direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha meiden,

Sinja...jeetje, kan me voorstellen dat je wel wat teleurgesteld was...maar zoals al gezegd, bij Kleintje én Jewel was het ook de eerste terugplaatsing meteen raak.
    En bij een spontane zwangerschap komt er ook maar eentje in de baarmoeder en moet het ook nog innestelen!
    Het zou alleen wel prettig zijn als je wat achter de hand hebt, dat snap ik ook wel!
    Maar het is vast een toppertje en doet het vast hartstikke goed! Hou ons op de hoogte!

Majo, gefeliciteerd met jullie 4-jarig huwelijk! Mooie maand om te trouwen, september!
    Ik heb dat idd ook gehad dat ik toen ik pregnyl zette moest stoppen met de andere spuiten. Het is ook overal weer anders he! Maar het komt vast goed! Overmorgen de punctie, weer een spannende periode!

SIKKIE!!!! Doe eens rustig meissie! Wel op jezelf passen! En idd misschien straks een tweeling meezeulen, dat kost ook kracht! Daar heb je een sterke rug bij nodig!
    Hoe was het bij je collega?! Kon je het een beetje aan!?

Ja, ik ben ook benieuwd waar Zoe is, ga straks een kijken of ze de laatste tijd nog ergens anders een bericht heeft geschreven.

Jewel, wat fijn dat de echo goed was! Lekker genoten van jullie beebje! Niks kunnen zien dus?! Nog steeds een grote verrassing wat het wordt?!

Calani, snap echt dat je er een beetje moe van wordt! Wat dat betreft zijn die echo's alleen wel weer fijn! Dat is zo gepiept!
    Hoop dat je snel een terugplaatsing krijgt!

Ik moest eigenlijk naar de dietiste gister, maar werd gebeld of ik wilde werken. Was mijn eigen groep, duo-collega was ziek, dus heb het maar gedaan. Nu moet ik aankomende dinsdag.
    Mijn moeder, schoonmoeder en mijn 2 zussen gaan mee. Het is op een zaterdag, dus ze kunnen allemaal.
    Zei gister ook wel tegen schoonmoeder, wil wel echt een jurk waar ik helemaal weg van ben, want anders ga ik wel ergens anders kijken...ook al vind ik dat rot!
    Misschien ben ik ook wel in 1 dag klaar, Sikkie, geen flauw idee!

Heb al wel veel jurken gezien die ik mooi vind, dus ben niet zo moeilijk. Wel wat wit/champagne achtig en niet téveel tierelantijntjes...(schrijf je dat zo?!) Wel mooi klassiek!

Heb vandaag ook de brief van het ziekenhuis gehad, de planning! Mag 26 oktober weer beginnen met decapeptyl! Eerder dan ik dacht! Dus echt maar 3 weken aan de pil, want ze dacht eerst ook nog dat het wel iets langer kon worden! HOERA!
    3 november de uitgangsecho! En dan gaat het circus weer beginnen.
    Als alles precies zo loopt als in mei, dan heb ik 22 november de terugplaatsing en dan is 6 december mijn testdag.
    Dat is op zondag en dan zijn we een weekendje weg. Doen we altijd met sinterklaas...die maandag 7 december ben ik jarig...
    Dat zou toch een fantastisch verjaardagscadeau zijn!?!

En als het mis gaat heb ik veel steun aan iedereen! (ga met mijn ouders/zussen/zwagers!)

Nog meer post gekregen, een zoveelste bekeuring voor vriendje!
    Hij had er al 3 bij zijn ouders, toen we met zijn pa's auto naar vrienden in scheveningen zijn geweest.
    3!!!!!!!! bekeuringen! Samen €107,-! 2 de heenweg en 1 de terugweg. Kom ik net thuis, WEER een brief van incassobureau!
    Nu een keer dat we naar mijn zus/zwager zijn geweest...19 km te hard, €98,-!

Het moet niet gekker worden! Was ook best pissig! Maar ja, nu kun je er toch niks meer aan veranderen, maar hij heeft belooft er een beetje op te letten!

Hij is nu thuis, dus ga ff bijkletsen!

Denk aan jullie!
    Liefs Loesie

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Lieve meiden,
    Echt moet even zeggen dat ik echt heel blij met jullie ben! Als het even tegenzit kan ik hier mijn ei kwijt, jullie peppen me weer helemaal op! Echt schatten en dikke kus en knuffel voor jullie allemaal!

Majo gefeliciteerd! 4 jaar getrouwd alweer! Dat is ook een mooi tijdje alweer!! Hopelijk zitten we zo samen op het wachtbankje!!

Loesie ik vind wit/champagne ook heel mooi. Lijkt me echt geweldig om dé jurk te gaan zoeken en passen!!! Veel succes volgende week bij de dietiste! Zou trouwens ook balen van die bekeuringen, gelukkig houdt vriend zich de afgelopen tijd rustig. Vind het zooo zonde van ons geld! En het zou echt een perfect cadeautje zijn, een positieve test!

Ik mag testen op de dag dat ik en vriend 5 jaar bij elkaar zijn! Dus ook een speciale dag! Vind dus dat het gewoon in 1 keer raak moet zijn ;) Dankzij jullie oppeppende woorden zie ik het weer even zitten. Vriend en ik hebben net een vreugdedansje in de woonkamer gedaan. Zijn zo blij dat we morgen ook een kans hebben! En nu maar hopen op een toppertje...

Ben ook benieuwd hoe het met Zoe gaat!

En Calani vandaag kreeg je je bloeduitslagen toch weer? Is het eindelijk zover?

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Sinja, eentje kan al het nodige werk verrichten hé, maar goed je hebt al voldoende oppeppers gehad, gezien je nu weer aanhet vreugde-dansen bent en houden zo, zodat je emmie in een positieve omgeving terecht komt waar ie wil blijven zitten!! morgen tp, wat goed!!!!
    ik hoop dat jullie schitterend nieuws hebben op jullie samenzijnsdag
    Majo, mooi al 4 jaar getrouwd, proficiat!! geniet nog van jullie samenzijn!! en 3 poezen, hoe leuk, wij hebben er eentje momenteel (waren er twee tot een auto...) aan zo'n kat heb je toch enorm veel hé, die van mij is zo vertroeteld, mijn man zegt altijd dat er niet veel "kat" meer aan is, eerder een teddybeer... hihi

Loesie, ik ben het helemaal met je eens, je moet verliefd zijn op je jurk, zoniet moet je verder zoeken, ook ik heb mijn definitieve jurk in de eerste winkel gevonden maar we hebben dan eerst nog andere winkels gedaan, maar was verliefd en het is dus de eerste jurk geworden :)
    en die bekeuringen, jeetje, dat zijn er een hoop, mijn man heeft er ook net één gehad, slechts 50 euro dus valt nog mee, maar is zo stom geld hé
    en wat GOED dat je sneller dan verwacht mag beginnen!!

ikzelf, nog steeds geen eisprong, morgen opnieuw bloedname s avonds en dan overmorgen meer nieuws... vermoeiend
    maar denk dat het er zit aan te komen, heb enorm veel vruchtbaar slijm... en t wordt TIJD!!

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sinja, succes vandaag enne, laat je ons snel weten hoe het is gegaan?

Calani, pfffff, alweer bloedprikken. En weer wachten, wachten, wachten. Meid, ik vind ook wel dat het nu jouw tijd is hoor!

Majo, gefeliciteerd met je 4-jarige jubileum!!!
    Enne, heb je gisteren in je bikini gelegen?!?!?! Lekker!
    Bij ons was het niet zo mooi hoor, tenminste, wat ik zo van binnenuit heb meegekregen.

Loesie, dus alweer snel beginnen zeg! Maar, hoe voel je je nu eigenlijk? Je had een paar dagen terug nog erg last van je buik enzo. Is dat nu helemaal over?

Meiden, ik vind het wachten toch alweer lang duren hoor.
    En ik voel ook helemaal niets! Ook niet van de Utrogestan. Geen zere borsten, vermoeidheid of wat dan ook, terwijl ik wel veel hoor dat anderen daar last van hebben met die tabletten.
    Heb alleen de hele dag een onderbroek met tippex vlekken :D
    Probeer als afleiding maar lekker aan de vakantie te denken, maar ik ontkom er toch niet helemaal aan dat ik af en toe van die zenuwkriebels door m'n lichaam voel trekken. M'n hartslag ligt echt wel een tandje hoger dan normaal!

Kraamvisite gisteren was leuk. Lekker hoor, zo'n frummeltje op je arm. En ze ruiken ook altijd zo lekker!
    Ik had er gelukkig totaal geen moeite mee! Maar dat komt ook omdat ik het haar zo ontzettend gun, ze was gelijk met mij bezig en tja, toen ik de MMM in ging werd zij alsnog spontaan zwanger. Hoe snel de paden dan ineens anders bewandeld worden!

5. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Fijn dat het kraambezoek goed ging Sikki!
    En snap dat je vol spanning zit.. lijkt me vreselijk die wachtweken(maar ook fijn dat ik t ook kan meemaken natuurlijk!)

Ik ben echt heel zenuwachtig voor de kwaliteit! hoop zooooo op een A of Btje (C = ondergem. kans op zwangerschap, normaal doen ze er dan sowieso 2 terugplaatsen, maar dat kan dus bij ons al niet) maja, afwachten nog maar even! Echt heel heel spannend allemaal!

Calani hopelijk morgen écht positief nieuws! En hopelijk kunnen ze dan de tp afspreken!

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    :(

lees echt NU net 1 sec. geleden op de digipoli dat onze emmy een C kwaliteit is... ondergemiddelde kans op zwangerschap:(

Ben er best ff verdrietig van.. hoopte ZO op een A of B....

Bij C doen ze ALTIJD 2 terugplaatsen, omdat je kansen al zo klein zijn... en wij krijgen nu 1x C omdat dat t enige was dat we hebben. Het is niet onmogelijk, maar de kans is wel superdesuperdesuperdesuper klein geworden dat het lukt....

:(

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sinja, ik ga superdesuperdesuperdesuper voor jullie duimen!
    Ze zeggen altijd, de uitzondering bevestigt de regel, dus jullie C emmy gaat dat gewoon bewijzen!!!

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Sinja, wat een tegenvaller weer. :( Het zit je nu ook niet even mee. Maar het kan echt wel hè, je hoort het zo vaak dat ze wel zwanger zijn geworden van een Ctje. Je lichaam moet het vanaf nu doen en daar heeft geen enkele arts of kwaliteit iets over te zeggen!! Blijf positief, je hebt tenminste 1 terugplaatsing, dus alles is niet voor niets geweest. Ik ga iig heel hard voor je duimen meid!!

Sikkie, het blijft altijd spannend die ww. Straks heerlijk een paar dagen weg. Misschien kun je dan heerlijk ontspannen. Hoe is het nu met je rug trouwens? Ik hoop dat het wat beter gaat, Benny & Betsy moet je idd ook nog 9 maanden meezeulen :D

Majo, gefeliciteerd met je 4-jarig jubileum!! Nog lekker in de bikini gezeten? hihi, het was bij ons gister ook zulk mooi weer.
    Morgen de punctie!! Hoe laat heb je hem?

Loesie, dus het schema alweer gekregen! Gaat ook al weer snel bij jou! En heel toevallig met die testdatum, dat is toch een goed voorteken! Ik moest de eerste spuit toen op mijn verjaardag zetten, dus ik geloof wel een beetje in die 'mooie' datums ;)
    Heb je geen last van buikpijn meer?
    Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig wat het wordt, maar het lijkt mij zo geweldig om pas op het moment van bevalllen te zien wat het is! Een echte verrassing!

Calani, en al meer nieuws hoe en wat? Hopnelijk is je ei nu echt geweest.

Kleintje, hoe was de echo?

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Sinja, Jeetje wat jammer zeg!! Had zóóó gehoopt op een superdesuper topper voor jullie zodat je dan minder onzeker bent en meer hoopt hebt. Maarre...de moed niet opgeven hoor Meid!! Het kan écht, óók met een c-kwalteit!! Maar kan me wel voorstellen dat je er weer even heel erg van baalt:(!! Hele dikke knuffel voor jou/jullie van hier.

Loesie, fijn dat jullie ook weer weten waar je aan toe bent. Enne...eind oktober, das het zo hoor!! Jammer van die bekeuringen. Ik kan er hier niet boos om worden als manlief er eens een keertje één heeft. Hij heeft er nog maar 1 gehad en ik....ehhhhhh.....geloof niet dat ik die nog op 2 handen kan tellen, oeps....:)
    En hoe is het idd met je buikklachten? No weer een test gedaan? of is alles weer helemaal over :(.

Calani, het schiet bij jou ook nog niet echt op zeg!! En dan steeds al dat geprik!! Ben je het niet al superzat? Hoop écht voor jou dat je ei er elk moment aan zit te komen!! Enne...jullie dus ook een poes...offe...teddybeer. Leuk he die beesten!! Ben echt een kattenliefhebster. (nou ja...eigenlijk van alle dieren ;)!!) Helaas is mijn oudste poes (heb ik al 18 jaar!!) ziek, heeft een tumor die ze niet weg kunnen halen...lijkt nog geen pijn te hebben...maar zal nooit lang meer duren voordat dat wel gebeurd en we er in moeten laten slapen, bah :(!!

Sikki, wat een gewacht he....en wachten duurt áltijd zóóóó lang. Lekker aftellen naar julie vakantie, daar ben je er vast veel minder mee bezig!!

Jewel, ik heb de punctie morgenochtend om 8 uur, het is transport icsi, dus manlief moet dan met koffer met (hopelijk veel) follikels naar Zwolle en daar zijn bijdrage leveren. Neem dus wel lekker een boek mee ofzo....lig daar zo een tijdje. Vorige keer waren we na anderhalf uur ofzo weer thus. Dat wordt 'm nu dus niet.

Kleintje, hoe is het gegaan vandaag??

Hier gisteren idd nog lekker 3 uurtjes in bikini gelegen, was hier echt héééérlijk, boek erbij!! Gisteravond de pregnyl gezet om 21.30 uur, nog maar net op tijd!! Waren uit eten, bewust al om 18.30 uur maar was druk dus duurde lang soms. Nagerecht naar binnen geschrokt en toen gauw in auto naar huis. Waren om 21.28 uur thuis, gauw spuit klaar gemaakt en hopsa erin. Dus...die is binnen!! Ben echt blij als ik morgen die punctie heb.....weg met die follikels, ben ze zat :x, heb er flink last van. Opgeblazen buik, lopen/zitten doet allemaal zeer. Rustig aan dus vandaag. Vanavond ter afleiding naar de bios naar 'De Storm' met de achterburen. Die vroegen of we meegingen en kon zo snel geen antwoord verzinnen waarom niet te gaan....dus mee ingestemd gisteravond. Nou ja.....we zullen wel zien, beetje onderuitzakken dan maar. Wel geregeld dat we met de auto gaan (is maar klein stukje, maar zag het niet zitten om te fietsen of te lopen wat ze ook nog voorstelden:$). Zal ff gaan douchen, loop nog steeds in pyjama (14.45 uur) en manlief is boven maar druk met stofzuigen/dweilen/ramen wassen...de schat... :)

Toedels Liefs Majo!!

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi!

Sinja, jammer zeg, maar ik snap die emmy ook wel! Ik zou een C-kwaliteitje zijn als ik daar in zo'n schaaltje lag te spartelen, dat wurmpje denkt, ik wil naar mama toe en daar groei ik verder! En dan komt hij/zij bij je binnen en dan is het daar lekker warm en groeit het mooi tot een A-kwaliteitje en dan tot een kindje! Wacht maar af! Ik duim heel hard!

Majo, ben ook niet boos als er eentje komt en was zelfs niet boos van die 3 op één dag, maar schoonouders waren er dinsdagavond en toen hadden we het erover dat schoonmoeder nog geld kreeg van die bekeuringen (zij had het eerst vast betaald, omdat het daar binnen was gekomen, leaseauto schoonpapa) en een dag later, ligt er één hier op de mat...tja, toen was de maat vol!
    Fijn dat de pregnyl toch nog op tijd is gespoten! ff stressen! Lekker gegeten wel?! Snap dat je er een beetje zat van bent, van die folikels, is maar goed dat ze eruit gaan!
    En dan mannetje op naar Zwolle!
    Mijn moeder is de vorige mee geweest met punctie, is me uiterst goed bevallen. Lag daar anders alleen zenuwachtig te zijn en zo ging de tijd veel sneller. Vriendje was ook 1,5 uur weg ofzo, voordat hij belde!

Calani, sjonge jonge, nog een keer! Je zou er gek van worden! Goed dat je vruchtbaar slijm merkt. Dan komt het iig dichtbij!
    Jij dus ook echt verliefd op een jurk! Hoop dat ik dat ook ga hebben!

Sikkie, misschien is het juist een goed teken dat je niet zoveel voelt. De vorige voelde je wel wat en toen bleek het loos alarm. Kan me voorstellen dat je af en toe de zenuwen krijgt, zou ik ook hebben! Echt heerlijk dat je er nog tussenuit gaat! Dan gaat het vast sneller!

Jewel, ik zou het ook geweldig vinden als de baby er is en ze zeggen, gefeliciteerd, het is een.....en dat je het dan pas weet!
    Vriendje nog maar even overhalen!

Ik mag idd sneller beginnen dan verwacht. Ik heb vruchtbaar slijm nu, zit op dag 13 dus kan ook mooi! Heb gisteravond nog een test gedaan, niet zwanger, maar dat wist ik wel. Maar vriendje zat er zo op te hameren dat ik nog een x moest testen, dat ik het gisteravond maar gedaan heb. Hij was fietsen, dus wist het niet eens. Heb geplast, test erin, op de bandrand en toen ben ik zelf gaan douchen. Heb de uitslag niet eens afgewacht, omdat ik het toch al wist. Buikpijn is ook minder nu. Temp is redelijk hoog nog, maar zegt dus niks meer.
    Vriendje kwam thuis, vertelde het hem en nu is hij ook wel overtuigd dat ik echt niet zwanger ben!

Moet maar even vragen hoe het met trouwjurken zit, want mocht het lukken deze poging of een volgende ben ik al wel wat weken heen. (als deze poging lukt ruim 29 weken) weet niet of ze een normale jurk ook kunnen aanpassen aan zwangerschapsbuikje, dus moet er misschien 2 kiezen. 1 als ik niet zwanger zou zijn en 1 die je kunt verstellen...

Ik ben kapot, ga lekker eten en dan douchen. Vriendje gaat vanavond klussen bij een vriend van ons (echt klussen, haha) heb dus lekker het rijk en de televisie voor mij alleen!
    (anders wilde hij voetbal kijken, tot hij zelf bedacht dat hij er niet was!)

Doeidoei!

Liefs

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kleintje, maak me wel een beetje druk hoor! Je had eergister al de echo en je bent nog niet terug geweest...

Alles was toch wel goed?!

Liefs

12. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, waarschijnlijk lig ik morgenochten om 8.00 nog in bed, maar zal aan je denken!! :)
    Een boek is idd handig. Ik heb toen vrij lang nog geslapen en daarna nog even gekletst met mijn kamergenootje. We hadden om half 9 de puncitie en vriendlief was er 12.00 weer.

Loesie, mannen moeten soms echt een tastbare bevestiging hebben hè? Maar nu kunnen jullie iig weer verder, zonder dat je denkt van 'zou het toch?'
    W.b.t. de trouwjurken hangt het ervan af wat voor soort je kiest volgens mij, en anders kun je er mooi 2 uitzoeken :D ook leuk!
    Geniet lekker van je avondje alleen!!

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Majo, heel veel succes morgen!!!

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    thnx meiden/ Baal nog steeds wel heel erg. Maar goed, er is tenminste een emmy teruggeplaatst. Wel balen was dat ze na een gesprek met het lab toch dachten dat het kwam door het superslechte zaad.. en dus niet door mijn onrijpe eicellen, want die bleken toch best heel goed eruit te zien achteraf.. dus tja. dat was ook best een tegenvaller. Want als dat zo is (er nog meer mis mee is met het zaad dan dat het al was: ze zeiden: de beweegelijkheid van een paar zaadcellen kunnen wellicht toch goed lijken maar van binnen kunnen ze misschien toch ook niet goed zijn wellicht...) dan is er dus grote kans dat we volgende keer misschien weer bijna geen bevruchtingen hebben en alleen c-kwaliteit.... maja, niet teveel over nadenken nog. Hopelijk was het gewoon een slecht moment.... En wie weet... er is natuuriljk een kans. Al ziet onze emmy er niet zo mooi uit (de deling etc...) want hebben er een foto van! (en een echo foto, dat is wel superleuk!)

Nu even de reden waarom ik even kwam spieken:
    Majo heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!!:)

15. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

ff snel; Majo, heel veel succes morgen!

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Succes Marjo!!!

17. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Majo succes morgen!!!! SPANNEND

Sinja, ik heb al 2x een toppertje gehad, twee keer ook niet zwanger, de laatste tijd, elke zangere icsi vrouw had een matige emmietje teruggekregen, ik verlang al bijna naar matige emmies, dus dat betekent helemaal NIETS, en de tp is dus al achter de rug, wat mooi, je bent nu sowieso even een beetje mama, doe het rustig aan, knuff

sikki, ja hé, ze ruiken altijd zo heerlijk, snuffel zo graag aan hun hoofdje, hmmmmmm
    en tja wachten, vervelend, maar nog even en je weet het!! duimen draaien hier hoor

loesie, wat gek jouw temp, en goed dat je nog eens getest hebt, nu weet je het ten minste zeker!

ikzelf, bloedname deed zoveeel pijn, was echt niet leuk, voelde het 2 uur later nog!! ben benieuwd naar mijn temp van morgenvroeg zo weet ik al een beetje wat voor telefoontje ik moet verwachten... gestegen of niet?? de temp dus...
    spannend

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    temp niet gestegen :(

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Majo, je bent nu denk ik zo'n beetje van de 'slachtbank' af.
    Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie een mooi resultaat hebben neergezet!

Calani, meis, het gedonder moet nu toch afgelopen zijn. Springen met dat ei!!!

Sinja, fijn te hoorden dat Emmy veilig bij je is. Zoals Loesie al zei, bij jou is het veel fijner dat in zo'n dom lab. Positieve gedachten meissie!!! Vindt Emmy vast fijn!
    Enne, ik ben natuurljik wel heel benieuwd naar je foto's. Kun je die plaatsen in je fotoalbum? Ik vond Betsy & Benny er ook niet zo mooi uit zien (Henkie was natuurlijk net een bloemetje terwijl Betsy er uitziet als een paar blote billen :D), maar toch zeiden ze in DD dat ze klasse 1 waren. Ik snap er soms niets van.
    Maar jij zit nu ook in de 'geweldige' wachtweken! Spannend!

Pfff, ik ben er alweer klaar mee. Ik spuit liever nog een maand extra hormonen als ze dan die 2 wachtweken afschaffen! Nog een week.....

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hey Meiden,

Nou de echo was goed gegaan. Ze hadden een nieuw echo apparaat waar de echoscopiste nog op ingeleerd moest worden. Ze vroegen in eens of we het erg vonden als ze de 3D stand gingen testen. Nou dat vonden wij geen probleem. Bij de verloskundige was ook alles goed. Mogen 13 oktober weer.

Heb ook arbeidsvoorwaardengesprek gehad. En het zwanger zijn was geen probleem. En de instelling waar ik naartoe ga geeft 1 maand extra verlof boven op de 16 weken :O. En omdat ik verplicht vakantie moet nemen in de school vakanties betekend dat dus dat ik van half februari tot eind augustus vrij ben :O. Snap steeds minder goed dat ze mij willen :S. Want hopelijk ben ik 1 november klaar met mijn verslag en kan ik beginnen. dus dan werk ik maar 3 maandjes en dan 6 maanden thuis.

Calani, dat ei van jou mag inderdaad nu wel eens komen!

Sikki, merk je al iets? Betsy en Benny zullen het vast goed naar de zin hebben in jou buik!

Majo, een beetje laat maar toch veel succes.

Deel Deze Pagina