijk, want vond het zonde om direct zoveel geld uit te geven terwijl je straks ook weer trouwringen wilt...en ik wilde zelf ook wel graag een verlovingsring! (dat dan weer wel!)
    Heb hele mooie matzilveren en dan met 2 van die lijntjes/groefjes over de lengte van de ring...en dan bij mij 3 kleine steentjes erin...van boven naar beneden zeg maar...dus tegen elkaar aan, over de breedte van de ring! Erg mooi!
    En ze waren niet eens zo heel duur.
    Eind van de week waren ze binnen en dan bellen ze.
    Heb 7 blanco kaartjes gekocht met enveloppen, ik wil dan onze golden retriever een briefje om zijn nek doen, met een verhaal dat vrouwtje hem wat wil vragen en dat het serieus is enz. (hij maakt er anders toch een grap van) en dat hij de enveloppen moet volgen en die open moet maken.
    Dan wil ik de enveloppen eerst in de gang, dan een paar op de trap, aan de deur van de slaapkamer enz hangen.
    Op elk kaartje staat een woord...
    1. Lieve...2. R......3. wil...4. je....5. met...6. me......
    en dan doet hij de slaapkamerdeur open en dan zet ik allemaal waxinelichtjes in de slaapkamer en dan heb ik de laatste enveloppe in de hand met een kaartje 7...trouwen?
    En dan geef ik hem de ring!!!!!
    Moet ik ook op de knieën? Hij is 1.92, ik 1.68...hihi, dan lijk ik helemaal zo klein!
    Champagne erbij enz...zie het helemaal voor me! Nu moet hij nog ja zeggen!! Maar heb hem al wel eens gekscherend gevraagd en dan wil hij wel trouwen, maar zegt hij steeds dat hij geen geld heeft! Dat zullen we dan wel weer zien. Hoef niet een week later al te trouwen!

Zo, een heel verhaal weer!

Saffie, hoe is het met jou meid?! Ben je de schrik weer een beetje te boven?

Maaike, geniet je nog een beetje van de rust, of wil je wel graag weer door?!

Zoe, hoe is het met jou?!

Jewel...onze heerlijke zwangere muts! Ik denk dat je heel erg toe leeft naar de echo he?! Nog 10 nachtjes en dan is het zover!

Ik ga even bankhangen, morgen op schoolreisje naar dolfinarium! Gezellig! Hopen dat het droog blijft!

Een fijne avond!
    Liefs Loesie

18. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    Hey meiden,

Wat lief dat ik ook op de lijst ben gezet:). Zal proberen wat vaker hier te komen, zodat ik alles goed bij kan houden en mee kan kletsen.

@Loesie: wat leuk dat je je vriend ten huwelijk gaat vragen. En wat een originele manier, superleuk zeg!! Weet je al wanneer je hem gaat vragen?? En wat fijn dat je in juli al een cryo-tp krijgt!! Moet je dan ook weer hormonen spuiten enz of verder niks?

@Saffie: he meid, wat balen dat jou poging ook al mislukt is. Hoe gaat het nu met je??

@Majo: fijn dat je deze keer geen overstimulatie hebt. Ook al gaat het nu wat langzaam, alles voor mooie eitjes toch?? Ik duim voor je dat er morgen veel mooie, grote eitjes te zien zijn!! En ik kom idd niet in jullie ziekenhuis, is beetje uit de richting. Maar zou wel erg toevallig zijn geweest..

@Sikkie: zoo, jij droomt apart zeg hihi. Wauw, super zeg, naar de Malediven. Alvast heel veel plezier en succes met spuiten!!

@Kleintje: knap hoor, studeren en ICSI, petje af! Kan me voorstellen dat het dan af en toe wat teveel wordt. Lekker rustig aan doen meid.

@Mootje: wij moesten ook 3 maanden wachten voordat we de intake kregen. Daarna kwamen we op de wachtlijst voor de eerste ICSI. Nu is er een wachtlijst van 17 weken voor ICSI, dus onze volgende poging is pas in oktober. Ik doe ook alles in Zwolle.

Hier gaat alles goed. Zo af en toe valt het me nog wel wat tegen, de dip na de mislukte poging. Maar we blijven positief, we kunnen ook niet anders. Ben vanmiddag alweer gebeld door de apotheek die de medicijnen levert. Ze hadden een fax uit Zwolle gekregen en waarsch krijg ik de brief morgen of overmorgen. Ze vertelde dat de meeste recepten die ze nu binnenkregen werden besteld voor een poging in oktober, dat duurt helaas nog even. De site klopt dat wel precies, 17 weken ;). Zodra ik weet in welke maand onze volgende poging is kan ik de apotheek weer bellen voor de levering van de medicatie. Ik hoop zoooo dat de brief morgen komt, dan weten we tenminste waar we naartoe kunnen leven ;).

Fijne avond nog.

19. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Hoi meiden, met mij gaat het goed hoor! Ben lekker druk met werk enzo, volgende week even op vakantie. Ben ik wel aan toe.
    Dan kunnen we dan even nadenken over wat we verder willen. Gewoon stoppen...Of weer op de wachtlijst om het volgend jaar opnieuw te proberen. Weet het nog niet.

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Girls!

Loesie, wat ongeloofelijk leuk dat je je vriend ten huwelijk gaat vragen! En hoe...wat een leuk idee zeg!! Hij gaat zeker wel ja zeggen! hihi
    En idd het is ook een mooie afleiding! Wanneer ga je het doen?

Majo, ik had dat ook dat er eitjes afgevallen waren. De kleinsten waren dat. Maar je hebt een hele mooie score hoor! Het duurt nu wel langer ja, maar dat is altijd beter dan de vorige keren toch? Vandaag de 4e fm, ben heel benieuwd wanneer je de punctie nu hebt!

Saffie, fijn dat je genoeg afleiding op je werk hebt. En straks lekker op vakantie!! Hebben jullie ook nog overwogen om naar een ander zkh te gaan? I.v.m. de wachttijden van het MCL? Volgend jaar duurt echt nog lang. Geniet eerst maar lekker van jullie vakantie, en ik hoop dat jullie er uit komen wat jullie gaan doen!

Meis, dus in oktober de volgende poging. Klinkt nog ver weg, maar voor je het weet is het zover. Ik hoop dat je de brief snel krijgt. Het is idd een fijn idee als je al ongeveer weet hoe en wat en wanneer.

Kleintje, ik vind het ook knap van je dat je studeert en de ICSI erbij! Ik kan mij voorstellen dat je nog niet te ver vooruit wil zien. En het solliciteren komt vast wel goed!

Sikkie, idd gekke droom. Je bent er onbewust toch wel veel mee bezig en dat komt dan in je dromen naar voren. Hoevaak ik al niet gedroomd had dat ik zwanger was en of al een kindje had, toen ik met de behandeling bezig was....Soms wordt je wel heel teleurgesteld wakker, sommige dromen zijn zo echt! Eind van de week al weer beginnen! Spannend!

Hier is het redelijk, begin nu een beetje misselijk te worden en ben ongeloofelijk moe! Het hoort er allemaal bij en echt erg vind ik het niet hoor :) maar soms is het wel vervelend, vooral als je nog zoveel moet doen en het lukt niet...

Iedereen nog een hele fijne dag!!

Deel Deze Pagina