ik vraag me overigens wel af ik zie heeeeeel veel meiden die nog niet eens zo gek lang bezig zijn die al in de mmm zitten..... maar ik ben nu al ruim 3 jaar bezig en ons laten ze maar wachten en wachten en wachten......
Zijn jullie vandaag vrij of vanaf werk op zp? ------- ik ben helaas een een thuis zittende klusser (ik heb een wajong uitkering)
Ik heb nu lekker 3 weekjes vakantie! Heerlijk! @Ikke1980; dat begrijp ik ook niet... hangt van het ZH af misschien? Na hoelang zijn jullie naar de HA gestapt?
uhm ik heb in het begin van me relatie bmhk gehad. dus sta vanaf okt 05 al onder behandeling van gyno. in okt 06 mochten we voor het eggie gaan klussen maar voor okt 05 waren we ook al bezig eigenlijk van november 03 zijn we bezig voor een kindje....... alleen ik reken steeds vanaf 06 omdat we meer als een jaar stil hebben gelegen.
Hallo Meiden!! Joepie Sinja!!! Hahah wat kun je dan blij zijn met je ongi!! (en banner) t' Gaat voor jou nu ook weer beginnen!!! Sikkie, pff de laatste week is killing hè? Je voelt van alles....Mooi dat jij die vieze balletjes niet hoeft te gebruiken...Maar ik zou niet te vroeg testen hè, wat de pregnyl geeft ook een posistieve test aan!! Ik ga voor je duimen meid!!! Ikke, jullie hebben idd ook veel meegemaakt zeg! Wij zijn nu na 2,5 half jaar bezig te zijn zwanger. Maar daar hebben we een half jaar van op de wachtlijst gestaan, dus eigenlijk 2 jaar. Wel lang wachten voor jullie hoor januari...Heb je vervelende dingen meegemaakt met andere artsen? Omdat je alleen dit zkh vertrouwd... Grappig, mijn vriend is ook 15 jaar ouder dan mij....Kom niet zo vaak lotgenootjes tegen hihi Loesie, waarom moet je ei persé groeien dan? Kunnen ze dan gewoon geen tp doen? Haha misschien domme vraag, maar van cryo tp's weet ik helemaal niets van Maar is idd misschien een teken van je lichaam dat het nog wat te vroeg is. De volgende cyclus gaat het gewoon gebeuren!!!! Moet van mij!!! Majo, weet je nu al wanneer je in Meppel beginnen kan? (of heb je dit al gezegd) Sorry, ben een beetje vergeetachtig.... Kleintje, Gewéldige avatar meid!! .....worms.....dat spelletje deden we vroeger altijd op de comp. Is idd nog wat onwerkelijk allemaal hè? Had ik ook hoor, en nu nog steeds wel wat. Vooral nu iedereen het weet en je feliciteerd! Geniet er lekker van meid, het gaat echt snel. Volgens mij heb ik de meeste wel gehad, sorry als ik wel iemand vergeten ben! (hormonen krijgen de schuld) Hier gaat alles goed! Voel me steeds beter! Ben lang zo moe niet meer en kan er nu ook echt van genieten! Liefs Jewel
Heb je vervelende dingen meegemaakt met andere artsen? Omdat je alleen dit zkh vertrouwd... ========== in het andere ziekenhuis waar ik eerst zat vonden ze het belangrijker om over mijn overgewicht te zeiken dan mij te helpen het ziekenhuis waar ik nu zit helpt ook mensen met overgewicht maar dan mag je als nog geen hogere bmi hebben dan 40 en ik zit netjes op de 38 oke wel veel te hoog ivm me lengte maar goed wel onder de 40
Hey meiden, Jewel, mijn eitje moet springen, omdat je baarmoeder zich dan klaar maakt om een bevrucht eitje te ontvangen, dus het slijm wordt dikker en alles zet zich in werking om wat in te laten nestelen. En ik vond het wel een positieve draai ja, om dan te zeggen dat mijn lichaam er dan waarschijnlijk nog niet klaar voor is en dat het maar goed is, dat er geen cryootje verspild is! Je bent alweer over de 12 weken meis!!!!!!!!!!! Goh, wat gaat de tijd snel! (behalve als het om jezelf gaat, haha!) Geniet er lekker van! Al een kamertje uitgezocht enz? Sikkie, ik snap je zooooooooooo goed, dat je dan weer wat rustiger bent. Het komt er nu gewoon echt op aan. Ik duim zo hard voor je, het zou zo geweldig zijn voor je, omdat je eitjesvoorraad al zo nihil is...(schrijf je dat zo?) Dan zou het echt zo zijn van, er is er maar eentje nodig! Sinja, jaaaaaaaaaaaaaaaa, wat fijn zeg! Geweldig nieuws, eindelijk wordt je lange wachten beloond! Je bent dus nog niet gebeld? Oh, nu gaat het echt beginnen meis, zet hem op! Muppet, ik ben 26 en vriendje is 33...Ik ben nog best jong dus. Ben daar wel blij mee, want nu voel ik die druk niet. Ik weet niet wie het zei over het ongesteld worden na terugplaatsing, maar bij mij begon het wel 8 dagen na tp. Wel alleen nog maar wat bruine afscheiding en op dag 10 zette het door. Dus bij de volgende tp, alles wat ik boven de 8 dagen haal is mooi meegenomen! Kleintje, idd een hele gave avatar, haha! En wat staat die banner mooi meid! Echt super voor jullie! Zoe, hoe is het met jou? Dringt het een beetje tot je door? Majo, ook alles goed daar? Lekker weekend gehad? Hier gaat het inmiddels wel weer goed! We hebben vandaag de achterkant geschilderd buiten. Een mooi fris roomwit kleurtje! Begon het alleen halverwege te regenen, grrrr...maar de schade is beperkt gebleven! We hebben trouwens 10 augustus een afspraak bij de bank. Ik wil heel graag terug naar mijn roots en vriendje maakt het niet zoveel uit. We willen even kijken wat de mogelijkheden zijn. We gaan niet eerder kopen dan ons eigen huis verkocht is. Dus we hebben geen stress ofzo. Vind het wel spannend, heb al gesolliciteerd in die buurt, heb zondag de brief op de bus gedaan. Het is op hetzelfde kinderdagverblijf als mijn zus werkt. Ben dan wel juf, maar heb een kinderdagverblijf ook altijd erg mooi gevonden. Wil alleen wel op HBO-niveau betaald krijgen. Maar dat moest volgens mijn zus geen probleem zijn, omdat er wel meer waren die dat kregen. Het is wel op een andere locatie dan mijn zus. Ben benieuwd! Een fijne dag allemaal! Knuffel Loesie
Pfff meiden, is de dag nog niet voorbij? Dan kon ik er al weer 1 afstrepen Ik heb vandaag alweer 385 keer broekloeren gedaan, maar nog niets in zicht. Ook al 653 keer aan m'n borsten gevoeld, maar ook daar hetzelfde verhaal. Maar Henkie houdt volgens mij winterslaap. Ik heb 'm de hele dag nog niet gevoeld Sinja, ik las in het andere topic dat jij 17 augustus mag beginnen met de deca. Dus es geht on?!?! Jewel, fijn te horen dat je echt aan het genieten bent! En tja, bij jou gaat het nu snel, maar voor mij kruipt de tijd echt voort. Gelukkig heb ik medelevende collega's, dus ik kan zo uit het niets een keer gillen dat ik het niet mee heb! En ik zal zeker niet te vroeg testen. Volgens mij kan die laatste shot Pregnyl nog wel tot vrijdag een eventuele test beïnvloeden. Daarna zit ie ruim onder de 100. Loesie, dus je wil weer iets verder opschuiven richting het Oooosten? Jij kwam toch uit Almelo of omgeving? Dus jullie zijn flink aan het schilderen om het huis verkoop klaar te maken? Of gewoon voor de grote dag
ff snel want moet eigenlijk snel eten en daarna komt er nog bezoek... Jaaaa het gaat door! Alles staat op de digipoli (was eind vd ochtend al) en start dus 17 augustus met de deca! Jahoeeeeeeeeeeeee ben zooooooo blij en vind het allemaal zooooo spannend! maar eindelijk!!! Sikki veel succes, je bent weer een dag verder met Henk!!!! Super joh! @ de rest: de volgende x ga ik weer wat uitgebreider hier reageren! tot schnell 8)
Sinja wat leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!! Ben superblij voor je! Gek dat iemand zo blij kan zijn met het beginnen met een vruchtbaarheidsbehandeling he? haha, maar ik snap het dondersgoed! Ik had het precies zo! Kon niet wachten! Al die spuiten, inwendige echo's, puncties, terugplaatsingen, heerlijk! hihi! Ik ga ervoor dat de rest nu gewoon de eerste of volgende poging zwanger is! Sikkie, toen wij hier kwamen wonen heeft mijn schoonvader er een nieuw kozijn met terrasdeuren ingezet. En die zaten alleen nog maar in de grondverf, erg he? En de grote dag gebeurt het meest bij mijn schoonouders. Alleen vriendje vertrekt hier 's morgens en ik ben dan al bij mijn schoonouders, blijf daar slapen. Ik wilde graag uit huis trouwen, maar dat is 70km verderop, dus da's nie handig. Nu komen mijn ouders ook bij mijn schoonouders slapen. Dus dan ben ik én dichtbij én ik trouw ook een beetje vanuit huis. Maar inderdaad voor de verkoop zal het ook positief zijn. Ik kom inderdaad uit omgeving almelo, Tubbergen om precies te zijn. (we maken er geen geheim van dat we in de mm zitten, dus als iemand het leest, maakt niks uit!) En daar wil ik heel graag naar terug! Veiligste gemeente van Nederland he? haha! Fijn dat je collega's het weten en je het soms van de daken kunt schreeuwen! Je hoeft niet te broekloeren hoor, want er komt gewoon niks! Ja, over 8,5 maand komt daar een heel mooi kindje uit! Fijne avond! Liefs Loesie Ik ga lekker douchen! Genoeg geverfd voor vandaag! Fijne avond!
Loesie, wat leuk dat iedereen dan bij elkaar is bij je schoonouders. Gezellig! Behalve je eega in spe dan. Blijft hij dan moederziel alleen zenuwpezen in jullie huis? Dus terug naar Tubbergen. Leuk hoor! Daar kwamen een boel oud-collega's van mij vandaan toen in nog in Almelo werkte. Leu oet Twente, leuke leu Nou, ik heb weer een dag overleefd. Maar sinds vanmiddag begint Henkie weer te zeuren. Echt precies op dezelfde manier als ik heb voordat ik ongesteld wordt. Pfffff, vermoeiend dit hoor!!!
Sinja, leuk dat je mag starten Kleintje, spannend, bijna echo sikki, zeurend gevoel betekent nog niets hoor!! En @ me, mijn bloed toonde op dag 10 alsof ik pas op dag 3 zat, heel vervelend dus, nu vrijdag terug bloedname en echo om eens te kijken of er een follikel zit...zucht
Even kort een teken van leven geven. Hebben nml vakantie, dus zit niet zo vaak achter de pc. @Sinja: wat fijn dat je mag starten, super zeg!! Alvast heel veel succes! @Sikki: Henk moet zich nog wel ff goed vasthouden en stoppen met jou zeurderige pijn te geven. Dat mag alleen als dat betekent dattie nog ruim 8 mnd wil blijven zitten! @Loesie: jammer dat je ei niet goed is doorgegroeid. Maar zoals al eerder gezegd, was je lichaam er idd missch nog niet klaar voor. Hopelijk gaat het volgende maand beter! @Calani: wat vervelend dat de uitslag van je bloed niet super was. Hopelijk is er vrijdag meer duidelijkheid en een mooie follikel te zien! @Ikke: welkom hier, 'jammer' dat je je hier ook hebt moeten melden. Jullie hebben al heel wat meegemaakt las ik. Ik hoop dat het voor jullie nu ook snel raak mag zijn! Verder weet ik ff niet meer wat er allemaal geschreven is. Hier gaat morgen de eerste Deca er weer in, toch weer spannend.
Meiden, weer bijna een dag voorbij... Morgen dag 13 na de punctie en dag 10 na tp en tot op heden nog geen ongi in zicht. Alleen een zeurende buik en witte afscheiding. Kan iemand de klok wat sneller vooruit zetten?
Ga mijn best voor je doen Sikkie! Om de tijd vooruit te zetten! Ik duim voor je, witte afscheiding = goed teken! Calani, wat balen zeg! Dus bij jou loopt het net zo als bij mij. Ik zat op dag 11 toen ze ook vroegen of ik een langere cyclus had, omdat mijn eitje nog niet groeit? Ik ga het volgende keer ook met bloedtesten vragen, lijkt me toch iets nauwkeuriger. Straks ligt mijn eitje aan de achterkant en kunnen ze het steeds niet zien. Had ik tijdens de fm's bij de vooronderzoeken ook. Een bleek steeds uit de bloedtest dat ik wel een eisprong had gehad. Meis, geniet van je vakantie! Hier net weer kl*tennieuws gehad...of kl*tennieuws...maar iig, nichtje van mijn vriend is zwanger, 19 jaar!!!!!! Heeft nog geen werk, nog met school bezig, geen huis, helemaal niks. Alleen een vriendje. Ze was gewoon ongesteld geweest tussedoor. Vandaag tijdens een echo bleek dat ze al meer dan 8 weken was. Staat op hyves: Hoera, we zijn zwanger, het is NIET gepland, maar WEL gewenst. Ze had al tegen moeder gezegd dat ze nu niet meer ging werken, omdat ze voor het kind wilde zorgen. Moet nog zien wat er van terecht komt. Sikkie, wat leuk dat je mensen uit Tubbergen kent. Kun je me een pb'tje sturen met namen? Ben wel erg nieuwsgierig of we dezelfde mensen kennen. En mijn zus en zwager slapen bij mijn aanstaande ega de dag voor de bruiloft. Zij maakt de foto's, dus moet ze ook vroeg aanwezig zijn. Dus hij is gelukkig niet alleen. Ik ga weer, ben bij mijn ouders, morgen naar een braderie hier in de buurt, erg gezellig met rommelmarkt enz. Hopen dat het droog blijft! Doeidoei! Liefs Loesie
thnx allemaal! Wat een lieve en leuke reacties van jullie We zijn echt superblij dat er nu een datum is waar we naar toe kunnen leven!! Ik verwacht deze week alle recepten etc. dus heb me vandaag ook maar even bij mijn nieuwe apotheek ingeschreven. Ben namelijk 2 jaar gelden verhuisd (45 km van mijn oude woonplaats gaan wonen) en was dat nog steeds vergeten Calani wat balen zeg! Veel succes vrijdag! Hoe gaat het verder? Lijkt me best een klap als je 1e poging mislukt namelijk.. succes! Loesie wel leuk dat je dan bij je schoonouders kan slapen! Is toch specialer dan dat je samen wakker wordt de dag dat je gaat trouwen. Veel plezier morgen op de braderie. En wat een kl*tenieuws zeg! Snap je echt helemaal!!!! zo is het namelijk ook met mijn stiefzusje gegaan. Die was ook 19 en doet nu al 1,5 jaar niks en (schoon)papa betaald wel. Vond het verder ook wel moeilijk dat mijn moeder nu als eerste oma is van haar kindje, en niet van óns kindje! Zwaar irritant en moest echt wel ff slikken toen haar kindje geboren werd. Sterkte ermee! Meis spannend zeg dat het weer gaat beginnen. Heel veel succes! Had je vorige keer last van bijwerkingen? Sikki: weer een dag voorbij!!!!!!! Jeeeeeeuj! Echt Henk blijft gewoon mooi op zijn plaats hoor de komende 8 maanden! Mijn duimen draaien en nog even en je hebt weekend met een beetje afleiding en dan is het zo de testdag. Hoe is het met de rest?
Hallo lieve meiden.... Sikki, wat een spanning zeg, hij is bijna voelbaar. Ik duim zo keihard dat jullie Henkie is blijven zitten...En ik snap wat je bedoeld hoor die laatste dagen zijn echt killing!!! Succes meid met de laatste loodjes! Calani en Loesie, wat balen zeg dat het allemaal zo loopt, en ongelooflijk dat het bij jullie allebei gebeurd. Ik moet zeggen dat ze bij ons in het ziekenhuis het heel secuur aanpakken. Ik moet vanaf dag 9 3x daags urine opvangen. Op dag 11 dan een echo en bloedprikken. Dat urine opvangen is een heel gedoe, moet er tussen de middag voor naar huis, maar daardoor hebben ze wel elke keer nauwkeurig mijn eitje kunnen vinden...Misschien iets om voor te leggen aan de artsen?? Heel veel succes voor jullie allebei, je ziet het, het kan echt ook als al je hoop vervlogen is!!! Majo, wat fijn voor je dat het in Meppel sneller kan, en wat goed dat je zelf zo assertief bent!! Nog een maand rust en dan weer beginnen met de pil toch? Mijn hart gaat uit naar jullie, jullie hebben zoveel geduld moeten hebben, een hele dikke knuffel!!! Sinja, je bent begonnen met de eerste behandeling, wat spannend zeg!! Ik wil je heel veel succes wensen, er zijn genoeg vrouwen die de 1e keer zwanger raken, zet m op!!! Meis, voor jou is het ook weer begonnen, vandaag de 1e spuit, spannend weer!!! En op 10-08 je eerste echo, mijn verjaardag, dat moet goed komen, heel veel succes voor jou ook!! Hoop dat ik iedereen gehad heb en zo niet, heel veel succes voor iedereen.... Hier gaat het goed, wel leven tussen vrees en hoop...Ben je eindelijk zwanger, begint het gewacht en de spanning weer van vooraf aan. Vorige week was ik echt vol vertrouwen dat het goed zo gaan. Van de week iets bloed verloren, echt heel weinig, maar het maakt wel dat je je weer super kwetsbaar voelt. Heb ook weinig kwaaltjes, opzich iets om blij mee te zijn, maar dat maakt je ondertussen ook weer super onzeker... Maar zolang ik nog niets verloren ben probeer ik positief te blijven en toch te genieten. Het is zo onwerkelijk allemaal, hier zijn we al die tijd voor bezig geweest, en ineens is het zover....Zo fijn dat het allemaal dus wel kan!! Houd moed lieve meiden, ik lees echt alles mee, maar vind het ook soms moeilijk om te reageren. Zelf had ik er ook soms moeite mee om zw banners te zien, ondanks dat ik wist dat die meiden de zelfde weg bewandeld hadden!!! Heel dikke knuffel voor jullie allemaal, jullie zijn stuk voor stuk kanjers vergeet dat niet!!! XXXX
ik zie dat ik hierin een foutje heb gemaakt. dat ik vanaf het begin van me relatie bmhk heb gehad klopt wel maar dat 2003/2004 ipv 2005 ik heb nadat ik schoon was nog een jaar een mirena gehad en die is er in okt uit gegaan.Sorry Sorry