Majo ik zou toch echt even bellen hoor! Ik heb die pijn inderdaad, precies wat jij ook zo beschrijft sinds vorige week zaterdag. Mocht ook een dagje eerder komen, daardoor werd er ook 1 dag eerder bloedgeprikt en konden ze mijn hormoonwaarde van een aantal dagen goed in de gaten houden. Moest vrijdagavond ook minder puregon spuiten. Ik mag door, maar de optimale situatie zou zijn om nog een dag langer te stimuleren. Maar zat op de grens qua bloedwaarde of ik wel of niet door mocht gaan of dat ze de boel moesten stilleggen, dus vandaar toch maandag de punctie. Ik hóóp maar dat de 6 kleintjes ook meegegroeit zijn, maar zo positief vond ik ze ook niet klinken in t radboud. T was echt: en dan maar heel hard hopen dat die toch nog groeien... dus wacht het maar af. Maar als ik jouw was zou ik zeker bellen en even overleggen hoe of wat. Want spuit jij nu ook minder puregon omdat je overstimulatie eerder hebt gehad?
Sinja,heel veel succes morgen met de punctie! Hopelijk heb je toch genoeg eicellen! Majo, lekker rustig aan doen jij! (volgens mij ben jij gewoonlijk net zo druk als je avatar, altijd in beweging ) Sikki, ik duim voor Betsy en Benny, dat ze maar lekker mogen blijven plakken.
Sinja, ik zal morgen aan jou denken hoor!! ik wens je een vlotte pu toe met een zestal follikels, heb er mijn eigen waarden nog eens bijgenomen en follikels die 11 a 12mm groot waren de dag van de pregnyl, die zijn nog voldoende gegroeid want ze deden mee op de dag vd pu SUCCES Majo ik zou zeker bellen hoor! geen risico's nemen en doe het ook maar rustig aan, knuff en ivm eisprong, bloed is genomen, morgennamiddag weet ik meer...
Sinja, heel veel succes morgen!!! Gaat vast helemaal goed komen meid! En dat je op bent van de zenuwen vind ik niet zo gek hoor! Maar dan kan het morgen wellicht alleen maar mee vallen. Ik zal aan je denken! Majo, je moet morgen echt het ziekenhuis bellen hoor! Ik snap echt niet dat ze je nog tot dinsdag laten wachten terwijl je nu al zoveel follikels hebt. Gewoon een beetje aandikken dat je er echt heel veel last van hebt (misschien hoef je het ook helemaal niet aan te dikken, maar dat hoop ik niet voor je) en dat je echt direct moet komen! Liever een keer te vaak komen dan een keer te weinig. Saffie, jij heb je planning ook alweer gekregen zie ik! Nog een maand geduld! Heb je er zin in? Calani, jij wordt ook iedere keer weer opnieuw in de wacht gezet zeg! Ik hoop dat er morgen eindelijk meer duidelijkheid komt. Loesie, heb je toch een lekkere zondag gehad? Hier alles rustig. Heel gek, maar ik voel me veel rustiger dan de vorige keer. Toen was ik helemaal in jubelstemming en had ik voor mijn gevoel de jackpot al gewonnen. Nu ben ik er veel minder mee bezig. Nou ja, ik ben ook nog maar 1 dag onderweg, dus het zal volgende week wel weer gaan kriebelen! Betsy en Benny houden zich ook goed! Met Henkie voelde ik direct na de tp al een beetje gerommel in de buik. Had ik het idee dat de boel daar een beetje aan het 'ontluchten' was, want je zag op de echo bij de tp ook wat luchtbelletjes. Ik had het idee dat die direct na de tp weer een weg naar buiten zochten. Nu voel ik echt helemaal niets. Is ook wel eens lekker Ik voel me ook rustiger doordat de ziekenhuisbezoeken nu even niet meer hoeven. Het waren toch wel weer 2 hectische weken met zo'n 4x per week een rit naar Dusseldorf. Het geeft alweer rust te weten dat dat nu weer even niet hoeft. Ook als het nu weer mislukt, dan houden we het in ieder geval tot het einde van het jaar even voor gezien. Weer ff gas terug. Rust! Heerlijk!
Sikki, Neem maar lekker je rust. Is ook beter voor Betsy en Benny Sinja, Waarschijnlijk lees je dit niet meer maar toch heel veel succes vandaag met de punctie en hopelijk komt er iets goeds uit! En lekker uitrusten he daarna want dan zit het vervelendste er op. Ik voelde iig de druk op mij wegvallen na de punctie omdat je het daarna niet meer in eigen hand hebt. SUCCES!
@Sinja; heel veel succes vandaag! @Sikki; lekker rustig aan doen en zend in gedachten maar wat positieviteit uit naar de 2 kleintjes Dat ze zich maar goed moeten vasthouden. @Alle anderen heel veel succes! Hier vorige week bloedgeprikt (cd 3) voor hormonen en chromosomen. Nu in afwachting oproep ziekenhuis voor intakegesprek ICSI icm Mesa/Tese. Eind nov uitslag chromosomen onderzoek.
Whaaaaaaaaaaaa even een berichtje vanuit het ziekenhuis... nog 30 minuten, ben echt op van de zenuwen... Hoop dat de oxazepam zo een beetje gaat werken want nu ben ik 1 brok zenuwen.. gelukkig heb je hier vlak voor de poli internet computers staan, dus even ter afleiding... en dan zo maar in de wachtkamer verder wachten......... pffff mensen duim voor me, nog 30 minuten...
Lieve Sinja, Heel veel succes vandaag. Als het goed is zijn ze nu begonnen!!! Ik duim voor een goede oogst meid. liefs
Sinja, de 30 minuten zijn voorbij, je zit nu middenin de punctie!!!!!!!!!!!! Spannend!!! Wat fijn dat je daar op internet kunt, goeie investering van het ziekenhuis, als afleiding voor zenuwachtige patiëntjes! Muppet, dus nog even wachten, spannend hoor! Dat afwachten lijkt me echt verschrikkelijk. Krijg je een brief, of word je gebeld?! Hopen dat je snel mag komen, het heeft allemaal lang genoeg geduurd he! Calani, jij weet vanmiddag ook meer, spannend, mijn duimen draaien overuren! Majo, hoe gaat het met je, heb je al gebeld of je een dagje eerder kunt komen?! Kleintje, gaat alweer richting de 13 weken, jeetje! Zie je al een buikje?! En al een nieuwe kinderwagen gevonden? Morgen weer een echo! Leuk leuk! Hier een fijne zondag gehad, lekker niks gedaan, ajax met 6-0 gewonnen, dus vriendje ook weer blij! (niet dat hij zo erg is, dat hij chagerijnig wordt als ze niet winnen!) Lekker uitgeslapen, 's ochtends geklust! (al is het nergens goed voor, dus echt klussen is het niet!) Doen we anders nooit 's ochtends, maar was echt wel weer even prettig...om het gewoon te doen, omdat je het fijn vindt! Vriendje wil dat als de buikpijn aanhoudt ik toch even met het ziekenhuis bel, om te vragen of ze een keer willen kijken, inwendig, of alles wel weg is enz. Maar ik wacht het wel even af. Meiden, ik denk aan jullie! Liefs Loesie
Loesie, dus toch niet.....Je lichaam is idd helemaal van slag ja. Daarom heb ik ook nooit getempd, omdat het bij mij nooit regelmatig was en ik ook geen zin had in dat gedoe Maar we gaan nu vol goede moed naar de volgende poging meid!! Oh ja, ik zou, als de buikpijn langer aanhoudet, ook even bellen naar het zkh. Er kan idd misschien nog wat zitten. Sikkie, gefeliciteerd met Benny & Betsie (zo noem je ze toch?) hihii wat verzin jij toch een leuke namen steeds. Goed dat DD Henkie IV meteen heeft ingevroren. Ik wist niet eens dat dat dan nog een bevruchte eicel wordt genoemd i.p.v. een embryo. Weer wat geleerd Leuk dat jullie nog een vakantie hebben gepland. Is toch lekker wachten zo. Ik ga iig weer heel hard voor je duimen!!! Sinja, ja!! Toch een punctie!!! Waarschijnlijk heb je hem nu gehad. Ik hoop dat er nog een paar gegroeid zijn en dat ze die ook aangeprikt hebben!! Ik duim voor je meid! Majo, even bellen hoor!! Dik het dan maar wat aan, want je wil natuurlijk niet weer een overstimulatie! Calani, ppfff jij lijkt nu wel een speldenkussen of niet? Met al dat geprik. Hopenlijk goed nieuws vanmiddag! Kleintje, tsjonge wat vervelend van die kinderwagen, goed dat jullie het niet gedaan hebben. Er komt vast nog wel een leuke aanbieding voorbij. Er komt dagelijks heel veel erbij op marktplaats.
Sinja!?!?!?!?!??!?! Hoe was het...hopelijk ben je lekker aan het bijkomen van de punctie en het goede nieuws! Jewel, morgen ook de 20-wekenecho! Leuk leuk! Weer even zwaaien naar je beebje! Zal wel weer een stuk gegroeid zijn! En eigenlijk kunnen jullie morgen te weten komen wat het wordt! Ik zou het ook niet willen weten, maar ben ook wel zo nieuwsgierig dat ik op dat moment misschien zeg: oke, zeg het maar! Maar vriendje wel het eventueel wel weten, dus daar zijn we nog over in discussie...(die op dit moment best zinloos is, haha!) Kreeg vanmorgen een smsje van vriendje dat hij het eigenlijk niet mocht zeggen, maar dat hij toch het gevoel had dat ik zwanger ben...Mijn temp is namelijk weer gestegen... Maar ik geloof er echt niet meer in. Heb hem ook even een beetje terug op aarde gebracht. Hij is zelf altijd hartstikke nuchter en houdt mij altijd in het gareel, maar nu... Temp klopte bij mij altijd Jewel en achteraf maar goed dat ik het gedaan heb, want ha en gyn wilden de templijsten zien...van 3 maand...ik wist dat ook, dus ben vandaar ook maar goed begonnen, haha! Ik hou jullie op de hoogte, maar ik heb totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben en ben alweer rustig aan het aftellen naar de volgende stap! Ik ben heel benieuwd naar Sinja...en natuurlijk Calani die vanavond hopelijk goed nieuws te horen krijgt! Sikkie, hou je het nog vol daar?! Geniet lekker van je hummeltjes! Knuffel!
@Sinja: Hoe is het Meid? Ben je nog niet terug? Of ben je lekker aan het uitrusten? Hopelijk is de punctie je meegevallen en hebben ze toch nog een mooi aantal follikels weg kunnen halen. Ik hoop het zó voor je!! Ik spuit nu idd minder dan de eerste keer ivm de overstimulatie toen, maar meer dan de tweede keer ivm juist weer weinig (4) follikels toen. Had eerst gonal-f (1e x 150EH - 2e x 112,5EH). Nu Puregon 125EH omdat je met Gonal-f geen tussendosering had. @Calani: Jij weet dus vanmiddag meer? Spannend....ben benieuwd!! @Sikki: Fijn dat je er dit keer zo rustig onder bent!! Hopelijk vliegen die wachtweken voorbij!! @Saffie: Voor jou schiet het ook alweer op. Je kunt beginnen met aftellen. Nog maar 3 weekjes!! Die zijn zó voorbij!! @Loesie: Vervelend zeg, dat je nog steeds buikpijn hebt. Zal er niet té lang mee rond blijven lopen. Ten eerste erg vervelend en ten tweede....voor hetzelfde geldt zit er nog wat.... Heb jullie advies opgevolgd en vanmorgen om 8 uur toch maar even naar de poli gebeld. Verhaal uitgelegd en gezegd dat ik in Zwolle eerste keer moest stoppen ivm overstimulatie. Mocht direct komen. Zag er volgens de gyn goed uit. Zat geen vocht in de vrije buikholte, Linker eierstok was 5,5 cm, de rechter 5 cm. Ze zag drie follikels van 18mm, één van 17mm en één van 15mm. Ik vroeg nog of er niet teveel kleintjes bij waren gekomen, maar heb ik niet echt reactie op gehad. Heb nog aangegeven dat ik nu meer last heb dan de vorige keer in Zwolle en dat ik toen wel moest stoppen omdat de bloedwaardes wezen op overstimulatie. Ze heeft nu verder niets gezegd over voor de zekerheid bloedprikken. Dat vond ik wel wat vreemd maar goed....ze ging de eierstokken dus opmeten en dat was goed zei ze. (??? nog nooit eerder gehad volgens mij dus wat is dan goed??!) Nou ja...belangrijkste is dat ik nog een dagje mocht spuiten en morgen gewoon weer terug moet. Ben benieuwd dus!!! Greetz Majo!!!
Goed Majo, dat je gebeld hebt. En fijn dat je meteen mocht langskomen, maar wat vaag dan allemaal weer. Je zou toch zeggen dat ze dan even bloed laten prikken voor de zekerheid? Nou ja, morgen mag je weer terugkomen iig. Loesie, het is wel spannend bij jou hoor! Het kan zijn dat je te vroeg hebt getest...hihii...ik weet het ook niet meer. Ik hoefde helemaal geen templijsten mee te nemen. Omdat ik ovutesten deed bewees ook dat ik een eisprong heb gehad. Templijsten konden ze niks mee bij ons. Gek dat dat overal weer verschilt. Maakt ook niks uit, ik was allang blij dat ik niet alsnog moest tempen Sinja, hoe is het met jou meid? Hopenlijk viel de punctie mee. Rust maar lekker uit!
Hey Jewel, ik vind het idd ook best vreemd...maar goed...pijn is nog wel draaglijk zolang ik maar niet teveel doe. We zien het morgen wel weer. Ik heb trouwens ook nooit getemp. Had bij mij geen zin ivm mijn nachtdiensten. Tempen moet je liefst liggend doen, iedere ochtend voordat je opstaat. Nou...dat lukt dus niet met nachtdiensten. Heb toen ook ovulatietesten gebruikt. Ene keer wel een eisprong, andere keer was het wat vaag. Gyn dacht toen dus ook dat ik het de ene keer wel heb en andere keer niet. Is verder niet meer onderzocht ivm het slechte zaad van mijn man. Werd toch sowieso al icsi, dus maakte niet meer uit. SINJA.....WAAR BLIJF JE NOU???? ALLES IS TOCH WEL GOED HOOP IK??
Majo, misschien een kleine geruststelling. Toen ik Betsy & Benny ging ophalen in Düsseldorf afgelopen zaterdag heeft de arts daar ook mijn eierstokken en bms opgemeten. Mijn eierstokken waren aan beide kanten zo'n 3,5 cm (als ik het mij goed herinner). Als de jouwe nu 5 en 5,5 cm zijn terwijl je nog midden in de stimulatie zit dan is dat volgens mij niet gek. Mijn bms was trouwens ruim 11 mm, dus dikke prima voor Betsy & Benny lijkt mij! Loesie, wat een soap is dat met jou, hihi! Ik ben benieuwd naar het einde Sinja, hoe is het nu met je?!?!?!
Hey Sikki....bedankt voor je geruststelling!! Heb ook echt geen flauw idee wanneer je eierstokken te groot worden.....maarre als jij bij de tp 3,5 cm had. Dan valt 5,5 tijdens een stimulatie denk ik idd wel mee. Het is trouwens niet zo druk he op de wachtbank. Wordt weinig geschreven daar!! Wordt tijd dat er een paar bijkomen
He meiden, Hier even vanaf mijn bedje, heb namelijk nog steeds echt heel veel buikpijn. Maar de punctie zelf is me heel erg meegevallen. Was zo zenuwachtig dat ik gewoon lag te hyperventileren daar. Uiteindeljk heeft ze veel aangeprikt (helaas kon ze niet óveral bij) met als resultaat dat er uiteindelijk 9 follikels waren die goed genoeg leken, maar helaas waren er 3 leeg, dus 6 eicellen uiteindelijk! Ben blij dat het er uiteindelijk dus toch nog 6 zijn geworden, al is het ook wel heel erg balen dat er nog eens 30 ofzo niet rijp waren. Ook heeft ze door mijn urineblaas moeten prikken zei ze omdat ze anders niet bij mijn eierstok kwam. Maar goed, de punctie viel mee. maar de buikpijn sindsdien niet. Heb er echt heel veel last van. Moet t nu goed in de gaten houden, omdat de komende weken nog steeds grote(re) kans op overstimulatie is. En nu vooral even omdat door de pregnyl mijn lichaam weer een nieuwe hormoonopdonder heeft gekregen (zo legde ze het uit) Ennnn.. toen we lagen bij te komen van de punctie kwam iemand van het lab met slecht nieuws. Het zaad van vriend was zoooo slecht dat ze niet wisten of ze wel 6 goede zaadjes zouden hebben. dus we moesten 3 kwartier langer wachten want dan gingen ze proberen het zaad nog een boost te geven, anders moest ie opnieuw en hopen dat er dan wel íets levends te vinden zou zijn. Gelukkig na 3 kwartier bleek dat ze toch 'genoeg' zaadjes had gevonden om min 6 eicellen te insemineren. Behoorlijk stress dus, vooral voor vriend. Maar goed, vond de terugweg in de auto echt een hel ben blij dat ik in mijn eigen bedje lig. Maar heb echt veel buikpijn helaas. Maja, dat hoort er natuurlijk allemaal bij! Majo goed dat je hebt gebeld en langs kon komen. Dat opmeten van je eierstok ken ik ook niet. Trouwens had het daarna even met één van de ivf artsen (die kwam ik tegen toen ik mijn verplichte plasje ging doen ) die informeerde hoeveel het er nou uiteindelijk waren geworden, had haar vrijdag toen ze dacht dat t helemaal niet meer zou doorgaan. Dus toen zei ze ook dat bij een eventuele volgende poging ik minder puregon moet spuiten, waarschijnlijk ook 125 E. (had nu 150). maja, daar nu nog maar even niet aan denken. Eerst maar hopen op bevruchting.... Oja, hebben trouwens besloten, ongeacht de kwaliteit er altijd 2 terug te laten plaatsen. In t radboud mag je die keuze zelf maken.