Hey Susan, thanks!!! De vorige keer voelde ik vanalles en toen vond ik dat niet positief (en dat was het uiteindelijk ook niet) en deze keer voel ik niets en nu vind ik dat ook weer niet positief. Tis ook nooit goed he Op dag 10 een positieve test, dat is vandaag voor mij............ Maar ik mag van m'n mannetje niet eerder testen. Hij wil niet weer de teleurstelling van een positieve test die toch later weer negatief is. Dat had ik namelijk de vorige keer. Op dag 11 licht positief, op dag 12 nog wat lichter en op dag 13 niets meer. Ik had toen Pregnyl gespoten ter ondersteuning ipv Utrogestan bolletjes. Ik kon me niet meer bedwingen en heb waarschijnlijk gewoon te vroeg getest. We waren gelukkig niet direct uitzinning omdat we wisten van de Pregnyl, maar we kregen wel iets meer hoop. Maar de Pregnyl was denk ik nog niet uit m'n lijf. Dat kan nu niet meer, maar ik mag van m'n mannetje niet eerder testen. In ieder geval niet thuis. Hij wil het dan pas doen als we weg zijn. Vanavond gaan we richting Schiphol, daar in een hotelletje, morgenochtend vroeg op het vliegtuig naar de Algarve en dan misschien donderdagochtend (dag 12) testen. Spannend!!! Majo, laat je weten hoe het is??? Sinja, die onzekerheid is heel normaal hoor!!! En al die seintjes van je lichaam zeggen niets. Erg he, dat wachten Ik kon vannacht niet in slaap komen van de spanning. Omdat ik de vorige keer zo laat pas ongi werd kon ik het deze keer wat langer uitstellen, maar het onder hoogspanning staan is voor mij nu echt weer begonnen!!!
Meiden, ik ga zo lekker op vakantie!!! Misschien vind ik daar een Internet plekkie en anders tot maandag! Majo, het is zo stil. Dat maakt me wel een beetje bang... Maar ik hoop dat alles goed is. Dat je vandaag een geweldige tp hebt gehad en dat er zelfs misschien eentje in de vriezer zit! Sinja, toi toi toi. De eerste week is straks bijna voorbij!!! Calani, succes met de tp donderdag en geniet ervan! Ik denk aan jullie!!!
Hoi!! Hier ben ik dan.....Van de 3 embryo's was er 1 4-cellig, dus slecht en kunnen ze niks mee. De andere 2 zijn 8-cellig, dus in eerste instantie redelijk, ware het niet dat er wat fragmentatie aan zat, wat ze dus van matige kwaliteit maakt. Zijn wel beiden teruggeplaatst omdat ze natuurlijk te slecht waren om in te vriezen. Over 45 min. gaan we naar Eindhoven. Vliegen vanavond voor 5 dgn naar Turkije. Ben hier dus niet eerder weer dan zondag helaas. Calani: Jij heel veel succes donderdag!! Sikki: Hopelijk lees ik hier zondag dat je zwanger bent!! Weet niet of je dit nog eest, maar ook jij een hele fijne vakantie in de Algarve!! Sinja: Succes met het vervelende wachten!! Hoop dat dat ongi gevoel loos alarm is. Loesie: Hopelijk voel jij je weer wat beter?? Sabje: Helaas welkom hier. En ook veel succes met je behandeling. Laten jullie binnenkort dan een cryo terugplaatsen? Tot zondag allemaal! Toedels Majo!!! Ps... Suus....wat ga jij toch snel Meid!! 31 weken alweer?! Súper!! Langzaamaan aftellen dus!!
Majo gefeliciteerd met je 2 emmies!!!!! Hoeveel cellig zou perfect zijn op dag 4 van terugplaatsing? Majo heb je ook foto's van je emmies? Maar heerlijk zeg dat je nu nog even lekker weg kan! Waar in turkije precies? Dit lees je waarschijnlijk allemaal als je weer terug bent maar voor de zekerheid: een heeeeeeeeeeeeele fijne vakantie! geniet ervan!!! Pfff als ik je stukje lees dan denk ik dat we helemaal bijna geen kans maken. Ons emmytje zit vol met fragmentatie en is ook maar iets van 5 cellig (denk ik zo op het plaatje te zien) Sikki, ook jij een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie! Ben zo benieuwd!!!!!!!!!!!!!! Succes!
Meiden, het zegt uiteindelijk toch nix hoor, hoeveel cellig en hoe goed of slecht. Je ziet het zo vaak misgaan met toppertjes en ook gewoon goed gaan bij mindere kwaliteit! Blijf altijd hoop houden dus... Toi toi toi!
hoi majo! We kunnen in okt als we willen de volgende tp doen maar daar zijn we nog niet over uit misschien ff pauze! spannend 2 emmys terug geplaats maakt echt niet uit hoe ze er uit zien wij hadden ook allebei de keren toppers (volgens de dokters) en dat is ook niks geworden daar geloof ik niet! ik zal voor je duimen meid!! heel fijne vakantie!!
Nou het zal hier wel rustig zijn de komende dagen als iedereen op vakantie is. En allemaal niet te druk maken. Niet goed voor de emmies! maar ik heb genoeg verhalen gehoord/gelezen van meiden die ook gewoon van een slechte kwaliteit zwanger geworden zijn. En wel super dat jullie allemaal een foto van jullie emmies kregen. Hebben wij nooit gehad/gezien. Hier gaat alles prima! Hebben gisteravond een kinderwagen van MP gekocht. Deze keer wel gewoon normale mensen :S
Hey meiden, Sikkie en Majo, lekker genieten van de vakantie! Heerlijk dat jullie nog even weggaan! Sikkie, je leest dit vast niet, maar heb een heel goed gevoel bij jou! Hoop echt dat je met goed nieuws terug komt! Majo, die fragmentatie ebt vast weg daar in je baarmoeder! Geniet maar van je vakantie en tot maandag! Sinja, je kunt er toch niks van zeggen! Misschien zijn ze dan in ziekenhuizen niet zo tevreden, maar wat het in je baarmoeder doet kan niemand zien! Kleintje, wat fijn dat je nu wel normaal een kinderwagen hebt gekocht. Welke is het geworden?! Sabje, even rust is ook fijn, maar ik zou daar geen geduld voor hebben. Wel fijn dat je die keuze hebt! Calani, morgen is de grote dag! Worden jullie dan ook gebeld met het nieuws of hij goed ontdooid is of niet?! Zoe nog steeds niet gezien...jammer, hoop dat alles goed met haar gaat! Saffie, het eind van deze maand komt in zicht! In oktober mag jij weer beginnen! Ik heb net een accupunctuurpraktijk gebeld. Word nog teruggebeld. Stond op de site dat zij ook mensen met vruchtbaarheidsbehandelingen behandeld! Ben benieuwd! Wil het toch eens proberen. Ben net naar de bieb geweest en heb het boek, de ooievaarsclub geleend. Ben nu al op bladzijde 50, zooooo herkenbaar allemaal! Ga snel weer verder lezen! Fijne dag! Liefs Loesie
Hey Loesie, Dat boek heb ik ook gelezen. Inderdaad erg herkenbaar. Kan me nog wel herinneren dat toen ik dat las op het einde erg boos was dat zij wel zwanger werd (hoop dat ik nu niks verklap) en ik dat nog niet was. Maar mijn tijd is gelukkig ook gekomen, net als hij voor jullie allemaal gaat komen. We hebben de mutsy 4-rider gekocht in de kleur active black.
Hey kleintje, Heb hem al uit! Zo, in één ruk! Wel 'jammer' dat ze toch spontaan zwanger is geworden, had meer hoop gegeven, als het via een ICSI/IVF-behandeling was geweest, maar natuurlijk echt fijn voor haar! Ik ga zo even kijken naar die kinderwagen, heb die nog niet gezien! Ik ben helemaal verliefd op een maxicosi mura 4! Die wordt het echt bij ons! (als hij in het echt ook zo handig is!) Heb de accupuncturiste aan de telefoon gehad! Wat een lieve vrouw zeg! Mag woensdag 7 oktober (over een week dus) daar naartoe voor een intakegesprek en kijken hoe het er nu voor staat. Dan gaan we afspraken plannen voor tijdens de ICSI! Ben benieuwd, maar heb er een goed gevoel over! Liefs
Prachtig kleintje!!! Helemaal mooi! Hier zou ik ook voor kunnen kiezen, prachtig! Maar ik ben meer van de kleur, dus zou voor rood of groen gaan ofzo! Die ice blue vind ik ook geweldig, maar toch meer voor een jongetje! Maar super hoor! Liefs
dag sabje, spijtig genoeg van harte welkom bij ons, ik had 6 goede embryo's van onze eerste icsi, eentje vers tp gekregen, één cryootje gehad vorige cyclus, deze cyclus worden er 2 tp, er zitten er momenteel nog 4 bevroren dus normaal komt het morgen wel nog tot een tp ik word helaas pas morgen om 11u op de hoogte gebracht of er cryo's overleeft hebben... maar ik heb wel goede moed gezien er nog 4 zijn... jij dus ook met cryo's bezig, Majo, ook 2 teruggehad!! proficiat hoor, nogmaal ik heb al tweemaal een toppertje gehad en je weet het hé, ik ben niet zw,... Sikki BIJNA testen, SPANNEND, ziet er wel goed uit zo te horen, ik zou denk ik toch wel testen in jouw plaats... heb je deze keer evenveel pregnyl gehad, zoja dan zou ik niet testen... Sinja, spannend!! Loesie, ocharme meid, wat vervelend die reuma, knuffel! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BIJNA Morgen 11 UUR
Calani, nog een uurtje en dan weetje of jullie cryo het overleefd heeft. Ik hoop dat hij nu lekker aan het delen is. Ik duim in iedergeval heel hard voor jullie!
Hey meiden, hier even een kort bericht vanuit Portugal vanaf de Iphone van m'n mannetje. Gisteren bij aankomst enorme buikpijn gekregen en dus ook enorm ongesteld geworden. Ook nog ff een testje er tegenaan gegooid en die was ook negatief. In plaats van verdrietig ben ik vooral boos en teleurgesteld. Waarom lukt het nu niet??? 'Spreek' jullie maandag weer! Zal ik ook 'm banner aanpassen
Lieve Sikki, Ik las toevallig vandaag even mee op dit topic en las hoe spannend het weer voor je was meid. Ik had een heeel goed gevoel wat wat heb jij daar aan? Baaaaaaaaalen zeg, vreselijk. Natuurlijk ben je hartstikke boos en teleurgesteld en snap je niet waarom nou? Eerst Henkie al en nu Betsie en Bennie ook weer niet.... Heeel veel sterkte ! Annerie
Oh Sikki, wat verschrikkelijk. Ik had ook een erg goed gevoel dat het zou gaan lukken. Ik wil niet meer een van de weinige zwangeren zijn. Maar deze keer heb je wel nog een henkie/betsy/bennie II in de vriezer.... Maar dat is nu waarschijnlijk slechts een schrale troost. Ik leef echt met jou en je man mee.
Aaaah Sikkie...ook ik had een goed gevoel, maar helaas mocht het toch niet zo zijn! Was al bang toen ik je ineens zag staan! Dit was echt NIET de bedoeling! Wat een kl*tenzooi zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je er boos van wordt! Het is ook gewoon niet eerlijk. Hoop dat je nog een beetje van de laatste daagjes kunt genieten, al begrijp ik dat het een hele andere wending krijgt! Veel sterkte meid! Annerie, daar was je weer! Zag dat ze nu onderzoek gaan doen naar je mannetje! Maar ze weten dus dat er slecht zaad is, maar ze hebben niet onderzocht waar het vandaan kan komen? Zeg ik het zo goed? Ben benieuwd! En hebben jullie al besloten of jullie nog verder gaan, of zit dat er financieel niet in? (als je hierop niet wil reageren, snap ik dat ook!) Ik wens jullie alle goeds! Meiden, fijne avond! Liefs
Oja, Calani, waar blijf je?! Goed nieuws gehad? Hoop dat je lekker aan het vieren bent dat er weer een toppertje is teruggeplaatst!
hey loesie, wel ja we hebben goed nieuws gehad, ik ben niet alleen maar zit met 2 goede kwaliteit embryootjes in mijn buik er zijn bij de dooi geen doden gevallen dus zitten er nog 2 in de vriezer, ben zo blij en hoopvol!! sikki meid, spijtig, begrijp dat je boos bent, probeer toch nog een beetje van je vakantie te genieten!!!