Jeetje Calanie!!!!!!!!!!!! WAT SUPER!!! Ben helemaal verbaasd!!!??!!! Had nog niet verwacht dat er iemand ging testen en dan ineens zo'n positief verhaal! Goh...wat spannend zeg! Hoeveel dagen na tp zit je nu?! En idd, krijg je over 4 dagen een bloedtest, of moet je gewoon zelf nog een keer testen! En je kunt een leuk cadeautje kopen, slabbertje of speentje met papa is the best ofzo! Ik snap dat je gehuild hebt, zou ik ook doen! Whaaaaaaaa...even tussendoor...er was op 3fm een liedje over mijn naam, heel lelijk, maar ik had gesmst naar 3fm dat ik heel blij was dat er eindelijk een liedje was met mijn naam, want mijn zussen hebben allebei een engels liedje met hun naam, maar ik niet! Nu was de opdracht voor die jongens, regel een .... (naam) die met jou dit lied wil zingen! Word ik net gebeld voor 3fm, of ik naar de studio wil komen, om met hun dat lied te zingen! Whahahaha! Heb gezegd dat ik aan het werk was, ga niet helemaal naar hilversum voor één liedje! Maar vond het wel heel grappig dat ik gebeld werd! Maar goed...Calani, ik duim voor je, dat je beebje of beebjes...spannend, lekker blijft (blijven) zitten! Majo, hoe is het met jou?!? Ook nog in spanning! Sikkie, ik herken je verhaal heel goed! Ik heb dat ook met mijn vriendje...hij is ook echt een doener en zit geen moment stil...en dan is het toch moeilijker praten! Wij moeten er ook echt aan werken hoor, om op dat vlak toch op dezelfde lijn te zitten! Goed dat je lekker aan jezelf gaat denken! En laat BB nog maar eventjes in IJsland...dat overleeft hij wel! Ben hier aan het wachten op mijn menstruatie...om met de pil te beginnen! Normaal gesproken zou ik vrijdag ongesteld moeten worden, maar ben het dus nog niet....Ben bang dat mijn cyclus helemaal in de war is na die vroege menstruatie na terugplaatsing! Hoop wel dat het snel komt, want straks moet alles vooruit geschoven worden, omdat ik anders geen 3 weken aan de pil ben! Ik ga even wat eten, fijne dag! Liefs Loesie
Hey, Kreeg net een sms van mijn mama en alles is gewoon goed! Gelukkig maar. nu is ze in iedergeval wel goed gescreend. Loesie, Super vet dat ze je gebeld hadden!!! dat soort dingen maak ik hou nooit mee
Kleintje, wat goed! Super, van harte! He, wat een opluchting zeg! Nu kun je lekker doorgaan met genieten! Nou, mij overkomt dat ook nooit, dus was zeer verbaasd dat ik ineens zo'n ventje aan de telefoon kreeg! Maar wel grappig! Vriendje nog gebeld, hij werkt op een laboratorium en nu was er een warm glazen potje in zijn gezicht ontploft...naar de dokter geweest, maar het viel mee. Hij heeft wel wat wondjes op zijn gezicht en een rood oog, maar geen blijvende schade. Hij doet de volgende keer toch maar een veiligheidsbril op! Er had wel een stukje in zijn oog kunnen vliegen! Ben lekker step up aan het kijken, zo'n leuke film! Vanmorgen vriendin op de thee gehad, was erg gezellig! We wachten rustig verder op goed nieuws hier! Liefs Loesie
oh Kleintje, wat fijn te horen dat alles goed is met je moeder! En nu weer onbezorgd gaan genieten. OK? Meiden, ff iets totaal anders. Een dom vraagje. Hebben jullie ook enorme droge en gespleten haarpunten van de hormonen gekregen? Ik heb best lang haar, maar ga altijd wel netjes om de 8 weken naar de kapper om de puntjes te knippen. Nu heb ik ineens in zeer korte tijd enorme droge en gespleten haarpunten gekregen. M'n kapper was er ook helemaal verbaasd over zo snel. Normaal kan dat helemaal niet in 8 weken. Ze heeft er dus afgelopen weekend echt een flink stuk vanaf moeten knippen. Zou dat door al die hormonen in korte tijd kunnen komen?
Kleintje, wat fijn om te horen dat alles goed is! Wel een opluchting of niet? En idd ze is nu goed gescreend! Sikkie, geen idee of dat door de hormonen komt. Ik ga ook elke 6-8 weken naar de kapper, maar heb mijn kapster er nooit over gehoord. Zou best kunnen hoor. Hormonen hebben er wel invloed op volgens mij. Ook kan het wel aan de tijd van het jaar liggen. Had ik voorheen ook wel last van. Hopenlijk is het niet elke keer zo. Dan heb je straks geen haar meer over Loesie, hahaha vond dat net iets voor jou, liedje zingen op de radio Gelukkig is alles goed met je vriend!
hey iedereen enorm bedankt voor alle enthousiaste en leuke reacties!! heb het mijn man verteld door hem een rompertje van winnie the pooh te geven was leuk, hij schrok nogal daarnet moest ik van hem nog eens testen, hij wou ook DE 2e streep zien verschijnen... dat was dus de derde test van de dag, gelukkig ook positief, zelf al positiever dan vanmorgen... zit nu dag 11 na tp, emmietjes waren wel al 5 dagen oud, dus zit dag 16 na eisprong... en ja het kan een tweeling zijn, dat zullen we op de echo binnen 3 weken zien, zal al heeeeeeeeeeeeel blij zijn als er één hartje klopt!!! ben zo blij, gun het jullie zo van harte dat jullie hetzelfde mogen meemaken!!!!!!!! majo, benieuwd meid, hoop dat jij ook goed nieuws zal brengen!!!! loesie, hihi wat een grappig verhaal, van 3fm, en ik hoop dat je rap ongi bent, ivm die 3 weken, bij mijn kliniek mocht dat ook 2 weken zijn hoor, mss bij jullie ook? sikki, ja het weegt door op je relatie... en een man weet ook niet altijd hoe ie gevoelens moet uiten, mijn man kan dat niet goed... en hij is ook zelfstandige en werkt dus ook enorm veel soms was ik echt kwaad op hem, dan zei ik "kga met mijn forumvriendinnetjes praten, zij begrijpen mij ten minste" ivm haar droog en splitsen, niet opgemerkt kleintje, wat GOED dat het in orde is met je mama!!!! calani xxxxxxxxx
Calani WAT GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEEEEERD! Jeetje echt super zeg! Had hier ook nog helemaal geen tester verwacht Echt eindelijk weer positief nieuws hier!!!!!!!!!! Wow, wat moet dat een supergevoel zijn! Vast heel onwerkelijk toen dat 2e streepje verscheen Geniet ervan meid!!!!!! Kleintje gelukkig zeg! Fijn dat alles goed is. Vast een hele opluchting. Loesie wat grappig van 3FM En wel wat minder van je vriend. Gelukkig dat het uiteindelijk nog is meegevallen.. of althans dat er geen blijvende schade is! Sikki geen idee van die gespleten haarpunten. Moet deze week weer dus zal t eens vragen! Majo hoe gaat het? Spannend hoor! Ik duim! Bright ben ook nog steeds ah duimen! Heb trouwens ook een vriend die heel veel werkt (ook 's avonds) en volgt ook een studie ernaast dus blijft weinig tijd over. Merkte dat hij vorige week nog gespannender was dan ik. Gister was hij echt ziek, volgens mij kwamen gewoon alle spanningen eruit. Gelukkig nu weer helemaal beter. Morgen lekker dagje vrij! Rest vd week wel werken. Ben alvast maar hutspot aan t maken voor morgenavond. Hoef ik dat tenminste niet meer te doen
Hèèèèè!!! CALANI!!! Jééétje....met wat een nieuws kom jij ineens hier zo onverwacht!! Helemaal geweldig. Van harte Proficiat (zoals jullie het in Belgie zeggen toch? ) En wat lief...je man een rompertje gegeven!! 3 posi testen vandaag al!! Kan me voorstellen dat manlief dit ook wel echt zelf met eigen ogen wilde zien!! Over 3 weken dus de eerste echo!! Spannend zeg!! één of twee....kan me voorstellen dat je met 1 al súperblij bent!! Geweldig voor jullie!! @Kleintje: Gelukkig zeg dat alles goed is met je moeder!! EN nu dan weer lekker gaan genieten he?! @Sikki: Gelukkig dat ook jij weer wat kunt genieten en dat jullie goed met elkaar gesproken hebben. En wat betreft de uitgedroogde haarpunten....geen idee. Bij mij is het nl allemaal niks...laat m''n permanent eruit groeien. Is dus allemaal droog, hahaha. @Loesie: Jeetje...wat een gluk heeft jouw vriend gehad zeg!! Had ook héél anders af kunnen lopen!! En grappig idd dat je gebeld werd door de radio!! Jammer dat je het niet doet En us nog niet ongi. Als je het wilt gebeurt het niet, wil je het niet gebeurt het wel. Hopelijk komt het snel en kun je gewoon het voorgestelde schema aanhouden!! @Bright: Hoe is het met jou eigenlijk? Hou jij het wachten nog een beetje vol? @Sinja: Krijgen jullie nog een evaluatiegesprek o.i.d? Gelkkig dat je vriend zich weer beter voelt. Het is ook zéker niet niks allemaal!! @Susan: Mocht je dit leze als je weer *inbreekt* zie dat jij een liggigsecho hebt ivm onvolkomen stuit? Wat houdt dat precies in dan? Ligt het bijna in stuit? Zo ja...dat kan toch nog wel 10x veranderen? (heb er geen verstand van hoor....) Hier nog steeds niet ongi!! Raar vind ik het maar hoor!! Vannacht en vandaag eigenlijk nergens last van gehad. Eind van de middag af en toe weer ongi gevoel. Nu net laatste uur weer wat heviger. Maar ja...nog niet ongi. Wilden eerst pas donderdag testen omdat ik dan vrij ben. Moet morgen en woe. nl om 6.30 uur de deur uit. Manlief eigenlijk pas om 8 uur, vandaar. Vond direct naar m'n werk gaan ongeacht de uitslag ook niet echt wat. Maar ja...vandaag om 17.50 uur klaar met cursus en toen snel manlief gebeld of ie toch nog snel een test wilde halen. Was nèt op tijd. Dus morgenochend dan toch maar een testje wagen.....vind het doodeng....maar ja...als we wat willen weten..... Pppfff....vind het zóóó raar om te testen...dit is eigenlijk sinds al die jaren een eerste serieuse test. Ooit wel eens eerder gedaan omdat ongi heel lang uitbleef. maar dan wist ik het eigenlijk al en ging ik nergens vanuit. Spannend!!!! Jullie horen het wel morgenavond!! Hoop met goed nieuws te komen in navolging van Calani!! 'k ga nu maar slapen (als dat lukt ) Toedels!!! Majo
sinja idd heel onwerkelijk als er zo'n tweede streepje verschijnt na ontelbare afwezige streepjes... goed dat je mannetje beter is, geniet van je vrije dag!! majo idd proficiat zeggen we, hoop heel hard dat ik je morgen ook proficiat mag wensen!!!!!!!!!!!! vind het een goed idee dat je gaat testen, je moet je zenuwen niet zo tergen, spannend, morgen dus meer nieuws ik duim alvast!!!
Ben echt heel blij voor je Calani!!! En Majo, jij ook heel heel veel succes morgen, ik duim zo ontzettend hard voor je! Hoeveel dagen na tp zit je? Wij hebben 29 oktober een evaluatiegesprek. Willen vragen hoe het nu zit met die zwemmers. Of ze niet iets kunnen invriezen oid... we wachten maar af... Ik heb sinds we op de wachtlijst staan voor icsi een weblog bijgehouden voor goede vrienden en (naaste) familie. Krijg nu echt lieve reacties en kaartjes.. wel heel fijn. En nu belt ook niemand hoe t is afgelopen, de meeste houden t zelf wel een beetje bij. Mijn oud collega had dat bij haar icsi ook gedaan, heb er nu veel aan door haar ervaringen destijds terug te lezen. Hebben jullie ook een weblog of iets dergelijks of houden jullie de familie op een andere manier op de hoogte?
Hey meiden! MAJO!!!! ENENENENENENENEN????????!!!!!!!!??????!!!!! Het klinkt toch waanzinnig positief dat je 13 dagen na tp nog niet ongesteld bent!!! En we lezen het vanavond pas...........pfffffffff....dat wordt een lange dat voor ons! Het zou wel heel mooi zijn, he, weer 2 zwangeren erbij! Calani, aaaaaaaaaaah, wat schattig zeg! Dat je je mannetje zo verrast hebt! Als ik hem was, zou ik het ook nog een keer willen zien! Nu duimen naar de test van vrijdag, maar naar 3 positieve testen, kan het toch haast niet anders! Sinja, hoe is het nu met je mannetje?! Lekker hoor, zo'n blog, dan hoef je ook niet altijd slecht nieuws te vertellen! Ik vind het ook lekker zo hoor, mensen weten niet precies waar we staan en vragen af en toe belangstellend, maar als ik er niet over wil praten, dan is het gewoon met een: afwachten he...gedaan...en dat snappen ze ook! Saffie, morgen mag je beginnen met de deca!!!!!!!!!! Dan is het weer echt feest! Succes meid en hopen op een superronde deze keer! Kleintje, hoe is het meis?! Lekker het goede nieuws gevierd?! Sikkie, over die haarpunten, geen idee...heb ze er nog niet over gehoord! Moet binnenkort weer, dus zal eens vragen! Jewel, hoe is het met jou?! Al druk met verven?! Of schiet het nog niet op? Wordt weer tijd voor een buikfoto in je album! (even kijken of je dat misschien ondertussen al gedaan hebt!) En dan hier...tja...NOG niet ongesteld... Ik baal er wel van, want je zou nog hoop gaan krijgen ook...terwijl je weet dat de kans zooooooooooooooooo innieminnie is! Ben nu 4 dagen overtijd, temperatuur ligt rond de 37.0...De tampons die ik af en toe in doe, om te kijken of er al iets aan zit te komen, zijn nog helemaal schoon...(af en toe wat dikkige witte afscheiding, sorry) voel van alles, maar het gekke is toch wel dat mijn buik de hele dag tekeer gaan! Mijn darmen rollen alle kanten uit en een geluid erbij joh! Vriendje moest er heel hard om lachen toen hij bij me lag! Wat een lawaai! Calani, ik hoop dat je gelijk hebt en dan 2 weken ook genoeg zijn. Ze zullen het anders toch echt geen maand opschuiven toch?! Ik hoop dan alleen de start van deca en de uitgangsecho een dag of 2 later ofzo... Nog 2 nachtjes en als ik dan niet ongesteld ben, haal ik de 3 weken niet! Vandaag is mijn nichtje jarig, kindje van mijn zus! Wordt alweer 5!!!! Wordt vanmiddag door andere zus opgehaald (die werkt in Deventer, vlak bij mij) en vriendje komt dan vanuit zijn werk! Heb er zin in! Fijne dag allemaal! Dikke knuffel van mij!
Majo, jeetje wat ben ik zenuwachtig voor jou uitslag. Ga vanavond zeker ff spieken of je al iets gepost hebt.
Zie nu pas wat een kromme tekst ik er neer heb gezet...... Anyway, het is een vruchtbare week hier op het forum. MAJOOOOOOOOOOOOO, het is al bijna avond hoor!
*breekt even in* En dan heeft ZP vandaag onderhoud terwijl we allemaal wachten op Majo's uitslag!! Morgen weer een dag...hopelijk krijgen we het dan te horen. *breekt weer uit*
oooo neeeeeeeeeeeeeeeeeen nu staat er nog niets van Majo ik baalde gisteren al enorm dat ik niet op de site kon loesie, ik hoop echt voor jou dat ze zoals in mijn kliniek niet zo precies op die 3 weken staan, maar goed, nog niet ongi, ben je normaal altijd mooi op tijd ongi? de kans is ieniemienie maar niet onbestaand hé.... wil je zeker geen valse hoop geven maar we zien dat toch relatief vaak hé, .... ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!! en ja mijn man zei het gisteren nog, dat ie het zo leuk vond, de manier waarop ik het hem verteld heb... hihi
Hey dames, Wij mogen met icsi beginnen als de uitslagen vqn de snq en chromosoon onderzoeken binnen zijn!! Ik be heel nieuwschierig. Bij ons hebben ze een x iui gedaan mqqr meer als overbrugging en kijken hoe ik reageer op de hormonen. Maar dat had geen zin zei de arts. Dus nu op naar de icsi. Ben er wel bang voor!!
Goeiemorgen meiden, Ik was gister ook mooi op tijd thuis van de verjaardag en dacht, oh snel kijken! Lag ZP er inderdaad uit! PPPPPFFFFFFFFFFFF!!! Wat een spanning zeg, dus nu nog niks! Majo, kom je snel met goed nieuws?!?! Susan, wat leuk dat je zo trouw meeleest! Gaat alles goed daar?! Ik ben een grote fan van het verlengde wachtbankje en hoop daar ooit zelf mee te kletsen! haha! Calani, wat lief dat je man het zo mooi vond en dat hij het nog een keer zei! En zo'n cadeautje is natuurlijk altijd mooi! Geniet er maar lekker van, het is je gegund! Nu op naar vrijdag! En ik snap wel hoe je het bedoelt hoor...je krijgt toch hoop, terwijl dat misschien een beetje onnodig is in ons geval... Vanmorgen was mijn temp 37.1...om 06:40...normaal kwam ik niet hoger dan 36.7/36.8...Ook nog weer voor de zekerheid een tampon in gedaan, helemaal brandschoon! Ik heb inderdaad altijd een regelmatige cyclus, met een keer een uitschieter tot dag 30 ofzo, maar verder kom ik niet vaak. Ik zit nu op dag 34...dag 5 overtijd vandaag... Kan nu wel weer mijn kwaaltjes opnoemen, want die heb ik genoeg, maar dan voel ik me zo'n doos van...help-ik-heb-één-keer-gezoend-ben-ik-nu-zwanger!?! Dus dat doen we maar niet! MAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....WAAR BEN JE?!?! Het is hier zo'n piepweer, niet te geloven, lekker is dat, met 20 hyperactieve kleuters, die dan ook niet eens naar buiten kunnen! Hopen dat het nog minder wordt, want we moeten om 9.15 allemaal naar buiten voor de opening van de kinderboekenweek! Staan we daar te zingen in de stromende regen! Haha, Sikkie, lees het nu pas, los ons uit ons lijden, ik zei laatst al, los ons uit ons verlijden! hihi! Blijft een moeilijke zin! Maar we weten wat je bedoelt! Vanmiddag acupunctuur trouwens, intakegesprek...zou ze moeten weten dat ik overtijd ben?! Weet niet of dat mag als je zwanger bent...wat ik waarschijnlijk toch niet ben! Maar ik bel wel even! Fijne dag allemaal! Liefs Loesie