Nou...we zijn weer terug uit Meppel..... Punctie viel énorm tegen . Heel veel pijn gehad. Ook na die tijd nog, ondanks paracetamol zetpil heel veel pijn gehad. En door de pijn enorm misselijk dus 4 x gebraakt . Na 2 uur zakte de pijn pas een beetje. Wat een verschil bij vorige keer zeg!! Had toen bijna nergens last van. Maar ja....dit was/is heel vervelend, maar het nieuws toen manlief terug was uit Zwolle was nog minder!! Ze hebben wel 9 eicellen gevonden wat natuurlijk mooi is, maar ja....ZONDER zaadcellen hebben we daar dus helemaal niks aan!! Manlief moest 2x produceren, beide keren is er niks gevonden. Kl*tezooi dus!! Alles voor niks geweest dus deze 2e poging...en weg is je poging!! Ze gaan nu nog heel hard zoeken of ze toch heel misschien nog wat kunnen vinden en daarover worden we tussen 15.00 en 16.00 uur gebeld. We gaan er maar niet vanuit..... Helaas kunnen ze eicellen niet invriezen, dus die zijn we ook kwijt. Hadden ze nu de vorige poging maar zaadcellen ingevroren...had toen nog nooit zoeel gehad (300.000) en nu niks nakkes nada!! Komt de kwalitit niet ten goede, maar je...das beter dan niks. Moeten half oktober voor evaluatiegesprek naar Meppel, horen dan hoe en wat verder. Ben benieuwd of 3e poging wel mogelijk is. Misschien eerst zaad controleren voor te starten met de poging en als er wat zit invriezen. Zal er dan wel naar vragen of dit kan. Hoop in elk geval dat we zo snel (als het lichamelijk verantwoord is) mogelijk voor 3e poging kunnen, wil weten waar we aan toe zijn, wel/geen kinderen. Maar dan wél mét roesje voor mij!! Baal hier nog extra omdat we onze hele vakantie hier ook voor hebben opgegeven. Hele jaar hard gewerkt...als we vanmiddag negatief bericht krijgen, gaan we proberen zondag weg te gaan....ff niks. @Calani: Jeetje zeg...wat duurt dat toch lang bij jou!! Heb je vaker van die lange cyclussen gehad? Hoop toch echt voor je dat het er nu toch een keer aan komt. Al dat bloedprikken is ook niks. @Loesie: Toch stiekem een klein beetje jammer dat de test niet positief was, ondanks dat jet het zelf al verwachtte... I.p. kunnen ze volgens mij trouwens iedere trouwjurk verstellen naar een zwangerschapsbuik hoor!! Die mensen in de bruidswinkels zijn zó handig...die kunnen echt álles veranderen aan een jurk wat je maar wilt....dus dat komt vast goed. @Sinja: Bij jullie lag het dus w.s. toch (ook) wel aan de zaadkwaliteit.... Balen zeg!! Dat is het kl*terige (letterlijk en figuurlijk ) dat je daar zo weinig aan kunt doen!! Manlief heeft hier (voor de zekerheid) al een jaar lang geen druppel alcohol gedronken, slikt zink- en vitamine-c tabletten, drinkt a en toe aloeverasap en heeft op advies eens in de 2-3 dgn een zaadlozing. Vorige keer dachten we...hé et heeft misschien dan toch effect gehad. En nu......nou ja.....zie hierboven dus he. Hoop héél erg voor jullie dat je toch (ook al lijkt het onverwacht) zwanger raakt van jullie TP!! @Kleintje: Wat super zeg dat je gewoon die baan krijgt!! En een mnd extra verlof....das ook zeker niet verkeerd. Gefeliciteerd Meid!! En je niet langer afvragen waarom ze, ondanks dat je na 3 mnd werken straks máánden vrij hebt, jou willen hebben!! W.s. vinden zij dat je gewoon supergeschikt voor die baan bent!! @Sikki: Je bent bijna op de helft Meid!! Nog ff volhouden he!! Nou...ik ga hier maar ff een boek lezen ofzo.....moet toch wat...... Knuffel voor jullie allemaal, liefs Majo!!
Majo.... heb er geen woorden voor... Wat ongelofelijk verdrietig nieuws!!! Pfffff dat je het nog zo goed hier kan verwoorden en lief kan reageren op iedereen... jeetje meid. Wat een nieuws! Mijn vriend had net als jouw vriend heel gezond geleefd, ook geen alcohol, ook vitamines geslikt als foliumzuur, zink etc etc etc. en bij ons was er nauwelijks iets te vinden (met moeite 6 bewegeden zaadjes, die uiteindelijk ook niet goed bleken dus... op 1tje na die een heel klein beetje iets heeft gedaan...) Dat kostte ze in totaal ook 1,5 uur zoeken... Ik hoop zoooooo dat ze bij jullie toch iets vinden, dat je straks toch een telefoontje krijgt.. Pfff het is onze nachtmerrie dat dat een evt. volgende keer gaat gebeuren (na deze keer tenminste)... En dan ook nog eens zo'n rotpunctie bij jouw... pfffff heftig allemaal!!!!!!!!!!!! Vind het echt ontzettend rot voor jullie, kan het echt niet verwoorden. Heel heel veel sterkte en hele dikke knuffel...... Ik duim heel heel hard dat er toch nog iets wordt gevonden....
Och Majo, ik word er helemaal verdrietig van! Zoals Sinja zeg, wat moet je hier nou op zeggen?!?! Ik vind het zoooo erg voor jullie. Ik hoop met gans mijn hart dat jullie tussen 15.00 uur en 16.00 uur toch een positief bericht krijgen. Voor wat het waard is, vrienden van mij hadden dit ook gehad. Hij moest ook 2 x produceren en kreeg hetzelfde vreselijke bericht. Uiteindelijk zijn zij gebeld dat er toch nog iets was gevonden. Nu zijn ze uiteindelijk zwanger van de 4e ICSI behandeling en nog zegt hij dat dat moment het ergste was van de alle jaren van behandelingen. Ik vind het zo vreselijk voor je man dat hij zulk nieuws heeft moeten horen. Ik hoop dat hij zich er niet al te slecht onder voelt. Majo, ik denk aan jullie en duim voor jullie!!! Een hele dikke KNUFFEL voor jou en je man! Hou elkaar maar stevig vast! Heel veel liefs van Sikki
Majo, Wat verschrikkelijke. Na zo'n nare punctie dat nieuws...... Ik hoop echt dat ze iets gaan vinden. Ze kunnen die eitjes van jou nu toch niet zomaar weg doen ofzo...... Ik wacht in spanning af of jullie hopelijk nog goed nieuws krijgen vandaag.
Oh Majo, wat erg meid Dit verwacht je niet. Ik hoop ook dat ze nog wat vinden! Bah, het zit je echt niet mee met alle behandelingen tot nu toe. *KNUFF*
Hoe heen en weer geslingerd kun je worden met je emoties??? Denk dat het duimen van jullie heeft geholpen!!! We werden gebeld uit Zwolle dat er van de 9 eicellen 8 bruikbaar zijn en dat ze na heel lang zoeken toch ook nog 8 zaadcellen hebben kunnen vinden !! Echt wonderlijk gewoon. Was natuurlijk superblij (en majoman al helemaal!!), maar er werd wel bijgezegd dat we wel moeten afwachten nog hoe het aantal bevruchtingen zal zijn. Maar goed...voor nu alvast weer wat hoop dus!! Had me er eigenlijk hoe ironisch dat ook mag klinken al bij neer gelegd dat het mislukt was deze ronde. Moet zeggen dat ik het dan ook nog moeilijk vind om nu toch blij te zijn. Verstandelijk wil ik dat wel, maar m'n gevoel zegt nog steeds dat het niet goed is. Vreemd toch die hele mmm. We zullen zondag af moeten wachten, dan worden we gebeld over het aantal bevruchtingen. Kom misschien ook wel door de vorige poging dat ik nog niet zo blij durf te zijn en door het nieuws van eerder vanmorgen. Vorige poging 4 eicellen, 2 bevrucht , beiden matige kwaliteit. Maar ja...we kunnen weer niks anders dan afwachten natuurlijk. Uit voorzorg stel ik me denk ik negatief in, dan valt het alleen maar mee. Lieve Meiden, Héél erg bedankt voor jullie steun nu én gedurende dit hele topic al!! Helemaal nu niemand er verder vanaf weet bij ons heb ik naast mijn man veel steun aan jullie, een luisterend oor, een klankbord en positiviteit. Duizendmaal dank daarvoor!! Liefs en een dikke knuffel een nog voorzichtig blije Majo!! Ben zelfs weer een beetje blij met m'n blije springavatar....die wilde ik ook maar gaan verbannen door dit hele gedoe Maar die mag nu nog fftjes blijven.
Oh majo, meis toch! Ik schrok me echt een ongeluk van je eerste bericht! (natuurlijk nog niet half zo veel als jij vanochtend)Zo'n akelige punctie en dan zulk nieuws er achteraan! Poeh. Gelukkig hebben ze toch zaadjes kunnen vinden. Ik ga nu nog even hard voor je duimen, dat er voldoende bevruchtingen zijn.
Hey Majo, Jeetje, dan wordt je inderaad heen en weer geslingerd! Las vanmiddag je ene berichtje, maar dat was in de klas, dus moest hem snel wegdrukken, kwam een kind aan...Toen schrok ik echt, vond het zooooooooooo erg voor jullie! Heb toen ook nog heel veel aan jullie gedacht! Net klaar met eten, snel nog even kijken, JAAAAAAAAAAAAA toch nog 8 zaadcellen!!!!!! Dan hebben ze goed gezocht met z'n allen!!! Komt precies uit, één eitje, één zaadcelletje, dus komt helemaal goed! Even spieken wanneer jullie gebeld worden over bevruchting... Oh, zondag...sjonge jonge, nog 2 zenuwslopende dagen! Misschien maar goed dat je jezelf indekt, maar wij blijven gewoon positief en stralen dat uit naar Zwolle (is dichtbij voor mij) en dan komt het vast goed! Saffie, 7 oktober beginnen, dat schiet mooi op!!! We gaan al richting de laatste week van september, dus het komt dichtbij! Hoera! Hoe blij kun je zijn he! Ik volg je 3 weken later! Jewel, 20 weken gepasseerd! Over de helft alweer! Wat vliegt de tijd! Sinja, ik kan het niet teruglezen op deze pagina, maar zie aan je banner dat jullie emmy teruggeplaatst is?! Nu gaan we heel hard duimen! Sikkie, nog 1 dag en dan gaat de laatste week in! Wanneer ga je ook alweer weg?! Lekker hoor! Zoek je wel even een internetcafé op als je nieuws hebt!? (het liefst goed nieuws!) Kleintje, fijn dat de echo goed was, ik maakte me al zorgen! Leuk dat ze het 3d apparaat hebben uitgeprobeerd! Natuurlijk mag dat, haha! Calani, moet je vanavond weer?! Ik kan het niet zo goed meer bijhouden, je moet zo vaak de laatste tijd!! En nog steeds niks van Zoe...heb al gekeken bij de berichten die ze gestuurd heeft, de laatste was 2 september en heb haar ook een pb'tje gestuurd, maar ook nog niks van terug! Ik ga me lekker douchen, drukke dag vandaag! Straks over de kook kijken, leuk programma! En dan Popstars! Ik hou van nikszeggende tv 's avonds! haha! Lekker dom kijken! Fijne avond! En wil even zeggen dat het een heel fijn/leuk/lief cluppie vind hier! Liefs Loesie
majo wat een verhaal, jij moet wel uitgeput zijn na al die emoties van vandaag, ben zoooooo blij dat ze nog 8 zaadcellen hebben gevonden, wat goed, amai amai, ben blij dat ik meteen je happy end lees want anders had ik helemaal triest geweest door je eerste bericht op de één of andere manier beleven wij precies alles samen, zo is het toch voor mij, iemands teleurstelling, is mijn teleurstelling bijna zondag bijna zondag bijna... en ikzelf, jaaaaaa eindelijk goed nieuws, ben helemaal hyper, had het niet verwacht gezien mijn temp nog niet omhoog is... dus de 24e tp van 2 eskimo's als alles goed gaat met de dooi... ps majo vind het wel zonde dat ze je eicellen zouden weggooien, hier in belgie vriezen ze die ook in...
Oooh Majo, wat goed! Ik had een afscheidsborrel van een collega en moest de hele tijd aan je denken. Thuis gelijk gaan checken en goddank zijn jullie weer een stapje verder! Ik ga weer verder duimen......... Calani, wat een bevalling op zich is jouw cryo poging. Maar nu gaat het er eindelijk van komen!!! Nou ja, nog 6 dagen wachten. Pffff
Lieve Allemaal!! Wat lief dat jullie allemaal aan me gedacht hebben vanmiddag!! Bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven. Moet zeggen Calani dat het idd zo voelt als jij omschrijft. De teleurstelling of blijdschap van de ander is bijna die van je zelf!! Daarom ben ik ook ontzettend blij voor jou dat jij de 24e een cryotp hebt!! Toppie Meid!! En dat ie nu ook maar goed mag ontdooien. En zoals jij schreef Loesie....we hebben idd een superfijn clubje zo hier met z'n allen!! Dat we allemaal maar snel zwanger mogen raken!! Wordt alleen wel wat ongerust over Zoe......hoe is 't nu toch met je Meid??! Alles toch wel goed?? Wordt altijd een beetje zenuwachtig als jij niet reageert, omdat dat in het begin nooit veel goeds beloofde!! Hopelijk kom je gauw met positief nieuws!! Ik ga zo ook maar eens popstars kijken.......voel me nog steeds niet echt goed. Nog veel buikpijn, zitten is lastig. Hopelijk is dat morgen beter. Fijne avond allemaal, xxx Majo
Majo wat superfijn!!!!!!!!!!!!! Pfff ben echt zo blij voor je! Ik was vanavond uit eten met vriend (om te vieren dat onze emmy is teruggeplaatst) en hebben t er ook over gehad. Vonden het echt zo erg, vooral omdat we maandag ons ook flink beroerd hebben gevoeld toen ze zeiden dat ze in eerste instantie nix hadden gevonden... en dus ook na veel moeite (maar wel stukken sneller als bij jullie, dus wij hoefden niet zolang in spanning te zitten) 6 zaadcellen zijn gevonden. Meid, ik hoop zo dat jullie mooie bevruchtingen krijgen! Wij hadden 1 bevruchting op 6 eicellen, je zult er vast meer hebben, je hebt ook meer eicellen. Dus dat MOET gewoon goed komen! Jeetje wat wordt je op zo'n manier inderdaad heen en weer geslingerd door je emoties. Door al het negatieve nieuws van afgelopen week kan ik nu ook heel moeilijk positief zijn over deze poging. Maar goed, er is een kans. En voor jullie nu ook!!!! Heb trouwens hetzelfde als jullie, je leeft zo met elkaar mee! Ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan! Calani super zeg!!!! Dus eindelijk is de tp in zicht!!!!
Majo, geweldig nieuws!!!! Pfff wat zullen jullie in spanning hebben gezeten!! (ik ook hoor) Konden ze nou niet meteen wat beter zoeken? Nu gaan we verder duimen voor een goede bevruchting!! Vind het wel knap van je man dat hij een jaar niks gedronken e.d. heeft! Dat kon mijn vriend niet! Petje af! Hoelaat krijg je morgen een telefoontje? Calani, yeah! eindelijk!! Wat een opluchting of niet? Nu draaien de duimen ook voor jou weer op volle toeren!!
Hey meiden, Calani, wat fijn!!!!!!!!!!!! Ik ga echt superhard duimen dat de tp doorgaat! Maar dat komt vast wel goed! Fijn dat je eindelijk goed nieuws hebt gehad, want daar heb je wel heel erg lang op moeten wachten! Sinja, wat leuk dat jullie uit eten zijn geweest!!! Wij vieren het eigenlijk nooit, dat is wel jammer...want het is toch wel heel speciaal! We hebben het er wel veel over, maar echt vieren, nee...ga ik toch maar eens voorstellen! Wat heb je gegeten?! Was het een leuk restaurantje? Sikkie, de laatste week is ingegaan! HOERA! Weet je nog na hoeveel dagen je na henkie ongesteld werd? Dan houden we dat eerst als basis en dan gaan we daar gewoon overheen, tot een positieve test! Ik voel me vandaag een beetje down...er is jaarmarkt hier en wij wonen vlakbij het dorp. Ik zie de hele tijd stelletjes langs lopen met kinderwagens en kleine kindjes enz... Ik hoop gewoon met heel mijn hart dat wij allemaal straks dat gevoel mogen krijgen... Kan niet wachten op de dag dat ik met mijn kinderwagen naar het dorp loop en allemaal mensen tegenkom die even in de kinderwagen willen kijken! Wat zou ik een trotse mama zijn! Majo, ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen, dat je morgen een telefoontje krijgt met heel goed nieuws! Ik heb familiedag morgen, dus we gaan vanavond naar mijn ouders. Morgen om 10.00 moet iedereen daar zijn, dus dan is het handiger om daar te slapen. Weet dus niet of ik kan komen kijken, maar als ik thuis ben is dat het eerste wat ik doe! Heeeeeeeeeeeeel veel succes! De rest, een dikke knuffel!! Liefs Loesie
Ik ben ook zo blij dat ik jullie heb!!!!!!!!!! Zo fijn om contact te hebben met meiden die in precies dezelfde fases zitten en al je gevoelens begrijpen. Dank jullie wel!!!! Loesie, niet down voelen! Je moet maar zo denken, je weet ook niet welke verhalen er achter al die kinderwagen schuil gaan. Daar zitten vast ook veel stellen tussen die het niet makkelijk hebben gehad om hun kindje te krijgen. Een neef van mijn man kwam van de week naar hem toe omdat hij had gehoord dat het bij ons niet zo makkelijk ging. Nu bleken zij ook al 2 jaar bezig te zijn en ze hadden net 2 weken geleden gehoord dat er bij hem helemaal geen zaad te vinden is! En vervolgens blijkt een andere neef ook al heel lang zonder resultaat bezig te zijn. De vaders van hun drieen zijn 3 broers van elkaar. Toch wonderlijk... Bij Henkie kreeg ik 2 dagen voor het testen bruin bloedverlies, dus op dag 12 na tp. En ik werd pas echt ongesteld op de dag dat ik mocht testen. Als ik daar nu overheen ga dan moet het wel goed gaan We gaan nu op dag 11 na tp op vakantie. Spannend dus! Sinja, de eerste wachtdag zit erop!!! Hoe gaat het? Majo, ik duim en ik duim en ik duim en ik duim.........
@Sinja: Leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest!! Probeer leuke dingen te doen, dan gaan de wachtweken het snelst!! @Loesie: Leuk familiedag morgen!! Het wordt ook nog eens mooi weer. Veel plezier, wat gaan jullie doen? @Jewel: Helaas weten we niet hoe laat ze bellen morgen. Konden ze niet zeggen, hing van de drukte af. Mobiele nr. dus maar doorgegeven, 'k ga echt niet de hele dag aan de telefoon gekluisterd zitten!! @Sikki: Apart idd van die 3 neven. Misschien toch familiair dan?! Raar he...dat je los van elkaar allemaal lang bezig bent en het dan niet weet!! Over 4 dgn al weg, heerlijk hoor!! Hier nog steeds veel last van m'n buik. Weet niet wat ze gister precies hebben gedaan, maar voelt nog niet prettig. Weinig gedaan vandaag dus...heerlijk weer in bikini liggen bakken in de tuin. Zo weer lekker bankhangen saampies en K2 zoekt K3 kijken Fijn weekend verder allemaal!!
koekoe bedankt voor alle lieve reacties dit forum is echt wel geniaal!! en majo jij hebt straks mss goed nieuws!!! ik duim hoor sikki, idd appart, wel ook een beetje leuk om te ontdekken dat er nog ij familie in de mmm zitten sinja, doen wij ook zo eens gaan eten, dan praten we ook nog eens echt met elkaar en jaaaa ben heel blij dat dxde tp doorgaat!! eindelijk kan mijn geluk niet op
Majo, Wat geweldig dat ze toch nog 8 zaadjes hebben kunnen vinden. Hopelijk bevruchten ze goed. Maar de poging is iig niet op een of andere reden afgebroken. Het is nu aan jullie emmy's. En ik vraag me inderdaad ook af waa Zoe is. Calani, Eindelijk!! Na al die onzekerheid. Hopelijk nu een goede ontdooiing! Sikki, spannend he dat wachten! Hopelijk geen ongi voor jou.
Goedemorgen!! Wij zijn gebeld uit Zwolle: er zijn van de 8 eicellen 3 bevrucht en ze zijn zich ook al aan het delen . Goed nieuws dus, alleen vind ik het nog steeds moeilijk om al écht blij te zijn. Hoe stom misschien ook, want weet verstandelijk dat we énorm blij moeten zijn . Ben denk ik pas echt gerust als we de kwaliteit weten. Vorige keer hadden we 4 eicellen, 2 van bevrucht en beiden van matige kwaliteit. Ben in elk geval wel héél blij dàt we een TP hebben en dat deze ronde niet (zoals we vrijdag nog dachten) voor niks is geweest en we helemaal geen kans meer zouden hebben in icsi 2. Op naar dinsdag dus!! 13.45 uur hebben we de TP. Spannend!!! Heb nog gevraagd of ze ook wisten of we diezelfde dag nog mogen vliegen, maar helaas wist de laborant daar geen antwoord op te geven en haar collega ook niet. Ze zei: 'ik weet het niet, denk het niet , maar ik weet het eerlijk gezegt niet'. Dus...morgen maar even met de arts bellen in Meppel. Hoop het wel, zou zo graag toch nog even weg willen. Volgende week maandag weer werken..... Fijne dag allemaal!! Liefs Majo