loes, spannend maandagmiddag 1800 leuk leuk leuk!!!!wie nie waagt, wie niet wint zegt men toch? ben erg benieuwd wat en hoe er gebeuren zal spannende dag dus morgen zoe.. hoop zoooo dat het wachten en alle moeite die jullie tot nu toe hebben gedaan beloond gaat worden!!! zal aan je denken, kom morgenaaf direct uit t werk wel ff forum checken ^^ majo laat je niet gek maken met alle dingen die je nog moet regelen heh, af en toe ook ff momentje rust in lassen voor jezelf.. en het is idd moeilijk als iedereen het zijne ervan denkt...lastig lastig.. want je wil het toch altijd iedereen naar zn zin maken.. :S zelfs de pil slikken na al die tijd veranderd jullie weer, gek om te lezen eigenlijk, want neem aan dat jullie voorheen ook gewoon de pil slikte en dat het toen wel 'gewoon' ging allemaal.. althans je was dr aan gewend endat scheelt blijkbaar n hoop.. raar iets toch al die hormonen heh :S maar kop op meiden het is voor n goed doel heh!!! nog even en we zijn allemaal zwanger!!! ^^ (hoopk heeel hard!!!) fijne aaf meiden!! liefsss renaat
Je maakt het wel spannend door zo lang te wachten zeg!! Hoop zo dat het een goed teken is omdat jullie het saampies aan het vieren zijn ofzo??!!
Helaas meiden, Het is niet gelukt. De krampen en toestanden waren geen zwangerschap maar gewoon mijn ongesteldheid. Gister werden we gebeld dat het niet gelukt was. Ik had zo slecht geslapen die nacht ervoor dat ik even een half uur op bed ben gaan liggen. Daarna ging het gelukkig wel weer. We hebben onszelf verwend met nieuwe zonnebrillen en zijn lekker gaan eten. Maar ik had mega veel buikpijn en vanmorgen was daar mijn ongesteldheid. Wat opzich wel fijn is want ik had eigenlijk zondag ongesteld moeten worden. En het goede nieuws is dat we gelijk door mogen, er was nog plek in mei, gelukkig. Dus over twee weken weer een tp. Aankomende week zijn we lekker vrij, dus ik zal hier niet veel zijn. Jullie allemaal ontzettend veel succes, dat ik hier niet ben wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk en duim. Heel dikke kus Zoe
Ach...wat verschrikkelijk balen voor jullie zeg, Zoe!! We hadden het zo met jullie mee gehoopt dat het nu wel zou blijven zitten!! Wel 'gelukkig' dat je al zo snel ongesteld bent én zèlfs al over 2 weken weer een tp hebt!! Fijn (in deze situatie) dat jullie nog zoveel cryo's hebben zeg!! Geniet maar lekker saampies van jullie vrije week!! Kunnen jullie straks weer met frisse moed verder. Dikke knuffel voor jullie van hier. Loesie...jullie vrijdag dus naar de 'zweverige man' hoe noem je zo'n iemand eigenlijk? Weet niet wat ie precies allemaal doet namelijk???!! Spannend hoor... niks voor mij/ons, maar ben wel nieuwsgierig. En wie weet wat hij wel niet teweeg kan brengen!! Hopelijk héél veel goeie zwemmers !! En jullie maandag het 'hoe nu verder' gesprek Renata... ook weer spannend he... hopelijk kunnen jullie ook gauw een cryo laten tp Apart idd zoals renata schreef dat jullie (Loesie en Maaike) toch nog zo'n 'last' van de pil hebben (aankomen, emo, kort lontje...) Ben het even kwijt...welke slikken jullie ook alweer? Beiden weer een andere toch? Is dit dan ook een andere pil dan die jullie gebruikten voordat jullie besloten zwanger te willen worden? Kan nu zijn dat dit natuurlijk een zwaardere is omdat deze ook ter voorkoming van cystes is en niet alleen voor het regelen van de cyclus, want dat kan met een lichtere ook wel. En Mari...jij ook de pil gehaald zag ik? Op advies van de ivf arts of huisarts? Of heb je 'm gehaald zodat je dan in elk geval ongi wordt?! Hoe lang duren jouw cyclussen dan gemiddeld zonder pil? Hier nog steeds geen ongi te bekennen helaas!! Vandaag alweer cd 39 schiet dus niet echt op zo. Begin het nu toch wel een beetje irritant te vinden...wacht al zo lang. Maar ja.... das de hoofdmoot van de MMM natuurlijk ook!! Dus maar weer veel leuke dingen doen om de tijd te 'doden'... gisteren lekker met 2 vriendinnen Zwolle leeg geshopt en daarna lekker wat gegeten!! Dat doet een mens goed, hahaha, zelfs de mens die eigenlijk hélemaal niet van winkelen houdt (that's me!!) Nou....ik ga zo maar eens even genieten v/h zonnetje in de achtertuin met een goed boek, héééééérlijk!!! Toedels!!! Majo 8)
Hey lieverds... Zoe, meis...wat ontzettend rot voor jullie...Had zo voor je geduimd, zo verdrietig allemaal! Fijn dat jullie snel door kunnen en hopen dat de volgende poging goed nieuws brengt! Sterkte meisje! Groot gelijk dat je even lekker gaat genieten! Ik denk ook aan jullie! Majo, Ik heb geen flauw idee wat die man doet, maar we horen er goede verhalen over...moeten er zondag heen, eigenlijk maandag, maar gister belde die assistent, sprak een voicemail in dat hij door priveredenen maandag niet meer kon, ze had op dat moment geen plek vrij, maar ze wilde weer bellen als ze een nieuwe afspraak kon maken. (hij heeft erg lange wachtlijsten.) nog geen 5 minuten later, weer een voicemail dat hij ons toch erg graag snel wilde zien, omdat we al snel begonnen met ICSI en of we zondagavond konden...We zien het wel, jullie horen het wel! Balen dat je cyclus weer zo lang gaat duren en nu helemaal! Want dat is nu even wat je nodig hebt voordat je echt kunt beginnen! Ik duim voor je dat ze heel snel komen! [-o< Renata, hopelijk kunnen jullie ook snel weer beginnen, zou wel leuk zijn als we de zomer allemaal zwanger in gaan he?!?Dat willen we toch zooooooooooo graag! [-o< Maaike, wat fijn dat jullie toen spontaan zwanger zijn geraakt en dat na een negatieve samenlevingstest! Eingelijk wel logisch, want die zaadjes lieten zich er niet uithalen, die waren allemaal als een gek aan het zwemmen naar dat eitje van je! Geniet van jullie ventje! Ja...dat van de pil...was 16 toen ik aan de pil ging en ik kan me niet echt herinneren dat ik er toen last van had...voelde me wel beter vorig jaar nadat ik gestopt was. En toen slikte ik minulet...schijnt niet zo'n zware te zijn en nu dus microgynon (o.i.d) ...Misschien gaat het over een paar daagjes wel beter... Gek idee eigenlij, heb nu vakantie en hoef pas weer te werken als ik met spuiten begonnen ben! Klinkt dan lekker snel! Ik ga lekker genieten van mijn avondje, ik vind jullie geweldig! Liefs Loesie
Och Zoe wat balen meid.....verschrikkelijk. We hebben nog zo geduimd met z'n allen. Wel goed dat je snel weer een terugplaatsing hebt. Geniet van je vrije week, en verwen jezelf maar goed. Dikke knuf. Loesie hoe is het gegaan met die kerel.....ben ook erg benieuwd. Ik slik Stediril, had voorheen een andere pil (minulet ofzoiets, alweer 7 jaar geleden gestopt). Ik heb me toch wat stoms gedaan......heb per ongeluk donderdagochtend een dubbele dosis gepakt, dacht dat ik de pil van woe vergeten was (achteraf bleek dus van niet). Volgens het zkh kon het geen kwaad, maar wel een beetje dom!!! Die rotpil ook haha. Renaat succes in het zkh maandag! Majo balen he als je moet wachten, die rotongi ook altijd! Belde net een goede vriendin van me op helemaal over de flos. Ze blijkt zwanger te zijn ( ze slikt gewoon de pil maar heeft een ab kuurtje gehad vorige maand). Ze is al bijna 42 en heeft een zeer onstabiele relatie. Er zit een kans in dat ze een abortus laat plegen......pffff raar toch dat wij zoveel moeite doen terwijl andere het zo worden. Meiden ga lekker X factor kijken! Liefs Maaike
zoe balen meid!! maar wel fijn dat jullie over 2wkn weer n tp krijgen.. we gaan gewoon weer net zo hard voor jullie duimen ^^ geniet lekker van je vrije week majo..nog nie ongie.. pfff.. misschien wil je te graag? zodat er dan n soort blokkade zitofzow? weet t ook niet.. doe maar gokkuh hoor.. hoop dat het bij jou snel mag komen loes toen ik de pil slikte, slikte ik ook microgynon (30) ; heb je ook weer verschil in.. dat was omdat ik bij andere pillen gewoon ongie werd tussentijds.. dat was ook de reden dat ik aan de pil begon.. maar sinds het stoppen ervan gaat het eigenlijk wel super..geen tt bloedingen meer gehad dus eigenlijk ook geen reden meer om de pil weer te slikken.. succes zondagaaf..zal met spanning gaan lezen maandagaaf ^^ maaike.. dubbeldosis??? oei.. goed dat je meteen het zkh gebeld hebt.. kan dus geen kwaad? das wel prettig omte weten nog ff en je bent er weer vanaf hier maandag idd gesprek..pff eerst werken en dan lekker eerder weg hahahah ^^ is soms wel lekker hoor kijk dr wel beetje tegenop.. want stel nu dat we straks zwanger zijn en ik krijg het weer in mn kop dat negatief zijn enzo.. :S wat dan weetje.. :S maja hopelijk maak ik me gekker dan nodig is als ik realistisch kijk dan weet je toch niet wat er op je pad komt..dus waarom maak ik me dan druk? wat n geblaat heh.. sorry hoor, moet het af en toe dr ff uitgooien fijne dag allemaal, liefsss renaat
Ha meiden, Maaike, da's nou ook wat...vreemd kan het lopen he, wij, die zo graag willen en dan bij iemand die er niet op zit te wachten gebeurt het ineens! Het is niet altijd eerlijk! Renata, lekker alles eruit gooien hoor, daar het ons topic voor! Hoe ging je gesprek? Was het wat je ervan verwachtte?! Hopelijk kun je snel door. Als je straks zwanger bent, heb je geen reden meer om negatief te doen, het komt vast allemaal goed! Nou, gister naar die man geweest...erg vreemd. Hij had zo'n spanningzoeker, die wat je ook gebruikt met klussen, als je stroom op wilt sporen en als hij hem vasthield en vriendje ook, dan begon hij te piepen en als ik hem vasthield met vriendje dan deed hij niks. Een mens heeft 1,5 volt positieve energie en hij had 1,5 volt negatieve energie... Hij voelde al direct waar het zat bij vriendje, in de rechterbal en op een gegeven moment gaf vriendje aan dat hij hele warme ballen kreeg (hihi) alsof het in de fik stond. En hij had helemaal straling in de arm. Dat was dus die energie zei die man. hij voelde dat het nu beter moest gaan. De antistoffen waren aan het verdwijnen, hij had zelf ook pijn in zijn kruis, hij nam die negatieve energie over. En op een gegeven moment voelde dat het goed zat. Hij had ook een map met allemaal geschreven stukken over mensen die bij hem waren geweest en er stonden er ook heel veel van mensen die een kinderwens hadden en het wilde eerst niet lukken en dankzij die man was het ineens gelukt. Ook een man die heel slecht bewegende zaadcellen had en na een behandeling van hem (ging 7 tot 8 weken overheen) had hij opnieuw een zaadtest gedaan en het zaad was met 200% verbeterd! Gek he?! Vriendje voelde zich na de behandeling helemaal duizelig en vreemd en had stralingen in zijn armen en benen en zijn ballen voelden heel warm aan! Vriendje is normaal heel negatief en realistisch, maar hij was er helemaal van onder de indruk. Die man gaf aan dat zijn zaad nu een heel stuk beter moest zijn. Vriendje heeft het er de hele avond over gehad, zo ondersteboven was hij de van. hij zei, normaal geloof ik niet in dit soort dingen, maar ik heb het zelf gevoeld. Echt heel vreemd. Hij wilde ons graag volgende week terug zien, hij kon 2 mei nog, maar dan zijn we een weekendje weg. Nu worden we gebeld als er een plekje vrij komt, want hij heeft een wachtlijst van 3 maand, maar hij wilde ons zo graag helpen...een hele lieve man en het klikte gelijk. Ben dus wel heel benieuwd naar eind mei, als vriendje dus zijn zaad in moet leveren voor de ICSI...wie weet... Hoe is het met de rest van de meiden?! Zoe, ben je een beetje over de eerste teleurstelling heen?! Super dat jullie in mei alweer terecht kunnen! Ik duim ervoor dat deze lekker blijven zitten! Ik ben bij mijn zus, dus ga er weer vandoor! Liefs Loesie
Hey dames, ben ik nog even...heb vanmiddag de recepten opgehaald, jezus, wat een stapel zeg! Whahaha ...wat moet je ermee?!?! : Had nog wel wat vraagjes, misschien dat jullie antwoord hebben en bel ook nog wel even met het tel. spreekuur van de IVF-verpleegkundige... Heb namelijk decapeptyl gekregen, maar die spuitjes zijn al helemaal klaar! Kan dat kloppen? Heb namelijk geoefend en toen moest ik echt zo'n ampul open breken en opzuigen...en nu krijg ik spuitjes al helemaal met vloeistof er in! Hoef ik dus alleen maar te spuiten, is dat nieuw ofzo?! #-o En over de puregon heb ik ook iets vreemds, maar dat vraag ik 12 mei ook wel, want daarna begin ik daar pas mee, maar ik heb 1 ampul van een eenheid (weet niet meer precies hoeveel) en de rest (4 pakjes van 3 ampullen) zijn van een hogere eenheid...is dat ook normaal?! Ik weet het ook allemaal niet hoor...Heb ook losse spuiten gekregen enz, maar die heb ik voor de decapeptyl nu niet meer nodig! Toch maar even bellen morgen, word er een beetje onzeker van! Straks doe ik het allemaal niet goed en dan moeten we stoppen!! WHAAA! dat wil ik echt niet hoor! [-X Hoe is het met jullie : Morgen rotweer he?! Bleeeeeeeh , zou net met mijn zus naar de stad gaan morgen! Fijne avond allemaal! Liefs Loesie
Haloa Allemaal!! Jee!! Wat heftig Maaike, dat van die vriendin van je. Lijkt me heel wat als ze je dat zo verteld. Wat verschrikkelijk tegenstrijdig toch allemaal.... zou bijna zeggen.... laat het kindje maar komen en geef maar aan ons !! Is hier érg welkom nl!! Maar ja... kan me aan de andere kant ook wel voorstellen dat als je relatie niet goed zit het niet de juiste periode is voor een kindje... maar aan de andere kant... straks laat ze het weghalen en gaat het over paar mnd beter, krijgen ze er spijt van. Moeilijke situatie hoor!! Renata... zoals Loesie al schrijft... hier mag je als je wilt heeeerlijk negatief :x doen hoor, als je daar ff zin in hebt!! Lekker van je afschrijven dus!! Zag in je ondertekst dat je je eerstvolgende ongi af moet wachten en dan vanaf dag 8 a 9 je eitje gevolgd gaat worden. Iedere dag een echo dan neem ik aan? Spannend hoor!! Hopelijk komt jouw ongi wél gewoon op tijd, hahaha. Hier namelijk nog steeds niets te bekennen....cd 42 alweer!! Loesie... wàt een verhaal zeg van die man. Klinkt érg vreemd allemaal idd. En als ik het zo lees...echt hélemaal niets voor ons, . Zou de slappe lach krijgen denk ik als ik daar kom en bij zou staan. Moest jij niet lachen? Wel apart allemaal. Hopelijk werkt het idd. Misschien als blijkt dat dát zo is, dat ik er dan anders over ga denken ?? Mijn mannie ziet het in elk geval nu ook niet zitten zoiets. Hoop écht dat het voor jullie goed uitpakt en de zaadkwaliteit écht súper gaat verbeteren !! Verder wat betreft je vragen mbt de spuiten enzo... inderdaad heel wat doosjes he... heb ze look alweer 2 mnd ofzo in huis.... De decapeptyl spuitjes die jij hebt, heb ik ook. (vorige keer ook gespoten) het zijn inderdaad kant en klare spuitjes. Scheelt dus een hoop werk . Je verwijderd gewoon de verpakking, dan de dop, pakt een huidplooi en injecteerd de spuit en drukt langzaam de spuit leeg. Ene keer geeft 't een branderig gevoel, andere keer niet is mijn ervaring. Soms blijft de insteekplek nog even rood, maar dit trekt weer weg. Langzaam spuiten vond ik prettiger dan snel. Ook helpt het als de vloeistof niet direct vanuit de koelkast gespoten wordt maar op kamertemperatuur is. (heeft buiten de koelkast een houdbaarheid van een week, dus das geen probleem als je 'm van tevoren even op kamertemperatuur laat komen). Enne...oh ja...er zit een klein luchtbelletje in de spuit, dit kan geen kwaad, hoort zo en hoef je niét te verwijderen voordien. Puregon heb ik niet, ik spuit in plaats daarvan gonal-f. Dit is een kant en klare opdraaispuit (lekker makkelijk dus). Weet niet wat voor eenheden er op de ampullen bij jou staan?? Bij mij verschilde vorige keer ook bij de gonal-f pennen het aantal eenheden. Eén was 900IE en de ander 450IE. Ik moest 150IE spuiten per keer. Met die van 900 kon dit dus 6x en met die van 450 dus 3x. Kan zijn dat het bij jou ook daarmee te maken heeft?? Heb jij van jouw apotheek eigenlijk nog een naaldcontainer meegekregen voor het deponeren van je naalden/ampullen/spuiten na gebruik? Ik kreeg het er niet bij, maar kun je gewoon om vragen bij je apotheek, is namelijk wel zo veilig. (mensen met diabetes krijgen dit ook). Anders in een glazen (jam)potje o.i.d. bewaren. Kunt dit daarna gewoon inleveren bij je apotheek. Weet niet of je wat aan m'n antwoorden hebt.... schiet nu trouwens mooi op voor jou he?! Nog een weekje voor je gaat beginnen en je weet hoe het voelt om een junk te zijn Fijne avond allemaal!! Liefs Majo
Loesie: Direct icsi -> 1e poging -> 16/4 pil gestart -> 4/5 start decapeptyl -> 7/5 stop pil -> 12/5 uitgangsecho Maaikiexxx (Maaike): 6x iui mislukt -> 1e icsi 16/4 pil gestart Majo: Febr. '06 pil gestopt -> mmm nov. '07 -> direct icsi -> 1e icsi febr. '09 gestaakt ivm overstimulatie -> april '09 cd 1 start microgynon Mari: 19/4 TESE -> 4 strootjes -> 1e icsi wanneer beginnen? Kanjer (Renata): 1e icsi april '09 mislukt -> 2 cryo's in vriezer -> 27/4 gesprek: ongi afwachten, dag 8/9 eitje volgen voor tp Zoe: Bezig sinds juli '07 -> 1e icsi febr. '09 mislukt -> 9 cryo's in vriezer -> 13/4 1e cryo tp -> mislukt, nog 8 cryo's in vriezer -> in mei weer cryo tp Even een updatetje van de lijst.....
Hey majo, Dankje voor de antwoorden...ik dacht toen je schreef over die pen, oja tuurlijk! Heb namelijk ook zo'n pen gekregen bij de puregon en krijg na de startecho een prikschema mee en dan zou ik ook horen welke eenheden ik moet spuiten...Dan zou dat dus inderdaad samenhangen met hoeveel je moet spuiten! Heb ook even gekeken en ik heb er één van 300IE en 4 pakjes van 900IE...dus klopt precies met wat je zegt! Heb maar heel weinig in die spuitjes decapeptyl zitten...lijkt iets minder dan een cm...ff spieken wat erop staat... er staat op 7 injectiespuiten van 0.2 ml = 0.1 mg...lijkt heel weinig...Maar goed, zal wel kloppen...Goeie tip om ze even op kamertemperatuur te laten komen voordat ik spuit! Ik moest wel af en toe lachen hoor, maar hij zelf ook...dat mocht ook gewoon! Het was gewoon heel ongedwongen...Het zou toch maar zo zijn!!! Ik zei ook tegen mijn zus, we hebben 3 zaadtesten gehad (vriendje dan) en elke keer werden ze slechter, eerste keer 2.1 miljoen, toen 1.7 miljoen en op het laatst 0.2 miljoen! Ook al zou het maar met 100.000 zaadcellen verbeterd zijn! Dat is al goed nieuws, want het wordt bij ons telkens slechter. Ben weleens bang geweest dat als hij nu weer moest, we niks over hielden! Dus met elke verbetering zijn we blij! Die naaldcontainer is trouwens ook een goed idee...moet morgen toch weer naar de apotheek voor astma-medicijnen (heel rot, want de weg is afgesloten, moet door 2 andere dorpjes om daar te komen, normaal ben je er in 2 minuten, nu ben je 10 minuten onderweg!) Ben ook weer met een dieet begonnen! Een bio-hcgkuur...het is bekend dat sommige bedrijven het hcg-hormoon gebruiken voor het afvallen...(dat is de gewone hcg-kuur) ik ben daar zeer op tegen en waar ik naar toe gaan houden ze daar ook niet van! Dat is alleen voor het doeleinde om zwanger te worden zegt ze altijd...het bio-hcgkuur is een kuur waar ik een vloeistof onder de tong moet nemen, dat alleen de frequenties van het hormoon bevat en niet het hormoon zelf...en dat is ook weer omgezet in een bio-energetische vorm. Ik heb het vorig jaar ook gedaan en ben toen 12 kg afgevallen, maar door alle stress is er weer wat bij opgekomen...wil toch dat mocht ik straks zwanger zijn, dat mijn kindje in een goed gezond lijf groeit, dus wil er weer wat afhebben... Ben benieuwd...mijn 2 zussen hebben het ook gedaan en mijn oudste is er 25 kg mee afgevallen en de middelste 16 kg! EN NU BEN IK AAN DE BEURT! haha! Zal eens een bannertje proberen met afvallen...motiveert weer! Ben je nog niet ongesteld meid?! balen he, normaal wil je het absoluut niet en nu wil je graag en komt het niet! Ik duim voor je dat het snel komt, want zou fijn zijn als we een beetje gelijk oplopen...geeft me wel steun! Al doe je dat nu ook genoeg hoor! haha! Ik ga lekker een boek lezen, vriendje kijkt voetbal international...bleeeeh! Liefs Loesie
he meiden, Heb gisterenmiddag mijn medicatiegesprek gehad. Loesie, ik heb ook kant en klare deca spuiten. Ik begin op cyclusdag 2 met de deca en vanaf dag 3 met puregon. Ik heb 12 spuiten deca liggen, makkelijk dat ze al klaar zijn. Alleen de pregnyl zelf klaarmaken, ik kreeg deze altijd in het zkh. Ik heb ook 2 verschillende eenheden puregon (600 en 900 IU). Ik begin met de 900, daar ik ik 6 keer mee spuiten. Succes meid met afvallen, heeft het zkh er nog wat over gezegd, of wil je het zelf graag? Wat apart zeg met die kerel, ben zo benieuwd hoe de zaaduitslag zal zijn........ik hoop voor jullie dat het beter zal zijn. Beetje zweverig inderdaad, maar ik sta er ook wel voor open. Mijn mannetje is z'on nuchtere brabander, die gelooft niet echt in dat soort dingen. Ik zag trouwens dat ik de oudste ben van ons allemaal, oud wijf dat ik ben haha. Nou mijn vriendin gaat toch voor het kindje.......ondanks een zeer slechte relatie! Ik snap het aan een kant wel, ze heeft altijd een hele grote kinderwens gehad maar altijd de verkeerde kerels gehad. Haar vriend nu is erg onstabiel maar ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Ze ligt nu wel in het zkh en heeft gisteren een kijkoperatie gehad omdat ze waarschijnlijk een cyste zou hebben die erg veel pijn doet. Ik vind dat wel een beetje raar, ze slikt al jaren de pil, dan kun je toch geen cystes hebben??? Majo, balen he dat die ongi zo lang wegblijft. Dat zul je altijd zien als je erop wacht. Heb je vaker een langer cyclus? Goed idee z'on naaldcontainertje, ga straks even lang de apotheek om het te vragen. Ik heb echt buikpijn van de pil, vergeten gisteren te melden in het zkh. Lijkt wel of ik ieder moment ongi kan worden. Heb jij dat ook Loesie? Renaat jij ook nog in afwachting van je ongi, spannend hoor de cryp-terugplaatsing! Zoe en Mari alles goed met jullie? Luca heeft 2 weken vakantie nu, van mij mag het weer wel wat beter worden!! Liefs Maaike
loes klinkt goed allemaal, zweverig idd..maar mocht het helpen.. dan ga ik mezelf toch ook even achter de oren krabbelen ^^ hihihi en qua medicatie.. ik had hele andere medicatie.. wrom is dat zo verschillend per zkh?? moest overigens zelf alles klaar maken.. zelf uit de ampullen zuigen, spuitje wisselen en dan inspuiten.. en die vriendin van maaike,.. jeetje. lastig pakket, maar die man is onstabiel? en dat ze voor het kindje gaat kan ik me wel voorstellen. is misschienwel d'r laatste kans op n wondertje.. (niet rot bedoeld maar gezien dr leeftijd...) en wat idd als het volgende mnd ineens weer wel goed gaat. en ze heeft het weg laten halen. dan zit ze misschien wel met heel veel spijt. majo..dag 42 al? :S raar iets toch dat vrouwenlichaam.. wil je graag lukt het niet.. zit je dr nie op te wachten komt het gewoon.. khoop da je niet lang meer hoeft te wachten..kan je eindelijk doorgaan. hier gister gesprek gehad over wat er komen gaat.. mjah eerst n samenvatting gehad over hetgeen we al gedaan hadden.. daarna begon ze over onze cryo's.. meteen aangegeven dat ik ze beide wil laten tp als ze beide overleven. moet idd op dag 8/9 n afspraak maken om te zien of mn eisprong dr aan komt. (omdat ik soms n korte cyclus heb van 24dgn leek dat dr het beste..of k moest n kans op n gemiste eisprong willen..uhhh.. neeh!) dan moet het vu ons rietje gaan ontdooien op de dag van tp.. maar de kans dat we op de dag van de tp gebeld worden dat het niet doorgaat is aanwezig omdat het een tijdrovend iets is. en bij cryo's is toch n beetje het laatste moment werk dus..onzekerheid allom!! grrr!!!! dus mars en ik onderweg naarhuis besloten om ook weer actiever te gaan klussen.. en mars vind het allemaal onwijs lang duren int zkh.. gister onze afspraak was om 14.45..om 15.20/15.25 waren we pas aan de beurt..gesprek met mensen voor ons liep onwijs uit.. zoe was dat bij jullie ook zo'n onzekere factor?? baal dr nl best van! zoo kga nog ff wat dingen doen lekker vrij vandaag.. heerlijk!! fijne dag allemaal!
Hey allemaal! Renata, het wachten duurt altijd zo lang he?! Ik baal er soms ook van hoor, van het ziekenhuis, je zorgt zelf dat je mooi op tijd bent, maar ze halen het wel in hun botte kop om jullie daar ruim een half uur te laten wachten! Had voor een poos een fm om 8.10...ik om 8.30 naar de balie, was nog steeds niet geholpen, ja zegt die vrouw, ze gaan zo beginnen!!! Hoe kun je nou om 8.30 beginnen als je om 8.10 een afspraak hebt! (en na mij ook nog heel wat) was ook best pissig! En je staat binnen 5 minuten weer buiten! Hoop dat de rietjes goed ontdooien meis en dat ze ze lekker alle2 terug kunt laten plaatsen! Ik duim! [-o< En verstandig dat ze op dag 9 al beginnen i.v.m je korte cyclus! Ik heb trouwens ook in het ziekenhuis geoefend met die ampullen leegzuigen enz, maar nu las ik laatst al op een ander topic dat decapeptyl tegenwoordig kant en klare heeft, dus het zal wel kloppen... Alleen het vage vind ik dat ik op 4 mei moet starten met deca en op 6 mei mijn laatste pil moet slikken, zit dan op cyclusdag 19...waarom dan beginnen?! Lees in de beschrijving, of dag 21 of dag 2 van je nieuwe cyclus...maar zal ook wel goed gaan, want heb zo'n formulier gekregen waar alle data opstaan, dus ga er vanuit dat ze het goed heeft! En over die verschillende medicijnen snap ik ook niks van [-X , zal het eens een keer navragen! Maaike, ik ken dat heel goed hoor, heb ook telkens het gevoel dat mijn eisprong eraan komt, haha! Ik zit ook op dag 13, dus normaal is dat ook zo, maar weet niet of ik met pil wel een eisprong heb, maar dat hij afgebroken wordt ofzo?!?! Maar idd veel buikpijn! Dapper dat je vriendin het kindje houdt, maar ook te begrijpen! Fijn dat jullie me begrijpen dat we naar die man zijn geweest. Mijn vriendje stond er ook eerst helemaal niet voor open, maar ik vond dat hij geen keus had, [-X omdat ik ook alles moest doen, terwijl het eigenlijk niet aan mij lag...heb dat niet zo bot gezegd, maar een beetje omheen geluld...En hij is helemaal om, dus hij zal echt wel wat gevoeld hebben! En ben heel benieuwd! Over het afvallen, ik ben dus eerder 12 kg afgevallen en dat hoefde niet omdat we anders niet mochten starten met ICSI, maar gewoon omdat ik het zelf wilde...zit altijd een beetje op het randje...En wil gewoon een keer lekker de zomer in, zonder dat ik onzeker moet zijn over mezelf! Denk dat het ziekenhuis het gewoon aanmoedigd hoor, maar het was niet zo dat het echt moest...BMI is 29.1 en boven de 33 gaan ze moeilijk doen, zei de gyn toen, dus ik ga nu alleen nog maar omlaag...de groene thee staat al lekker naast me! Een hele thermoskan vol! =P~ Ik moet weer plassen, haha , dat krijg je ervan! Tot snel! Liefs Loesie
loes ik wacht echt met spanning of of het echt werkt .. had het er met mars over en die wil dr zkr alles aan doen als het kan helpen dussss das positief als je goed in vel zit, ga je ook zkr lekkerder de zomer in heh kan het me wel voorstellen.. en veel drinken is zowieso goed nadeel is idd dat je er veel van moet plassen.. dan heb je weer t gevoel datje om de 5min op de wc zit.. hoeist met de rest van de meiden? ik zal morgne denk ik niet online zijn, eerst werken en daarna lekker de stad in met mn schoonzus.. gezelliej!! slaap lekker meiden en tot snel weer
Oooooooooh...word helemaal zenuwachtig van al die verschillende spuiten op verschillende dagen!! Wilde net het spreekuur van IVF-verpleegkundige bellen, want die was op woensdag alleen 's ochtends, is het wegens ziekte voorlopig 's ochtends afgeschaft en is nu wel 's middags! Dat hoop ik dan maar! Maaike, wanneer heb jij de punctie dan?! Omdat jij een dag na de decapeptyl al begint met puregon! Ik moet namelijk maandag beginnen met decapeptyl, 4 mei dus...en dan heb ik 12 mei een startecho en als die goed is, mag ik pas beginnen met puregon en krijg ik een prikschema... In de week van 25 mei zou ik, als alles goed loopt mijn punctie hebben...Dan zou ik ongeveer 2 weken puregon spuiten?! Zou dat wel genoeg zijn?! Waarom doen ze nou gewoon niet allemaal hetzelfde, dan maak je je ook niet zo druk! Rustig blijven...komt allemaal goed! Renata, wat fijn dat mannetje er ook wel alles voor zou willen doen!!! Dat geeft je toch een gerust gevoel he?! Soms moppert die van mij nog wat, maar uiteindelijk doet hij het allemaal wel! En hopelijk met resultaat! Wil wel om de 5 minuten op de wc zitten, maar dan met een andere reden dat ik zo vaak moet plassen, haha! Werkse nog even en veel plezier met winkelen! Ik heb vandaag lekker niks te doen, heb vakantie, gister en eergister wat gepland, morgen gaan we met mijn zus/zwager en kids naar de dierentuin en vrijdag gaan we met schoonouders, zwager/schoonzus en kids een weekendje weg! Kom nog wel een keertje buurten, maar dan weten jullie waar ik het weekend ben! Vandaag dus lekker niksen! Fijne dag allemaal! Liefs Loesie