direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik heb ook even supersnel mijn laptop aangezet.. wilde nog even snel kijken of er al iets stond van Majo... helaas, nog niet!
    Heb nog even niets teruggelezen, moet nu direct door naar mijn werk! Ben benieuwd of er vanavond iets bekend is! Spannend!

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier nog iemand teleurgesteld dat ZP het gisteren niet deed. Majo waar benje.......

Loesie, jeetje 5 dagen overtijd. Klinkt spannend. Heb je nog niet getest? Maar ben je nu wel al aan de pil? Misschien dat je cyclus toch door alle hormonen een beetje van slag is.

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    MAJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
    Ik ben zo zenuwachtig!!!

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou ik sluit mijn ZP schermpje ander zit ik alleen maar hier op te kijken. Na de lunch ga ik nog een blikje wagen. Dus MAJO kom op met dat nieuws. Hopelijk is het positief!

5. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Hoi dames

Een tijdje niet op de site geweest vindt het raar om mee te praten omdat jullie elkaar al zo lang kennen terwijl dat niets hoeft ui te maken (ik ben een rare)hihi We hebben toch maar besloten om in okt nog een poging te wagen we hebben nog 3 cryo's nu wachten tot ik ongi word we zijn echt bang om weer teleurgesteld te worden!:(

Loesie1982: ik ken het het maar niet ongi worden zodat je verder kan had het bij mijn vorige tp was 2weken over tijd werd maar niet ongi dus we hadden echt zo iets van misschien is het toch gelukt op de natuurlijke manier (wat er niet in zit met weinig en slechte zwemmers)Toch maar een test gehaald en ja hoor positief nog nooit zo een test gehad wat was ik gelukkig er ging van alles door ons hoofd heen zh op gebeld afspraak voor bloed test zaterdag test positief en woensdag bloed test en je raad het de zelfde avond ongi geworden:x hoe gemeen je lichaam kan zijn bloed uitslag was ook negatief hoe dat kwam weten ze niet ik trap er niet meer maar ik hoop dat je gauw ongi wordt en anders een positief test (niet zoals die van mij) ik moet rond de 18e ongi worden!

calan: super gefeliciteerd met je zwangerschap en misschien een tweeling echt super! voel je je ook anders? de wonderen bestaan nog daar ben jij het bewijs van:)

majo: je houdt de meiden wel in spanning!!!!!! wel met goed nieuws komen;)

sinja: lees dat je een evaluatiegesprek krijgt na en mislukte tp
    mag ik vragen wat houdt dat in?

hoe gaat het met de andere meiden?

liefs sabje79

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majooooooo, waar ben je??? Ik ben zo benieuwd!! Hopenlijk ben je het aan het vieren.

Loesie, hmmm gek dat je overtijd bent. Het is nu steeds in de war met je cyclus hè? Durf je geen testje te doen?
    Succes vanmiddag bij de accupuncturist! Ben benieuwd hoe je het vindt.

calani, hoe is het met jou? Al een beetje aan het idee gewend? Of hou je nog een slag om de arm en wacht je op de definitieve bloedtest?

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jeetje Jewel, Je bent alweer bijna 23 weken zwanger!! Niet normaal meer hoe snel het allemaal gaat. Al veel gedaan aan het kamertje enzo?

Calani, En voel je je al een beetje zwanger of ben je nog aan het bekomen?

Sinja, Hoe is het met jou. Ben je er al een beetje over heen dat de eerste poging niet gelukt is? Ik hoop echt dat je nog voor de winterstop aan de beurt komt.

Sikki, Gaan jullie nou toch deze cyclus jullie cryo terug laten plaatsen? Of toch eentje wachten.

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Majo, moeten we ons nu zorgen maken?!?!?!

Calani, wat heerlijk lijkt me dat, om je mannetje zo te verrassen!
    Kunnen jullie er al een beetje van genieten? Of is het vooral nog heel voorzichtig.

Kleintje, deze cyclus nog geen cryo tp. We pakken ff onze rust.
    Gisteren een proefles yoga gehad. Maar ik weet het niet hoor, of dat mijn ding is. Ik ben zo'n springding, dus de lotushouding en het oooooohmmmmm (lees: meditatiegeluiden) is niet echt iets voor mij. De andere oefeningen waren wel lachen (op je kop staan e.d. om afvalstoffen te laten wegvloeien) en ook echt zweten! Maar ik denk dat een extra lesje bodypump of spinning meer mijn ding is. Of misschien eens pilates of bodybalance op de sportschool.

Sabje, welcome back! Dus jij in oktober een cryo poging. Kunnen we misschien samen wachten. Ik moet (als het goed is) over 2 weken ongi worden en dan zullen wij Backup Bartje gaan ophalen (mits ie de dooi overleefd).

Loesie, die ongi's van jou zitten ook niet mee he! Heb je stiekum al wel een testje gedaan?

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Majoooooo waar ben je???

(ga straks de rest lezen, eerst even koken, eten en nog even boodschapjes doen..)

10. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Majo, ik hoop echt dat je dezelfde "afwijking" als ik heb om goed nieuws niet gelijk te melden....
    Ik duim nog steeds voor je....

XX

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En daar ben ik dan eindelijk....lief dat jullie me al misten :) zat gisteravond om de haverklap achter m'n laptop, maar ja....zwp lag er de hele avond uit ;).
    En vandaag de hele dag werken, ben nu net thuis.........mét.........
    Goed nieuws!!! Gisterochtend om 5.45 uur een POSITIEVE test, JOEHOEOEOEOEOEOE!!!! Éééééénorm onwerkelijk zeg!!!
    Manlief had een clearblue test gehaald die aangeeft zwanger of niet zwanger. Test gedaan....waren nog druk met de mobiele telefoon want na 3 min. kan de uitslag in beeld komen en die hadden we natuurlijk niet klaarliggen.....kijk ik na een tiental seconde op dat ding, staat er ZWANGER. Ik zei ook...hè? Er staat zwanger... keken elkaar echt súperverbaasd aan en nog eens naar dat dind en weer naar elkaar en wéér naar dat ding, maar het stond er echt. Duurde ff voor het doordrong. Daarna werd ik helemaal hyper en ben dat de hele dag gebleven, moest gauw naar m'n werk half uur later dus was wel apart. Kan het nog niet echt geloven, had de neiding 's avonds weer een test te doen, maar 'mag' niet eerder testen van manlief dan morgenochtend. Gaan dan het ziekenhuis bellen om door te geven. Op werk overdag geen tijd voor en als ik thuis ben zijn ze dicht. Morgen vrij dus dan bellen.

Dit is zóóóóóóó verschrikkelijk vreemd!!! Snap er gewoonweg helemaal niks van. Helemaal niet als je kijkt naar hoe het verlopen is die hele 2e poging. En het kan dus toch.....met een matige embryo (2 zelfs....) Ik ben zelfs ee keertje de utrogestan vegeten in te brenegn toen we op visite waren bij iemand. En op de avond van de tp niet eerder kunnen doen dan ná 12 uur ipv na 8 uur ivm vliegreis.....zóó raar allemaal!!
    Ik kom dus naast je zitten Calani!! En ga zóóóóóóóóóóóó súper súper súper hard duimen dat de rest hier ons allemaal gauw volgt!! Vind het best eng allemaal, kan natuurlijk nog van alles fout gaan, maar dat zien we dan wel weer, weten nu in elk geval dat we zwanger kúnnen worden en het geeft bij voorbaat al moed om toch verder te gaan mocht het fout gaan.

Liefs een superblije, zeer verraste Majo!!

'k ga morgen even op jullie reageren, wel allemaal al gelezen, maar moeten zo op kraamvisite bij een vriendin. Het superleuke jurkje brengen dat we hebben gekocht....

Knuffel!!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    **BREEKT IN**

MAYO Gefeliciteerd :) :) :) ..
    Lekker genieten..

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, wat geweldig!!! GEFELICITEERD!!! Het is voor jou een rare poging geweest met een aantal downs (vooral met het nieuws van het zaad na de punctie) en je ziet idd maar, ook met matige emmy's kan het!! Ik vind het zo fijn voor jullie, zeker na de tegenslagen die zijn geweest! Ik hoop dat je het aandurft om (ook) mee te kletsen bij het Verlengde Wachtbankje?? Daar is die nl ook voor he..........spannende weken wachten tot de 1e echo en de 12 wkn. En geloof me, ook daarna blijft het spannend (ja, zelfs met mijn termijn).

Ik hoop dat er veel dames volgen! Vooralsnog is dit een erg vruchtbare week geweest :)

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @majo: ik had je al gefeliciteerd, maar wat een supernieuws!
    en wat een superweek tot nu toe, hoewel ik steeds aan miepje moet denken.. dikke knuffel meis.....

inderdaad, waanzinnig deze ronde, eerst 0 zaadjes, toen net zoveel als er eitjes waren, dan 2 matige emmys terug en moet je nou eens kijken!

:D

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lieve Majo,

Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!!!! Ook voor je mannetje natuurlijk! We hebben allemaal vol spanning op je berichtje gewacht en hier is ie dan eindelijk!
    Je ziet het dus, met matige embryo's kan het dus ook!!!!!
    Dat geeft de burger weer moed!
    Het gaat nu wel hard hier hoor, al 5 zwangeren! Super!
    Geniet er lekker van, je hebt groot gelijk dat je het zo positief ziet, natuurlijk kan het mis gaan, maar dat kan bij een normale zwangerschap ook, dus daar gaan we gewoon niet vanuit!

Majo, dit moet je met jouw positieve nieuws maar even niet lezen, maar hier dus weer slecht nieuws...
    toch maar een testje gedaan om van al die onzekerheid af te zijn, NIET ZWANGER! Ja, was te verwachten...maar baal dan zo dat het allemaal zo anders loopt dan gepland!
    Ik heb de vorige keer zoveel gespoten en toen was ik niks later dan normaal, zou het dan nu van 1x pregnyl zo op de kop staan!?!?!??!?!

Zoals ik de vorige keer bang was op een ander forum dat ik de enige zou zijn die niet spontaan zwanger zou worden (wat uitkwam) ben ik nu weer bang dat ik weer als enige overblijf die ook via ICSI niet zwanger raakt...
    Voel me even zoooooooooooo down...en dan moet ik vrijdag ook nog een weekendje weg met 3 stellen met kids waar er ook nog één vriendin eind oktober uitgerekend is!!!!
    Heb er even helemaal geen zin meer in!

Sorry voor mijn stukje, die wat down is, Majo, als je het toch gelezen hebt, trek je er niks van aan...geniet jij lekker van je ukkie(s)!!!

Liefs Loesie

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Majo, je hebt ons wel in spanning laten zitten zeg!!! Maar gelukkig goed nieuws!!! GEFELICITEERD!! Zo zie je idd maar weer dat je met matige kwaliteit ook zwanger kan raken! Geniet ervan meid! Laat het rustig op je inwerken ;) onwerkelijk hè en dat blijft ook nog wel even :D
    En wat Susan ook zegt, kom je dan ook meekletsen op het verlengde wachtbankje? :)

Loesie, meid dus toch een testje gedaan. Het is idd raar dat het nu zo in de war is. En ik snap je gevoelens ook wel, maar je blijft echt niet over hoor. Klinkt heel cliché, maar jouw tijd komt ook! (al is het wel makkelijk praten voor mij) Ik wil je iig een dikke knuffel geven!!! We blijven positief!

Kleintje, ja het gaat nu echt snel hoor, verbaas mij er zelf ook wel eens over hoe snel het gaat. Maar jij gaat ook als een speer zeg! :)
    Kamertje hebben we nog niet veel aan gedaan, maar volgende week gaan we echt beginnen! Hebben jullie al wat gekocht?

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Majoooooo: WOWWWWW super voor jullie! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!:D Geniet ervan!!!! Lijkt me moeilijk om dan nog te gaan werken en niets te zeggen. Heb je het al mensen verteld???

Loesie snap je heel goed, ik ben daar namelijk ook zo bang voor. Iedereen roept maar dat het een vruchtbare week is.. jaja... behalve voor ons dan :( Op de digipoli van het radboud was ook al iedereen de afgelopen week zwanger :( En in het aug/sept. topic hier ook al boel. En nu in dit topic ook. Natuurlijk zoooo super. Het geeft 'de burger moed'. En vooral als het een 2e poging (of meer) is, want bij een 1e poging mag ik niet zeuren, tenslotte was het voor ons ook pas de 1e poging. Maar wel met maar 1 slechte bevruchting. Dus we zijn zoooo bang voor een volgende poging... en dus ook voor de toekomst. Loesie moet dit weekend ook bij 2 dolgelukkige zwangeren op bezoek. En buuvrouw en vriendin zijn allebei eind deze maand uitgerekend dus ook best heavy nu even. Sorry ook voor dit negatieve stukje tijdens dit blije nieuws! Want ben echt heel heel heel blij dat er hier weer iemand erbij zwanger is! Dat werd echt tijd en gun het iedereen zó ontzettend. maar goed, dat maakt de onzekerheid voor ons natuurlijk niet minder.

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey loesie, knuffel meid, begon net te denken dat jij ook goed nieuws zou brengen... heeeeeel spijtig maar weet je dat van alleen niet zwanger achterblijven, die angst had ik ook, en heb ik eigenlijk nog, en je ziet, het kan

en kleintje, jewel en nog iemand
    het is hier toch nog een beetje bang afwachten, ben wel heel blij dat mijn borsten nu pijn doen, beetje bevestiging, en ben ook meer moe, zal toch pas gerust zijn als mijn bloed ook nog eens dik positief uitslaat... en god ja dan tweede bloedname afwachten en dan echo en dan ....

MAJO JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    PROFICIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo blij voor jullie, heel raar hé, om eindelijk eens een positieve test te zien... weet precies hoe je je voelde...

ik blijf wel ongerust broekloeren momenteel...

mijn mama wou gisteravond met mij in de sauna, ineens dacht ik HELP ik mag helemaal niet in de sauna want ik ben zwanger, heb er dan maar een draai aan gegeven, juist toch hé? dat ze dat afraden? we vertellen het zondag aan de dichte familie die van alles op de hoogte is, wil eerst nog de bloedtest zien...

19. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    sinja, ik begrijp je hoor, ik had dat ook, wel heel leuk als anderen zw worden met icsi maar langs de andere kant, ben jij het niet
    maar je moet erin geloven, het komt goed!!!
    ik had deze ronde trouwens het gevoel dat het niet goed zat, heb zelf een glaasje alcohol gedronken, zo als protest van verdorie... en kijk...

20. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Yes Majo, wat onwijs gaaf!!! Woh dan klopte mijn gevoel toch, wat ben ik blij voor jullie, na alles wat jullie hebben meegemaakt, echt super!!!
    En zie je dat het kan, meiden dit moet jullie allemaal weer verse hoop geven. Majo had matige emmies, ik had een soort van "slechte"emmie, maar die kanjers zijn toch blijven zitten!!

Meiden heel veel succes,

XX

Deel Deze Pagina