direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hallo Dames!!

Hier ben ik ook weer even na een aantal dagen niet op de site te hebben gekeken...
    Spannend voor jou weer hoor Zoe!! Fijn dat het zo'n top-topper is :thumup: Ik duim echt superhard voor je dat deze lekker blijft zitten bij je!! Nog maar 5 daagjes tot je bloedtest!! Hoe voel je je verder?? Voel je uberhaup iets??!!

Jij 2 dgn geleden dus begonnen met de pil Loesie....vervelende dagen van tevoren gehad begrijp ik ... Jammer ... gek hè ... dat je lichaam dan ineens zo raar reageerd. Normaal heel stipt en dan nu ineens.... denk dat dat toch ongemerkt met spanningen te maken heeft hoor!! En die klachten die je had.... (dat het haast lijkt dat je misschien wel zwanger bent...) das volgens mij omdat je nod later kwam dan anders. Heb het heel vaak gehad de laatste jaren, heb een erg onregelmatige cyclus gehad, laatste half jaar gelukkig minder onregelmatig en heb ook door dat soort klachten geregeld gedacht.... msschien.... maar ja... dan dus toch weer niet. Eerste paar keer ook testen gedaan maar op gegeven moment ook maar mee gestopt omdat ik uiteindelijk dan toch wel ongi werd steeds.
    Het is nu ineens gewoon heel definitief ook voor jullie he... dat maakt het starten erg moeilijk :( En het blijft tegenstrijdig.... de pil slikken terwijl je zwanger wilt worden :confused: .
    In elk geval heel veel succes!!! 4 mei zal ook wel weer even zo'n heikel punt voor je zijn...als je met de deca gaat beginnen. Ik heb er (als vpk) een kwartier over gedaan voordat ik m'n eerste spuit erin had.... vond het zóóó belachelijk van mezelf en viel mezelf zóóó erg tegen... dacht toen... die 'jas' ik er zo even in... nou... niet dus he... voelt zo oneerlijk en tegenstrijdig...al die rotzooi je lichaam in terwijl het niet nodig zou moeten zijn... :) Maar tsja... als we wat willen... en idd zoals je zegt... mocht je zwanger worden (en dat gaan we natúúrlijk allemaal worden :D ) denk je vast...ach...achteraf viel het toch wel mee.

Renata...jij over 9 dgn dus een gesprek over wanneer weer te starten.... ben je al een beetje over de teleurstelling heen? Hoe gaat 't met je/jullie??

Ik denk dat mijn ongi ook niet op tijd gaat komen...maar tsja...wat is op tijd bij mij???
    Laatste half jaar zit ik rond de 34/35 dgn gemiddeld geloof ik.. sinds we bezig zijn met dit hele gedoe ben ik me er maar niet meer zo mee bezig gaan houden. Eerder hield ik het precies bij. Maar dan zou het dus zo rond de 20e deze maand moeten komen, dat is 35 dgn. Maar meestal weeklang pijnlijke (.)(.). Nu nog nergens last van...ben dus bang dat ook ik toch later ga starten dan gedacht... nou ja... we wachten hier vrolijk verder, zit gelukkig erg goed in m'n velletje de laatste weken :D Komt vast door het mooie weer en veel leuke dingen doen. Maak me er maar niet zo druk om. Zie wel wanneer het komt. Schiet er toch niets mee op.

Sorry voor het ellelange verhaal......
    Geniet allemaal nog van het mooie weer morgen.

Knuffel voor julie Alledrie!!

Liefs Majo

2. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    majo hopen dat je toch juist nu 'optijd'ongesteld wordt..juist omdat je je niet zo druk maakt wnnr het nu komt.. :)

hier gaat t al stukken btr :) ook tussen mij en mars, we praten veel, doen leuke dingen en tja nogmaals die medicatie heeft toch echt heel veel gedaan.. :(
    en idd nog 9dagen.. klinkt heel snel.. had het gevoel dat het nog heel ver weg was.

hoop dat over n poosje die 2 eskimo's het beide overleven en dat we ze beide kunnen laten tp.

toi toi toi dames, komt allemaal goed, over n poosje zijn we allemaal zwanger :) <<hoezo positief heheheheh :)

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden,

Ik ben inmiddels begonnen met de eerste IVF. Donderdag ongi geworden en meteen de eerste pil geslikt. Ik moet tm 2 mei slikken en dan wachten tot de ongi. Ik mag beginnen met 140 E puregon.....pfff ben benieuwd hoe ik met daarmee ga voelen. Ik heb 6 mnd 50 gespoten en zat toen regelmatig in een emotionele dip. Ik moet zeggen dat ik er super veel "zin" in heb, eindelijk weer eens een keertje actie.

Loesie, wat gaaf dat we samen starten....kunnen we elkaar lekker steunen. Ben jij ook zo misselijk van die pil?? Bah zo zie je maar wat voor een rotzooi dat eigenlijk is. Even doorzetten. Weet je hoelang je de pil slikken moet?

Bedankt Zoe, mag jij over een paar daagjes gaan testen? Spannend hoor, ik ga voor je duimen.

Mari, welkom hier en heel veel succes met jullie behandeling. Weet je al wanneer jullie ongeveer mogen beginnen?

Alle meiden heel veel succes. Moet nog even alles gaan doorlezen zodat ik weet waar iedereen nu staat in de behandeling.

Liefs Maaike

4. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hoi...

Zie nu net pas dat ik jullie eerdere berichtjes heb gemist toen ik gisteren in dit topic 'schreef', Maaikie en Mari!! :oops: :oops: Anders had ik gisteren natúúrlijk ook al op jullie berichtjes gereageerd!! Excuse et moi!! Helaas welkom hier allebei!! Oh...zag net dat jij in het begin ook al meegeschreven had maaikie... nou ja... welkom terug wordt het dan he?!

Spannend ook voor jullie!! Jij bent echt op dezelfde dag begonnen met de pil als Loesie he maaikie?! Welke pil slik jij? Ook de microgynon? Jouw behandeling is weer anders dan die van Loesie en mij zie ik... jij moet puregon gaan spuiten? En jij moet dus nadat je stopt met de pil eerst weer menstrueren? Das bij ons ook niet zo....wij moeten eerst beginnen met de decapeptyl en dan na enkele dagen stoppen met de pil. 'T kan echt bij iedereen weer zóóó anders zijn....

Voor jullie ook een spannende [-o< tijd Mari...en zéker ook al een spannende tijd achter de rug!! Hopelijk is de TESE je man meegevallen!! Lijkt me namelijk absoluut geen pretje!! Mijn schoonzus en zwager moeten dat mogelijk ook gaan doen, maar zij zijn nog wachtende op bericht uit het ziekenhuis over hoe en wat en welke mogelijkheden enzo. Wanneer horen jullie wanneer jullie kunnen starten met de icsi :(:

Fijn dat jij je weer wat beter voelt Renata :) !! Én dat het tussen jullie ook beter gaat... die rothormonen ook, he?!! En túúrlijk overleven je eskimo's straks zodat ook jij (net als Zoe) een mooie tp gaat krijgen [-o< !! Hopelijk hoef je daar niet heel lang op te wachten!!

Denk dat m'n ongi hier weer eens langer op zich gaat laten wachten... :rolleyes: voel namelijk nog helemaal niets en das niet normaal, :) . Vrolijk verder wachten dus maar...Als het maar niet weer een cyclus ofzo gaat worden van 69 dgn ofzo, want die heb ik ook wel gehad en dat duurt me nu toch écht wél te lang ;) !! Maar als het nou een paar dgn is, kunnen die er ook nog wel bij hoor!!

Loesie...jij bijna vakantie....hééééééélijk zeg!!! Ben jaloers!! Had toch juffrouw moeten worden geloof ik... lekker vaak vakantie!! Moet helaas nog wachten tot augustus!!
    Geniet er lekker van en dan ook starten met je aankomende verslaving hahaha. Heb jij eigenlijk last van de pil? Jij slikt toch ook de microgynon? Of vergis ik me nu? Ik had er de 1e poging geen last van.

Zoe... nog 4 daagjes!! Ik ben zóóó nieuwsgierig!! Spannend hoor!!

Doei doei.... ik ga straks maar weer eens verder met het regelen van 2 vrijgezellenfeestjes! (wordt er al bijna dol van... maar goed....)

Toedels!!! Majo

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik vond jouw idee van een lijstje maken wie waar mee bezig is en wie waar nu staat en wat er gaat volgen wel een goed idee Renata!! Is wel zo overzichtelijk voor zowel de nieuwkomers als voor onszelf :) Heb hieronder dus een poging gedaan!!
    Heb het voor de overzichtelijkheid maar in alfabetische volgorde gedaan. Weet niet alles van iedereen en kon ook niet alles terugvinden bij iedereen over wanneer bijv. met pil gestopt e.d. Mochten jullie iets willen veranderen/ weghalen/ bijzetten, kun je dit volgens mij gewoon kopieren en het dan wijzigen/aanvullen.

Groets Majo

Ps... deze lijst misschien alleen bij veranderingen weer kopieren, bijstellen en dan toevoegen? Anders wordt het naast onze dagelijkse 'verhalen' wel steeds heel erg lang!!

Loesie: Direct icsi -> 1e poging -> 16/4 pil gestart -> 4/5 start decapeptyl -> 7/5 stop pil -> 12/5 uitgangsecho
    Maaikiexxx (Maaike): 6x iui mislukt -> 1e icsi 16/4 pil gestart
    Majo: Febr. '06 pil gestopt -> mmm nov. '07 -> direct icsi -> 1e icsi febr. '09 gestaakt ivm overstimulatie -> april '09 cd 1 start microgynon
    Mari: 19/4 TESE -> 4 strootjes -> 1e icsi wanneer beginnen?
    Kanjer (Renata): 1e icsi april '09 mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> 27/4 gesprek hoe nu verder
    Zoe: Bezig sinds juli '07 -> 1e icsi febr. '09 mislukt -> 9 cryo's in vriezer -> 13/4 1e cryo tp -> 23/4 bloedtest [-o< -> nog 8 cryo's in vriezer

Meiden die verder nog even op dit topic hebben geschreven: Blondsteenbokje / Annerie/ Bright..... heb jullie er nog niet bijgezet, weet niet of jullie hier nog komen meeschrijven?
    Blondsteenbokje had ik al een keer (helaas) welkom geheten... w.s. is dit verloren gegaan toen er iets mis is gegaan met de database... jammer.... want nu is er (lijkt het) door niemand toen op jou gereageerd volgens mij!! Bij deze nogmaals (helaas) welkom hier dan. Hopelijk wil je nog meeschrijven met ons hier??!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Bedoelde je zoiets als hierboven Renata???

7. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    jah top majo :D ziet er goed uit, heel duidelijk :D zien we precies waar iedereen mee bezig is :D

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey meiden,

Majo, maakt niet uit hoor....het is ook lastig om al die namen te onthouden.
    Wat makkelijk zeg dat je een soort overzichtje hebt gemaakt......errrruuug duidelijk zo.
    Zo zie je maar die iedere zkh weer anders werkt. Ik slik nu alleen de pil (Stediril), heb wel deca in de koelkast liggen. Ik heb 28 april nog een gesprek met de verpleegkundige over het wat/wanneer en hoe met de medicijnen.

Zoe voor jou een erg spannende week, ik ga zeker voor je duimen!!

Nu even aankleden en een paar uurtjes aan het werk.

Liefs Maaike

9. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    we weten nog niet precies wanneer we kunnen beginnen. uroloog ging een afspraak maken met de gyn. we moeten 7 mei terug komen bij de uroloog om nog dingen te bespreken.
    Tese is meegevallen zegt mn man ;)

weten jullie hoe het zit als je een onregelmatige cyclus hebt? bij mij komt het omdat ik een traagwerkende schildklier heb.
    en zijn er nog speciale dingen of regels waar je op moet letten tijdens de behandelingen?

10. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    ik neem aan dat ze bij jou ook een kunstmatige cyclus gaan regelen.. dus weetniet hoe onregelmatig je bent, maar moet goed komen denk k zo :)
    van de medicatie kun je ineens veel veranderen in je gedrag/denken.. bij mij iig het geval..maja ieder mens is verschillend..

maak je iig niet te druk(makkelijker gezegd dan gedaan)
    als jullie straks naar de gyn gaan zullen ze toch eerst n intake gesprek met jullie houden vragen ze van alles, over je gezondheid, gewicht, lengte en hoogstwaarschijnlijk zullen ze je ook bloed laten prikken op hiv etc.. een inwendige echo waarbij ze ook nog even uitstrijkjes nemen om te checkne of je geen rare ziektes hebt enzo..
    iig das mijn ervaring.

hopelijk heb je dr wat aan.. :)
    zie dat je in hilversum woont, kom daar ook vandaan :D mn ouders en 1 van mn2 broers wonen dr nog :) dus kom dr geregeld :D zal ooit ook welweer terug willen..

zoe hoe is het meid? beetje uit te houden met de spanning? of heb je genoeg afleiding/???
    zal zkr voor je duimen dat deze kleine eskimo lkkr bij je mag blijven :D

liefsss renaat

11. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai Mari,
    Welkom hier Heftig verhaal dat er bij je man geen zaad is gevonden. Maar gelukkig heeft de TESE operatie genoeg opgebracht.
    Denk net als Renate dat ze jou cyclus gaan regelen, maak je daar niet te druk om...maar dat kan ik makkelijk zeggen. Ik hoop iig dat alles voorspoedig gaat verlopen voor jullie. Genoeg tegenslagen zou je zo zeggen...

Maaike, toch goed gelezen dat je ook begonnen bent, lekker zeg. Maar toch weer een ander behandel plan dan Loesie. Vind ik zo apart dat elk ziekenhuis zo anders is...Lijkt wel of ze het allemaal beter weten...maar ja wie weet het dan het best...
    Heel veel succes met alles hoop dat het allemaal mee valt...

Majo, je moet gewoon snel ongesteld worden, ik vind echt dat je lang genoeg gewacht hebt...maarja hoe wek je zoiets op??? Iets plannen zoals gaan zwemmen ofzo, iets waarmee je liever niet ongesteld bent...Ik had dat iig altijd, kwam altijd op het moment dat ik dacht "nu even niet".
    Maar alle gekheid op een stokkie, ik hoop dat je heel snel ongesteld wordt zodat je ook mag beginnen...Gun het je zo.
    En bedankt voor het mooie schema, dat heb je mooi in elkaar gefrummeld.

Loesie, hoest, gaat het allemaal het gangetje?

Renate,
    dat had ik nou ook dat ik het achteraf gezien toch wel zwaar vond allemaal. Als je er mee bezig ben valt het allemaal wel mee, omdat je eindelijk bezig bent. Maar achteraf zie je pas wat het allemaal met je doet (op het moment dat je weer een beetje jezelf voelt)
    Ik kreeg ook na 2 weken echt een emotionele terugslag, die had ik helemaal niet meer zien aankomen...Maar ik moet zeggen nu het weer wat verder ben dat je het ook allemaal weer vergeet, gelukkig...

Ben niemand vergeten toch??

Hier begint het echt spannend te worden. Durf het ook tegen niemand te zeggen behalve tegen mijn man en jullie, maar ik voel toch wel vanalles...dit heb ik eigenlijk nog nooit zo gehad. Ben wel super bang dat ik het me allemaal inbeeld, maar toch de hele dag steekjes in mijn onderbuik, zij, borsten. Last van opkomend maagzuur...Maar ik hou er heel erg sterk rekening mee dat het niet zo is, zodat het niet heel erg zwaar valt...Maar tussen ons gezegd en gezwegen, ik zal niet super verbaasd zijn als het gelukt is....

Nog 3 nachtjes, dan weten we gelukkig meer...

Succes allemaal en een dikke knuffel

XXX

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ooooohhhh Zoe... ik hoop het tóch zó voor je!!!Je zou idd zeggen met die kwaaltjes....
    Maar ja...dat je een slag om de arm houdt is natuurlijk ook niet zo gek!!
    Tsja...en wat betreft het opwekken...hahaha....kon dat maar zo makkelijk, maar dan was het wat mij betreft al op 1 april gebeurd, want mag in april met de pil beginnen. Helaas werkt dat niet zo, hihihi. Hier alles dus (helaas?) nog steeds rustig!!

Mari...ook hier dus één met een onregelmatige cyclus.... geen idee waardoor eigenlijk..... De ene keer onregelmatiger dan de andere keer maar goed..... Toen we (in het begin > dec. '07) bij de gyn nog liepen voor onderzoeken hebben ze eens een keer geroepen/gedacht dat ik verklevingen zou hebben n.a.v. een blindedarm o.k. van 14 jaar terug... maar daar is eigenlijk nooit echt verder wat van uitgezocht omdat m'n Mannie zulk slecht zaad heeft en het dan toch niet uitmaakt. Moest toch icsi worden. Bij mij regelen ze m'n cyclus en dus de planning dmv anti-conceptiepie op dag 1 te starten van een cyclus. Dan na paar weken decapeptyl starten en na paar dagen pil weer stoppen. Dan na tijdje gonal-f erbij spuiten. Ik had zelf persoonlijk de eerste poging (net voo de punctie afgebroken) helemaal geen last van alle hormonen. Dus...bij iedereen weer anders!!

Hoe voel jij je met de pil Loesie? Ben je al aan het aftellen tot de deca?? Vast wel!!! Hahaha.

Oeps.....sorry...moet weg!!! Ga oppassen op de 3 neefjes van mijn man!! Schoonzus en zwager gaan naar verjaardag!!

Toedels knuffel Majo

Ps... met de andere 2 ook alles goed?? (Renata en Maaike?)

Ajuus!!!

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey girls,

Zoe meid wat spannend zeg, het zou toch gewoon raak kunnen zijn!!!! Ga super veel voor je duimen!!

Hier alles z'n gangetje, raar weer die pil slikken....maar het is voor een goed doel.

Loesie, hoe is het met jou?
    Majo, lastig he als je moet wachten op je ongi, je kunt er volgens mij niet zo veel invloed op uitoefenen (flink springen en hardlopen haha)
    Mari, alles goed met je man? Ze kunnen veel doen hoor aan een onregelmatig cyclus, met medicatie is dat goed te verhelpen. Fijn dat jullie snel een gesprek hebben in het zkh.
    Renaat, jullie hebben volgende week al een afspraak. Mag je dan met de cryo's aan de gang?

Kusss Maaike

14. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hier nog 1 die gaat duimen voor je zoe :D
    je symptomen klinken posi ,..we wachten het rustig af..(hoewel ik het liefst iedereeen zwanger schrijf..maja wordt lastig ;) )

dat slikken van de pil lijkt me echt zooooo tegenstrijdig.. :S weet niet of ik hetzelf zou kunnen, klinkt misschien raar..
    zelf wilk het liefst nooit meer aan de pil..

majo al n ongie te bekennen?

hier gaat t verder lkkr, vandaag vrije dag gehad.. heerlijk hoor :)
    ff weer opgeruimd hier, de stad in geweest, heel eventjes opgepast op ons neefje(2) en nichtje(5)
    was weer gezellig..
    en maaike de aankomende afspraak is om te zien hoe nu verder.. dus ben benieuwd.. en dat zal zkr over onze cryo's gaan :D

wat ik me af vraag heh en dat klinkt misschien onwijs raar.. hoe doen jullie dat met tussen liggende cyclussen en het klussen? gewoon normaal of toch stiekem iets meer in de hoop dat het toch spontaan mag lukken?
    schoot me ineens te binnen.. enerzijds denk ik heeft toch geen nut, anderzijds de wonderen zijn de wereld nog niet uit (denkend aan collegaatje met pco die net weer naar het zkh wilde gaan om hun behandelplan te gaan maken, blijkt ze spontaan zwanger.. (1e x miskraam na 10wkn en 2e keer is het gelukt en heeft nu n heel mooi meisje op de wereld gezet..))
    maja opzich wel heel andere situatie maar ook niet gemakkelijk lijkt me..

liefs renaat

15. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey Renaat,

Wij klussen wel gericht, alhoewel je sexleven wel erg doodloopt in de MMM vind ik zelf.
    Bij ons hebben ze niets kunnen vinden waar het aan zou liggen dus..........maar de hoop dat ik zo zwanger word is erg klein.
    ff m'n manneke in zijn bedje gaan leggen.

Liefs Maaike

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Renaat, Noop!!! Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Wel flinke hoofdpijn helaas :( , maar das van te weinig slaap afgelopen nacht, druk op het werk en veel gedoe rondom regelen van 2 vrijgezellenfeestjes denk ik!! Òf m'n ongi zit er nu aan te komen en heeft moeite met doorbreken??!! Tsja... zeg het maar!!

En wat betreft het gericht 'klussen'... zijn wij niet ècht mee bezig. Klussen zowiezo met enige regelmaat (1x in de 2 á 3 dgn, maar soms ook weleens met de 'handkar'.... wat klinkt dat toch allemaal weer 'lekker' plastisch zeg!! :) ) op advies van de fertiliteitarts om het zaad van m'n Mannie zo optimaal (als) mogelijk te houden, wat natúúrlijk érg moeilijk is, want het is hééél slecht!! Dusse....mocht er tussendoor spontaan wat gebeuren zou het natuurlijk SUPERMOOI :confused: zijn, maar gaan er dus absoluut NIET vanuit!! Heb wel rond dag 20 van deze cyclus (m.i. voor het eerst) gevoelt wanneer mijn eisprong was en hebben er toen wel even aan gedacht en uitgesproken naar elkaar.... maar ja....zóóóó kleine kans!!! En als het door het zaad al niet lukt, is het nog niet eens zeker dat ikzelf dus iedere mnd wel of niet een eisprong heb door dus eventuele verklevingen....waardoor het ook weleens niet kan gaan lukken, dus tsja....

Hey Maaike.... hoe oud is Luca eigenlijk?? Een kleuter van....?
    Leuk hoor :p !! Is hij op natuurlijke wijze gekomen? Of ook via ivf/icsi? Ik heb het volgens mij wel ergens gelezen (misschien hier in het topic in het begin???) maar weet het even niet meer. Dacht natuurlijke wijze???

Zoe...nog 2 daagjes!! Wat lijken die lang te duren zeg!! En dan zit ikzelf nog niet eens in de wachtweken hahaha. Volgens mij kun je dan beter niet te vaak op het forum actief zijn, dan ben je er minder mee bezig en gaat de tijd volgens mij voor je gevoel sneller!! Vind ik vaak wel in elk geval....

Fijne avond allemaal....ik ga weer verder stoeien met de vrijgezellenfeestjes!! (gedoe over de data en bedrag en wat we moeten gaan doen enzo.... bah.... volgens mij komen we er nóóit uit. iedereen heeft zulke andere ideeen erover!! Wordt er chaggie van :-s !!)

XX Majo

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

Zoe, wat maak je het spannend zeg! Ik duim zo verschrikkelijk hard voor je [-o< , heb straks alleen nog maar stompjes! haha!
    Klinkt inderdaad positief al die klachtjes, maar snap goed dat je het nog niet durft te geloven!!! Ik wou ook dat het al de 23e was! Denk aan je!

Majo, ik hoop dat de hoofdpijn een voorbode van je menstruatie mag zijn! Want je wil nu ook zo snel mogelijk beginnen he!? Las dat jij Gonal f moet spuiten, vreemd eigenlijk, want ze werken toch veel samen, deventer en zwolle en ik moet puregon! haha!
    De handkar, hihi, moest er wel om lachen, maar snap wat je bedoelt, want het werd mijn vriendje ook aangeraden, om om de dag een zaadlozing te hebben...ppfff...en vind klussen niet erg, maar niet om de dag omdat het moet! [-X Dus af en toe ook maar even een handje helpen!

Lekker dagje vrij gehad Renata?! :D Ik zelf ook, heerlijk he?! Heb lekker in de tuin een boek gelezen en vanmiddag de hele middag bijna geslapen, was zoooooooo moe! Ga er nu ook niet te laat in! Over dat gerichte klussen, wij deden het altijd wel hoor! Ik vond het afwachten na mijn eisprong altijd rot, maar dan zou het helemaal voor niks zijn. Ook al weet je dat de kans klein is, als je het helemaal niet probeert, lukt het zeker niet en dan is het afwachten ook zo voor niks! Mijn collegaatje had de spuiten voor IVF al in huis en stond klaar om te beginnen, moest alleen nog ongesteld worden, en je raadt het al, dat werd ze niet! zwanger dus...en nu heeft ze 3 kids, alledrie spontaan zwanger! =P~ Je weet dus maar nooit!

Nu kan het dus niet meer, want ben aan de pil...heel dubbel, maar goed, je moet wel, anders kunnen ze je niet goed inplannen. Heb er wel vrede mee, maar voel me er echt slecht door! Heb gister de hele dag door gehuild, was intens verdrietig... :( weet ook niet waar ik last van had! Gaat vandaag wel wat beter, maar goed, ik merk het dus wel.
    Heb jullie toch verteld over die man die zei dat hij het zaad van vriendje sowieso zo goed kon maken dat IUI nog kon?! Klonk heel zweverig, maar wilde het toch proberen. Had vorige week gebeld en toen zei ze assistente dat hij een wachtlijst van 3 maand had, maar die meid wat er ook heen gaat had tegen mijn zus gezegd dat ik zijn antwoordapp. in moest spreken en zeggen dat het van haar kwam. Wilde dus vanmorgen bellen, maar hij pakte zelf op, verhaal verteld enz en hij wist wie we waren en we kunnen maandag tegen 18.00 al terecht! Best wel spannend, ben wel benieuwd! Je weet maar nooit!

Mari, ben je verhaaltje even kwijt en kan het niet zo terug lezen, zal zo even kijken! Balen lijkt me dat, een onregelmatige cyclus! Je kan er gewoon niet van op aan en dat lijkt me erg lastig!

Maaike, je hebt al een kleine koter! :D Leuk zeg, leuke naam ook! Geniet er lekker van! Jij dus ook weer aan de pil he, merk jij er nog wat van?! Ik kom er ook weer van aan trouwens, ook niet fijn, was net 12 kg kwijt! Vrijdag weer opnieuw beginnen, dan krijg ik weer een dieetlijst mee...ben benieuwd, wil toch nog een paar kilootjes kwijt voor onze toekomstige beebje...hij/zij mag het best warm hebben, maar mama moet wel gezond zijn, haha!

Ik ga ff tv kijken en dan lekker naar bed! Meiden, ik vind het erg gezellig dat we zo met elkaar kletsen en elkaar steunen! Doet me goed! =D>

Fijne avond!
    Liefs Loesie

18. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    inderdaad wel een gek idee om weer met de pil te beginnen.

ik heb gisteren ook maar de pil gehaald
    5 juni hebben we het startgesprek voor icsi!

19. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Halloooo,

Hier een schreeuw vanaf de wachtbank....ik ben het wachten zo zat. Vind het wel super lief dat jullie allemaal zo aan het duimen zijn, moet toch helpen zou je zeggen....
    Eergister voelde ik vanalles en had ik best wel goede hoop, gister voelde ik helemaal niets...en eigenlijk vandaag ook niet zo veel. Nu heb ik dus weer sterk het gevoel dat het helaas niet gelukt is....Morgenochtend bloed prikken en tussen 14:00 en 16:30 horen we als het goed is meer...
    Nog 1 dag en dan weten we het eindelijk....

Lieve meissies, bedankt voor het duimen, sorry dat ik verder op niemand reageer (zit sneaky op mijn werk mee te lezen)
    Ik hou jullie op de hoogte

Dikke KUS

20. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey girls,

Onze man is net 4 jaar en gaat al naar de basisschool. Destijds ben ik ook jaren bezig geweest, maar met behulp van clomid en pregnyl uiteindelijk zwanger geraakt. Ik zou toen ook voor IVF zijn gegaan omdat de samenlevingstest negatief was........en die ronde was ik gewoon zwanger. De gyn stond er versteld van.

Zoe meid, ik hoop het zo voor je. Ga morgen een kaarsje voor je branden!!
    Laat je wat weten.

Voel me zwaar k... bij de pil. Emo en erg kort lontje. Heb net mijn man nog even flink afgesnauwd. Ben blij als ik er weer vanaf ben.

Haha majo, de handkar.....erg grappig! Ben dat verplichte sex hebben ook zo beu af en toe. Maarja we proberen toch maar iedere kans te benutten.

Nou meiden ga ff douchen.

Liefs maaik

Deel Deze Pagina