Wow super zeg kleintje! Die echo ook, wat leuk om te zien! Super gefeliciteerd!!! Hoe was het om dan écht het hartje te zien kloppen? En hoe vond je vriend het? Tja, ik kán nog wachten maar ben me toch een potje ongeduld Stom eigenlijk, dat je er zo naar uitziet om ein-de-lijk te beginnen, terwijl je weet dat áls je eenmaal begint je ook direct weer ongeduldig wordt voor de volgende stap...
waw kleintje, proficiat die echo is zo mooi beetje pijnlijk om te zien voor mij maar ben héél blij voor jou en normaal, hopelijk volgen wij allemaal... sinja, inderdaad, altijd wachten, altijd ongeduld (bij mij toch ook)
Kleintje, van harte! Wat heerlijk dat je een kloppend hartje hebt gezien, ik schiet er helemaal vol van. Zo'n prachtig ieniemienie mensje... Meiden, ik wil even een pas op de plaats maken. Hoop nog wel met jullie mee te lezen in de hoop op meer (beter!) goed nieuws bij jullie. Maar ik wil me meer op m'n relatie met m'n manneke gaan richten nu, drie ICSI's binnen een jaar tijd gaan je niet in je koude kleren zitten. Het wordt tijd voor meer hij en ik en even wat minder rondom ICSI, spuiten, punctie, wachten, hopen, echo's, tranen en ga zo maar door...... ik ben er zo moe van, ik moet echt even rust in m'n hoofd proberen te creeren. Liefs, Annerie
hey annerie, begrijp het volkomen, als ik zie wat 1 icsi al voor emotionele impact heeft... vooral dan als die mislukt.... en jullie al 3x sterkte en mss tot nog eens op het forum!! virtuele knuffel calani ps: je bent gelukkiger als je kijkt naar wat je wel hebt dan wanneer je kijkt naar wat er ontbreekt! (die spreuk stond in iemands handtekening, vind het wel waar...)
Kleintje, wat een geweldig nieuws en een prachtige echo. Ook ik ben stiekem een beetje jaloers , maar dat zul je vast begrijpen. Ik hoop dat je blijft genieten van het moois in je buik! Calani, jij zondag alweer een cryo-tp. Jeetje, wat gaat dat toch snel. Ook op jou ben ik stiekem een beetje jaloers Ik hoop voor je dat dit 'm wordt! Annerie, ik begrijp je heel erg goed. Deze week heb ik gemerkt dat ik ineens heel erg moe ben. 's Middags zit ik ook letterlijk te knikkebollen om m'n werk. Blijkbaar eist het toch meer tol dan ik had gedacht. Gisteravond zaten we thuis een programma te kijken waar een man het over z'n zwangere vrouw had. Ineens zei mijn vent dat ie er niet naar kon kijken en hij vroeg zich af waar hij dit aan verdient heeft. Ook bij hem zit het blijkbaar dieper dan gedacht. Meis, ik hoop dat je de rust in je hoofd kunt creëren. Het lijkt me een verschrikkelijk moeilijke tijd voor jullie. Sterkte! En hier...ik hoop dat we dinsdag een positief gesprek in Düsseldorf hebben. Ik wil heel graag zo snel mogelijk weer starten. Aan de andere kant denk ik dat het misschien beter is om even mijn lichaam wat rust te geven. Wellicht was de tweede poging ook te snel op de eerste en had ik daarom een cyste en was er uiteindelijk maar 1 eitje (tja, je gaat toch aan alles twijfelen). Maar van al dat wachten word ik zooooo ongeduldig en krijg ik ook weer stress. We verlangen elke dag alleen nog maar meer naar een kindje. Waarom duurt het toch zo lang?!?!?!
Hey Sikki, Hopelijk heb je een positief gesprek volgende week, ik snap volkomen dat je een beetje jaloers bent op mij, besef (door dit forum) dat we veel geluk hebben met 5 cryo's... Maar de slaagkansen zijn lager hé, zeggen ze dan toch altijd, maar ja liever extra ietswat lagere kansen dan niets... ik hoop dat je volgende stimulatie meer opbrengt of gewoon een toppertje die het houdt!!!! En ja ben dus ook beetje jaloers op kleintje wat zij heeft toch nog wat meer chance dan ik hé... maar goed onze beurt volgt nog BIJNA ZONDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo'n cryo geeft ook wel stress, overleeft ie de ontdooiing of niet... tp of helemaal niets zondag...
Hey meiden! Ik ben er weer!!!! Sikkie, allereerst voor jou, wat ontzettend kl*ten zeg! Had zulke goede hoop voor je! Ik had een forumvriendinnetje gevraagd of ze even kon kijken of hier nog nieuws was en toen smste ze het! Echt zoooooooo balen! Snap dat je door wilt hoor, ik had toen precies hetzelfde! Het moet ooit goedkomen hoor, daar geloof ik in! Kleintje, wat een ontzettend mooie echo heb je daar zeg! Helemaal geweldig! Fijn dat het hartje klopte, dat is dan toch weer je eerste angst he, als je zwanger bent, dat dat niet goed zit! Gefeliciteerd meid, ook voor je mannetje/vriendje! Annerie, je hebt groot gelijk meis. Je moet echt aan jezelf denken! Ik duim zo dat jij ook een keer goed nieuws mag krijgen. Het is je echt gegund! Calani, jij zit dus in hetzelfde schuitje. Het is echt irritant he, je kijkt uit naar de volgende poging en dan gaat het niet door. je had het over mijn waarde, maar daar hebben ze niet naar gekeken. Het was gewoon binnen 3 seconden bekeken, nee, we zien geen eitjes meer, laten we maar stoppen. De volgende keer, als het weer moeilijk wordt, dan ga ik ook aandringen dat ze het ook via bloed ofzo bijhouden! Ik heb nog niet alles terug gelezen, was ook zoveel! Zal morgen alles even weer bekijken, ben nu echt kapot! Het was heerlijk, superweer gehad, maar ben altijd blij dat ik weer thuis ben! Tot snel lieverds! Knuffel Loesie
Annerie dikke knuffel voor jou meid!!! Calani: heel veel succes zondag! Wordt een spannende dag! Kleintje: wat een mooie echo! Om trots op te zijn! Sikki: succes in Dusseldorf dinsdag, ben erg benieuwd hoe het is gegaan, zal het forum in de gaten houden! Alles goed hier, kleine neefje van 1 op bezoek en logeert hier een nachtje. We mogen er even aan proeven. Realiseer me des te meer dat ik heel graag een kindje wil. Vriendlief heeft net als jij Sikki ook zijn twijfels gehad. Maar ondanks die twijfels voelt hij wel dat geen kinderen ook niets is en dat hij ook dolgraag een kleine van onszelf wil. Tis ook niet erg om soms te twijfelen of je het wel of niet wilt. Realiseer me nu wel heel goed dat je een kindje veel aandacht en oplettendheid moet geven. Weet nu des te beter waar we het allemaal voor doen.
koekoe bedankt loesie en muppet zit terug thuis in de zetel en mijn mannetje is zo overdreven lief en bezorgd, moet zetelrust nemen van hem, hij heeft me de laptop gebracht en andere dingen hihi wel eens leuk je zo laten dienen we zijn nu dus de trotse bezitters van een ontdooide blastocyste die al opnieuw begon te delen voor de tp
Calani, wat geweldig zeg! Deze uk gaat het vast heel goed doen in jouw buikje! Lief dat je mannetje zo bezorgd voor je is! Ik duim heel hard voor je! 24 augustus lijkt nog heel ver weg, maar we slepen je er wel doorheen! Hier gaat het een beetje kl*ten... Volgens de gyn had ik geen goed eitje, maar heb alle symptomen van een eisprong gehad, buikpijn, rekbaar slijm enz enz...ik ken mijn lichaam na 1,5 jaar echt wel en ze hebben het wel vaker mis gehad, dat ze geen eitje konden vinden en dat later uit de bloedwaardes bleek dat er wel een eisprong was geweest. Nu kunnen er 3 dingen: - Óf het eitje wat het dominantst is ligt achter mijn eierstok en kunnen ze op de echo niet zien en daarom dachten ze dat die van 14 mm het eitje was waar ze naar moesten kijken.(bij de fm voor punctie zagen ze er 12 en het waren er 16, toen zei ivf-verpleegkundige ook, dat sommige eitjes zich achter de eierstok bevinden) -Óf het eitje van 14 mm op dag 14 is tussen dag 14 en dag 18 gesprongen. (omdat ze op de echo op dag 18 helemaal geen eitjes meer zagen) -Óf het eitje van 14 mm is niet gesprongen, maar gewoon leeggelopen en heb idd geen goede eisprong gehad... Maarrr...Als de eerste theorie juist is, had ik al ongesteld moeten zijn, als de 2e theorie waar is, had ik vandaag ongesteld moeten worden (of gister of eergister, of donderdag, ligt eraan wanneer hij gesprongen is) En als de laatste klopt, had ik ook vandaag, gister of eergister of donderdag ongesteld moeten worden.... Want ook al heb je geen goede eisprong, je wordt altijd 14 dagen later ongesteld, want je baarmoeder maakt gewoon rond die tijd slijm aan en een goed nestje en als er geen eitje komt word je ongesteld, dat slijm wordt afgevoerd zeg maar... Snappen jullie hem nog?! Mijn cyclus kan in de war zijn, dat weet ik, maar dan zou mijn eisprong later geweest moeten zijn, dag 25 ofzo en dan 14 dagen erbij optellen, maar omdat die maandag dag 18 er geen eitjes meer te zien waren, is er dus iets gebeurd in die tussentijd! En leeglopen of springen, maakt niet uit, ik moet dan gewoon ongesteld worden! Snappen jullie mijn onzekerheid! Ik durf echt niet te hopen dat ik zwanger ben, zo spontaan terwijl ze op het ziekenhuis niks kunnen vinden, ben al vaker zo voor de gek gehouden. Maar dan wil ik gewoon ongesteld worden, want dit is ook niks. Ik heb dit een paar dagen voor me gehouden, want had verwacht donderdag al ongesteld te worden. Nu zul je zien, dat ik het met jullie deel, dat het eraan komt. Ik hou jullie op de hoogte! Fijne zondag! Liefs Loesie
Hey Loesie fijn dat je er weer bent. En vaag dat je nog niet ongesteld bent geworden. Hopelijk wordt je het gauw of ben je stiekem zwanger Calani, Gefeliciteerd met je cryo!!!!
loesie wat vervelend, of juist niet vervelend... in een andere topic is er een meisje zw net voor start icsi... dus een wondertje (mootje) echt stom dat ze bij jou geen bloednames doen, als het is zoals je zegt kunnen ze idd je follikel gewoon gemist hebben... ik hoop op goed nieuws voor jou! kleintje bedankt, hopelijk wil dit ukkie blijven zitten, bij jou gaat alles goed zo te zien, mooi hoor!
Calani, gefeliciteerd met je emmy! Ik hoop heel erg voor je dat deze nog heel lang bij je blijft. En zetelrust klinkt erg goed! Mochten wij bij een volgende poging weer een tp hebben dan ga ik daar ook absoluut voor! Loesie, welcome back! Fijn te horen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. En je maakt het wel gelijk weer spannend zeg! Heb je al een test gedaan? Zoals Calani al zij, Mootje (in het Düsseldorf topic) is ook spontaan zwanger geworden terwijl ze eigenlijk deze maand zou starten. Wonderen bestaan nog!
hey sikki, bedankt ben intussen wel gewoon aan het werk hoor héé jij hebt morgen je gesprek, wat goed! Loesie en weet je al meer?
Hey meiden, Tja...een zwangerschapstest...heb een haat/liefde-verhouding met die dingen. Het liefst wil ik een test doen, om van die onzekerheid af te zijn, maar ik durf gewoon niet. Ik heb al die tijd nog een negatieve test gehad. (en heb er heel wat versleten toen ik net van de pil af was) En ik durf gewoon niet te hopen dat hij nu wel positief zou zijn. Heb wel met vriendje afgesproken, dat mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn, we wel een testje gaan wagen. Heb net getempt en hij was 37.2...weet dat dat niet 'betrouwbaar' is, maar ik doe het al heel lang en weet dat als ik ongesteld moet worden, of mijn ei nog niet gehad heb, ik niet boven de 36.8 uitkom, hoeveel ik ook loop, zit, sta, plas o.i.d. Mijn tampon is nog helemaal schoon. En als ik ongesteld word, dan heb ik 2/3 dagen al roze/bruin slijm. (sorry voor de details) Ik word er gewoon zo onzeker van, maar ik durf gewoon niet. Heb wel symptomen, zuurbrand gehad, heel erg, misselijk 's avonds, buikpijn, meer pukkeltjes op mijn gezicht, duidelijke aders op mijn borsten, rode pukkeltjes op mijn borsten, zere borsten enz enz...Maar ik zeg altijd: been there, done that! Mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehad. (he, dat rijmt!) Dusssssssss...eigenlijk ben ik nog geen steek verder, zit nu op dag 32...Ik heb vruchtbaar slijm gehad, buikpijn, hoge temp, dus ik weet haast wel zeker dat ik een eisprong heb gehad, maarrrr....WAAROM WORD IK DAN NIET ONGESTELD! Ik wil niet zo'n miep zijn, die van alles voelt en denkt en gewoon later ongesteld word. Haha, dat ben ik al te vaak geweest in het begin! Sorry voor mijn gezemel meiden, ik laat jullie met rust, haha! Ik geloof er gewoon echt niet in! Fijne dag allemaal en sorry voor mijn ego-bericht! Liefs Loesie