direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sinja, wat fijn wat van je te horen!!!
    Omdat het zo lang stil bleef was ik een beetje bang aan het worden.
    maar gelukkig lig je veilig en wel in je eigen bedje!!!

Wat een vreselijk stressvolle dag is het voor jullie geweest zeg!
    Maar wat fijn dat je alsnog 6 eicellen hebt. Een hele mooie score hoor! Tuurlijk had je gehoopt op meer als je zo goed reageert op de hormonen, maar je mag trots zijn hoor!!!
    En wat verschikkelijk om te horen dat er dan misschien niet genoeg zaad is te vinden. Een vriendin van mij heeft het ook eens gehad. Haar man moest toen nog een potje inleveren. Maar uiteindelijk is ze nu al ruim 26 weken zwanger! Dus het komt vast helemaal goed.
    En door je urineblaas geprikt?!?! Jeetje, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Ik kan me voorstellen dat je nu een zere buik hebt.

Meid, lekker in bed blijven liggen, rustig aan doen en je lekker laten verwennen. Je moet nu aansterken om straks 2 mooie toppertjes op te halen!
    En je hebt helemaal gelijk om er 2 te laten terugplaatsen!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sinja, Jeetje wat een dag voor jullie. En door je urine blaas prikken.. Dat heb ik inderdaad ook nog nooit gehoord. Hopelijk heb je er niet al te veel last van. maar 6 eicellen is toch een mooi aantal. Hopelijk gaat de bevruchting enzo allemaal goed. Ik duim voor jullie want het zit allemaal niet mee.
    Wanneer horen jullie of de eitjes bevrucht zijn? En vind het erg verstandig dat je toch 2 laat terug plaatsen. je weet maar nooit hoe je lichaam verder gaat reageren. Dikke knuffel van mij.

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    thnx meiden! Mijn vriend is ook echt een scheetje. Belt ie net vanaf de supermarkt: of ie iets lekkers voor me moest meenemen :D Dus krijg straks een heerlijk stuk praline chocola :p

Ik had er ook nog nooit van gehoort: prikken door je urineblaas. Weet niet eens waar dat ding zit... hihi. ach ja, het kon geen kwaad. zit alleen wat meer bloed bij mijn urine zei ze... En ze kon er dus helaas niet zo goed bij waardoor ze niet alles kon meenemen.

Ben echt blij dat dit voorbij is! Hopelijk hoeft t noooooit meer ;) (tenzij we voor een eventueel volgend kindje zouden gaan natuurlijk)

Ach ja, we zien het wel. Ben al blij dat we tot zover zijn gekomen. hoewel door alle negatieve berichten van de afgelopen dagen ben ik toch ook niet superblij. Opeens wordt je er zo van bewust dat het ook heel goed mis kan gaan> Ach ja, vanaf nu maar weer even positief denken en hopen op een goede bevruchting...

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sinja, fijn dat je er weer bent! We waren inderdaad al een beetje ongerust! Wat fijn dat er toch nog genoeg eicellen en zaadcellen zijn gevonden, het was dus echt een zenuwslopend dagje! Ik heb veel aan je gedacht!
    Lief van vriendje dat hij lekker chocola meeneemt...direct toen ik het las dacht ik....Oh ik wil ook!!!

Majo, het lijkt dus allemaal mee te vallen! En nu maar afwachten wat die andere folikels doen! Hopelijk doen er nog wel een paar mee, maar zeker niet teveel! Denk goed aan jezelf!

Sikkie, ben je nog steeds zo rustig!? Hoop het voor je, kom je toch wat beter de dagen door!

Calani, hoe is het gegaan??

Kleintje, hoe laat heb je morgen de echo? Dan weet ik een beetje wanneer ik moet spieken!

Ik heb vanmorgen de dokter gebeld, krijg een verwijsbrief voor de dietiste, wil toch graag wat hulp bij het afvallen! Daarna gebeld voor een afspraak en kan gelijk morgen terecht! Gelukkig!

Heb nog ander leuk nieuws! Heb vanmiddag gebeld voor een afspraak bij een bruidsmode zaak in Apeldoorn!
    17 oktober om 11.45 ga ik trouwjurken passen!!!! Whoehoe! Vind het wel spannend! Ben bang dat niks me staat en dat ik mezelf overal te dik in vind! Is maar goed dat ik morgen naar de dietiste ga, haha!

Ik geloof echt niet meiden, dat ik zwanger ben...ik heb er zo'n slecht gevoel over. Het testen is alleen maar om vriendje weer uit de wolken te krijgen. Ik zit nu op cd 10 en ben al een beetje bezig om weer aan het klussen te komen! Je wilt toch elke kans grijpen!
    Dus reken maar niet op goed nieuws van mij hoor!

Vanavond begint benelux next topmodel! Ben daar helemaal weg van, America's/hollands/brittish, het mag allemaal!

Gister nog boer zoekt vrouw gezien?!

Fijne aaf!
    Liefs

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    koekoe
    jewel idd ik voel me een speldenkussen, vooral omdat ik nog steeds geen eisprong heb gehad en morgenavond terug moet voor een bloedname, moest eerst vanavond al terug... zucht
    heb dan nu ook nog eens ruzie met mijn man, die is vanmorgen tegen mijn auto gereden, had het hem nog gezegd dat ik dichter stond dan gewoonlijk vanmorgen toen hij opstond en hij wimpelde me toen af maar nog geen 10 min later reed hij dus tegen mijn auto en nu wil hij zich niet eens excuseren, zot word ik ervan! en ik voel me ook nog eens niet zo goed, gisteren diarree en misselijk, vandaag keelpijn...

majo goed dat je gebeld hebt, ik denk dat jij nog voor het eind van de week een pu zal hebben

sinja, wat een verhaal, door de urineblaas en dan ook nog eens zo weinig zaadcellen, maar uiteindelijk alles dus goed, 6 embies is niet slecht hé!!!!!!!!!!!!!!!!! proficiat

loesie, wat leuk, bruidsjurken passen
    en wanneer ga je nog eens testen, vind het heel spannend bij jou!

sikki, wat mooi dat je je rustig voelt, is vast ook goed voor je emmies!

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Sinja, wat fijn dat er toch 6 eicellen geoogst zijn meid. En nu maar hopen op 100% bevruchting.

Lekker rustig aan doen en goed drinken.

Liefs

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, We hebben de echo om 15:00. Ook spannend dat je al bruidsjurken gaat passen. Ik hoop dat wij ook ooit zo'n mooie bruiloft gaan hebben. Maar eerst het kindje. Nu ook nog gaan trouwen is voor mij wat te veel hectiek.

Sinja, Voel je je al weer wat beter? Wanneer krijgen jullie te horen of er bevruchting heeft plaats gevonden?

Calani, de rust bewaren he! Is natuurlijk erg stressvol allemaal. Maar jij en je man moeten toch een team blijven! Waarschijnlijk maakt hij het vanavond weer goed. Is er al wat meer duidelijkheid over jullie terugplaatsing?

Bright, Hoe gaat het met jou? Ik zie dat jullie ook eindelijk een terugplaatsing in de planning hebben.

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sinja, whow, jij hebt idd wat meegemaakt gister. Klinkt niet fijn door de urine blaas heen prikken....Maar wel 6 eicellen nog!! Dat is al meer dan je eerst dacht. En aan de ene kant maar goed dat de rest niet aangeprikt is, had je misshien nog veel meer pijn.
    Gelukkig hebben ze nog wel genoeg zaadjes gevonden, en nu duimen we voor 100% bevruchting!! Rust echt goed uit en veel drinken hè

Loesie, spannend dat je trouwjurken gaat passen!! Dat lijkt mij toch zo leuk! En goed dat je met behulp van een dieetiste gaat afvallen. Dan gaat het helemaal goedkomen en zit jij straks super strak in je vel!

Calani, mannen.....soms....Was idd stom van hem om tegen je auto aan te rijden, en dan ook nog eens zijn excuses niet aanbieden. Het is ook allemaal druk voor je nu, wat een gedoe steeds. Hopenlijk komt je ei snel! :)

Kleintje, veel plezier bij de echo vanmiddag! Wij hebben vanmiddag de echo ook :)

Majo, ben je alweer voor de fm geweest? Ben wel benieuwd nu.

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1109 Majo, 15 sep 2009
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
    @Sinja: Wat fijn te lezen dat je er weer bent!! Ook hier stiekempjes een beetje ongerust...als het nou maar goed is... dacht ik!! Maar gelukkig (ondanks alle narigheid) gaat het redelijk goed met je. Wel érg vervelend dat je nog zo'n buikpijn hebt. Hopelijk voel je je vandaag beter na een goede (?) nachtrust?! Idd nog maar even een tijdje goed rustig aan doen en heel veel drinken!! Wanneer horen jullie hoeveel bevruchtingen er plaats hebben gevonden? Wat spannend allemaal toch...door de urineblaas heen prikken en manlief misschien niet voldoende zaad....vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!!! Knuffel voor jullie allebei!!

@Calani: Oh...wat balen van je auto zeg!! Dikke deuk? Of valt het toch nog mee? Die heeft wel wat goed te maken vanavond zeg ;) Zal je maar eens even lekker laten verwennen. En...weet je al wat meer over je ei?

@Loesie: Trouwjurken passen......heeeeeeeeerlijk!!! Zal dat zo nog eens willen doen. Das zóóó leuk!! Wie neem je (allemaal) mee? Hoe was het bij de dietiste vandaag? Goed schema o.i.d. meegekregen? Gaat vast helemaal goedkomen!! Je hebt nog een tijdje voordat die jurk écht aan moet!! Enne...voor hetzelfde geldt ben je dan zwanger en heb je toch alweer een beetje een buikje!! Maar dat buikje is dan niet erg ;) Enne...die programma's...benelux next topmodel hier ook gezien. Wat een bitches zitten erbij zeg, maar wel leuk om aar te kijken!! Stelletje roddeltantes!! En Boer zoekt vrouw...ook weer helemaal leuk!!

@Jewel: Leuke 20 weken echo gehad? Zie in je onderschrift dat alles in elk geval goed is!! Super zeg!! Geniet er lekker van!!

@Kleintje: Hoe was jouw echo vandaag??

@Sikki: Hoe gaat het met het wachten?

Vanmorgen ben ik weer voor echo geweest (anderhalf uur zitten wachten......arts moest tussen 2 o.k's doorkomen voor de echo wat natuurlijk door omstandigheden weer uitliep. (Nou ja...hadden ons er op ingesteld en hadden toch niet echt plannen voor vandaag...). Maar goed...hij nam alle tijd dit keer. Vond 'm nu zelfs nog aardig en enigszins sympathiek overkomen ook!! Wist me echter nog wel even tussendoor te vertellen dat ik een baarmoederafwijking :$ heb, of ik dat wist....nou nee :( ....niet dus!! Was ook moeilijk te zien zei hij en het kon verder (gelukkig :)) geen kwaad. Was een iets andere vorm dan 'normaal' ofzo... Echo was verder wel goed. Aantal van 18 mm en aantal die 16,9-17mm waren. Hij wilde toch nóg een dagje doordoen zodat die ook nog konden groeien. Morgenavond 21.30 uur mag ik de pregnyl zetten en dan hebben we vrijdagochtend 8.00 uur de punctie. Gaat allemaal anders dan ik gewend was in Zwolle, dus ben benieuwd...heb wel gezegd..doe maar gewoon zoals jullie altijd doen/gewend zijn. In Zwolle krijg je namelijk altijd een roesje via een infuusnaald en hier dus i.p. niet. Maar hier verdoven ze de baarmoedermond met een injectie??!! Of me dat nou beter lijkt weet ik nog niet, maar dat ervaar ik vrijdag dan wel. En wat ook anders is.....morgenochtend moet ik nog gewoon de puregon en deca spuiten en dan 's avonds de pregnyl. Vind ik ook wat vreemd...spoot in Zwolle ovitrelle (doet zelfde als pregnyl), maar dan hoefde ik volgens mij 's morgens niet ook de deca en de (toen gonal-f en nu dus puregon) te spuiten. Hoe ging het bij jullie eigenlijk allemaal??? Wel/geen verdoving/roesje en op welke manier? Enne...wel/geen puregon of gonal-f en deca op dezelfde dag als de pregnyl??!!

Vanmiddag nog even héééél rustig (ivm buikpijn) wezen shoppen. Manlief kon me eindelijk eens bijhouden met lopen (hahaha), was eerder een slak die aan het winkelen was, maar goed. En dan met de auto weer naar de andere kant v/d winkelstraat rijden voor andere winkels:D. Leuke kleren gekocht. Vakantie zit er nu toch niet meer in dusse...dacht...dan maar op andere manier uitgeven!! Hebben ook eindelijk (na een jaar) 6 stoelen gekocht voor bij onze eettafel. Ben er helemaal happy mee. Afhankelijk van de TP (ma of di dan denk ik) gaan we proberen toch nog 5 daagjes weg te gaan naar zuid-europa ergens...ben benieuwd of het gaat lukken, wil zóó graag ook nog even ZON 8) in mijn vakantie!!!! Heb nog gevraagd hoeveel follikels er w.s. meedingen voor de punctie...en hij dacht een stuk of tien. We hebben afgesproken er i.p. eentje terug te laten plaatsen, mits deze van goede kwaliteit is. Als ze (weer) allemaal matig zijn, dan worden het er (weer) 2. Ben benieuwd dus....

Toedels maar weer!!! XXX Majo.

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Klinkt goed Majo! Fijn dat de arts nu wel beviel ;) Gelukkig kan die afwijking geen kwaad, je zal eerst wel even geschrokken zijn of niet? Ik heb ook een prikje in de bm wand gehad, deed helemaal geen pijn hoor! Dus valt mee ;) Het klinkt erger dan het is. En ik zat nog even te denken over dat prikken, en ik moest die dinsdagochtend gewoon Lucrin en Puregon spuiten en 's avonds de Pregnyl. Woensdags hoefde ik niets en die donderdag dus de punctie. Dus hetzelfde wat jij nu moet.
    Ik hoop dat jullie er nog een paar daagjes tussen uit kunnen, is toch wel even lekker. En anders nog veel plezier met het shoppen ;)

Alles was vandaag idd goed! Wel een beetje een opluchting hoor. Wel weer heel mooi om te zien.

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Jewel fijn dat de echo goed was!
    Kleintje hoe was jouw echo vandaag? En voor het eerst naar de vk toch? hoe was dat?

Majo spannend zeg, ook voor jouw bijna de punctie! Ik moest altijd savonds deca en puregon spuiten, de avond dat ik pregnyl moest spuiten hoefde dat niet meer. Ik kreeg voor de avond van de punctie 2 tabletten oxazepam, dat was echt heerlijk! Heb supergoed geslapen! 1 uur voor de puntie mocht ik weer een tabletje, maar daar heb ik helaas weinig van gemerkt. En echt een paar seconde voordat ze de naald door de vaginawand staken gaven ze via een infuus een klein beetje morfine. Daar zou ik t warm van moeten krijgen en beetje duizelig van moeten worden, maar helaas merkte ik daar ook niets van... (kreeg althans geen enkele bijwerking). Hoop dat het vrijdag ook allemaal gaat meevallen voor je!
    En leuk dat je eetkamerstoelen hebt gekocht en leuke kleren! Volgende week naar de zon zou echt heerlijk zijn, hopelijk kan je toch nog een paar dagen weg!

Loesie trouwjurken kopen lijkt me echt zo gaaf! Heb je al een beetje in je hoofd wat je mooi vindt. Of ga je gewoon van alles passen en kijken hoe en wat? En wie neem je mee met passen? Was je vandaag naar de dietiste gegaan? Hoe was het? Veel succes! Oja, heb gister vanuit mijn bedje ook benelux next top model gekeken! Vind ik ook altijd geweldig! Irriteerde me wel gelijk aan een aantal meiden ;)

Calani hoe voel je je vandaag? Toch niet ziek aan het worden? Is er al een eisprong in zicht? Balen dat je man tegen je auto aan is gereden! Heb je veel schade of valt het mee?

Hier gaat het alweer stukken beter! Gelukkig maar, want voelde me gister echt beroerd. Iedere beweging was een ramp. Nu nog wel buikpijn maar echt stukken minder. Heb vanmiddag nog wel even geslapen en ben nog steeds goed aan het drinken. Morgen horen we of er bevruchting heeft plaats gevonden. maak me daar echt druk om, gezien het zaad zo superslecht was en ze zo lang moesten zoeken. Slaat misschien nergens op, maar deze dagen zijn gewoon zó spannend! Mja, morgen weten we meer. Kan het waarschijnlijk rond 10 uur al lezen op de digipoli en krijg tussen 11 en 3 een telefoontje om hopelijk een tp af te spreken... spannend!

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1112 Majo, 15 sep 2009
    Zó, pannenkoeken net achter de kiezen, waren een beetje laat doordat we vanmiddag zo laat hadden gegeten.... Houdt er niet heel erg van, maar hadden allebei geen zin om te koken. Alleen beetje jammer dat ALLES nu naar pannenkoek ruikt hier...

Jewel en Sinja, bedankt voor jullie antwoorden. Echt fijn dat de echo zo mooi was Jewel!! En Sinja...heel fijn dat je je vandaag weer beter voelt. Met oxazepam 20mg (in totaal dan toch, of niet?) kan ik me voorstellen dat je goed geslapen hebt, hahaha. Alleen jammer dat het tabletje voor de punctie niet echt hielp.
    Oxa heb ik niet nodig, ben wat dat betreft absoluut NIET zenuwachtig voor de punctie. Vond die de vorige keer ook niet zo erg. Het roesje (wat jij w.s. met morifine hebt gehad), was bij mij ook een morfine variant en dat vond ik toen het vervelendst van de hele punctie....het gevoel alsof je alle controle over jezelf verliest....ben dus wel benieuwd naar de verdoving in de baarmoederwand aankomende vrijdag. Ben wel blij als ik eindelijk de punctie heb. Voor m'n gevoel spat m'n buik (soms) uit elkaar. Nu doet ineens zitten ineens weer heel erg pijn (door de druk ofzo denk ik die erop komt). Dusse....kom maar op met die punctie!! Ben er helemaal klaar voor!!

Spannend zeg...morgen HET telefoontje!! Ik ga hier superhard voor je duimen hoor!! Wel makkelijk dat je het al eerder kunt leze op de digipoli. Wat een superservice dat zeg!!

Nou...ik ben d'r weer vandoor voor vanavond!! Gaan ff laatste aflevering kijken van Prison Break deel II. Vind ik echt zo'n supertoffe, koele, spannende serie :)

Aju paraplu!!

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #1113 Sikki, 15 sep 2009
    Sinja, ,wat fijn te horen dat het al weer stukken beter met je gaat!
    Ik kan me voorstellen dat je nu wel nerveus wordt vwb de bevruchtingen. Maar dat gaat vast goedkomen!

Majo, je hebt er volgens mij weer een mooi stelletje follikels zitten. Qua grootte ed. klinkt het in ieder geval goed. Wel balen dat je er zo'n buikpijn van hebt.
    Maar ik moet weer lachen dat je ondanks dat wel lekker bent wezen winkelen en mooie stoelen en kleren hebt gekocht. Jij doet met recht het vrouw zijn eer aan :D

Loesie, jurken passen! Leuk! Neem er lekker de tijd voor. Bij mij was het bij de eerste winkel al raak en gekocht. Later had ik er een beetje spijt van. Niet van de jurk, maar dat die pret na 1 winkel al weer geeindigd was. Geniet er van!

Calani, hoe is het nu met jou?! Is het weer een beetje goed met je mannetje? Materiele schade is niet erg, schade aan je relatie wel!!!

Jewel, fijn dat de echo weer goed was. Is toch altijd weer een spannend momentje lijkt mij!

Ik ben een beetje stom geweest de afgelopen week...
    Vorige week zondag op Texel ben ik door mijn rug gegaan. Hoe het kon weet ik niet, maar ik had er erg veel last van met uitstraling in mijn linkerbeen. Na een dag ging het wel weer, maar toen ben ik afgelopen woensdag weer door mijn rug gegaan toen ik voor het festival waar ik vrijwilliger bij ben een kar met 300 kg promotiemateriaal over een drempel wilde tillen. Niet heel erg slim als je de volgende dag een punctie hebt...
    Uiteindelijk ging het wel weer, maar afgelopen zondag weer door m'n rug gegaan toen ik op de bank wilde zitten! Dus ik gisteren naar de fysio (voor het eerst in m'n leven, want de dokter had gezegd slik maar diclofenac :$) en nu heb ik mijn onderste tussenwevelschijf overbelast met super irritante uitstraling in m'n linkerbeen. Ik mag niet tillen, drukken, trekken en bukken, maar eigenlijk ook niet lang in de auto zitten of uberhaupt zitten. Het beste is liggen afwisselen met lopen. Blijkbaar was di, wo, do & za op en neer naar Dusseldorf (5 uur in de auto) funest voor m'n rug. Maar ja, ik moet toch werken! En dat is ook 2 uur per dag op en neer in de auto. En veel zitten.
    Mannetje helemaal boos natuurlijk dat ik het zover heb laten komen (ik moet immers nog 9 maanden Betsy en Benny meezeulen), dus ik probeer het nu wel een beetje rustig aan te doen (voor zover mogelijk).
    Nou ja, vanaf volgende week woensdag lig ik 4 dagen op een bedje aan het zwembad :)

Heb trouwens de foto's van Betsy & Benny in m'n album gezet, zoals een echte trotse moeder betaamt :D

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ga morgen trouwens op kraamvisite bij een collegaatje. Ben benieuwd hoe dat gaat...
    Ze was gelijk met mij bezig voor een baby.
    Ik ging uiteindelijk naar de dokter en zij werd uiteindelijk op een natuurlijke manier zwanger...
    Raar hoor!
    Maar ik heb daardoor wel een bepaalde band met haar en haar zwangerschap. Ben benieuwd hoe ik reageer op de baby!

15. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey lieve meiden
    mijn man heeft het gisteren op zijn manier nog bijgelegd (hij heeft zich over het eten maken ontfermd, wat hij anders nooit doet, en het was nog lekker ook :) ) en de schade aan de auto's valt mee, bij hem een bluts die hij er wel gaat laten uithalen, bij mij was er een vrij grote deuk in mijn bumper maar die heeft mijn man er gisteravond nog zelf uitgeduwd en nu zijn er enkel nog wat krasjes te zien die je op een afstand niet ziet :) (mijn bumper is in een soort plastiek)

sinja, meid, wat spannend, ben zoooo benieuwd naar je bericht van morgen, laat je ons na de digipolo al iets weten? ik duim voor jou

sikki foei foei, kan ik wel geloven dat je man niet blij is dat je jezelf zo overdaan hebt, en dan ook nog eens met betsy en benny in je buik, probeer het nu toch maar even rustig aan te doen hé (300kg !! is veeeeeeel)
    en ivm je collega, vervelend, ik herken die situatie moeiteloos en het doet toch wel pijn vind ik, sterkte!

majo, ik heb ook die prik in de baarmoederhals gekregen, bij mij deed het wel een beetje rare pijn maar geen helse pijn die sommige meiden beschrijven, ik had wel ervoor een prik in mijn bil gekregen om te ontspannen, en dat werkte trouwens heel goed! en ik moest de ochtend van de pregnyl ook nog spuiten hoor, dat komt helemaal goed bij jou, je zit echt met mooie follikels!

jewel, wat goed dat je een goede echo hebt gehad!!

kleintje, hoe was jouw echo?

ivm mijn eisprong, ik hoop dat ik hem eindelijk heb gehad, ik hoor morgennamiddag mijn bloedresultaten, want nu is het wel de moment... word al die bloednames ook zo beu... maar we doen door hé, voor het goede doel...

16. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Er is maar 1 bevruchting lees ik nu op de digipoli:(
    We hoopte dat we er 2 konden terugplaatsen, maar dat kunnen we helaas vergeten... en heb er ergens een hard hoofd in, dat deze ene toevallig een toppertje is. Maja, kwaliteit horen we morgen.

Tuurlijk we mogen blij zijn dat er in ieder geval 1 is bevrucht. Maar het valt zo tegen... Vorige week waren we nog zo blij dat ik 25 follikels had. En nu 1 week later heb je maar 1 bevruchting.
    Vraag me dan ook gelijk af hoe dat kan: komt het doordat het zaad superdesuper slecht was, ze 3 kwartier langer hebben moeten zoeken naar een paar goede zwemmers... Of komt het doordat mijn eicellen nog niet volledig goed rijp waren omdat ze de punctie eerder moesten afspreken ivm de dreigende overstimulatie? Pffff ik baal er gewoon super erg van...:(

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Och lieve Sinja, wat een vreselijke teleurstelling.
    Maar kijk naar mij meid, onze Henkie was ook alleen en het was toch een topper! Niet alle hoop geljk weggooien!!!
    Ik heb geen idee waardoor het zou kunnen. Maar een kans is een kans! Als de poging was afgebroken ivm de overstimulatie had je helemaal geen kans gehad en was de poging ook voorbij (althans bij mijn verzekering). Maar ik snap dat je enorm teleurgesteld bent.
    Hou moed meid, hoe moeilijk het ook is!

We duimen voor je!!!

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    thnx lieve sikki! Je woorden doen me goed! Moet gewoon ff iemand hebben die positieve gedachten deze kant opstuurd... ;)

Maar ze hebben gebeld dus ben al een stuk opgeluchter. De tp gaat door, morgen om 12:00. Dan horen we ook de kwaliteit (of die kunnen we sochtends op de digipoli al lezen)
    De ivf arts die zei ook dat het balen was, wellicht toch doordat mijn follikels niet goed genoeg waren gegroeid ivm de overstimulatie. Ze zei ook: er zaten er téveel maar helaas ook allemaal té klein.. Mja, morgen zullen we wel om meer uitleg vragen hoe of wat. En gelukkig weten we waaraan het dan ligt en weten we ook dat bij een volgende poging er gewoon minder puregon gespoten moet worden om dit hopelijk te voorkomen.

Ach ja, wie weet is dit wel ons toppertje.... ben nog steeds teleurgesteld maar we hebben in ieder geval een tp! Want daar was ik stiekum ook best bang voor de afgelopen dagen!

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Sikki had nog niet gereageerd (door al t nieuws hier) op je berichten!
    Wat rot van je rug. Tja, je moet straks misschien nog 8 maanden een tweeling 'meesjouwen'. Hopelijk kun je je rug een beetje rust gunnen? En waar ga je volgende week heen?

Veel succes met het kraambezoek vandaag!

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1120 Majo, 16 sep 2009
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
    @Sinja: Jee zeg! Kan me voorstellen dat je even flink teleurgesteld bent. Had ik ook vorige keer. Liefst wil je gewoon nog een paar cryo s achter de hand hebben. Maar wie weet he.....heb je morgen gewoon een supertopper die ook nog eens gewoon lekker 9 mnd bij je blijft zitten!! Ook al lijkt het nu even een kleine kans voor je...HET IS ER WEL ÉÉN!!! En daar moet je je wel aan vasthouden he?! Kleintje was ook met de eerste de beste meteen zwanger, dus het kan zeker hoor!!! Nog niet de moed laten zakken dus en morgen gewoon een supergoeie tp tegemoet gaan!!

@Sikki: Oei oei oei....dat klinkt niet echt lekker met je rug zeg!! Daar moet je dus écht zuinig op zijn he...maar goed dat jullie volgene week naar Portugal gaan om te relaxen!! Lekker niks doen daar, alleen genieten!!! Hoe was de kraamvisite? Mee- of tegengevallen? Ik had dat met mijn trouwjurk trouwnes net as jij. In de eerste winkel meteen gekocht. Nu ik paar keer met vriendinnen/schoonzusje naar meerdere winkels ben meegeweest om te passen, vind ik het achteraf ook jammer dat ik het er maar bij één heb gelaten. Loesie...je kunt altijd een optie nemen en eerst nog lekker verder passen hoor!!

@Calani: Gelukkig dat het met beide auto's dan toch meeviel. En toch best lief van je man dat hij voor je heeft gekookt!! Gisteren dus misschien je ei gehad? Spannend dus ook vanmiddag de uitslag. Wanneer zou je dan een tp hebben?

Wij zijn vandaag trouwens 4 jaar getrouwd. Gaan vanavond lekker uit eten en daarna misschien nog even naar de bioscoop als er een leuke film draait.....verder doen we weinig bijzonders vandaag. Hebben de hond van de achterburen een dagje. Ook gezellig!! (vinden wij, de 3 poezen vinden het wat minder...)

Hey Zoe!! Hoe is het eigenlijk bij jou?? Alles toch wel goed mag ik hopen!!

Dames Aju voor nu....het is hier heerlijk achter huis, dusse...bikini aan en lekker bakken:)!!

Deel Deze Pagina