direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oooh meissies, ik ben ineens zo zenuwachtig aan het worden!!!
    De hele aanloop naar deze behandeling had ik daar niet zo veel last van, maar nu ineens slaat de paniek toe. :$
    Ik vind het zooooo spannend morgen! Ik denk niet dat er wat bij is gekomen (de andere 4 waren al zo groot dat eventuele kleintjes toch niets kunnen betekenen), dus ik hoop dat alles wat er is er nog steeds is.
    Gisteren voelde ik wat steekjes en dus ben ik alweer bang dat alles te vroeg gaat springen. Ik denk dat dat nog wel mijn grootste angst is! Dat het er 3 of 4 zijn maakt me eigenlijk niets meer uit. Als ze maar blijven zitten!!! Dan heb ik dat alweer gewonnen op de vorige behandeling.

Calani, wat spannend ook voor jou! Jouw testdatum komt nu ook wel heel dichtbij!

Kleintje, jij hebt de helft er ook alweer opzitten! Spannend!!!

Sinja, wat is jouw planning nu?

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Ladies,

Even stiekem vanaf mijn werk........ Ben wel erg wanhopig dat ik dat durf....

Calani, Fijn dat de buikpijn weer gezakt is. Zo te horen heb je precies dezelfde klachten als ik. Hopelijk door een zwangerschap en niet door die stomme utrogestan. Ik hou trouwens ook nog steeds mijn temperatuur bij. Normaal daalde mijn temp altijd van 37.0 naar 36.6 als ik ongi moest worden. En ik zit nog steeds op 37. Is opzich wel fijn want mijn temperatuur waarschuwd mij als ik weer bijna ongi moet worden.

Sinja, wanneer mogen jullie nou beginnen. heb het volgens mij even gemist. want eerst moesten jullie een maand wachten tot je ongi werd. nu ben je ongi maar moeten jullie nou nog een maand wachten??? hopelijk niet en ben je snel aan de beurt.

Sikki, rustig blijven,.,,,,vertrouw op je lichaam. En inderdaad eentje is genoeg. En ze houden je goed in de gaten he.

hier gaat het even niet zo goed. Daarom ook overdag een berichtje van mij. Gisteravond belde mijn beste vriendinnetje op. Ze is mijn einige vriendin die weet dat we met ICSI bezig zijn. Ik wist dat ook ze bezig waren. En ze is zwanger. Metteen bij de eerste serieuze ronde. Ik heb gisteren zo hard zitten janken. En kan me nu totaal niet concentreren. wij zijn al F*CKING 1,5 jaar bezig en zij kijken elkaar maar aan en hupsakee zwanger. zit nu echt in een dip. En als ik dan onig moet worden dan maar liever vandaag dan morgen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. In september ga ik weer naar haar toe en ik wil samen kunnen shoppen voor onze babies en niet voor haar alleen.
    Zo ik heb mijn hart weer gelucht. Ben jullie echt dankbaar! Heb zo veel steun aan jullie.

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oooh Kleintje, ik snap helemaal dat je je kloten voelt! Maar dit is vast het teken dat jij ook harstikke zwange rbent. Dan kunnen jullie dus echt saampjes gaan shoppen voor de babies!

Mijn beste vriendin was voor haar tweede ook gelijk met ons bezig (terwijl ze niet eens zeker wist of ze wel écht wel een tweede wilde) en toen kwam ik er achter dat er bij ons vanalles mis is en zij werd wel zwanger. Vervolgens zei ze doodleuk tegen mij, tja dan heb je alles maar dat niet he! Nou ja, zeg! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik sindsdien niet zo heel dik meer met haar ben. Ze is alleen maar oppervlakkig belangstellend, terwijl ik juist had gedacht dat zij het juist zou begrijpen omdat ze al moeder is. Maar juist andere vriendinnen van wie ik het niet had verwacht staan vooraan in de rij om me te steunen.
    Dat is aan de andere kant ook wel weer het mooie van deze hele toestand. Ik ben veel bewuster geworden van de keuzes die ik maak. Ik voel me heel erg gelukkig in m'n relatie en ben heel blij dat we elkaar hebben. In zulke situaties kies je toch nog weer eens bewuster voor elkaar. Daarnaast kan ik veel meer genieten van fijne momenten, een glas wijn in het zonnetje, relaxen met een goed boek, lekker eten met vrienden, enz. Nu dan ook 4 dagen werken en 1 dag iets anders leuks om handen met het vrijwillig helpen organiseren van een nieuw festival. Eigenlijk maakt de hele ervaring dat ik mij veel rijker voel. Mijn vriendin zei gewoon keihard dat ze niet wist of ze bij haar vent zou blijven als hij slecht zaad zou hebben gehad. Nou ja!
    Ik denk dat wat dat betreft dat ik dus ondanks alles wat ik meemaak veel gelukkig ben dan heel veel andere mensen! Juist doordat ik zo bewust ben van alle keuzes die ik maak, geniet ik er extra intens van en voel ik me echt heel gelukkig! Ondanks dat ik me natuurlijk vaak genoeg rot voel door alle tegenslagen.
    De komende dagen (hopelijk weken) zullen weer een rollercoaster wat betreft emoties worden, maar het maakt me absoluut sterker!

Ben ik nu heel dom en sentimenteel aan het lullen?!?!

4. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nee hoor Sikkie geen sentimenteel gelul, ik snap je helemaal, en ik ben het helemaal met je eens.
    Denk dat we allemaal veel bewuster in het leven staan, maar ik denk wel dat het voor mensen telt die iets naars meemaken in hun leven.
    Het maakt je gewoon bewuster. Ik moet altijd uitkijken dat ik daardoor mensen niet dom ga vinden. En dan bedoel ik de mensen waar alles vanzelf lijkt te gaan en die soms heel erg fout uit de hoek kunnen komen. Maar je kan het niemand kwalijk nemen, je weet pas echt wat het is als je het zelf meemaakt, en dat vind ik ook voor alles gelden...

Sikki ik hoop dat je fm morgen goed verloopt en dat er toppers bij zitten die blijven zitten...

XX

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey Sikki,inderdaad, ik begrijp ook precies wat je bedoelt, zo voel ik mij ook, alles tot en met het bewust genieten van andere zaken zoals even een boek lezen en een glaasje wijn of even een terrasje of een etentje met z'n tweetjes, wij zijn als koppel ook meer naar elkaar toegegroeid, is wel aangenaam hé dat er toch positieve zaken aan dit alles verbonden zijn
    en amai wat een reactie van je ex-beste vriendin, echt gemeen, het enige dat ik daarvan kan afleiden is dat die voorheen altijd al jaloers op jou geweest is! zou bij mij ook wel een afknapper zijn!

Zoe ook zo waar wat je zegt, je weet het pas als je het doormaakt, ...

Kleintje, ik snap jouw dipje hoor, helemaal niet leuk, mijn beste vriendin is momenteel ook al een half jaar aan het proberen en ik verwacht elke maand dat ze wel zw is en ik niet, ik gun het haar wel want zij is wel héél lief en begripvol, maar toch blijft het niet leuk, zwangeren/babies in je omgeving, ik hoop dat jij in september mee mag shoppen hoor voor jezelf!!
    zal vanavond nog eens een kaarsje doen branden ...
    bij mij geen pijn meer, geen bloed, ik ben terug rustig en geduldig aan het afwachten... overweeg wel om donderdag al een predictor test te doen, sowieso doe ik er vrijdag één, zodat ik al gewaarschuwd ben voor slecht nieuws... het telefoontje zal immers tijdens mijn werk komen en dan in huilen uitbarsten, tja ...

sterkte allemaal
    Sikki succes morgen!! (die follikels gaan er nog mooi zitten hoor, juist een beetje groter, ik duim voor jou)

6. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    @Sikki: spannend meid, hou vertrouwen he. Wat klote dat er weer een cyste zit . Ze houden je nu goed in de gaten toch, dan komt het vast helemaal goed morgen. En dan hopelijk vrijdag de punctie, zodat je weekendje gewoon door kan gaan. En tis een mooie musical, heb m ook gezien. Maar eerst morgen heel veel succes!! En wat een rare reactie van je vriendin zeg, snap heel goed dat het contact nu wat minder is geworden. Ben het ook helemaal eens met wat jij en Zoe zeggen over het bewuster leven enz.

@Kleintje: begrijpelijk dat je je nu zo klote voelt over het bericht van je vriendin. Ik hoop zooo voor jullie dat jullie in sept samen kunnen babyshoppen!!

@Calani: nog 3 dagen, oh wat spannend. Zo ver heb ik helaas niet eens mogen komen, dus wie weet is dat wel een heel goed teken voor jou! Heb je wel veel afleiding de komende dagen?

@Majo: wat fijn dat je eerder terecht kunt in Meppel! Als ik dat eerder geweten had...is voor mij toch ook weer stukje dichterbij dan Zwolle. En 2 normale cyclussen...ik heb er maar 1 gehad en nu weer een pil-cyclus. Nou ja, zal wel goed zijn. Ze hebben t zelf zo gepland in Zwolle. Alvast veel succes met de intake in Meppel.

@Sinja: welkom terug van vakantie. Gek he, dat het na 1 dag alweer lijkt alsof de vakantie weeeken geleden is.. Snap wel dat je baalt, ook al moet je 'maar' 1 ronde wachten. Je wilt het liefst gelijk door he, we hebben ook al zo lang gewacht..

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @ Sikkie: Heel veel succes morgen bij je 2e FM!! Ik snap dat je heel gespannen/zenuwachtig bent. Hoop dan ook op goed nieuws voor jullie morgen!! En wat je schrijft over dichter naar elkaar toegroeien en bewuster leven....dat geldt zéker ook voor hier!! Raar van die vriendin zeg....hoe gelukkig ben je dan in je relatie?? Moet er niet aan denken om bij m'n man weg te gaan omdat hij nou toevallig slecht zaad heeft....kan ie toch niks aan doen....

@ Calani: Gelukkig dat je pijntjes weer wat weggetrokken zijn en je weer wat rustiger bent. Wat spannend, wat spannend zeg...nog een paar daagjes tot je mag testen!!

@ Kleintje: Leuk voor je vriendin dat ze zwanger is, maar ooohhh wat oneerlijk toch verdeeld dat het bij de één zo snel raak is en de ander er zoveel moeite voor moet doen en dan nog geen zekerheid heeft. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Hier ook paar vriendinnen met kinderen en zwanger enzo. Heb jij dat ook...het gevoel dat anderen je aan het 'inhalen' zijn?? Dat gevoel heb ik heel sterk en vind ik helemaal niet leuk!! Maar wie weet meid... blijk je 22/7 ook gewoon zwanger en gaan jullie idd gezellig babyshoppen voor jullie saampies!! Rustig aan he...en laat je niet gek maken!!

@ Sinja: Tsja...jammer he...dat je zo gauw na je vakantie weer in het 'oude' ritme zit. Ook al moeten jullie 'maar' één ronde extra langer wachten....snap best dat dat vervelend is hoor!! Iedereen wil gewoon direct het liefst door!! Wanneer horen jullie meer over wanneer je precies kunt starten?

@ Meis: Hoe lang moest jij dan nu wachten tussen je 1e en 2e poging in Zwolle? Januari duurt mij dus echt te lang... en naar Meppel geen files voor ons, naar Zwolle steeds wel tussen Meppel en Zwolle. Dus dat scheelt ook veel reistijd en stress omdat we weer eens in de file stonden. Ben best benieuwd naar de intakeover 2 weken. Nog even...en dan kun je met de 2e icsi starten!! Spannend toch weer he?!

@Zoe: Hoe gaat het je af op de wachtbank? Houdt je het nog een beetje uit?

Werd hier vanmorgen gebeld door de apotheek die de medicatie zou leveren. Ze hadden al een fax uit Zwolle gehad dat ze dit in november moesten afleveren. Heb gezegd dat ik in augustus even terugbel of het nodig is aangezien we eerst intake in Meppel even afwachten willen. Bij de apotheek gaven ze aan dat ze dachten dat ik dan in december weer met de pil moest beginnen. De vpk zei echter tegen mij in januari. Ze vroegen of ik nog geen bericht had gehad uit Zwolle...nee dus...ging de vorige keer ook al langs elkaar heen. Ben benieuwd dus...zal één dezer dgn wel een brief komen. Maar dan nog...als ik in december in Zwole met de pil kan beginnen en in Meppel in september of oktober, scheelt dat toch nog 2-3 mnd. En qua reistijd is Meppel voor ons toch ook wat makkelijker en rustiger.... dus denk dat we toch sowieso naar Meppel gaan. Maar....voor we definitief kiezen wachten we eerst even het intakegesprek af.

Fijne avond allemaal!!

Liefs Majo

8. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    @Majo: ik heb nu 1 cyclus moeten wachten en kon daarna meteen weer met de pil beginnen. Ik kon dus eigenlijk meteen door. Maar dit heeft te maken met mijn gezondheid, anders had ik ook tot november moeten wachten. Dat van die medicatie had ik ook, dat eerst de apotheek belde voordat ik de brief van Zwolle had. Ze zei dat dat vaak kwam omdat de brief en de fax tegelijk verstuurd worden. Dan denk ik bij mezelf, wacht dan ff met bellen als je weet dat wij die brief nog niet hebben ;). En groot gelijk hoor dat je naar Meppel gaat. Scheelt idd enorm met de files die idd pas na Meppel beginnen. Als ik dat eerder had geweten waren wij misschien ook wel meteen naar Meppel gegaan.

9. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo,
    Hier een beetje ontspannen zoe, lekker anderhalve week vrij. Begon vanmorgen heel voortvarend om ff over achten met het zemen van de ramen, maar vervolgens lig ik al de hele ochtend te surfen op het web...Nou ja ik heb vakantie dus waarom niet...

Sikki@ hoe was je echo, duim dat alles ok is en dat er mooie follikels te zien zijn....

Calani, Kleintje @ houden jullie het nog??? Calani voor jou gaat het nu snel, overmorgen testen toch, ben zo benieuwd...kleintje wij moeten nog even, veel succes, het is weer killing...

Majo@ beter dat je in Meppel eerder terecht kan, maar ondanks dat moet je toch weer wachten, ik vind het echt niet eerlijk!!! Je hebt genoeg gewacht en genoeg tegenslag gehad...Zal ik een actiegroep beginnen???

Meis, jij mag ook bijna weer lees ik, wordt weer spannend. Heb je het korte of lange (eerst pil) protocol??
    Heel veel succes iig...

Loesie@ alles wel, locatie gevonden lees ik, supers...Jij mag toch ook al heel snel voor je tp???

Hier verder alles best, voel van alles en toch ook niet. Na vandaag nog 5 dagen en dan weten we meer...

Succes iedereen

XX

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey meiden!

Meis 1984, hoeveel dagen na tp werd jij ongi? En je mag ook bijna starten, augustus, leuk!

Majo => Meppel Meppel Meppel Meppel !!!! ;)

Zoe groot gelijk, ramen lopen niet weg, alhoewel wij ook niet hihi, maar toch groot gelijk, je hebt vakantie!!! en er zijn verzachtende omstandigheden, ik vind dat wij icsi meiden voldoende moeten ontspannen :)
    En jij mag binnen 5 dagen al, dat is ook al snel hé! en klachten?

Bij mij alles rustig, nog geen bloed, nog geen pijn, borsten blijven groeien, er staan nu meer blauwe vaten op, maar ben niet misselijk ofzo, heb wel een beetje de indruk dat ik meer moet plassen maar je lichaam kan je zo goed voor de gek houden...

Knuf
    Calani

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    ff kort (zit nl. op m'n festival werkplek)

Maar...vanavond gaat de Pregnyl er in om 22.00 uur en dan vrijdag om 9.00 uur de punctie in Düsseldorf!
    Rechts was er nog steeds 1 follikel die echt reuze groot was 27mm (hopelijk is het niet weer die stomme cyste!) en links zaten er nu 4! Waarvan 3 grote (die van maandag) en die waren om en nabij de 25mm en 1 kleintje van 15mm. Ze waren dus echt giga gegroeid zij de gyn. Daar ga ik me nu dus weer druk om maken...straks zijn ze te groot en dus overrijp!!! Maar goed, ben wel een beetje blijer dan maandag, maar vind het wel heel eng. Ze zijn zo groot en straks gaan ze weer springen! Heb dus wel aan DD gevraagd of ze vóór de narcose een echo willen maken, zodat ik niet dezelfde domper als de vorige keer krijg.

Ik kom later vandaag nog wel ff buurten om te kijken hoe het verder met iedereen is!

12. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    @Sikki: zo he, die zijn echt goed gegroeid!! Fijn dat alles er goed uitziet en vrijdag de punctie is. Niet te druk maken he, gaat vast helemaal goedkomen.

@Zoe: ik volg het lange protocol. Ben begin juli gestart met de pil en mag er begin augustus weer mee stoppen.

@Calani: ik werd 10 dagen na de tp ongi. Klinkt wel positief allemaal bij jou. Ik ga heel hard voor je duimen!!

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sikki PROFICIAT, ziet er dus beter uit, waw, goed hoor
    en nu mooi vrijdag punctie zodat je weekend doorgaat! goed hoor en punctie om 9u en pregnyl om 22u dan doen ze die al expres 1 uur vroeger, goed hoor, want normaal is de eisprong pas na 37 a 38uur na de pregnyl en doen ze de punctie dus na 36 uur maar bij jou dan al na 35uur, komt allemaal goed!

Meis, ik zit nog niet 10 dagen na de tp hoor, heb pu gehad de 2/07 en de tp op dag 5 dus 07/07... spannend allemaal
    wat leuk, je neemt al de pil dus dan begin je voor echt in augustus, dat is echt al snel!!

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Meiden,

Gaat hier al weer wat beter. Heb net in de stad een leuke kaart en een rompertje gekocht voor mijn vriendin. Ga het met de post opsturen want ze woont aan de andere kant van het land. MOet tocht ook blij zijn voor haar dat zij niet de ellende heeft die wij hebben.
    HEb af en toe wat ongi buikpijn steekjes maar niet de hele dag. Dus we wachten maar weer verder af.

Sikki, Mooie score!!! Fijn dat je vrijdag de punctie hebt. En hopelijk komt het allemaal goed en heb jij over een aantal dagen een mooie emmy in je buik. En bevalt je vrijwilligerswerk een beetje? Echt goed dat je dat bent gaan doen!

Majo, vaag dat die communicatie niethelemaal loopt. Ook al kan je 2 maanden eerder beginnen dan zou ik nog naar Meppel gaan. Je wacht al lang genoeg toch!

Meis, dus jullie zijn ook weer bezig! Spannend hoor. Wat gaat de tijd toch snel

Zoe, nog even die 5 daagjes door komen en dan komt het verlossende woord. Hier ook eigenlijk nergens last van. Overal waar ik last van heb dat staat in de bijsluiter van de utrogestan. Kan je dusook niet veel over zeggen.

Calani, Bij jou begint het ook al spannend te worden. Nog maar een paar nachtjes en dan testen!!!!!! Hopelijk positief. En dat wij ICSI meiden veel mogen rusten ben ik het mee eens.

Hier nog 2 daagjes en dan lekker twee weken vakantie. VOlgende week zit ik lekker op terschelling. Hopelijk kan ik ergens internet vinden om jullie onze test uitslag te melden......SPANNEND

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Calani, het wordt nu wel heel spannend zeg!!!

Kleintje, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat. Goed dat je blij kan zijn voor je vriendinnetje en zelfs al een cadeautje gekocht. Lief hoor!
    Lekker dat jullie toch nog op vakantie gaan! En betere plek voor de laatste wachtweek kun je niet hebben!

Zoe, jij dus nog 5 dagen wachten. Spannend! Maar je hebt al goede nesteldrang hoor ik (normaal komt die schoonmaakwoede toch vlak voor de bevalling?!?!?!) ;)

Majo, je hoort het al. Iedereen is pro Meppel!!!

Meis, hoe lang ben jij nu alweer aan de pil?

Ik ben me nu weer helemaal druk aan het maken over de grootte van mijn follikels. Ze waren echt huge!!! Het is toch niet normaal dat de Pregnyl pas gezet wordt bij 25-27 mm. En dat waren die van mij. Oooooh, als dat maar goed gaat! Straks zijn ze allemaal overrijp!:$ Maar ja, er is geen weg meer terug!

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @calani nog 2 nachtjes slapen en dan.....ooo meid ik hoop het zo voor je...ik zit ook helemaal in de spanning voor me schoonzus...t lijkt net of ik zelf over 2 dagen mag testen hahahah nou meid houd nog ff vol over 2 dagen weten we het!

@sikki succes! en hopelijk heb krijg je een goeie punctie!!

@zoe ook nog maar een paar daagjes....spannend zeg..jij ook succes!

@kleintje...jij moet nog wat langer wachten terwijl de tp volgends mij dezelfde dag was...succes nog met wachten en ik duim voor je

17. Maaik

Maaik Lid

15 jan 2009
    62
    0
    0
    Hallo dames,

Sorry dat ik even inbreek. Ik ken Kleintjevoorons, Sikki en Sinja nog van een ander "topic" en wilde hun even een hart onder de riem steken. Ik volg jullie al tijden via deze topic.

Kleintje, wat een spannende tijd nu zeg! Ik ga voor je duimen. Laat je niet uit het veld slaan door een "ongesteldheidsgevoel". Ik had dat ook in de dagen voordat ik een positieve test in handen had.

Sikki, voor jouw een erg spannende week. Ik duim ook voor jou dat deze tweede poging goed zal verlopen. Veel succes!!!

Sinja, jij nog even succes met wachten. Ik wens jou een succesvolle eerste poging toe.

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Sikkie: Wat goed dat je tóch nog 3 hopelijk 4 eicellen hebt!! Ze zijn idd hard gegroeid zeg....spannend allemaal hoor!! Het gaat vast helemaal goed komen met de punctie vrijdag :)!! Moeten jullie ver rijden naar Dusseldorf? Ga je dan 's morgens vroeg al weg, of pakken jullie lekker een hotelletje in de buurt donderdagavond?!

@Zoe: Fijn dat je er nog zo rustig onder bent!! Enne...nu idd al aan de poets geslagen?! Hahaha!! Héérlijk een weekje vakantie....geniet er lekker van, het is mooi weer, dus dat komt vast helemaal goed. Enne...die actiegroep...hahaha....wel een goed idee, hihihi. Maarre....laten we eerst Meppel maar even afwachten, september/oktober vind ik qua wachten nog wel enigszins te doen!!

@Calani: Oooohhhh....wat spannend!! Nog 2 nachtjes slapen....vrijdag is je testdag toch?! Hoe laat eigenlijk?! Hoop dat je je zo goed gaat voelen en jij de 2e zwangere hier wordt!!

@Kleintje: Fijn dat je je beter voelt enne...zoals je zelf al zegt...eigenlijk moeten we idd blij zijn voor anderen die 'zomaar' zwanger raken, dat zij niet in de mmm terecht komen!! 't is nu eenmaal geen pretje. Voor jou de laatste wachtweek nu in.....hopelijk kom je die een beetje goed door en maak je je niet te druk!! Vrijdag lekker vakantie 2 wkn Geniet ervan. Hopelijk is het volgende week op Terschelling nog net zulk lekker weer als nu.

@Meis: Voor jou schiet het dus ook alweer op. Pil dus in aug. stoppen en dan dus weer spuiten. Is ook zo ja, dat jij eerder mocht in Zwolle ivm je gezondheid. Had je idd al eens eerder verteld. Hopelijk is het deze keer raak en hoef je niet nog een volgende poging, zo wel....kun je altid dan nog naar Meppel. Maar hoop van ganze harte dat dat dus ECHT NIET nodig is!!

@Linda: Dus jouw schoonzus mag ook vrijdag testen? Spannend...heeft zij verder ook nog nergens 'last' van?

Hier vandaag de brief met verzoek om kopie medische gegevens naar Zwolle gestuurd, zodat ze die naar Meppel kunnen sturen. Toch wel apart hoor...heb toch een beetje het gevoel dat ik bij hen 'wegloop' ofzo.... Heel stom, want op zich heb ik niks met ze...iedere fm zo'n beetje een andere arts gehad en alleen intake jaar geleden, eerste fm en punctie bij eigen arts gehad.
    Kregen vandaag de brief uit Zwolle....i.p. december starten met de pil en in januari dus met spuiten. Nou ja...niet dus...als we toch voor Meppel gaan kiezen.

Fijne avond allemaal!!

Liefs Majo

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #559 Sikki, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    En tjoep, hij zit er weer in!!!
    Het gehannes met de ampullen ging dit keer een stuk beter, maar het tijdstip was ook wat 'patientvriendelijker' (de vorige keer moest ie om 01.30 uur). Hij ging er dit keer ook een heel stuk makkelijker in. Tja, oefening baart kunst :D
    Nu nog 35 uur aftellen!

We gaan gewoon 's morgens weg. Het is voor ons 1,5 uur rijden, dus we willen uiterlijk om 6.30 uur weg dan zijn we er wel om 8.30 uur. Ik neem aan dat het op dat tijdstip toch niet zo heel druk is op de weg.

Maaik, wat lief dat je ons hier nog even een hart onder de riem komt steken! Hoe is het met je zwangerschap?!

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    He meiden,

Sikki wat superfijn dat de andere ook goed zijn gegroeid! Dit gaat gewoon helemaal goedkomen joh! Heel veel succes! Hoe is dat trouwens de pregnyl spuiten? Het lijkt mij de vervelendste, of valt het mee?

Zoe, Kleintje en Calani, wat spannend nog steeds voor jullie! Duim nog steeds hoor! Kleintje, fijn dat je je weer iets beter voelt.
    Ik vind de eerste schok als ik het te horen krijg vreselijk, dan moet ik de eerste dag echt ff bijkomen maar na paar dagen gaat t weer wat beter (tot ik ongi ben) Calani vind het echt zo spannend, bíjna weet je het.... pffff dat wachten lijkt me echt een superramp (ik ben zelfs zenuwachtig voor jullie.. hoe komen jullie die dagen door zeg!)

Meis, wanneer begin je dan ongeveer met spuiten? Direct na de pil? Waarschijnlijk loop je een aantal weken voor op mij.
    Ik hoef trouwens niet aan de pil maar moet op dag 21 beginnen met spuiten. Ik mag me aanmelden als ik weer ongi wordt. Was vorige ronde ook maar toen zat het dus vol. Ze hebben iedere dag een beperkt aantal plaatsen voor nieuwe aanmeldingen, ik sta nu op de reservelijst/voorranglijst voor volgende ronde. Als ik bel heb ik voorrang op de meiden die nog geen maand hebben gewacht. Maar als er heel veel bellen van de voorranglijst kan het dus zijn dat ik nóg een ronde moet wachten óf een paar dagen langer decapeptyl moet spuiten. Best stom dat de kans erin zit dat je 2 rondes moet wachten, terwijl andere geen enkele ronde hoeft te wachten. Ach ja, de kans is dus wel supersupergroot dat ik me kan aanmelden. Zit nu op dag 19 van mijn cyclus. dus vanaf volgende week wordt het weer spannend ;)

Maaik wat lief dat je hier even kwam posten! Hoe is het met je?

Linda wat spannend voor jullie (en je schoonzus) Ben benieuwd!

Majo, wellicht heb ik erover heen gelezen, heb je al een afspraak in meppel staan?

Mijn vriend moet helaas morgen weer beginnen met werken. Vakantie is dus weer voorbij :( Ik heb nog wel 2 dagen. Morgen wordt eeeeeeeindelijk ons nieuwe bed bezorgd! (na 16 weken levertijd!) dus ook nog wel heel leuk!

Deel Deze Pagina