direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey Sikki
    wat gek van 150 naar 450, maar goed de dokters zullen wel weten wat ze doen, hopelijk maak je een mooie hoeveelheid eitjes aan! en ivm die echo, lijkt laat maar op de echo van dag 7 was er bij mij niets te zien en op dag 11 heel wat meer :) dus mss beter zo :)
    ja pregnyl zit, ik voel mijn eierstokken nog meer zitten, soms doen ze echt wel pijn, maar goed ze zullen de eindspurt inzetten zeker, het enige waar ik nu aan kan denken is dat ze te rap springen en nu zie ik dat jij dat al hebt voorgehad... zucht, brrrrr, niet leuk, en je pu was precies 36u na pregnyl?!?!

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja het is zeker spannend allemaal ook vanaf de zijlijn..mijn zwager belde net dat ze de uitslag hadden de eitjes waren goed gegroeid en vrijdag hebben ze de punctie en dan zondag of maandag de terugplaatsing...en dan 2 weken wachten..pff..ik hoop het zo voor ze....en voor jullie ook natuurlijk! ik zag idd dat calani en kleintje voor ons gelijk oplopen! ik duim ook voor jullie hoop dat het in 1 x raak is!

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, misschien ken je me nog van het onderwerp 1e ICSI februari... Ik probeer je wel in de gaten te houden en hoop dat je je snel mag voegen bij het Verlengde Wachtbankje. :)
    Wat betreft je testvraag... Ik kreeg een bloedtest in het zkh, 11 dgn na de tp, dat was dus 16 dgn na 10.000 IE Pregnyl. Thuis had ik al wel getest met CB. Op dag 8 na tp thuistest gedaan, negatief (oftewel Pregnyl uit mn lijf). Dag 9 na tp weer, negatief maar enkele uren later een vaag 2e streepje. Dag 10 na tp weer met CB digitaal en toen positief! De bloedtest op dag 11 in zkh bevestigde de urinetest en kijk maar hoe ver ik nu alweer ben.
    Hoop dat je hier iets aan hebt en dat ik snel weer met je kan babbelen, maar dan op het andere topic! Afgesproken? :)

Liefs Suus

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Calani, mijn 'punctie' was de vorige keer 35 uur na de Pregnyl (5000E) gepland. Ik voelde alleen de avond er voor zo'n 18 uur na de pregnyl een kwartier lang enorm heftige steken in de buik. Dat was waarschijnlijk de eisprong. Ze konden bij de 'punctie' zien dat alle follikels waren leeggelopen.
    Nu komt het gelukkig heeeeel zelden voor, dus ik zou er als ik jou was niet zo bang voor zijn. Maar goed, ik was helaas wel zo'n pechvogel.
    Vandaar dat ik nu ook het lange protocol met decapeptyl volg. Dit moet het vroegtijdig springen bij mij voldoende voorkomen.
    Succes morgen!!!

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Suus: Hey...wat leuk hier wat van je te horen!! Tuurlijk ken ik je nog uit het februari topic. Lees ook af en toe mee bij jullie hoe het je vergaat. Dank je voor het antwoord en hopelijk kan ik idd snel bij jullie aansluiten (en de rest hier straks ook).
    Hoop dat jij het nog een beetje volhoudt met de hitte. Geniet ervan he!!! knuff Majo!!

@Sikkie: Kan me best voorstellen dat je het zo spannend vindt. Kan 2 kanten op, maarre...we gaan voor de gulden middenweg toch!! Geen overstimulatie dus, niet te weinig eicellen, maar gewoon een mooi aantal!!
    Het wachten valt hier wel mee. Heb niet zoiets van...goh wat lang... we zien het wel...

'k ga nu weg, vanavond naar verjaardag en slaap bij vriendin, morgen naar terschelling. Kom vrijdagavond weer even spieken.
    Duim hier voor iedereen de komende dagen die wat spannends voor de 'boeg' heeft!!

Liefs Majo

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Vriendinnetjes!!!!

We hebben vrijdag de punctie!!!!! JOEPIE. Dus vanavond om 21:30 gaat de ovitrelle er in! En dan dus vrijdag ochtend om 9:30 de punctie. Het is zo spannend allemaal! En ik ben al zo blij dat we zo ver gekomen zijn. We hebben 12 follikels die geschikt zijn voor de punctie en nog 5 kleintjes, maar die zullen niet veel opleveren waarschijnlijk. En de punctie wordt gedaan door onze eigen fertiliteitsarts. Daar ben ik ook heel blij mee omdat ik veel vertrouwen heb in haar.

Majo, heel veel plezier op Terschelling. Wij willen daar deze zomer misschien een weekje naar toe gaan. En succes tijdens het wachten :D

Sikki, Niet te veel zorgen maken. Ze weten hoogst waarschijnlijk wel waar ze mee bezig zijn in dusseldorf.

Calani, heel veel succes morgen. Gaat helemaal goed komen! krijg jij ook pijnstilling enzo? Mij gaan ze helemaal plat gooien :p maar dat vind ik niet erg want is het dragelijker

Loesie, Lekker genieten he van de voorbereidingen voor je huwelijk.

Nou ik ga nog ff hyper doen hier! En de klok in de gaten houden tot half 10 want dan is het weer spuit tijd.

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hé kleintje
    wat leuk, we hebben allebei 17 eicellen!!!! en op één dag na gelijk de punctie (ik kwart voor tien)
    ik krijg een prik in de bil waar ik "stoned" van zou moeten worden, en dan lokale verdoving vaginaal , een aantal prikken naar het schijnt
    ga jij volledig in slaap? ik mocht dat evt ook doen maar ga nu eerst eens zien hoe het gaat, zo ook horror-verhaal dan zal een volgende keer (zo nodig) ook onder algemene verdoving moeten... mag jij gaan werken na de pu? ik dus niet omdat er zoveel eitjes zitten...
    Sikki, wat verschrikkelijk!!! ik ben de 18uur al voorbij zonder extreme pijn... is nu al 23uur na pregnyl 10.000IE... ben toch wat bang, maar goed er komt niet direct rust...
    susan wat handig jouw antwoord!! dus 16 dagen na pregnyl (heb dezelfde dosis en al) mogen we testen, want bij mij pas test 17 dagen na pick up dus dat is bijna 3 dagen later!
    Linda, leuk, hou ons op de hoogte hé
    Majo geniet van alle verstrooiing!
    tot morgen dames!
    cal

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Heee meiden,

Hier even een kort berichtje uit het zonnige Gran Canaria :)

Wat spannend allemaal zeg hier! Ik moest echt even kijken! En er is hier echt een internetcafe, helemaal leuk én gratis, dus dan is het makkelijk om af en toe te kijken.. heb me tot nu toe nog kunnen beheersen maar wilde wel weten of kleintje en calani de punctie al hadden en hoe het gaat met het spuiten bij Sikki en de wachtweken van Majo. En natuurlijk de rest van de meiden hier!

Heel heel veel succes Calani en Kleintje met de punctie!!! Jullie hebben echt mooie scores qua eitjes. Ben benieuwd hoe het gaat met de pijn. Ons is geadviseerd de dag van de punctie niet te werken, daarna geen probleem.
    Wij mogen trouwens 15 dagen na tp testen (ik dacht tenminste dat dat na de tp was.. en de tp hebben we 3 dagen na de punctie) Maar het schema heb ik nu niet bij de hand :p:D Eigenlijk vreemd als dat kan verschillen toch?

Hier is het heerlijk. Mooi weer, we doen ook écht helemaal nix. Dus beetje zonnen, zwemmen etc. Wordt helaas niet zo snel bruin, maar zijn hier natuurlijk ook nog wel even. Denk hier niet 24 uur per dag aan kinderen dus dat scheelt. Hoewel er wel steeds meer schattige baby´s in het hotel zitten... En verheugen ons op de volgende ongi en het aanmelden :p

Meiden, tot snel, ik ben echt heeeeel benieuwd hoe het julie afgaat! Calani en kleintje extra veel succes, ik denk aan jullie!!!! En majo en sikki ook natuurlijk.

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Calani, als het goed is heb jij de punctie achter de rug! Ben heel benieuwd! Rust lekker uit en doe echt rustig aan hoor, laat je maar lekker verwennen door je vriend/man!! :)

Kleintje, yeah, morgen de punctie!! Ik ga voor je duimen meid!! Het is bij iedereen weer verschillend de pijn, dus maak je er niet druk om hoor. Het is zo gebeurd. Hoelaat moet je morgen?

Majo, ik moest testen 17 dagen na tp. Waarom dat verschillend is per zkh weet ik niet. Ik denk dat je dan iig zeker bent als je zwanger bent. Je hoort nl nog wel eens dat mensen positief testen op dag 13 en dat ze op dag 14 ongi worden.
    Ik heb zelf getest op dag 16, waarschijnlijk was hij ook positief geweest op dag 14 maar ik dacht ik wacht zo lang mogelijk...;)

Sinja, heerlijk op Gran Canaria!!! Het is hier ook mooi weer, dus heel jaloers ben ik niet ;) Hoelang blijven jullie daar? Op een gegeven moment wordt je vast wel bruin! Geniet lekker van jullie vakantie meid!

Linda, dus ook spannend bij je broer en schoonzus! Hou ons op de hoogte!

De rest ook heel veel succes!!

Leifs Jewel

10. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo meiden,

Calani, vandaag de punctie gehad. Hoop dat het meeviel. Wat bijzonder dat je mag kiezen of je volledig in slaap wil. Ik heb er bij onze punctie om gevraagd (ben een type die als het niet hoeft geen pijn wil voelen). Kreeg ook een prik in de bil en de vaginawand werd dmv 4 prikjes verdoofd. Maar van die prik in de bil heb ik echt geen profijt gehad, ik heb mega pijn gehad bij de punctie. Ze geven geen algehele verdoving omdat ze graag willen dat je er helemaal bij bent zodat ze kunnen zien hoe je overal op reageerd, wat een flauwekul zeg.
    Ik hoop dat een tweede punctie bij ons niet nodig is, maar dan eis ik gewoon een verdoving die echt helpt...maar goed ik dwaal af. Laat je lekker verwennen en doe rustig aan. Ook al voel je je prima, ik zou er een dagje extra vrij aanplakken. Vergeet niet dat dit alles ook veel stress meebrengt, je moet nu nog wachten op bevruchting en hoeveel enz enz...Onderschat alles niet en neem op tijd je rust!!!

Geldt natuurlijk ook voor Kleintje, jij mag morgen toch?? Ook voor jou heel veel succes!! Ik hoop op een mooie oogst voor jullie beiden!!!

Majo@ Ik kreeg 15 dagen NA de punctie (dinsdag de punctie 2 weken daarna op woensdag de bloedtest) de bloedtest. Vind het ook heel apart dat het zo per ziekenhuis verschilt. Vind het ook apart dat sommige meiden zelf moeten testen. Met al die rare verhalen van heel laat positief testen enz enz. Heb jij wel een bloedtest of moet je zelf testen???
    Nou ja de eerste week zit erop, ik hoop dat de tijd voor jou heel snel gaat!!!

Meiden wat een spanning weer hier, ik hoop echt voor iedereen een positief einde.

Ik mag morgen voor de eerste fm. Ben benieuwd, heb het gevoel dat ik een vroege eisprong heb deze maand, waarschijnlijk volgende week dinsdag, woensdag de tp. Ik ga echt bidden dat de 2 overgebleven cryo's goed ontdooien en blijven zitten....

Bij mij op de afdeling werkt een collega die volgende week met verlof gaat. Ik heb normaal echt geen moeite met zwangere vrouwen, maar haar kan ik wel naar huis schieten.
    Ze zit de hele dag aan haar buik, ze duwt haar buik bijna los van haar lichaam en waggelt alsof ze een kamerolifantje verwacht.
    Ik haat mezelf ook dat ik zoveel op haar let en dat ik merk dat ik niet lekker in mij vel zit omdat zij de hele dag voorbij waggelt, maar ik kan er gewoon niets aan doen. Ze zit daarbij ook nog de hele dag in mijn gezichtsveld. Ik snap gewoon niet waarom ze de hele dag die buik moet vasthouden, hij valt er echt niet af...

Zit op een afdeling met veel jonge vrouwen, dus veel zwangeren om heen, echt nooit problemen meegehad, maar met haar, brrrrr Nog een weekje gelukkig....

Zo mijn klaagzang is eruit....

Vanmiddag heb ik lekker vrijgenomen, strandtas staat naast me, dus ik ga lekker relaxen op het strand!!!

Succes iedereen!!!

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hey meiden,

Vanochtend om 10.00 uur de uitgangsecho gehad.
    Bleek er een enorme cyste te zitten van 35 mm. Die moest dus weg, want stimuleren met zo'n enorme cyste was geen optie. En dat kon alleen met een cystepunctie :$
    Ik schrok natuurlijk enorm. Kreeg ik een punctie om alleen zo'n domme cyste weg te halen!!!
    Dus met 1000 mg paracetamol heeft ze me weggestuurd en om 11.45 uur kon ik me weer melden voor de punctie.
    En meiden, wat viel het mee!!! Het was natuurlijk ook maar 1 cyste en hij lag mooi vooraan, dus met 1x prikken had ze 'm gelijk te pakken. Er zijn 3 volle buisjes vocht uitgekomen!
    Het vervelendste vond ik het schoonmaken voor de punctie. Het prikken zelf was maar een klein prikje. En het einde van het leegzuigen was ff vervelend. Waarschijnlijk zal het wel een stuk vervelender zijn als een een heleboel follikels aangeprikt moeten worden, maar na deze ervaring zie ik daar gelukkig niet meer zo enorm tegenop.
    Nu maar hopen dat die cyste niet weer enorm gaat vollopen met vocht. En dan zaterdag beginnen met stimuleren!

Calani, jouw punctie zit er op. Hoe is het gegaan?!?!?! Weet je al wat over de 'score'?

Kleintje, voor jou morgen ook de grote dag! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je vanavond nog even lekker kunt slapen zodat je morgen goed uitgerust bent.

Sinja, toch ff gluren :)
    Veel plezier daar! Lekker genieten, des te beter kunt je straks ook starten.

Majo, veel plezier weer voor komend weekend.

Ik ga ook lekker in het zonnetje genieten. De gyn adviseerde om vandaag niet meer te gaan werken (te meer ook omdat ik bijna een uur moeten rijden voordat ik er ben), dus dat doe ik dan ook maar niet. Heel vervelend ;)

12. draakje81

draakje81 Lid

1 okt 2007
    47
    0
    0
    Eindhoven
    Hier even een korte reactie.

Ben vanmorgen met ochtenurine naar het ziekenhuis geweest om een test te laten doen. Helaas, negatief..... :(

Baal er echt enorm van en vraag me echt af wat ik fout doe waardoor het niet lukt. Ze waren in het ziekenhuis ook helemaal verbaasd omdat alles zo voorspoedig was gegaan. Zo zie je maar, ook met een topembryo wil niks zeggen.

Nu over 2 weken afspraak om te kijken hoe en wat met tp van cryo's. Heb er ff niet meer zo'n positief gevoel bij. Hoop dat ik nu dan ook maar snel ongi wordt.

Ik mail later wat uitgebreider. Moet nog even alles bijlezen.

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Draakje, wat vervelend dat je test negatief was. Hopelijk gaan je cryo's wat meer geluk brengen.

Calani, HOE GING HET!!!!

Sikki, Jeetje wat een tegevaller dat je een cyste had. Krijg jou nou weer een echo voordat je begint met stimuleren?

Sinja, Ga eens vakantie houden jij :p

Morgen om 9:30 de punctie. Was net wel raar want wij borrelen op donderdag altijd even. En ik dacht mooi dit wordt mijn laatste pilsje. We stonden buiten en ik werd in een helemaal niet lekker. Moest bijna overgeven. Snel naar binnen gegaan. Ik denk dat het een combinatie van de hitte en te weinig eten en drinken samen met de alcolhol en de volle eierstokken niet goed was. Nu gaat het gelukkig beter. Maar ben nogsteeds misselijk. Maar geen buikpijn. Heb thuis twee hele grote glazen water gedronken. Hopelijk is er niks ergs aan de hand met mij.

verder ben ik erg relaxed voor morgen.
    Had vandaag wel voortgangs gesprek. En ik ga eind augustus niet halen om af te studeren. Wordt dus eind oktober :S. Mijn begeleider vond het niet verstandig dat k nu mezelf kapot ging werken. En hij raadde me aan gezien de situatie op vakantie te gaan. Dus dan doen we dat maar. over twee weken gaan we lekker naar de waddeneilanden. EN dan daarna weer rustig aan verder met afstuderen.

Verder ben ik zenuwachtig voor morgen maar gaat wel goed komen.

14. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey meiden
    sorry voor het late nieuws, zat bij mijn mama thuis om me te laten verwennen en was nogal moe
    Laat ik beginnen met te zeggen dat het geen horror verhaal is!
    de prik in de bil is echt wel schitterend, ok die is even niet leuk (brand een beetje) maar daarna had ik echt geen zenuwen meer en was ik zo enorm slaperig!!
    dan moest ik zo even wachten alleen in een zaaltje, half liggen soezen, ok dan naar zaaltje voor de punctie, was daar heel koud, alles werd grondig afgedekt en ontsmet, en dan de verdoving, bij mij waren het maar 2 prikjes, dat brand ook een beetje venijnig maar duurt niet zo lang, en het aanprikken zelf voelde ik soms even benauwd maar dat was alles, heb geen pijnstilling bijgevraagd dus dat zegt genoeg
    ben echt enorm aangenaam verrast, dacht dat het veeeeeel meeeer pijn zou doen
    oja het belangrijkste: 15 eicellen! meer weet ik niet... zucht
    nu dus afwachten, zondag of dinsdag tp...
    bedankt dat jullie allemaal aan mijn gedacht hebben!!!! heel lief
    succes morgen kleintje!!!!!!!!!!!!!
    knuffel meiden en tot morgen!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Calani, mooi dat het zo goed gegaan was. En had je mannetje ook een mooie score??? Hier zijn we allebei super zenuwachtig voor morgen. Net nog even naar de supermarkt geweest om wat lekkere dingen te halen voor mij voor morgen. Ik zie er niet echt tegen op, het is gewoon erg spannend. Maar wel raar dat je of zondag of dinsdag de terugplaatsing hebt. Waarom niet maandag?

was vandaag touwens erg misselijk. Zou dat van de utrogestan kunnen komen?

16. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey kleintje
    mijn man zijn "score" is ons niet verteld... is vervelend, we weten eigenlijk helemaal niets, het enige wat ze ons zeiden is "geen nieuws, goed nieuws" ... bah dat haat ik dus,
    het is toch sowieso een afvalkoers, ik zou liever geleidelijk aan horen hoeveel er nog bruikbaar zijn dan zo ineens een telefoon "ze zijn allemaal dood" bah moet er niet aan denken, hopelijk krijg jij meer info!
    en ivm tp, zo is hun protocol, als er voldoende mooie embryo's zijn dan gebeurt de tp op dag 5 na pu, als er weinig emmy's zijn of ze delen niet zo vlot dan is de tp op dag 3 na pu,
    dus eigenlijk moet ik hopen op dinsdag... ben zo bang vervelend hoor
    ivm je misselijkheid, ik weet het niet, ik heb zonet pas mijn eerste utrogestan genomen, mocht pas de dag na de pu ermee starten, heb er dus nog geen last van, ze zeiden vooral hoofdpijn en moeheid als neveneffect
    kleintje, ik duim voor jou hoor, ga nu een kaarsje doen branden!
    knuffel en hopelijk heb je een even rustige pu als ik
    laat je snel iets weten als het je past?
    cal

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Kleintje, hoe is het gegaan?!?!?!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Ladies!!!

Hier een nieuwsbericht vanuit mijn bedje!!!!
    De punctie is echt super verlopen. Ik was vanmorgen toen ik opstond wel een beetje zenuwachtig. Maar toen we eenmaal bij het ziekenhuis waren ging het veel beter. Eerst mocht vriendlief zijn potje inleveren en kreeg ik een glaasje met een pilletje valium en een zetpil voor pijnstilling. Wij samen naar het toilet want ik durfde die zetpil niet zelf te zetten dus deed vriendlief het. Toen moesten we een half uurtje wachten en om half 10 begon het circus. Was heel blij dat onze eigen fertiliteitsarts de punctie deed. Over het geheel gezien is het me 100% meegevallen. Alleen de prik door de vaginawand was een beetje vervelend maar het ging ook zo snel allemaal. Goed mijn ademhaal oefeningen gedaan, oogjes dicht en voordat ik het weet was het al weer gebeurd. Dus meiden die nog moeten. Maak je echt niet druk. Het is wel vervelend maar dat is naar de tandarts gaan ook. geen reden tot zorgen maken dus.

Er waren 14 follikels aangeprikt (dus ook een aantal van de kleintjes) en er zijn in totaal 15 (!!!!!!!!) eitjes gevonden. Mijn vriend had een score van 20.000 zaadjes. Dat is al weer veel meer dan de 3000 die we bij de opwerk test hadden. Dat was dus ook heel goed. Ben lekker met de taxi naar huis gegaan (we hebben geen auto) en in bed gekropen. Toen kwam mijn vriend thuis met de fiets (die moet vanmiddag nog werken dus had zijn fiets ook nodig) en ik werd lekker verwend. We hadden gisteren al een heel "kleintjevoorons" verwen pakket gehaald. Lekkere broodjes, fles cola en een pak cornetto's! Hij had mij lekker ingestopt en nog even na gekletst over hoe blij we zijn dat het allemaal zo ver al is gekomen. We voelen ons echt heel erg gelukkig.
    Maandagochtend mogen we bellen om te horen of we een terug plaatsing hebben. Dan krijgen we ook te horen hoeveel embryos we hebben. En dan is smiddags de terug plaatsing.

Ben nu nog echt in een rush van de valium. Ook voor en tijdens de punctie kon ik niet stoppen met kletsen en vragen stellen.
    Vandaag lekker uitrusten en wachten tot maandag.

En meiden die nog hun eerste punctie moeten krijgen. Geen zorgen maken. Het valt reuze mee. EN hoe relaxter je zelf bent hoe beter het gaat. Is natuurlijk wel vervelend maar echt geen horror verhaal!!!!

Calani, jammer dat je niet weet wat de score van je vriend was. maar als het niet goed geweest was hadden ze het echt wel gezegd. We wachten gewoon samen af tot maandag!

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hey Kleintje, wat fijn dat je zo enthousiast en gelukkig klinkt!!!
    Ga maar lekker rusten en genieten van de goede score. Daar moeten vast een paar mooie embryootjes tussen zitten.

Meiden, misschien dat iemand van jullie mij gerust kan stellen.
    Na de cystepunctie van gisteren had ik licht bloed verlies. Een beetje zo'n waterige kleur, heel normaal voor na zo'n punctie heb ik begrepen.
    Maar het lijkt wel alsof ik sinds vanmiddag echt ongesteld ben geworden.
    Is dat normaal na een punctie? Of kan het nog een doorbraakbloeding zijn?!?! Ik ben alweer twee weken geleden gestopt met de pil en begonnen met de decapeptyl.
    Herkent iemand dit?
    Ik kan het ziekenhuis nu niet meer bereiken en nu zit ik natuurlijk weer het hele weekend in zak en as.

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sikki, Het is normaal dat je na 14 tot 21 dagen decapeptyl gebruik ongi wordt. Was je ook al ongesteld geweest na de pil?

Ik werd 5 dagen na ik met de pil stopte ongi. Toen had ik geloof ik bijna 2 weken deca gespoten. 3 dagen daarna had ik mijn uitgangsecho.

Maar zou toch maar proberen om het ziekenhuis te bereiken. Al is het maar voor de zekerheid.

Mijn conclusie: als je nog geen onttrekkings bloeding hebt gehad na de pil dan zal je die nu wel hebben. En zal het wel toeval zijn dat je hem net nu na de punctie hebt gekregen.

En nog een KNUFFEL van mij

Deel Deze Pagina