Hey allemaal, Ben net terug van mijn repetitie en kwam nog even kijken. Wou even zeggen dat ik het echt leuk en fijn vind hoe iedereen met elkaar mee leeft. Dat geeft echt kracht om door te gaan en met het wachten. Daar ben ik jullie dankbaar voor (ben ook een beetje sentimenteel omdat ik nu moe ben ) Groetjes Kleintje
hey lieve meiden bedankt voor al het medeleven naar de testdag toe sorry maar even een zeer ego bericht: ik vrees dat ik morgen slecht nieuws ga krijgen... heb sinds daarnet bruinig verlies en heb dat altijd voor mijn ongi echt begint dus ... zucht zucht voel me down, had gisteren al even moeilijk, plots voelde ik me overtuigd dat deze poging zou falen, dan gaan eten met schoonfamilie, de baby van mijn schoonzus was erbij en het draaide constant rond let op voor de baby, oooo kijk de baby doet dit of dat, ooo slaapt ze nu, straks valt er iemand over haar... blablabla, uiteraard is er niets gebeurt, maar dat werd me toen even teveel, thuis een traantje gelaten en dan vandaag zo te zien bevestiging van mijn voorgevoel... voel me echt down... snif calani
Ow nee Calani, Ik dacht echt dat het bij jou goed zou gaan. Hoe kan dat nou. 1/3 van dit topic moet toch zwanger worden.... En alleen maar negatieve verhalen. Wel gewoon doorgaan he met de utrogestan. En gewoon testen morgen. Misschien is het wel gewoon wat oud bloed en wordt je helemaal niet ongesteld. Het is zo on eerlijk.
Calani NEEEEEEEEEEEEEE, dat is niet de bedoeling he! Zoals Kleintje zegt, het MOET gewoon oud bloed zijn. Kop op meid! Ik ga nog steeds voor een positieve test morgen!
Calani@ ik hoop zo dat je het verkeerd aanvoelt en dat er een prachtig beebje in je groeit. Hoop ook niet dat je het verkeerd opvat maar ik had ook alle 3 de voorgaande keren op een gegeven moment een gevoel dat het niet gelukt was. Maar dat wil niet zeggen dat de hoop ook vervliegt, het blijft toch spannend totdat je de uitslag van de test krijgt of echt ongi wordt... Nogmaals meid ik hoop zo dat het is zoals je hier vaker leest een ongi gevoel maar toch zwanger zijn... Sikki@ wilde je succes wensen voor morgen bij de punctie ik hoop dat ze mooie eitjes kunnen oogsten en op een goede bevruchting, duimen draaien vollop.... Hier kan ik er niets zinnigs over zeggen. Aan de ene kant voel ik me soms positief, maar dan komt het verstand weer om de hoek kijken die het positieve gevoel weer doet verdwijnen...Het gevoel dat het niet gelukt is heb ik nog niet zo overtuigend gehad als de vorige keren, maar dat zegt helaas weer niets.... Vandaag een heerlijk dagje strand gehad, wat is dat toch elke keer weer genieten... XX
bedankt sikki, kleintje en zoe en zoe zie je, je had het dus ook, en correct het gevoel dat het niet goed zat... ik ben ook quasi zeker, dit bruinverlies is niet goed (en de dag ervoor toevallig overtuigd dat de poging gefaald heeft) en zelf als het oud bloed is, hoort dat niet binnen te blijven zitten moest ik zw zijn, ... maar idd morgen definitief verdict, niet lang meer, maar mijn man en ik zijn de hoop beetje kwijt, maar voor één keer heeft hij me goed getroost, genre, we zijn allebei gezond, niemand van onze geliefden is dood (jawel onze emmie zei ik dan maar goed, ik snap wat hij wil zeggen) en onze tijd komt nog en we hebben cryo's dus niet direct vanaf 0 herstarten, soms kunnen mannen het juiste zeggen maar morgenavond eet en drink ik alles waar ik zin in heb... beetje afreageren mag toch hé... sikki, succes morgen!!! kleintje, jij moet het goede nieuws nu brengen hé calani
@ Sinja: Das toch niet te hopen zeg, dat je nog een ronde zou moeten wachten...hopelijk wel gewoon deze ronde met de voorrangslijst!! Wij hebben de afspraak in Meppel woensdag 29 augustus. @ Calani: Jeetje....NEE toch?! Hoop toch zo ontiegelijk dat je het MIS hebt, Meid. Dat je voorgevoel absoluut NIET klopt en dat dat bruin verlies nog van een innestelingsbloeding ofzo is... Kan me voorstellendat je in een flinke dip zit even....wat je vriend zegt is allemaal waar en positief, maarre....je mag hier best wel en beetje verdrietig om zijn hoor. Het is ook zóóó spannend allemaal.... Hopelijk morgen toch héél stiekempjes een posi test in handen!! @ Kleintje en Zoe: Bij jullie dus nog alles rustig?? Houden zo!! @ Sikkie: Jullie héél erg veel succes morgen!! Duimen draaien hier flink voor 4 prachtige follikels!! Lekker op tijd naar bed strakjes!! @ Jewel: Hoe is het eigenlijk bij jou?? Morgen je echo toch?? Heel veel succes en geniet er lekker van!! Dan ben je toch over die vervelende grens van 12 weke heen?? Hier niks zinsvols te vermelden...'k ga zo stoppen, moet straks nog m'n laatste nachtdienst weer in. Wknd dan lekker vrij. Knuffel voor jullie allemaal, Liefs Majo
Even kort vanaf de iPhone van vriendlief Sikki, heel veel succes morgen calani, kop op je bent nog niet echt ongi hier, telkens korte ongi krampjes en dan weer twee uur niks. Gaat al zo vanaf dinsdag. Maak me daar wel zorgen om.
Hey meiden, Ik ben weer terug!!! Ga eerst even reageren op jullie verhalen en dan zal ik even zelf vertellen hoe en wat! Calani: Wat ontzettend kl*ten dat je bruinverlies hebt! :xIk kan je nu wel op gaan beuren en hoop het ook zo ontzettend voor je, dat het niks is, maar bij mij was het ook een slecht voorteken, terwijl ik normaal altijd met roze begin en niet met bruin! Ben je al bij het ziekenhuis geweest?! Je moest vandaag toch bloed prikken? Vriendje zei inderdaad het juiste, heel lief van hem! Mijne kan dat ook altijd wel goed, maar soms zeg ik ook wel dat hij me niet altijd moet proberen op te beuren, soms is het gewoon ook echt even k*t...punt...En dan wil ik gewoon even lekker huilen... Zet hem op meid, ik denk aan je! Kleintje: Kan me voorstellen dat die buikpijn je een onrustig gevoel geeft. Het kan ook goed gaan he, Jewel had er ook last van! Wat rot dat je vriendin zwanger is...natuurlijk niet voor je vriendin, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik herken het gevoel zo! Soms is het gewoon niet eerlijk! Het gaat idd nog niet zo goed op dit topic...Jewel moet maar even wat glitters strooien...dat deden we op een ander forum altijd. Gewoon shift 8 (*) en dan in kleurtjes zetten...brengt geluk voor de niet zwangeren, haha! Sikkie: Jij hebt vandaag de punctie!! Spannend, misschien zit het er al wel op! Ik hoop dat je een mooie uitslag krijgt meid, het is je gegund! Majo: Wat fijn dat je eerder kunt komen in Meppel! Scheelt toch wel he, als je het in combinatie met doet! Anders was het wel heel onmenselijk geweest! Je ligt nu vast lekker te slapen, lekker het weekend bijkomen!!! Sinja: Dus alleen nog weekend en dan is je vakantie voorbij? Bah wat is dat snel gegaan of niet?! Ik hoop dat je de volgende ronde lekker kunt beginnen hoor! Dat mag ook wel een keer! Linda: Hoe is het met je schoonzus en zwager?! Hebben ze al nieuws? Meis: dus jij gaat binnenkort ook alweer met de 2e ICSI beginnen. Schiet mooi op joh! Dan wordt het weer spannend voor ons! Volgens mij heb ik de meeste nu gehad...heb even weer een pagina erbij geopend, anders lukt het me echt niet! Nu even mijn verhaal: Ik mag maandag al voor mijn 1ste fm...gaat snel nu! Van de ene kant heel veel zin in en van de andere kant vond ik het ook wel fijn om gewoon rust te hebben!8) Maar we gaan met goede moed weer van start! Hopen dat het allemaal uitkomt met vakantie, want 20e is dag 11, dus zal zo rond dag 13/14 moeten spuiten (hoop ik) en dan wordt hij 6 dagen later teruggeplaatst...dat komt uit op de 28e/29e en de 31e gaan we op vakantie. Als het dus allemaal later uitvalt, omdat mijn ei niet wil groeien, dan moeten we maar een dag later weg. Valkenburg was erg gezellig! Heb me goed vermaakt met m'n zus. Lekker veel terrasjes gepakt en gewinkeld in Maastricht. Rondvaart, grotten, kabelbaan, alles gedaan, haha...Moet toch wat te vertellen hebben he?! Gisteravond terug gekomen, want had zo'n pijn van dat bed (heb reuma en thuis een speciaal matras) en we moesten toch anders vanochtend al om 10.00 uit het appartement, dus konden we net zo goed gisteren al gaan. Zus zou mee gaan naar mijn huis (zij moet dan nog een uur verder rijden) en dan zouden we daar macaroni eten met vriendje. Maar toen we thuis kwamen, had vriendje de bbq aangestoken! Leuke verrassing was dat! En nu heb ik nog een hilarisch verhaal...achteraf dan...op het moment zelf was het doodeng, ben nog nooit zo bang geweest! (spannend he?!) Vannacht tegen 2.30 werd ik wakker van een geluid, was net of de hond tegen de waterbak aanliep ofzo. Vriendje werd niet wakker, maar ik maakte hem wakker en zei: ik hoor wat...Ik vertellen wat ik had gehoord en toen ging hij zachtjes naar beneden samen met mij, om te kijken...was niks aan de hand. Hond zat op het kleed, alles stond nog op zijn plek enz...dus wij weer naar boven en lekker slapen...nog geen kwartier, later ongeveer 2.45...een kabaal, glasgerinkel en er viel van alles...(krijg weer kippenvel als ik het geluid weer voor me hoor) dus ik begon te gillen, zat rechtop in bed! Vriendje schreeuwen: He! Wegwezen verd*mme! Ik snel telefoon gepakt en 112 gebeld, helemaal in paniek...En die lui blijven dan zo irritant rustig...Of we stemmen hoorden en of ik alleen was. Toen zegt ze, loop eens rustig naar beneden samen met je vriend...Toen zei ik dat tegen vriendje, die zei: geef maar hier die telefoon. Dus ik geven...zegt vriendje: We gaan niet naar beneden, daar pas ik voor. Nou, de politie kwam zo, die vrouw ons telefoonnummer genoteerd en we moesten maar even wachten. Toen waren we een beetje bedaard (voor zover mij dat lukte, stond echt te shaken) en besloten we om toch zachtjes naar beneden te gaan. Niks aan de hand bij ons, alle ruiten waren nog heel enz. Ondertussen kwam de politie binnen, met zaklantaarns alles bekijken, nog even bij de buren achterthuis, want die waren al 2 maand op vakantie, ook niks...ze konden dus niks vinden. Ze gingen dus maar weer. Wij weer naar boven, was ondertussen 3.30 ofzo. Maar ik kon echt niet meer slapen. Vriendje had zoiets, meis, het was niet bij ons, hier is niks gebeurd, ga maar lekker slapen. Heb echt tot 5.30 wakker gelegen en toen ging de wekker van vriendje. Kon niet meer slapen, zo bang. Elk geluid vond ik eng. Dus vriendje eruit, zei nog, nu doen ze vast niks meer he, het is nu licht...hij de hond uitlaten enz. Kwam hij terug, roept hij ineens...Kom eens kijken, weet de oorzaak. Dus ik naar beneden, staat hij in de wc...Echt een ravage daar, niet normaal! Wat was er nou gebeurd: Wij hebben een plank boven de wc hangen, met fotolijstjes en kaarsjes enz. En die is dus naar beneden gedonderd. De bril van de wc stond omhoog, dus die plank is met volle vaart in de wcpot gevallen en daardoor is de hele wcpot gebarste, overal scherven en stukken op de grond, niet normaal! Daar kwam dus al dat kabaal vandaan! Moest wel erg lachen samen met vriendje, want het was maar goed dat de politie niet in de wc heeft gekeken. Die hadden zich doodgelachen met hun collega's...Dat we daarvoor 112 belden! En ik zei ook meteen: Oh, dat gaan ze gebruiken voor het stukje! (mijn zussen en zwager, als we gaan trouwen!) Moet de ravage nog opruimen...heb eerst lekker uitgeslapen tot 10.50... Maar ik schrik nog steeds bij elk onverwacht geluid. Het was ook zooooooo eng. En ook al weet ik dat het niks met inbrekers ofzo te maken heeft, toch heeft het er goed in gehakt! Ben echt nog nooit zo bang geweest! En dat moet dan ook s'nachts gebeuren he?! Als het nu gebeurd was, was ik ook geschrokken, maar dan was ik zelf gaan kijken enz...maar ook nog in het donker! Bbbrrrrr.... Nou, dit was mijn hele relaas! Ik ga nog even verder snuffelen hier! Denk aan jullie! Liefs Loesie
Hey meiden, Daar ben ik weer. Terug uit Dusseldorf. Voor de punctie had ik gevraagd om een echo om te zien of de follikels er nog zaten. Gelukkig zaten ze er allemaal nog. Daarna dus heerlijk gaan slapen met toen ik wakker werd wederom een arts die zei dat ze niet zulk goed nieuws had. Wat nu weer?!?!?! Helaas, er was maar 1 eicel gevonden Weer een enorme domper en mijn tweede angst is waarheid geworden (de eerste was vroegtijdig springen en die had ik de vorige keer al gehad). Ze hebben direct bloed afgenomen om te zien of ik mogelijk toch weer een te vroege eisprong heb gehad. Een andere mogelijkheid is dat de follikels toch echt te groot of te rijp waren waardoor eventuele eicellen al waren opgelost. Ik weet wel, mocht dit eitje het niet redden dan doe ik de volgende behandeling echt helemaal in Dusseldorf. Met die prutsers in Nederland ben ik nu wel klaar. En nu ben ik bang dat mijn derde angst ook waarheid wordt. Dat de kwaliteit van de eicellen beneden de maat is. Ik weet het, ik moet hoop houden en er is er maar 1 nodig. Maar tot nu toe heeft alles tegen gezeten, dus ik kan ff niet inzien waarom dit nu wel goed zou gaan. Morgen tussen 11 en 12 mogen met de arts bellen of er een bevruchting heeft plaatsgevonden en zo ja dan mogen we maandagochtend bellen of er een celdeling heeft plaatsgevonden. Maar zover durf ik niet vooruit te denken. Meiden, ik ga zo lekker een weekendje naar Den Haag. Zondagavond ben ik weer terug, dus dan kan ik vertellen of we een bevruchting hebben. Calani, ik ben zo benieuwd. Heb jij wel goed nieuws te melden?!?!?!?! Een dikke kus voor een ieder van Sikki!
Hey Loesie we hebben gelijk gepost! Hahahahahahaha, wat een verhaal. Heerlijk!!! Spannend zeg, maandag de eerste FM alweer. Ik ga voor je duimen!!! Doe jij dat dan ook voor mij
Jeetje Sikkie, dat is inderdaad een domper zeg... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Je zegt zelf al dat je weet dat je hoop moet houden, maar het is ook wel ontzettend lastig om jezelf elke keer weer op te vegen hoor! Dat is toch ook ontzettend begrijpelijk? Geniet lekker van je weekendje den haag en zal straks een kaarsje voor je branden en hopen dat je nu goed nieuws krijgt. Sterkte. Liefs Loesie
Hey Meiden! Sikkie, ik hoop dat de laatste fase toch goed mag komen! Het is moeilijk om hoop te houden, maar toch blijven doen hoor! En ik ga iig heel hard voor je duimen!!!! Loesie, wat een verhaal zeg! Pff ik had ook niet meer durven slapen hoor! Maandag al voor de 1e fm. Ik hoop dat het nog mooi voor jullie vakantie kan. Calani, hoe is het met jou? Hopenlijk is het nog niet doorgezet, mijn duimen draaien nog! Kleintje, ik had ook buikpijn en onig krampen, dus het kan alle kanten nog op! De laatste dagen zijn wel het zwaarst, maar ik ga ook voor jou duimen! (duimen draaien overuren ) Zoe, ook voor jou duim ik!!!!! Deze keer moet raak zijn hoor! Majo, fijn dat je in Meppel zo snel terecht kunt. Januari is eigenlijk niet acceptabel En wat een gedoe met die medicijnen weer. Ik kreeg gewoon een recept mee en kon het ophalen bij onze huisarts. Hopenlijk loopt alles straks wel op rolletjes! Meis en Sinja, succes met wachten, ik weet hoe erg dat is. Wij moesten een half jaar wachten voor dat we aan de beurt konden. En als het nou een half jaar duurt of een maand, allebei is niet leuk! Maar voor je het weet is het zover... Nu even over mijzelf (als jullie het niet erg vinden) Vandaag had ik de echo en alles was goed! Het groeit precies volgens schema! De armpjes en beentjes gezienn, prachtig! Het deed een dansje voor ons Over een paar maand hebben jullie ook zo'n mooie echo!!!! Liefs Jewel
@Sikkie: Jeetje Meid... wat een dikke tegenvaller toch weer voor jullie. Kan me voorstellen dat je het even spuugzat ben en het even niet meer ziet zitten. Maarre...proberen tóch nog ergens een heel klein sprankeltje hoop te houden he!? Hopelijk raakt die eicel wel bevrucht en heb je volgende week gewoon een tp. Kan me voorstellen dat je de volgende keer helemaal alles in dusseldorf zou willen doen. Maarre....hopelijk is dat helemaal niet nodig en ben je over een paar weekjes wel zwanger!! @Loesie: Jeetje wat een verhaal zeg!! Spannend aan het begin en hilarisch aan het eind!! Hahaha. En maandag dus de eerste fm!! Spannende tijd komt er dus weer aan!! Fijn dat je zo'n leuke midweek hebt gehad. Jullie hadden ook supermooi weer zeg!! @Jewel: Fijn dat je echo er zo goed uit zag!! Eindelijk dan de 'kritieke' grens voorbij. Nu lekker volop gaan genieten he!! @Maaike: Hoe is het eigenlijk bij jullie? September beginnen jullie weer meen ik gelezen te hebben elders?? @ Draakje: Hoe is het met jou? De ergste 'schrik' weer te boven? Hebben jullie al wat gehoord mbt jullie cryo's? Dat zouden jullie toch zo rond half juli horen? Hoeveel cryo's hebben jullie nog? @ Saffie: Hoe is het met jou?? Heb ik nou goed gezien dat jullie in november pas met de 2e icsi kunnen beginnen?? @ Bright: En hoe is het met jou? Elders gelezen dat je geen tp hebt gehad ivm overstimulatie. Maar gelukkig wel cryo's. Wanneer hoor je meer over een cryo tp? Allemaal alvast een fijn weekend gewenst!! Liefs Majo
Hallo Allemaal, Dacht...ik zoek het overzicht maar weer eens eventjes op. Speciaal voor jou Loesie Hoef je geen extra pagina meer te openen, hahaha. Nee hoor...geintje... dacht...is wel weer even makkelijk...ook voor hier...hou het anders niet meer bij . Heb geprobeerd alles weer een beetje bij te werken, kijk maar ff of het wel klopt zo. Zo niet....verander het dan maar gauw!! Loesie: Direct icsi -> 1e icsi mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> in juli 1e cryo tp -> 20/7 1e FM Maaikiexxx (Maaike): 6x iui mislukt -> 1e ivf mislukt, geen bevruchting -> anti-stoffen onderzoek volgt -> sept start 1e icsi Majo: Febr. '06 pil gestopt -> mmm nov. '07, slecht zaad -> direct icsi -> 1e icsi sept '08 gestaakt, geen levende zaadcellen door koorts-> febr. '09 2e x 1e icsi gestaakt, overstimulatie -> 3e poging 1e icsi mislukt -> geen cryo's -> in Zwolle in januari '10 pas voor 2e icsi -> daarom 29 juli intake icsi in Meppel (i.c.m. Zwolle) Kanjer (Renata): 1e icsi april '09 mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> 27/4 gesprek: ongi afwachten, dag 8/9 eitje volgen voor tp Zoe: 23 juli '07 spiraal verwijderd -> 1e icsi febr. '09 negatief -> 9 cryo's in vriezer -> april 1e cryo tp negatief, mei 2e cryo tp negatief -> 9/7 3e en laatste cryo tp -> testdatum 20/7 Saffie: 3x iui mislukt -> 1e icsi mislukt Jewel: Dec. '06 pil gestopt -> juni '08 mmm -> 1e ICSI -> ZWANGER!! -> echo 25 juni hartje klopt -> 17 juli 2e echo -> alles goed. Kleintjevoorons: Jan '08 serieus begonnen -> Jan '09 mmm -> 6/5 intake icsi -> 1e icsi: 5/7 TP van 1 embryo -> testdatum 20/7 -> 4 cryo's Sikkie: Icsi ivm slechte zwemmers en vervroegde overgang -> 1e icsi mei '09 eitjes voor punctie gesprongen -> 2e poging juni '09, cystepunctie bij uitgangsecho, cyste van 35mm weggehaald, 17/07 punctie: 5 follikels, helaas maar 1 eitje -> 18/07 bellen voor uitslag bevruchting Linda: Niet bezig met behandelingen, belangstelling omdat schoonzusje met icsi bezig is -> leeft mee met de rest -> heeft zelf een dochtertje -> 17/7 testdatum schoonzusje Meis: 2x iui mislukt -> 1e icsi mislukt -> geen cryo's -> 2e icsi in augustus Sinja: Jan. '08 pil gestopt -> mmm Jan. '09, slecht zaad -> direct icsi -> volgende mnd op voorrangslijst icsi Calani: Mei '08 pil gestopt -> mmm -> slecht zaad -> direct icsi -> start 1e icsi 18 juni '09 -> 7/7 tp van 1 embryo -> 17/7 testen -> 5 cryo's Draakje83 (Lonneke): 2 jaar bezig kinderwens -> 1,5 jaar MMM -> PCO + slecht zaad -> 8 IUI's mislukt -> 1e icsi mislukt -> cryo's? Bright: icsi ivm verklevingen en mindere 'zwemmers' -> ICSI 1: geen 'verse' TP, wegens overstimulatie -> 6 toppertjes in de vriezer.
Dag lieve iedereen sikki sorry, heb evenmin goed nieuws... vanmorgen bloedafname, dan op weg naar mijn werk geslipt met de auto, bumper gebarsten, heb veel geluk gehad dat er geen auto's rond mij waren want zat op een grote baan... daarna rood bloedverlies en zonet telefoon: geen zwangerschap... ROTDAG ROTDAG ROTDAG maar goed ik wil wel hoop houden, morgen op reis, alles eten en drinken, en op dag 10 mag ik al voor een eerste bloedafname ivm cryo in natuurl cyclus... (spijtig genoeg ben ik onregelmatig, dus ben benieuwd wat dat gaat worden...) loesie, wat een verhaal, zou ook zooo bang geweest zijn, en bijna eerste fm, leuk! en sikki, sterkte meid, het kan nog goed komen!! calani
Ach jeetje, nee toch Calani!! Wat verschrikkelijk balen zeg!! En wat een idd verschrikkelijke rotdag voor je. Alsof ongi worden alleen al niet erg genoeg is nu!! Gelukkig mag je al wel snel door voor een cryo behandeling. Hopelijk ben je gewoon over 28 dgn weer ongi en kunnen jullie snel door met een cryotp. Hopelijk deze maand dus een normale cyclus en niet een veel te lange. Goed van je dat je hoop wilt houden, maar eens even lekker flink een potje huilen is hier ook zeker op zijn plaats hoor. Het is gewoon kl*te toch?!! Morgen gaan jullie dus lekker op vakantie!! Geniet ervan!! Enne...vanavond even een flinke borrel met een toastje met filet american of zoiets..... Knuffel Majo
Hey Allemaal, Calani, Jeetje wat een rot dag echt balen dat je ongi geworden bent en de bloedtest negatief was. Hopelijk brengen je cryo's meer geluk. Weten jullie ook al hoeveel je laat terug zetten? 1 of 2? En zoals ik het begrijp mag je al metteen deze ronde je cryo terugplaatsing? Majo, Tnx voor de lijst update! is ook wel weer even goed om te zien waar iedereen nu is in de behandeling. En jij ook een fijn weekend he!!!! Jewel, Ik vind het heel erg leuk dat je ons nog update!!! Ben zo blij voor jou. De krampjes maken me wel nerveus. Maar zolang ik niet ongi wordt ben ik al heel blij. zit nu op dag 11 na de terugplaatsing en vroeger werd ik altijd tussen dag 9 en 12 na de eisprong ongi. Weet natuurlijk of je dit met elkaar kan vergelijken...... Had jij de hele dag krampjes of af en toe. Ik heb het namelijk een minuut of 10/15 en dan weer een paar uur niet. Terwijl met ongi heb ik het constant. Loesie, Jullie ook al weer aan de cryo's dat schiet ook al op. Hoeveel laten jullie er terug zetten. Eentje of gelijk allebei? Mits alles goed ontdooit. En wat een spannend verhaal zeg. Toen iknog op kamers zat heb ik ooit mee gemaakt dat er mensen naast mijn raam liepen en met zaklampen door het raam schenen. Toen was ik ook erg bang. HEb ik maar het licht aan gedaan dan wisten ze dat ik wakker was. Werd ook wel veel ingebroken in die buurt. Sikki, Dat is wel weer een domper dat er maar 1 eitje is. Hopelijk is die goed genoeg en word het een topembryo waar jij straks zwanger van wordt. Het is je zo gegunt (ons allemaal natuurlijk) Houdt de moed er in en ik duim mee voor morgen. Sinja, Hoe issie met jou? Nou hier dus nogsteeds krampen en VAKANTIEE!!!!!!! Dinsdag vertrekken we naar Terschelling. Alleen is er regen voorspeld. Hopelijk houden we het droog in het tentje.
Calani, wat balen meid, je hebt het toch goed aangevoeld. Wat een shit dat voor je zeg. Ga lekker los aankomende dagen en geniet van alles om je heen en van alles wat je mag doen!! Heel fijn dat je snel weer mag beginnen. Sterkte meid... Loesie, wat een verhaal zeg, tenenkrommend. En dat de politie dan zegt dat je zelf moet gaan kijken, wat een debielo's... Ik heb mijn man ook regelmatig naar beneden gestuurd midden in de nacht (ten onrechte). Het blijft vervelend om bang te zijn... Super dat je maandag alweer voor de eerste fm mag, de spannende dagen gaan weer beginnen, succes... Jewel, je bent ons voorbeeld aan het worden, wat super dat je een goede echo had, ik hoop dat we je snel met z'n allen mogen volgen. Genieten nu he!!! Sikki, wat een teleurstelling zeg, potverdorie, weet ook niet zo goed wat ik nu kan zeggen. Ik hoop en bid voor je dat het een topper is die blijft!!! Iig een heel fijn weekend gewenst (je ging naar den haag toch?)!!! Majo, jodelie de afspraak staat, supers. Ga heel hard voor je duimen meid, het moet gaan lukken!!! Kleintje, hou je het nog, mijn boog staat echt gespannen. De ene kant overvalt het gevoel me dat het echt niet gelukt is, en heel soms denk ik, nou misschien toch wel pff gek makend. Nog 3 dagen... heel misschien test ik zondag, maar ik weet niet of ik het durf. succes nog met wachten... Aan de rest allemaal een dikke knuffel, we zijn kanjers!!! XXX