direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hey meiden,

Ik ben ff ijverig geweest (manlief is vanavond heel ongezellig aan het overwerken, dus ik had ff tijd ;)).
    Er is weer zoveel gebeurd de laatste tijd en veel van ons gaan van september een topmaand maken met veel succes verhalen.
    Dus heb ik alles (voor zover ik kon nagaan) weer ff in het overzicht geupdate, zodat we elkaar weer goed kunnen volgen. Mocht iets niet kloppen graag aanvullen!

Groeten Sikki

2. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Grrrr...typ ik een heel bericht, en weg is t...

Nou ja, Sikki bedankt voor de lijst! Super!

Prettig weekend allemaal!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heel fijn sikki voor de update!! Alleen mogen er wel wat meer zwangeren komen.

En Maaike hoe gaat het eigenlijk met jou? We hebben hier al even niks meer van jou gehoord.

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goedemiddag dames,

Alweer weekend!!!!!!!! Jeetje, wat gaat de tijd toch snel! Ik slaap weer heerlijk 's nachts! Door 6 weken vakantie kreeg ik veel minder slaap en kwam zo moeilijk in slaap 's avonds en werd dan 's nachts ook nog vaak wakker!:(
    Nu slaap ik gewoon in 1 ruk door, heerlijk!

Maaike heeft haar eigen topic en daar schrijft ze nu ook wel geloof ik! Zal straks eens lezen hoe het daar gaat!

Kleintje, nog 3 nachtjes slapen en dan fijn weer een echo! Ik zou ook wachten tot mannetje er weer was, toch fijner om samen te gaan! Hoe laat moet je er zijn? Dan kan ik dan een keer spieken!

Sikkie, bedankt voor het updaten, er mogen er ook wel een paar uit volgens mij. Meiden die afstand hebben genomen door verdriet vind ik anders, maar er zijn ook wat meiden (ikke bijvoorbeeld) waar je nu niks meer van hoort.
    Jij mag morgen beginnen met menopur...is dat hetzelfde als de puregon voor ons?! Het stimuleren zeg maar!?:(
    En dan op naar vrijdag he, weer een echo! Hopen dat er meer eitjes zijn! Ik duim!

Sinja, goed dat je ongesteld bent geworden, nu voor de laatste keer he?!:DIk heb ook idd dat stukje van de bakkertjes gezien met het is hier weer fantastisch, was ook tot tranens toe geroerd, geweldig! En dan lieve mannetje lag ook telkens in een deuk! Heerlijk, dat oude barreltje elke keer mee op vakantie!

Gisteravond zijn we trouwens naar een bruiloft geweest om te kijken naar de DJ waar wij ook een optie op hebben!
    Was wel gek, kom je daar ineens een zaal binnen, terwijl je niemand kent. (bijna niemand, was in Twente en zag nog een meisje van opleiding, da's dan wel weer grappig!)
    We stonden een beetje in een hoekje, even naar de DJ toegelopen om te zeggen dat we er waren, even gekletst! Gingen we weer terug naar het hoekje, kwam hij later nog bij ons! Echt een superleuke man!;)
    Hij draaide echt van alles, top 40-jaren 80-jaren 90- wat nederlandstalig! Ook zingt hij zelf een aantal nederlandse nummers mee! Heel leuk!
    Hij deed het super! We zijn helemaal om. Scheelt toch €1000,- met een band! Dat vinden wij teveel!
    We gaan hem deze week bellen om het vast te leggen!

Nog 1 nachtje slapen...misschien weet ik morgen om deze tijd wel waar we aan toe zijn! Hoop zooooooooooooooooo dat het doorgaat! Het zou toch niet zo zijn dan onze cryo het ontdooien niet overleeft! Dat mag echt niet hoor!:x
    Heb morgenmiddag verjaardag, want het was achteraf toch geen mexicaanse griep bij mijn nichtje...Maar als ik het eerder weet, kom ik het hier even melden!
    Als ik daar pas gebeld wordt, moeten jullie ff wachten tot ik terug ben!

Offf....iemand moet me even pb-en voor je 06 dan kan ik het smsen. Hebben we bij een ander forum ook gedaan en is erg handig met echo's/goed nieuws/slecht nieuws en bevallingen uiteraard! (alleen we waren met z'n 11-en en ik ben de enige die nu nog niet zwanger is...snik!:()

Ik ga vriendje even helpen met de schoonmaak. Straks nog even op de koffie bij schoonouders en vanavond een lekker rustig avondje!

Tot snel!

Liefs Loesie

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zucht...bijna avond...nog 1 nachtje slapen...ben nu zooooooooo zenuwachtig.
    Las net in een ander topic dat iemand in Zwolle 4 cryos had en dat ze dinsdag een telefoontje had gekregen dat de tp niet door kon gaan, omdat geen enkele cryo het had overleefd!!!!!!!!
    BBRRRRRRR...straks gebeurt dat bij mij ook...en dan kunnen we helemaal opnieuw beginnen!

Duimen jullie voor me!?

Liefs Loesie

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Sikki: Super van je dat je het schema hebt aangepast!! Ik dacht er vorige week nog aan, maar had er dit keer nog even geen zi in. Ben blij dat jij het hebt gedaan :) Thanx!!!

@Kleintje: Logisch!! Kan me voorstellen dat je die echo graag samen wilt hebben!! Maf zeg...dat die collega het direct zag!!

@Sinja: Mooi dat je ongi bent geworden!! Nu begint het weer he?!! Enne...zoals Loesie al zei....voor je het weet is het weer oktober!! 't is tenslotte over 3 dgn alweer sept!!

@Loesie: Hahaha...wat grappig zeg...ik denk dat je gisteren naar de bruiloft bent geweest van de beste vriendin van een collega van mij. Was volgens mij ook ergens in Twente en hadden namelijk ook een DJ. Ik had gisteren bruiloft van ee collega. Was erg gezellig (de 4e en laatste deze mnd, hahaha). Een DJ kan heel erg leuk zijn hoor!! Heb dat nu op 2 bruiloften meegemaakt en 1 was héél erg leuk, ander wat minder. Maar dat lag meer aan de andere gasten, er dansten weinig. Wordt vast superleuk op jullie grote dag!! Enne 1000 eurie is ook best wel veel!!
    En morgen een cryotp!!! (want ik ga er vanuit dat die van jou gewoon goed ontdooid!!) Ik ga héééél hard voor je duimen!!! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!! Spannend hoor!!!

Knuffel Majo!!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Majo,

Da's zeker toevallig, Het was in Oldenzaal en zij heet Susanne (weet het nog, omdat hij in plaats van Rosanne van Nick en Simon, Susanne zong!)
    Hoe hij heet weet ik niet!

Het ligt er ook maar net aan hoe ze met het publiek omgaan he, en wat het bruidspaar aangeeft welke muziek ze willen! Maar wij hebben van jong tot oud, dus wil van alles wat! Maar komt vast goed!

Lief dat je voor me duimt, ik hoop dat het helpt!
    Ga straks ook een keer naar bed, is het eerder morgen!

Slaap lekker!

Liefs Mij

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    En Loesie?

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    kwam ook even spieken.. maar nog niets bekend zie ik.. Spannend Loesie!!!!!!!!!! Ik duim met je mee!

Klinkt goed die dj. En als het zoveel scheelt! Wij willen t liefst een band als we gaan trouwen (misschien in juni 2011.. ligt beetje aan dit hele icsi gebeuren nog) maar dat is inderdaad stukken duurder. Heb nog nooit bruiloften met alleen een dj gehad. Maar denk dat we ons op beide gaan orienteren als we de echte keuzes gaan maken. Dat van jullie klinkt in ieder geval al goed! En t scheelt gewoon superveel geld.

Sikki die update is erg handig! Thnx! Hoe voel je je momenteel?

Kleintje spannend, alweer bijna een echo!

Majo hoe gaat t bij jouw?

Hier alles goed. We hadden onze afspraken voor t weekend afgezegt zodat we t lekker rustig hadden. En dat was echt heerlijk! We hebben een paar weken geleden eindelijk (na 2 jaar :)) gordijnen besteld voor ons huis, vrijdagavond zijn die opgehangen. Maakt gelijk een heel verschil. En gister lekker wezen shoppen. Zag direct leuke laarzen voor van de winter, ben der helemaal happy mee! Vanmiddag nog naar een verjaardag en dan is t weekend alweer voorbij en kunnen we bijjjjna beginnen met de Puregon!

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    hey meiden,

Nog niks gehoord...jeetje zeg...waarom laten ze je toch zo lang in spanning zitten!

Sinja, wat leuk dat jullie ook gaan trouwen! De voorbereidingen zijn echt superleuk! Fijn dat je al bijna met puregon mag beginnen. Schiet mooi op zo!

Zodra ik wat weet horen jullie het! (tenzij ik dus al weg ben, naar de verjaardag!)

Liefs Loesie

11. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    loesie, spannend!!!
    laat ons snel iets weten

Sikki, bedankt voor het mooie overzicht!

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Pfff wat stom dat ze je zo lang in spanning laten. Hebben ze ook geen indicatie gegeven wanneer ze bellen (tussen welke tijden??)
    Succes! Moet vanmiddag ook naar verjaardag dus ben benieuwd of ik het nog lees ervoor of erna pas. Spannend zeg!

Wij hebben wel besloten dat we willen gaan trouwen, alleen mijn vriend moet me nog wel officieel vragen. hihi.. De gastenlijst is al opgesteld alleen dat stukje moet nog :D We hebben t er namelijk al heel vaak over gehad afgelopen jaren maar laatste tijd wat serieuzer. We hebben zelfs al voor de gein gezegt: bijvoorbeeld 3 juni 2011. Maar goed, dat is nog heeeeeeeeeel erg onder voorbehoud, kan ook maar zo zijn dat t een maand of een jaar later wordt ;) (zo onder voorbehoud is het nog) maar doen wel alvast ideeen op en kijken wel alvast goed rond:)

Veel succes met afwachten, ik hou t hier in de gaten :) (en duim natuurlijk ook mee!)

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Nee, heb geen tijd gehoord, maar denk ook niet dat ze dat in Deventer niet weten.
    Maar omdat ik toen tussen 12.00 en 13.30 gebeld kon worden of en hoeveel eitjes er bevrucht waren, ging ik er vanuit dat dat nu ook gebeurde.
    Toen werd ik vroeg gebeld (ik dacht omdat mijn achternaam met de 'b' begint.) om 12.04 al...dus had stiekem al een telefoontje verwacht!

Begin nu bang te worden dat het niet goed is...dat ze tegen elkaar zeggen, laten we nog even een paar uurtjes afwachten of hij nog wat gaat doen o.i.d....
    Dit is gewoon niet menselijk meer! Heb nog geen hap door mijn keel gekregen en nog geen slok gedronken...

Hoop echt dat ze snel met het verlossende telefoontje komen, krijg anders de neiging om zelf te bellen!

Sinja, leuk dat je de gastenlijst al klaar hebt, maar nog geen aanzoek, haha! Dromen is altijd leuk! En nu is het gewoon lastig, want je weet gewoon niet goed waar je aan toe bent met ICSI...ik zou wel heel graag met een zwanger buikje willen trouwen, maar het liefst wil ik nu de trouwerij verzetten na september! Want dat betekent dat ik door deze poging zwanger zal raken!

Nou, tot gauw dan maar weer!

Liefs

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik hoopte zo dat t bekend was en positief nieuws was toen ik zag dat je weer had gepost! Maar helaas... jeetje, wat moet dat zenuwslopend voor jullie zijn! Vind het hier thuis op de bank al zo spannend voor jullie!

Ja, ik hoop ook dat jullie de trouwerij iets moeten verzetten.. dat zou natuurlijk super zijn in dit geval :p Ik wil het liefst juist níet zwanger trouwen, daarom hebbben we dus ook nog niets gepland (en wachten we nu al 2 jaar met iets 'plannen' voor een eventuele bruiloft) Maar laatste tijd maakt t me eigenlijk al niet meer uit, hoewel we dus toch nog wel eventjes wachten. Maar mocht de icsi nu mislukken weet ik niet hoelang we nog gaan wachten met plannen. Misschien komt die trouwerij er dan wel nooit (als de icsi ook nooit lukt) Dus gaan wel een keertje de knoop doorhakken denk ik. :p Maar wel leuk om er vast een beetje over na te denken enzo!

Succes nog steeds met wachten, ik hoop dat het verlossende telefoontje snel komt!

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    spannend loessie! Ik blijf je in de gaten houden!

16. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Loeoeoeoeoesssie? hou ons niet langer in spanning!

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ben ook heel benieuwd!!!

18. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

zeker een lang verjaardagsfeestje...

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nou....kom net uit m'n werk....denk ik hier te lezen dat jij een TP hebt gehad Loesie, zit je w.s. nog op verjaardagsvisite??!! Ben benieuwd...hopelijk kom je gauw posten hier met goed nieuws!!

Knuf Majo

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    #960 Loesie1982, 30 aug 2009
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
    Hallo meiden,

Wat zijn jullie lief zeg! We zijn daar tegen 18.30 vertrokken, dus net thuis, even snel gedouched en nu ben ik hier. Nou hier eindelijk mijn verhaal!

Ik hield het echt niet meer van de spanning tegen 13.30 en als klap op de vuurpijl kregen vriendje en ik ook nog knallende ruzie om iets stoms (gewoon spanning.) dus ik helemaal in tranen enz. Vriendje kwam me snel troosten en zei dat hij wel even ging bellen. Dus hij bellen, ging ze even vragen bij het lab, maar we kregen te horen, dat we ze er nu mee bezig waren, dus dat we later op de middag gebeld zouden worden.
    We wilden liever met z'n tweeën zijn als we gebeld werden, maar omdat we anders helemaal zo laat op de verjaardag zouden komen, zouden we alvast gaan rijden tegen 14.00 en dan even naar mijn ouders huis, die waren dan al naar de verjaardag en als we dan gebeld werden, waren we daar ook binnen 5 minuten.

We zaten net 5 minuutjes in de auto toen de telefoon ging, geheim nummer! Ik pak op, was dus zwolle, dus ik knikken naar vriendje. Toen zei hij: Nou, we zouden even bellen ivm de ontdooiing. We hebben één rietje ontdooid en dat is helemaal goed gegaan, dus ik wilde even een afspraak maken voor de terugplaatsing! Dus ik stak de duim op naar vriendje!
    Morgen om 13.30 moeten we er zijn! Zegt hij nog wel: Als het de nacht niet overleefd, dan proberen we die andere nog te ontdooien zodat die misschien teruggeplaatst kan worden...Dus ik vroeg: Kan dat ook nog? Nou, zei hij, het gebeurd weleens dat het alsnog mis gaat, maar op dit moment is er geen aanleiding om daar vanuit te gaan!

Dus dat doen we dan ook maar niet! Dus met andere woorden: Morgen ben ik weer een beetje mama!! (we gaan maar van het beste uit!) Ben zooooooooooo blij! Het was echt zenuwslopend!

Bedankt meiden, voor het medeleven! Doet me echt heel veel goeds!

Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina