Hallo meiden, Wil me graag bij jullie aansluiten. Majo, ik ken je al, wij hebben samen in het februari topic geschreven... En voor de andere meiden even een korte intro. Ben 32 en mijn man en ik zijn sinds juli 2007 "bezig". Na een jaar zijn we doorverwezen naar het ziekenhuis en daar kwam al vrij snel naar voren dat bij mij alles goed is, maar dat het zaad van mijn man niet beweeglijk genoeg is. Half december kregen we te horen dat het icsi zou worden. In februari hebben wij dus onze eerste icsi gehad. Helaas is deze poging niet in een zwangerschap geeindigd. Achteraf gezien vond ik het best heftig die eerste poging. Toen we bezig waren vond ik het allemaal prima te doen, we hadden er tenslotte al een tijd naar toe geleefd. Maar als ik het achteraf bekijk, was het lichaamlijk en geestelijk best pittig! Dus even een tip van mijn kant. Neem optijd je rust en wees maar egoistisch, doe geen dingen waar je geen zin in hebt... Wij hadden bij de punctie een oogst van 13 eitjes, 12 zijn daarvan bevrucht. Omdat het zaad beter was dan ooit geweest, hebben ze de helft van de eitjes geprobeerd te bevruchten met ICSI en de andere helft met IVF. Van de 12 embryotjes is er 1 terug geplaatst en konden er 9 worden ingevroren. Dus we hebben gelukkig nog even te gaan voordat ik evt weer voor een punctie moet ondergaan.... Ik wordt waarschijnlijk morgen ongi en dan gaan we vanaf dag 11 kijken of er een eisprong geweest is (echo en bloedprikken en ik moet urine opvangen en na laten kijken) 3 dagen na de eisprong zal ik een tp krijgen van 1 Cryo....Zal ongeveer rond pasen zijn... Meiden een heel verhaal, hoop dat jullie het niet vervelend vinden als ik meeschrijf en lees...en voortaan hou ik het wat korter beloof ik! X
Hey meiden, Zoe, welkom meis! Tuurlijk mag je mee kletsen en gezellig juist die lange verhalen! Ik kan er ook af en toe wat van! Wat een goede oogst zeg! (mag je dat zo zeggen, hihi!) 9 embryos in de vriezer, zo, da's echt veel hoor! Dan heb je inderdaad nog even te gaan in je 'eigen' cyclus! lekker hoor! Ik hoop dat je er nog maar eentje nodig hebt en dan gewoon zwanger bent! Bedankt voor je tip, heb het even voorgelezen aan mijn vriendje, haha! Dan kan hij het ook horen van anderen! Op dit moment vind ik het ook nog wel te doen, emotioneel gezien, maar wie weet achteraf... Heb gelukkig heel veel steun van vriendje, familie en collega's...Ik werk op een basisschool in groep 4, dus er is altijd vervanging nodig als ik weg ben. Vandaar dat ik gewoon open kaart heb gespeeld! Gaan ze er weer eentje terug plaatsen?! Of gaan ze ook nog kijken naar de kwaliteit?! Ik duim! Majo, wat leuk dat je dat met die kinderen doet! Erg dankbaar lijkt me! Hoe was je high tea?!? Vast heel gezellig en lekker he?! Wij hebben het gewoon verteld aan de meeste...familie, vrienden, collega's...ik heb liever de vragen hoe het gaat, dan de vragen, nou en wanneer jullie?!?!?!?! En ik ben gewoon een open boek en praat er graag over...En anders kap ik het wel af! Woon je vlakbij Hardenberg?! Ik kom zelf uit een dorp bij Almelo in de buurt, maar ben verhuisd richting Deventer... Heb een relatie gehad met iemand uit Bergentheim, dat ken je dan ook vast wel he?! Renata, fijn dat je zo blij kan zijn voor je vriendinnetje! Ik heb dat zelf ook wel hoor, heb dan ook helemaal geen wrokgevoelens, maar slik wel even! Kan gelukkig nog steeds cadeautjes kopen voor degene die zwanger zijn! Katja Schuurman en Sophie Hilbrand zijn ook zwanger...lekker dan... Ik ga lekker bankhangen! Fijne avond! Liefs Loesie
Hey Zoe... Leuk dat je hier nu ook mee gaat schrijven februari topic is idd een beetje aan het aflopen, nu de rest (gelukkig) allemaal zwanger is! Nu wij hier allemaal nog! (en op de andere topics natuurlijk ook!). Mijn high tea gisteren was héééérlijk, gezellig 2,5 uur zitten kletsen en smikkelen met z'n viertjes. Ik woon niet in Hardenberg maar half uurtje ervandaan naar het noorden. Bergentheim ken ik idd wel, genoeg patienten daar vandaan! Bij de tv sterren idd ook een babyboom ja. Zag ook dat katja en sofie en birgit (schuurman) zwanger zijn. En die van krezip.....naam ff kwijt is ook bevallen... leuk voor ze, maar wou dat het bij ons allemaal ook eens raak was! Hey Renata... hoe was je echo vandaag? Zijn ze goed doorgegroeid? Ben benieuwd... straks misschien wel net zo'n goeie oogst als Zoe had Ik begin hier ook maar alvast een beetje af te tellen voordat ik met de pil kan beginnen. Zit nu op dag 11 van mijn cyclus. Cyclus is meestal rond de 34/35 dgn laatste jaar. Ook wel cyclussen van 40-65 gehad, dus hopelijk ga ik dat niet nu net weer doen Kan bijna niet wachten op m'n volgende menstruatie Dames die hier helemaal niet mee bezig zijn zullen het zich wel niet voor kunnen stellen die vervelende menstruatie iedere maand weer Fijne avond allemaal!
hooooooi we hebben nog steeds zo'n 18 eitjes.. en gister bloed laten prikken om te zien of de waardes goed waren enzo... dus extra spanning gehad gisterochtend..pfft maar gelukkig mogen we door en hebben we di a.s de punctie.. ik bereid me wel voor op onwijs veel pijn... kan het denk ik alleen maar mee vallen.. nu vanaaf nog xtje lucrin en menopur prikken en zondagaaf de pregnyl spuit en maandag niks spannende week dus ik lees zo op het forum dat het meestal na de punctie zo'n 3 dagen duurt voordat er tp is. maar hier is ons nog niks over gezegd, weet iemand wat normaal is? en zoe die tip neem ik graag van harte wat je ook zegt je zat er middenin en ondergaat alles gewoon.. ja dat hebben wij nu ook idd.. en hoop ook echt dat we dit maar 1 x hoeven te doen en daarna gewoon kunnen genieten van een zwangerschap ^^..maar das mayb beetje te posi van het goeie.. heheheh dames rustig aan vandaag en kom zo nu en dan nog wel ff aanwaaien vant weekend liefs renaat
@ Renata, zóóó... dat gaat dus de goeie kant op! Nog steeds 18 follikels! Hoeveel waren er nu dan goed qua doorsnee? A.s dinsdag dus de punctie... spannend zeg! Kan (nog) niet meepraten over hoe deze voelt, maar door alle verhalen weet ik nu wel dat dit heel verschillend per persoon is. Bij jou viel het toch tegen Zoe? Als ik het me goed herinner? Maar tsja.... geen mens is hetzelfde, dus.... Weet dat ze in Zwolle echt een roesje geven i.c.m. pijnstillers.... zie er zelf dus niet zo tegenop... Ben al blij als het deze poging door kan gaan, want ben dat wachten zo langzamerhand wel eens beu. Meestal is de tp idd na een dag of 3, maar ook hiervoor geldt...kan ik (nog) niet over meepraten... mijn 1e poging is net voor beiden gestopt. Maar ook hier weet Zoe vast het antwoord op! Fijn weekend allemaal nog verder....ik moet helaas werken, morgen 6 uur m'n bed uit en dan gaat de klok ook nog eens een uur vooruit! Wordt een kort nachtje dus, bah! Groets Majo
Hallo, Loesie, we krijgen er idd 1 teruggeplaatst. Het is pas de 2e tp en dan doen ze er nog geen 2. Bij de volgende tp mogen we evt 2 cryo's terug laten plaatsen, en dat gaan we ook doen waarschijnlijk. (maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het nu gaat lukken...) Majo, kan begrijpen dat je het wachten nu zat bent. Ik hoop dat de tijd vliegt, maar probeer ondertussen te genieten van de lange dagen en het mooie weer.... Renate, wat een spannende week voor jullie zeg. Heb je de pregnyl al geprikt? Is een gemene hè... Punctie is bij iedereen verschillend. Ik vond het vies tegenvallen, maar herstelde best snel al voelt het nog een tijdje ongemakkelijk... Bij ons was de tp idd 3 dagen na de punctie, daar voel je overigens niets van. Vond dat een heel speciaal moment. De dagen tussen de punctie zijn ook best spannend hoor. Ik had er van te voren eigenlijk niet bij stilgestaan dat dat zo is. Maar het is toch af wachten hoeveel bevruchte eicellen er zijn en hoeveel er over blijven, en hoeveel er in gevroren kunnen worden. Je aantal eicellen is igg al heel hoog, dus dat ziet er goed uit. Van de meiden die in februari voor het eerst icsi of ivf gedaan hebben waren er echt veel de eerste keer zwanger. Dus het kan echt wel, blijf idd maar goed positief, kan nooit geen kwaad! Ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden, dus er zit weer schot in de zaak. Waarschijnlijk volgende week woensdag weer voor het eerst naar het ziekenhuis voor echo en bloed prikken....Het gaat weer spannend worden... Meiden heel veel succes met alles! XX
Hey meiden, Zoe, 'fijn' dat je weer kan beginnen! Dan gebeurt er tenminste weer wat he? Ik duim voor je dat deze terugplaatsing de laatste is! Bij ons kijken ze wel naar de kwaliteit, als het geen topembryo is willen ze er wel 2 terug plaatsen als wij dat willen. Succes meis en hou ons op de hoogte! Renata, wow, dat is mooi zeg! Ik ben benieuwd naar de uitslag. Ik hoop dat ze ook alle 18 eitjes kunnen gebruiken en er lekker veel bevrucht raken, we hopen natuurlijk dat de eerste terugplaatsing gewoon blijft zitten, maar het lijkt mij wat meer rust geven als je weet dat er ook nog wat ingevroren zijn. Laat je ons weten hoe het gegaan is?! En hoe de punctie is, is denk ik heel verschillend, maar je doet het vast heel goed! Majo, ik kan me voorstellen dat je het wachten zat bent! Dat heb ik al en bij jou zijn er ook al 2 pogingen afgebroken! We gaan gewoon voor deze poging! Ik zit op dag 12 vandaag! We lopen lekker gelijk! Alleen mijn cyclussen zijn meestal 28/29 dagen, dus ietsjes korter! Jij gaat ook niet te lang hoor! Dat kunnen we niet aan! Ze geven hier inderdaad een roesje met pijnstillers! Heerlijk he?!?! De punctie is bij ons in Deventer en ze gaf ook aan dat ik een infuusje krijg, als bij mij de eitjes zijn weggehaald, dan gaat vriendje met een warmhoudkistje met de eitjes naar Zwolle, moet hij daar produceren en mag hij weer terug. Ondertussen lig ik in de rustkamer bij te komen en mag hij me weer ophalen als hij van Zwolle terug komt. De terugplaatsing is in Zwolle! Misschien komen we elkaar wel tegen, haha! Gaan we naast elkaar liggen tijdens te tp...benen wijd! haha! Sorry, liet me even gaan! Meiden, een fijne avond! Ben helemaal kapot door dat stomme uurtje! Gister opgepast bij vrienden, kwart voor 1 thuis (toen ineens kwart voor 2) en om half 9 ging de wekker, want mijn nichtje was jarig...en die wonen een uur verderop! Wel een leuke dag gehad, maar erg druk dus! Morgen als het goed is vrij! Tenzij ik gebeld word of ik kan werken! Ik spreek jullie later weer! Liefs Loesie
zozo dames ben ik weer morgen de punctie.. zie dr best tegenop. vooral tegen pijn.. maar jah zal vast goed komen slaap wel onwijs slecht al t hele weekend..dus vanaaf vroeg naar bed loes idd die pregnyl is geen pretje.. heb er n blauwe plek aan overgehouden zoe spannende tijden komen dr dus weer aan.. toi toi toi! en idd hopen dat deze x meteen de laatste mag zijn hoeist verder met de dames? liefsss renaat
Hai renaat, Ik weet niet hoelaat je moet, maar heel veel succes vandaag! Probeer je te concentreren op je ademhaling, heeft mij erg geholpen! Succes! Ik mag volgende week woensdag weer voor een echo en bloedprikken. In ons ziekenhuis zitten ze er bovenop wat betreft eisprong. Ik moet zelfs vanaf volgende week maandag 3x per dag mijn urine opvangen en in potjes bewaren in de koelkast, blehhh... Maar ja het is voor het goede doel, zolang ze me eisprong maar niet missen! X
Renata...ook heel veel succes van mij vandaag! Tenminste.... als je nog moet... Mocht je al zijn geweest, hoop ik dat het je erg is meegevallen! Mooi Zoe... dat je weer kunt beginnen! En deze keer gaan we er vanuit dat het raak is! M'n duimen draaien nu al heel hard voor je! [-o< Hahaha Loesie....dat zou wat zijn he.... als we samen de tp hebben in Zwolle Maar dat denk ik niet aangezien jij net wat voor loopt op mij. Vervelend dat je vriend heen en weer moet naar Zwolle.... of maakt hem dat niet zoveel uit. Ben toch wel blij dat wij gewoon alles op één plek hebben... Hier niet zo'n leuk weekend gehad helaas. M'n cavia ging ineens dood, was echt héél zielig. Moest en kon niet meer stoppen... denk dat alle emotie er van de laatste 1,5 jaar zo'n beetje uitkwam Gisteren hele dag nog zo'n bleh... gevoel en dikke opgezette ogen... Bah! Wat heb ik toch een hekel aan daarna zie je er niet uit en knallende koppijn altijd. Alle collega's (incl. artsen) vroegen wat er aan de hand was... allergie of gehuild? Ene keer maar verteld en andere keer maar wat in het midden gelaten Bijna iedereen op het werk weet wel waar we mee bezig zijn, maar had geen zin het steeds te vertellen. Voelde me al kl*te genoeg! Nou ja... vandaag gaat het in elk geval weer prima Nog 1 dagje en dan is het april! Nu begint het toch echt op te schieten! Vandaag lekker vrij, maar uitslapen zat er helaas niet in, hebben schilders bij huis lopen! Vind ik helemaal niets he... steeds dat gegluur naar binnen ... Nou ja.... toch maar een beetje genieten van m'n vrije dag! Toedels! Majo!
zo ff copy paste van wat ik eerdr al geschreven heb bij mn al vaste topic er zaten dr een beetje meer van dan verwacht :S (stuk of 40 ofzo) dus deed extra pijn :S vooral aan de linkerkant. rechts valt mee..maar die zal wel in het niet vallen bij de linkerkant dus tjah.. meteen na de punctie moest ik eventjes blijven liggen, daarna kreeg ik zo'n gigamaandverband in en n zetpil en een naproxen om de pijn te verzachten.. daarnet toenk weer wkkr werd ff met mars gekletst en die vertelde me dat er dus zo'n 20 eitjes waren gevonden in de 'bakjes' en dat er genoeg zaadjes waren... dus nu maar afwachten.. ik moet nu ook ipv nog pregnyl spuiten, bolletjes vaginaal inbrengen (ustrogen ofzo) vandaag 2x3 en vanaf morgen 3x2 p.dag donderdag moeten we bellen tussen 10-00 en 10-15 om te horen hoeveel er bevrucht zijn en of we vrijdag de tp hebben.. er is me afgeraden aankomnde dagen te werken omdat het er zoveel waren en nu dus een echte gatenkaas is van binnen... pffft. voel me best ellendig daar benee in mn buik.. maar alles voor een goed doel... kreeg complimenten voor deze grensverleggende actie^^... doet me goed., maar op het moment dat ze me het zei kon mn wereld gestolen worden..pfft.. :S >>>nu om 2100 << paar x geslapen al vandaag en voel me wel al beter dan vanmorgen gelukkig.. maar tiz nog steeds heel gevoelig en voelt als een behoorlijke druk... vrijdag de tp ik ga aankomende dagen niet werken op aanraden van de gyn ben meestal heel streng voor mezelf maar dit advies klonk wel heel wijs.. dus meteen gebeld en gelukkig alle begrip gekregen van mn werkgeefster! ze is erg nieuwsgierig dus das wel heel leuk ook lekker echo berichtje :S maar kom deze dagen wel ff reageren ook op jullie liefsss renaat
Majo@ ach, wat vervelend zeg dat je cavia dood is. Denk dat het de welbekende druppel even voor je was... hoop dat je van de huilbui opgeknapt ben, lekker even schoongespoeld van binnen en van buiten. Lucht toch altijd weer op.... En idd, 1 april, het gaat nu hard, let maar op. Vooral als het weer zo fantastisch blijft... Wow renate, wat een super oogst, niet gek dat je buik gevoelig is! Heel goed dat je rustig aan doet, laat je maar lekker verwennen! Ga hard voor je duimen dat jullie een vriezertje vol krijgen en dat er een topper teruggeplaatst wordt. Veel drinken hè! Overstimulatie kan je ook na de punctie behoorlijk ziek maken! X
@Renaat... jéétje....20! Wat een aantal zeg. Súper, hopelijk zijn er heel veel van bevrucht. Dat hoor je dan morgen he?! En vrijdag dan de tp. Spannend hoor...dan kun jij het spannende wachtbankje op! Lijkt me héérlijk zitten die bank, haha Jij begint vandaag over een week dus weer Zoe... Ook weer spannend he... goed van ze dat ze er zo bovenop zitten om je (paas)ei te ontdekken... Zou zonde zijn als ze die zouden missen! Denk idd dat het bij mij van het weekend even de bekende druppel was, maar dat ik nou zeg dat het oplucht...nou...eerlijk gezegd niet echt. Voel me daarna meestal alleen maar belabberder en volgens mij is nog lang niet alles eruit, haha. Nou ja...ik heb gewoon een giga hekel aan huilen (zelf dan). Voor jou vandaag nog 2 weken Loesie...en dan kun ook jij eindelijk beginnen! Dat klinkt nu toch echt niet lang meer he.. Geniet allemaal van het mooie weer dames! Wordt alleen maar mooier de komende dagen. xxx Majo
Hey meiden, Daar ben ik weer, eerste werkdagje zit er alweer op, best druk, maar wel gezellig! Renata, tjeetje, 20 eitjes! Da's een dondersgoeie score! Super meis! En hoe voel je je nu? Groot gelijk dat je niet gaat werken, je moet je lichaam echt rust geven en goed op jezelf passen. Je wilt toch dat de terugplaatsing goed verloopt en dat kan niet als je lichaam er niet klaar voor is! Er zullen vast een boel eitjes bevrucht raken! En wat spannend dat je morgen te horen krijgt hoeveel! Hou je ons op de hoogte?! En ik duim voor vrijdag natuurlijk! Zoe, je bent er maar druk mee of niet?! Maar wel fijn dat ze alles zo goed in de gaten houden, dan nemen ze het allemaal goed serieus en daar hou ik wel van! Helemaal omdat het wel belangrijk is i.p.v. de terugplaatsing! Dit gaat goed komen hoor! Majo, wat zielig van je cavia...heftig hoor, dan zo'n emotionele bui erachter aan...Wat jammer dat het niet oplucht bij je. Soms heb je dat. Je zei dat er nog meer zat, wel goed over blijven praten he en niet alles opkroppen! Da's nie goed voor je! Fijn dat het alweer april is he?! Ik inderdaad over 2 weken...Kan het zijn dat je door de Clomid meerdere eisprongen hebt?! Ik voelde gisterochtend ineens zo'n steek in mijn buik en ik voel rond mijn eisprong altijd wat pijn, maar nu ineens een paar heftige steken, ik dacht echt, oh dit is het...(was 5.40) ik vriendje gesmst, die was met de hond wandelen, smste terug, kom er zo aan, haha! Dus hebben we nog gauw even geklust (we hadden het zondagavond ook gedaan en dus dinsdagochtend) Ik had nog maar één ovulatietest, dus dacht, bewaar die tot morgen en vandaag was hij dus echt uberpositief, de teststreep was nog donkerder dan de controlestreep...Kan het dan zijn, dat er nog een eitje gaat springen?! Maak me ook best druk over de zaaduitslag van vriendje als ik de punctie heb gehad. Hij heeft niet zoveel sperma (normaal is dat per ml ofzo, maar hij heeft iets minder dan een ml of 2 ml, weet het niet meer precies) maar de eerste keer had hij 2.1 miljoen zaadcellen, de 2e keer 1.7 miljoen en na de proefopwerking van IUI had hij er nog maar 0.2 miljoen. Het wordt dus elke keer minder... Zou het dan ook zo kunnen zijn dat er helemaal niks meer gevonden wordt?! Straks komt hij terug van Zwolle en dan heeft hij slecht nieuws omdat er geen zaadcellen meer gevonden zijn...Of maak ik me nu te druk?! Ik ga nog even genieten van de zon meiden, Fijne dag! Liefs Loesie
Halloa! Loesie...lief dat je zo bezorgd bent. Ik krop het niet op hoor! Kan er juist goed over praten, met m'n hummie maar ook met al m'n vriendinnen vrienden en zelfs collega's. Alleen in huilen ben ik gewoon geen ster...het lucht gewoon nooit op bij mij helaas ! Ook ik ben idd dat het eindelijk april is. Gaat nu lekker snel. Wat clomid allemaal met je doet kan ik je helaas niet vertellen, heb er geen ervaring mee, dus weet ook niet of je meerdere eisprongen kunt hebben enzo. Wat betreft je vraag over sperma/zaad... mijn man had ongeveer vergelijkbare waardes. Ook bij hem was het iedere keer (6x ofzo) steeds slechter dan de vorige keer. 1x idd ook helemaal geen levende zaadcellen maar dat was nadat hij koorts had gehad. Koorts is dus ECHT funest voor zaadcellen! Daardoor werd het bij ons weer 3 mnd uitgesteld vorig jaar. Dat is ook hetgeen wat ik me steeds het meest afvraag : ....wat als mijn man straks als hij voor het eggie moet geen (levende)zaadcellen heeft? Maar ja... dat weet je nu eenmaal niet van tevoren. Hebben we helaas weinig invloedt op. Mijn man slikt echter wel vitamine-c en zink tabletten om toch enigszins het idee te hebben dat we er tóch invloed op hebben . Bij Zoe was het juist zo dat het zaad bij de punctie nog niet eerder zo goed was geweest...dus dat kan zelfs ook. Daar houd ik me dan maar weer aan vast als goed voorbeeld . Bij hen zijn er uiteindelijk zelfs een aantal bevrucht met gewoon ivf. Afwachten dus maar en ons niet teveel druk maken om alles... er maar het beste van hopen! xxx
Hey meiden, Renata, hoe is het gegaan?! Je mocht toch bellen vandaag?! Hoop dat er heel veel bevrucht zijn! Ben benieuwd! Majo, goed dat je het niet opkropt meis, is ook nergens goed voor! Dankje voor je antwoord. Ik ben dus niet de enige die die vraag heeft. Ga er toch maar eens naar vragen als ik weer naar de gyn moet. 12 mei is dat. Moet ook nog een keer bellen om aan te geven wanneer ik met de pil ga beginnen, dus misschien dat ik er dan aan denk! En we hebben inderdaad een goed voorbeeld hier, dus daar houden we ons aan vast! Meiden, ik had toch zo iets geks. Mijn zus die zit op een koor en daar zit ook een vrouw op die zwanger probeert te worden via IVF. Zij en haar man gingen naar een man die aan handoplegging o.i.d deed. Een soort paragnost. Hij heeft al heel veel mensen geholpen met hun kinderwens en hij kan bij de man iets doen, waardoor het zaad aanzienlijk verbeterd. Ook bij haar heeft hij geholpen, waardoor er 2 vruchtjes zijn blijven zitten. Helaas heeft ze er eentje verloren, waardoor die man niet kon garanderen dat ze het andere vruchtje ook niet zou verliezen. Dat is dus ook helaas gebeurd, maar hij wist het allemaal van te voren te vertellen. (hoop dat ik het een beetje goed verteld heb) Nu had mijn zus aan haar ons verhaal verteld en toen heeft ze het daar met die man over gehad en die man zei dat als wij bij hem kwamen, hij het zaad zo kon verbeteren dat we sowieso voor IUI konden gaan! Normaal was zijn wachtlijst 3 maand, maar als we bellen en zeggen dat het via haar is, dan kon hij ons binnen 7 weken helpen! Eng he?! Ik weet niet wat er allemaal van waar is, maar ik heb zoiets van, het kan toch nooit slechter worden door zoiets en wie weet wel beter! Dus wat let ons! Ik ga maandag bellen voor een afspraak! Ben benieuwd! Is een heel verhaal geworden! Meiden, fijne avond, nog één dagje werken en dan lekker weekend! Liefs Loesie
Klinkt idd wat zweverig allemaal Loesie... maar ja... baat het niet, schaad het niet...denk ik dan. Hoewel zoiets voor ons niet is weggelegd... ik geloof daar toch niet echt in en denk dat in mijn man helemaal niet meekrijg naar zoiets hahaha. Eerder nog zou ik dan misschien iets met accupunctuur gaan proberen, maar we hebben iets van...eerst maar eens gewoon een ivf poging doen. Dan kunnen we altijd nog wat anders proberen... Wil er ook weer niet téveel mee bezig zijn. Wij zijn ons op het moment ook aan het orienteren mbt adoptie. Heb van jongs af aan altijd gezegd dat ik graag een kindje van mezelf zou willen én er één zou willen adopteren... er zijn genoeg kinderen die het niet goed hebben en die wij (vinden we) een goed leven te bieden hebben. Maar tsjongejonge zeg.... wat een wachtlijsten zijn daarvoor. Vele instanties hebben er op het moment een stop opzitten met inschrijvingen en bij anderen zit je op een wachtlijst van 3-5 jaar . De aanvraag van potentiele adoptiefouders is groter dan het aanbod adoptief kinderen. Hoe is het bij jullie Renata? Veel bevruchtingen? Vandaag de tp toch? Ben benieuwd.... Spannend hoor! Hoe is 't bij jou Zoe? Alles o.k daar? Hier alleen vanavond nog werken tot 23.15 uur en ook dan weekend...heerlijk!
hier nog eentje! lang bezig, van het kastje naar de muur. eindelijk actie, blijken de zaadcellen niet optimaal te zijn. eerste icsi achter de rug, helaas miskraam na 2 weken. nog 7 cryo's deze ronde dus vol goede moed verder!
Hij doet het dus nog steeds, meiden, volgens de site liggen ze er dit weekend uit, kunnen we in ieder geval geen berichtjes plaatsen, dus ik wens jullie een heel fijn weekend en tot snel! Liefs Loesie