direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ohnee Linda, wat vreselijk zeg!!!! Sterkte, snap dat ze er ook helemaal kapot van zijn..

Calani wat vervelend dat je moeder er zoveel verdriet van heeft. Snap dat het jullie ook niet helpt.. Mijn moeder probeert ons juist moed in te praten. Meer van: kom op, positief blijven, het gaat vast wel een keer lukken.. (soms iets te positief dat ik denk: ja, maar wat als het nou eens níet lukt... en krijg niet altijd ruimte om die vraag bespreekbaar te maken, wordt ik gelijk van alle kanten op mijn 'vingers getikt' voor die negatieve houding die volgens hun niet nodig is) Maar meestal is die positieve houding wel fijn ;)

Hoe is het met de rest meiden?
    Ik ben nog aan t aftellen :D Ben er trouwens nog niet uit wat ik nou een handige spuit-tijd vind dus ben daar nog over in beraad :p

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Nog even laat op de avond hier!

Zal morgen weer uitgebreid reageren, maar wilde jullie één ding niet onthouden.
    In het onderwerp 'lounge' staat een topic, foute advertenties op marktplaats...nou, ik heb me doodgelachen!
    Deed me echt goed!

Tot morgen!

Liefs Loesie

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Linda, Wat verschrikkelijk voor je schoonzusje. Hopelijk duurt het allemaal niet te lang en kan ze snel verder met de volgende poging.

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey Linda, ocharme je schoonzus, dit is echt serieus tegenvallen, verdorie toch, waarom? ik stuur haar een dikke knuffel op en veeel succes bij een volgende poging

Sinja, mijn moeder was in het begin ook enorm positief ingesteld maar ze is nu enorm geschrokken doordat onze eerste poging gefaald is, in haar ogen was ik zwanger, heb het haar wat uitgelegd (sommige meiden na 3 keer nog niet zw) en tja, nu ziet ze het niet meer zo rooskleurig ...
    en ivm prikken hihi, dat moet je voor jezelf kiezen, maar er mag wel wat speling op het tijdstip zitten hé, ik zette de prik rond 9u30, soms wat vroeger, soms wat later, en de ochtendprik om 7u (voor het werk)

@ me: ik werd gisteren plots misselijk en ik dacht nog van zou het, nu al, was toch een beetje te vroeg voor klachten, en haha idd, wat later lag ik plat met 39.3 graden koorts, verdorie toch, dat ik nu ziek word, ik hoop zo dat het geen negatieve invloed op ons flink cryootje heeft, ik baal ENORM en ben dus vandaag niet gaan werken, heb tot nu geslapen, heb trouwens geen andere klachten, enkel koorts en gedaalde eetlust... zucht

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha lieverds...

Jeetje Linda, Ik las het net pas van je schoonzusje...Dat is toch wel het ergste scenario! Wens ze heel veel sterkte! God, wat kl*ten!

Calani, wilde het altijd al vragen, kom jij uit België? Misschien heb ik daar overheen gelezen en heb je het wel een keer verteld, maar weet het niet meer. Maar gezien je taalgebruik en woordjes soms: Amai...hihi! Klinkt zo typisch belgisch!
    Goed dat je moeder het wat minder positief is gaan zien, want dan moet je haar 'elke' x teleurstellen als het niet goed is gegaan, maar ze moet ook weer niet te negatief worden.
    Maar een moeder blijft een moeder he, die van mij kan ook lekker met mij meehuilen he...
    Moeders (en vaders ook) zijn pas gelukkig als hun kinderen gelukkig zijn!
    Ik hoop voor je dat die misselijkheid ook wat anders te betekenen heeft! Rustig aan doen he?! Beter voor jou en je uk!

Sinja, het is nu idd aftellen! Heerlijk hoor voor je! Dan gaat het circus eindelijk beginnen!

Sikkie, wat heerlijk voor je dat het gesprek zo goed liep! Grappig dat je zo'n chaotische dokter hebt! Naja, als hij zijn werk maar goed doet! Fijn dat je er zoveel vertrouwen in hebt!

Hier vandaag weer naar school geweest! Gister ook al lokaal ingericht en vandaag nog vergadering en overdracht gehad.
    Sprak een collega van wie ik wist dat man ook een zaadonderzoek zou hebben in de vakantie, waren ook al langer bezig...was dus ook niet goed bij hem. Ze moesten nu weer 3 maand wachten en dan opnieuw een onderzoek bij ha, maar heb haar aangeraden, alvast een afspraak te maken bij de gyn, dan kunnen ze bij haar ook vast kijken!
    Echt sneu voor haar, je weet wat het is, dus je gunt het niemand!

Morgen nog lekker een dagje vrij en dan weekend...maandag en dinsdag werk ik normaal ook niet, behalve als iemand ziek is. Woensdag gaat het allemaal beginnen.
    Zit er trouwens over te denken op een kapperscursus te gaan volgen, via thuisstudie. NHA heeft geloof ik een hele 'leuke' cursus. Dan heb ik toch lekker wat te doen op maandag of dinsdag en wilde vroeger altijd kapper worden, maar hield dat met de reuma niet de hele week vol.
    Kan ik lekker wat bijbeunen! haha!

Een fijne avond allemaal!

Liefs Loesie

6. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey loesie
    inderdaad ik ben een echte Belg, wat opmerkelijk dat je dat uit mijn taalgebruik kan halen hoewel ik soms ook wel eens iets lees dat in belgie niet gezegd wordt, ja deze site is veel leuker en interactiever dan de belgische (heb deze site ook toevallig een half jaar voor de belgische site ontdekt)
    en nog een thuisstudie bovenop je werk en je trouwplannen, jij bent nogal een bezige bij!!
    binnen een week je eerste fm alweer, goed!
    en hier is de koorts verdwenen, heb enkel nog hoofdpijn...

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi meiden, bedankt voor jullie medeleven..xxx

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Calani, houdt je het nog een beetje vol met wachten???

Ikki, Nou ik heb de baan geaccepteerd!!!! Heb begin september weer een gesprek en dan maar eens vertellen dat ik zwanger ben. Hopelijk willen ze me dan nog steeds en doen ze er niet te moeilijk over.... We hebben ook al geinformeerd naar kinderopvang.. Ik hoop echt dat jullie dat straks ook allemaal kunnen gaan mee maken.

Groetjes Kleintje

9. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Meiden, ik kan het nog altijd niet opbrengen om gezellig mee te doen en op iedereen te reageren. Het gaat niet zo lekker met ons, ik heb last van diverse lichamelijke/emotionele klachten en zit best in de put. We hebben iemand ingeschakeld om mee te gaan praten om alles wat meer op een rijtje te krijgen en te leren hoe we ermee om moeten gaan.
    Ik merk ook als ik op het forum meelees, ik heel depri word van successtory's (hoe gegund ook). Ik hoop echt tzt weer mee te schrijven, de "zin" in een 4e ICSI zal vanzelf wel weer komen....(?!)

liefs, Annerie

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey kleintje
    het wachten valt wel mee, heb geen klachten dus dan blijf ik er relatief rustig bij, zodra ik ongi krampen zal hebben zal de rust ver te zoeken zijn, wachten wachten wachten, maar heb het al lekker druk gehad en dan gaat de tijd sneller, wat helpt
    op je werk, goh ze zullen vast niet staan juichen maar dat heb je nu eenmaal met vrouwen...

Annerie, neem je tijd om te bekomen, goed dat je met iemand gaat praten, als je aanvoelt dat dat nodig is, het zal jullie vast veel helpen, tuurlijk praat je niet altijd mee, en ik snap het ook dat je moeite hebt met succesverhalen, heb het er zelf soms al moeilijk mee dus laat staan... dikke knuffel meid!

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Linda, wat vreselijk voor de schoonzusje. Ik hoop dat je ze goed kunt steunen. Sterkte!

Calani, voor jou begint het ook alweer op te schieten. Je houd het goed vol! Spannend meid!

Kleintje, wat heerlijk dat je de baan geaccepteerd hebt. Weer een hindernis genomen. En al informeren naar kinderopvang. Jeetje, wat gaat dat ineens snel!

Loesie, de vakantie zit er voor jou dus ook weer op. Maar ik hoor alweer dat je vol plannen zit. Kappersopleiding, klinkt leuk!
    En dan deze cyclus aan de slag voor een mooie cryo-tp.

Annerie, lekker aan jezelf en je mannetje denken, meid! Dat is het enigste wat nu belangrijk is. En ik hoop dat je dit zin, in wat dan ook, weer snel terugvindt.

Sinja, het aftellen is echt begonnen voor jou! En volgens mij heb je er helemaal zin in!!! Succes!

Ik mag dinsdag ook starten met de Orgametril. Ik heb nog steeds geen idee wat die pil moet gaan voorbereiden, maar ik geef me dit keer maar eens helemaal over aan de kundigheid van de arts. Ik moet zeggen dat ik me nu helemaal anders voel dan de andere 2 keren. Ik voel me veel laconieker. Meer van, we zien wel. De andere 2 keren stond ik echt te popelen, nu weet ik eigenlijk niet of ik er echt wel zin in heb. Het is ook allemaal wel heel snel op elkaar. De eerste poging in mei, de tweede poging in juli en dan nu weer een poging in september. Dan heb ik mijn drie pogingen er in een half jaar 'doorheen gejast'. Maar aan de andere kant, ik heb geen tijd te verliezen met m'n eicelvoorraad. En mocht ik gebruik willen maken van de eitjes van mijn zus, dan moet ik ook opschieten. Zij is nu 37.
    Voor het eerst heb ik het gevoel dat een leven zonder biologische kinderen steeds dichterbij komt en die gedachte maakt me heel verdrietig. Ik kan nu ook opeens uit het niets beginnen te huilen, gewoon omdat ik me zo leeg voel. Of als ik al onze buren met hun kindertjes buiten zie. Dan zie ik hoe gelukkig te zijn met dat kleine grut. Dan bekruipt me zo'n leeg gevoel! Vrijdag word ik 30. Ik heb altijd gedacht dat ik op deze leeftijd wel een kleintje in m'n armen zou hebben. Maar niets is minder waar.
    Vandaag ook eens wat serieuzer over de optie adoptie gesproken. Mijn man begon er zelfs over. Ik merk nu ook dat het gemis bij hem ook begint te komen. Ik heb nu maar eens een informatiepakket aangevraagd. Ik heb geen idee of ik dit echt wil en of het bij mij past, maar de gedachte aan een leven zonder kinderen maakt me ook heel verdrietig. Pfff, moeilijk hoor.

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi allemaal, ja ik hoop ook dat ik mijn zwager en schoonzusje goed kan steunen alleen heb ik moeite met wat ik tegen ze moet zeggen...ik heb ze al een kaartje gestuurd, met daarin dat we met ze meeleven en dat we er geen woorden voor hebben en dan we ze sterkte wensen....en als ik ze dan zie dan weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen....ik heb al gezegd dat ik het heel erg voor ze vind maar weet gewoon verder niets te zeggen...

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wij zijn trouwens van plan om weer voor een 2e te gaan, en ik was zo blij dat ze zwanger was, omdat ik het moeilijk had gevonden als wij misschien eerder zwanger waren van een 2e dan zij van hun 1e kindje...maar nu gaat dat misschien toch gebeuren...en ik weet niet hoe dat bij ze aan zal komen...ik denk dat ze er heel veel moeite mee zullen hebben wat ik ook wel kan begrijpen...bij mijn zwangerschap van noa hadden ze al moeite terwijl toen niet 'officieel' bekend was dat ze bezig waren om zwanger te worden, we vermoedde het wel maar wisten het niet zeker..aan de andere kant...we kunnen in dat op zicht geen rekening met hun houden...ons leven gaat (klinkt misschien hard) gewoon door. en onze wens voor een 2 kindje is er...ik denk dat als het voor ons zover is dat me schoonmoeder wel de hele tijd zal zeggen houden jullie wel een beetje rekening met ze...hoe moet je rekening ermee houden dan? als je er TE veel rekening mee houd dan kan dat ook weer zo de nadruk er op leggen....kijk ik zal dan niet waar hun bij zijn de hele tijd erover hebben maar ja....ik vind het moeilijk...(maarja eerst maar eens zwanger worden) toen noa nog heel klein was zei me schoonmoeder ook de hele tijd...ja jullie (tegen me zwager en schoonzus) vinden het toch niet moeilijk als noa er ook is?? ja wat moet ik dan haar alleen thuislaten ofzo?? ze hoort er toch ook bij...is misschien soms moeilijk voor ze maar ja het is niet anders...ik denk dat als je er TE veel rekening mee wilt houden (zoals me schoonmoeder af en toe doet) dat het alleen maar confronterender en pijnlijker is..

sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt...

14. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey Sikki
    wat goed dat je weer aan de slag kan!
    en je poging waarbji je follikels te vroeg gesprongen zijn, die telt toch niet als echte poging hé! maw je hebt nu nog 2 pogingen die terugbetaald worden of niet?

Linda, moeilijke situatie hoor...

@me: soms een gevoel in mijn buik, ongi of iets anders, het voelt anders aan maar tja mijn lichaam kan me uiteraard vanalles wijsmaken... en de zon schijnt en dan is een mens wel al eens positiever ingesteld

15. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Linda lief dat je zo meeleeft met je schoonzus. Ik wou dat ik zo'n superlieve schoonzus had!
    Wel moeilijke situatie voor je inderdaad! Maar moet ook verder. Ik denk wel dat het een enorme klap voor ze zal zijn als jij zwanger zult zijn. Tenminste dat zou bij mij (en ik denk ook wel andere) wel het geval zijn. Maar ja, daar hebben we nou eenmaal mee te dealen. Tis niet anders.. maar ik hoop echt heel heel heel hard dat ze toch bij een volgende poging zwanger wordt (en nét iets voordat ze hoort dat jij zwanger bent :p) Maar succes en ik hoop natuurlijk dat t bij jouw ook binnekort raak is!

Annerie een hele dikke knuffel! Neem je rust en wie weet zien we je over een tijdje weer wat vaker terug (met positief nieuws...) Hopelijk kun je alles goed op een rijtje krijgen, er goed met iemand over praten en er sterk uitkomen met je mannetje! Sterkte en ik denk aan je!

Loesie die kapperscursus klinkt leuk! Werk je normaal gesproken 3 dagen? Dan is het inderdaad een leuke bezigheid voor erbij! Welke groep geef je les? Succes met de eerste schoolweken ;)

Sikki spannend hoor. Als je gaat terugdenken hebben jullie dan ook echt een superheftig half jaar achter de rug. Al die pogingen en iedere keer nieuwe spanningen. Dinsdag begin jij dus ook weer! Heb je al een 'planning' over hoe het ongeveer gaat lopen? Of is dat volledig afwachten?

Calani: je bent al aardig op weg in de wachtweken! Hoe gaat t je af? Succes!!!

Wij starten morgen.. eindelijk!! Heb er echt lang naar uitgekeken... eindelijk krijgen we ook een kans! Maar vind het ook wel spannend hoor! Had vrijdag een superdrukke dag op mijn werk, savonds nog naar vrienden toe. Dus ik dacht er niet al te veel mee bezig te zijn geweest.... Maar vervolgens droom ik er dus over. Heel gek: ik droomde dat ik 2 pukkeltjes in mijn nek had. Die had ik kapot gekrabt. En toen merkte ik dat dat onze 2 teruggeplaatste embryo's waren. Dus die had ik verpest door ze kapot te krabben...:D Naja, gelukkig worden ze niet in je nek teruggeplaatst ;) Maar werd wel wakker met echt een rotgevoel. hihi!
    naja, morgen gaat t van start! :D

16. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey sinja
    wat goed dat je nu start!! en wat een gekke droom, heb ook al veel rare dromen gehad... s nachts verwerk je wat je onderbewustzijn overdag heeft opgepikt hé...

en ivm met mezelf... het wordt spannend, heb al minder, quasi geen ongi krampen, dat had ik vorige keer een paar dagen voor ik ongi werd wel... soms voel ik iets raar... weet niet of het darmen zijn of iets anders... maar verder helemaal geen klachten
    als het gelijk loop met mijn verse poging: morgen bruinverlies en overmorgen ongi... (als het gelijkloopt met een natuurl cyclus, ben ik vanaf vandaag voorbij mijn nod...)

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Calani, je gaat weer goed!
    Wat vreemd dat je tot 24 augustus moet wachten voor een bloedtest, terwijl je vandaag al op je NOD van je natuurlijke cyclus zit. Gebruik je nu ook nog medicatie ter ondersteuning?

Ik weet niet of de eerste poging telt of niet. Mijn verzekering telt een poging vanaf het moment dat er begonnen wordt met de stimulatiefase. Voor hun is de eerste poging dus wel voorbij.
    Met de gyn heb ik overlegd dat de poging niet gedeclareerd gaat worden als ICSI fase 1, maar als een 'behandeling met hormonen'. Nu is de vraag of de verzekering hierin tuint. Ik heb voorafgaand aan de behandeling toestemming van de verzekering moeten vragen, dus ze zijn gealarmeerd. Ik zal het wel zien als de declaratie straks verwerkt is. Heb nu net pas de rekeningen van de orienterende fetiliteitsonderzoeken binnen, dus het zal nog wel een paar maanden duren voordat ik de rekening van de eerste poging zie. Maar wij laten ons er niet door weerhouden om, mits het zin heeft, een eventuele vierde of vijfde poging te doen. Heb nu gezien wat adoptie kost en dan ben je ook tussen de 10.000 en 20.000 euro kwijt!

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goedemorgen meiden,

Daar was ik ook weer eens!

Linda, wat leef je mee met je schoonzus! Lief hoor. En wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Spannend! Was je van je Noa snel zwanger? Natuurlijk is het rot voor hen als jullie met het goede nieuws komen, maar 'we' (ik praat even voor ons allemaal) weten allemaal dat je daar mee te maken krijgt, hoe moeilijk het ook is. Mocht je zwanger zijn en je wilt het vertellen, zou ik het niet doen, waar meerdere mensen bij zijn (b.v ouders ofzo) maar even alleen naar hun toe gaan.
    Later kan het natuurlijk wel, maar dan zijn ze er op voorbereid.
    Ik wist ook dat mijn collegaatje zwanger was (met 4 weken al, wist dat ze aan het proberen waren) en dat heeft wel geholpen toen ze het in de teamkamer ging vertellen. Ik kreeg het toch nog even moeilijk, maar toch, haha!

Calani, ja, je gebruikt idd soms van die woordjes en zinnetjes die wij hier niet kennen! Maar je bent als belg van harte welkom hoor, haha! Gezellig toch!
    Spannend voor je hoor, ik hoop echt dat het over je een week een geweldige bloeduitslag krijgt! Las ik nou ergens dat je de 22e misschien zelf ging testen!?
    Ik duim!

Sinja, wat heerlijk dat jij nu ook begonnen bent! Ik vond het ook echt geweldig, maar van de andere kant ook zoooooooo spannend! Want nu gaat je 1ste poging echt beginnen en aan het eind ervan ben je of zwanger (waar we heel hard voor duimen) of heb je je eerste teleurstelling! En dat is wel heel eng, je hebt het niet zelf meer in de hand!
    Maar het gaat vast goedkomen hoor! Dat weet ik gewoon!

Sikkie, zooooo, jij gaat als een sneltrein zeg! Wel fijn hoor en ook spannend! Maar wat goed dat je gewoon vertrouwd op de arts! Hij heeft het vast eerder gedaan, hihi!
    En gezien de eicelvoorraad is het ook wel fijn dat ze geen tijd willen verliezen! Ik hou je in de gaten!

Majo, bevalt het nog daar met al die kids?! Wat zul je moe zijn aan het eind! Wanneer kom je thuis, of ben je inmiddels alweer thuis?

Maaike, hoe is het met jou? Jij zou toch ook deze of volgende maand weer beginnen? Ik duim ook voor jou dat je een keer goed nieuws krijgt!

Annerie, meisje toch...ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Je moet in 1ste instantie lekker aan jezelf (en mannetje) gaan denken en even afstand gaan nemen als je je daar goed bij voelt. Wij zullen er altijd zijn als je even je verhaal kwijt moet.
    En natuurlijk is het zwaar, die positieve verhalen...en we weten ook wel dat je het ze gunt, maar het blijft wel moeilijk als je in zo'n dip zit. Sterkte meid!

Zoe, Kleintje, Jewel, hoe is het met jullie!? Al veel kwaaltjes en andere ongemakjes!? Geniet ervan hoor!

Hier gaat alles z'n gangetje! Vriendje is weer aan het werk en ik ben vandaag en morgen vrij.
    Weet niet meer wie het vroeg, volgens mij Sinja, maar ik werk in principe 3 dagen in groep 2. Maandag en dinsdag ben ik vrij, maar is er iemand ziek van het team dan word ik gebeld om in te vallen. Vind het heerlijk zo, prima om extra te werken, maar ook super om gewoon vrij te zijn. Lekker rommelen in huis!
    Het komt ook goed uit, omdat ik fibromyalgie heb, dat is een soort reuma. Het gaat over het algemeen vrij goed, behalve als ik mezelf teveel belast.
    Dus dan is 3 dagen werken gewoon goed te doen. Vooral met kleuters.

We zijn ook naar de bank geweest. En in principe kunnen we wel verhuizen, maar omdat we hier nog maar zo kort wonen hebben we niet veel van de hypotheek afbetaald. Dus moeten we het huis vrij duur verkopen, willen we quite komen. En dat in deze tijd! Maar we hebben de tijd. Wil graag daar zitten als de oudste naar de basisschool gaat. En wie zegt dat er ooit een oudste komt! (klinkt heel negatief, maar ik bedoel gewoon dat we nog tijd zat hebben, omdat niks zeker is.)

Donderdag weer 1ste fm...waar ik wel van baal is dat jullie veel sneller gaan. En dan baal ik niet dat jullie sneller gaan, want dat is super voor jullie! maar dat het bij mij zolang moet duren! Straks kom ik daar donderdag en maandag en groeit er weer niks!
    Als nou de 1ste cryotp mislukt, moet ik dan weer 2 cyclussen wachten, of hoeft dat niet, omdat ik geen hormonen heb gebruikt, behalve 1x pregnyl? Ik wacht maar weer af! pppffff!

He, meiden, ik ga even wat 'nuttigs' doen! (ik vind jullie ook nuttig hoor! daar niet van!)

Tot snel!

Liefs Loesie

19. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey sikki, ik zou het echt heel oneerlijk vinden moesten ze die poging laten tellen, dat kan hier in belgie helemaal niet, bij ons is er pas een poging vanaf de pu, ... ik hoop dat je gyn het kan regelen!
    en ivm de late bloedname, ik denk dat de verpleegkundige zich vergist heeft, want ze hield er geen rekening mee hou oud onze cryo al was, was nl 5d oud dus in theorie zou een bloedname 10d na tp al een mogelijke zw moeten laten zien... maar het geeft me niet dat de bloedname pas dan is, ik zal heel blij zijn als ik niet ongi wordt morgen of overmorgen en dan test ik gewoon zelf vrijdag ofzo...
    oja ik gebruik utrogestan vaginaal 3maal daags (best handig, bij mijn vorige poging had ik een bruine vlek op de inbrenghuls net voor het starten van het bruinverlies, zo wist ik het al eerder)

loesie, weer op eidereen gereageerd, hoe lief van jou, en ik hoop zo dat het bij jou deze keer ook eens snel gaat, bij mij in de kliniek volgt een cryo cyclus na cyclus, niets overslaan omdat er geen hormonen aan te pas komen (behalve idd de pregnyl) dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is, altijd dat wachten...
    bijna donderdag!!!!
    en bedankt dat ik als belg ook welkom ben :) (heb het meteen toegevoegd aan locatie onder mijn nickname, zo is dat meteen duidelijk, heb het hier en daar al eens verteld maar weet niet meer waar) en idd dus ik ga zelf testen ALS ik niet ongi word...
    begin ENORM zenuwachtig te worden...
    we gaan allebei "blij"/"meer weten over ons eigen lichaam" zijn als het eindelijk donderdag is...
    nog steeds geen ongi-krampen... maar ook niets anders...

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @loesjevan noa was ik in de 3e ronde zwanger dus wel heel snel ja..:) ik hoop dat het nu ook niet lang duurt maar ja dat heb je niet voor het zeggen voor hetzelfde geld duurt het nu een jaar of langer...wel zo is dat ik er de eerste 2 rondes heel veel mee bezig was, en de 3e ronde niet omdat we toen aan het verhuizen waren en ik allemaal andere dingen aan mijn hoofd had, dus ga proberen om er niet te veel mee bezig te zijn....ik heb genoeg om handen dus denk dat dat wel lukt:)
    we zijn ook van plan als het zover is om het dan aan hun persoonlijk te vertellen en niet in bijzijn van iedereen...het scheelt misschien wel dat ze weet dat we voor een 2e gaan want toen ze nog zwanger was en we waren bij hun aan het eten vroeg ze of we binnekort aan een 2e gingen beginnen omdat ik een paar maanden geleden had gezegd dat als we aan een 2e zouden beginnen ik eerst nog een aantal kilo''s af wilde vallen en omdat ik nu bezig ben met afvallen....als iemand het me vraagt kan ik niet gashard ontkennen dus had het toeggeven...dat we voor een 2e gaan...dus ik denk niet dat als het zo is dat het onverwachts voor ze komt, alhoewel het moeilijk voor ze zal blijven...

Deel Deze Pagina