direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Loesie1982, Feb 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Balen Sinja, hopenlijk kunnen ze de grote morgen nog aanprikken. Zo 2 kilo is idd veel, echt een teken van overstimulatie. Ik ga voor je duimen dat het allemaal nog goed komt. Doe je nog wel lekker rustig aan? ;)

2. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    #1062 Majo, Sep 11, 2009
    Last edited: Sep 11, 2009
    Hey Hallo!!

Sinja, wat verschrikkelijk balen Meid!! (weet wat het is, zelf ook gehad eerste keer). Hopelijk groeien er op de 100 puregon nog een paar goed door en blijven de bloedwaardes stabiel zodat je toch nog een punctie kunt krijgen!! Ik ga héééééél hard voor je duimen hoor!!

Sikki, 3 van de 4, goeie score hoor. Maar ik begrijp je teleurstelling maar al te goed hoor!! Je wilt er gewoon 4 bevrucht hebben!! Gelukkig allemaal wel van goede kwaliteit zodat er in elk geval nog 1 ingevroren kan worden!! Succes morgen!!

Hier ook niet zo heel blij. Vanmorgen voor 2e FM geweest. Alle follikels waren nu zo'n beetje rond de 10mm, het waren er aardig wat. Toen ik vroeg hoeveel dan, zei hij als ze allemaal doorgaan zo rond de 20. Klinkt op zich best leuk in tegenstelling tot de 4 de vorie keer, maar de keer daarvoor had ik dat ook en toen werden ze niet groter, maar kwamen er alleen maar meer kleintjes bij. Ben dus een beetje huiverig, ook gezien de buikklachten die ik heb. Moeten nu pas dinsdag weer terugkomen voor de 3e fm. Daar gaat onze vakantie dus waarschijnlijk....baal ik toch ook gigantisch van. Ik hoop zo dat we toch nog een weekje wegkunnen. Bloed prikken is er ook niet eens gedaan. W.s. denkt de gyn nog niet aan overstimulatie. Ik hoop maar dat ie gelijk gaat krijgen.

Hoe is 't met de rest?? Iemand nog wat positiefs nieuws te melden hier???

Toedels, Majo!!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    #1063 kleintjevoorons, Sep 11, 2009
    Last edited: Sep 11, 2009
    Sinja, ziet er inderdaad uit als een overstimulatie. Hopelijk gaat het goed komen. En inderdaad rustig aan doen en veel drinken.

Majo, Hmm bij jou ook al geen goed nieuws. Grrr wat mij betreft mogen er hier echt nog wel wat zwangeren bij komen.

4. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Jeetje Majo en Sinja, dat zijn niet zulke mooie berichten!

Sinja, ik hoop echt voor je dat ze een paar kunnen aanprikken. Dan is het niet allemaal verloren. Maar je moet wel aan je gezondheid denken hoor meis! Als het niet goed is niet forceren. Ik heb eens op het forum een heel naar verhaal gelezen over iemand met overstimulatie en dat wil je echt niet!

Majo, jij bent ook van de uitersten zeg! Onvoorstelbaar. Wat balen!
    En dan dinsdag pas terug voor de 3e FM. Brrr, wat lang moet je dan weer wachten.

Ik hoop dat van mij dan de positieve berichten mogen komen.
    Ik hoorde op het Düsseldorf topic dat ze alles wat bevrucht is invriezen, dus waarschijnlijk zit Henkie IV echt al in de vriezer en delen Henkie II & III (hopelijk) mooi door. Wel een lekker gevoel, ook al zegt dat natuurlijk niets over de kwaliteit. Maar ja, gevoelsmatig toch fijn. Misschien brengt het wel geluk!

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Sikki, prachtige score hoor en 2 tp nog wel misschie nwel een tweeling. Succes morgen, ik ben naar Utrecht met de meiden van NOD.

6. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    koekoe!
    wat gebeurt er hier veel seg!!

sinja, meid, het is echt heel belangrijk dat je veel rust, dat is het enige dat je kan doen om overstim tegen te houden, keten jezelf vast voor tv of aan een boek, ik hoop voor jou dat het allemaal goedkomt en dat je toch nog tot een punctie geraakt!!

Sikki, wat GOED, 3 vd 4 is toch wel een heel goede score, en dan een cryootje, schitterend seg, stukken beter dan je vorige icsi, ben blij voor jou, en morgen draag je dus een tweeling met je mee!

Majo, vervelend dat je nu nog zo in spanning zit, en ook nog eens niet op vakantie kan gaan, maar je kan toch wel een leuk uitstapje doen tss nu en dinsdag hé, als je je ten minste kan ontspannen want je zit er vast vaak aan te denken... ik hoop dat ze deze keer wel goed groeien! knuff

Jewel bedankt voor het duimen :)
    bloedwaardes waren beter, moet morgenvroeg al terug voor een bloedname, echo hoeft niet meer dus ik denk dat ik vlakbij mijn eisprong zit, wie weet loop ik binnenkort ook met een tweeling rond, net als sikki :) maar goed nog maar eerst de waarden van morgen afwachten, wie weet worden ze terug slecht... zucht, wou dat ik al meer wist....

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hallootjes...

jeetje, wat een nieuws allemaal!

Sinja, wat ze al zeggen, heeeeeeeeeeeeeeeeel rustig aan doen. Ik hoop echt dat het nog goed gaat komen, maar je gezondheid gaat echt voor! (lekkere dooddoener, ik weet het, sorry!)
    Ik denk aan je!

Sikkie, vandaag is de dag! Hoera! Fijn dat je ook nog een cryootje hebt meid! Maar die zijn nu vast niet nodig! Zet hem op!

Calani, wat fijn dat je al dichtbij je eisprong zit! Dus voor jou komt het ook lekker dichtbij! Spannend! Hopelijk ontdooien de cryootjes goed!

Tante mars, ZWANGER?!?!?! Wat geweldig! Ik heb je toen in die tijd wel gevolgd enz, dus dit is echt geweldig nieuws, van harte!
    Spannend, binnenkort de echo!

Majo, meid wat spannend. Ga maar lekker afleiding zoeken. En hoop voor je dat dinsdag alles er goed uitziet. Heb die man even opgezocht waar jullie het over hadden in meppel, mooi snorretje!haha! Maar ik duim heel hard voor je en rustig aan doen he?!

Ik heb 2 kids van mijn zus te logeren. Gaan straks naar een overdekte speeltuin! Het is erg gezellig, maar ook heeeel vermoeiend, haha! Kan ik vast wennen! (hoop ik!)

Vanmorgen weer getempt: 37.2!!!!
    Het wordt steeds gekker...maar hoe dichter het bij komt, hoe enger ik het vind. Krijg toch steeds meer het idee dat het toch niet zo is...Kunnen jullie dat voorstellen?
    Vriendje heeft gisteren 2 digitale testen met indicator gehaald en we moeten er toch maar een keer aan geloven als ik van die onzekerheid af wil...maar ik durf gewoon niet.

Maar goed...je moet toch een keer wat!

Ik ga me weer met mijn nichtjes bezig houden! Fijne dag! En denk aan jullie!

Liefs Loesie

8. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Joehoe, daar ben ik weer.
    En Betsy en Benny zijn aan boord!!!
    Wederom weer mooie pasfoto's van ze meegekregen, dus die zal ik binnenkort nog wel weer plaatsen.
    Het zijn een 3-cellige en 4-cellige embryo op dag 2. Beide klasse I, dus helemaal goed! Henkie was 8-cellig op dag 3.
    Dus dat geeft ook weer moed voor degene in de vriezer.
    Ik ben er ook achter waarom Henkie IV al zo snel in de vriezer is beland. In Duitsland is het verboden om embryo's in te vriezen. Vandaar dat ze dus alleen bevruchte eicellen invriezen. Door deze wetgeving hebben ze daar ook veel ervaring in en 80-90% ontdooit goed. Dus we hebben echt een reservespeler!

Loesie, je maakt het wederom weer spannend zeg! :$
    Ik zou zeggen, TESTEN!

Calani, hoe was de uitslag vandaag?

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, Inderdaad wat Sikki zegt. TESTEN. Anders houd je jezelf alleen maar voor de gek.

Sikki, Jeetje dat emmys invriezen in duitsland verboden is. wist ik helemaal niet. Hopelijk wordt hij toch een mooie cryo. En nu duimen dat die twee blijven zitten. Het is je zo gegund (net als voor iedereen hier)

Hij zouden vandaag voor een kinderwagen van marktplaats gaan kijken. Belt die vrouw 2 uur voor de afgesproken tijd op dat iemand ons overboden had dus dat ze er 50 euro meer voor wou hebben. toen zei vriend lief dat we even wouden overleggen en 10 min belden we terug wou ze in eens 100 euro meer hebben. Nou toen hebben we mar gezegt dat het niet door ging. Vind het wel een beetje jammer.....

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Sikki: GEFELICITEEERD! 2 emmy's aan boord!!!!! En een reserve in de vriezer :D Super zeg!!!!!

Hier wordt het ook spannend. Heb net een telefoontje gehad. Mijn hormoonwaardes waren wederom gestegen maar gelukkig nog net op het randje aan de positieve kant. Maandag is de punctie want een dag langer wachten kan nu niet meer. Dan zijn mijn hormoonwaardes nog erger gestegen en dan kunnen we het zeker vergeten.
    Alleen.... er is nog maar 1 follikel rijp. En een stuk of 6 die nog een klein beetje moeten groeien (en dan nog 25/30 die het zeker niet gaan redden en veel te klein zijn voor een punctie)
    Het is nu dus heel heel hard hopen dat die 6 toch mee gaan doen. Dan zou ik er misschien 7 hebben... En dan dus nog weer afwachten of daar daadwerkelijk eicellen in zitten. Dus Sikki, ik had veel follikels maar uiteindelijk op dit moment nog maar 1 die echt mee gaat doen voor de punctie en 6 onzeker. Dus heb nix aaan al die follikels (alleen maar narigheid nu)

Vanvond om 22:30 de pregnyl zeggen want de punctie is ook om half 11 maandagochtend. Erg spannend en nu dus duimen dat de follikels rijp zijn. En daarna weer duimen dat mijn hormoonwaardes binnen de perken blijven zodat er wel een terugplaatsing kan komen....

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoihoi,

wat spannend hier zeg!

Sikkie, van harte gefeliciteerd met je 2 emmy's! Goeie kwaliteit zeg! En wat grappig dat ze die wet zo kunnen omzijlen! Door bevruchte eicellen in te vriezen (want dát wordt niet gezegd) en geen embryo's!

Sinja, dus je doet toch nog mee! Ik hoop dat er toch een mooi aantal folikels uitkomen! Er zit vast een een toppertje bij!
    Op naar de punctie!

Kleintje, ik vind dat zoooooooooooo belachelijk he! Soms heb je gewoon pech als iemand meer biedt en je hebt hem al verzegd, maar dan moet je niet gaan opbellen dat je er ineens meer voor hebben! Echt zo stom!
    Welke kinderwagen had je in gedachten?!
    Ik weet al dat wij hem van mijn schoonouders zullen krijgen, mocht het zover komen en mijn schoonvader zei al een keer: als je zwanger bent, zoek maar een mooie uit, die van schoonzus en zwager kostte ook €1200 al met al en dat is helemaal niet erg!!!

Oh, oke, das mooi! Ben helemaal weg van de maxicosa mura 4. Maar dat is via internet dan, misschien als ik echt ga zoeken in winkels zelf, dat ik dan wel een andere fijner vind!

Heb trouwens niet het idee dat ik mezelf voor de gek hou hoor. Ben juist heel realiIk snap de kwaaltjes niet goed, de buikpijn, vele afscheiding en de hoge temperatuur, maar ik zou zooooooooo verbaasd zijn als er ineens 'zwanger' zou staan! Zou het echt niet geloven.
    Ik heb in het begin zooooooooo vaak een negatieve test gehad, dat ik niet kan zou kunnen vatten als ik nu ineens een positieve test zou hebben.
    En ik heb ik echt nog wel in mijn achterhoofd dat ik toch een dag vrij veel bloedverlies heb gehad.

Ik hou jullie op de hoogte!
    Ben trouwens kapot! Mijn zus en zwager komen zo de kids ophalen en dan blijven ze eten en dan ga ik douchen en plof lekker op de bank om er de hele avond niet meer af te komen!
    Lekker K2 zoekt K3 kijken! Geweldig! haha!

Doeidoei!

12. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Sinja, wat spannend zeg! De maandag al de punctie. Ik ga heel hard voor je duimen meid! Ik las in een ander topic dat je kleintje van 15/16 mm had. Ik denk dat die wel meegaan doen hoor!
    Die groeien vast nog wel ietjes door.
    Komt vast goed!

Kleintje, balen zeg van die kinderwagen. Ik vind het echt heel stom. Ik heb ook ooit eens m'n snowboard verkocht via marktplaats en toen kwam er ook later iemand die overbood. Dus de man aan wie ik 'm had verkocht belde op of het nog wel doorging, maar ik vond verkocht is verkocht! Maar ja, zo zie je maar weer, iedereen houd er andere normen op na.

Loesie, kan die hoge temp. ook niet 'standaard' zijn. Je hebt toch altijd een hoge temp. na de eisprong tot de menstruatie?
    Ik weet het ook niet hoor. Ik zou echt gewoon testen. Ik zou er helemaal onzeker van worden!!!

Zojuist hebben we lekker een korte vakantie geboekt.
    De vorige keer was ik in de tweede ww zo nerveus. Ik had m'n gedachten er totaal niet bij op het werk en baalde er van dat ik niet samen met m'n mannetje was. Vooral de laatste dagen.
    Nu gaan we dus lekker weg! Woensdag 23 september (3 dagen voor de testdatum) gaan we lekker naar de Algarve en maandag 28 september komen we dan weer terug.
    De laatste spannende dag zijn we dus lekker samen weg en kunnen we daar de uitslag afwachten. Of we hebben dan lekker wat te vieren of we kunnen samen nog een paar daagjes uithuilen!
    Zin in!!!

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Sikkie,

wat leuk zeg! Je hebt groot gelijk! Dan is het ook wat lekkerder afwachten (alhoewel dat nooit lekker is, afwachten!)
    Wij zouden ook de 1ste cryoterugplaatsing precies voor de vakantie hebben en dan 4 dagen na tp naar Texel en dan nog een weekje samen thuis! Ging toen helaas niet door.
    Laat ze maar lekker zitten.

Over dat tempen, snap niet goed wat je bedoelt. Na de eisprong tot de menstruatie heb je idd een hogere temp dan de bassale temp. Maar ik zit nu weer na de menstruatie en voor de eisprong, (cyclusdag acht dus dan zou hij lager moeten zijn.)
    Heb van ronde 3 tot heden getempt. (behalve met hormonen niet en had er soms ook niet altijd zin in...dus ook weleens overgeslagen)

Heb altijd voor mijn eisprong en tijdens menstruatie 36.4/36.5 en dan op dag 14/15 mijn eisprong en dan gaat hij naar 36.8/36.9...dit blijft hij dan tot dag 26/27 en dan zakt hij weer naar 36.6/36.5...en wordt dus ongesteld.
    Ben afgelopen woensdag begonnen met tempen, om eens te kijken hoe en wat en toen was hij dus 36.9...terwijl ik eigenlijk op dag 5 een temp van 36.4/36.5 hoor te hebben.

Dus dit is niet standaard...

Heb ook getempt op de dagen dan ik rood/bruinverlies had en toen was hij overdag 36.7, die temp is laag, maar dat was anders ook zo als ik ongesteld zou worden. Normaal zou hij dan laag moeten blijven, en dan na de eisprong weer stijgen, maar steeg dus al veel eerder.

Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat mijn lichaam gewoon even van slag is, omdat ik de vorige cyclus ook niet goed was en het krijgt gewoon ook veel te verduren.
    Morgenvroeg ga ik testen, maar meer eigenlijk om het echt uit te sluiten. Het zou zonde zijn als ik heel gelukkig en blij kan zijn, maar omdat ik niet wil testen, ik het gewoon niet weet.

Maar ben echt niet ongeduldig en onzeker...ben gewoon realistisch en de kans is zo innieminnie, dat ik met mijn hoofd ook al weer bij de volgende ronde ben.
    Normaal kijk ik altijd als ik na de eisprong zit of vlak voor de menstruatie, naar kinderkamers en kinderwagens enz. Lekker snuffelen en wegdromen en dat doe ik nu echt niet!

Toch weer een lang verhaal! Kids zijn weg trouwens en lig nu lekker uitgeteld op de bank!

Knuf Loesie

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Net toch maar getest en ik had gelijk, mijn lichaam is nu compleet van slag.
    Het enige waar ik altijd op kon vertrouwen, mijn temperatuur, neemt me nu ook al in de maling.
    Heel confronterend hoor, om er echt NIET ZWANGER te zien staan. Het duurde me ook al te lang. Er stond, duurde 3 minuten voordat de uitslag er kwam, maar als je zwanger was, kon het al binnen een minuut verschijnen...en het duurde en het duurde en toen wist ik het al zeker!

Maar wist het altijd precies, zodra mijn temp laag was, was het mis...ook al had ik nog geen bruinverlies ofzo, ik kon mezelf dan niet voor de gek houden, want mijn temperatuur klopte altijd...

En nu...zelfs dat is helemaal de weg kwijt!
    Maar goed, nu weten we het zeker...we gaan voor ICSI 2! Vind de rust nu wel even lekker! Ben er even klaar mee...

Fijne avond.

Liefs

15. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Oh Loesie, wat vervelend toch! Toch weer zo'n teleurstelling. Ook al weet je dat ie kan komen, ook al 'reken je erop', toch weer hoop en dan weer niets.
    Bah, wat blijft dit toch vervelend!
    Je hebt ook gelijk vwb de temperatuur. Ik was een beetje in de war. Was ff vergeten dat je al een menstruatie had gehad en dus gewoon een lage temperatuur zou moeten hebben. Sorry!
    Maar het blijft een raar verhaal die temperatuur van je!
    Ik gooi er toch weer 1 in...kun je niet veel te vroeg getest hebben? En dan ook nog 's avonds...

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat een schatje ben je toch...

temp gaat nu weer zakken, net of het zoiets heeft van: oke, je hebt getest, nu weet je het zeker, dan kan ik ook omlaag, haha! Misschien word ik dan morgen ofzo toch nog weer ongesteld. Dat het wel een innesteling is geweest, maar dat het mis is gegaan. Temp is toen gezakt, ging weer omhoog en zakt nu weer...Dat zou natuurlijk wel kunnen.
    Mocht de buikpijn aanhouden, ga ik bellen voor een echo. Zeg gewoon dat ik vroeg ongesteld ben geworden, maar toch nog steeds erge buikpijn houdt.
    Even kijken of alles schoon is daarbinnen!

Teleurstelling is er wel, maar is minder dan vorige week! We waren er toch wel een beetje op voorbereidt.
    Kan me niet voorstellen dat er ooit een dag komt dat er 'zwanger'' komt te staan!

Gisteren waren mijn zus en zwager hier, om de kids op te halen en toen zei ze dat ze het op het werk o.i.d over ons had gehad met iemand en toen had diegene gezegd...zeg maar tegen ze dat ze moeten volhouden. Toen had mijn zus gevraagd of ze ervaring had, nou, dat had ze! Ze heeft nu 2 dochters, maar bij de 1ste was ze via IVF 9!!!!!!!!!!!! zwanger geraakt en van de 2e van IVF 3...Hoop dat het niet zolang hoeft te duren bij ons, maar het geeft wel een goed gevoel.

Hoe is het met betsy en benny?! Zijn ze een beetje lief voor je?!

Ik ga lekker niks doen samen met vriendje! Heerlijk! Hebben nu eredivisie live en vriendje is voor Ajax...dat wil hij graag zien, vind het niet erg, kan ik lekker laptoppen en boekje lezen! Hij is normaal zo'n bezige bij dat ik het ook wel lekker vindt als hij een keer naast me op de bank zit! haha!

Fijne zondag allemaal!
    Liefs Loesie

17. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    koekoe
    loesie, spijtig meid, maar goed dat je getest hebt, nu weet je het ten minste, tenzij sikki gelijk heeft, maar ik denk dat je intussen toch wel positief zou testen, je zit immers toch al 14dagen na de tp hé
    en loesie, ik vind je spreuk heel mooi!

sikki, hoe gaat het met Betsy en Benny :)

ikzelf moet vanavond weer voor een bloedname, de zoektocht naar mijn eisprong gaat door, is wel een beetje vermoeiend, was er gisterochtend ook al eens, en donderdagavond ook, en wie weet morgenavond nog eens... en het is mij allemaal de moeite waard als ze daar gelijk hebben en dat mijn eisprong er zit aan te komen, ik vraag me af of mijn lichaam niet van slag is en de eisprong nog ver weg zit...

18. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hé wat zie ik nu, mijn banner beweert dat ik 3 dpo ben, helemaal niet waar, zucht, zal het maar eens aanpassen...

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    He loessie, wat balen zeg... Echt rot dat het niet gelukt is! Dikke knuffel voor joe!
    Dat verhaal is inderdaad wel een opsteker, veel mensen lukt t uiteindelijk toch. Maar hopelijk hoeven wij allemaal niet zoveel pogingen te ondergaan!

Calani, bij jouw schiet het dus ook nog niet zo op! Hopelijk heb je snel duidelijkheid wanneer de eisprong eraan komt zodat je cryo snel bij je terug kan komen!

Ik maak me iets te druk druk.. ben echt zo zenuwachtig voor morgen. Mijn buik is ook weer helemaal opgezet en gevoelig dus zit sowieso nu even niet zo lekker in mijn vel. Vanmiddag maar rustig op de bank liggen en niets doen...

20. Majo

Majo Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    2,522
    0
    0
    #1080 Majo, Sep 13, 2009
    Last edited: Sep 13, 2009
    @Sinja: Je mocht dus toch nog door!! Super zeg!! En de pregnyl heb je ook al gezet gisteravond. Wat spannend zeg!! Die 6 die nog net wat kleiner zijn groeien vast nog wel door. Denken ze in het zkh vast ook, anders hadden ze je vast niet door laten gaan. Bij ons moet je minimaal 2 geschikte follikels hebben voor ze een punctie doen. Ik ga echt superhard voor je duimen dat de bloedwaardes goed blijven, je mooie follikels met overal een ei in hebt en dan ook nog een TP mag hebben!! Hoe is het met je buikpijn enzo? Nog even volhouden Meid!! Gaat vast helemaal goed komen!!

@Sikki: Gefeliciteerd met Betsy en Benny :). Pas maar goed op ze. En wat een goed idee om er toch ng een paar dgn tussenuit te gaan saampies!! Neem je een zw.test mee naar de Algarve?

@Loesie: Ach...wat jammer zeg...hoe mooi zou het geweest zijn... En dan diegene die 9 keer IVF heeft gedaan. Jeetje mineetje zeg!! Weet niet of ik dat wel zou doen. Vind het wel heel vaak, niet gezond voor je lichaam lijkt mij en waar halen ze het geld vandaan??

@Kleintje: Wat jammer zeg dat die kinderwagen niet door is gegaan. Maarre....geloof dat ik 'm zelf niet eens meer zou willen als ze zo makkelijk overgaat van 50 naar 100 eurie. Er komt vast binnenkort een véél mooiere en goedkopere op jullie pad!!

@Calani: Hoe is 't met jou? Kan het allemaal nog doorgaan? Oh...zie net dat je ook een bericht achtergelaten had....schiet nog niet echt op dus? Spannend vanavond weer. zal er nu toch een keertje aan zitten te komen je eisprong?!

Hier helaas steeds meer last van m'n buik. Gister en eergister alleen met lopen, dan dreunt het door je buik heen en soms gevoel alsof iemand je met iets scherps prikt. Vandaag continue pijnlijke buik. Ik probeer dus maar rustig aan te doen. Lukt alleen zo moeilijk....ben een bezig bij normaal gesproken, kan moeilijk stilzitten. Verder veel drinken.... ben een beetje in twijfel of ik zal bellen of de echo morgen kan/mag ipv dinsdag.....is weer zo vervelend dat het weer net wknd is nu. Nou ja....ik zing het nog wel even uit denk ik. En als ik dan het verhaal van Sinja lees...die heeft er ook last van en mag ook door....dan denk ik... ach ik wacht ook wel tot dinsdag...

Toedels!! Majo

Share This Page