direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo!!

Kleintje, als het goed is ben je nu de trotse eigenaresse van een top embryo!! En idd je bent een beetje zwanger ja!! Gek gevoel hè. Weet je al hoeveel cryo's je eventueel hebt?

Calani, morgen voor jou de tp!! En een mooi aantal embryo's...daar zitten vast goede cryo's bij!! Succes morgen!

Majo, zit jij alweer op dag 12? Wat gaat dat snel zeg! Moet ook natuurlijk ;) Ik ga alvast voor je duimen :)

Loesie, wat een verhaal zeg! hihi. Zoveel heb ik niet te vertellen. Alles gaat hier z'n gangetje. Weinig tot geen kwaaltjes. Nu weer afwachten tot de volgende echo. Ik denk dat ik dan pas echt kan genieten, doe ik nu ook wel, maar het kan alle kanten nog op..

Saffie, mooie vakantie gehad? Is de wachtlijst korter geworden in het MCL? Zie dat je in dit jaar nog mag beginnen met ICSI 2. Duurt ook nog lang, maar is beter dan in januari...

De rest ook veel succes met alles! (ben het even kwijt hoe en wat, sorry ;))

Liefs Jewel

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Loesie, welkom terug :) idd wat een verhaal, jij schrijft heel vlot dus het is altijd aangenaam lezen, en je hebt weer eens aan zoveel mensen gedacht, zeg eens eerlijk, had je een spiekbriefje :)
    Jewel wat schitterend dat het nog steeds goed gaat met jou, en bijna 12 weken, man wat vliegt de tijd, dan ga je je pas kunnen ontspannen
    dit forum is zo belangrijk voor mij, jullie zijn allemaal zo'n grote steun!!!

Kleintje vertel eens hoe was het?

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo meiden,
    Wat een roering hier...

Majo@ dag twaalf, gaat het nog goed? Wat ga je er relaxed mee om, ik jaloers...
    Opzich gaat het bij mij ook altijd wel tot de dag voor het testen dan ben ik mega gespannen. Hoop dat je daar ook doorheen fietst.
    Zelf testen, jeetje wat wordt dat spannend. Ik heb eigenlijk met de behandelingen nooit zelf gestest, wachtte altijd netjes op het ziekenhuis. Denk omdat ik het gewoon te spannend vind om het zelf te doen.
    Nou succes nog met wachten, volgende week zondag dan testen?? Duimen draaien.

Loesie:Wat goed dat je lekker alles hebt losgelaten, heerlijk voor je. En lekker vakantie, ook hier ben ik weer jaloers...En veel afleiding, dat is helemaal mooi. Gaat de tijd lekker snel (maar je vakantie dus ook o:)
    Leuk om al je voorbereidende verhalen te lezen, zo lekker romantisch allemaal.

Jewel: Kan me voorstellen dat je pas echt gaat genieten na de volgende echo. Hoop dat je dan ook echt kan genieten...Blijft toch allemaal spannend...

Calani: Wat een super mooie score zeg. En wat super dat de punctie meeviel. Dat zijn nog eens mooie verhalen!! Morgen de tp, spannend. Kregen jullie er nou 1 terug??
    Ik duim voor een topper en een paar mooie cryo's (die je niet nodig gaat hebben!!)

Kleintje: Jij ook al zo'n mooie score en een positief punctie verhaal, supers. Hoe is de tp gegaan, weet bij jou ook niet meer of je er 1 of 2 terugkreeg....
    Ook voor jou draaien de duimen hier, echt spannend.

Calani en Kleintje, hoe gaat het testen bij jullie, moeten jullie zelf testen of moeten jullie voor een bloedtest naar het ziekenhuis??
    Ik loop ongeveer gelijk met jullie maar dan een cryo tp (als ze goed ontdooien, heb er geen goed gevoel over, vandaar dat ik het er maar even vermeld)

Ben vandaag voor 2e fm naar het ziekenhuis geweest. Ik heb toch een idiote linkereierstok, het ding was nergens te vinden. Was naar benenden gezakt en lag ver achter mijn baarmoeder. Niet in beeld te krijgen. Verpleegkundige dacht dat ik waarschijnlijk mijn eisprong al gehad had dat ze daarom ook niets kon vinden.
    Goed dat ik ook bloed moest prikken en urine moest inleveren (elke dag 3x opvangen).
    Als het goed is bellen ze vanmiddag wanneer we de tp hebben. Ik denk dat het woensdag wordt.

10 dagen na de tp heb ik de bloedtest dus dan testen Kleintje, Calani en ik ongeveer gelijk...Spannend meiden....Kunnen we elkaar lekker gek maken.

Verders iedereen veel succes

XX

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Jewel, fijn dat je je zo goed voelt, zonder kwaaltjes! Kan me voorstellen dat je nog op die 2e echo wacht hoor! Dan ben je toch weer wat geruster! Maar de 1ste echo was goed he, dus dan is er nog maar 5% kans dat het mis gaat!

Zoe, jeetje, wat een gekke eierstok!! Maar het kan dus ook al zijn dat je eisprong al geweest is! Best vroeg of niet?! Maar goed, door al die hormonen enz kan je lichaam ook een keer van slag zijn! Oh, het kan trouwens ook wel, want het was al dag 13 he? Ik heb hem ook weleens rond die tijd gehad!
    We gaan gewoon heel hard duimen dat ze goed ontdooit worden hoor!!

Calani, dankje en ja, haha, had inderdaad een spiekbriefje, had even een pagina erbij geopend, zodat ik het even terug kan lezen, kan het soms niet allemaal onthouden!
    Fijn dat we zo'n grote steun voor je zijn, maar we weten dan ook precies wat je allemaal doormaakt! En dan word je toch beter begrepen dan iemand uit je omgeving die heel snel zwanger raakt!

Ik ga zo even eten maken! Het weer wordt hier ineens slechter, was de hele dag mooi, maar nu begint het te onweren!

Fijne avond en tot snel!

Liefs Loesie

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Ladies!

Wij zijn nu de trotse bezitters van een uitstekende top embryo. Er is dus ook maar eentje terug gezet. Verder hebben we nog 6 embryo's. Als ze doorgroeien kunnen ze allemaal ingevroren worden. Maar daar krijgen we binnenkort een brief over.
    Ook moet ik donderdag nog voor een controle echo om te kijken of mijn eierstokken niet te groot zijn. Doen ze hier standaard als je veel eiblaasjes had.

En verder gaan we gewoon lekker afwachten. Vind het wel heel gek dat er nu een potentieel mensje in mij zit. We mogen trouwens op dag 16 na de TP testen. Normaal kom je dan ff naar het ziekenhuis maar het mag ook thuis. En omdat wij dan op vakantie zijn doen we het daar.

Loesie, zo jij bent ook weer wat kwijt!! fijn dat je de drukke periode op school nu weer gehad hebt. Kan je je volledig gaan richten op jullie huwelijks voorbereidingen. EN de cryo's natuurlijk.

Jewel, fijn dat het met jou ook goed gaat. Veel last van kwaaltjes. en nog even en dan mag jij ook weer voor een echo. Spannend!!!

Calani, zoals ik zei is alles goed verlopen. Totaal pijnloos. Hopelijk krijg jij morgen ook een mooie emmy terug en ga hij/zij zich lekker innestellen. En hopelijk veel cryo's

Zoe, wat raar die eierstok. Ik wist helemaal niet dat die aan de wandel konden gaan. spannend dat je vanmiddag hoort wanneer de TP is. Weet je dan ook al of ze goed ontdooit zijn? Spannend dat we allemaal rond de zelfde datum mogen testen. Hopelijk wordt er niemand voortijdig ongi.

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal, tp was volgens mijn schoonzusje een fluitje va een cent, ze hadden een top-embryo (8cellig) en va niveau 1a ofzoiets? ze krijgen van de week te horen hoeveel er nog van de 5 bruikbare embyo's in de vriezer gaan..ze is er heel positief over en gaat ervan uit dat ze 17 juli goed nieuws te horen krijgen..ik hoop het voor ze...soms vraag ik me af of ze ook rekening houden met het feit dat het ook mis kan gaan...tuurlijk is het onwijs goed om positief te zijn en te blijven, alleen komt de klap dan misschien extra hard aan als de uitslag negatief is...in ieder geval duim ik voor ze, een neefje of nichtje zou leuk zijn voor noa;)

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Kleintje: Gefeliciteerd met je topembryo!! Super zeg!! Dat ie maar lekker bij je lijft zitten 9 mnd lang!! En dan misschie ook nog 6 cryo's? Spannend hoor!! Zou wel leuk zij natuurlijk!!

@Calani: Heel veel succes morgen bij de TP. Hoe laat moet je?

@Loesie: Heerlijk....wat een verhaal weer!! En wat gaan jullie snel zeg met het regelen van alles. Leuke banner trouwens!! Goeie afleiding inderdaad he, trouwen!! 't is dat wij al getrouwd zijn....zou het zo nog een keer willen doen, super!!
    Hopelijk dus ook bij jou binnenort de TP van een cryo!! Spannend wordt het dan weer!! Idd raar ja, dat jij op dag 14 mocht testen enik op dag 18. Misschien idd met de celdeling te maken. De 2 van ons waren iets kleiner dan 8 cellig, dus ik neem dan aan 7 cellig? (voor zover dat kan, want ze delen volgens mij per 2?!). Jij hebt vast ook zo'n overzicht met plaatjes van de cellen gekregen? Ze wees die van 8 aan en zei....en dan eentje minder!?

@Sikkie: Gelukkig dat het bloeden weer gestopt is. Kan idd 'gewoon' een nabloeding van de cystepunctie geweest zijn hoor!! Na de eicelpunctie heb ik ook bijna 24 uur gebloedt. En nu dus 2x per dag spuiten? Deca en puregon? Moet je de één 's morgens, de ander 's avonds ofzo?

@Zoe: Oh zeg!!! Hopelijk is je eisprong nog niet geweest!! Tsja...raar he...die verstopte eierstok. Ik wist wel dat het kon....organen 'verstoppen' zich weleens vaker :) Vandaag hoor je dus wanneer de TP is? Misschien dus woensdag? Ik ga héééééééééééééééél hard oor je duimen dat je cryo('s) goed ondooien!! Voor jou ook weer een spannende tijd dus!!

@Jewel: Ik zit vandaag idd alweer op dag 12 ja. Gaat idd heel erg snel!! Fijn dat het met jou goed gaat.....niet teveel last van zwangerschapskwaaltjes?? En over 11 dgn heb jij ook alweer je echo. Kan me voorstellen dat die ook weer even spannend wordt!! En daarna....écht volop genieten he?!!!

@Linda: Mooi dat je schoonzusje een top-embryo teruggeplaatst heeft gekregen. Goed dat ze zo positief is, maar idd zoals je zegt....kan het dan ook erg tegenvallen als het toch mis mocht gaan. Spannend hoor!! Ook voor jou, want je leeft zo met ze mee!!

Hier was ik vandaag even iets 'onrustiger', had dat nog niet eerder gehad. Was eigenlijk steeds de rust zelve! Komt ook een beetje omdat ik lees dat iedereen hier op het forum zo'n beetje eerder al mag testen. Wordt daardoor nu toch wel wat 'zenuwachtiger' en das niks voor mij :) Wil ook eerder testen (doe ik misschien nog wel, maar weet het nog niet zeker).
    Ook doordat collega's er vaak naar vragen. Weet nu niet goed of ik echt af en toe wat voel in m'n buik (steekjes ofzo) of dat ik denk dat ik ze voel. Ben nu voor het eerst stiekumpjes wat bang voor een naderende ongi, maar aan de andere kant....dan heb ik altijd énorm zere (.)(.) en dat heb ik nu niet (meer). Nou ja...ik zie het ook wel!! Wil eigenlijk gewoon weten waar ik aan toe ben. En zal het vervelend vinden als ik op m'n werk ongi wordt, ben dan liever thuis....

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @majo kan me voorstellen hoor dat je nu wat onwustiger wordt...ben schoonzusje heeft vandaag dus de tp gehad en mag de 17e al testen...gek hea dat het niet overal hetzelde is. nog 6 daagjes en dan weet je het! ik duim voor je meid!

9. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey!!
    kleintje, proficiat met je toppertje!! en mss dus 6 cryo's wat goed, en een echo, mmm, daar hebben ze bij mij niets van gezegd...
    zoe ik moet in het ziekenhuis een bloedafname laten doen als test... maar ik overweeg wel stilletjes om ook thuis te testen...
    meestal was ik altijd 12 a 14 dagen na eisprong ongi, dus als ik de 17e nog niet ongi ben... En we krijgen er "maar" 1 terug...
    maar wat leuk dat jij een cryo krijgt, moet je nu ook hormonen spuiten? alvast al geen pu voor jou!! en blijf er vooral in geloven, moest er geen slaagkans zijn, ze zouden het niet doen!
    linda, leuk, je schoonzus en ik testen op dezelfde dag...
    kleintje jij moet nogal lang wachten seg, volgens mij kan jij ook de 17e testen maar goed moet me mss niet bemoeien
    majo, rusteloos, je bent toch nog normaal! ;) is helemaal begrijpelijk hé, je bent er bijna, nog even verder leuke dingen plannen en de testdag zal er zijn Oja ik weet nog niet hoelaat ik mag gaan, dat bellen ze morgenvroeg door...
    Loesie, hihi een spiekbrieje, ik moet ook spieken hoor :)
    Dag lieve meiden!
    cal

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ooh, wat wordt het weer spannend hier. Alweer een paar meiden op het wachtbankje en een paar die er hopelijk binnenkort opzitten!!! En dan hopelijk inclusief mijzelf!!!

@Loesie, hahaha wat een verhalen weer!
    Heerlijk dat je je kunt storten op zoiets moois als je trouwdag. Ik wou dat ik het over kon doen.
    En die kilo's...zo'n trouwjurk (mits de juiste) verdoezeld veel. Ik had er één aan waar ik echt een rollade in was, maar in een andere leek ik echt 10 kilo lichter. En uiteindelijk ben ik in de laatste week spontaan 2 kilo afgevallen van de zenuwen!!!
    Maar eh, die cryo's gaan zich straks lekker innestelen, dus dan moet je misschien wel uitkijken naar een positie trouwjurk :D
    Lenny was echt geweldig! Helaas altijd weer veel te snel voorbij.
    Dus jij naar U2. Super!

@Zoe, al zicht op een datum voor de cryo tp?

@Kleintje, geweldig dat je een topper aan boord hebt. En misschien nog zoveel cryo's! Wat een topprestatie!!!

@Majo, terecht dat je nu nerveus wordt! Ik wordt het al! Je bent al zo'n eind op weg. Spannend!!!
    Wat ben ik blij te horen dat jij ook een bloeding hebt gehad na de punctie. Ik vond mezelf alweer zo'n uitzondelijk geval!
    Ik spuit nu 's ochtends 225E Puregon en 's avonds ook weer 225E Puregon en Decapeptyl. Voor het eerst begin ik nu blauwe plekken op m'n buik te vertonen. En dat terwijl ik nog twee weken moet!

@Calani, hoe is jouw tp gegaan?!?!?!

@Linda, zo leuk dat je zo meeleeft met je schoonzusje! Vaak hebben buitenstaanders echt geen idee wat er in iemand omgaat met zulke behandelingen. Zelfs niet als mensen heel dichtbij staan. Echt heel lief van je!!!

@Jewel, goed te horen dat je al wel een beetje aan het genieten bent. Dat moet je ook zeker doen!!! Tuurlijk is er altijd kans dat het misgaat, maar zoals Loesie al zei, die is maar 5% he!

Bij mij verder alles rustig. Ik merk niet veel van de 450E Puregon. Ben nog gewoon lekker aan het sporten. Wel weer enorm veel last van nachtzweten, maar of dat nu door de overgang komt, de Deca of gewoon het warme weer, geen idee! Ik hou in ieder geval geen vocht vast dus dat is 's ochtends weer gunstig voor de weegschaal, hahaha.
    En die lelijke blauwe plekken he! Op de een of andere manier heb ik er meer last van dan de vorige keer.
    Ben ook zo benieuwd naar wat er nu allemaal van binnen gebeurd. Ik ben zo bang dat er helemaal niets groeit! Nou ja, nog een weekje geduld.

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Calani!!!!!! hoe is het gegaan????

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Ik heb nog geprobeerd terug te zoeken wat jou symptomen waren voor je positieve test. Maar het is blijkbaar verdwenen tijdens het verhuizen van het forum.

Ik merk nog helemaal niks maar dat is denk ik ook wel logisch. Ben helaas niet zo relaxed als Majo. Heb al zo vaak een teleurstelling gehad als ik weer ongi werd. En ik weet wel dat we nu echt een reele kans hebben maar toch.

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #493 Majo, 7 jul 2009
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
    Hallodie Allemaal,

Rustig hier geweest vanavond op het forum....iedereen denk ik naar de herdenking van Michael Jackson gekeken?

Helaas moet ik melden dat mijn onrustige gevoel van gisteren niet voor niks was :( !! Gisteravond om 22.30 uur was daar dan helaas het eerste bruinverlies, wat zich vandaag doorgezet heeft tot flink roodverlies. Mij kunnen jullie dus toch maar beter niet als voorbeeld (meer) nemen ;).
    Het is nu aan jullie kleintje en/of Calani, om de 2e zwangere (en derde!) hier te worden. M'n eerste reactie was eigenlijk alleen maar: oké..... was eigenlijk ook een bevestiging van wat ikzelf al aan voelde komen. Was al blij dat het niet op m'n werk gebeude. Vind het wel verschrikkelijk balen dat onze eerste poging nu écht weg is, had toch stiekum graag nog wat cryo's gehad die we in de wachttijd tot de volgende poging konden gebruiken. Dan heb je in elk geval nog iets meer kansen. Ben nu even érg bezig met wat als we helemaal geen kinderen kunnen krijgen......

In de brief die we bij de TP meekregen staat dat je ongeacht je menstruatie sowieso een test moet doen. Vind het zelf een beetje overbodig om iets te moeten bevestigen wat ik al weet. In een innestelingsbloeding geloof ik niet zo....kan me niet voorstellen dat je dan zo heftig menstrueert namelijk. Ga dus denk ik van de week toch maar alvast even het zkh bellen. heb eerlijk gezegd met een menstruatie ook geen zin om die utrogestan bolletjes nog langer in te brengen.......
    Moesten jullie dat ook??? Alsnog de zwangerschapstest doen??? En de bolletjes gewoon tot die tijd doorgebruikt??

Groets Majo

Ps.....bedankt allemaal voor jullie steun, 't is fijn hier je 'ei' kwijt te kunnen en begrepen te worden. Thanx, 't is een fijn topic dit!! De rest in elk geval alvast veel succes en hopelijk eer geluk!! Jullie zijn nu de eerst volgenden waar de hoop op is gevestigd... zal bij mij nu wel weer een hele tijd duren ben ik bang...

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Calani..... hoe is je TP gegaan vandaag?? Toch wel goed mag ik hopen??

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey meiden
    sorry voor het opnieuw late nieuws
    sinds 15u zijn mijn man en ik in het bezit van een topembryo (blastocyst, geen fragmentatie, alles perfect)
    we hebben ook alvast 5 cryo's, de andere 4 waren iets minder en gingen ze nog even aanzien...
    ben dus hééééééééééééééééél BLIJ
    de tp zelf deed een beetje pijn... achteraf kwam mijn fert arts langs voor een pep-talk, ik vroeg ook vooral naar een plan b en dat heb ik nu gekregen, volgende cyclus (zo nodig) een cryo in natuurlijke cyclus...

Majo oooo spijtig, sterkte hoor, ik snap je twijfel over een innestelingsbloeding maar idd bij ons ook nog een bloedtest op dag 3 en tot dan verder doen met de "leuke" utrogestan bolletjes... (hoeveel dagen na pu ben je nu ongi geworden?)
    Sikki, blauwe plekken, ik had er ook een paar maar dat waren hele kleine, maar jij zet nu wel 3 prikjes per dag... succes! leuk dat je geen last van de hormonen hebt!
    Kleintje, nog even geduld, we kunnen nu idd nog geen symptomen hebbn hé
    heb jij ook zo schrik als je gaat plassen dat er een kleine emby in het toilet verdwijnt?

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    NEEEEEEEEE Majo, wat jammer!!!! Het voorbeeld voor ons allen. Zo rustig als jij er onder was. Lekker ontspannen, leuke dingen doen en dan heeft het toch niet zo mogen wezen. Bah!
    En balen dat je dan nu weer zo lang moet wachten tot een volgende behandeling :(
    KNUFFEL!!!

Maar je moet wel de moed houden hoor!!!!
    Als zelfs jij nu bezig bent met het 'wat als het niet lukt'-verhaal. Wat moet ik dan?!?!
    Ik ben daar ook zooo mee bezig. Heb zooo sterk het gevoel dat het niet gaat lukken. Ben zooo bang dat er geen eitjes meer zijn. En als er al follikels groeien dat ze leeg zijn of dat het kwalitatief niet meer goed is. Dat ik gewoon te laat ben!
    En nu hebben Zoe, Saffie, Loesie en jij allen dikke pech na de tp. Ik snap er niets van... Maar ja, die hele MMM is niet te begrijpen :(
    Ik vind het zo moeilijk om hoop te houden na jullie verhalen.

Kleintje & Calani, zet 'm op!!!
    Na Jewel zijn we hier volgens mij wel weer toe aan een succes!
    En Linda, hou die schoonzus van je in de gaten!!!

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    neee.... majo... :( heel heel veel sterkte zeg! wat erg voor jullie!!!! Ik denk aan jullie!!!!!!! Lijkt me heel heftig, als dan definitief de 1e poging voorbij is. Dikke knuf!

Heel tegenstrijdig, maar Kleintje en Calani, wat ben ik ontzettend blij voor jullie! 2 toppertjes en (kleintje hopelijk ook) ook nog cryos! super zeg! Ik duim heel heel hard mee dat ze blijven zitten!

Sikki succes met spuiten en de rest natuurlijk ook veel succes...

ga maar weer verder met vakantie vieren...:p

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @majo wat balen zeg!! heel veel sterkte en positief blijven! volgende x lukt het gewoon! knuf!!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Majo...neeeeee...dat was niet de bedoeling! Wat ontzettend kl*ten zeg! Het gaat nog niet echt goed hier he?! Kan me voorstellen dat je er van baalt dat je weer een hele nieuwe poging moet ondergaan. En het is ook logisch dat je soms even denkt van: wat als we nooit...Hoop dat je jezelf weer kunt oppeppen om een nieuwe poging met frisse moed in te gaan. Denk aan je!

Calani en kleintje: super zeg, klinkt allemaal erg goed! Ik duim voor jullie, er moet toch na Jewel weer een keer positief nieuws komen!

Sikkie: Snap heel goed dat je dat gevoel soms hebt! Als het bij mij op de spontane manier gelukt was, of ik was er nog helemaal niet mee bezig, had je al mijn eitjes mogen hebben!
    Vinden jullie eiceldonatie ook heel anders klinken dan een spermadonor?!
    Omdat het eitje wel van een andere vrouw is, maar het kindje gewoon in jouw buik groeit, lijkt me dat veel minder moeilijk dan een spermadonor. Maar ben ook blij dat die bestaan hoor.
    Zag trouwens dat je uit het oosten komt?! IKKE OOK!!!

Ik ben geboren in almelo ziekenhuis en woonde altijd in de buurt van almelo en nu woon ik in de buurt van Deventer! Toevallig!

Wij zijn gisteren naar een andere zaal wezen kijken en die wordt het!!! Daar hebben we ook bruiloft van zwager en schoonzus gehad, maar die vonden we toch wel mooier en die was €1130,- goedkoper dan die ander...en toen was de keuze toch wel snel gemaakt.
    Ga nu even de gemeente bellen wat we allemaal moeten doen en regelen! Ben een leek op dat gebied! haha! (gelukkig!)

Daarna naar mijn zus met de kids, mijn andere zus komt daar ook en mams ook! 3 vliegen in 1 klap! Zie ze al niet zo vaak, omdat ze dus een uur rijden van me vandaan wonen! Lang leve de vakantie!

(hond ligt te slapen, helemaal te schokken en te janken, haha!)

Oja, wacht ook op mijn ongesteld, dag 29 vandaag...zal wel een beetje van slag zijn! Maar heb buikpijn, dus zal vanavond of morgen wel komen!

Fijne dag!

Liefs Loesie

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo....NEEE.....wat kl*te meid! En het is idd balen dat je weer een hele behandeling moet doen. Maar dat komt ook wel weer goed! En je gedachten zijn heel normaal hoor, dat hoort ook bij het verwerken. Die test moet je volgens mij doen om een bbm zwangerschap uit te sluiten. Wat betreft die bolletjes, snap dat je daar nu geen zin in hebt, lijkt mij ook overbodig...
    Heel veel sterkte meid, ik denk ook aan je!!

Calani, super zeg!!! Nu moet het toppertje maar mooi blijven zitten!! En sowieso al 5 cryo's!! Geweldig!! Heb je nog leuke dingen gepland voor de wachtweken?

Kleintje, Ik had de eerste dagen na tp wat last van mijn borsten. Toen ongeveer een week nergens last van, en vanaf dag 13 had ik het gevoel dat ik ongi moest worden, wat krampen en de kwaaltjes die ik altijd had als ik ongi moest worden. dag 14, 15, ook wat last van krampen en op dag 16 positief getest. En op dag 17 een positieve bloedtest :) Het is bij iedereen meestal anders, maar je hoort wel vaak dat de meesten eerst denken dat ze ongi worden. Succes in de ww hè!! Ik ga voor je duimen!

Sikkie, jouw situatie is weer heel anders. Snap dat je soms even denkt van heb ik wel genoeg eitjes? Maar we gaan van het positieve uit hè, hoe moeilijk het ook soms is! Voel je al wat aan je stokkies? :) Ben heel benieuwd naar je eerste FM, ik zal aan je denken!!

Loesie, leuk dat julile al een locatie hebben, en ook nog een stuk goedkoper! Super! Zo te horen heb je veel plezier met de voorbereidingen, het gaat vast en zeker een knalfeest worden!! :)
    Eiceldonatie klinkt idd beter dan een spermadonor, maar aan allebei kleeft hetzelfde verhaal, één van 2en is niet van jezelf. Daarom heb ik ook bewondering voor die mensen die dat doen.
    Dat doet onze hond ook altijd, dan aai ik hem even en dan slaakt hij zo'n tevreden zucht, zo van mmmm dank je vrouwtje...:)

Zoë, jij had toch ook bijna de tp toch?

Ga straks weer even naar mijn schoonzusje toe, die is vorige week bevallen van een meisje, zo lief!!

Liefs Jewel

Deel Deze Pagina