@ Deeske: Jéétje zeg!! Jij/ jullie hebben ook al het e.e.a. meegemaakt dan zeg!! Hoeveel kan een mens aan denk ik dan?! Wens jullie heel veel succes!! Jammer dat jullie ook zo lang moeten wachten. Welk zkh zitten jullie? Vervelend he...die lange wachtlijsten. Daarom gaan wij nu naar ander ziekenhuis.
Sorry hoor meiden, maar ik had het gewoon niet meer!!! Het domme was wel dat nadat ik besefte dat ik niet op dag 8 maar op dag 7 na tp zit ik op de een of andere manier wel iets rustiger werd. Omdat ik toen besefte dat ik vandaag nog niets hoefde te verwachten. maar ja, morgen begint het dan gewoon weer opnieuw en dan iedere dag weer. Soort van Groundhog Day Tja, dat zal de komende dagen niet anders zijn denk ik. Iedere dag zit je te wachten op iets waarvan je hoopt dat het niet komt Bij thuiskomst vandaag ben ik maar heel driftig gaan strijken. Misschien dat een beetje nesteldrang Henkie goed gestemd houdt! Maar ja, het grote-onderbroek-loeren is weer begonnen!!! Ikke, helaas welkom hier! Wat balen dat je zo lang moet wachten voordat je kunt starten! Welk ziekenhuis zit je? Ik heb het idee dat de wachtlijsten in NL alleen maar langer worden. Vreselijk! Ze zullen wel denken, kun je gelijk vast wennen aan het enige zekere in de MMM: wachten, wachten en nog eens wachten. Wat jullie hebben heb ik ook nog niet heel veel gehoord. Naar hoor! Kleintje, weer terug van vakantie? Was het lekker? Ik zie dat jij volgende week ook al de eerste echo hebt. Wat gaaf!!! Hoe voel je je verder? Bedankt dat je even komt vertellen dat jij ook last had van krampen. Ik hoop dat ik je na mag doen! Majo, jij eind deze week je gesprek! Weer een stapje op naar de nieuwe poging. Toch dan alleen maar afwachten!
Sikki, Hier gaat het best goed. Heb nog niet echt veel klachtjes. Alleen dat ik zo erg moe ben. Nog erger als tijdens de deca. En af en toe een vlaagje misselijkheid. Verder is het nogsteeds niet echt doorgedrongen dat we echt zwanger zijn. Maar dat zal nog wel komen. Ben ook blij als we de echo gehad hebben. Dan weten we dat het goed zit. Vakantie was trouwens erg leuk geweest. Ook wel emo omdat ik nu zwanger ben. Maar nu lekker genieten!!!
Kleintje, hihi, ik moet wel lachen om je avater Snap dat het beste emo is, opeens ben je zwanger!!! Heb je al 'kwaaltjes' ? Loesie wat balen voor jullie! Dikke knuffel! Hopelijk kun je het op vakantie een plaatsje geven en na de vakantie uitgerust beginnen aan de échte cryo poging. Deeske welkom hier (helaas) Muppet: wij hebben zelf de keuze 1 of 2 terugplaatsen. Ze raden aan 1, maar je mag het wel écht zelf beslissen in t radboud. Het is dus ook per ziekenhuis verschillend. Wij zitten er nu toch heel sterk aan te denken om altijd 2 terug te plaatsen, ongeacht de kwaliteit om onze kansen te verhogen. Sikki ik voel je spanning ook. Pfff wat een ramp lijkt me! En ik had vandaag al zo'n enormmmmmme stressdag! werd gister namelijk ongesteld. alléén het zette niet door. het bleef bruinig (sorry voor de smakelijke details ) en mag pas bellen als het helderrood is... Ik vanochtend dus echt 20x naar de wc. mijn collega's werden echt gek van mijn zenuwachtige gedoe! En sinds 15 minuten is het eindeiljk helderrood Dus morgen weer bellen en heeeeeel hard duimen Ik denk dus dat ik morgen als dag 1 moet tellen omdat het al 21:15 uur was! Weet iemand dat? Nou morgen weet ik of ik mag starten... spannend (maar ga er eigenlijk wel vanuit aangezien ik op de voorranglijst sta en er veel meiden helemaal niet hebben hoeven te wachten)
Ooooh Sinja, wat fijn!!! Nu eindelijk ook echt beginnen. Ik duim hel hard voor je dat je morgen een plekkie krijgt! Kleintje, wat fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Helemaal met het goeie nieuws op zak! Nu op naar de eerste mooie echo en er lekker van genieten!
bij mij telde voor 18:00. anders de volgende dag. Maar je kan het morgen aan de telefoon ook ff vragen.
wij zitten in tilburg bij het Elisabeth ziekenhuis. dat is het enige ziekenhuis bij mij in de omgeving waar ik de artsen vertrouw. anders zou ik meer als 3 uur moeten reizen..... want ik woon maar in een klein dorpje en ben afhankelijk van het ov
Wat jullie hebben heb ik ook nog niet heel veel gehoord. Naar hoor! ======== dit schijnt in Nederland ook maar bij 1 op de 50 mannen voor te komen
Even een ego-berichtje... Jahoeeeeeeeeeeeeeeeee we mogen waarschijnlijk ook starten!!! Ik werd gisteravond écht ongi en vanochtend dus direct gebeld. Na 10 minuten een in gesprektoon kreeg ik ze te pakken! In principe hoor ik nu niets meer, en mag ik dus starten. Krijg ik alle recepten etc. thuisgestuurd In het radboud hoef je niet aan de pil, maar de secretaresse vroeg hoelang mijn cyclus is. Nou tussen de 26 en 40 dagen (en meestal tussen 29 en 36). Toen was ze wel verbaasd dat ik niet van tevoren nog de pil moest slikken. Dus mijn status erbij, en t viel nog nét binnen de grenzen dus ik hoef niet aan de pil. Maar moet wel ongi worden natuurlijk tijdens het deca gebruik. Ben gelijk aan het denken: als ik nu net weer een superlange cyclus heb, wordt ik dan wel ongi, of wat gebeurt er dan (langer doorspuiten van deca ofzo?) Ach ja, moet er maar niet teveel over nadenken) Als ik niet wordt gebeld mag ik dus starten. Ik vroeg er dus nog extra bij: ik mag er dus vanuit gaan dat ik mag starten? Toen zei ze dat ze pas 1x iemand 2 rondes hebben moeten doorschuiven, zeer waarschijnlijk dus wel. Waarschijnlijk begint het spectacel dus over 3 weken! (nu hoop ik snel alles thuisgestuurd te krijgen natuurlijk )
@Sikki: spannend meid! Nog even doorzetten!! @Sinja: heel veel succes! @Ikke1980; welkom hier.. ik ken je al van het andere topic. Wat moet je lang wachten! Laten we hopen dat je voor de tijd spontaan zwanger wordt!
hihi Sikki, inderdaad Hoe is het daar? Nog plannen voor deze week of moet je de hele week werken? Ik denk aan je!
Mooie banner Sinja! Heel veel succes met jullie 1e ICSI! Hoe oud zijn jullie allemaal eigenlijk? Niemand heeft zijn lfd er meer bijstaan. Ik ben 29,5 en jullie?
Muppet, ik wordt volgende maand 30... Zou toch leuk zijn als ik toch nog voor mijn 30ste zwanger ben geworden. Zeker een mooie banner Sinja! Ik moet de hele week werken (lees: op zp neuzen ). Ik ben aanwezig. Meer kun je het op dit moment niet noemen. Morgen wel weer mijn dagje bij het festival dus dat breekt lekker de week! Gelukkig heb ik vanaf het weekend wel weer lekker afleiding. Vrijdagavond gaan we weer naar onze vrienden in Eindhoven. De mannen blijven dan daar en ik ga met een paar vriendinnen zaterdag vanuit Eindhoven naar Amsterdam. Zondags weer naar huis en als ik dan nog niet ongi ben geworden maandagochtend testen! Henkie is denk ik op dit moment een slaapje aan het doen. Heb 'm ff toegefluisterd dat dat goed is voor de groei. Heb nergens meer last van. Ben alleen de hele tijd erg dizzy. Pffffffff, nog 6 dagen....
hihi Sikki, die Henk Zorg maar heel goed voor 'em! Slapen is inderdaad goed! Snap dat je op je werk je slecht kan concentreren en veel hier zit. pfffff kan het me zó goed voorstellen! Heb je wel lieve collega's die met je meeleven??? En het weekend lekker een klein beetje afleiding hopelijk, goed gepland Muppet inderdaad wel leuk om te weten hoe oud iedereen is! Ik ben 26 en mijn vriend is 29
Ik ook! maar was er gister niet helemaal bij (was zo gespannend over het starten en het ongi worden) Zijn jullie vandaag vrij of vanaf werk op zp? Ik ben vandaag een dagje vrij! Heerlijk (werk wel fulltime, maar werk 4 dagen van 9 uur, wat echt ideaal is!)