@Majo, Thanx meid, jij ook ontzettend GEFELICITEERD!! @telling, Ik wist dat het bij de 'gewone' TP de dag van de punctie was. Bij cryo's is het geloof ik bij iedereen verschillend. Ik ben nu gewoon uitgegaan van dag van TP plus twee dagen. Hoor de 22e wel wat de FA zegt. Liefs
Nou, je kan hier wel merken dat er een heuse 'zwangerboom' gaande is. Tis hier wel heeeeeeeeeeeel erg rustig aan het worden. Maar ja, van de 'oude' club die het meest meeschrijft is er ook niet heel veel meer over... Ik hoop dat daar binnenkort weer verandering in komt! Vond het altijd wel gezellig hier. Maar ben zelf nu ook wat minder verslingerd aan ZP. Toch wel lekker hoor, zo'n periode van rust! Effe geen ziekenhuisbezoeken en medicatie. Heerlijk! Ik hoop wel volgende week ongi te worden, zodat we onze diepvries Yeti op kunnen halen. Maar ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in. Moet ook zeggen dat ik meer met m'n hoofd ben bij andere zaken, nl.......onze Oud & Nieuw vakantie naar New York!!! Gisteren hebben we het geboekt. Samen met vrienden gaan we 27 december weg en komen we 3 januari terug. Dus new Years Eve zijn wij op Times Square!!! Ik heb er helemaal zin in! Nu heerlijk 2 maanden voorbereiden wat we allemaal gaan doen. Ik krijg er helemaal nieuwe energie van. What ever happens to Backup Bartje doesn´t matter anymore! Ik ga dit jaar in ieder geval knallend uit en het nieuwe jaar knallend in! En dan pakken we vanaf daar de draad wel weer op.
Jee...Sikki...wat een posi spirit zeg!! You go Girl!! Klinkt súper zeg dat reisje met oud en nieuw!! Wij gaan w.s. ook paar daagjes weg, moet werken met kerst en ben oud en nieuw vrij. Maar zal wel niet veel verder worden dan nederland of europa. En toch ga ik hier superdesuperhard duimen dat backup Bartje lekker mee het nieuwe jaar ingaat!! Zoals je al schrijft...het is hier idd heel erg rustig. Er is nu ook even helemaal niemand meer bezig toch? En ik wil me hier als zwangere ook niet iedere keer aankondigen......kan me voorstellen dat dat niet altijd even leuk is namelijk. Voelt een beetje alsof ik er hier niet meer bijhoor, terwijl ik me hier nog zo thuis voel.......klint vast raar...... Ik blijf jullie nauurlijk allemaal volgen hier, maar liever heb ik nog dat jullie allemaal meekomen naar het verlengde wachtbankje...hoe mooi zou dat nou zijn!! Met de oude garde daar lekker gestrekt te gaan en verder keuvelen... Knuf Majo!!
Majo, je hoort er gewoon bij hoor!!! Ik voel me juist een beetje 'in de steek gelaten' als je begrijpt wat ik bedoel. Iedere zwangere 'rent' hard weg, omdat ze de niet zwangeren niet onnodig verdriet willen doen. Ik voel me hier ook zo thuis en heb dat eigenlijk op geen enkele andere topic. En als er dan niemand meer overblijft... Hmmmmmmmmm, het wordt nu wel een heel zielig berichtje... Zo bedoel ik het niet hoor! Maar ik kan jullie niet missen!
Sikkie ik snap je gevoel, ik heb dat ook wel een beetje! De zwangeren zijn nog steeds hartstikke welkom en geniet juist van jullie verhalen!!! NIET WEGLOPEN DUS!!!! Positieve spirit inderdaad meis, heel goed! En lekker genieten straks in New York, helemaal geweldig! Ik ben druk en aan het wachten tot dat er weer wat gebeurt! Dus vandaar dat ik hier wat minder ben! Maar kom snel weer terug hoor, alleen morgen nog en dan herstvakantie!!!!!!!!!!!!! Ik ben er aan toe en de kids ook! Lekker druk zijn ze! Ik hou jullie in de gaten! Dikke knuffel van mij
Sikki, ik ben er ook nog he! Wat denk jij dat ik jullie zo maar achter laat Super plan om naar new york te gaan! zou ik ook wel willen. maar dat gaat hem niet worden de komende jaren. Dit jaar organiseerd mijn vader een nieuwjaars party voor alle familie dus daar zullen wij het nieuwe jaar in gaan. Vorig jaar waren we in Florence met nieuwjaar. was wel raar om niet thuis te zijn. Was wel een super vakantie maar oud en nieuw vier ik liever thuis. Tenzij je naar New york kan gaan he Sinja en Loesie, waar zijn jullie? Alles goed?
Hier ben ik Ik lees echt serieus iedere dag hier, maar had ff geen puf om iets te posten. naja, had ook echt totaaaaaal niets te melden! Maar ben helemaal verslingerd aan dit topic, dus moet het wel lezen iedere dag Ben deze week veel savonds weggeweest, kwam hier tussendoor (op mijn werk bijv.) wel even snel lezen maar óf geen tijd om te posten óf ik durfde niets te posten (op mijn werk..ben bang dat ze precies míjn berichtje kunnen traceren ofzo ) Dus wat mijn betreft blijven we hier gezellig met zijn allen keuvelen! 'Mijn' oude topic wat ik 2 jaar geleden opende is vd week gesloten. Was ook een leuk clubje maar echt iedereen was inmiddels lang en breed bevallen... en ik als enige nog niet en er kwam dus ook niemand meer (allemaal druk met de baby's) Nu zag ik dat die gesloten was, heel gek. Ook wel jammer, nu weet ik helemaal niet meer hoe het de rest afgaat (die kwamen hier alleen nog voor dat topic). Dus hoop niet dat dat hier ook zo afloopt... hopelijk ooit in een ander topic (bij clubs) met al onze kinderen en baby's... En de zwangeren: jullie horen hier ook echt hoor! Tenminste, in dit clubje! Ik vind het serieus echt leuk om te lezen wat jullie meemaken. En dat het hier rustig is komt ook denk ik omdat niemand nu druk met spuiten etc. is! Sikki wat super dat je naar New York gaat! Heerlijk vooruitzicht zeg!!!!! Veel plezier met de voorbereidingen en plannen maken! Hopelijk gaat bartje met jullie mee! Loesie hoe is het bij jou? Wanneer ga je weer beginnen? Kleintje hoe gaat t met je afstuderen? Hier geen nieuws. Druk op het werk. Vandaag weer boel keizersnede's ingepland :x Ach ja, onze tijd komt nog wel... Nog 2 weken dan hebben we gesprek! Oja, morgen komt de fertiliteitsafdeling van het radboud in Eén vandaag. Ben benieuwd ga wel kijken. Ze vroegen op de digipoli of een stel zich wilde laten interviewen over hun ivf-behandeling en de digipoli enzo. Maar op tv leek me dan weer niets (en vriend al helemaal niet) Hebben jullie allemaal leuke weekendplannen? Nog 1 dagje werken! Jeeeeeuj
hey meiden ik lees nog iedere dag mee maar heb net als Majo beetje moeite met het idee dat ik zw ben en jullie niet, ik gun het jullie ook zo hard! waw sikki wat een leuke plannen heb jij!!! klinkt reuze, en ivm back up bartje, het is een cryo en ik geloof nu heel hard in cryootjes..!! Sinja, hoe spijtig dat ze je oude topic gesloten hebben, en ja hoor nog even en jij zit ook in een andere topic, alhoewel, ik zit ook niet op een andere topic, vind het hier zo knus... en ik, ben weer reuzeBLIJ want de bloedname van vandaag toont een HCG van 13.940!! jippie, en mag de 26 e voor een echo gaan, dat wordt serieus aftellen... hartje te zien ja of neen?
nou nu zijn we er volgens mij wel uit dat iedereen hier gewoon moet blijven tiepen, zwanger of niet! Sinja, afstuderen gaat goed. woensdag de kern van mijn verslag ingeleverd voor correcties. Krijg het maandag hopelijk terug en dan denk ik dat we mijn afstudeer datum kunnen gaan bepalen, eindelijk! Ik kijk wel uit naar dat moment...... geen zorgen meer over mijn studie of over inkomsten/werk en me lekker gaan richten op de zwangerschap. Calani, Fijn dat je HCG weer zo omhoog gegaan is. En de 26e is ook al weer snel. Ben benieuwd, waarschijnlijk zal het wel goed zijn. Ben ook benieuwd of het er een of twee zijn wat dat is natuurlijk nog een verrassing!
Goed zo Kleintje, we blijven hier allemaal lekker tiepen! Wat fijn dat je afstuderen nu zo dichtbij komt! Ik hoop voor je dat de definiteve datum niet al te ver vooruit is, zodat je nog fit genoeg bent voor het afstuderen en je daarna nog lekker lang in rust van je zwangerschap kunt genieten. Krijg je trouwens al een buikje? Ik ben over twee weken weer een weekend in Eindhoven. Ga ik eens letten op de dikke buiken. Misschien zie ik je nog Calani, wat een goede HCG uitslagen had je weer. Super! Langzaam aan mag je er echt wel in gaan geloven. Enne, gelukkig geloof jij wel heel hard in cryootjes. Misschien moet ik dat ook maar gaan doen (nou ja, pas als ie ontdooit is dan). Sinja, werk jij als verloskundige ofzo? Omdat je zegt dat er een boel keizersnedes zijn gepland. Tja, dan wordt je er ook wel de hele dag mee geconfronteerd ja. Loesie, lekker hoor, een weekje herfstvakantie! Ga je nog wat leuks doen? Zojuist is mijn collegaatje met baby hier eventjes langsgekomen. Zooo lief! Haar kindje is ook deels Indisch en dat kun je heel goed zien. Oooh, ik wil ook zo één! Tis maar goed dat m'n mannetje het kindje niet gezien heeft, want hij had die zo meegenomen. Dat zeggen we tegenwoordig als we leuke kindjes zien. Leid jij de moeder af, dan neem ik het kindje snel mee
Hallo Allemaal, @All: Fijn te lezen dat jullie het toch wel op prijs stellen dat wij mee blijven schrijven. Ik kan het toch niet laten om hier mee te lezen en wil dan ook lekker op jullie reageren. @Loesie: Heerlijk zeg...herfstvakantie...dat wil ik ook wel!! @Sinja: Ja...raar is dat he....als je oude topic wordt gesloten.... Hadden Zoe en ik in het februari topic. De één na de ander raakte zwanger, behalve wij twee en niemand schreef meer mee. Nog een enkele poging gedaan toen maar is ook 'doodgebloedt'. Werk jij zelf ook in een ziekenhuis...dat je zegt dat je keizersneeen in moest plannen. Op secretariaat van een gynaecologie afd ofzo? Lijkt mee ook tegenstrijdig dan....en confronterend iedere keer!! @Calani: Mooi dat je HCG zo goed is gestegen. Bij ons wordt dat helemaal niet gemeten...of doen ze dat alleen met cryo's ofzo? Jij ook de 26e al een echo....ik ga zo toch maar eens even bellen, want iedereen die na mij zwanger blijkt heeft allemaal véél eeder een 1e echo...wij pas 6 nov. Groetjes!!!
Even snel vanaf mijn werk.. Ik maak de ok-planning voor een ziekenhuis Patienten komen dus ook langs om een afspraak voor ok te maken.. dus ook sectio's. En sommige dagen heel veel gelukkige stelletjes. En ook als ze opgenomen moeten worden melden ze zich bij onze balie. (maar ook meiden die een kijkoperatie krijgen omdat ze vruchtbaarheidsproblemen hebben) Oja, en zie ook de hele dag door kersverse moeders uit het ziekenhuis weggaan met hun maxicose op schoot en allemaal gelukkige 'it's a boy/girl' dingen eraan. Maar ach, je went eraan Alleen sommige dagen is t ff wat minder En tis inderdaad heel raar dat dat topic nu opeens 'weg' is! Calani super dat je HCG is gestegen! En Sikki zie jij er qua uiterlijk ook indisch uit? Krijg je vast hele mooie kindjes later (dat vind ik wel altijd) Ga nu weer snel verder werken Nog 1 uur en tis weeeeeeekend! Vanavond frietjes eten
Sikki, de datum van mijn verdediging zal hopelijk ergens half november zijn dus dan ben ik nog wel mobiel . Het buikje begint een beetje te komen. Merk ook dat mensen op de universiteit, die ik niet ken, naar mijn buik beginnen te staren........ Ach.... Over 2 weken zie je misschien wel meer. Ben wel van plan om binnenkort eens een buikfoto te gaan maken. maar dan moet er wel iets op te zien zijn want soms zie je van die fotos ......5 weken zwanger.. en dna een buikfoto. Niet dat je dan verschil ziet . En niet stiekem kindjes gaan stelen he Sinja, lijkt me wel confronterend ja.... Maar zolang het geen bekenden zijn lijkt het me minder confronterend, ahoewel ze wel gewoon zwanger zijn.
Hihi Kleintje, Ik heb ook een buikfoto in mijn album staan van 5 weken Niet zozeer om het buikje, maar omdat ik dan het verloop mooi kan zien. En dan weet ik ook hoe mijn buik voor de zwangerschap eruit zag, haha. @allen, Dikke knuffel aan jullie allemaal!!! Liefs
Bright, oeps......... nouja waarschijnlijk kan je het hebben . Stiekem wou ik dat ik dat ook gedaan had want ik weet nu al niet meer hoe het 17 weken geleden was.
Sikki, doen hoor, in je cryootje geloven, idd mits het ontdooien goed loopt, daar beginnen we alvast voor te duimen, en ik zie dat je nod dichter komt, goed hoor, voel je je er weer klaar voor? Kleintje, goed dat het afstuderen nadert, en hihi, die mensen die zo staren zijn vast aan het bediscussieren of je zw bent of dik Majo, die HCG bepalingen zijn typisch belgisch, die doen ze altijd bij fert-behandelingen, en jij krijgt idd heel laat je eerste echo zeg je moet ook nog eens een mooie banner maken hé Sinja, ik werk ook in een ziekenhuis en zie ook vaak de blije kersverse mama's dus weet precies wat je bedoelt, op sommige dagen doet dat pijn hé Bright, hihi al een buikfoto, zo kan je idd wel goed de evolutie volgen! Ik... blij blij blij en ik tel af naar de 26e...