direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, heb me geabonneerd op jullie onderwerp zodat ik je kon volgen tijdens de wachtweken maar jeetje meid, wat lees ik toch nou... Wat ontzettend balen voor jullie zeg! Probeer desondanks toch positief te blijven want het kan echt!! Er zijn voldoende voorbeelden (kijk anders maar op de walvisclub naar het overzichtslijstje)... en velen ook niet meteen de 1e poging. Jewel (en ik dan) hebben wat dat betreft gewoon 'mazzel' gehad. Houd de moed er dus zeker in!! (en dat geldt natuurlijk ook voor alle andere dames hier)

Gr Suus

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    dag lieve meiden
    Jewel, ik ga vooral veel werken in de wachtperiode maar dat geeft niet zo, dan gaat de tijd ook snel...

Sikki, nog 5 dagen en dan zal je zien hoe mooi jouw follikels groeien, heb je nog geen zeurderig gevoel in je onderbuik? probeer niet teveel te stressen, maar goed dat is dan weer makkelijker gezegd dan gedaan... En ja veel treurige verhalen hier maar dat kan toch niet blijven duren, we moeten gewoon hoop houden!!!!!!!!

Sinja vier maar goed, voor ons allemaal mee... (wij die hier zielig in de regen zitten)

Loesie, wat leuk, jullie lokatie die gekozen is, dat brengt al wat rust hé, en ivm donatie, wij moesten ook kiezen wat er met onze emmy's zou gebeuren als wij ze niet meer nodig hebben / één van ons zou sterven ... en na even denken hebben we voor donatie gekozen (andere opties: wetensch onderzoek of weggooien) ik zou het wel mooi vinden moesten we zo een koppel kunnen helpen, maar goed eerst gaan we ze zelf wel gebruiken...
    En je wacht op je ongi... spannend, je weet nooit, ik blijf hoopvol (mss onnozel maar ik kan er niet aan doen)

zoe inderdaad, jij had vandaag evt een tp hé!!! hou ons op de hoogte

Kleintje hoe gaat het met jou?

Ik blijf angstig bij niezen/plassen/ander toiletbezoek dat ons lief klein emmytje uit de baarmoeder floept maar ja, men moet nu éénmaal niezen en plassen, niets aan te doen...

Liefs
    calani

3. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    Hallo meiden,

Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd. Erg druk met vanallesennogwat, maar heb wel alles gelezen!!

@Majo: he nee, wat ontzettend balen dat 't mislukt is. Wat betreft de bolletjes: ik ben meteen gestopt toen ik ongi werd. Leek me ook niks om ze toen in te brengen. En aan de tel werd gezegd dat als ik zo duidelijk ongi was, dat ik dan niet hoefde te testen (heb t uiteindelijk nog wel gedaan, voor mn eigen gemoedsrust ;)).

@Calani: gefeliciteerd met je toppertje!! Dattie nu maar heel goed mag blijven zitten. En fijn dat je ook nog cryo's hebt.

@Loesie: wat leuk dat jullie al zo met de voorbereidingen bezig zijn. En juni, mooie maand om te trouwen. Die locatie was idd stuk goedkoper, fijn dat jullie dat al geregeld hebben. Veel suc6 en plezier met het regelen van alles!! Krijg je deze maand een cryo-behandeling??

@Kleintje: ook al een topper aan boord en missch nog 6 cryo's. Super zeg. Hoop dat je toppertje goed blijft zitten!!

@Zoe: spannend, heb je al een tp gehad??

Net als Loesie verwachtte ik mijn ongi ook rond vandaag, maar ben zondag na 26 dgn al ongi geworden. Ben dus ook alweer gestart met de Microgynon en eind juli start ik weer met Decapeptyl!!

Ik zal proberen weer wat vaker te reageren, zodat ik niet steeds zoveel blz achter loop.

Fijne avond en heel veel suc6 allemaal!!

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #504 Majo, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
    Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve en oppepende reacties!! Aan de ene kant ben ik alweer (bijna) aan het idee gewend, aan de andere kant nog helemaal niet. Heb namelijk altijd (vanaf begin van onze relatie) al een soort 'voorgevoel' gehad dat we op de één of andere manier helemaal geen kinderen gaan krijgen.... weet niet waarom, maar in m'n achterhoofd hangt dat altijd wel. Probeer wel altijd positief te blijven en met name nuchter en dat lukt me vaak redelijk goed, het leven gaat tóch door!!. Collegaatje zei het vandaag nog....dat ik er steeds zo nuchter onder ben. Maar ja....wat moeten we anders?? Het wordt er niet anders van... Ben nu wel even érg bezig met wat als het niet lukt. Zullen we ons wel/niet inschrijven voor adoptie (wachtlijsten zijn érg lang en manlief is (al) 37, dus tegen de tijd dat je zo'n kindje zou 'krijgen' ook oud!). Zwolle heeft wachtlijst van 17 wkn. Zitten te denken over dusseldorf. Ene kant wil ik snel door, weten we waar we aan toe zijn, ook als het helemaal niks wordt. Aan de andere kant als we nu nog snel 2 pogingen hebben en het wordt niets, weten we snel dat het dus definitief niks wordt en we dan klaar zijn. Als we langer wachten heb je langer hoop zeg maar..... Lekke rtegenstrijdig dus.
    Jeetje...wat lastig toch allemaal!! We weten wel dat we wél doorgaan in elk geval. 'k ga morgen vanaf m'n werk even bellen met Zwolle en doorgeven dat ik ongi ben en graag een evaluategesprek wil. (ook nog n.a.v. de eerste stimulatie in februari nog aantal vragen).

Toedels!! Liefs Majo

@Susan: lief dat je me gevolgd hebt hier. Zal nog even een blik werpen bij de walvissen, kan ik me weer even met goede moed opladen ;)

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #505 Majo, 8 jul 2009
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
    @Calani: Hey gefeliciteerd zeg!! Super zo'n topper!! En ook nog eens 5 cryo's. Hopelijk groeien die andere 4 ook nog even door zodat ze een cryo kunnen worden!! Ik duim voor jou én Kleintje voor een betere afloop van de wachtweken dan hierzo!! ...enne...gewoon lekker hard niezen en plassen enzo....floept er niet zomaar uit hoor, hihihi. Oh, enne....ik werd ongi op dag 12 na de tp.

@Kleintje: Niet te druk maken met wachten he....veel leuke dingen doen en werken, dan gaat de tijd heel snel voorbij!!

@Meis: Geeft niks hoor dat je niet zo vaak meeschrijft als de rest. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar, je moet doen wat voor jou goed is!! Dus...jouw eerste begin van de 2e icsi!! Spannend hoor!! Ik ga hier alvast hééél hard voor je duimen!!

@Sikkie: Wél positief blijven he Meid!! Rustig en nuchter zijn helpt dus blijkbaar ook niet. Is m.i. allemaal puur een kwestie van geluk hebben hier. Ik ga in elk geval heel hard voor je duimen. Kan me voorstellen dat het énorm spannend voor je is!! Voel je al wat van de puregon? Of nog niet?! Hopelijk binnenkort een goeie eerste FM!!

@Loesie: Leuk leuk leuk zeg, het geregel voor julie bruiloft. Jullie gaan écht in supertreinvaart. Mocht je dan na deze ongi een cryo laten terugplaatsen? of pas bij de volgende ongi? Ben het even kwijt....

@Sinja: Geniet nog ff lekker van je laatste vakantiedagen. 't is hier 'snert'weer helaas!!

@Zoe: Hoe is 't bij jou/jullie????????

@Jewel: Voor jou nog tien daagjes....spannend hoor!! De laatste spannende 'grens' straks over en dan écht helemaal gaan genieten.

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    @Loesie, jaah ik kom uit het oosten. Daar komen de wijzen vandaan, toch? :D En heel toevallig werk ik ook nog eens in Deventer, hahaha. Kom ik wel even bij het stadhuis gluren als het zover is in juni ;)
    Wat goed dat je een zaal hebt gevonden. Dat ik toch altijd een van de moeilijkste dingen (vond ik althans). En mooi dat die 1130 Euro weer terug in de pocket kan!

@Majo, ik voel echt helemaal NIETS van de Puregon. Moet dat dan al?!?!?! :$
    Ik kan me voorstellen dat je gevoel zo tegenstrijdig is. Aan de ene kant wil je snel door, aan de andere kant als het dan over is, is het ook alweer snel over. Moeilijk hoor! Gelukkig hoef ik die keuze niet te maken. Volgens de arts in Dusseldorf heb ik geen tijd te verliezen en moet ik vooral niet wachten. Hoef ik daar in ieder geval niet over in te zitten, hahaha
    Maar 17 weken is wel lang zeg! Maar ja, aan de andere kant kan even rust wel fijn zijn. Vooral met alle uitersten die je al gehad hebt. Tja, it's really up to you!!!

@Calani, jij vroeg het ook al of ik de Puregon al voel. Nu wordt ik alleen maar nog nerveuzer!!! Help, ik voel niets! :$ Behalve mijn blauwe plekken dan, hahaha
    Enne, je kan moeilijk 2 weken lang alles op- en inhouden he!

@Meis, spannend, je staat weer aan het begin van een nieuwe poging. Eind juli is het zo!

@Kleintje, ben jij er al een beetje rustig onder geworden? En weet je al meer over eventuele cryo's?

@Jewel, spannend, de magisch grens komt er aan!!!

Er was trouwens net een stukje op Netwerk over het klonen van mensen e.d. Ze kunnen zelfs al menselijke embryo's maken zonder zaadcellen. Ze bevruchten dan een eicel met DNA uit gewone cellen. Echt heel bizar! :$ Kun je als vrouw alleen een kindje krijgen, zonder dat je een man nodig hebt. Helaas voor mij kunnen ze nog geen kindjes maken uit alleen maar zaadcellen, hahaha
    Nee, wij zijn het er wel over eens dat we niet ten koste van ALLES een kindje willen.

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Sikkie: Je moet je NIET ongerust maken hoor door onze vraag of je al iets voelt. Ik voelde deze keer ook helemaal niets. Eerste keer wel ivm juist teveel eicellen (overstimulatie). Maar omdat je toch veel spuit (wat bij jou helaas w.s. dus ook nodig is) vroeg ik me af of je misschien wat begin te voelen...
    Raar verhaal zeg...van die klonen!! Dat vind ik pesoonlijk óók weer iets te ver gaan!! Dan hier ook idd maar niets....ook hier niet ten koste van alles. Hebben ook duidelijk gezegd hier dat als één van ons het niet mee volhoudt/aan zou kunnen, stoppen we er ook mee (niet dat dat aan de orde is hoor). Willen ook niet dat het ten koste gaat van onze relatie wat je nog weleens hoort.... dat is het ons nu ook weer niet waard, na bijna 12 jaar gelukkig zijn saampies (10 augustus).

Niet teveel zorgen maken he?! Hoop blijven houden!!
    Hoe bevalt het je trouwens in Dusseldorf?? Wij zaten er ook aan te denken daar heen te gaan, mogelijk i.c.m. Zwolle als ze daar de echo's zouden willen doen. Dan alleen punctie en tp in dusseldorf bijv. Is wel 2,5 uur rijden, maar hebben dat er wel voor over!!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dusseldorf is echt prima! Heel zakelijk, maar jij staat echt centraal. Je kunt alles vragen en 'alles' kan. Het is een prive kliniek, dus het gaat er echt anders aan toe dan in een gewoon ziekenhuis. Ik voel me altijd de lastige patient bij ons, terwijl ik dat in Dusseldorf totaal niet heb.
    Mocht je er over denken dan moet je eerst maar gewoon eens naar een voorlichtingsavond. Heel verhelderend en je krijgt een goed gevoel van wat je kunt verwachten. Je echo's zou je dan ook in een gewoon streekziekenhuis kunnen doen (mits ze willen meewerken). Dan hoef je tijdens de behandeling maar 2x naar Dusseldorf. Voor de punctie en voor de tp.

Toevallig trouwens, wij waren afgelopen januari ook 12 jaar bij elkaar!

9. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sikki, even verduidelijken, ik voelde totaal niets van de puregon, echt niets behalve de prikjes zoals je zegt!! is gewoon omdat jij meer spuit dat ik me dat afvroeg, geen paniek ;)

Majo, jouw voorgevoel, ik heb dat al sinds puberleeftijd, kan heel gek klinken, maar kinderen krijgen is echt een prioriteit in mijn leven en toen als puber kreeg ik al zo'n voorgevoel dat het dan bij mij wel eens moeilijk kon worden om een kind te krijgen... en hoe juist bleek dat voorgevoel.... maar laten we positief denken, dat voorgevoel houdt mss geen rekening met alle wonderen van de mmm... maak ik mezelf nu even wijs...

10. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo lieve meissies,

Majo, wat onwijs balen zeg dat het mislukt is, ik had het je zo ontzettend gegund!!! En zo herkenbaar al die gedachtes van je, het lijkt af en toe wel een achtbaan. Er zijn momenten dat je je echt goed voelt en positief erin staat met al het geduld van de wereld, en het andere moment is het echt helemaal niets.
    Maar wat jullie schreven over al vroeger het idee te hebben gehad dat kinderen krijgen moeilijk zou worden vind ik ook zo herkenbaar. Ook altijd gedacht, maar het is wel gek dat het niet aan mij "ligt" (hoewel ik dat een zeer foute uitspraak vind, mijn man kan er tenslotte ook niets aan doen, het is het lot dat ons heeft samen gebracht)
    Maar zouden veel vrouwen niet het gevoel hebben dat het misschien niet lukt, een soort zelfbescherming???
    Al 12 jaar bij elkaar en op zo'n mooie dag 10 augustus (mijn verjaardag;) Goed dat je zo goed aan je relatie denkt, voor mij is die ook zoveel belangrijker dan alles om mij heen. Mijn man is mijn allesie liever geen kinderen met hem dan kinderen zonder hem...(het allerallerallerliefst natuurlijk kinderen met hem!!!)

Calani en Kleintje, gefeliciteerd met jullie emmie, ik hoop echt dat ze allebei de armpjes uitstrekken en goed blijven vasthouden!!!
    En fijn dat jullie cryo's hebben (Jij toch ook Calani??)
    Mijn duimen draaien hard voor jullie, het wordt tijd dat we wat positief nieuws hebben in dit topic!!!

Sikki, wat een spanning bij jou ook, bijna je eerste fm?? Ik hoop op veel eitjes, dat er ergens toch nog een luikje opengetrokken word met mooie eitjes. Volgende week je 1e fm weer, spannend, mijn duimen draaien voor je!!!

Meis, geeft niets hoor dat je hier niet geweest ben, ik merk het aanmezelf ook als ik tussen twee pogingen zit heb ik zo weinig zinnigs te melden. Ik volg wel iedereen maar schrijf ook niet mee...Iig veel succes bij jullie volgende poging!!!

Sinja, geniet nog lekker van je vakantie, het is hier herfst dus hou je maar lekker daar!!!

Gister kregen we te horen dat van de 2 cryo's die we nog in de vriezer hadden er 1 goed ontdooit is. Heb gehuild van geluk. Was zo bang dat we niets meer zouden hebben en dat we dan weer een maand moesten wachten. Stel dat het nu niet lukt dan weten we iig dat we weer voor een punctie moeten, die kleine beetjes zekerheid zijn toch fijn.
    Heb geen idee welke kwaliteit de cryo is en eigenlijk wil ik het niet weten. Geeft weer wat meer rust in het koppie. Dus vanaf vanmiddag kan ik ook de wachtbank op.
    Calani en Kleintje wanneer moeten jullie testen?? Jullie hebben het waarschijnlijk verteld maar ben het ff kwijt.
    Ik denk dat het bij ons de 19de wordt, maar dat is zondag dus het zal wel de 20ste worden. Heel apart want die dag 2 jaar geleden is mijn spiraal verwijderd en gingen we ervoor...Hopen dat we na precies 2 jaar genoeg gewacht hebben....

Veel succes allemaal en een dikke X

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey zoe
    ik moet eigenlijk ook de 19e testen maar ben dan op reis dus is het de 17e geworden, joepie, beetje sneller :)
    en ik begrijp heel goed wat je daar beschrijft, liever je man en geen kinderen dan je man verliezen, ik dacht onlangs op een minder moment ook dat ik eigenlijk niet mag klagen, voor zover we weten zijn we verder in goede gezondheid, en als koppel hebben we het echt wel naar onze zin, dat is meer dan sommigen, maar ja inderdaad allerallerallerliefst een beebje en je man tegelijk hé
    Wat leuk dat je vandaag je tp hebt!!!! mijn duimen draaien bij deze ook voor jouw emmy ;)
    en ik heb 5 cryo's, mss meer (de brief moet nog toekomen) :)
    succes straks!!
    calani

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    #512 kleintjevoorons, 9 jul 2009
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
    Zoe, We moeten nog bevestiging krijgen over onze cryo's maar ze waren er erg positief over!!! Wij mogen de 22e pas testen. Duurt echt nog lang. En volgens mij mogen alle meiden veel eerder testen. Maar als wij dit weekend door komen ben ik al heel blij. Zondag is 10 DPO (aantal dagen na ovulatie dus de punctie) en normaal werd ik dan altijd ongi. Het wordt dus duimen geblazen!!! En gefeliciteerd met je emmy!!

iedereen, bedankt voor jullie intresse!!!!!

Ik had vanmorgen trouwens nog een echo. Omdat ik veel eiblaasjes had moest ik verplicht op controle komen. gingen ze nog even goed naar mijn eierstokjes kijken. Maar alles was opzich goed. Had wel wat vocht in mijn linkereierstok. Ze zeiden ook dat het best kon dat ik pijn had zolang het maar niet constant was. Moest mijn gewicht goed in de gaten blijven houden. was wel grappig want ze ging met het echo apparaat direct naar de eierstokken en mijn baarmoeder kwam niet in beeld. Had gehoopt dat we daar ook even naar zouden kijken. Niet dat je na 3 dagen al iets kan zien. want ons wurmpie is waarschijnlijk net begonnen met innestellen (hoop ik !!!!!!)
    had ook gevraagd of het normaal was dat ik nu al ongikrampen had. Maar dat was normaal! gelukkig, valt er weer een zorg van mij af. Kan nu eindelijk gaan genieten van dat ons wurmpie daar zit. Nu alleen nog innestellen he :p:p

Enb ik wordt ongeduldig! ik wil die brief zien!! en weten of we nou cryo's hebben of niet.......

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    kleintje, wat goed dat je echo goed is, heb jij nu nog pijn, ik zéér soms eens
    en ja DE brief hé, ik wacht er ook op...
    en voor mij wordt het weekend ook spannend, werd ook altijd ongi tss 10 en 13 dagen na eisprong, dus tss zondag en woensdag... is toch lastig hé dat we niet kunnen zien wat er in onze baarmoeder gebeurt...

14. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou ben net thuis van bezoekje aan mijn ouders en de brief lag op de mat. Vriendlief..... Kom eerst jas uit en op de bank zitten en samen de brief open maken. En we hebben 4 (!!!!!) cryo's. We zijn zo blij. Was een beetje bang dat we er nul zouden hebben. VInd het een fijn gevoel dat ik niet metteen weer aan de hormonen hoef al shet niet gelukt is.

Calani, Bij mij is ook zondag t/m woensdag vrij kritiek. Spannend he! Heb je al ergens last van??? Mijn borsten zijn echt helemaal opgeblazen. Bijna een cup groter :O Mijn vader gaf zelfs commentaar. En toen was ik vanavond ook nog kei moe en toen zei hij: ja ze is zwanger. Nou dat moeten we nog even zien de 22e! Ga nu lekker slapen en morgen lekker lui zijn.

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey kleintje, proficiat met je 4 bevroren emmietjes, idd zalig hé, het feit dat je weet dat je nog kansen hebt zonder opnieuw te moeten spuiten en een pu te laten doen!!!
    mijn borsten staan ook ietswat dikker maar dat is al even, denk door al die hormonen... ik voel eigenlijk nog niets...
    moe worden we ook door die utrogestan hé, dat hebben ze me toch in de kliniek gezegd...

Waar is al de rest naartoe?????? Jullie kunnen nu toch niet in de zon zitten... hier regent het enorm...

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey hey...

was er nog wel hoor. Sommige hebben denk ik weinig nieuws, zijn ongesteld geworden, of wachten weer op volgende poging of...zijn op vakantie, dus denk dat het daarom zo rustig is!
    Voor jullie is het natuurlijk superspannend!

Kleintje, gefeliciteerd met jullie 4 cryo's! Wat een lekker idee he?!

Calani, het wordt echt spannend voor jullie he?! Hoop dat de brief snel komt.

Ons vertelden ze bij de tp al dat er 2 waren ingevroren en kreeg later een brief voor de bevestiging...maar wist het dus al!

Hier weer ongesteld geworden, erg heftig en heb er veel last van! Heb ziekenhuis gister gebeld en heb 20 juli om 8.40 mijn 1ste fm...hopen dat het ontdooien goed gaat! Daar ben ik het bangst voor.

Meiden, ik hou jullie in de gaten, ga maandag een midweek met mijn zus naar Valkenburg, dus ben er dan vrijdag pas weer. Vanmiddag en vanavond visite en morgen naar mijn ouders, dus weet niet of ik hier nog ben!
    Zet hem op, denk aan jullie!

Dikke knuffel Loesie

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, Laten jullie gelijk beide embryo's ontdooien?? of maar eentje?

Calani, Hier hetzelfde, gevoelige grotere borsten, s avonds best moe en s ochtends een beetje misselijk. Had gisteren in de auto echt kots neigingen. Maar nu eigenlijk weer nergens last van. Ga nergens van uit. En zeker nu we weten dat we cryo's hebben heb ik meer rust. Als het nu niet lukt de volgende keer misschien. Maar hoef gelukkig niet metteen weer aan de hormonen.

Sinja, Al weer terug van vakantie???

Sikki, waar ben je en hoe gaat het met je.

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kleintje, in principe zijn ze ingevroren in aparte rietjes, dus kunnen ze er 1 per keer ontdooien. Mocht die dan niet goed gaan, dan doen ze de ander denk ik...

Kan me voorstellen dat het veel rust geeft. Ik had precies hetzelfde ook al zijn het er 'maar' 2...
    Maar ik duim ervoor dat die nog even lekker in de vriezer kunnen blijven bibberen!

Liefs Loesie

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Met twee mag je ook al heel blij zijn hoor!!! Volgens mij zijn er genoeg stellen die geen cryo's hebben. Maar natuurlijk wil je er altijd zo veel mogelijk :p:p

20. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey Loesie
    Spijtig dat je last hebt van je maandstonden maar aan de andere kant weer het begin van een nieuwe kans!! leuk!
    Geniet van je uitstap! dan zullen we elkaar waarsch net mislopen, ik vertrek binnen 1 week op reis... zaterdagochtend de vlieger in naar de zon! yihaaa, hopelijk met goed nieuws en zoniet tja tzal me sowieso deugd doen
    zoe hoe gaat het met jou? jij zit nu vast ook aan de toffe utrogestan...
    knuff
    calani

Deel Deze Pagina