direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    #721 Annerie, 30 jul 2009
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
    @Zoe, ik kan me zo goed voorstellen dat het wachten weer opnieuw begint tot je een echo hebt gehad (en de maanden erna natuurlijk). Heb je zolang gehoopt, gewacht, er mee bezig geweest en dan ben je opeens zwanger. Ik geloof ook echt dat je er even aan moet wennen. Je bent immers soort van "gewend" (na ja..) geraakt aan de behandelingen.

@Sinja, het komt dichterbij, nog 2 weken en jij mag ook beginnen!!

@Meisje 84 en Calani ook veel succes (Calani morgen hopelijk een mooie follikel).

Gos ik houd het bijna niet meer bij al die verhalen haha.

@ Sikki houd je het nog uit?

Ik word zo langzamerhand (nu het weekend nadert) heel gespannen hoor. Ik voel vanalles, heb enorme boobs, kan er bijna niet op liggen en bij vlagen ben ik misselijk en moe. Maar ik weet dat dit van al die hormonen zijn natuurlijk en ik houd mezelf natuurlijk helemaal niet wijs dat dit van een mogelijke zwangerschap zou kunnen zijn. Want ik weet natuurlijk wel 'beter' de derde keer.
    *NOT*. Dit is zo killing, het wachten op iets waarvan je hoopt dat het niet komt. Grrrrr.... Het is wachten op een uitslag waar je zelf totaal de hand niet in hebt. En das niks voor mij.

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Neeeeeee, ik hou het niet meer!!!
    Pffff, soms denk ik, als ik morgen nog niet ongi ben (dat is dan 14 na pu) dan doe ik een test.
    Maar aan de andere kant, ik zou het denk ik niet durven! Ik wordt liever ongesteld dan de teleurstelling van een negatieve test. Die heb ik al te vaak gezien...

Maar Annerie, misschien kan het toch wel hoor, zwangerschapsverschijnselen! Je hebt immers 2 Jantjes = dubbel zoveel hormonen als het raak is.
    Ik wil je niet gek maken hoor :D

Ik zelf denk af en toe ook dat ik duizelig en misselijk ben.
    Maar dat komt denk ik gewoon van de zenuwen. Ik maak mezelf gek! :$
    Maar soms begin ik al te denken dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
    Zou wel een heel sterk verhaal zijn met 1 eitje!

Pffffffff, nog 4 dagen...................

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sikkie, elke keer als ik je naam zie dan schrik ik, ben bang dat je met slecht nieuws komt! Maar gelukkig is het nog steeds positief! Ik kan pas lezen of je zwanger bent na mijn vakantie, of je moet even naar Texel komen, om het goede nieuws persoonlijk te vertellen, hihi!

Annerie, duim ook heel hard voor jou. Da's nie prettig he, als je het allemaal niet zelf in de hand hebt. Ik word daar ook onrustig van.

Zoe, ik kan het me ook heel goed voorstellen, je leeft telkens van moment naar moment he?! 'gelukkig' heb je wel eerder een echo, omdat het via ICSI is...anders moest je nog 6/7 weken wachten! Ik weet zeker dat vast alles goed komt!

Een hele stevige virtuele knuffel hier voor iedereen!

Meiden, ik ga jullie voor een week verlaten, ik hoop heel goed nieuws te lezen als ik terug kom!
    Een fijne week, succes met wachten en toi toi toi!

Dikke knuffel van mij!

4. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Loesie, heel veel plezier op Texel, lekker uitwaaien en tot rust komen he?

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Loessie heel veel plezier!!!

Annerie en Sikki, wat is het spannend voor jullie!!!! Ik duim heel hard! De spanning lijkt me echt heftig!

Zoe ik snap dat het eenmaal zwanger nog steeds spannend is en dat je echt uitkijkt naar de eerste echo!
    Ben benieuwd hoe het met kleintje gaat!

Vandaag de recepten thuisgekregen. Onze 1e fm is op 10-09 :)

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden, er is weer veel aan de gang lees ik wel!

Heb gister een afspraak gemaakt bij de gyn. Ik zat te wachten op een verwijsbrief maar die kwam niet (2 weken gewacht). Gister gebeld en kan maandag al terecht! Beter! Ben blij dat het zo snel gaat allemaal!

7. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    pppfff....paar dgn niet gewest hier en 5 blz terug moeten lezen!!
    Wat spannend, wat spannend hier weer allemaal zeg!!
    Heb maar pen en papier erbij gepakt om niemand te vergeten....

@Loesie: Een hele fijne vakantie toegewenst saampies op Texel. Morgen gaan jullie weg toch? Lekker genieten. En wat leuk dat je weer naar Tubbergen gaat. Das ook vlakbij Hardenberg toch? En ook al gesolliciteerd....wat een nieuwe dingen allemaal bij jullie zeg?! Leuk hoor!! Kan me je reactie van mbt het nichtje van je vriend best voorstellen...is best cru op het moment dat het bij jezelf allemaal zo moeilijk moet!!

@Jewel: Fijn dat je nu eindelijk een beetje kunt genieten!! En 5 aug. al naar de verloskundige!! Leuk hoor!! En al lekker aan het inkopen geslagen?

@Kleintje: hahaha...grappige avatar heb je nu zeg!! Spannend hoor 6 aug. je eerst echo. Ik ga hard voor je duimen voor een mooi kloppend hartje!!

@Zoe: Kan me voorstellen dat je met ups en downs aan het genieten bent!! Het is ook zóóó spannend zeg!! Niet alleen de weg om zwanger te worden, maar zéker ook die daarna!! Schrikken dat je bloed bent verloren een beetje, maar dat hoor je wel heel vaak hoor!! En wat je zegt...zolang je niks anders verliest... Enne...gewoon lekker blijven meeschrijven hier hoor!! Vind ik wel gezellig!! Anders ga ik je nog missen!! Schrijven al best een tijdje in verschillende topics saampies!! Ik duim hier héél hard voor je dat alles goed blijft gaan. Op naar een supermooie echo!! Knuf terug!!

@Sikki: Wat spannend, wat spannend iedere keer als jij weer wat komt schrijven!! Gelukkig gaat het nog steeds goed. Het zou zo supermooi zijn als jij zwanger wordt!! Gister in Meppel vertelden ze nog een verhaal van iemand die ook maar één eicel had en zwanger was geraakt. Moest meteen aan jou denken!! Kop op he Meid!! Volhouden moet ie die Henkie!! Fijn wknd alvast in A'dam. Leuke afleiding!!

@Sinja: Joehoe!!! Je bent ongi geworden!! (Hoe blij kun je zijn, haha). En de 17e dus starten met de deca!! Eindelijk zit er dan schot in!!

@Calani: Jammer dat het bloed nog niet goed was. Hopelijk morgen beter!! Heel veel succes morgen en hopelijk groeit er al een mooie follikel!!

@Annerie: Bij jou ook al zo spannend als bij Sikki!! Snap best dat het bijna niet uit te houden is. Veel leuke dingen doen en vroeg naar bed (is de dag ook sneller voorbij!!!). Nog een weekje toch?? 8/8?

@Meis: Jij dus ook alweer de eerste deca erin vandaag. En dit keer gaat alles goed heb ik maar voor jou besloten, hahaha. 10 augustus uitgangsecho, supermooie datum. Natuurlijk omdat Zoe dan jarig is én omdat mijn mannie en ik dan 12 jaar samen zijn!!

@Deeske: Dus Tilburg is eigenlijk de enige optie voor jullie. 3 uur reizen zou ik ook niet echt zien zitten. En helemaal niet met het openbaar vervoer. Jammer dat je verder niet zoveel opties hebt. Je moet ook zo lang wachten!! Je moet wel een engelengeduld hebben Meid!! Wij zijn vanaf febr. 2005 bezig met zwanger worden, vanaf december 2007 in de MMM. Maar jullie dus helemaal lang en nu nog langer. Bah!!

@Muppet: Ik ben 30 jaar en mijn mannie is 37 jaar (valt me op dat hier trouwens bij een aantal best wel wat leeftijdsverschil zit...de meesten zit niet zoals bij mijn vrienden iets van 2 jaar ofzo tussen, grappig). En jij hebt dus zaterdag de eerste afspraak bij de gyn. Spannend hoor!! Zal als ik jullie was, alles wat je wilt vragen opschrijven, anders vergeet je vaak de helt te vragen en sta je alweer buiten!! Succes!!

pppfff...heb ik nu iedereen gehad? 11 tel ik er...heb de overzichtslijst er niet zo bij, dus weet het ff niet!! Mocht ik tóch nog iemand vergeten zijn, mijn excuses!!

Liefs Majo

8. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zo...over mezelf maar even op een nieuw stukje...vorige was al zóóó lang!!

Gisteren zijn mijn mannie en ik in het zkh in Meppel geweest. Helaas hadden ze uit zwolle nog niet onze gegevens opgestuurd. Dat maakte het voor de gyn wel wat lastig een goed gesprek te voeren. (zonder gegevens) Maar dat gaf niet, wist zelf gelukkig heel goed wat ik wilde!! Had ook m'n vorige schema's meegenomen gelukkig en die heb ik 'm maar gegeven. Uitgelegd dat we dus al eerste icsi hadden gehad en daarvoor gestopt ivm overstimulatie en dat we het reizen naar Zwolle te lang vonden door files en de wachttijd voor de 2e icsi ook. Het was een lieve gyn. wel een beetje een chaoot, maar daar was ik door andere meiden al op voorbereid hier op het forum. Moest ter plekke in mezelf dus wel een beetje lachen daarom.

Wel goed nieuws!! We kunnen direct beginnen!! M'n eerst volgende ongi in augustus mag ik alweer met de pil beginnen.
    Het gaf niet dat het dan m'n eerste ongi was na de mislukte icsi. Hij geloofde er niet zo in dat je eerst weer één of twee normale cyclussen tussendoor moet hebben. Zelf heb ik nog wel enigzins wat twijfels daarover, maar goed...hij zegt het en ik heb besloten m'n eigen twijfels maar lekker weg te wuiven. Kunnen nu in elk geval in één keer door. Nu maar hopen dat het niet weer 3 mnd ofzo duurt voor ik ongi wordt ;) Zul je natuurlijk net zien.

Mocht ook een andere pil dan de microgynon... heb vroeger altijd femodeen gebruikt, ik zei dat ik van bij de microgynon altijd 2 weken lang wat bloed verloor. Een andere mocht ook wel. Bij femodeen had ik nooit last, dus mocht die gewoon gaan slikken. Verder houden we hetzelfde aan als ze in Zwolle al hadden afgesproken voor de 2e icsi. Dit keer dus wel ook puregon ipv gonal-f. Maar dat zouden ze in Zwolle dus ook doen, omdat er daarvan wel een tussendosering is van 125 EH. Enige wat wel anders is, is dat ik dit keer ook pregnyl moet spuiten, in Zwole deden ze Ovitrelle. De punctie doen ze ook in Meppel, mannetje hoeft dus alleen maar naar Zwolle te rijden om de eitjes te brengen en dan samen alleen nog voor de TP.

Kregen meteen de recepten mee, dus hebben alle medicijnen ook meteen maar opgehaald. Koelkast ligt weer vol dus.

In tegenstelling tot de vorige keren hebben we nu tegen niemand (behalve jullie:)) wat verteld. iedereen denkt dat we pas in januari weer voor de 2e gaan. Heb wel beetje het gevoel dat ik nu tegen iedereen ga liegen straks... en dat wil ik ook niet. Hebben dus besloten dat we als we bezig zijn, we gaan zeggen dat we toch in Meppel eerder konden beginnen, maar dat we dit keer voor ons zelf houden wanneer dat dan zal zijn. W.s. denken zij dan iets van november ofzo. Hopelijk zijn we dan al stiekem zwanger :) .

Sorry...beetje lang verhaal geworden, maar ben ook blij dat we toch veel sneller weer van start kunnen. Kunnen alleen nog geen vakantie boeken, zijn laatste 3 wkn van sept vrij, maar alles valt en staat nu dus met m'n ongi. Wordt dus een last-minute, of helemaal niets, hahaha.

Terusten Allemaal!!

Toedels Majo!!!

Ps....denk dat ik Zwolle van de week nog maar wel even ga bellen om te zeggen dat ik ben overgestapt...is misschien wel zo netjes. Had ze wel een schriftelijk verzoek gedaan om onze medische gegevens te faxen naar Meppel....

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ooh Majo, wat geweldig dat je direct kan beginnen. Is ook wel lekker toch, als een keer iets mee zit! Dit is dan de start van een heeeeele mooie behandeling met over ruim 9 maanden een wolk van een resultaat!
    En geen twijfels hebben over het eerder beginnen hoor! In ons streeksziekenhuis en in Düsseldorf was het ook geen probleem om direct na de mislukte poging direct weer te beginnen. En ik hoefde ook geen Microgynon te gebruiken. Ik kon gewoon de oude pilstrippen die ik nog had liggen gebruiken en dat was in mijn geval Marvelon.

Goed hoor dat je het tegen niemand zegt. Ik zou het denk ik ook niet meer doen. Nu weet ook iedereen het en ik merk dat ik dat niet altijd even prettig vindt. Maar aan de andere kant is het op het werk soms ook wel juist makkelijk.

Oooh, spannend hoor zo snel ineens weer! Enig idee wanneer je ongi ongeveer zou moeten komen? Heb je er al wel weer helemaal zin in?

Muppet, fijn dat je maandag al terecht kan.

Zoe, ik vind het ook helemaal niet erg als je hier mee blijft kletsen. Ik heb graag een mooi voorbeeld ;)
    Ik merk dat ik vaak jullie verhalen (ook van Jewel en Kleintje) terug zoek toen jullie op hetzelfde punt zaten als ik. Daar heb ik juist veel steun aan!

Loesie, een hele fijne vakantie! Ga er lekker van genieten meid. En volgende maand gaat het gewoon helemaal goedkomen!

Calani, weer jij al wat meer van je cryo poging? Kunnen jullie door???

Kleintje, hoe is het met jou dan??? Gaat alles nog steeds goed? Het is zo stil :( Of ben je gewoon nog steeds lekker met vakantie :)

Annerie, hoe is het met jou dan?!?!?!?!?!?!

Hier nog steeds rustig. Geen buikpijn meer en verder ook nergens last van. Alleen van m'n mannetje, hahaha. Die wordt nu ook langzaam nerveuzer en begint me zelfs op het werk te bellen of alles nog goed gaat. Ja zegt ie, ook zo sneu als je ongesteld wordt en je zit daar alleen. Wat een schatje is het toch!
    Gelukkig vanavond weer lekker voor het weekend naar vrienden en als ik dan zondag nog niet ongesteld ben dan ga ik 's avonds testen.

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heey Allemaal,

Was inderdaad even stil rondom mij. Afgelopen week was best heftig. Qua zwangerschap gaat alles goed. Alleen op een of andere manier is alle frustratie van de afgelopen 1,5 jaar omtrent het zwanger worden er in een week uit gekomen. Heb dagen moeten janken en me ellendig gevoeld. Zag het helemaal niet meer zitten met afstuderen, moet maandag weer beginnen. Vooral omdat ik zo erg moe ben en na de middag instort. En dan nog werk zoeken. Op een of andere manier heb ik heel veel behoefte aan zekerheid op het moment. Als het goed is ben ik eind oktober klaar. En ik heb al een baan aangeboden gekregen per 1 november. Alleen weten ze daar niet dat ik zwanger ben en dat ik na mijn verlof maar 4 dagen wil werken (parttime is heel lastig in mijn sector, als ik dat geweten had met mijn studie keuze........). Al met al een hoop zorgen en onzekerheid vooral over financiën, werk en afstuderen.
    Maar sinds gisteren gaat het gelukkig weer wat beter en ik moet echt gaan proberen te genieten van mijn zwangerschap. En zeker als ik dan al jullie verhalen lees voel ik me schuldig. Jullie willen het allemaal zo graag en ik doe allemaal moeilijk en kan niet blij zijn.
    Zucht hormonen........ En ik ben zelf ook niet de makkelijkste :p:p

Maar goed ik ben blij dat ik het toch ff neer getypt heb en hopelijk passeer ik jullie er niet te veel in. Ik ga ook weer proberen jullie verhalen te volgen en jullie te steunen.

Majo, Heel fijn dat jullie al zo snel al weer kunnen beginnen!!!!! TOP.

Sikki, Wat goed dat Henk er nog steeds zit. En mijn gevoel zegt dat je zwanger bent! zeker met de krampjes die je hebt want dat had ik ook.

Sinja, echt fijn dat jullie na dat lange wachten ook eindelijk aan de slag mogen. Hopelijk verloopt het allemaal net zo soepel als bij ons.

de rest, ik ga jullie verhalen weer wat beter volgen en heel veel succes!!!!

11. Maaik

Maaik Lid

15 jan 2009
    62
    0
    0
    He Kleintje, ik wil je even van harte feliciteren met dit super resultaat!!! Geniet ervan de komende maanden!!

En Sikki, ik duim voor je dat Henk zich lekker heeft ingenesteld!!!

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sikkie, pff het wordt idd spannend voor jou!! Volgens mij zit Henk daar wel goed!! :) Ik ga voor je duimen meid!

Annerie, voor jou ook spannend! Moeilijk hè als je zoveel voelt!! Ik duim ook voor jou meid!!

Loesie, een hele fijne vakantie meid!! Geniet er lekker van, hebben jullie zeker verdiend! Leuk dat je weer naar je roots gaat. Piet Paulusma was daar van de week ook toch met het weerpraatje? Was wel grappig, jij had gezegd dat je uit Tubbergen komt en wie staat daar 's avonds.....

Majo, fijn dat jullie zo snel kunnen beginnen! Ik snap wel dat jullie deze poging voor jullie houden. Is het een mooie verrassing als jullie goed nieuws hebben! :) Als wij voor eventueel voor de 2e gaan, dan willen we het ook voor ons houden. Maar ja zover is het nog lang nog niet. ;) Wel mooi dat je nu de Puregon krijgt! Klinkt allemaal iig goed. Hopenlijk doet Zwolle niet moeilijk...

Muppet, wat mooi dat je zo snel kunt langskomen! Scheelt weer wachten...;)

Kleintje, fin dat het nu weer wat beter gaat meid! De eerste weken gingen bij mij ook niet super hoor! Je gaat over alles nadenken en dat alles wel goed gaat komen...Maar alles gaat goed komen meid! Je bent zwanger! Dat is nu het belangrijkste! Hou dat in gedachten, en dan komt de rest wel. Over een paar weken zie je het weer veel anders (had ik ook)
    Veel succes bij de echo volgende week!!

Zoe, deze weken zijn soms allesbehalve zeker! Je denkt dat je eenmaal zwanger bent, dat alles dan weer over is. Maar juist deze weken zijn zo onzeker! En bloedverlies komt vaker voor, zolang het maar een beetje was is er niks aan de hand. Maar leuk is het niet! Als je de eerste echo hebt gehad, gaat de tijd daarna veel sneller hoor.

De rest ook succes!!

Liefs Jewel

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maaik, wat lief dat je ons nog volgt! Zoals je ziet so far so good!

Jewel en Kleintje, ik hoop héél erg dat jullie gelijk hebben. Maar volgens mij ging het bij Majo ook alsnog mis op 12 dagen na tp en ik zit vandaag op dag 11.
    Ik durf er dus nog niet aan te denken, maar doe het stiekem wel ;)

Kleintje, gewoon alles laten gaan. Je heb nooit eerder de kans gehad om verder te kijken dan de behandelingen. En nu kan/moet het ineens! Leef bij de dag meis! Financiën, werk, afstuderen, het komt uiteindelijk allemaal goed. Dat weet ik zeker!

Meiden, ik heb nu echt geen zit meer in m'n gat!!!
    Ik loop de hele tijd heen en weer te drentelen en bezoek ieder uur wel het kleinste kamertje hier. Tot op heden is er in de verste verte nog geen ongi te bekennen.
    Gisteren/vannacht kon ik ook de slaap niet vatten. Heb tot half drie liggen woelen! Net m'n mannie gebeld dat ik op tijd naar huis kom. Kreeg ie zowat een hartverzakking omdat ik belde! Hij dacht dat het misse boel was.
    Ik ga zo maar naar huis en dan denk ik dat ik het toch niet kan laten om er een testje aan te wagen. Denk ik...of toch nog maar even wachten...of niet...of wel...;)

pffffffffffff

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Oh Sikkie, wat is dit killing hè. Ik zou toch maar even wachten met testen hoor! Het kan nog negatief zijn (maar kan best dat het over 3 dagen wel posi is..), en het kan positief zijn nog van de pregnyl. Ik zou sowieso nog 1 á 2 dagen wachten. (ja, is super moeilijk) Tenminste zo zou ik het doen. Ik heb ook wel getwijfeld of ik eerder zou testen, maar heb het niet gedaan. Spreek een dag af wanneer je gaat testen, en hou je daar aan vast. Succes iig!!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Tja, dan moet ik wachten tot zondagavond, want dat hebben we afgesproken......

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Als je zelf eerder wilt testen moet je dat gewoon doen. (je hoeft niet persé naar mij te luisteren ;)) Maar ik zou toch wachten...
    Ik wou dat ik de tijd voor je kon vooruit zetten!

17. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    #737 calani, 31 jul 2009
    Laatst bewerkt: 31 jul 2009
    hey meiden

sikki, nog steeds alles ok zo te zien, waw, wat goed!! Henk is flink!!!!! nu wordt het wel heel spannend,

Annerie, nog succes met het wachten!!

loesie, ..., mijn bloedname van vandaag toonde weinig beterschap, heb wel rechts een follikel zitten van 13.8 en endometrium is maar 5,8mm dik... hoe waren jouw waarden? ik moet binnen 2 dagen terug voor echo en bloed...
    ben heel benieuwd of mijn follikel verder gaat groeien... met die matige bloedresultaten...
    idd wat een k*tnieuws van je nichtje, en sinja bij jou ook al analoog verhaal, vervelend...
    ik wens je een mooie vakantie toe!!!!!

Zoe bedankt, en idd jouw verhaal geeft me enorme steun, lang leve dit forum!

Majo, wat GOED, je mag al snel starten, leuk dat je gesprek zo goed ging, en je gewone pil dus, mooi!

Kleintje, kop op, denk positief, bijv aan je beebje ;)

knuff
    calani

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Sikki: Jeetje Meid, wat maak jij het toch spannend steeds met je verhalen....het is hier achter m'n laptop gewoon voelbaar. Ik zou bijna uit willen schreeuwen: TEST MAAR!!! Zóó nieuwsgierig ben ik!! Maarre....kan me voorstellen dat je toch nog even voorzichtig ben. Doe vooral niet als ik, op dag 12 idd ongi worden!! Jij gaat het gewoon tot de testdag volhouden en dan VETpositief testen. Afgesproken??!! Fijn te lezen trouwens dat je in jullie streekziekenhuis ook in 1x door mag na mislukte poging en je je 'eigen' pil mag doorgebruiken. Is toch weer even een bevestiging dat het wel goed is.

@Kleintje: Geeft niks hoor, dat je even een dipje hebt. Kan gebeuren. Het is ook niet niks allemaal!! Probeer je tijden zwanger te worden met alle hormonen enzo, ben je zwanger, wil je gaan genieten daarvan heb je allemaal stress mbt afstuderen, werk zoeken etcetera. Het komt vast allemaal goed hoor!! Proberen je niet te druk te maken, is voor alles niet goed. Voor jezelf én je kindje in je buik zorgen is nu pré nummer één. Als je daarvan kunt genieten en een beetje rustig kunt blijven, komt de rest vast ook helemaal goed. Toy toy Meid!!

@Jewel: Ik moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind dit keer dat (nog) niemand het weet. Vorige keren wist echt iedereen het. Geeft veel steun, maar werd soms ook wel moe van alle vragen. Eens kijken hoe dit ons bevalt. Denk dat ik het op mijn werk uiteindelijk wel moet vertellen ivm vrij vragen of dienst ruilen met collega. Maar dat zie ik tzt dan wel weer. Over 5 dgn jij alweer je eerste vk afspraak!!

@Calani: Jammer zeg, dat het met de bloedresultaten steeds nog niet zo goed is. Maar je follikel groeit dus wel gestaag. Hopelijk over 2 dgn een mooie grote follikel en ruim verbeterde bloedwaarden!! Loesie is op vakantie gegaan vandaag. Weet niet of ze op Texel deze week mee gaat lezen?!

Ben hier niet helemaal fit, steeds wat misselijk, buikkrampen en ietwat koortsig. Ben maar niet op bezoek gegaan bij een zwangere vriendin....je weet maar nooit.... Wil het niet op m'n geweten hebben haar aan te steken met weet ik veel wat....
    Ben druk (alleen nu dus even niet, hahaha) met voorbereidingen voor een weekje vrijwilligerswerk (kinderspelweek met ongeveer 280 kinderen). Daar gaan we volgende week naartoe. Verder met voorbereidingen van 3 bruiloften en een vrijgezellenfeestje...Genoeg afleiding tot ik een keer ongi wordt dus. Geen flauw idee wanneer die moet komen (weet niet meer wie dat vroeg?!) Weet je bij mij maar nooit, heb afgelopen jaren cyclussen gehad van 28-63 dgn....dus zeg het maar...en nu helemaal geen flauw idee na al die hormonen rotzooi ;) Ik zie het vanzelf wel. Kan me er niet druk over maken. Het is (hopelijk) altijd eerder dan als ik op Zwolle had moeten wachten.

19. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sikki en en en? je bent nu allang voorbij de tp hé, ziet er dus goed uit,

Majo wat vervelend zo'n cycli, maar wat een leuke plannen allemaal!, zoveeeeeel kindjes volgende week, klinkt leuk
    en dan bruiloften en vrijgezellen, jij gaat je niet vervelen in augustus!

@ me: De echo vanmorgen toonde goed nieuws
    follikel doorgegroeid naar 16mm en het endometrium zit op 7,8mm dus ben eigenlijk wel héél blij momenteel
    weet wel mijn bloedresultaten nog niet, daar bellen ze deze nm nog voor... en wanneer ik nog eens moet gaan...
    maar ik begin nu stilletjes te hopen dat deze cryo poging doorgaat...

20. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Vanmorgen stond ik op met ongikrampen en licht bruin verlies... ;-(( gatsie ik baal echt als een stekker en hoop natuurlijk dat het meevalt. Ik probeer mezelf niet meteen enorm van streek te maken, ik weet van poging 1 dat bruinverlies niet perse negatief hoeft te zijn. Het moet alleen niet doorzetten. Dus 't wordt vandaar veel slipje-loeren...... duim voor me please....

@Calani, wat mooi dat de follikel doorgegroeid is, goed nieuws, kan me voorstellen dat je er blij om bent!

Deel Deze Pagina