direct beginnen met ICSI...zullen we elkaar steunen?!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabje, dus jij over 1 week ongi en dan voor de cryo!
    Ik moet, als het goed is, over twee weken ongi worden en dan willen we ook voor de cryo gaan. Kunnen we elkaar hopelijk vasthouden op het wachtbankje.

Loesie, super dat je ongi bent geworden. Eindelijk uit de onzekerheid. En nu op naar ICSI 2!

Calani, morgen de bloedafname! Krijg je dan gelijk de uitslag? Dan ga je wel lekker het weekend in met extra bevestiging.

Majo, ik blijf het zo mooi vinden voor je!!!
    Wel jammer dat het verdriet van je poes nu overheerst. Heel veel sterkte daarmee.

Muppet, van alle positieve berichten hier mag je zeker blij worden en hoop uit putten!
    Hebben jullie enig idee voor welke behandeling jullie het meest in aanmerking komen?

Sinja, dus jullie de 29e een evaluatiegesprek. Ik ben benieuwd waar jullie op uit komen.

En ik heb vandaag toch wat raars?!?! Ik zit nu op de helft van m'n cyclus en ik heb erg veel roze/bruin verlies sinds vanmiddag. Niet dat het zo wegloopt, maar iedere keer bij het afvegen. Maar echt wel heel veel! Wat zou dat kunnen zijn? Dit heb ik echt nog nooit gehad! Ook niet na de vorige mislukte pogingen. Iemand enig idee? Heb ook de hele middag/avond al een beetje een zeurderig gevoel in de buik. Echt zo'n ongi gevoel. Maar ik kan toch niet na 2 weken al ongesteld worden?!?!

2. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    sorry!sikki had het bericht van jouw en niet van loesie vondt het al raar dat zij al ongi was hihi die loopt mooi voor op kunnen we elkaar gezelschap houden op het wachtbankje!! mij kennende wordt het ook pas over 2 weken ongi!
    jullie ook voor de cryo! in eigen cyclus?

liefs,

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabje, de bedoeling is in eigen cyclus.
    Op CD12 moet ik komen voor een uitgangsecho en dan op zoek naar het ei met ovulatietesten. Bij een positieve test moet ik bellen om een afspraak te maken voor de tp.
    Alleen ist Bartje ganz alleine, dus ik ben wel heel erg bang voor de dooi. Als het niet goed gaat is het gelijk over en uit.

Maar goed, eerst op zoek naar m'n ongi. Ik ben benieuwd of die over 2 weken wel komt. Want ik merk dat mijn lichaam toch wel flink van slag is met al die bruin/roze afscheiding gisteren en dat zeurderige gevoel.
    Ik heb de afgelopen 3 pogingen achter elkaar opgestart en heb geen enkele hormoonvrije cyclus er tussen gehad (bij de andere pogingen zat ik 2 weken na de mislukte poging alweer aan de pil), dus ik heb geen idee wat er nu allemaal in m'n lichaam gebeurd.

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #1344 Sikki, 9 okt 2009
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
    Jezus meiden, dit is echt niet normaal. Er is er al weer 1 zwanger deze week.
    Dat is dan alweer nr 8 ofzo. In 1 week...
    Wat hangt er in vredesnaam in de lucht???

Ik baal echt dat ik deze week niet hoef te testen :D

En Calani, wat las ik nu over jouw onwijs hoge HCG waardes...misschien een tweeling op komst!!!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Inderdaad Sikki, wat een goede berichten allemaal hier. Ik vind het ook jammer dat ik de terugplaatsing waarschijnlijk pas begin november heb! Maar ik heb besloten van november maken we ook een TOPMAAND, DEAL?

Gefeliciteerd voor alle zwangere meiden hier!!!!!!!!!!!! :D

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Calani mooie waardes hoor :D . Ik had met 5 weken een waarde van 2800 en het is er 1 tje :D ...
    een week later was het 17000 ....

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabrien, ik zeg DEAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik vind je vibes hier op zp zo geweldig.
    Ik raak er helemaal verslaaft aan. Geweldig toch om al die succesverhalen achter elkaar mee te krijgen!!!
    Ik krijg weer helemaal zin er door!

Maar heel stiekum steekt het ook wel een heel klein beetje...

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    OOhhhhh Majo zie nu pas je berichtje bij je onderschrift. Ben een paar dagen niet online geweest.
    Gefeliciteerd meis....het is je zo gegund.

Geniet ervan.

xxxx Maaike

9. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey iedereen!!

sikki wat gek, nu al rozig verlies, en heb je je eisprong nu al gehad? heel raar

en ik jaaaaaaaaaaaa ben zo blij, HCG 2887 :) :) :) yipie!!!!
    tante mars, ah jij ook zo hoog, ik zit wel nog maar 4w1/2 maar er is dus nog kans dat het er eentje is, ik zou heel blij zijn met twee maar eentje lijkt me iets handiger... alhoewel dat we dan langs de andere kant de mmm niet meer nodig zouden hebben voor een 2e kindje, weet zelf niet wat ik liefst heb, handig dat de natuur de keuze voor mij maakt... (mijn man wil heel hard een tweeling omdat we dan de mmm achter ons kunnen laten)

ik gun het jullie allemaal zo hard, en sikki het was ook een cryo tp hé, hou dat in je gedachten! dikke knuff

10. Meis1984

Meis1984 Actief lid

1 dec 2007
    123
    0
    16
    @Calani en Majo: gefeliciteerd!! Echt super zeg! Geniet er lekker van!

@Loesie: fijn dat je toch nog 'op tijd' ongi bent geworden. Ik moest net als jou ook vorige wk vrijdag ongi worden, maar tot op heden nog steeds niks. Wel 2 nega testen, dus zwanger ben ik niet. Hoop wel snel ongi te worden, zodat we verder kunnen met onze cryo-poging.. Alvast veel succes met jullie 2e poging!!

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    calani, het hoeft niet percee hoor dat bij een twin het gehalte hoger is. Ik hoop voor jullie eigenlijk wel een twin.. HEt zou voor een tweede zoveel schelen (je snap wel wat ik bedoel) .. En int begin is het ff druk maar daarna is het genieten geblazen ....

Geniet ervan

12. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey tante mars
    de dame vd fert-kliniek, die me opbelde, vond de waarde ook wat aan de hoge kant dus voor haar wees het in de richting ve twin
    en ja ik snap wat je bedoelt maar aan de andere kant zijn er weer meer risico's verbonden aan een twin zw...
    en wat leuk jij zit bijna aan je 10 weken en zie op je ticker dat dat eigenlijk een cruciaal moment is
    hmmm ga me ook een banner gaan maken :)

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oh ok. Wist ik niet joh, oke indd mee kans op complicaties. Maar daar gaan we eerst niet vanuit.. Hoop dat alles goed blijft gaan, het is jullie zo ontzettend gegunt :)

Ik had daarnet enorm veel bloedverlies, dus weer voor een echo bij d gyn geweest, hartje gezien en gehoort. in 1 woord WOUW kleintje ligt twee daagjes voor op groei. Helemaal trots.

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Calani, mijn waarde weet ik niet meer precies, en jij bent nu wat verder dan toen ik bloedprikte. Maar iets minder dan jij volgens mij. Maar gek dat die vrouw zei dat de waarde richting de twin ging. Bij mij zei ze dat het bij iedereen verschilt, iemand met een tweeling die had een waarde van 200....
    Mja maakt ook niets uit, je bent zwanger :D
    Voelt het nu al wat werkelijker?

15. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    Sikki,dat zal wel veel impact op je lichaam hebben ja! en dat je nu al roze/bruine uitscheiding is raar ik ken het niet! kan je niet zeggen waar het aan ligt meid! ik hoop dat je een gewoon cyclus krijgt ik kan begrijpen dat je het eng en bang bent voor die ontdooien als je alleen bartje hebt (leuk die naam er voor) maar we proberen positief te blijven en we zullen als het zover is heel hard duimen voor bartje!

Sabrien We gaan er zeker een top maand van maak in november !!!!!

16. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Calani, Bij mij is nooit bloed geprikt op HCG dus ik heb geen idee van die waarden. Maar wat Jewel zegt. Je bent zwanger dat is het aller belangrijkste. Ben wel benieuwd of het er straks 1 of 2 zijn.

Loesie, Sikki en Sinja, Dikke knuffel van mij.

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Loesie: Eindelijk dus tioch ongi georden?! En je kunt dus gewoon met het schema door zoals afgesproken was!! Super!! Op naar een superpoging dus!!

@Sabje: Jij dus een ook een cryotp binnenkort!! En dan saampies met Sikki op het wachtbankje wachten op de positieve uitslag waar ik hééél hard voor ga duimen!!

@Sikki: (zie ook hierboven :)) Enne....snap ook best dat je naast de hoop die de nu zwangeren je bieden, het ook flink kan steken!! Hebben wij ook meegemaakt, dus we weten hoe dat voelt!! Enne...8 zwangeren nu al? Dat was toen in maart ofzo ongeveer ook al zo...toen werd ook de één na de ander zwanger. Alleen in de zomer waren het er niet zo heel veel ineens.

@Calani: HCG waardes prikken....dat doen ze in Meppel niet, tenminste....bij mij niet. Maar de waardes waren oo goed dus!! Super Meid en nu dan écht gaan genieten!! Wanneer heb jij eigenlijk je eerste echo?

@Meis: Hey...tijdje geleden dat ik je hier gezien heb...jij dus ook binnenkort een vryo tp. Worden het er 1 of 2?

Tante Mars: Was je niet geschrokken door dat bloedverlies? Gelukkig was alles dus goed!! En de 10 wkn dus voorbij....nog 2-3 en dan kun je het de hele wereld vertellen...of heb je dat al gedaan?!

Hier aan het proberen de rust weer terug te laten keren. Wát een week zeg!! Poes is gistermiddag ingeslapen. Ligt nu in de tuin. Andere 2 poesen ineens érg aanhankelijk....nu proberen het een lekje te geven, gemis zal toch wel even blijven. Nu maar eens proberen door te laten dringen dat we zwanger zijn. Voelt niet zo....maar ja...hoe voelt zoiets.... Afbouw van progesteron schiet al mooi op. Nog 3 avonden alleen 2 tabletten en dan stoppen (eindelijk dan klaar met die vieze rommel). Maar eens zien hoe het daarna dan gaat. Allemaal een fijn weekend verder!! Ik had geluk...vandaag een overurendag gekregen dus lekker vrij. Morgen wel weer werken....

Doegie!! Liefs Majo

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou ik moet zeggen Majo ik kneep m behoorlijk, het is al de tweede keer.. De eerste keer was bij 6 weken. Dus nu 3 weken terug, ik ben over gedragen aan de VK en ik belde die dus zegt ze ja 80% kans op een miskraam ik zei daar maak je me gelukkig mee Janken natuurlijk, ik zei we hebben er 4 jaar voor geknokt er word vanavond nog gekeken, klaar!! Dus zei bellen met gyn in ZKH zei die Oh mevrouw Smit die mag meteen komen die moet niet lang in onzekerheid zitten..

Ik waszo opgelucht dat alles goed is.. Pf..
    Een aantal mensen hebben wehet al wel verteld , zijn familie nog helemaal niet. Daar wachten we nog ff mee hihi. Maar kan echt niet meer wachten hoor maar goed. Het moet nog ffies ..

19. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    tante mars, wat een botte reactie van de vk, bah
    maar wel een lieve gyn dus, wat leuk dat je zo snel kon gaan en ook dat je baby zo mooi voor zit op zijn groei!

majo, knuffel meid, niet leuk een kat verliezen, denk aan het beebje in je buik dat helpt toch een beetje dnek ik
    en de prog, afbouwen, hmm dat mag ik nog niet doen, zucht
    maar noem het nu snoepjes voor de baby :) dat helpt

en ja dankzij de bloedwaarde is het echter nu
    ben zoooo blij, volgende week nog een bloedname en rond 25 oktober echo!! :)

20. sabje79

sabje79 Actief lid

17 sep 2009
    298
    0
    0
    hey sikki hoe gaat het nu met de bruine/roze uitscheiding? is het over of is ongi begonnen!

liefs,

Deel Deze Pagina