Hey Sinja, wat stond in mijn horoscoop ??? (Leeuw) En Sinja, het is zoals Majo zegt, jij hebt absoluut net zo veel recht als iedereen om zwanger te worden!!! Maar ik begrijp je wel een beetje. Ik heb het ook. Misschien moet ik eerst wel zoveel teleurstellingen doorstaan om een betere moeder te worden. Ik heb nooit 100% zeker geweten of ik moeder wilde worden. Andere meiden hebben dat wel heel sterk gehad, maar ik heb vroeger zelfs gezegd, ik wil geen kinderen (is dit nu mijn straf ). En als het bij de eerste of tweede ICSI was gelukt dat was het voor mij misschien ook wel te makkelijk geweest. Nu ik zo diep ga weet ik zeker, dat als er ooit een kindje komt, ik wellicht een veel geduldiger en lievere mama ben dan als het zo makkelijk was gegaan. Ik voel nu heel diep dat ik dit echt wil! Wij zouden dan ook zeker door gaan met de behandelingen zolang we het emotioneel en lichamelijk volhouden. Zolang er een sprankje hoop is op een kindje van ons tweeen kan en wil ik nog niet kiezen voor adoptie. Dan kan ik dit niet afsluiten. Tenzij de artsen zeggen het heeft geen zin meer of dat we het echt helemaal niet meer trekken. En als we dan toch gaan voor adoptie dan zou ik willen gaan voor een kindje uit Indonesië. Ik ben zelf half Indisch en dan kan ik zo'n kindje toch nog iets meegeven. Daar heb ik dan toch wel meer mee. Alleen er zijn in Nederland geen bemiddelingsbureau's die voor Indonesië bemiddelen, dus dan zouden we het zelf moeten doen. Maar goed, dat ik een heel ander verhaal en daar willen we ons nu nog niet op richten. Maar ik weet nu in ieder geval heel zeker dat ik niet met z'n tweeën wil blijven. Wat Majo ook zegt, het lijkt me zo geweldig voor een kindje te zorgen, te zien opgroeien, dingen bijbrengen en leren, de gezelligheid in huis. Maar bovenal lijkt een zwangerschap me ook iets geweldigs voor je relatie. Nog dieper dan een huwelijk. En dat zou ik heel graag willen meemaken! Gisteravond naar het concert van Nina Hagen geweest (in het kader van het festival waar ik voor werk). Echt lachen! Wat is dat mens gek zeg. Lekker wat biertjes en wijntjes gedronken. Heerlijk!!! Vannacht ook weer lekker geslapen. Wat kan zoiets een mens goed doen!
Jeetje wat is het hier rustig! Waar zitten jullie? Sikki fijn dat je vd week een een leuke avond hebt gehad! Goed van je dat je nee hebt gezegt tegen je werkgever! Het is belangrijk om aan jezelf te denken in deze drukke hectische periode! Oja, sikki, zal straks de horoscoop er even bijpakken en hier posten Gister heeft t bloedverlies bij mij doorgezet. T was direct heel heftig, heb bijna de hele dag op bed gelegen, zóveel buikpijn! Nu nog steeds maar gelukkig gaat t stukken beter. En ben superblij dat t eindelijk heeft doorgezet. Kan de nieuwe ronde beginnen. Vriend is vrijwel nooit ziek, maar sinds vanochtend overgeven en hoofdpijn. Denk dat bij hem alle spanningen er ook uitkomen. Majo, Calani en Bright: hoe is het????? Wat spannend zeg! Ik duim ontzettend hard voor jullie! Hoe komen jullie je dagen door? Loesie ook een leuk weekend gehad? Kleintje en Zoe hoe gaat t met de buikjes?
sinja, wat je zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen goed hoor dat het definitief heeft doorgezet, eenmaal dat je het negatief resultaat hebt mogen de maandstonden direct doorzetten hé, lijkt me zo vervelend om erop te moeten wachten en tja hier is het enorm spannend, ik heb totaal geen klachten, zit dag 10 na tp en ben zo bang voor de zoveelste teleurstelling...
Goeiemorgen meiden, Het is hier inderdaad rustig geweest! Allemaal een beetje internetmoe, haha! Sinja, wat heftig zeg, dat je zoveel buikpijn en bloedverlies hebt gehad. Maar gelukkig is het nu wel helemaal schoon! Tenminste zo'n idee heb ik dan altijd! Wat rot dat je vriendje ziek is...kan inderdaad best komen door alle spanning. Moet je hem maar even goed vertroetelen! Ben inderdaad benieuwd hoe het met de wachtenden onder ons gaat! Ik hoop dat jullie snel heel goed nieuws komen brengen. Het is alweer te lang geleden dat we goed nieuws hebben gehad! Toi toi toi! Sikkie, je moet niet zo gek denken hoor! Over dat dit je straf is, omdat je eerst geen kinderen wilde...je zit dan toch in een hele andere levensfase...sommige moeten daar naartoe groeien. En dat is toch helemaal niet gek! Over adopteren, ik was gister in de supermarkt en toen zag ik weer een stel met een kinderwagen lopen, toen dacht ik weer: ja, jullie wel...maar toen keek ik erin en toen zat er een heel innieminnie negertje in! Toen ging ik kijken en papa en mama waren gewoon blank en al wat ouder, dus waarschijnlijk ook adoptie! En ik was zooooooooooo geroerd...en toen ging ik eigenlijk nadenken tussen 2 keuzes...of een leven zonder kindjes, of een leven met een adoptiekindje(s)...en ik moest toch bekennen dat ik dan voor een adoptiekindje zou kiezen. Terwijl ik er eerder nooit voor open stond! Vriendje moest er nog over nadenken, maar ik wil me toch even in gaan lezen! Ook werd hier gevraagd naar het aantal pogingen...Ik denk ook dat we moeten kijken naar hoeveel we er emotioneel aankunnen! Geld 'speelt' geen rol, mijn schoonouders hebben nogal wat geld en ze hebben al aangegeven dat ze ons zeker willen helpen, mochten we nog een aantal pogingen zelf gaan betalen, maar goed, je moet het ook aankunnen! Ik ga even eten, we doen heerlijk rustig aan vanmorgen! Fijne zondag! Liefs Loesie
jeetje wat spannend Calani... ik duim heel hard! Hebben jullie dat ook: dat jullie ook gewoon niet kunnen geloven dat je oooooooit een positieve test gaat krijgen. Ik heb zovaak getest (toen we nog niet in de mmm zaten en mijn cyclus langer was) en nooit ook maar een ministreepje gezien. Had vd week ook zoiets: ik kan ook echt niet geloven dat daar echt ooit een streepje komt te staan... Lijkt me echt zo raar en onwerkelijk. Maar hopelijk komt het toch ooit... Waarschijnlijk ga ik t niet meer redden voor 30/10 dus onze volgende poging start eind december denk ik, danzij de fijne winterstop... (begin dec. aanmelden) Maar voordat we het weten is het zover!
Sinja, fijn dat de ongi nu goed door gezet heeft! Maar ik hoop wel dat je voor de 30e weer ongi wordt. Want were een extra maand wachten is veel te lang. Hoe kunnen ze dat mensen aan doen. Loesie, Wij hadden ook altijd nagedacht over adoptie. Maar zelf wou ik liever voor KID gaan. omdat je dan iig ook de zwangerschap me maakt en het kindje vanaf het begin kan hechten. De reden dat ik hier wat minder was heeft er ook mee te maken dat ik toch maar bij een bevallingstopic ben gaan schrijven. Merkte dat ik nog te veel met ICSI (en met jullie) bezig ben. Ik ga jullie zeker niet verlaten.... maar ga me ook iets meer onder de andere zwangeren begeven. En ik ga er vanuit dat over een aantal maanden hier iedereen in de blijde verwachting is en we dan met zijn allen lekker over babies kunnen praten. Ik vind dat we zo'n gezellig groepje hebben!!!
Kleintje dat is hartstikke logisch. Je moet natuurlijk ook van je zwangerschap genieten en juist daar mee bezig zijn in plaats van alleen maar met het 'verleden'. Daar kun je lekker onbezorgd over je zwangerschap praten naja, je snapt me hopelijk! Maar leuk dat je hier nog wel af en toe komt! Vind het ook zo'n leuk groepje! Het is vrijwel zeker dat ik het niet ga redden voor de winterstop. Tenslotte was gister eigenlijk pas cyclusdag 1.. En het ergste komt nog: als je je na de winterstop aanmeld kan het zelf ook al vol zijn die dag. Dus dat betekent nóg een extra maand wachten!!! En je komt niet op de 'voorranglijst' als je 30 oktober ongi wordt, wél als je 29 oktober ongi wordt en het zóu vol zitten. Oftewel: het kan ook eind januari worden voordat ik mag starten. Zou ik echt oneerlijk vinden, er zijn meiden die na mij op de wachtlijst kwamen en 1 week na mijn ongi werden. Die konden ziich voor de 1e poging wel direct aanmelden, maar ik móest al een maand langer wachten. En uiteindelijk beginnen die nú bijna aan hun 2e poging. En voor mij kan het nog maanden duren. maar goed, ik hou maar december aan, anders wordt ik helemaal gek Loesie dat herken ik wel. Op vakantie zag ik ook een stel met een chinees meisje. Mijn vriend en ik waren helemaal geroerd... En natuurlijk die (ex)collega met haar chinesse meisjes. Zo schattig en echt een hecht gezinnetje! Wij zijn er nog niet uit of het evt. KID zou worden of adoptie. Maar denken er nu nog niet heel erg over na. Dat zal pas na poging 2 of 3 worden denk ik.
hey sinja, dat met die test heb ik ook; alsof het nooit kan zijn, heb er ook heel wat versleten voor de mmm gezien langere cycli... en loesie, ik zou zeker ook gaan voor een leven met kind, of het nu kid of adoptie wordt, dat weet ik nog niet, maar leven juist met z'n tweetjes, zo altijd, neen, dat zit er niet in voor mij ik hoop op dat vlak nog een beetje dat mijn man zijn broer evt spermadonor zou willen zijn, maar goed dat is wel een heel gevoelig en moeilijk onderwerp, we doen voorlopig nog even voort met "eigen materiaal" maar ik heb net wat ongi-krampen gehad, snif snif, ben zo bang...
Haay Ladies, Heb toch nog een ego berichtje. had net mijn moeder aan de telefoon. Ze heeft vorige week deelgenomen aan het bevolkingsonderzoek borstkanker en ze hadden iets verdachts gevonden. Nu is ze vorige week al weer naar het ziekenhuis geweest voor extra detail fotos en morgen heeft ze een gesprek met een arts. Ze zeiden tegen haar dat ongeveer 50% van de vrouwen die opgeroepen worden ook daadwerkelijk kwaadaardige cellen hebben. Ben best bang dat ze straks echt ziek blijkt te zijn..... Maar dat krijgen we dus morgen te horen. Zelf is ze er heel erg positief onder dus reageerde ik ook maar zo terug. maar stiekem zit ik me echt super zorgen te maken. Ze is pas 50 geworden dus ze mag nog helemaal niet ziek worden. Na al dat gedoe met de ICSI en dat het bij mijn afstuderen echt mega slecht loopt dacht ik dat ik onderhand mijn portie wel gehad had. Maar niet dus........ Wat is het leven toch hard. Dat was het einde van mijn ego bericht.
hey kleintje maak je nog niet teveel zorgen, vaak zien ze iets dat gewoon een vetbolletje is of iets dergelijk en zelf als het slecht zou zijn, zijn ze er waarsch wel heel snel bij, meestal kunnen ze het dan goed behandelen hé maar wacht nog even de doktersafspraak af, alhoewel ik me ook zorgen zou maken moest het mijn moeder zijn, een mama, tja is veel waard hé, maar probeer je niet teveel zorgen te maken en ja het leven is soms wel heel hard...
Kleintje, getsie... zou me zelf ook zorgen maken, maar het kan natuurlijk ook een cyste zijn bijvoorbeeld. Dat komt ook heel veel voor (2 tantes hadden dit ook, werd een punctie gedaan daarna bleken het gelukkig cystes te zijn) Probeer je dus niet al teveel zorgen te maken op voorhand. Tja, makkelijk gezegd natuurlijk... Sterkte en hopelijk weet je snel meer (en goed nieuws natuurlijk)
Goeieavond... Kleintje, getsie, wat ontzettend onzeker!!! Mijn moeder had een keer een knobbeltje in haar borst gevonden, ik en mijn zussen de volgende dag naar haar toe en toen gingen mijn pa en ma naar de huisarts toe en wij zaten daar te wachten... jeetje wat duurde dat lang! Gelukkig stapten ze de auto uit en staken ze de duim op, was dus een cyste! Maar ik snap je bezorgdheid hoor, je heb eindelijk een gelukkig periode en nu komt daar weer angst voor! Sterkte met wachten lieverd en ik hoop dat je met goed nieuws komt! Calani, hou vol meid! Heb er meer gehoord met ongikrampen! Stelde ook niks voor! We duimen superhard! Majo, ook aanwezig zie ik, hoe is het met jou?!?! KID, ja, daar had ik nog niet echt bij stil gestaan...heb het daar met vriendje ook over gehad en het enige wat ik kreeg was...kan ook ja...dus nog niet echt reactie! Maar eerst maar eens de pogingen afmaken!!! Ik ga lekker boer zoekt vrouw kijken! Liefs!!!
Jeetje Kleintje, wat naar allemaal zeg!! En morgen dus de uitslag? Zit je net op je roze of blauwe wolk en kun je nòg niet echt genieten. Hopelijk valt het mee bij je moe en is het idd gewoon een vetbultje/cyste. Je zegt dat je moe er rustig onder is, maar vanbinnen is ze vast superzenuwachtig. Heb zelf 1x knobbeltje gehad paar jaar geleden.....is echt zenuwslopend. Vond dát toen nog enger/erger dan dit!! Sterkte Meid, hopelijk valt het mee!! Enne...het afstuderen...schreef je nou dat dat niet goed ging . Tot hoe lang moet je nog dan? Dacht dat je al klaar was eigenlijk?! En ook ik snap het best dat je overstapt naar een zwangertopic hoor !! Moet je ook lekker doen!! Is ook goed om je onder de zwangeren te begeven en daar ervaringen uit te wisselen. Zolang je hier zo heel af en toe nog maar ff komt laten weten hoe het met je is..... Calani: Spannend weer he Meid...en dan ongi krampen...onzeker onzeker onzeker....Pffff....hopelijk valt het allemaal mee en stelt het niks voor. Ik duim voor je Meid!! Sikki: Jij dus weer lekker een beetje aan het genieten!! Goed zo!! Lekker biertje/wijntje en goed geslapen!! Staan jullie trouwens wel al ingeschreven voor adoptie? Of nog niet? ik zou heel graag willen adopteren...sowieso eigenlijk wel....heb het altijd wel gezegd....maar ja...nog niet ingeschreven destijds (helaas)...wisten we toen maar dat de wachtlijsten zo lang waren......die zijn om en nabij de 5-7 jaar. Dat weerhoudt ons er nu van. Ikzelf ben bijna 31 en manlief is 37...... Sinja, zoals je zegt...het is hier idd rustig geweest...dacht ik moet hééééééél veel teruglezen, maar dat viel dus (gelukkig) heel erg mee!! Fijn dat de ongi nu echt heeft doorgezet, weg met al die rommel uit je lichaam (zo voelde ik dat de vorige keer tenminste...). Sneu dat je vriend ziek is. Zorg maar goed voor 'm en wens 'm beterschap!! Ook hier vind ik het érg ongeloofwaardig dat ik ooit een positest in handen zal krijgen. Ergens voel ik namelijk al héééél erg lang dat het voor ons niet weggelegd is...weet niet waarom en weet (hoop) ook niet dat dit gevoel terecht is. Ik hoop voor je dat het gewoon nog december wordt en niet dat je nóg langer moet wachten!! Wel raar dat ze niet nu alvast doorgaan met inplannen alvast..... @Loesie: Grappig 'voorvalletje' met het mininegertje in de kinderwagen . KID is hier uitgesloten, manlief wil dat niet en kan ik me op zich ook wel voorstellen. Heb ook zoiets van...een kindje van ons saampies of één die helemaal niet van ons beiden is. Maar ja...dan die wachtlijsten he.. Zal wel worden....of van ons samen of helemaal niet . Hey...hoe is het eigenlijk met je konijn zat k van de week ineens te bedenken?! Nog steeds leuk?? Hier laatste dagen erg druk gehad. Daarom afgelopen 2 dgn hier ook niet geweest. Etentjes /verjaardagen/werk/winkelen (kraamcadeautje voor vriendin -> érg leuk jurkje met Hello Kitty erop bij de V&D)/ cursus voorbereiden....druk druk druk, maar toch niet helemaal genoeg afleiding. Weet niet meer wat ik nu wel of niet voel. Ben nog steeds niet ongi. Heb gisteren wel tampons gekocht, want ga er eigenlijk vanuit dat dit wel gaat gebeuren nog. Donderdag iets ongi gevoel en vrijdag ook nog bij vlagen. Gisteren 's morgens wel, rest van de dag niet, 's avonds weer twijfelachtig. Vanmorgen nergens last van, vanmiddag wel en nu weer wat erger de hele avond. Steeds naar het toilet om te spieken....en zie dan verbaasd ....nee toch nog niks.....wordt echt helemaal gek van mezelf. Maakt niet uit wat ik doe...onbewust concentreer ik me steeds op mijn onderbuik....voel ik nou wat, of toch niet.... Dinsdag is de testdag. Hebben geen testen in huis, dus eerder lukt niet, wil ik ook eigenlijk niet. Ik denk steeds...als ik dan toch ongi moet worden, laat het dan maar gewoon komen!! Dan weten we weer waar we aan toe zijn. PPPFFFF....had dit de vorige keer helemaal niet, wordt er helemaal kriegel van zeg!! Maar ja....d'r zit echt niks anders op dan wachten.....Vorige keer had ik gisteren bruin verlies en vandaag helder rood....pppffff....ik weet het niet meer.....'k ga maar verder met onderbuikconcentreren en broekloeren als ik denk dat ik nu dan toch echt ongi wordt . En nu ook maar eens Boer zoekt Vrouw kijken!! Heb je gisteren K2 zoekt K3 nog gezien Loesie? Goeie keus volgens jou? Of niet? Doegie.....ben benieuwd hoe het zal gaan vannacht/morgen.... XXX Majo
meiden, even een beetje ego heb geen tijd om op iedereen te reageren heb net geweend... van geluk, voor de eerste keer in mijn leven want testje is positief loop helemaal in de war rond, nu een dagje werk doorkomen en bedenken hoe ik die nieuws aan mijn man kan vertellen vanavond, wil het origineel doen... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BEN ZOOOO BLIJ en ook beetje bang want blijft het duren?
*breekt even in* Calani, ontzettend gefeliciteerd!!! Je krijgt 9 oktober nog een bloedtest? Dat is wel fijn een extra bevestiging nl... Geniet ervan, blijf positief en veel plezier met je mannetje Fijn, weer een zwangere! *breekt weer uit*
Goedemorgen, Calani wat supers!!!! Wat onwijs gaaf voor jullie, echt onwijs gefeliciteerd, pfff krijg gewoon kippevel en moet uitkijken dat ik geen traantjes krijgt... Majo, ik hoop niet dat ik je valse hoop geeft maar toen ik net je bericht las kreeg ik een heel positief gevoel, ik hoop zo voor jullie ook op goed nieuws!!! Er was toch nog iemand voor wie het spannend wordt. (sorry dat ik er niet meer helemaal in zit...) Heel veel succes meiden, en Calani, nogmaals onwijs gaaf!!! XX
Whaaaaaaaaaaaaaa Calani, wat super!!! Gefeliciteerd!!! En ik snap dat je bang bent, maar gewoon positief blijven! Je weet nu in ieder geval al dat je zwanger kunt worden. Heerlijk meid, vanavond je mannetje blij maken. Is ie volgens mi jook wel aan toe! Majo, nu jij nog! Enne, nog steeds geen voortekenen?! Morgen testdag!!! Wij staan nog niet ingeschreven voor adoptie. M'n mannetje wil dat nog niet. Eerst Backup Bartje nog afwachten en dan zullen we denk ik wel de stap maken. Ik heb al eens een informatiepakket aangevraagd. Loesie, wat schattig jouw verhaal ove het inieminie negertje. Dat werd ik ook wel even door geroerd. En tja KID, dat heeft m'n mannetje vanaf het begin altijd wel geroepen dat dat ook bespreekbaar is, maar dat is het voor mij niet echt. Tuurlijk zou ik een zwangerschap willen meemaken, maar dan alleen van een kindje van ons samen. Adoptie lijkt mij ook makkelijker bespreekbaar met een kindje en je omgeving dan KID. Kleintje, wat een narigheid nu weer. Mar zoals de andere meiden al zeiden, ga uit van het positieve (ik weet het, makkelijk praten voor een buitenstaander). Spannende dag dus vandaag. Laat je het ons wel weten? Enne, tuurlijk moet je hier niet te lang en te veel blijven hangen. Met ons meeleven vinden we heel fijn, maar jij moet zelf ook gaan genieten. Ik heb het ook met mijn zus. Ik wil niet dat haar zwangerschap overschaduwd wordt door ons verdriet. Heb haar gisteren een mooi boek gekocht over zwangerschap. Was ze helemaal blij mee. Ik had het boek graag ooit eens voor mezelf gekocht, maar nu kon ik het dus voor haar kopen. Kan ik het straks hopelijk eens lenen Sinja, wat een stress voor jou dan komende maand. Wat vervelend als je niet voor de 29e ongesteld wordt. Een winterstop in het ziekenhuis. Bah, het is toch eigenlijk te belachelijk voor woorden!!! Hier verder alles goed. Lekker uit eten geweest afgelopen weekend met flink veel lekkere wijntjes! Ook een goed gesprek samen gehad. Deze hele toestand heeft toch wel invloed op je relatie. Ik vind het moelijk om op emotioneel vlak op hetzelfde niveau te blijven zitten. Mannen en vrouwen gaan er toch wel anders mee om. M'n mannetje stort zich helemaal op z'n werk (hij heeft een eigen zaak), waardoor ik me soms (vooral nu) achtergesteld voel. Niet goed in een situatie waarin ik zelf al niet lekker in m'n vel zit! Ik heb gelukkig kunnen aangeven waar ik tegen aanloop en hij gaat er rekening mee houden. Tja, hij vindt het ook moeilijk z'n emoties te tonen. Vanavond maar weer eens bodysteppen sinds lange tijd en dan morgen m'n eerste yoga les. Dat zal me ook wel goed doen. Ben blij dat we deze maand ff niets doen met Backup Bartje. Laat die nog maar ff wachten.
@Calani!! Gefeliciteerd meid!!! Logisch dat je het nog erg spannend vind, maar een positieve test is natuurlijk een heel goed teken! Je hebt 2 TPtjes gehad he deze keer? Het kan dus een tweeling zijn?
Calani, GEFELICITEEEEEEERRDDD!!!!! Hopelijk is hij vrijdag ook nog positief en ben je ZWANGER!!!!!!! en dan is het inderdaad nog spannend of je er eentje of twee in je buik hebt zitten. Wanneer krijg je dat te horen?
Wow Calani, GEFELICITEERD!!! Wat een heerlijk nieuws! Daar is de posit test al hè Geniet ervan meid en vrijdag de bevestiging!! Majo, het is bij jou ook spannend! Ik hoop het zo voor jullie, straks 2 zwangeren tegelijk! Hopenlijk kom je de dag nog wat door. Ga je morgen testen? Of moet je ook een bloedtest? Kleintje, jakkes wat een onzekerheid voor je moeder. Ik hoop ook dat het niets ernstig is. Mijn schoonmoeder had dit een paar jaar geleden ook, en gelukkig niets aan de hand. En ik snap je gevoelens over de zwangerschap ook wel een beetje hoor. Ik dacht eerst ook als ik zwanger ben dan is alles weer 'normaal' maar dat is bij mij niet zo. Je hebt toch te veel meegemaakt. Ik vind het juist fijn om hier wat rond te blijven hangen. Met 'gewone' zwangeren heb ik toch wat minder, niet dat ik niet blij voor ze ben, maar het steekt soms nog dat zij wel gewoon zwanger kunnen worden en wij niet. Het is moeilijk uit te leggen allemaal, maar gewoon doen waar jij je goed bij voelt! Sinja, er komt ook een tijd dat jij een positest in handen krijgt!! Echt waar! Ik heb ook zoveel negatieve testen gehad (al was dat mijn eigen schuld) en toen ik positief teste dacht ik eerst ook, dat ding krijgt geen twee streepjes, dat heeft hij nog nooit gedaan. Maar toch! Hopenlijk wordt je nog ongesteld voor de 30e. Ik vind dat toch raar hoor die zomer en winterstoppen. Ze kunnen toch wel gewoon doorgaan? Een ander werkt toch ook door in de winter? Ze hebben zeker niet door hoe dat voelt. Ik ga voor je duimen dat je eerder ongesteld wordt. Kun je misschien niet een beetje smokkelen?? Sikkie, fijn dat je een goed gesprek met je man hebt gehad. Het is echt een relatietest, om het zo maar te zeggen, de mmm. Wel goed dat je nu weer lekker aan het sporten bent en aan het genieten, dat is ook heel belangrijk! En dan ben je straks helemaal klaar voor Back up Bartje!! Liefs Jewel