Hallo Allemaal, Hier na een week weer eens een berichtje uit Drenthe!! Gaat ook zo snel de tijd als je het maar druk genoeg hebt Na kinderspelweek, de 2e bruiloft en 3e vrijgezellenfeestje dan eindelijk gisteren weer thuis gekomen en vandaag weer gewerkt. En nu dacht ik....eens even 'gauw' hier weer een blik werpen... @Linda: Wat verschrikkelijk zeg voor je zwager en schoonzusje!! Veel sterkte voor hen en voor jou bij het steunen van hen. Leuk dat jullie voor een 2e gaan. Ik zou ze denk ik over een paar weekjes als alles weer wat geaccepteerd is vertellen dat jullie voor een 2e gaan. Dan komt de 'klap' niet zo heel hard aan strakjes. Je kunt het er echter ook niet om laten!! Succes!! Haha...tegelijk 'gepóst'bijna...ze weten het dus al....dat maak het denk ik wel makelijker te accepteren!! Hopelijk ben je snel zwanger!! @Sikkie: Dus...gesprek in DD is goed verlopen!! Super!! Van argametril heb ik ook nog nooit gehoord. Morgen ermee starten dus...jij gaat ook alweer snel nu zeg...26e alweer uitgangsecho. Klinkt spannend allemaal en ook wel heel erg kundig met zo;'n op maat gemaakt schema, hahaha. Dus..jullie doen het deze poging ook echt alleen met z'n tweetjes...moet zeggen...mij bevalt het prima t.n.t. Tsja...duur ook he...adoptie...wat mij erde zorgen baat is die énorm lange wachtlijst. Dat weerhoudt ons er eigenlijk een beetje van. Hoe graag ik het ook zou willen. Zijn natuurlijk al 30 en 37... @Loesie: Voor jou is het 'harde leven' dus ook weer begonnen...nou ja...zoals je zelf zegt...het is zo weer herfstvakantie, hahaha. Een kapperscursus dus...weer wat anders!! Idd zoals Zalani zei...een bezige bij, hahaha. Enne...dat is dus rustig aan doen....hihihi. Hoe staat het eigenlijk met de voorbereidingen voor de trouwerij? Of ligt dat eventjes stil nu?! Over 3 dgn weer je eerste FM!! Ik ga heel hard voor je duimen dat deze goed is en dat je dan eindelijk deze maand dan je cryo kunt terug laten plaatsen!! @Jewel: Die kinderspelweek in Friesland was in Noordwolde www.speelland-noordwolde.nl (ligt bij Steenwijk/Wolvega in de buurt). Bedankt voor je GUO uitleg trouwens!! Hoe is het met je vetrol? Ben je 'm al kwijt of was het toch stiekem de baby?! @Kleintje: Gefeliciteerd met je baan!! Hopelijk doen ze niet te moeilijk als je verteld dat je zwanger bent!! Alles verder nog helemaal goed dus?! @Zoe: Dat is ook zo ja...wat stom van me...ik wist ook wel dat je jarig was op de dag dat wij 12 jaar samen waren!! Helemaal vergeten te feliciteren, had die dag wel gereageerd hier!! Alsnog van harte!! En dan dubbel feest die dag!! Een mooi kloppend hartje!! Super zeg!! Op naar de volgende mooie echo!! @Sinja: Best cru zeg, dat je via een smsje van een vriendin hoort dat ze zwanger is. Helemaal omdat ze van jullie situatie afweet. Ik denk..doe het dan persoonlijk of telefonisch ofzo. Maar ja..misschien durfde ze dat juist wel niet. Haar kant is (hoe rot voor ons natuurlijk) ook best lastig denk ik. Ook best moeilijk om te vertellen. Grappige dromen heb jij trouwens zeg!! Met die pukkeltjes, hahaha. En vandaag dus begonnen met de deca!! Nu zit er weer schot in de zaak!! Succes!! @Annerie: Heel veel sterkte voor jullie Meid!! Het is ook zeker niet niks allemaal!! Heel bergijpelijk dat je je zo voelt. Gelukkig hebben jullie hulp nu. Vergeet niet dat jullie zelf het belangrijkst zijn he?! Als het niet goed gaat met jullie, gaat een volgende poging ook nooit goed volgens mij. Vergeet niet wat jullie samen al hebben!! Das ook érg belangrijk!! Sterkte met alles, hopelijk voel je je snel weer beter en kun je verder!! @Calani: Onze gezellige Belg, hahaha!!! Ik heb het ook steeds al gedacht door sommige uitspraken maar eigenlijk nooit naar gevraagd!! Het maakt ook helemaal niets uit.. Ik vind het altijd zo gezellig lezen hoe jij sommige dingen schrijft!! Superleuk dat je hier meeschijft en niet in Belgie!! Of schrijf je daar ook mee op een forum?! Jij zit dus voorlopig 'gebakken'...maar hopelijk blijft het bij deze TP en kun je de anderen voor een brusje gebruiken Spannend bij jou zeg!! Ik duim zo dat het allemaal goed gaat!! Positief nieuws hier is wel weer een keertje leuk na de negatieve dingen en verder zit iedereen toch nog middenin de behandeling dus dat duurt ook allemaal nog effies!! 24e dus pas bloedprikken....ik hoop dat je niet zo lang kunt wachten en lekker eerder met een postieve test komt, Ben je trouwens helemaal weer beter? Zag dat je grieperig was geweest vorige week?! Toch geen mexicaanse griep he?! Ik heb afgelopen vrijdag dan eindelijk met Meppel gebeld om mijn 1e cyclusdag door te geven. Was het alweer vergeten door alle drukte v/d kinderspelweek vorige week. Moet maandag 24e voor uitgangsecho. Als die goed is, dan w.s. woe de 26e alweer starten met de puregon. Gaat zo snel allemaal ineens....in Zwolle had ik pas in januari 2010 kunnen beginnen!! Hier nnu nog even de laatste dingen de komende dgn vor bruiloft van m'n schoonzusje regelen. Die trouwen vrijdag!! En dan hebben we hopelijk daarna weer wat meer rust!! Even geen regeldingen meer Fijne avond allemaal!! Knuffel Majo!!
hahaha ik lees net mijn stukje na en zie dat ik heb geschreven dat als iemand mij vraagt of we voor een 2e gaan dat ik het niet GASHARD ga ontkennen hahahahahhaha ik bedoelde natuurlijk GLASHARD hahaha gashard is iets heel anders... hoewel het sommige mensen natuurlijk niets aangaat ben ik heel slecht in liegen...
@majo fijn dat je zo snel kunt beginnen zeg!! is maar goed dat je zelf erachteraan ben gegaan voor een ander ziekenhuis! heel veel succes!!
Majo hihi wat een leuk bericht van jou alweer En ik heb bijna een jaar enkel op dit forum gepraat maar sinds even zit ik nu ook op een belgische site maar dat is daar wel een stuk minder druk en gezellig, eigenlijk zelf een beetje saai soms! wat hier NOOIT het geval is met jullie gezellige nederlanders majo wat GOED nieuws dat jij ook al zo snel mag starten, wat gebeurt er hier weer veel! en idd wat GENIAAL van jou, dat je naar een ander ziekenhuis bent gegaan, WAY TO GO GIRL! en ivm mezelf, heb geen buikpijn, ook geen zw-klachten, ben heel bang nu want vandaag kreeg ik in de verse poging bruinverlies, morgen rood bloed dus deze 2 dagen, SPANNEND en wees maar zeker dat ik niet tot de 24e ga wachten, dat haal ik nooit, als ik morgen niet bloed, test ik mss wel overmorgen, of de dag erna, nu ja eerst dus deze 2 dagen zonder bloed doorkomen...
Succes met broekloeren vandaag Calani! Ik duim voor je dat je dat je deze dagen heel goed doorkomt! Majo, wat fijn dat je er weer bent! En wat een geregel daar zeg, bij jou! Als ik het vergeet een hele fijne dag vrijdag! Geniet ervan, het wordt heerlijk weer! En wat super dat je alweer zo snel mag beginnen, is idd een heel verschil met Zwolle! Heerlijk! Zet hem op! Oja, Kleintje, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super voor je en het zou wel heel vreemd zijn als ze moeilijk gaan doen over je zwangerschap. Ze willen jou om je kwaliteiten en ze kunnen nagaan dat vrouwen in die leeftijd aan kinderen denken! Lekker snel zwanger, Linda! Hopelijk lukt dat nu ook weer! Hou je ons wel op de hoogte?! Toch wel goed dat ze weten dat je voor een 2e gaat. Dan zijn ze iig voorbereid, kan geen kwaad! Ik ga zo naar mijn werk, alvast wat dingetjes voorbereiden voor morgen! Tot snel! Liefs en knuffel!
koekoe loesie, bedankt, het broekloeren levert tot nu toe niets op, gelukkig, begin nu wel een beetje veel meer hoop te krijgen, zo van "zou het", "kan het" en tja nog even geduld dus... jij heb overmorgen alweer een echo!! leuk seg
Majo, fijn dat je weer terug bent meid! Ik heb je wel gemist hoor! En wat goed dat je alweer zo snel kunt starten!!! Ga je het korte protecol doen? Aangezien je maandag je uitgangsecho hebt en dan woensdag start met de Puregon? Misschien lopen we straks gelijk op. Zou toch leuk zijn! Ik heb woensdag de 26e m'n echo. Geen idee of dat de uitgangsecho is hoor! Ik hoor bij de echo pas de planning. Maar het wordt voor mij in ieder geval ook weer het korte protecol. Calani, so far so good!
Loesie bedankt voor je lieve reactie! Werken met kleuters lijkt me echt geweldig. Maar ook super vermoeiend. Snap dat je met fibromyalgie niet meer kan werken! Ik heb een paar mensen in mijn omgeving met die ziekte en soms is het voor ze echt heel zwaar. Als ze veel pijn hebben en heel vermoeid zijn. Spannend dat je donderdag de 1e FM hebt!!! Succes meid! Majo welkom back! Leuk dat je er weer bent! Wat super geweldig dat je al zo supersnel kan beginnen! Echt een hele goede stap om naar Meppel te gaan. Maar hoef je niet eerst met decapeptyl te starten? Je loopt een paar dagen voor op mij, ik start 1 september met de Puregon! Echt super joh! Veel plezier met de bruiloft vrijdag. Je bent er maar druk mee Kleintje, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Kan je daar na je afstuderen beginnen? Zoe hoe is het met je? Linda toch fijn als ze een klein beetje voorbereid zijn op een eventuele zwangerschap. Ik hoop dat het snel raak is! Spannend Calani!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geen ongi kwaaltjes dus een heel goed teken. Ik duim heel heel hard voor je/jullie. Ga je nu ook extra vaak naar de wc om even te loeren? Ik kan me dat helemaal voorstellen. Sikki ook voor jou weer heel spannend. En waarschijnlijk lopen we dit keer dus ook bijna gelijk. Ben benieuwd wat je planning gaat worden. Spannende dagen dus voor veel mensen hier! Ik ben gister begonnen met de deca. Vond de eerste spuit een beetje tegenvallen. Prikte enorm, maar ook direct erna een dikke blauwe (paarse) plek. Die nu dus heel beurs is. Maar vandaag vond ik em een makkie. Geen enkel probleem en na het spuiten prikte het ook eigenlijk nauwelijks. Dus weer een geruststelling Heb 2 hele drukke dagen op mijn werk gehad, maar morgen gelukkig lekker vrij. Ga ook niet al teveel doen denk ik. Succes lieve meiden, ik denk aan jullie
Sinja, ja ik ga zeer geregeld broekloeren, mijn collega's hebben al gevraagd of ik een blaasontsteking heb... hihi en decapeptyl, goed hoor, dat je 2e prik al minder pijn deed Sikki, jij ook alweer bezig, het gaat hier zo te zien heel druk worden de komende weken, druk en spannend en sowieso toch eens goed nieuws... hoop ik bij mij idem dus GEEN BRUINVERLIES VANDAAG waaaaaaaaaa
Calani, ik duim ook! Spannend meid! Sinja, niks te danken! Ik had trouwens precies hetzelfde met die spuiten, haha! Ook een dikke donkerblauwe plek met paarse stippen en een geel randje! (om maar even te overdrijven, maar het had wel al die kleuren!) En daar is het ook bij gebleven, dus misschien is dat wel de eerste reactie van het buikje... Fijn dat er weer zoveel nu beginnen of begonnen zijn! Al dat wachten is ook maar niks! Ik zit trouwens met een dilemma! Mijn duo-collega heeft een jong katje bij haar in de struiken gevonden, een roodharige. Heel tam en lief, zindelijk. Iedereen gebeld in de omgeving (ze woont op een boerderij) en hij is van niemand. Waarschijnlijk dus uit de auto gezet. Gister vertelde ze dat en ze had in de teamkamer gezet dat iemand hem op mocht halen. Dus ik had het er met haar over, hij kon ook goed met honden, want ze had zelf ook een hond en daar was ze heel lief mee aan het spelen en ze was zelfs aan het spinnen als de hond haar besnuffelde. Onze hond doet ook geen vlieg kwaad en is dol op katten. (alleen de katten in de buurt niet zo dol op hem) Ik dus met vriendje overleggen en hij was eerst niet zo voor, maar later mocht het toch. Toen belde ze eerst vanmiddag dat haar dochter hem toch graag wilde, maar ze had mij belooft, of ik dat erg vond. Was heel erg teleurgesteld en zei dat ook tegen haar...Maar ik zou er niet boos om zijn ofzo. Toen belde ik mijn moeder en die zei dat mijn zwager niet meer bij ons kwam als ik een kat nam, want hij is superallergisch. Maar wij wonen dus best ver weg...en weet niet zo goed of ik het daar om moest laten...(want hij komt met verjaardagen en af en toe tussendoor) Maar toen belde collega later weer dat ze er toch geen goed gevoel bij had en ze mij die kat beloofd had, dus ik mocht hem ophalen... Ik weet niet zo goed, wat ik nu moet doen. Was zo teleurgesteld dat het eerst niet doorging, dus dan wil ik het wel heel graag...en van de andere kan, zit ik met mijn zwager...HELP! Wat zouden jullie doen? Rotvraag he?! De rest een dikke knuffel! kom gauw weer! Liefs Loesie
Ik zou het gewoon doen. Ik ben zelf mega allergisch voor katten maar dat is voor mij geen reden om niet bij mensen op bezoek te gaan. En zeker als hij zo ver weg woont! En alvast succes morgen bij je FM. Calani, hoe gaat het bij jou? hopelijk zit je emmy er nog.
loesie ik zou die kat bij je collega laten MAAR wel ook een klein lief katje adopteren, er zijn toch overal mensen die van kleine katjes vanaf willen, moet je maar eens googlen, want vind het anders zo treurig voor je collega haar dochtertje en ivm je zwager, goh als die zo ver weg woont, niet aantrekken hoor, moet hij maar iets tegen de allergie nemen als hij bij jullie komt, heb ook een kat en heb ook vrienden met allergie en die maken daar geen probleem van, en ik heb vroeger een hond gehad en ben nu dus beslist katten FAN want die geuren niet en zijn zooo lief, krullen zo lekker tegen je aan in de zetel... en hier geen bloed, ik denk dat ik vandaag nog ga testen want ik maak mezelf helemaal gek door te dromen over "onze baby", liever de evt teleurstellende realiteit dan dit mogelijk volledig ingebeeld geluk...
Loesie, ik zou de kat ook gewoon nemen. Zo vaak is je zwager er niet, en anders breng je hem dan een dagje weg als hij komt? Succes morgen met je FM!! Majo, fijn dat je zo snel kunt beginnen. Vooral als je er bij nadenkt dat je in Zwolle pas in januari pas terecht kon! En mijn vetrol is er nog steeds... Ik heb me er maar bij neergelegd, zet m'n buik nu gewoon uit. Lijk ik ook wat verder zwanger Sinja, de eerste 2 spuiten er al weer in meid!! Super! Jammer van de blauw/paarse/gele plek....Je moet er ook weer even inkomen hè Kleintje, nog gefeli met je nieuwe baan! Ik hoop ook dat ze niet moeilijk gaan doen, maar zal vast wel meevallen. Ze willen je om je kwaliteiten en vaardigheden! Hoe is het verder metje? De rest ook veel succes met alles!! Liefs Jewel
calani, volgens mij kan je inderdaad best testen. Jou emmy was toch 5 dagen oud bij terugplaatsing? dan zit je nu al 14 dagen na de eisprong. Ik ben erg benieuwd of je gaat testen. Hou het forum maar weer goed in de gaten. Sinja, ik was jou helemaal vergeten......De eerst spuiten zitten er dus in! en hoe bevalt het. Hopelijk ga je mijn na als voorbeeld en metteen met de eerste ICSI zwanger. Majo, Ook fijn dat jullie zo snel al weer aan de beurt zijn. Scheelt echt wel veel tussen zwolle en meppel. En het lab gedeelte gebeurt toch allebei in zwolle dus zo veel maakt het dan ook niet uit toch? Jewel, Bij jou schiet het ook allemaal al erg op he! morgen al 16 weken!!! En over mij, eigenlijk loopt hier alles wel goed! Ik heb de baan dus geaccepteerd, begin september gaan we het hebben over salaris enzo en dan ga ik dus ook vertellen dat ik zwanger ben. Voor kinderopvang hebben we ons ook maar alvast opgegeven. Beter te vroeg dan dat we straks bij een mega wachtlijst mogen aansluiten. En afstuderen gaat ook goed. het is nu toch echt tot mijn begeleiders doorgedrongen dat ik per 1 november een baan heb en hier dus weg wil zijn. zij zetten zich dus ook volledig in zodat ik optijd klaar kan zijn. Ik kan niet wachten. Dus eigenlijk alle punten waar ik onzeker door werd zijn nu opgelost. Met de baby gaat ook alles goed, hij maakt me goed misselijk en vermoeid. Had eigenlijk niet verwacht dat zwanger zijn zo zwaar zou zijn. Ik kijk dus ook erg uit naar die 16 weken want dan gaan de meeste klachten over. Heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders, eindelijk. was eerst nog wat huiverig omdat ik bang was dat het misschien mis zou gaan. maar wil ook graag lotgenoten helpen! En verder gaat het hier allemaal goed. Post hier misschien niet zo veel meer maar ik hou jullie zeker nog in de gaten hoor!
Ha meiden, Calani, spannend dat je gaat testen. En eigenlijk heb je groot gelijk. Die dagen dat ik de vorige cyclus over tijd was heb ik me ook gek gemaakt, één testje en ik stond met beide benen op de grond. En zoals kleintje zegt, je bent niet te vroeg, dus lekker doen! Ik duim voor een knalpositieve test! Kleintje, wat fijn dat je die baan hebt en dat ze je op school zo goed begeleiden met afstuderen! Super zeg! En geniet lekker van je zwangerschap, je hebt er zolang naar uit gekeken! Ik zou met liefde elke dag de pot omarmen (zeg ik nu he?) want je krijgt er zoiets moois voor terug! Ik hoop voor je dat je wel alles kan biljven doen! Jewel, wat ga jij hard zeg! Al bijna 16 weken, wauw! Even over dat katje...heb toch maar besloten het niet te doen. Zus even gebeld en zwager wordt er gewoon echt 3 dagen 'ziek' van. Vind het niet leuk dat hij nooit meer komt, niet om flauw te doen, maar gewoon omdat het echt niet wil. Dat heb ik er ook weer niet voor over. Ook is dat katje nog niet ingeënd enz en je weet nooit wat je in huis haalt. Vriendje begon toch weer te zeuren dat hij het liever niet wilde...enz enz... Allemaal redenen om hem niet te nemen. De dochter van collega is trouwens 25, heeft thuis al 2 katten en zit in India, maar was misschien van plan om weer terug te komen naar Nederland...En daar moest ik dan op wachten. Als ze niet kwam, mocht ik hem alsnog hebben... Dus het is geen klein kindje wat heel zielig was, haha! Maar lief meegedacht allemaal, dankjewel! Calani, ik hou je in de gaten! Liefs Loesie
Ach wijffie toch...wat ontzettend oneerlijk!!!! Dit was echt niet de bedoeling hoor...jeetje...weet echt even niet wat ik moet zeggen! Ik kan nu wel heel opbeurend doen, met geen bloed geeft moed, maar snap wel dat je daar misschien geen zin in hebt. Ik zou er ook geen hoop meer op hebben... Maar Calani, wondertjes bestaan he! Misschien duurt het wat langer voordat het zich ingenesteld heeft, of maak je niet genoeg hcg aan...ik weet het ook allemaal niet! (doe ik het nog, je opbeuren, ik weet het...) Ik zou er gewoon rekening mee houden dat het niet gelukt is en dan misschien op een wondertje hopen, dan op een wondertje hopen en dan alsnog ongesteld worden! Dat lijkt me zwaarder! Veel sterkte lieverd...Denk aan je! Dikke virtuele knuffel van mij!
Jeetje Calani.... wat ontzettend verdrietig en wat oneeriljk Wil aan de ene kant net als loesie een positieve wending eraan geven, je weet tenslotte nooit.. je hoort van die verhalen dat t de ene dag nog negatief was en dag later toch positief.. Maarja.. tis gewoon oneerlijk en niet leuk.. Hele dikke knuffel en heel heel veel sterkte!